De la „m-au invins securistii” la „m-au invins unii de la televizor”…oops

  • Păi nu zicea Băse că niciodată o tembeliziune ordinară nu va impune un pm sau un preș de țară…? Aşa a zis, bre, Băse, ca l-au învins unii de la tembelizor ? Păi io de când vă tot povestesc asta ? Et tu, fili mi, Băse… ? 🙄 Margaritas…(July 17, 2012 at 11:30pm)
  • Netocrația bate România… Puteţi vedea chiar acum – live, „în gura presei” – cum Talentu amoral (fără mamă, fără tată, fără patrie adorată…) bate Statu, în era Dictaturii Media ; Netocraţia bate România… 😦 (July 18, 2012 at 9:03am)
  • Nici partidele și nici statul nu vor putea rezista… Nici partidele si nici, pana la urma, statul, nu vor putea rezista in fata ravagiilor pe care o tembeliziune condusa de manipulatori talentati (nu de niste figuri anoste, precum cele de la B1) le poate provoca in subliminalul milioanelor de telespectatori captivi (care in acelasi timp sunt si cetateni cu drept de vot, sarmanii). Singura cale ca un partid sau un stat sa reziste in fata unei asemenea arme a apocalipsului postmodern este – asa cum am spus hat demult – fie sa se alieze cu teribilele Tunuri Catodice, aplicand deci „solutia imorala” si facand sluj in fata Sauronului Media (asa cum procedeaza actualmente Ponta & Antonescu), fie sa le contracarezi influenta printr-o propaganda cel putin la fel de ingenioasa (ceea ce e extrem de complicat si presupune mult timp), fie sa scoti antena din priza (asa cum „revolutia in direct” din decembrie 1989 ar fi putu fi oprita imediat, daca li s-ar fi taiat curentul „revolutionarilor” din studioul IV), insa in acest ultim caz toata „presa libera” ar hurla ca esti un „dusman marsav al informatiei”, cum o spune chiar Alexander Bard, un tiran, un Pol-Pot si un Bokassa de Dambovitza, in speta. Spune si tu : ce poti sa alegi, soro ? oops (Si oricum, acum e mult prea tarziu pentru orice alegere). (July 18, 2012 at 10:39am)
  • Eu constat, nu admir. Cine admira pe cine, soro ? Eu constat, nu admir. Eu spun adevarul asa cum este el, nu aşa cum le-ar plăcea să fie partizanilor, fanilor, copiilor sau femeilor care se conduc după principiul plăcerii, nu al realităţii. Eu am avertizat de multă vreme – iar topicurile mele din hyperspatz stau mărturie – că aci se va ajunge, fiindcă am înţeles înaintea altora ce se întâmplă, de fapt. Pe când tu nu înţelegi nici acum, când îţi dau mură-n gură, deşi nu eşti un homuleţ statistic, ci un savant cu doctorat original, vai. Ei bine, la ce-ţi foloseşte toată ştiinţa ta, din moment ce te comporţi faţă de adevăr ca şi un homuleţ statistic ?  (July 18, 2012 at 12:26pm)
  • Talentu amoral. „Talentu amoral (fără mamă, fără tată, fără patrie adorată…)”, iata ce-am spus in realitate. Am subliniat de altfel, de atatea ori ca un Talent sau un ingeniu fara obraz, adica fara legea morala mumos imbricata in structura sa sufleteasca, e – si din punctu meu de vedere – un cct… Dar nu toti gandesc asa, ci din contra: cei mai multi cred ca un creator e obligator amoral, dincolo de bine si de rau. PS. Subliminalul nu se acceseaza exclusiv prin mesaje subliminale, ci si prin alte tehnici de comunicare si manipulare. Iar tehnica cea mai puternica, in era Digital Media, este mesajul emotional (verbal si mai ales non-verbal) pe care e capabil sa-l transmita publicului un mare artist (sau un mare bufon, dupa unii), un Talent pus (cu voia sau fara de voia sa) in slujba unuia sau altuia dintre cei care-l manevreaza politic. In acest sens, un artist media absolut ingenios si original precum MBadea (sa zicem) face cat o armata de comunicatori portokaki zelosi, instruiti si poate chiar intelighenti, in felul lor, insa terni ; pe un MBadea sau pe un Laptop-man nu-l poti invinge decat cu un alt MBadea sau cu un alt Laptop-man (dar care sa nu fie copii scheletice ale acestora). Ce naiba e atat de greu de inteles – si chiar daca nu ai notiuni elementare de comunicare – in ceea ce spun eu ? (July 18, 2012 at 1:06pm)
Lasă un răspuns

