Sau cum naiba sa va spun… ? :roll:

Voi reproduce de pe wallul meu de facebook (pe care văd că jmecheroșii admini feisbucciști criptokaki  l-au făcut invizibil pentru cititorii care nu sunt propriu-zis my friends sau care n-au cont de facebook) nişte intervenții pe care le-am avut recent în alte hyperspatzii, sine ira et studio, ci pur și simplu ca un observator pe deplin imparțial al cruntei bătălii ce se duce la ora actuală între clanurile, rețelele sau frățiile statale criptocomuniste și criptosecuriste, care sunt ori au fost pe val, pe de o parte, iar pe de alta între acestea și rețelele netocrate în ascensiune (bătălie de care v-am vorbit în mai multe rânduri pe-acilea, însă în zadar, fiind cazul, aşadar, să mă repet iar și iar, doar-doar vor pricepe ceva din obstinaţia mea și cei care, nefiind prieteni cu adevărul gri sau cu răul cel mic, de orice culoare momentană ar fi, percep lumeea în alb-negru, ca niște copii inocenţi, dilii sau naşparlii, după cum dau bobii furioasei lor histerii…).

+++++++++++++++++++++++++

Astfel, mai alaltăierea, am inserat pe wallul Narcisei Iorga, la care am avut un fortuit acces prin lista pretinei mele feisbucciene Gabriela Craciunescu, următorul comentar (pe care însă nu l-am mai zărit acolo, după ce mi-am aruncat ochii, mai târziu, pe lista partizanei pe care nen-su Băse a suit-o la prepeleac ca să-i scarmene pe inimicii lui ca un darac, iar nu ca să servească publicul telespectator, păi cum reaq) :

„Aproape toată lumea bănuieşte că Victor Ponta a fost ofiţer acoperit SIE, chestie pe care nici Meleşcanu, nici Harnagea şi nici măcar Victor Ponta n-au negat-o în mod expres. Ei, şi ? Atât timp cât Ponta n-a făcut poliţie politică în serviciul vechii Securităţi, ci a fost omul noilor Servicii restructurate şi integrate NATO (sau, nu ?!…), pe de o parte, şi cât timp, pe de altă parte, legea de organizare a magistraturii, 92/92, nu incompatibiliza în mod expres, în acord cu principiul constituţional mai mult formal, decât real – în acele vremuri destul de tulburi -, calitatea de ofiţer acoperit cu aceea de magistrat (mai ales că e discutabil şi faptul că un funcţionar secret, adânc conspirat, mai exact, e totuna c-un funcţionar public), care-i problema ? Ori blocaţi ascensiunea lui Arturo-Ui-Victor-Viorel (cum îl socotiţi voi, „dreptacii” portokaki, pe săracul premier), însă pe alte considerente, cu adevărat serioase şi riguroase, ori veţi păţi ca şi cu plagiatul, despre care aţi crezut că-i va crea lui V.Ponta probleme de percepţie publică dezastruoase, ignorând în mod cu totul incompetent „amănuntul” că boborul rumân, de aici şi de acum, are legătură cu lumea doctorală şi Academia precum coada vacii cu Primăria ► Sau cum naiba să vă spun că mai corect ar fi să admiteţi că cel mai tânăr premier din istoria ţărişoarei ăsteia şi probabil cel mai tânăr preşedinte, după ce TB va deveni fost, nu e nici pe departe un mprost şi că se potriveşte chiar prea bine cu viitoru-i post, cu condiţia ca Serviciile de siguranţă statală, în concurs cu Justiţia efectiv principială şi asistate de Puterile Garante „care e”, să nu-l lase pe talentatul VVP să-şi dea în peticul de dictator în scutece, aşa cum riscă să păţească orice răsfăţat învăţat de mic cu succesurile în serie.”

