Io am spus primul că memoria omului se va downloada….

caiet macrina 00 005

…iar asta va însemna nemurirea (sau mai exact învierea), dar dacă am vorbit cu pereții ăștia, ce-i de făcut, dle Aligică, a… ?😦

Asta apropo de noua tentativă a transatlanticului domn PDA de a ne demonstra, nouă, amărâților dup-acilea, cât suntem de proști și de ignoranți, vrând să spună că nimeni în natala-i Românică, adică, n-a aflat ceea ce tocmai s-a discutat la o recentă întâlnire a unor futurologi  din marea și intelighenta Americă: și anume, faptul că nemurirea va veni – pe Pământ, nu în Gând – nici în 50 de anișori de-acum încolo, când next generation va dowloanda mintea lui homo sapiens din carne și oase și o va uploada într-un trup din esențe nicheloase & siliconoase, d-alea care-n veci nu miroase. Or, asta am spus-o și am scris-o mai întâi io, aloo, dle Aligică, io nefiind doar poeselu Avepică, așa cum îl vei fi știind dta de la nea Devis Grebică (cu care tocmai m-am certat now, din nou), ci sunt și gânditoru Planetei-Ou, la care boboru meu și-al tău se uită ca vițelu la portalu nou… oops. Iată, ca să n-o mai lungim, ce spuneam în hypertextul Despre învierea morților și judecata de apoi, publicat la 27 mai 2011 pe my blog și care constituie de altfel Cântul X la Planeta-Ou, aloou:

„Ok, mey, să zicem însă că te-ngrozeşte / pleectiseşte să fii tot timpul mort, cum ar veni, până la sfârşitu’ lumii, ori nu te-ncălzeşte să vezi lumeea doar prin ochii generaţiilor de copii (clone) şi de semeni ce-ţi vor fi urmat până când Domnul Vieţii, iar nu tu personal, aloo, va fi înviat cu-adevărat, la anu’ Omega plus 1 la patrat, însă-n acest caz (deci dacă vrei să înviezi aparte, fiindcă te socoteşti mai breaz) tre să-ţi trăieşti vieţişoara de az’ cu următorul prinţip la baz :  să fii perfect conştient că next generaţiile alea, carele desigur că vor putea învia pe cine-or vrea, când ştiinţa, tehnica şi conştiinţa le vor permite aşa-ceva, păi cum naiba (iar acest lucru mirabil se va putea realiza în momentul în care corpul uman individual, dimpreună cu zona instinctelor înnăscute şi cu cortexul final, se vor putea clona – ceea ce s-a realizat deja – şi i se va putea descărca clonei, precum unui banal computer personal, nu doar informaţia din Al Treilea Testament sau Val, ca unui eminent tocilar, dar şi memoria individuală, acumulată în viața-i strict locală şi temporară, – însă nu asta va fi problema cea mai grea a generațiilor următoare, frăţioare, ci pe cine anume să înviezi, tale quale), ei bine, moştenitorii Pământului n-o să te-nvieze pe tine doar pentru că azi eşti mai bogat, mai cu moţ la tine-n sat ori stat, mai gross or mai gras sau pentru că ai o unică gaură-n găoaz, însă chipurile mai de vaz, ci numai şi numai dacă az’ ai un finissim obraz, aloo, dacă faci o faptă heroică or de legendar curaj, dacă eşti dedicat celorlalţi ca un sfânt sau dacă-n genere laşi o uriaşă urmă creatoare / mângâietoare pre pământ, astfel încât învietorii să te-nscrie nu doar pe tine, la un moment dat, la rândul de înviat, mey, bădie, ci şi pe cei care te-au înconjurat ori cu care te-ai jucat în dulcea copilărie din prima viaţă vie sau în alt mod te-ai contemporanizat, căci altfel ce rost ai avea, singur cuc şi cu umbra ta, într-o lume unde nimic şi pe nimerea n-ai mai recunoşte, a… ? :(

  Ei, ce zici de asta, dle Aligică ?🙄 Vei încerca acuma să-i lămurești pe colegii dumitale, distinșii intelectuali din intelighenta Americă, așa cum o tot faci cu intelecțeii din înapoiata Românică, cum că s-au zbătut ca proștii, din moment ce un biet poesel cu har colosal a aflat cu mult înaintea lor un adevăr carele alor noștri li s-o fi părut, ce-i drept – ca și Oul lui Columb altui contingent tălâmb -, banal, halal…?

