Editarea viitorului trecut… ups !

regele hyperspatziului

Un anonymous de pe Hotnews (și priculic pitit după dealu mic, și căcățic, și obraznic ca orice fudul clasic, dublat de un prostovan falnic, normal), observând commentul de pe my wall despre viitorul fotbalistic din data de 10.07.16 curent, văzut din punctul de vedere al unui Poesel eminent și fix din trecutul de pe 06.07.16, orele 20:45 trecute fix, evident, a crezut că mă poate prinde c-un ghivent sărit din șurubul raționamentului meu poetic, carele e echipolent, după cum știe orice ingeniu al cuvintelor / parolelor, c-un black hole-ișor ușor, prin al cărei sorb hipertărișor contingentul clipelor transgreseză-n hypernor, ca Viorel din Nunta Zamfirei, de-un paregzamplu, „trei pași la stânga linișor și alți trei pași la dreapta lor”, dar nu în hora fetelor, frumoaselor, ci a ielelor, idealelor, alou, din trecut spre viitor și vițăvercea, cu tot mai accelerat spor, ricanându-mi obrăznicătura naibii cum că io făcusem un banal edit la un comment vechi de șit, ca orice tăicuț decrepit ce vrea să se dea mare mbow față de tineretul bovin emerit, n-așa ? De aceea, mă văd nevoit să fac următoarele precizări :

Istoricul editărilor poate fi vizionat și azi, după modificările binecunoscute, pe zidurile găzduite de Mr. Facebook, de ex în acest post de pe my wall, în care îl avertizam pe un prognosticar cam flecar, căruia bine i-a zis cineva „pesedistul englez”, fără să vrea, păi cum drea, că duminică seara îi voi demonstra că e o inestimabilă farfara, post a cărui poză, după ce apeși pe săgeata feisbuccistă din dreapta-sus, arată cam așa (însă spre a vedea poza tre să-mi vizionați blogul… ups):

meciu 9În consecință, la un post sau topic unde auctorul n-a editat nimic istoricul editărilor nu e menționat niciun pic (ceea ce-ar trebui să fie la mintea cocoșului, fie el și un prichindel de cartoon chitic, dacă de fapt n-ar fi un tembel gigantic :)), așa după cum se poate observa la postul alăturat, pe care l-am pozat în poziția potențială de editat:

meciu 10

I-am explicat, de altfel, dășteptului lu pește, ce și cum (și am făcut-o poeticește, firește), chiar la locul unde obrăznicătura m-a făcut „pensionar nebun”, însă la valoarea-i de tâmpit în spum va pricepe ce i-am bibilit io tun :

Dacă ai fi mai puțin tembel, ai vedea că Facebook reține și azi istoricul editărilor, dear prichindel🙂 Dar dacă eu n-am editat, iar capul tău e cam patrat, asta e, bre, omule🙂 Tu ești ca nea Moromete, care după ce a văzut girafa la Zoo a dat cu pălăria de pământul uscat și-a exclamat înciudat: „Așa ceva nu există, niciodat !” Și evident că din punctu-i de vedere, f.f. limitat, avea dreptate, dle băiat. Hai că te-am lăsat să fierbi în sucu-ți propriu, neapărat🙂

 

 

 

Un răspuns to “Editarea viitorului trecut… ups !”


Lasă un răspuns