După aia, am avut cu my friends feisbuccieni Flavia Groşan şi Gabriela Crăciunescu următoarea discuţie:

Disperarea premierului român în funcție este una reală, tot așa cum problema constituțională și de securitate națională ce îl confruntă astăzi a devenit una insurmontabilă și inconturnabilă.
Disperarea poartă numele de poliție politică post-1990 și moartea procurorului Panait, iar problema constituțională se numește conspirație pentru eludarea acordului CSAT între vicepreședintele CSAT (primul-ministru) și directorul în funcție (aprilie 2013) al Serviciului de Informații Externe, ambii fiind actuali candidați la funcția de președinte al României, funcție ce deține, printre altele, și rolul constituțional de președinte al CSAT. Acest scandal fără precedent înseamnă sfârșitul carierei pentru ambii împricinați ce s-au situat în afara democrației și a legii. Cei care își închipuie altceva, habar nu au despre ce vorbesc (și foarte posibil că nu au înțeles nici până în prezent).”
http://www.contributors.ro/…/un-baiat-bun-la-toate-%E2…/
Motto: Ulciorul își închipuie că merge la apă chiar și când…
contributors.ro
  • Flavia Grosan Si Iohannis al cui spion e? Ce alegem?
  • Avp Viorel Padina Depinde din ce unghi îi priveşti: spionii ruşi, de-un paregzamplu, sunt eroi pentru ruşi şi dujmani pentru americani, şi viţăvercea. În cazul de faţă şi-n situaţia în care vorbim de SIE, nu de DIE, şi de un tinerel de nici 25 de anişori, au moment où, trebuie să se probeze în ce anume a constat vina lui, a lui Ponta Victor-Viorel, iar a lu Doamna sau Domnul SIE – care l-a recrutat pe tinerel – defel. Să stăm strâmb, dar să judecăm drept.

    19 octombrie la 19:21

    Gabriela Craciunescu E nevinovat sărmanul tinerel prins în miezul unui ev aprins, însă uneori a fost excesiv de zelos. Dar să nu uităm că li s-a înfundat şi altora de la case mai mari după cum zice înţelepciunea pop.
    http://www.stiripesurse.ro/bomba-lui-basescu-despre-ponta…

    Subiectul ofițerului acoperit pare să-și fi atins apogeul….
    stiripesurse.ro
  • Avp Viorel Padina N-am reţinut, dar poate ştii tu ce grad are auctorul citat de tine, @Gabrielo… Căci dl scrie exact ca un băiat gradat, relativ dezgheţat, uitând însă într-o veselie că Ponta candidează, aici şi acum, pentru preşedinţie, nu pentru militărie, fir-ar să fie…ups.
  • Gabriela Craciunescu Nu ştiu ce grad are băiatul dezgheţat, am doar nişte vagi bănuieli în privinţa identităţii lui, un scriitor cu fro 5 cărţi, un pic evreu. Dar sunt doar bănuieli, cum spusei. Cât despre mito tupeistul obraznic fără obraz, dacă boborul vrea, n-are decât să-l pună preş la servicii, ce-am avut şi ce-am pierdut, dom’ poet?
  • Avp Viorel Padina Am pierde un politician f. dotat, dear Gabriela, o specie rară în vremea evului netocrat, când politicienii fie nu ştiu cum să calce, să vorbească ori să zâmbească în faţa camerei de filmat (vezi cazul ratat al fostei mari speranţe MRU, săracu), ori se poartă ca un saltimbac impiedicat, neştiind să păstreze aurea mediocritas şi făcându-se de rahat… Or, VVP ne-a dovedit deja că ştie să reziste şi-n faţa unui inamic puternic şi teribil de înfuriat, precum Piratul cel supalat, dar şi-n faţa mogulului cel mai netocrat şi-a pamfletarului cel mai jurat… Hai că te las la meditat Noapte bună.
  • Gabriela Craciunescu Să înţeleg că vă identificaţi aşa de mult cu credinţă dumneavoastră, încât veţi pune ştampila pe acest erou, Ponta invictus?
  • Avp Viorel Padina Aşa cum îi spuneam pe my blog unei alte prietene, încă nu m-am decis cu cine voi vota, sau dacă mă voi duce la vot, voila. Aştept să se pună pe masă ori să se desfăşoare toate dovezile, intoxicările sau diversiunile, după care voi alege următorul rău mic, având deja destulă minte şi experienţă ca să nu mă las vrăjit de sirenele secu şi să-mi dau seama din start (io, carele sunt inventatorul sintagmei ce-a făcut carieră fără ca clempănitorii “analişti politici” sau părerişti, vba dlui Manolescu, să ştie cine e naşul expresiei cu pricina) că “răul cel mic” nu se poate găsi, în niciun caz, în catindaţii care se bat cel mai tare cu cărămida în piept că ei sunt temelia binelui suprem de az. Până-n final, adică până-n ziua votului, logosul sau întâmplarea îi luminează, într-un fel ori altul, pe cei pentru care raţiunea, înainte de toate, primează, pe când cei uşor manipulabili, talibanii sau partizanii, care doar la fantoşa, idolul, utopia ori simbria lor visează, ştiu – vba vine – de la bun început şi f.oţărât ce e rău şi ce e bine pe Pământ (pe care ei îl confundă, de regulă, c-un descărnat, căci schematic şi unilateral, gând…) şi judecă, de cele mai multe ori, (cam) strâmb.