9 Răspunsuri to “Io am spus primul că memoria omului se va downloada….”

  1. Constantin Enescu Says:

    Confuzie geograficà .
    In America se ştie
    Din prostie, jucând festa,
    Cà-n frumoasa Românie
    Capitalà-i Budapesta!

    Senatorul.
    Conduita lui şcolarà
    A fost pur imaginarà!
    Anual prin corijenţà,
    La doi ani…o repetenţà,
    Dar e mare în senat;
    -La câţi ani a învâţat!

    Coţofana hoaţà.
    In-a hoţiilor, biatà ţarà
    Cine poate, se strecoarà
    Si sà burduşeascà punga
    Foloseşte: dreapta -stânga

    Mai multe despre realitatea prezentului pe Google la seitul „Enescu Constantin”

  2. AVP Says:

    Nea Enescule, prin distinsa si stralucita domniei tele prezenta aici si acum, ai salvat onoarea intelighentiei scumpei noastre Rumânii (mai ales a celei portokaki…😉 ), fire-ai sa fii. Aferim, neică, sa stii ! L-aștept și pe Dl Goe al lu Mboe Securistrigoe ca sa ma umple de traditionalele porkarii, din fundu pivnitii, iar pe urmă pe ex my Stely si pe actualu-i coleg de for, onorabilu R.Humor… oops Ei, aș ? C’es copil ? Parol ?🙄

  3. Cinic Says:

    Ati spus-o frumos,ca ipoteza realizabila in timp,dar Asimov in Fundatia si F.Herbert in Dune o considerau deja realizata,au fiecare cite un astfel de om clona aparent nemuritor,care aveau memoria aproape intacta si continua pe tot parcursul vietilor lor.Si mai e un roman(nu-mi amintesc numele si autorul)in care un peronaj avea o infinitate de corpuri biologice care se trezeau pe rind ,cind cel viu murea accidental sau nu,cu memoria intacta pina aproape de momentul mortii.
    Oricum,meritul ,cel putin pentru Romania,cred ca va apartine,mai ales explicata asa ,clar si detaliat.

  4. AVP Says:

    Multumesc, dle Cinic. Daca o sa-mi cada in mana cartile indicate de dta, o sa le citesc si io si o sa vad ce si cum.

  5. Stely Says:

    AVP – Am inteles ca, inaintea acestui futurist pe nume Kurzweil si deci si inaintea ta 🙂 au mai fost iata inca doi futuristi ,care au prevazut „singularitatea tehnologica (superinteligenta ) .

    „The first use of the term ‘singularity’ refer to technological minds was by mathematician John von Neumann. Neumann in the mid-1950s.
    He said: ‘ever accelerating progress of technology and changes in the mode of human life, which gives the appearance of approaching some essential singularity in the history of the race beyond which human affairs, as we know them, could not continue.’
    The term was then used by science fiction writer Vernor Vinge who believesbrain-computer interfaces are causes of the singularity.”

