Ruşinică, dle Aligică :(

Asul ideologic al Dreptei portokaki calcă iarăşi în străchini: „Altfel, colectionarul era parte a Baroniei de Olt. Judetul ala il stiu: e studiu de caz in parazitologie politica si sociala, de degradare, jaf si proasta guvernare. Dar stiti ceva? Maine daca sunt alegeri, tot ii mai voteaza odata. Si inca odata. Si inca odata. Colectionari si ei”.

După cum se vede, Paul Dragoş Aligică continuă a denigra în mod iresponsabil județul din care provine ab ovo, înainte de a fi fost acoperit cu tupeu-i de kakiu şi misionat în America ogarului cenuşiu. E suficient să observ că discursul lui Ali al nost e preluat mai nou de extremiștii INL-ediști, care se pare că n-au alt rost decât de a arăta virtualității c-avem și noi niște caraghioşi jirinovski în post, după ce naş vadim s-a pierdut ieroic în avanpost, ca să mă lămuresc ce hram poartă dreptaciu’ nost plin de fiere & draci, care nu știe că n-ai voie să-ți insulţi neamul din care te tragi decât dacă nu mai simţi omenește, ci ragi sau grohăi porceşte. Dacă totuși mă mai ocup de acest fițingău e doar spre a le reaminti celor care încă îl mai creditează, după ce aproape toți pe care i-a lăudat acest mărgău sunt în anticameră la bulău, alou, că omul pe care aligicul îl ironizează acum la greu a intrat în politică sprijinit tot de eonul portokaki, mai precis de cel pe care el îl adula până mai ieri ca pe un Zeu (şi care între timp s-a cam scufundaseu). Asta ca să nu mai punem la socoteală faptul că nu „dl” Aligică ar fi cel mai îndreptățit să facă morală Romanațiului, legănul poporului său, adică, unde oamenii locului, care i-au fumat, i-au asimilat ori i-au spulberat ca pe pleava pământului, după caz, naz și praz, pe toți cuceritorii, migratorii, warriorii, fanarioții, fasciştii şi colectiviştii ce s-au perindat pe aceste meleaguri, „ab urbe condita” și până az’, nu mai pot fi duși cu pluta de orice val sau talaz, fiindcă romanațenii / oltenii nu sunt nişte energumeni ori zăpăciţi în isteric extaz, ci sunt rumâni cu picioarele pe pământ, temeinic înşurubaţi în vatra patriei lor de baz. Așa că cine votează precum Romanațiul, votează cu vatra a mai românească, aloo, aia care nu piere așa ușor și nu se aprinde la prima scânteie, ca o iască.

În altă ordine de idei, bey, ar trebui să-i pupi în tur pe oltenii tăi, care prin scutul de la Devesel, contra căruia „proştii” de noi n-am cârtit defel, cum ar fi făcut un trib elitist, egoist or tembel, acoperă cu-o prelată de superoţel, de la Marea Neagră preste Carpaţi de Carpaţi, Occidentul de unde ne insulţi, alături de alţi descreieraţi or cinici aroganţi. Şi nu uita, dear haimana, că racheta rusească sau iraniană ce-ar ţinti portavionul România prima dată spre Caracala, la doi paşi de Vişina, unde locuieşte chiar mama ta, îi ameninţă în orice moment pe oamenii ăştia pe care tu-i batjocoreşti ca un dement, în loc să-i proslăveşti fiindcă păzesc fruntariile civilizaţiei în care nemeritat huzureşti, obrăznicăturo ce eşti!👿

17 Răspunsuri to “Ruşinică, dle Aligică :(”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Descoperi un bandit în ograda ta. E normal să-l pedepsești. Nu-l acoperi doar ca să-ți aperi imaginea. Nu l-ai văzut, ai greșit, acu îl vezi.

    Greșesc o mare parte dintre olteni. Nu te ferești să-i critici doar pentru că sunt din neamul tău. Parcă spuneai să nu aglutinăm. Nu amestecăm Eroii cu Bandiții.
    Piteștiul a fost numit „județ roșu”. Cunosc ceva oameni onorabili de pe acolo care nu s-au inflamat auzind sintagma. Era vorba de cei care îl conduc și de susținătorii lui. Nu de ei, cei onorabili.

