Noutati din Gradina lu Avp

WP_20140406_003

Noutatea principala este că am vândut partea din faţă, dinpre stradă, a grădiniţei dintre blocuri, o suprafaţă de circa 250 mp, unde cumpărătorul, un om de afaceri local, şi-a ridicat în timp record un spaţiu comercial, io mai păstrându-mi fix un platz de loc cu noroc, pe care mi-am ridicat o bojdeucă ad-hoc. Aveţi mai jos căsoaia pe care şi-a ridicat-o cumpărătoru, dimpreună cu jumătatea de nuc ce mi-a mai rămas, iar în dreapta se vede rădăcina moşmonului aflat pe locul de nevoie vândut, pe care am ţinut s-o păstrez ca amintire a timpului şi spaţiului trecut…

În imaginea următoare observaţi ceea ce se vede când te uiţi dinspre intrare, către una din căile de acces în grădiniţia-mi mumos mirositoare, care are 3 astfel de căi accesoare : una – asta care se vede – printre gardul de fier şi blocurile învecinătoare, alta (cea pe care o vedem mai sus), printre blocul vecin şi căsoaia  ridicată de cumpărătorul ce-l ştim şi-n fine, a treia, care se observă atunci când preste răzoarele de allium cepa privim:

WP_20140406_015

WP_20140406_006

În fine, în ultimele două fotografii se obsevă rondurile de flori ale grădinii, cu lalele şi zambile mii – dacă e să socotim şi seminţele cu virtuale florării…oops – şi crizanteme & narcise câte s-or găsi:)

WP_20140406_009

WP_20140406_007

Da, dar să vedeţi după Florii cum va fi, ca să nu mai vbesc de Miezul Verii, când Raiul de Verdeaţă se va rumeni, aşa după cum  ştiu că ştiţi, mey copii:)

În fine, în ultima poză care vine îl puteţi admira şi pe dom Petre, îmbrăcat şi înarmat cum se cuvine, în grădiniţa-i încărcată virtual numai şi numai cu poame fine… oops :

WP_20140329_001

7 răspunsuri to “Noutati din Gradina lu Avp”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Mi s-a făcut dor de grădina noastră de la țară. În curând voi merge acolo să mă lupt cu buruienile.

    Înverzire frumoasă îi doresc grădiniței voastre!

  2. AVP Says:

    Multumim frumos! De fapt, io credeam ca mergeti saptamanal la gradina de vara, chiar si iarna:) Nu ratati sa calcati / mangaiati cat mai des Pamantul reavan, ca sa nu-l supalati, dragi confrati.

  3. Marginalia non turpia Says:

    Pământul are compasiune pentru intelectuali, eu așa cred.

  4. ActOfGod Says:

    Io vaz c-ai furat o banca de pe domeniul public. :))

  5. Marginalia non turpia Says:

    La oameni, compasiunea e mai greu de cultivat. La concluzia asta ajunsei azi, meditând ”just a little”.

  6. Marginalia non turpia Says:

    PS. Vedem la alții ceea ce avem, bine dosit sub preș, în noi. Poate de aceea e greu de cultivat compasiunea (de sine și de alții), în cazul oamenilor.

  7. AVP Says:

    Că bine zici, inţeleaptă Marginalia.

    @ActOfGog – acum, că nu mai e Stely p-aciia, te iei până şi de banca mea:) (care e mostenire de la tata-socru, Dzeu sa-l odihneasca, avand o vechime de preste 50 de anisori; chiar ma gandeam zilele astea s-o reinnoiesc). Pe vremuri circula o vba : sa nu-l servesti pe militian cu Kent, caci o sa te-ntrebe de unde-l ai…oops.

    Postare noua.


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.