    Acum , in ce priveste supararea ta pe Paul Aligica , pentru ca nu a stiut de poetul Viorel Padina care a prevazut chestiunea inaintea futuristilor din „Romanica” si chiar din America , nu cred ca este serioasa . Nu este vina lui ca nu ti-a citit postarea cu pricina si poate nici Planeta Ou .Da, eu pot sa confirm : ai spus asta inca din 25 mai 2011, dar te ajuta la ceva ? Atunci mi-am permis sa particip la discutii on topic , dar accum nu mai pot. Si tu stii de ce:in primul rind ca” lumea buna”de aici imi este ostila, in al doilea rind trebuie sa recunosti, si tu ,ca oamenii de stiinta au mai multa greutate cind sustin idei futuriste. Pai uite , lui Higgs abia acum(dupa 50 de ani ) i s-a recunoascut „viziunea” asupra bosonului („particula lui Dumnezeu”-singularitatea ) din care aparut Universu. El poate (acum )sa-si permita sa spuna orice , intrucit prestigiul capatat ii confera multa autoritate.
    Insa un poet (ca tine ) va fi luat in serios ,mai intai pentru forma (stilul) frumusetea si emotia pe care le transmite poezia si mai tirziu pentru viziunea ei avangardista. El (poetul ) poate sa greseasca in viziunea sa , deoarece nimeni nu-i cere sa aduci dovezi .Plus de asta nici cititorii nu pot fi acuzati ca nu au priceput ideea poeziei ,sau ca nu au gustat stilul ei. Dar va veni si timpul cind ti se va publica Planeta Ou.Atunci va fi decriptata cu ajutorul ” schemelor” si „modulelor ” facute de cineva priceput 😉 Sa vezi cu ce ochi vei vedea si tu prostioarele scrise de mine, acum citiva ani. Dar ce, parca atunci nu le vedeai la fel? . Recunoaste ! Eu deja am o oarece jena 😳 Asta dupa ce am citit carti cu dovezi stiintifice, sau alte scrieri literare care m-au determinat sa-mi reorientez atitudinea , perceptia , gindirea fata de lumea care ne inconjoara. In prezent citesc „Limbajul lui Dumnezeu” de Francis Collins -un om de stiinta (genetician ,chimist, medic ) care a a fost mai intai agnostic, apoi ateu convins si in final ,dupa ce a descifrat „limbajul lui Dumnezeu „( Genomul Uman ) a deveit un credincios convins. El crede ca exista un singur Univers , care fost creat de Dumnezeu. Crede ca viziunea stiintifica despre lume nu este „absolut” suficienta pentru a raspunde tuturor intrebarilor cu privire la originea universului , precum si faptul ca nu exista un conflict intre ideea unui Dumnezeu creator si ceea ce a stabilit stiinta.
    Acum cred si eu ,mai mult ca oricind, in existenta unei forte supranaturale . Cred si in ideea ca Moartea nu exista , dar dupa ce am citit „Moartea astazi ” sau alte scrieri despre cum trebuie sa intelegem Viata si Moartea. Aveam nevoie sa stiu. Nu puteam sa bâjbâi intre agnosticism ,ateism si un Dumnezeu pe care nu-l vedeam si, mai mult, nu-i simteam prezenta.

    P.S. In ce priveste ceea ce spui aici :

    „L-aștept și pe Dl Goe al lu Mboe Securistrigoe ca sa ma umple de traditionalele porkarii, din fundu pivnitii, iar pe urmă pe ex my Stely si pe actualu-i coleg de for, onorabilu R.Humor… oops Ei, aș ? C’es copil ? Parol ? ”

    Nu stiu ce va face „Dl Goe ” dupa ce iti va citi postarea ,dar pot sa prevad. 🙂 AVP ,poti sa te superi pe mine , dar numai datorita lui am ajuns sa inteleg multe chestiuni legate de Univers, Viata si Moarte ; multe chestiuni legate de fizica,mai ales de fizica cuantica ,fara de care nu le-asi fi inteles pe celelalte. Am citit de ex „De la Isarlâk la Valea Uimirii ” de Basarab Nicolescu (doua volume -740 de pagini) . O carte extraordinara . Trebuie s-o citesti. Ai sa vezi cit de frumos se armonizeaza Poezia ,Stiinta(fizica cuantica) , Religia , Arta (pictura). Plus de asta il vei cunoaste pe Basarab Nicolescu . Nu te lua dupa CMM ,care din cauza neintelegerii ei cu D-l Goe, a aruncat o umbra( ca de discreditat nu poate fi vorba) asupra imaginii unui mare savant roman. Pentru asta ,da, n-am s-o iert niciodata. Mai ales ca s-a folosit de mine .
    In ceea ce-l priveste pe Radu Humor : nu mi-a fost si nu imi este „coleg de for” .Vine f.rar ,iar atunci cind vine este ca si inexistent .Nici nu-l vad ,zau !!

