In pragul suspendării de anțărț

  • Norocu USL au fost erorile catastrofale – de imagine – ale Oranjeriei. Da, e clar că dacă vor continua în ritmu şi în felu ista „ofensiva” lor totală, din greşeală în greşeală spre victoria uselistă finală, Ponta şi Crin nu doar că-l nu-l vor mai suspanda pe Pirat până maxim la iarnă, aşa cum Felix îi tot îndeamnă, însă vor pierde şi alegerile, de bunăseamă, chiar dacă partida coloneilor a cam rămas fără armată, Noua Republică, Albă ca Zăpada sau altă lăzăroiană păpuşă mai mult or mai puţin gonflată n-au nicio tangenţă – deocamdată – cu rumâneasca vatră, iar PP-DD o s-ajungă să conducă România când o învia Elodia, şi-atunci se va ridica semnu’ de întrebare fatal : oare, n-ar fi mai bine ca Marele Marinal să ne conducă ţărişoara până la final, spre binele boborului lu Traian şi Decebal…? 💡 Socotesc că tot ce s-ar mai putea face spre a preîntâmpina „fericirea” asta ce ne-ar lovi pe timp de pace, ei drace-lace, ar fi ca tânărul PM să-şi prezinte imediat demisia şi să le lase-n colo de cojonace, în aşa fel încât să-l sforţeze – măcar moralmente – pe cel care altfel nu s-ar da-n lături să fie eternizat să respecte şi el Constituţia asta de cct, atunci când îşi va termina al doilea (şi să sperăm că ultimu) mandat… oops. (June 27, 2012 at 10:19pm)
  • Omagiu involuntar. Iată cel mai frumos omagiu pe care VCiutacu i l-ar fi putut aduce, fără să vrea, păi cum naiba, dnei judecător CCR Motoc : „Vă daţi seama că judecătoarea asta comunică cu poporu pe Feisbuc…oops„. E clar că băiatu cu look de sconcs, dar tuns cica ca un campion de box, confundă Facebook-ul, leaderul Social or New Media, cu vreun maidan din maala… oops. O fi auzit halalfabetuţu ista de New Media, sau ştie cine e Person of the Year de colea ? (June 27, 2012)
  • Decizii punctuale intelepte. Presedintele a luat decizii intelepte, dovedindu-ne ca baremi cu mansarda este inca pe val, iar PM va vedea intr-un final ca una e sa castigi batalia de la Bruxelles din Deal, si alta sa biruiesti in razboiul de imagine total. Daca echipa de PR a Presedintiei va avea coraju sa oblige obiectu muncii sale sa nu mai stea cu mainile in pozânar atunci cand e imbracat in costum regal si sa nu mai hahaiasca ca un marinal poporal fix cand trebuie doar sa zambeasca precum un cuceritor fatal, putem spune ca TB a punctat iar. Si clar. (June 28, 2012 at 2:49pm)
  • Look-ul potrivit in mediul potrivit. Cand gretosu gargaragiu Medelin se bate cu pumnu-n chept ca el e ultimu roman de la Pontu Euxin, ba chiar si simbolu demnitatii dacice plin, zau ca-ti vine sa-i zici: vezi, mha, romane, ca ti s-au flescait penele putin… oops. Pe de alta parte, chiorpecu dreaqului cam are dreptate cand vitupereaza despre TRU… 😦 Caci dacă TRU al portokakiilor tot si-a citit speech-ul de scriitor la tembelizor, de ce dreacului