R.I.P. Alexandru Mușina

Pe Alexandru Mușina îl cunoșteam destul de bine din fierberea generaționist-optzecistă de la Cenaclul de Luni, apoi am avut ocazia să-l cunosc într-un mod și mai familiar, ca să zic așa, în momentul când am fost invitat la nunta fiicei sale, Tania, cu unul dintre cei mai talentați tineri pictori contemporani, Andrei Tudoran, fiul Doiniței, fiica lu Tata Nuță și-a Maicăi Petra din Gura Padinii, care crescuse subt ochii mei, ca și copii ei, așa cum eu însumi crescusem subt ochii părinților săi. Din păcate, n-am putut da curs invitației, spre a-i exprima personal lui Al Mușina bucuroasa surpriză de a ne fi înrudit și pe pământ, nu doar în literarul gând, dar mi-am zis că voi mai avea eu prilejul de a mă întalni cu Sandu Mușina într-o vară-primăvară, în realitatea familiară / familială or la vreo întâlnire literară… Iată însă că acest lucru a devenit deja imposibil și că trebuie să aștept Virtualitatea, spre a ne mai întâlni în paginile unei istorii literare cilibii or ale unei antologii mai puțin subiective decât storiile și antologiile pe care probabil deja le știi, dragă cititorule de poesii, care-oi mai fi pe-aci…

Domnul Zeu să-l ierte pe colegul meu, de care îmi pare sincer rău… 😦 Condoleanțe familiei greu, foarte greu îndoliate.

6 răspunsuri to “R.I.P. Alexandru Mușina”

  1. CMM Says:

    Să-l ierte și să-l odihnească Dumnezeu!

    Eu cred ca există un fel de „Cenaclu de Luni” și în Lumea de Dincolo, o familie de spirite înrudite…

  2. CMM Says:

    Un poem de Alexandru Mușina:

    – Reclam –

    N-am nici un chef să dorm. Deși sunt obosit.
    Mă voi trezi peste un secol, un mileniu… Toate
    Garniturile vor fi fost, desigur, schimbate.
    La fel, vopseaua. Dar Mecanismul stupid
    Va merge înainte, același, în eternitate:
    Iubire, milă, ură, crimă, suicid…
    “Dar, înainte sa ma nasc, eu am plătit
    Pentru o altă destinatie!” Am greșit-o? Poate.
    Sau totul n-a fost decât Reclamă, pentru cei
    Care se plictisesc în Puritate și Lumină:
    “Lume unde se-amestecă Lucruri și Idei,
    În care toti poartă o armură ciudată,
    Din carne, oase, sânge, piele, gelatină.
    Aventuri! Exotism! Ofertă limitată.”

  3. AVP Says:

    Tot ce a fost sa fie, din punctul de vedere al meu, al tau, al ei / lui, al nostru, al vostru, al lor, a fost, e si va fi aici, pe Pamant… In Gand sau pe orice alt taram vei fi vrand e doar Fiinta din ‘Cartea Vietii’, in vecii vecilor existand.

    Atata tot, the rest is silence… E TOT.

  4. AVP Says:

    Postare noua.

  5. Cinic Says:

    R.I.P.
    Din pacate au plecat multi din acea generatie,pe Sandu si Nino i-am intilnit si eu in vremea studentiei.
    Pot spune ca aveau o personalitate care iesea in evidenta imediat.Pacat ca timpul nu i-a mai pasuit,cred ca mai aveau multe de spus.

  6. Prin blogosfera literara (17 – 23 iunie 2013) | Recenzii filme si carti Says:

    […] s-a scris despre el, i s-au readus in atentia colindatorilor prin Internet versurile. Printre altii a scris frumos despre el Viorel Padina: ‘Pe Alexandru Mușina îl cunoșteam destul de bine din fierberea generaționist-optzecistă […]


Lasă un răspuns

