Arta intoxicarii & manipularii

  • Viitorul twitterliteraturii. Cum care va fi viitorul twitterliteraturii? Dta n-ai auzit pana acum de hai-ku, ‘cu’ adevarat cea mai veche forma de twitterliteratura? Vba ceea: la trecutu-ti mare, viitoare twitterare! (ar zice EBA, una dintre vedetele twitterliteraturii noastre noi :)) (April 20, 2013 at 11:24am)
  • Act ratat, dar care sugerează că e ca și realizat. Cand Ceausescu s-a impiedicat si era gata sa cada de pe podium, in fata lui Gorbaciov, cu ocazia vizitei acestuia in Romania, in iulie 1989, pare-mi-se, am fost aproape sigur ca va cadea de la putere in curand, inconstientul său presimtind acut ca chiar Gorbaciov va fi cel care-i va da branci… In termenii psihanalizei, chestia asta se numeste act ratat. (April 21, 2013 at 8:08pm)
  • Arta intoxicarii & manipularii. Iata un link util pentru naivii care inca mai cred in inocenta si libertatea de pe forumuri ; orice forumist intelighent de pe-aci, chiar daca nu e un ingeniu, are de-acum suficiente date ca sa perceapa lumea zmecherosilor printre care se primbla ca Scufitza Rosie prin Padurea Verde ; iar daca, onest fiind, nu va pricepe nemic-nemic din linku lu Riddick, inseama ca e un sarac cu duhu gigantic si ca a lui va fi imparatia din al cerurilor buric… oops (April 22, 2013 at 9:43am)
  • Ca pupaza de tei din plop. Reiau şi aici finalul acestui topic care văd că le-a căzut pretinilor cam greu la stomah, precizând din nou că textul a fost scris acum un an, nu azi, când oricine poate vedea ce s-a întâmplat între timp cu Oranjeria (cu condiţia ca observatorul să fie de bună credinţă şi să iubească adevărul integral, nu conducătorul sau partidul temporar) : „Ce mă enervează în toată vânzoleala asta e că talibana oranjerie care a vrut să schimbe eterna şi caragialiana Rumânie înverzindu-se-n final ca râia broaştei în zmârcu de la Papadie, nu pricepe nici azi, după potop, de ce a căzut ca pupăza din tei din plop… oop”. (April 23, 2013 at 9:40am)
  • Combinari de doua luate de trei ori. Rog inca o data sa retineti ca eu nu tin cu nimeni, in mod special, in batalia de pe scena politica actuala, care e, in ultima analiza, o incaierare PCR vs PCR, sau PCR vs Secu, ori Secu contra Secu, daca vreti, ci ma intereseaza doar sa v-ajut – dupa puterile mele si bazandu-ma pe experienta mea – sa intelegeti ce si cum se intampla, pentru ca dupa aia dvs (pretinii mei) sa alegeti ‘raul cel mic‘ in cunostinta de cauza (cat de cat). (April 23, 2013 at 2:31pm)

5 Răspunsuri to “Arta intoxicarii & manipularii”

  1. AVP Says:

    Postare noua.

  2. cc Says:

    ti-am scris la adresa asta:pro_pro_avp_r@yahoo.fr….mailul nu a reusit sa treaca.vrei sa-mi trimiti un mail vid,apoi iti fac retur….cu ,,scrisoarea”(poate asa trece)

  3. cc Says:

    la adresa cu care am expediat (la tine trebuie sa apara…..bon,astept !

  4. AVP Says:

    @cc, mailu nu e valid pentru ca tu l-ai copiat gresit : scrie la pro_avp_ro@yahoo.fr, iar nu la pro_avp_r@yahoo.fr. Te asigur ca va trece.


Lasă un răspuns

