Privitor ca la teaatru…

  • E expirat buletinul, nu cetateanul, aloo… Cât de incompetent sau de răuvoitor să fii, ca să vrei să scoţi persoanele cu buletinele expirate de pe lista electorală permanentă ? Dreptul de a vota este un drept constituţional, el nu depinde în niciun caz de sancţiunea consecutivă unei simple contravenţii, precum aceea de a nu-ţi actualiza buletinul ori CI-ul expirat. Sancţiunea – în speţă – poate fi, în cel mai rău caz, oprirea cetăţeanului cu pricina de a vota, dacă el nu-şi va actualiza actul de identitate până inclusiv în ziua votului, iar nu scoaterea sa de pe lista electorală permanentă şi neincluderea în quorumul referendal. (August 20, 2012 at 2:31pm)► De altfel, era deja un abuz faptul ca un cetatean cu buletinul expirat nu era lasat sa voteze, din pricina faptului ca nu si-a reinnoit buletinul. Singurul motiv pentru care se reinnoieste un buletin e acela ca poza de pe buletin nu mai e „conforma cu originalu”, dupa un numar de ani (mai ales la anii tineretii). Daca insa presedintele de sectie are posibilitatea sa stabileasca identitatea precisa a alegatorului, pe baza observatiilor sale personale ori a observatiilor celorlalti membrii ai sectiei de votare, el poate sa-i dea voie sa voteze chiar daca are buletinul expirat. In niciun caz insa nu ai dreptul sa-l scoti pe om de pe lista permananta doar pentru faptul ca el are buletinul expirat. Inseamna ca ai introdus deja votul cenzitar, „cens”-ul constituindu-l nu lipsa de avere a cetateanului, ci lispa lui de atentie si de diligentza. Grav ! (August 20, 2012 at 2:44pm) ► Evident, iar o să se gasească un zmecheros M.Marian ***, Tăpălagă or Blogary (dan, bleen, căpitan or colonel de plai, care să folosească raţionamentul meu în interesul meschin al „partidei coloneilor”, vai…), dar io nu cu rumânii ăştia (vechi, în fond, chiar dacă ciocoi noi…) ţin, ci cu rumânii eterni şi fascinanţi care vin… (August 20, 2012 at 3:42pm)
  • Dreptul la vot nu e un moft. Cică e senator al României (Greblă ista), dar nu e capabil să facă distincţia între dreptul meu constituţional de vot – care îmi este conferit automat prin naştere şi rămâne permanent, atâta timp cât nu-l pierd o dată cu cetăţenia română sau nu-mi este interzis prin lege, şi cheful meu punctual de vot, din ziua Z, pe care mi-l exercit cum vreau: mă duc la vot sau nu mă duc, îmi reînnoiesc buletinul sau nu (cu riscul de a plăti o amendă, atâta tot, dar nu să-mi pierd dreptul de a fi în continuare pe lista de vot). Pe mine poate că nu mă interesează să votez, ci doar să fac parte din quorum (o chestie pendinte de dreptul fundamental la vot, la urma urmei). Statul e obligat să mă treacă pe liste chiar dacă am buletinul expirat, fiindcă CNP-ul pe care mi l-a alocat odat’ rămâne neschimbat (nu poate fi realocat), chiar dacă eu îmi reînnoiesc sau nu buletinul, dar continui să locuiesc în acelaşi sat & stat. (August 20, 2012 at 9:31pm)
  • Privitor ca la teaatru. Useliştii ar avea tot interesul ca Traian Băsescu să revină la Cotroceni, ca să aibă pe cine arăta cu degetul în continuare pentru nepunerea în practică a promisiunilor lor electorale ultrapopuliste, pentru tensiunile sociale infernale şi pentru bobârnacele internaţionale. Asta-n cazul că USL ar avea vreo putere de decizie autonomă si că n-ar depinde total & fatal de comandamentul de la Antena 3, care ştie una şi bună : să plece „Tyranu”, ca sa scape Motanu… oops. Si uite aşa, va fi salvat Felix – temporar – şi va pieri definitiv şi irevocabil o ditamai alianţă politică, halal… Socoteală tipic