Sorin Iliesiu cere demisia conducerii A.N.I.

Către conducerea Agenției Naționale de Integritate

Domnului Horia Georgescu – președinte

Domnului Bogdan Stan – vicepreședinte

Vă solicit demisia de onoare, având în vedere decizia Tribunalului București din 5 aprilie a.c. și decizia definitivă de azi a Curții de Apel București în urma cărora se confirmă incompetența și lipsa de bună credință a Agenției Naționale de Integritate în demersurile pe care aceasta le-a făcut împotriva dreptului domnului Mircea Diaconu de a fi ales în Parlamentul European.

În altă ordine de idei, domnule președinte Georgescu, vă întreb de ce nu ați binevoit să răspundeți celor două scrisori deschise pe care vi le-am adresat în 13 martie a.c. și în 17 martie a.c., în care v-am solicitat să dispuneți reevaluarea integrității mele întrucât am respectat întru totul Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, precum şi termenele prevăzute de această lege.

Nu am primit din partea domniei voastre răspunsul solicitat având în vedere prejudiciul de imagine pe care mi l-a adus instituția pe care o prezidați (luna trecută, numeroase persoane mi-au spus: „Timp de două zile, am citit ore întregi pe ecranul unor posturi TV de mare audienţă:Sorin Ilieşiu – incompatibil alături de zeci de parlamentari. Unii sunt acuzaţi şi de fals în declaraţii).

Cu aproape zece ani în urmă, am fost unul dintre reprezentanţii societăţii civile care au militat public pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale de Integritate și pentru evaluarea corectă a integrității tuturor demnitarilor, inclusiv a președintelui României – simbolul de azi al lipsei de integritate.

Constat cu regret că Agenţia Naţională de Integritate reprezintă un eșec național. Poate că cea mai bună soluție ar fi desființarea și reînființarea ei a doua zi, cu oameni competenți și de bună credință, având ca fundament legi și regulamente care să evite înlocuirea integrității cu contrariul ei.

9 aprilie 2014

Sorin Ilieșiu – senator USL de Sibiu

 

 

 

9 Răspunsuri to “Sorin Iliesiu cere demisia conducerii A.N.I.”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Orice re-înființare poate avea același ”destin” ca în-ființarea.

  2. curios Says:

    Doamna Marginalia, asteptam un raspuns mai transant: are senatorul Sorin Iliesiu dreptate, cel putin in acest caz, sau nu are ?

  3. Marginalia non turpia Says:

    În cazul său, are dreptate. A fost tratat incorect, a dovedit.

    Celălalt caz nu-l cunosc.

    Dar…A desființa o instituție pentru 2 cazuri, mi se pare un act hazardat.
    Re-înființarea ei poate fi un tot un act hazardat.

    ”Manifestul Transpartinității” îmi spune că Raul nu e ori-ori, Răul este și-și.

  4. Marginalia non turpia Says:

    PS. Iar posibilul control al senatorului Sorin Ilieșiu asupra re-înființării mi se pare INFIM, dacă nu neglijabil.

  5. curios Says:

    Doamna Marginalia, despre „celalalt caz” s-a pronuntat Justitia, deja, in doua randuri: la Tribunal si la Curtea de Apel (in ambele cazuri, ANI a fost facuta de rusine). Si deci ce proba mai vreti ca ANI a fost folosita, cel putin in aceste doua cazuri, ca arma politica ? Despre asta vorbeste si AVP in topicul anterior, daca nu ma insel.

  6. Marginalia non turpia Says:

    Dar…A desființa o instituție pentru 2 cazuri, mi se pare un act hazardat. Dacă legea o permite însă, OK, nimic nu e mai presus de lege.

    Re-înființarea ei poate fi însă un tot un act hazardat.
    ”Manifestul Transpartinității” îmi spune că Raul nu e ”ori-ori”, Răul este ”și-și”. Răul este transpartinic.

    PS. Iar posibilul control al senatorului Sorin Ilieșiu asupra re-înființării mi se pare INFIM, dacă nu neglijabil.

    Iertare pentru repetiții, mintea mea are limite. Mi le asum.

  7. AVP Says:

    Daca sefii ANI ar fi binevoit sa analizeze probele aduse de Sorin Iliesiu in apararea sa – Sorin Iliesiu fiind un senator al Romaniei, nu un oarecare Gheorghe de pe sant – si daca acesti sefi ar fi avut o minimala competenta si bunavointa, dosarul de incompatibilitate al dlui Iliesiu (ca sa ne referim doar la accest caz, fiindca avem toate datele problemei) nu ar mai fi existat, ori sefii ANI i-ar fi raspuns personal dlui senator, cerandu-si scuze. De ce nu au facut-o? Este clar ca au executat o comanda, fapt pentru care trebuie sa-si prezinte demisiile.

  8. Marginalia non turpia Says:

    La vot, Gheorghe acela și oricare senator, sunt egali. Că veni vorba…

  9. AVP Says:

    Postare noua.


Lasă un răspuns