+++++++++++++++++++++++++

Trei zile mai târziu, am făcut la acest  link  următorul comentar (la care n-am primit, ab ovo, decât nişte reply anemice, de la nişte prichindei anonimi, cărora era inutil să le mai răspund, atât erau de subţirei, sărăcuţii de ei. Ăştia sunt partizanii filosofiei şi-ai Janei d’Arc Macovei, mey… ?) :

„Hai să-i răspundem dlui filosof filozofic : dle Gabriel Liiceanu, niciunul dintre marile defecte pe dumneavoastră i le imputaţi lui Victor Ponta nu-i e specific doar lui Victor Ponta, ci toate se pot regăsi, într-o măsură mai mare sau mai mică, la toţi candidaţii din România anului 2014, la toţi politicienii, din toate timpurile, iar prin extrapolare maximă la toţi oamenii. Victor Viorel Ponta, în schimb, are o calitate pe care n-o mai deţine niciunul dintre contracandidaţii săi, hic et nunc, după cum n-a avut-o niciunul dintre premierii României (oricând) : e cel mai tânăr prim-ministru din istoria acestei ţări şi ar putea deveni cel mai tânăr preşedinte al ei. Iar dacă dvs vă puteţi imagina că această calitate e puţin lucru, sorry, însă nu gândiţi ca un veritabil boier al minţii Ro, ci ca un advocatus partinic (al drakulo…ups)

Sincerely,
avp”

Dacă pe contributors n-am primit decât nişte replici de doi-trei bănuţ, în schim pe my wall am avut o discuţie ţuţ :

  • Emil Dobos Da, e cel mai tanar viitor presedinte plagiator, ca tot neplac rimele
  • Emil Dobos Vorba unui alt amic feisbuchist, care nu are pe la venele mintii sale vreun chist „Nimeni nu ar putea spune ce anume știți să faceți. Cred că nici dvs nu știți. Formal vorbind, ați făcut studii juridice. Formal vorbind, ați dat și un doctorat în drept penal, dar, ținând cont că un sfert din lucrare este un plagiat, adică un furt, faptul de a-ți atesta calificarea în penal recurgând la un gest infracțional (plagiatul este o infracțiune) a reușit să împingă, în România, paradoxul pe culmi.”
  • Avp Viorel Padina Un politician nu tre să ştie să facă altceva decât politică, iar Ponta, după cum vezi şi tu, ştie să facă politică mai bine decât Nen-tu Băse, care o fi ştiind el să coducă navele, mândrele, dar această competenţă nu-i este de folos pe uscat, şi-n niciun caz pe dealu’ de la Cotroceni, bre, omule… E oare atât de greu de perceput chestiuţa asta afurisită, din moment ce n-o pricep nici filosofii noştri de cea mai vestită elită… ? Întreb şi io, nu dau cu paru’, aloo…
  • Stela Nicolescu · Prieten(ă) cu Flavia Grosan
N· ai sa vezi asa ceva!
  • Flavia Grosan Maestre, pana nu vad rezultatul votului unii nu se linistesc. Lasati-i….
  • Avp Viorel Padina Distinşii filosofi nu cunosc nici paremiologia (dar îl acuză pe Victor-Viorel de incompetenţă, săracu’ de el :))) : „Porcul – sau purceaua, după caz, naz şi praz – nu se îngraşă în ajun”… Sau cum naiba să le spun că dacă voiau ca Victor Viorel să nu câştige aici şi acum ar fi trebuit să-şi cumpere un popol mai bun, sau măcar să nu fi jucat la ora şi-n hora de az cu cele mai diabolizate jucătoare, practic cu nişte păguboase stass…? O, sancta simplicitas, my ass… ups.