n-o fi pus să i-l citească un actor sau un crainic care sta bine in acel decor ? Bey, oameni buni, oamenii ăştia – care au fost şi sunt bâtâ la comunicare, dar cică i-a doborât Criza mare sau clasica trădare – habar n-au că cine s-a afirmat pe hârtie, pe bloguri sau la radiofonie e obligatoriu să rămână pe hârtie, pe bloggerie sau la radiofonie, iar la tembeliziune, indiferent că e privată sau publică, nu tre s-apară decât cei care dau bine pe sticlă, adică. Punct! La tembelizor (unde MBadea sau MGadea sunt in mediul lor, iar TRU, cu ochii aia iesiti din orbita, parca e un peste pe plita) lumea nu se uita la vorbele oratorilor si cu atat mai putin la scrierile lor, ci la lookurile si mimica lor, facandu-si o imagine exclusiv pe baza legilor de formare a imaginii pe acel mediu branduitor. (June 28, 2012 at 5:22pm)
  • Suspendarea devenise evidenta. O fi fost si provocata ? E clar : dacă până şi Sauronu Media MBadea (care ca şi Sauronu Media Laptop-Man vitriolează pe toată lumea, spre a-şi păstra credibilitatea, aceste veritabile ingenii ale Mediei postmoderne ro ştiind sau intuind, păi cum drakulo, că oricât ai fi de talentat eşti sau vei deveni f. curând un kkt dacă ceea ce spui tu nu e cât de cât drept sau adevărat sau dacă faci impresia că eşti pur şi simplu un bătrân avocat, precum Cristoiu or Floriiin Călinescu, sau un simplu colonel neînarmat, precum vreun oarecare escu…), deci dacă până şi MBadea, oricât ar fi de clar că nu-i prea place de Ponta, mai ales că îl tratează ca pe un rival din generaţia sa (generaţia lu Kovesi, MRU, Udrea, generaţia decreţeilor sau next generaţia, voila…), păi dacă şi ista a ajuns să transmită în front ordinu sau mai degrabă strigătu disperat al lui Felix de a-l termina pe Băse, înseamnă că e groasă de tot şi că stafful grivco chiar a luat această decizie, iar Băse va fi suspandat imediat. Însă se ştie de când lumeea : graba strică treaba, iar a-l salva pe Felix de tribunal s-ar putea să fie pentru alianţa care oricând poa să piardă şi majoritatea parlamentară construită cam de mântuială o chestie chiar mai fatală decât încercarea de a-l face scăpat pe Bombo, în loc să-l trimită de la bun început în Congo, iar la toamnă, când se numără bobocii, se vor vedea şi fraierii, şi dobitocii… ► În ce mă priveşte, după ce-am propus un om ce-ar fi putut trezi în rumânu bulversat un entuziasm adevărat, căci doar prin faptele-i de altădat ne-a spălat cât de cât de rahat, n-aşa?, văzând nu doar că niciun rumân nu bagă-n zeamă propunerea-mi de rumân drept şi bun, însă toţi par să fi căzut într-un maelestrom plin de spum – sau cum dreaq să vă spun – ?, vă las în plata Domnului acum şi-mi văd naiba de obsesiile mele de poesel genial, după unii chiaun, într-o ţară de kk & fum. (June 29, 2012 at 8:58am)
9 răspunsuri to “In pragul suspendării de anțărț”

