Un lapsus care face cat toate lozincile :”Staul de Drept” :)

  • Baietii Noi l-au scos pe vechiu meu priculici de la naftalina. Ok… Mboe a functionat atata timp cat avea certitudinea ca e in atentia mea, spre a ma toca… In momentul in care s-a creat certitudinea contrara, a fost dezactivat. In schimb – ciurpriza -, a fost reactivat… ghici cine ? Nu-ti vine sa crezi… oops. (June 13, 2013 at 5:28pm)
  • Statul mafiot. Mai multe date despre statul mafiot in viziunea mea puteti gasi intr-un interviu pe care l-am acordat unui ziarist loco, in anul 2000 (era de altfel al doilea interviu din my life si primul dupa ‘revolutie’) (June 14, 2013 at 9:35pm). Io nu despre mafie vbesc, dle, ci despre statul-mafiot (care altfel pare a fi o contradictie in terminis, – dar nu si la Romanica postcomunista, vezi bine) Si vbesc despre aceasta strutocamila nu de ieri-de azi, ci haat demult…(June 14, 2013 at 9:58pm)
  • Ion de la gara a luat un premiu iara… Da… Ion de la gara a luat un premiu iara Numai Poemu de otzel n-a luat defel…(June 16, 2013 at 12:46pm) A! era sa uit, dreq ! Felicitari !!!!! (am pus mai multe semne de mirare decat oricine… ;)) (June 16, 2013 at 2:41pm)
  • Povestea lui Ave merge mai departe. Desi imi inchipui ca se fac presiuni pentru a nu mai continua Povestea lui Ave – evident, nu toti pretinii de acolo stiu despre ce vbesc eu acum sau nu toti percep presiunea… -, vad ca amicii de la Sud-Est Forum merg mai departe cu ‘Povestea lui Ave’… Cinste lor, pionierilor. Daca o tin tot asa si mai ales daca vor avea curajul si inspiratia sa fie, ei, creatori de mituri si de stiri legendarizante, in loc de a le prelua din ‘norul digital’ ca niste epigoni snobitei, in curand vor lua maul celebrelor foruri populate cu echipe slarizate pe post de criptoforumisti & likelisti de enspe karate, capabile sa creieze maelestromurile virtuale necesare retelelor netocratice in perpetua miscare & reasezare in blockstarturile bataliei politice urmatoare… Batalie despre care stie de-acum si CSAT-ul ca se va duce pe Facebook, nu in laboratoare or poligoane militare, si ca important e sa ai de partea ta pamfletari grei, nu generali sau colonei… (June 19, 2013 at 3:55pm)
  • R.I.P. Musina. Poza pe care am pus-o eu la scurtul necrolog de pe my blog e portretul fiicei poetului, Tania, pictat de sotul sau, Andrei Tudoran, unul dintre cei mai talentati tineri artisti contemporani… (June 19, 2013 at 10:34pm)

4 Răspunsuri to “Un lapsus care face cat toate lozincile :”Staul de Drept” :)”

  1. filadel Says:

    typo dar totuși😀

  2. AVP Says:

    Hai ca mi-o luasi inainte : postare noua🙂

  3. Nicu Margarit Says:

    Poanta verii!

  4. AVP Says:

    Postare noua.


Lasă un răspuns