 +++++++++++++++++++++++++

În fine, văzând că dom Susară continuă să laude şi-n astă seară un link pe care io-l consider destul de anost, al unui băiat nu mprost, însă fost salariat al Tembeliziunii Publice, lansat contra actualilor guvernanţi abia după ce-a fost restructurat (sau poate numai rotit, n-am înţeles prea bine) din post, i-am făcut rost de încă un share, c-un codicil crocant ca un tost :

„Da, bre, f.corect, însă dacă-l deconspiră pe unul, musai să-i deconspire pe toţi, iar atunci toate cele 8 servicii (sau câte-or fi) tre să procedeze la fel (altfel, SIE ar putea fi acuzat, doar el, că se amestecă în campanie, iar nea Guran sau dom Pavel că sunt acoperiții sauronului statal Băsel, din moment ce țin – mult prea evident – cu el). Și-atunci, unde am ajunge, a ? Nu s-ar duce dreaq nu doar giudețul, ci ditai țărișoara…? Iar tu, soțietate țivilă, de ce pm te-ai trezit taman acu ?!De ce până azi ai trăit, bine-merci, în hainele Statului și tembeliziunii publico-kaki ? That is the question.”

Să stăm strâmb, dar să judecăm drept.

29 Răspunsuri to “Sau cum naiba sa va spun… ? :roll:”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Necazul cu votul ăsta este că nu suportăm sau nu beneficiem de consecințele votului nostru doar noi.

    În rest, eu una îmi asum riscul de a nu vota un om după cum dă pe sticlă, ci după faptele sale, conform informației la care am acces. Tinerețea nu e un merit, e o întâmplare. Întâmplarea de a fi acoperit ori descoperit, cu Estul ori cu Vestul, cu tupeu sau fără, dintr-o formațiune criptocomunistă, au ba.

    Rămân o cititoare care te prețuiește, Poesel.ro și care așteaptă noi cânturi din „Planeta-Ou” și noi episoade din„ Povestea lui Ave”.
    Între timp, mă mai „distrez” mergând la vot, în țara lui Caragiale.

    Un weekend frumos domniei tale și cititorilor domniei tale, vorbitori sau tăcuți.

  2. AVP Says:

    Dacă vreţi să votaţi un om după fapte, nu după cum arată pe sticlă sau în realitate, de ce naiba mi-l tot primblaţi prin pieţe, târguri şi oboare, ca pe paparude sau ca pe sperietoare, dear surioare ? Faptele se fac, nu se plimbă ca ursul pe drum. Sau cum naiba să-ţi spun că atunci când oamenii statistici (99,99% din oameni) văd sideraţi sau jenaţi cum o bătrânică zâmbind cam chiaun şi-un grăsun cu fundul cât un afet de tun vor s-ajungă în locul rezervat în imaginaţia lor doar lui Făt-Frumos şi Ilenei Cosânzenei, deci miticilor eroi care pot să-l răpună pe Spân, sunt tentaţi să creadă că e vorba de un circ nebun…😳

    Un We frumos vă doresc şi eu.

  3. Marginalia non turpia Says:

    Știi ceva? Mie îmi place să stau de vorbă cu oameni care au făcut ceva eficient și îmi povestesc despre asta. Fundul sau ridurile mă impresionează infinit mai puțin. Prefer o minte frumoasă, un suflet nemurdărit de potlogării.
    Că, vorba aia: nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie!

    Iar Făt-Frumos nu făcea nica fără calul înțelept și răpciugos, mai ții minte? Ileana, și ea pe acolo, de decor.

    Ador basmele, mai ales alea în care Făt-frumos se ascunde în broscoiul râios și tre’ să ai ochi să-l vezi!

    Acu scrisei și eu cum îmi veni la gură, că in mare grabă am fost.

    Toate cele bune.