    Vorba lui Răducanu, „sunt țigan, dar ce fel de țigan, asta e problema”.
    Ești și domnia ta oltean, da după umila mea ștință, chiar NU ești Baron de Olt. Ești Poesele.Ro, fapt pentru care te respect. 🙂

  2. AVP Says:

    Marginalia, eu sunt din ăia ce-ar muri de foame şi de sete cu popota şi fântâna la perete. Singura dată când am vrut să fur şi io ca tot românul (eram elev de liceu, pe vremea colectivismului, iar consătenii mei tocmai spărseseră un lot de cartofi de vară al CAP-ului, lot ce-a dispărut complet într-o oră, subt privirile mai mult or mai puţi îngăduitoare ale pândarilor şi miliţienilor loco), singurul oţ care a fost prins, din mulţimea de sute de oameni care se repezise în câmp, fiecare vrând să se-aleagă cu-o poală de cartofi pe daiboji, acoloşa, am fost io, ca drea…😳 Noroc că miliţianul care m-a surprins ascuns după un pâlc de bălur tuns, care nu-mi ascundea decât capul, ca la struţ, în vreme ce curul se vedea de la o poştă, ups, îl cunoştea pe tăticu’, care-l mai ploconea cu-o o ciorbă de peşte şi cu coniacul de rigoare, fireşte, căci altfel tovul îmi trântea un proces-verbal şi deveneam dizident penal înainte de vreme, doamne fereşte. Deci nu asta e problema: că, adicătelea, bogătaşii ăştia au comori ca Ali-Baba, în vreme ce io n-am decât bicicleta, şi dânsa la mâna a doua, fiindcă asta e structura mea, ce să fac: sunt sortit să fiu sărac, dar cinstit, păi cum drac (şiiit👿 ). Vreau doar să subliniez că nu toţi oamenii pot s-ajungă bogaţi şi puternici, oricâte condiţii favorabile ar avea, iar cei care totuşi ajung, n-o pot face în mod cinstit, ci numai furând de la stat (hoţul cel mare, Big Brother-ul cel tare) sau vrăjindu-i pe naivii fluşturatici, pe-ale treanca-fleanca, pe cetăţenii turmentaţi, pe titircii inima-rea şi pe conii leonizii dup-aciia, făcându-i să creadă că ei – puternicii patriei – sunt cinstea înmarmorată şi modestia întruchipată, păi cum altcumva, mai precis sunt fix Contrareacţiunea, deci însăşi „Schimbarea” sau „Revoluţia din Decembrie”, n-aşa? Iar pe urmă, după ce s-au îmbogăţit, ei înşişi, bogătanii, vor fi nevoiţi să lucreze eficient şi cinstit, dându-le sărăntăcilor locuri de muncit or salarii de trăit, căci doar n-o să-şi fure singuri căciula, precum boborul turmentato-aiurit, a ?

    Altfel spus, vrei naiba să ne maturizăm odată, poetissima ?😳 Şi chiar nu vezi cum Big-Brother ar cam pohti să rămână singurul tâlhar din Vlăsia dup-aci, ceea ce-ar reveni că Viitorul Luminos visat de nea Nicu cel Duios/ Odios ne-a ajuns, în fine, la os ?🙄 Hai, lasă joaca şi gândeşte-te dacă nu cumva eşti o criptoetatistă ca drea, deci criptocomunistă sadea, drăcuţa mea…💡

    Mai vbim, după ce trebăluim.

  3. Marginalia non turpia Says:

    Ha, ha, ha! Slabă cunoaștere la oameni ai avea dacă m-ai putea crede pe mine „o criptoetatistă, deci criptocomunistă sadea”. Eu aveam încredere și mai am în spiritul de analiză și de evaluare al minții domniei tale. Așadar, iau asta ca o glumă bună, de pamfletar talentos.🙂🙂🙂
    Hai să ne maturizăm, cum ziseși, și să nu mai punem la grămadă Baronii Olteniei și ai Bucovinei cu oamenii onești din Oltenia și din Bucovina.

    Așadar, NM e „victima ” celui care ar vrea să fie „singurul tâlhar din Vlăsia ”? Ca scenariu ficțional, poate fi chiar interesant.
    Acu, cine-i Răul ăsta care îi obijduiește pe sărmanii ăilalți tâlhari ai României? Bieții de ei, doar mirul îi mai scapă de pârnaie! 🙂
    Fii explicit: CINE?!