  1. virciuca Says:

    La Multi Ani de Florii   Virgil Ciuca

    ________________________________

  2. Stely Says:

    AVP – Cred ca nici tu nu mai stii de cite ori ai spus ca vei inceta sa te mai ocupi de altii , cu gindul ca ei si numai ei au nevoie de ceea ce faci tu ; ca , de data asta,gata , ii vei lasa „in plata Domnului” si iti vei vedea de „obsesiile ” tale de „poesel genial „. Si eu ,dar si ceilalti fosti prieteni ai tai ne-am bucurat (tot de atitea ori ) ca in in sfirsit te-ai hotarit . Nu stiu daca ai facut ceva din ce ti-ai propus . Nu vreau sa-ti fac nici un repros si nici sa -ti spun ce sa faci in continuare . Dar, daca simti ca ceva nu mai merge ca altadata , si ca trebuie facut altfel decit pina acum, cred ca ar fi bine sa incerci sa faci acea schimbare . Vezi aici cit de usor este sa lasi ca totul sa vina de la sine .

    P.S. Filmul este o dedicatie din partea cuiva caruia inca ii (mai ) pasa (in felul ei/lui )de tine . 🙂

  3. AVP Says:

    Multumesc, @virciuca.

    Stely, doua chestii : 1. toate mesajele mele din topic sunt de-acum un an, aloo ; credeam c-ai observat ca in actual io nu ma mai ocup de portokakii tai aproape neam, pur si simplu pentru ca ipochimenii au disparut din prim-plan 2. cand @neamtu tiganu – cu care incepi sa semeni din ce in ce mai avan 🙂 – ma critica altcandva (eufemistic vorbind, pai cum drea), deplangand faptul ca nu mai sunt ca altadata si ca-n loc sa ma ocup de harta, pardon, de arta, m-am cantonat la Basecu in halta, tu-i reprosai ca-si politizeaza pretiniile, vai, judecandu-i pe poeti nu dupa valoarea hartistica, ci dupa apartenenta politica… oops. ps: Pe bune, ai recitit, baremi de curiozitate, ce-i ziceai lu neamtu tiganu mai an ? dar ce-ti zicea tie goe ? 🙄

  4. Stely Says:

    AVP, stiu de cind dateaza mesajele din topic . Eu nu am facut decit sa comentez un mic fragment din ultimul tau mesaj ,in care te aratai f. dezamagit ,chiar furios . Adica exact asta :

    „În ce mă priveşte, după ce-am propus un om ce-ar fi putut trezi în rumânu bulversat un entuziasm adevărat, căci doar prin faptele-i de altădat ne-a spălat cât de cât de rahat, n-aşa?, văzând nu doar că niciun rumân nu bagă-n zeamă propunerea-mi de rumân drept şi bun, însă toţi par să fi căzut într-un maelestrom plin de spum – sau cum dreaq să vă spun – ?, vă las în plata Domnului acum şi-mi văd naiba de obsesiile mele de poesel genial, după unii chiaun, într-o ţară de kk & fum ”

    Dupa cum se vede din comentariul meu nici nu am adaugat , nici nu ti-am reprosat ceva ,nici nu te-am criticat si nici nu am incercat sa-ti dau vreun sfat .Am mers pe ceea ce tu singur ai spus -adica asta :”ii las in plata Domnului „.
    Stiu, deasemenea ,ca asta cu lasatul in plata Domnului este tot din iunie anul trecut. Poate singura mea vina este ca n-am vazut ca schimbarea pe care ti-ai propus-o , cind cu „lasatul in plata Domnului ” , chiar s-a produs . S-a intimplat ceva bun intre timp de care sa nu stiu ? S-a terminat recursul ala ? Sincera sa fiu nu am vazut ,desi ar fi fost cazul .
    Da, imi aduc aminte de ceea ce spunea @nt . Eu nu vad nici o asemanare cu el . Si nici nu credeam in balivernele lui. El si acum scrie pe bloguri numai cind e beat . Nu se intrevede nici macar o mica unda de umanism in ceea ce spune . Prin urmare vorbesti cu pacat ,cind spui de vreo asemanare. Cit despre @Dl Goe stiu ce imi zicea, si stii si tu cit am fost de afectata . Dar stii oare ce mi -am dorit sa ma schimb ? Nu stii ,desigur .Nici macar eu nu stiu prea bine . Acum insa stiu ca , acolo ,pe Arca lui Goe s-a produs minunea . Da , m-am schimbat si nu in rau , ci in bine . Asa simt .
    Sigur ca nu astept ca tu sa vezi . Nici macar nu ai vrut sa citesti linkul dat de mine . Dar nu-i nici o suparare . Nu pretind sa fiu citita si apreciata ,asa cum pretind altii …

  5. Nicu Margarit Says:

    Excelenta aceasta restituire din viata politica! Foarte interesant este si ceea ce povesteste doamna Steliana Ionescu despre reeducarea de pe Arca lui Goe. Pai la cum stiti dumneavoastra doamna sa povestiti e pacat sa nu strangeti toate amintirile astea intr-un volum!

  6. AVP Says:

    Draga Stely, eu nu pretind sa fiu citit, ci socotesc ca fac un dar, aici si acum. Sunt singurul scriitor roman in viata care am toata opera expusa la libera vedere, insa nu de vanzare ca la piata, ci daruita celor cu mintea mai insteatza si cu inima mareatza, nu pizmareatza. Cat priveste recursurile acelea, dupa ce am mai castigat inca doua runde, am redeschis procesul – pe care il suspendasera adversarii nostri, pana cand se vor fi judecat rundele intermediare -, obtinand un prim termen pe 15 mai. Lucrurile au intrat in linie dreapta si in mod sigur in vara asta voi putea sa-ti dau vestea pe care o astepti cu nerabdare, pe buna dreptate.