rumânească. ► Pe de altă parte, Băse alungat pe blat – deci după un 5-4 la CCR sau iar amânat, suspandat or forţat să plece printr-un şpagat quasiarmat – va deveni un herou democrat curat şi un great leader ioropean now, ce-ar putea ajunge chiar şi un alt Walesa, într-un Nobel-show, PDL va renaşte la potou – fără petele de imagine, asta-n caz că nu e un partid-mbow…oops -, şi deci ghici care va fi candidatul său la viitoarele presedinţiale ? Asta ar explica şi de ce s-a amânat sine die o anumită lansare ce urma să aibă loc ieri şi pentru care nu s-au mai găsit – te pomeneşti – fanfare… oops. (August 21, 2012 at 10:00am)
  • Magistrat sau mistocar ? Si totusi, un ton cam sprintar pentru un magistrat a carui principală calitate este aceea de a fi autoritar (pe urma drept, intelighent si impartial, mai rar…). In locul lui, n-as fi riscat sa par ipocrit sustinand ca n-am auzit pana acum de M.Badea ; mai ales pentru un vechi blogger, cum e Danilet, alegatia e cusuta cu ata alba si arunca o umbra de neseriozitate asupra magistratului nost… oops (August 21, 2012 at 11:35am) Hai sa fim seriosi si maturi : singurul mod in care ii putea raspunde Cristi Danilet (membru CSM, inainte de a fi blogger) batjocoritorului său era o plangere penala pentru defaimarea autoritatii, avand probe arhisuficiente ca Mircea Badea si-a batut joc de el intr-un mod penal, nu doar mistocar-pamfletar. Asa – cu glumitze si cu ironii cilibii – a raspuns si Traian Basescu inomabilelor si infernalelor batjocuri cu care a fost atacat, ani de zile, de la Antena 3. Si uite unde a ajuns (si am ajuns): pana acolo incat chiar si politistii, care ar trebui sa tremure in fata sefului statului ca gusulita cucului, il trateaza nici macar cu-o injuratura sprintara, ci direct, asa cum ai vbi cu-o fiara : „Iesi afara, javra ordinara!” ► In caz ca n-ai stiut asta niciodat, afla ca un stat sau un organ de stat fara autoritate e un rahat (rog a se observa ca n-am zis altcumva). Punctum. (August 21, 2012 at 12:12pm)
  • ‘Experimentul’ a luat sfarsit ? Ciurpriza din surse : referendumul a fost declarat invalid cu 6:3. „Experimentul” a luat sfarsit ? (August 21, 2012 at 12:46pm) ► In orice caz, dacă voi auzi din nou „I-am ciuruit!”, voi deveni primu antibăsist al ţării😦 (August 21, 2012 at 12:49pm) Urgenta nr.1 acum e convietuirea pasnica, recte „coabitarea” dintre Basescu si Ponta. Asta in cazul in care geometria ultravariabila a parlamentului nost dambovitzan nu va capata o noua si ciurprinzatoare configuratie, iar actualul guv nu va disparea tot asa cum a aparut : preste noapte… oops. (August 21, 2012 at 1:02pm) Lăzăroiu a şi apărut cu declaraţiile lui vindicative, triumfaliste şi umilitoare, la fel de provocatoare cu ale rezervistului Dogaru. Oamenii ăştia chiar nu înţeleg nimic din învăţămintele trecutului arogant, fraticilor ?(August 21, 2012 at 1:34pm)
  • Iar i-ați ciuruit, mha ? Sebastian Lăzăroiu ar cam trebui să se abţină cu ricanele lui triumfaliste, vindicative şi batjocoritoare. Şi el, şi toţi ciracii aroganţi sau negri-n ceru gurii, ce au constituit calu de bătaie prin care Antenele mogulice l-au diabolizat pe Băsescu ani şi ani de zile, astfel că la ora actuală e cea mai urâtă personalitate din România, ar trebui să facă un pas înapoi. Acum trebuie să iasă în faţă pacificatorii, nu provocatorii. Asta-n caz că „experimentul” de care ne-a vbit chiar Lăzăroiu n-are de gând să continue subt forme încă şi mai violente ca până acum, iar Băse nu va pune bomboana pe colivă : „I-am ciuruit pe toţi !” (August 21, 2012 at 1:52pm)