  4. AVP Says:

    Păi, am spus-o hăăt demult: e Statul ori Sistemul criptocomunist şi criptosecurist, Big-Brother-ul colectivist / occupyst / orwellist. Însă n-aş vrea să insist şi să fac Clanul Etatist şi mai trist.

  5. Marginalia non turpia Says:

    Aha, „Statul ori Sistemul criptocomunist şi criptosecurist, Big-Brother-ul colectivist / occupyst / orwellist” îi obijduiește pe sărmanii tâlhari ai României și pe NM. Încep să mă luminez. Fain scenariu!🙂🙂🙂
    Păi, să-l miruim și pe NM. Da nush dacă ține și la atei.🙂

  6. curios Says:

    fara suparare dar cred ca pur si simplu nu intelegeti ce spune avp. se mai intampla.

  7. curios Says:

    mai ales dc tinem cont de faptul ca avp a explicat in nenumarate randuri cum vede el problema cu pricina, e chiar curios ca nu pricepeti absolut nimic🙂

  8. Marginalia non turpia Says:

    Se întâmplă.🙂🙂🙂
    Puteți decodifica?
    Cine e Răul ăla care îl vânează pe NM?
    Pe cine mai vânează Răul ăla?
    Ce relație este între NM și ceilalți Vânați?
    Mulțam fain, cu respect.

    Noapte bună!

  9. curios Says:

    pai vi s-a raspuns mai sus🙂

  10. Marginalia non turpia Says:

    Statu Cripto, borfașii și NM sunt actorii? Că eu așa pricepui. Dacă altceva ați înțeles, repet rugămintea de a mă lumina. Cu respect și cu recunoștință.🙂

  11. AVP Says:

    „Curios” a întrecut măsura, atâta tot. Restul se va vedea, la momentul potrivit, la vot, iar în ceea ce priveşte soarta României, când se va trage linia, la urmă de tot.

  12. AVP Says:

    Dar fiindcă văd că mă provoci în continuare, hai să-ţi mai spun câteva chestii, mey, Marginalia, apropo de „borfaşii” demascaţi de tine şi vânaţi de Big-Brother-ul hipervigilent. Astfel de „borfaşi” există peste tot în „lumea bună”, sau, dacă nu mai există acum, au existat în faza incipientă a capitalismului din „ţările dezvoltate”, similară celei în care ne aflăm noi acum. Câte jafuri şi câte crime strigătoare la cer, unele dintre ele frizând genocidul, n-au comis ţările colonialiste, care nu întâmplător sunt astăzi ţările capitaliste cele mai bogate şi mai puternice şi care ne dau lecţii cam demagogice despre drepturile omului, despre statul de drept şi despre anticorupţie. În SUA, Far West Age a însemnat inclusiv decimarea populaţiei americane originare, a „pieilor roşii” şi sper că vei fi şi tu de acord că asta numai stat de drept n-a însemnat. Acumularea primitivă a capitalului, cel puţin a marelui capital, nu se poate face decât prin furt, chiar prin jaf, prin manipulări şi intoxicări electorale masive şi prin abuzarea drepturilor omului, aşa cum istoria umanităţii, iar nu Karl Marx, o arată. Abia după ce se cristalizează şi se consolidează clasa capitaliştilor sau marea burghezie (conform principiului get-beget-american: „Nu mă-ntreba cum am făcut primul milion!”) se poate vorbi de democraţie, de stat de drept şi de domnia legii. Legea fundamentală a naşterii capitalului e legea junglei (selecţia naturală), din păcate.