  4. AVP Says:

    Păi, cine te-mpiedică să te duci la o şezătoare literară de avangardă, la un simpozion elitist sau la un concert rokerist şi să-ntâlneşti acolo oameni cu alură de răsfăţat vesel / trist sau de nonconformist artist ? De ce e musai să te izbeşti de ei într-o piaţă de legume, pe străzi supraglomerate cu-o lume care n-a citit nici cartea de bucate, alături de cetăţenii turmentaţi, turmentaţi, dar majoritari votanţi, şi să vezi cum oamenii normali se uită la abramburiştii catindaţi ca la nişte apucaţi, care după ce că sunt cam neîmbrăcaţi şi cam nepieptănaţi, uneori cu simptome de alcoolici înveteraţi, sunt şi tupeişti, ba chiar clar sonaţi, din moment ce ipochimenii se-aşteaptă să fie aleşi chiar de cei pe care ei îi socotesc „pegra din Carpaţi” ?

    Mai meditaţi. Noapte bună.

  5. Marginalia non turpia Says:

    Eu nu mă simt privită, „de un par egzamplu”, de Monica Macovei, drept „pegra din Carpați”. Nici rudele mele de la țară, care au decis și își mențin dorința de a o vota, nu se simt așa.

    Artiștii ăia sunt din altă piesă. Acu votez. Oi merge și pe acolo, cu drag, pe urmă. Toate la timpul lor.

    Cât despre aparențe electorale, pe aici, prin București, mă amuză cum apar bannerele lor grupate în „pâlc electoral”: Ponta, Johannis, Tăriceanu. Veselie, ce mai! Votanții îi tolerează bine alături. Nu rup decât justiția, cam sărăcuță ea și așa.

    PS. Eu aștept „Planeta-Ou” și „Povestea lui Ave”. Electoralele trec acușica. Arta rămâne.
    Noapte bună!

  6. AVP Says:

    Mey, oameni buni, io nu sunt felixit că iese Ponta – căci nu e frate cu tata şi mie personal n-o să-mi facă niciun bine -, ci doar sunt mânios că aroganţii care au făcut până acum politică de făgădău, deşi erau responsabili de soarta boborului meu, n-au ştiut să oprească ascensiunea unui eon pe care ei îl consideră muult mai rău. Iar eu spun că asta s-a întâmplat pentru că ăştia, aroganţii de cct, sunt incompetenţi la patrat şi deci reprezintă, la drept vorbind, un rău încă şi mai gonflat. De aceea zic că Ponta – aşa cum este el, cică tontic, după mintea boierilor minţii ce-ar vota mâine-poimâine şi-un great lean dick, dar pe „plăgar” niciun pic – e totuşi „răul cel mic”…

    Atâta tot, restul se va vedea la bvot.

  7. Marginalia non turpia Says:

    Dacă eu n-am știut să bat un bătăuș, ar rezulta, în termenii domniei tale, că sunt mai rea ca bătăușul. El e răul cel mic, eu răul cel mare. N-am știut să dezamorsez o bombă, eu sunt mai periculoasă ca bomba.
    Iar cei de pe tușă (la fel ca votanții lu matale) ar trebui să „voteze” bătăușul și bomba.

    Mintea mea consideră incorect acest raționament.

  8. Marginalia non turpia Says:

    PS. O duminică frumoasă!

  9. AVP Says:

    .Când nu eşti suficient de puternic, de inteligent sau de competent ca să înfrângi răul, te dai la o parte, pur şi simplu, dacă nu eşti dement. În niciun caz nu perseverezi în eroare ca un diabolo eminent… oops.

    Şi-ţi repet că eu nu-ţi spun cu cine să votezi, dear Marginalia ; ar fi şi culmea, din moment ce eu însumi nu ştiu precis cu cine voi vota, n-aşa? Dar nici nu vreau să-ncurajez pe careva să meargă pe drumul care n-ar duce decât într-o nouă eroare.

    Dacă Ponta – presupunând că va câştiga – va fi catastrofal, cum se tem inimicii săi din haiticul rival, i se va găsi numaidecât ac de cojoc şi va fi scoborât de pe val, respectiv i se va monta şi lui un maidan baban, care oricum ar trebui făcut, dacă noua Jana d’Arc ar ajunge, printr-o minune, la putere şi va pohti să-şi pună-n aplicare planurile radicale. Însă eu vă spun că visele amazoanei vostre sunt utopice, asta ca să nu zic hiisterice, tale quale.

