Jurnalul unui cuc feisbuc (21-24 mai 2016)

cuc feisbuc 25.05.2016

DAȚI UN EURO PENTRU BRÂNCUȘI.RO (21 mai, 22:54): Avp Viorel Padina: Nu mai bine DAȚI UN EURO PENTRU BRÂNCUȘI.RO ? Întreb și io.. Pavel Susara: Nu-ti mai trece, Viorel! Te roade muzica limbii ca igrasia! Vezi ca dacă se scoală poetii se găsesc solutii? Numai labagii de PR-isti se bagă în cultură cu şenilele. ► AVP :🙂 ► Georgeta Floroiu: Mda, formularea de cersit ii baiul🙂 ► AVP : Vă place Emin (escu), stimată d-na Floroiu ?Georgeta Floroiu: Imi displace ca romanii inca mai sunt usor de prostit.AVP : Madam, am o străveche experiență în recunoașterea securiștilor ro., aloo. Ăștia nu mi-ar da dreptate sau like nici de-ai drakulo 🙂 Așa că te mai întreb încă o dată, dar pe bune că nu la mișto: știai că Emin a trăit numai din chete de la prieteni, priatelo ?🙄Georgeta Floroiu: Saracul stat roman! de data asta nu ne taxeaza ci intinde palaria…ooo daaa, se numeste progres!!! Nu te-ai gandit, asa din gluma macar, ca aceasta achizitie s-ar putea face din taxele si impozitele pe care le platim? S-ar numi demnitate! ►AVP : Punctum. N-ai cu cine, mey, rumâne… 🙂 A știut săracul Brâncuși de ce s-a îngropat în pământ strein : fiindcă, în fond și la urma urmelor, tot Pământul e divin, însă numai pământul pe care calcă harpagonii și titircii inimă-rea e hapsân, păi cum drea…oops. Am onoarea (să mă uit, să nu fi scris dreq altcumva…ups),

>FIX ACELEAȘI VORBE GOALE (22 mai 2016, 19:06): Dar știi de ce s-a întâmplat chestia deplânsă de tine, dle Nistore ? Pentru că A.Păunescu, cel puțin la ora discursului, nu mai putea da indicații nimănui, fiind mai decredibilizat ca un pui, dar ce zic io ? ca un firicel de beșina porcului de pe grui. Fix aceleași vorbe goale, detunate de demagogul naționale cu vocea aia de speriat cadrele, organele & ciocănitoarele, le pronunțase tribunu lu pește în legătură cu alți zece mii de genialoizi rumâni, firește, ipochimenii fiind extrași, de cele mai multe ori, dintre amicii de chiolhan sau dintre cei pe care Păpușarul îi dăduse-n plicu-i baban, spre a fi legendați în imaginarul boborului de cetățeni turmentați uitați în post încă din evii irevocabil caragialenizați și pe care Lagărul Comunist îi transformase în haftlingi definitiv sonați.

DE CE TACE SRI-UL ? (23 mai 2016, 16:33): În locul SRI-ului (pe care aproape toată lumea pare să-l arate cu degetul mai mult sau mai puțin acuzator, mai mult sau mai puțin răspicat, păi cum draq, încă de când a început scandalul ista, Hexi Pharma), și-n situația că n-aș avea nicio musculiță pe căciulă, păi cum altcumva, aș da, de urgență, un comunicat pe deplin transparent, scurt și cuprinzător, cu nume și prenume, nu perifrastic sau bombastic, spre a clarifica lucrurile, pe cât s-ar putea în acest moment, și-n niciun caz nu mi-aș pune agenții de influență antipatici și cutiile de rezonanță din media să-mi spele imaginea. Sunt prea multe semne de întrebare, și oricum sunt extrem de multe variabile în cazul ista, precum și o mulțime de tensori politici și mediatici, interni și externi, pentru ca cineva (oricine are fi) să-și mai permită luxul de a crede că poate să escamoteze adevărul, oricare ar fi el, până la urma urmelor.