13 Răspunsuri to “Privitor ca la teaatru…”

  1. AVP Says:

    Un mesaj pt niku elektriku (il public aciia pt ca politeia lu pesce il tine subt obroc, fireste):

    nikule, elektricule, de ce ma prigonesti...? :roll: faptu ca io am scris inca de anul trecut, strigand ca glasu din pustiu, despre ceea ce poate observa azi orice lastnightmusicutz papugiu, pe plaiu-ti rosu-galben si ex-portokakiu, si anume ca Antena 3 conduce Romania ca Tartaria pe mortu viu, inseamna c-am devenit mbadist or mgadist diliu, iar cei care nu pricep or nu recunosc nici morti-copti ca fat-frumos cel sasiu, care ne-a papat viitoru postmodern si cilibiu jucandu-se de-a mama si tata hahaitor si zbanghiu cu ileana consanzeana din siriu, e un politician pirpiriu, incompatibil cu cerintele din era Web 2.0 or Media New, au dreptate, dear epigon or 'fiu'...? Faptul ca io am demonstrat că un pamfletar in felul sau fermecator si perfect compatibil cu Funky Age si cu Iepoca Netocratilor a batut mar cioporul 'coloneilor', care face propaganda ca pe vremea tov bunicutelor, inseamna ca sunt un admirator al clownilor, iar nu un Cronicar superior - cum imi spuneau chiar securistii, la d.u.i.sor -, un artist discoverytor adsorbit de izvoru ingeniilor asa cum sorabe soarele un norisor de aur din marea de amar a sireacului bobor... ? De-un paregzamplu, asa scrie un admirator, mey, nikusor-colportor ? https://viorelpadina.wordpress.com/2011/03/23/mbadea-un-clown-nefelixit-dar-inca-prea-bine-platit/

  2. nikuelektriku Says:

    magistre avp,

    da’ stiu ca le scanatzi, nu gluma!

    emoticon hahaitore!

  3. AVP Says:

    Da’ de unde… Pt ca ma cam pleectisec pe my blog, de cand Baietii si-au retras de aci si ‘admiratorii’, si ‘trolii’ (n-a mai ramas decat batranul trol ‘Dl Goe’, care pe langa misia-i de decredibilizare, demitizare & tocare a lui AVP, a avut si are si o pasarica proprie in dotare, imaginandu-si in AVP un rival in creatie & dragoste, ipochimenu frecand-o numai virtual, in spe, si de aceea i-a furat-o pe ‘Stely’, iar de-acum i-o coace si lu ‘CMM’, olele…), din cand in cand dau cate un search pe ‘AVP’, ca sa vad cine-i mai poarta zambete & strambete, si asa dadui si preste copitele-ti cam nepriatene, bre… Pai se poa, mey, nikule, elektricule ?

  4. AVP Says:

    Pana la urma tot nu mi-ai spus de ce colportezi, nikule, elektrikule…

    Postare noua.

  5. CMM Says:

    Repet: Il astept pe acest „Goe”, fara masca, pentru o discuție sub ochiul public.

    Nu mi-e frica de el nici in virtual, nici in real. Lui, da. E atat de virulent pentru ca se teme de mine. Virulenta sa imi poate confirma ca, estimand a doua oara, n-am mai gresit.