    O Duminică plăcută.

  10. Marginalia non turpia Says:

    AVP, cu mare drag și respect te întreb: cine va avea acul ăla, de unde va răsări Cojocarul Erou?

    Cât privește opiniile, câte capete, atâtea priviri. Pentru unii, slăninuța, în cantități cât de mici, e ucigătoare pentru organism, pentru alții e o hrană extrem de necesară bunei funcționări a creierului.
    Cam tot așa, dacă pentru mine MM e un om care poate fapte bune și poate și greși, pentru alții poate produce toxicități. E problema lor. Comunicarea e cooperare.

    Mult bine să ai, mult bine să ne aducă zilele ce vin, Poesele.Ro. Așa îți dorim, și ne dorim.

  11. Marginalia non turpia Says:

    PS. Acu, în mare naivitatea mea, aduc și eu în context, cu tot respectul pentru meserie, o vorbă „medicală”: e mai ușor să previi, decât să tratezi.

    PPS. În același spirit: cele rele să se spele, cele bune să se-adune!

  12. AVP Says:

    Mult bine vă doresc şi domniilor voastre, dragi prieteni. Cât despre Cojocarul Erou, ce va trebui să găsească Acul pentru orice mincinos sau câine de Dudău care nu va-nţelege că trăim într-un ev nou şi că nu mai merge ca-n iepoca veche, să n-avem grijă: cojocarul vor fi Puterile Garante ce stau de veghe, nu de alta, dar pentru că aici vor fi aduse weapons-urile ce ţintesc şoimii nucleari la mii de leghe, weapons-uri de care va depinde siguranţa splendorilor Vestului fără pereche.

    Noapte bună.

  13. Marginalia non turpia Says:

    Așadar, Eroul Salvator ne vine din Poveștile Străine. Dar… bine că vine.

    Noapte bună! cu Somn ușor!

  14. Marginalia non turpia Says:

    Bună dimineața! E cu soare!
    Iată o certitudine.

  15. Marginalia non turpia Says:

    Aflu că e posibil ca Ponta, Tânărul Erou Ponta, să reintroducă impozitul progresiv.
    O experiență veche, cu Bâtrânul Înțelept Năstase, mă face să cred că iar voi munci „moca” pentru stat.
    ”Povestea asta”, mie nu-mi place. De loc. E cu Făt-Frumos transformabil în Bau-Bau. Nu-l vreau!

    Votez Monica Macovei. Ea susține legalitatea și cota unică. Nu e Ileana, deci nu e decor.

    Părerea mea!

    NU VREAU S-O IMPUN NIMĂNUI. E PĂREREA MEA, ȘI N-O DAU LA NIMENEA!

    PS. Să curgă bine și frumos săptămâna asta, așa vă doresc tuturor, fie vorbitori, fie tăcuți pe aici.!

  16. AVP Says:

    Hai să te-ajut să-ţi păstrezi visele🙂 Să trecem.

    Postare nouă.

  17. Marginalia non turpia Says:

    Merci pentru înțelegere.
    Vise frumoase și lu’ matale!

  18. Observator Says:

    La Related Posts de la topicul de azi am gasit un link avepist semnificativ („Cine sunt castigatorii din Funky Age & New Media ?”), un text scris cu un an si jumatate in urma, care cred ca s-ar potrivi in discutia de aici si de acum:

    „Ai priceput ? Uite ceva mai explicit pentru tine sau mai mult : „Monica Macovei n-are nici in clin, nici in căcălin cu era Funky & New Media in care trăim, mey. N-o luați de la început, căci o să vă frângeți încă un gât… oops. Vă repet că tre să găsiți nu un leader superdăștept, hypercompetent sau integru ca un parapet de beton armat în contra corupților de pe nat – căci nu există așa-ceva, într-un neam deja spoliat de o elită morală, care doar ea s-ar sacrifica pentru Rumânica asta cam natantoală, voila… -, ci tre să găsiți doar o tembeliziune totală, care la un moment dat să aibă în schemă pamfletaru realmente cel mai talentat (care să fie capabil să-l bată pe pamfletaru celălalt). Înainte vreme câștiga cel care avea cavalerul, samuraiul ori armata de colonei cel (sau cea mai a) drea de partea sa, însă în Funky Age & New Media și mai ales în era Netocrației care a apărut și pe pământu Rumâniei, câștigă partida care are de partea sa nu Armata, SRI-ul ori Europa, ci un MBadea, un Laptop Man sau un altul asemenea… Atâta tot, restu e moft. (10.12.12, 14:12)”

    https://viorelpadina.wordpress.com/2013/07/25/cine-sunt-castigatorii-in-funky-age-new-media/