DE CE TACE TB ? (23 mai 2016, 18:29): De ce tace Traian Băsescu, care până acum a fost foarte vocal în chestiuni de mult mai mică importanță? Hai să vedem și părerea dânsului despre tragica și-n același timp bizara întâmplare de ieri seară. „Victor-Viorel”, cum îl alintă dom Băsel pe fostul premier, s-a pronunțat ad-hoc (deși după părerea mea cam impulsiv, asta ca să nu zic cam hodoronc-tronc). (Nota bene. Ulterior, răspunzând unui ziarist pe la Suceava, și în niciun caz pe wallul său și redactorului „Apelului către Europa” – și al Apelului proTB, a nu se uita -, păi cum drea, fudulul Pirat, care cică e jmecherosu lu pesce, ca și diplomatu de mai jos, firește, a spus: „Nu m-am pronuntat despre cazul Hexi Pharma, ceea ce rar mi se intampla. Nu m-am pronuntat pe o problema care pare importanta, in care serviciile sunt suspectate. Nu ma voi pronunta nici astazi, pentru ca sunt lucruri care mie imi sunt neclare. Ce va pot spune cu certitudine privind la speculatii. Cine l-a omorat pe Dan Condrea? Exclus ca vreun serviciu romanesc sa se ocupe cu asa ceva. Exclus. Stiu foarte bine cum lucreaza serviciile. Te pot compromite, te pot ajuta sa ai un dosar, dar nu sa mearga la abordari de tip mafiot. Asta nu pot sa cred”).

UN DIPLOMAT GHILIMELETIZAT (24 mai 2016, 11:21): M-am dumirit cine e ultimul friend care s-a retras pe șestache de pe lista mea: numele evadatului e Teodor Baconschi, despre care la un moment dat io chiar am crezut că e un domn cât de cât mai relaxat și mai luminat, fiind singurul din plutonu-i portokakiu care-mi ceruse, el, prietenia, făcându-și pomană cu mine de viu, cum ar veni, și de aceea io l-am menajat, prefăcându-mă a nu-i băga-n zeamă stridentele tonuri – față de planu-i de opuri realizat, ca să zicem așa – de grandios intelectual creștin și democrat și de creator adevărat (și cică complet depolitizat), chit că-n mod evident cam defazat, dacă nu chiar fanat, încremenit în proiectul unei paradigme culturale de altădat, așadar nu doar că și-a dat și dumnealui în petic până la urmă și-a procedat precum cinu-i upgradat, ce mă urăște pur și simplu pentru c-am existat și pentru că le pot da oricând preste dește cu faptele-mi de eon anticomunist născut, iar nu făcut, cu „Poemul de oțel” și cu „Planeta-Ou”, la care neam de neamul acestor băieți n-au visat, și deci nu numai că s-a retras de pe lista-mi neanunțat, ca un „diplomat” și „domn” brusc ghilimeletizat, dar m-a și blocat, cct!, așa cum au procedat și alți gomoși de soiul lui, acoperindu-se irevocabil cu rahatul secu-lului.

ALTĂ RAȚĂ-N ALTĂ VARZĂ (24 mai 2016, 13:05): Faptul că Antena 3 a greșit atunci când nu l-a invitat și pe Robert Turcescu (în caz că avea obligația să-l invite, funcție de criteriile de invitare), deși se pretinde a fi imparțială ca tot românul, e una, însă aluzia cam răutăcioasă contra „partidelor corupte” (altele decât a dvs PMP) e alta. Zău că nu se făcea să spuneți asta, decât dacă aveți impresia că bucureștenii ăia onești și democrați, la care faceți retoricul apel, sunt cam săraci cu duhul și cam uituci. Majoritatea pușcăriabililor din PNL-ul corupt, cercetați ca atare de DNA, au fost colegii și pretinii dvs din PD, apoi din PDL, și, dacă ar fi să socotim tot după DNA, parcă și dvs dați declarații pe-acolo, domnule (și nu de dragoste). A nu se supala, păi cum naiba.

Un răspuns to “Jurnalul unui cuc feisbuc (21-24 mai 2016)”


Lasă un răspuns

