Justitia tovilor si baietilor (3) – sentinta lu’ Barbu-Caraliu


În episodul de azi reproduc sentinţa civilă nr.2356 din 25.10.2012, pronunţată de Tribunalul Olt în dosar nr.3550/104/2012, respectiv sentinţa prin care onorata instanţă, reprezentată de judecătorul Ion Barbu, mi-a respins cererea de care aţi luat cunoştinţă în episoadele anterioare, nerecunoscând nici măcar existenţa caracterului politic al măsurilor administrative luate de statul comunist contra mea. După lectura sentinţei, oricărui om juridicește alfabetizat şi cu un bun simţ minimal, măcar, îi sare pur şi simplu în ochi faptul că judecătorul Ion Barbu a fost vădit părtinitor, în speţă, ignorând total probele de la dosar şi ocolind, efectiv, prevederile legale aplicabile, şi asta numai spre a nu da câştig de cauză, fie şi parţial, unui duşman al poporului, n-aşa ? Siderat de inomabila ‘judecată’, am dat un search pe Google ca să aflu mai multe despre judecătorul cu pricina, care părea a-mi fi dujman personal, chit că eu nu-mi amintesc să ne fi cunoscut vreodată şi nici măcar la proces nu mă prezentasem, cerând judecarea în lipsă. Însă când am aflat că omul se chema Caraliu, pe vremea Iepocii, şi că a fost ofiţer de Miliţie (vezi de asemenea aici şi aici), m-am dumirit. Dumirire pe care v-o doresc şi dvs, dragi şi stimaţi cetăţeni români fără pată şi prihană şi cu o frumoasă putere de judecată, de altfel, dar care nu înţelegeţi în ruptul capului de ce mai e nevoie, chiar şi după 25 de ani de la ‘revoluţie’, de lustraţie sau de condamnarea comunismului, ori, cu alte cuvinte, aveţi cumplita naivitate de a crede că lupul poate fi pus paznic la oi doar pe bază de buletin (proaspat preschimbat, la rigoare) şi cuvântu’ de onoare că nu va mai pohti în viaţa lui la mioare… oops (avp)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 001-002

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 002

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 003

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 004

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 005

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 006

Actiunea Despagubiri - AVP, hotararea fond 007-002

Un răspuns to “Justitia tovilor si baietilor (3) – sentinta lu’ Barbu-Caraliu”

  1. AVP Says:

    Postare noua.


Lasă un răspuns

