Un calcul simplu, care s-a dovedit a fi complicat

  • M.Macovei n-are nici in clin, nici in kklin cu politica. Eu nu spun decat atata: Monica Macovei n-are nici in clin, nici in kklin cu politica, si nici cu justitia. In era funky nu poti sa faci politica – si nici macar justitie – fara sa stii sa zambesti, macar. In plus, am vazut modul ciufut si realmente infantil in care reactiona Monica la replicile dintre combatantii de la intalnirea prezidentiala finala (din 2009) si m-am dumirit ca aceasta doamna are probleme emotionale vizibile. Ma mir ca un psiholog de talia ta nu-si da seama despre ce-i vba, dar in schimb il trage de urechi pe „regele hyperspatziului”. Iti spun eu ca doar delimitandu-ne de sanculottismul lui MM si-al altora vom arata ca ne-am maturizat cat de cat si vom deveni digerabili chiar si pentru electoratu roşu, la rigoare. (July 11, 2012 at 7:19pm)
  • Alb-negru, ca-n lumea lu Mitica. Draga mea pretina, esti depasita complet de situatie, crede-ma. Pur si simplu ai revenit la lozincile simplicissime si maniheiste de altadat, cu semn schimbat. Trist, dar adevarat : te-ai isterizat complet, alaturi de agitatorii tai de rahat 😦 Insa-ti repet: nu ma mira ca tu nu intelegi nimic, din moment ce nici doctorii in filosofie si psihologie nu inteleg… oops. Asta se-ntampla cand intri in maelestromul politic si devi partizan pur si simplu: totul se aglutineaza, se simplifica, se decoloreaza si ajunge alb-negru, ca-n lumea mitica. Tropice triste! (July 11, 2012 at 7:37pm)
  • Cine o fi „patronu” oamenilor ăstora ? Iti spun si tie ce i-am spus Flaviei Grosan pe wallu ei : Oamenii astia talentati si obiectivi, acesti jurnalisti de la A3 (in speta Dana Grecu si Adrian Ursu), carora le pasa mai mult de credibilitatea lor si a Retelei lor netocratice, decat de un partid sau de altul – si chiar decat de Patronul lor -, ar putea face pentru cauza unui referendum constitutional mult mai mult decat divizii intregi de portokakii zmecherosi sau cu spume la gura. Caci mesajul lor jurnalistic poate actiona asupra decidentilor uselisti, pe cand cei ce nu fac decat sa latre la acestia ca niste extremisti nu vor fi niciodata ascultati decat de talibanii lor. Rumânii s-au săturat de încruntaţi, de judecşi, de jmekeroşi şi de arţăgoşi. Cine nu va înţelege acest lucru, va fi învins. (July 11, 2012 at 8:15pm)
  • Un calcul simplu, care s-a dovedit a fi complicat. Da, calculul lui Băse e simplu: mă bat pentru a câştiga, nu pentru a nu pierde, aloo, iar dacă nu câştig, oricum voi muri cu ei de gât… Vă mai amintiţi de morala din fabula „2 fraieri grandioşi şi hultanii urduroşi” ? „Când doi se bat, al treilea câştigă pe blat…” Ghici cine ? (July 11, 2012 at 8:27pm)
  • Modul meu de a-mi face datoria civica. Stimata doamna, e modul meu de a-mi face datoria civica, asa cum am facut si la 1980, nu de a place unuia sau altuia. Eu sper ca totusi vreuna din mintile lucide ale decidentilor politici (fauritori de destin, a nu se uita) va percepe, din intamplare, glasu care striga in pustiie (de 30 de anisori si ceva, intre noi fie vba…), si-l va urma… Daca nu, macar next-next generatia sa aiba sansa de a constata ca nu chiar toti inaintasii lor au fost lasi sau facuti gramada, dreaa… oops. (July 11, 2012 at 8:52pm)

 

Lasă un răspuns