  6. CMM Says:

    Declar cu toata responsabilitatea: Nu sunt fan Sorin Iliesiu, nu sunt fan AVP.

    Pe Sorin Iliesiu si pe AVP ii consider prietenii mei, de care nu ma dezic, orice ar face strigoii, talibanii ori posesorii /posesoarele de ochi albastri.
    Alte comentarii nu mai am.

  7. CMM Says:

    PS. Precizare, autocitare:
    „Cine sunt / ne sunt prietenii? Ce rol au?
    Mă întreb și eu și răspund după mintea și după experiența mea: Sunt cei cu care avem
    asemănări, valori comune (măcar vreo câteva, dar esențiale), cei care țin la noi ca la ei înșiși, care se bucură când ne merge bine ca și cum lor le-ar merge bine, cei care au răbdare să ne asculte spre a ne înțelege, cei care ne spun când greșim, cei care ne iartă când, datorită cine știe căror întâmplări ale vieții, stăm un timp mai departe de ei, cei care rămân acolo pentru noi cu mintea, cu inima deschise, sunt cei care știu să ierte, să ceară iertare și să arate recunoștință. Sunt onești și generoși, sunt disponibili când avem nevoie de ei, ne oferă ajutorul și învățăturile cand le cerem, fără a ni le impune, sunt oameni rotunzi, cu ambele emisfere. Sunt cei care ne ajută să ne menținem relația cu alții ca ei. Sunt cei care ne ajută să evoluăm (în toate sensurile vorbei) în această lume și în această viață. Grea și provocatoare (cu o vorbă la modă) îndeletnicire prietenia! ”

  8. AVP Says:

    Pentru mine prietenul este cel caruia poti sa-i comunici, fara niciun fel de farafastacuri de coniventa, ceea ce ai aflat despre Celalat, pentru ca – din intamplare – ai fost mai inspirat de Softu ce te-a creat… Atata tot, restu e moft.

    Acum tre sa ma retrag. O zi buna.

  9. CMM Says:

    OK. Iti respect dreptul la opinie. Intamplarea m-a nascut democrat.

  10. AVP Says:

    Ma-ntorc din drum, caci vad ca nu prea ne intelegem… Vreau sa spun ca nu cred in prietenul cu care te culci in pat, cu care faci politica sau afaceri de ocazie, ci doar in acela caruia ii poti comunica – fara a fi nevoit sa-l liubesti pentru asta, sa-l platesti cu ceva ori sa-l slugaresti cumva – ceea ce ai aflat (si nu mai stia nimerea asa-ceva…) pur si simplu traindu-ti viata. Asta inseamna a-l revela pe cel ce este dinaintea ta si va fi si dupa ce si tu vei pieri, si orice fel de trecatoare or conjucturale pretinii / dujmanii.

    Acum plec naiba de aci🙂

  11. CMM Says:

    Don’t mind. Respect dreptul domniei tale la opinie, ba chiar sunt intrutotul de acord cu ceea ce ai spus mai sus.
    Iti pretuiesc valoarea literara indiferent daca ma consideri prieten ori nu si – mai ales – indiferent de ce spun ori fac „mascatii”. Pe mine nu ma pot influenta sa te atac. Verificat.

    Cu SI, ramane cum am spus mai sus. E un prieten de mine verificat.

    PS. Cum am mai spus de alte cateva ori aici, si se poate verifica, nu am bani multi, nu detin functii in stat, nu cumpar oameni, nu am decat prieteni adevarati in real. Am insa valoarea mea intrinseca, verificata si ea, si asta nimeni nu mi-o poate da sau nu mi-o mi-o poate lua.

    PS.Cuvant cheie: a verifica.

    PPS. In continuare, va fi iar mai bine sa tac.

  12. CMM Says:

    Multumesc pentru ca m-ai scos din blogroll, asa cum te-am rugat. Imi place independenta si nu-mi place sa fur din gloria altora.


Lasă un răspuns