  19. Marginalia non turpia Says:

    Pe mine nu mă pot câștiga cei care au de partea lor instrumente de manipulare.

    Aici și acum, aleg cu conștiința mea liberă – asta însemnând gândirea mea critică activată – din ceea ce am la îndemână.

    Iar gândirea mea critică, analizând calitățile și defectele tuturor candidaților, o alese pe Monica Macovei. AICI și ACUM, acest lucru îl făcu.

    PS. Când altceva va fi pe piața electorală, dacă. o voi pune din nou la lucru. Promit.

    PPS. Vestea bună: cunosc și la țară oameni fără multă carte, dar cu mintea vie și nemanipulabilă.
    Poporul nu e monolit. Nu e doar cum l-am cunoscut noi – circumstanțial – nici cum ni-l imaginăm prin extrapolare.
    Aici greșesc și manipulatorii, ei înșiși. Cea mai mare greșală când ai de-a face cu oameni este să te consideri atotștiutor și omnipotent. Ai pierdut partida. Te-ai automanipulat, nemeseriaș.

  20. Observator Says:

    Doamnă, faptul că tot ceea ce a spus AVP, cu 4-5 ani in urmă, sau „numai” cu 1,5 ani în urma, despre sansele politice ale prezidentiabilei Macovei sau ale altora, s-a confirmat punct cu punct in realitate nu va spune absolut nimic? Despre ce manipulare tot vorbiti ? E vorba pur si simplu despre o alta realitate decat aceea in care ar fi putut actiona un om politic de tip vechi, gen Basescu sau Macovei. Aceasta e problema, nu alta.

  21. Marginalia non turpia Says:

    1. Aleg din ceea ce am AICI și ACUM.

    Pentru mine, Monica Macovei, prin prestația sa în Parlamentul UE și prin activitatea ca ministru al justiției, la noi, este un politician de tip nou.

    Politicienii care servesc, reprezintă și sunt nutriți în varii forme de PSD, nu înseamnă, pentru mine, politicieni de tip nou.

    2. Admir prestația de analist a lui AVP. Curajul, capacitatea de a sesiza greșeli ale oamenilor politici, indiferent de culoare.
    Am multă prețuire pentru poetul Viorel Padina, repet, și nu voi obosi să repet.

    3. Aste fiind spuse, îmi asum propriile opinii, și aleg, din ce mi se oferă, Monica Macovei.

    PS. Cum bine știm cu toții, perfecțiunea e doar în ceruri. Aici, ne asumăm imperfecțiunea gândurilor, trăirilor și alegerilor noastre.

    Scrisei cu respect și cu drag de toți contributorii și cititorii onești ai acestui blog.

    Numai bine, Observator!
    Mult bine, AVP!

  22. Goldmund Says:

    Unde pot face topul candidatilor care merita dupa umila mea parere sa fie alesi?

    pe locul 1 desigur
    Klaus Iohannis
    2- Elena Udrea
    3- Monica Macovei
    Si acum priviti cum ar fi votat ‘inteligentia’ Romaniei, votul online al ziarului Gandul:
    http://www.gandul.info/politica/rezultate-alegeri-prezidentiale-2014-romanii-au-votat-pentru-a-alege-presedintele-internetului-in-ziua-votului-online-13482498

    De fapt cine voteaza in cunoastinta de cauza cu socialistul potlogar Pinocchio-ponta, sustinut de antenele unui puscarias?