    Însă la noi ca la nimerea: după ce comuniştii au lichidat „putreda clasă a burgheziei”, naţionalizând în iunie 1948 toate marile averi, exterminându-i fizic pe marii şi chiar pe mulţi dintre micii burghezi autohtoni, care-şi acumulaseră averile, aşa cum şi le acumulaseră, în fix o sută de ani de capitalism aborigen (în acompaniamentul satirelor, diatribelor, pamfletelor, sarcasmelor şi ironiilor marilor noştri clasici literari, de la Eminescu la Caragiale, care nu prea au priceput cine erau şi ce vroiau acei „panglicari în ale ţării, care joacă ca pe funii, / măşti cu toate de renume din comedia minciunii”, aşa cum a observat E.Lovinescu în Istoria civilizaţiei române moderne) şi abolind „exploatarea omului de către om”, după eliberarea de sub jugul comunist, cum ar veni, odată cu aşa-zisa „revoluţie din decembrie”, criptocomuniştii şi criptosecuriştii „revoluţionari”, care iniţial s-au repezit ei înşişi să rupă hămesiţi din hoitul prăbuşit al Molohului Colectivist (SSMD), în cei 20 de ani ai neaoşului Far Est de cumetrie, câţiva dintre aceşti „lupi tineri” reuşind să se desprindă în capitalişti aborigeni incipienţi, ba chiar în mari capitalişti, mai târziu, începând cu sauronatul lui Traian Băsescu, Sistemul Ticăloşit, recte Frăţiile Statale ale vechiului regim comunist, care şi-ar fi văzut periclitate privilegiile, sinecurile şi pensiile speciale, precum şi obiectul muncii lor, tale quale, atâta vreme cât statul hipercentralizat şi hipergonflat se va fi descentralizat & transferat spre cnezatele baroniale şi regiunile de dezvoltare de pe nat şi i se va fi subţiat Centrul hiperconcentrat, a trecut la lichidarea de urgenţă a celor care se desprinseseră din pluton şi la anularea oricărei idei de descentralizare, strângând rândurile frăţiilor statele şi oţelind porţile şi meterezele castelane, sub pretextul luptei anticorupţie et ale ale, aşa cum am arătat în multe texte pe care le-am publicat pe-aci, dar care se vede treaba că sunt adresate unei next generaţii… oops. Din păcate, nici eu n-am înţeles chiar de la început ce se-ntâmplă şi l-am susţinut pe Sauronul Băsea, iluzionându-mă copilăreşte că el va putea îndeplini condiţiile pe care i le-am pus din capul locului, crezând că tipul chiar este un vir novus, un om din afara Sistemului Ticăloşit, iar nu cel care îl va fi întărit, şiit😦

    De asemenea, îmi reproşez că nu l-am înţeles la vremea potrivită pe hârşitul politician Adrian Severin, care beneficiase din plin de experienţa sa în cadrul Sistemului şi care la un moment dat a văzut în mod corect soluţia, dar căruia eu nu i-am acordat suficientă atenţie, ba chiar am participat la bălăcărirea sa, bietul om fiind atunci umplut de ridicol prin acerbă propagandă portokakie, din care am făcut chiar şi io parte, cu destulă futilitate & fudulie, vai mie😳

  13. Goldmund Says:

    Se pare ca am iesit din zodia tenebroasa macar pentru un timp previzibil, de aceea ma intorc mai detasat pe aceasta insula a ta, AVP.
    Facand o incursiune din Germania(Focus, Der Spiegel, Cicero, SZ) pana la poalele Carpatilor(RL si…altele, ceea ce citesc de zeci de ani…) am mai aflat ceva despre urmasii lui Sisif si ce-i framanta pe acestia. Nu ca eu nu as face parte dintr-o gloata sau alta, dar cineva mi-a spus ca daca nu vreau sa mi se repete ce mi s-a intamplat de curand(la marginea vietii degrab’ alungat), trebuie sa fac nepasator sauna pe nori usori si ce-mi pasa mie de ceva/”de o ramurea, ce-i pasa codrului de ea”? Detasare…
    Si uite ce-am gasit, dovada ca si satira e de calitate si ascunde comori nesperat de adevarate:
    http://www.academiacatavencu.info/opinii/accederea-santajabililor-la-putere-38144?c=q2561
    o seara buna la toti!

  14. AVP Says:

    Dincolo de orice, mă bucur că te revăd aci, prietene Goldmund, deşi, în acelaşi timp, mă îngrijorează angoasa pe care o întrevăd în tonul tău. Hai să spunem împreună rugăciunea lui Nichita:

    „Iartă-mă şi ajută-mă
    Şi ridică de pe mine îngerul negru,
    Care mi-a îndurerat caracterul!”

    Doamne ajută!

  15. Marginalia non turpia Says:

    Frumoasă ipoteza Cațavencilor. Iar dacă e chiar cunoaștere, care le-or fi sursele?🙂

    Putere de a vă însenina viața vă doresc, domnule Godmund.
    Ieri vorbeam cu cineva dspre Hesse. Azi vă citesc comentariul. Nimic nu e întâmplător (decât întâmplarea) și viața merge înainte.
    Putere de a accepta și duce viața asta complicată vă doresc.🙂

  16. AVP Says:

    Postare nouă.


Lasă un răspuns