  6. AVP Says:

    Stely, daca Dl Goe al lu mboe securistrigoe e ruda, pe undeva-cumva, cu Basarab Nicolescu, asa cum pari sa crezi tu, dupa ce si cea invocata de tine crezuse acest lucru la un moment dat, atunci sunt lecuit pe vecie de a ceti macar o frazutza hazlie din basarabu tau, zau, caci ar insemna ca ista nu e un Ceahlau al gandirii, ci un Hău… Un sot savant est plus sot qu’un sot ignorant.

    Postare noua.

  7. Stely Says:

    AVP- Nu stiu cine este Dl Goe si nici nu vreau sa stiu. Stiu insa ca intorsaturile , incurcaturile ,coincidentele , interactiunile , derularea evenimentelor au fost imprevizibile . Nimeni nu a stiut ce se va intimpla. Eu ,fata de „cea invocata”, am ales sa-mi pun altfel de intrebari si sa caut raspunsuri la ele. Asa am ajuns la Basarab Nicolescu. Chiar m-as bucura sa nu fie „Dl Goe” ,dar nu din motivul sugerat de tine , ci din cu totul alt motiv. Anume, ca nici Dl Goe nu este asa cum il vezi tu. Prin urmare m-as alege cu privilegiul ca datorita lui am cunoscut un mare savant si om de cultura .Totodata, Dlui Goe i-am cunoscut o (alta) fata care imi place. Stiu ca iti este greu sa intelegi, dar nu vreau sa te fac sa -ti schimbi parerea .Nu am nici dreptul si nici caderea ca eu( un nimeni ) sa ma erijez in aparatoarea lor. Pe ei are cine si ce anume sa-i recomande.
    P.S. De fapt am venit sa fac o rectiicare la comentariul meu . Anume ,la ce am spus aici :
    In prezent citesc “Limbajul lui Dumnezeu” de Francis Collins -un om de stiinta (genetician ,chimist, medic ) care a a fost mai intai agnostic, apoi ateu convins si in final ,dupa ce a descifrat “limbajul lui Dumnezeu “( Genomul Uman ) a devenit un credincios convins .
    Rectificarea este substantiala : „Limbajul lui Dumnezeu ” este ADN -ul . Descifrarea genomului uman are insa o semnificatie suplimentara . Anume ca textul (descifrarea genomului uman ) a fost scris in ” limbajul ADN prin care Dumnezeu a spus „sa fie viata „. El spune ca „desi este scris intr-o limba pe care o intelegem foarte putin si va lua decenii ,daca nu secole , ca sa-i intelem instructiunile , am trecut totusi peste un pod cu sens unic patrunzind intr-un teritoriu complet necunoscut .
    PPS. Dar cartea asta ai putea s-o citesti? Ca doar nu ai acum pica si pe Francis Collins… 🙂

  8. AVP Says:

    De ce s-o citesc, daca eu stiu deja, ba inca intr-un mod mult mai subtil, ceea ce stie savantu ista, si am si scris-o inaintea lui, probabil ? Tu insuti, de altfel, citisesi despre faptul ca ADN-ul este Cuvantul din ‘Cartea Vietii’ de la inceputul veacurilor mai intai pe blogul meu, in Planeta-Ou, in Anexele sale ori in ceea ce comentam io, cu ani in urma, insa pe atunci inca nu te luminasesi, n-asa?, ca urmare a binecuvantatului contact cu cel ce la ora aia inca te porcaia ca drea, asa ca te uitai la ce spuneam eu ca Mâțaa Biciclista, inainte de a cadea pe peronul din troaca lu goe si-a rupe pista…😳

    Si afla de la mine un lucru : nimeni, niciodata, in niciun univers, n-ar putea fi un mare savant, un mare poet si nici macar un mare porc, aloo, avand caracteru pe care ni l-a aratat noua acest ordinar ‘Dl Goe’, oricine ar fi el in real. ‘Dl Goe’ va fi si va ramane ceea ce este : un nimeni fara nume, de care chiar si lui ii e rusine si precis i-ar crapa obrazul – cat e el de lichea – daca s-ar afla cine-mi e in lumeea asta, oricat de rea, de suflecata si de kkta pana la brau, da, ar fi si ea…


Lasă un răspuns