  23. Observator Says:

    Din pacate, dvs pareti a ignora cu prea multa nonsalanta linkurile date de @curios, d-le @Goldmund. De asemenea, presupunand ca sunteti cat de cat informat, iar nu doar 100% manipulat, nu se intelege de ce bagatelizati stirea recenta ca a fost admisa contestatia in anulare depusa de avocatii „puscariasului de la antene” si ca e posibil ca procesul „puscariasului” sa ia o turnura cu totul suprinzatoare in final (judecat fiind de aceeasi justitie capabila sa se joace de alba-neagra, in functie nu de lege si dreptate, ci de cine e jupanul momentan). Cu alte cuvinte, chiar daca nu sunteti un manipulat pur, asa cum ne pareti a fi, faceti parte in mod cert dintre „idealistii” sau „visatorii” inamorati de politiciana radicala si confruntationala Monica Macovei, pe care, intrucat „vrea sa-i termine pe toti” nevisatorii – pur si simplu -, „socialistul potlogar Pinocchio” a caracterizat-o ca fiind un fel de „Stat Islamic” de Dambovita (sau mai pe romaneste ca e cam „dusa cu sorcova”).

    In concluzie, nu tot ce zboara se mananca, stimate domn ! Ar fi bine sa recititi acest topic al lui AVP, daca tot sustineti ca sunteti un vechi prieten si admirator al acestuia:

    https://viorelpadina.wordpress.com/2014/09/17/cine-crede-ca-romania/

  24. Stely Says:

    Hai ca i-ai inchis gura si lui Goldmund , AVP…ca doar n-oi crede ca il poti pacali de sub anonimatul unui „Observator ” las . Si banuiesc ca te bucuri daca Voiculescu va scapa de puscarie cu ajutorul judecatoarei Costiniu al carui sot este condamnat la 3 ani cu suspendare pentru fapte de coruptie. Afla mata, d-le Observator (alias AVP)ca daca madam judecator Viorica Costiniu va indrazni sa-l scoata de la inchisoare pe Dan Voiculescu , va fi pentru prima data cind viitorul presedinte va avea lumea in strada. Si cea care va fi liderul strazii este Monica Macovei . Vad ca ai inceput sa preiei imbecilitatile spuse de Ponta la adresa ei.

  25. Observator Says:

    Stimata doamna, imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc: eu sint „Observator”, iar „AVP” e AVP. Din pacate pentru dv, nu sint decat unul dintre admiratorii sinceri ai lui AVP, asa cum ati fost si dv pana mai ieri, insa spre deosebire de dv eu nu-l voi trada… (oops, ar face maestrul🙂 )

    In alta ordine de idei, care-i problerma cu d-na judecator Costiniu ? Asa cum dl Presedinte Basescu se crede perfect indrituit sa conduca Romania europeana si nord-atlantica si sa coordoneze lupta anticoruptie in timp ce fratele dinsului e in puscarie, cercetat pentru fapte de coruptie, si asa cum d-na Udrea poate sa candideze la Presedintie, sprijinita de acelasi Presedinte care lupta contra coruptilor, in timp ce fostul sot al doamnei candidate, dl Cocos, e si dinsul la puscarie, cel putin deocamdata, si tot pentru fapte de coruptie, tot asa si d-na Costiniu : are si dinsa dreptul, ca si d-na Macovei sau d-a Kovesi, nu-i asa ?

    In realitate, stim tot atit de bine amindoi ca aici si acum nu e vorba de Justitie, ci de lupta pentru putere. Hai sa fim seriosi, mamaie. Si sa-l urmarim pe „cel mai just analist din ultimii 30 de ani”, care de cel putin 2-3 ani ne vorbeste despre crunta batalie dintre Retelele „care e” (si ne vorbeste cu deplina buna-credinta si obiectivitate, asa cum il cunoastem).

  26. Marginalia non turpia Says:

    @Goldmund, cu respect:
    Am votat și eu acolo. Cu Monica Macovei.
    Îmi asum votul. Și pe cel din real, desigur tot ea,la turul I.
    Merg și în turul 2. Votez Johannis. Îmi asum și acest vot.

    Iar dacă majoritatea democratică alege altceva, îmi asum și asta.
    CU RELAXARE. Nu-i pe vecie. Am ieșit din ceaușism, vom ieși din orice altceva.

    Politica nu mă poate opri să mă bucur de toamna însorită, poezie, artă, prieteni, munca mea care îmi place ș.a.m.d.


Lasă un răspuns

