Astăzi e ziua ta…

Draga mea și-a serbat azi ziua de naștere, relativ sănătoasă și fericită, ca orice om normal de vârsta ei. Fotografia este din august 2009, la nunta fiului nostru, la nici două luni după operația de melanom și-n plin tratament cu teribilul interferon. Mariana a ținut neapărat să se facă nunta atunci, fiindcă se temea că altfel nu va mai apuca să o  vadă… Iată însă că Domnul e mare, iar draga mea e și azi la fel de înfloritoare. Doamne ajută !

10 răspunsuri to “Astăzi e ziua ta…”

  1. CMM Says:

    La multi ani! pentru domnia sa.
    Să fiți sănătoși!

  2. AVP Says:

    Multumesc, la fel !

    Acum tre sa ma retrag. Mai vbim.

  3. CMM Says:

    Mi se pare…ori chiar semănați?

  4. Nicu Margarit Says:

    La multi ani cu sanatate si fericire!

  5. Stely Says:

    La Multi ANI ! Fericire si multe bucurii !!

  6. Tina B. Says:

    La multi ani , sanatate si liniste sufleteasca !

  7. CMM Says:

    Cu ceva intarziere:

    In familia mea, fiecare dintre noi isi prelungeste ziua pe cateva zile…

  8. AVP Says:

    Multumesc pt urari si dedicatii.

    Postare noua, de data asta trista…

  9. skorpion Says:

    Sa-ti traiasca doamna, AVP!

    mi-aduc perfect aminte de problemele din 2009, au trecut 4 ani……
    trece timpul….

    La multi Ani!

  10. AVP Says:

    Ma bucur ca ti-ai amintit, dupa cum nici eu n-am uitat… Multumesc, la fel, draga Skorpi.

    Acum tre sa ma retrag.


Lasă un răspuns

