Goe securistrigoe + Marginalia = love (MRU)

 

După cum vezi, dragă Marginalia, înainte de a mi-l recomanda domnia ta pe MRU, mi l-a ordonat (oops) goe al lu mboe securistrigoe (am scos mesajul ipochimenului special for you de la spam, evident), și a făcut-o nu doar acu’, ci de mai multe ori înainte, păi cum reaqu, într-un mod la fel de „convingător”, ca un troll dalb din nămol. Cum e turcul (MRU), și pistolul (goe al lu mboe securistrigoe), te pomeneşti, a ?🙄 Nici măcar faptul că pe distinsul candidat mi-l recomanzi și dumneata, cu grația și gentilețea deja binecunoscute în hyperspatz, nu-l spală de oroarea că un alt fănel de-al său, os din titircii inimă-rea ot Carpați, e un sonat dintre băieții anonimizați, a cărui susținere ni-l umple pe dom candidat nu de respect, ci de ccți… oops.

Vei replica desigur că bietul MRU n-are nicio vină pentru că e susținut (și) de sociopatul laș goe securistrigoe, deci de ipochimenul care mă hărţuieşte de 3-4 anișori, aproape zi de zi și ceas de ceas, la spam, tot cu porcăieli din astea, demne nu de un oarecare hayssam de la dynam sau de alt terorist matol, ci de drakula gol. Însă eu zic că o legătură între cei doi – goe & mru – există. Astfel, am deja suficiente date ca să presupun că „goe” e chiar un criptosecurist sadea, pus să-mi toace nervii pe-acilea, să mă porcăiască, să mă decredibilizeze şi să mă-ncaiere cu alți dizidenți (în special cu ex my friend Dorin Tudoran), pe care îi tratează tot ca pe niște oameni de nimic, numai buni de dispreţuit în public, asta pe de o parte; iar pe de alta, n-am aproape nicio îndoială că MRU e omul pe care Mănăstirea Secu, păi cum requ, ar fi vrut să și-l prepare pentru vremurile de după Băsecu, dar nu prea a fost să fie, fiindcă băieții și-au dat seama (și-n primul rând Băse și-a dat seama) că MRU nu poate câștiga alegerile într-o democrație, mai ales acu’, când regina câmpului de bătălie e temuta Netocrație, și asta pentru că omul (oricât de competent ar fi în orice altă meserie) nu are atuurile necesare spre a câștiga o competiție dirijată de Media vie, unde se cere să fii politician născut, iar nu făcut, așa cum am detaliat în topicul trecut, deci nu doar un tov sau domn renumit spre temut,  oricât ai fi de uns cu grade upgradate și sprijinit de cele „n” servicii ale țărișoarei criptomilitarizate, ci e musai să fii un actor capabil să joace în telenovela politică din era funky, frăticilor.

Or, MRU e departe de un asemenea rol. După părerea mea, pe el l-ar prinde, probabil, un rol de mic dictator, însă nu ales de popor, ci numit în această demnitate direct de cupola serviciilor, iar după aia ținut acolo prin vraja armelor, nu a zâmbetelor. A fost suficient să-l văd cum îmi taie un comentar mai înțepător de pe wallul său (comentar de un număr de ori mai bând decât mesajele pe care mi le adresează mie goe securistrigoe sau chiar stely, după ce s-a întors în brațele băieților), în loc să m-apuce de picior ca pe norocul chior, înțelegând că venise pe wallul său însuși „redactorul singurului text vădit anticomunist scris de vreun intelectual român în anii 80”, ne mai vbind de poetul poeților, n-așa?, și rugându-mă frumos să rămân acolo în vecii vecilor, iar apoi să-l văd cum se rățoiește la niște găozari jurnaliști, la oră de vârf, în fața tuturor, încruntat ca tov Brucan când bătea cu pumnul în masă la „revoluția” tovilor, pentru ca să-mi dau seama cu cine am cam avea de a face într-un neinspirat viitor, chiar și fără să-i fi văzut lista aia de cumpărături voluptuarii, demnă de un Nero tricolor or Caligola de obor…

Sigur, tipologic vorbind, nici VVPonta nu e cu mult mai breaz, existând în plus pericolul ca pe vremea domniei sale hoții, baronii și interlopii să zburde pe-aciia ca alde genică boerică pe vremea sauronului Năstase-Șapte-Case, helas, dar parcă e un pic mai treaz la minte ca băieții și fetele cu aroganța bănăseană la baz și mult mai talentat ca politician, în orice caz. O repet: VVP e următorul rău mai mic, după nen-su Băse, ce ne-a arătat tendința clară de a deveni un periculos dictator pe drum de seară. Până-n vară.

3 Răspunsuri to “Goe securistrigoe + Marginalia = love (MRU)”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Nu, eu nu-l iubesc pe MRU.
    Nu alegem din dragoste, în politică. Alegem de nevoie. Suntem cetățeni și atât.

    Eu nu ordon și nu recomand. Eu comentez, fără a fi grobiană. Recitește-mă, please!
    Spun cu sinceritate ce voi face eu. Nu-mi pasă ce fac alții.

    Repet:
    Domnia ta ești pentru mine, pentru soțul meu și pentru prietenii noștri Poetul Viorel Padina, disidentul Viorel Padina. Demn de respectul nostru, din aceste motive.

    Cu cine votezi este responsabilitatea individuală a domniei tale. Ești adult. Faci exact ce crezi că e mai bine. Iar noi îți vom păstra același respect. La fel te vom prețui. Nu așteptăm și nu pretindem reciprocitate. Asta e greu de înțeles pentru intelectualii statistici, știu. Cândva, vor ajunge să priceapă și unii dintre ei cum e cu neamestecul criteriilor și cu independența de gândire.

    În rest, ce fac alții la urne, mă interesează și mai puțin decât ce faci domnia ta.

    Cu bine, NOAPTE BUNĂ îți dorim.

  2. AVP Says:

    Şi eu vă preţuiesc la fel de mult, my friends. Noapte bună.

  3. AVP Says:

    Postare noua.


Lasă un răspuns