    N.Margarit, recunoaste ca uneori esti mai rautacios decat ar trebui.

  7. Stely Says:

    @Nicu Margarit ,
    Uite cine a fost/ este cu adevarat „maestrul virtuos al rautatii gratuite „. Stiati ca in perioada aceea @CMM va banuia ca sunteti un „fake ” al „Dlui Goe „? .De ce nu ati facut nimic s-o ajutati sa iasa din obsesiile ei? Ati lasat-o sa se faca de rîs , intretinindu-i cu buna stiinta obsesiile, cu intrigi si birfe la adresa mea . Veneati pe Arca lui Goe cu nickul Nelu si alte nickuri ,savurind cu sadism spectacolul pe care il facea CMM .Eu eram ingrozita si incercam din rasputeri s-o opresc ,iar dvs dimpotriva puneati gaz pe foc cu cite un comentariu despre nu stiu ce spital de nebuni. Daca vreti sa stiti , schimbarea ei( in rau )de pe Arca lui Goe a fost determinata si de dvs. O tot intrebam de ce nici d-voastra si nici AVP nu faceati ceva ca sa-i spulberati obsesiile.?
    Da, de la prostia asta ,cu „modelul Pitesti „, a plecat schimbarea mea fata de @CMM , care schimbare pe care o invoc acum ,a decurs in continuare de la sine . Pe de o parte@AVP cu incriminarile lui la adresa mea ,iar pe de alta parte @CMM care a preluat de la d-voastra porcaria cu fenomenul Pitesti . Acum, fiindca tot a venit vorba va intreb si eu : ce ati urmarit cind ati initiat dialogul asta cu CMM ?

    CMM spus

    februarie 14, 2013 la 12:37 pm 0 0 Rate This
    Nicolae Margarit
    Am inceput sa sterg din comentariile rautacioase pe care nu le recunosc!
    Va rog sa-mi semnalati orice “magarie” care va enerveaza! Acum stiu cum sa le sterg!
    ……………………………………………………………………..
    Nicolae Margarit
    Maestrul virtuos al rautatii gratuite asta este Goe!
    Maestrul virtuos al rautatii gratuite, asta este Goe!
    ……………………………………………………………………………………
    Nicolae Margarit
    sunteyi adepta teoriei personalitatilor bipolare?
    ………………………………………………………………………..
    Nicolae Margarit
    Ce comentarii stralucite a mai produ idolul dumneavoastra din domeniul ideatic, Stely?
    ………………………………………………………………….
    CMM
    D-na Stely zicea pe vremuri ca noi, adica eu si Goe, doua stele ale culturii autohtone, unindu-ne geniile, l-am putea salva pe AVP, ca ea singura nu mai are heliu.
    S-a straduit destul. O cred, s-a luptat si cu Goe, pana cand a inteles ca greseste si a primit invatatura lui. A devenit un discipol devotat si inteligent si cooperant al lui Goe.
    Nicolae Margarit
    Dupa modelul Pitesti!?
    ………………………………………
    Nicolae Margarit
    Toata viata m-am ferit de cei foarte “adaptabili”
    ……………………………………………
    Nicolae Margarit
    Bine ca o admirat pe Stely!

    8:43pm
    CMM
    Da, o admir! si ce-i cu asta?

    8:43pm
    Nicolae Margarit
    Pofta buna!

    8:43pm
    CMM
    Ce-i cu asta?
    Ce-i rau in admiratia mea?

    8:44pm
    Nicolae Margarit
    Nu comentez!
    …………………………………..
    Nicolae Margarit
    Trenul nu-i ca pluta [MEDUSEI, n.n.]! Sa nu va cada boneta de marinel pe geam!”

    P.S. Sa nu spuneti ,asa cum i-ati spus ei , ca suferiti de amnezie . Vad ca va amintiti destule despre mine . Da @curios ,poate acum s-a dumirit si ea cine sunteti de fapt . .

  8. Nicu Margarit Says:

    Domnule Viorel Padina nu vreau sa profit in stilul ultimelor comentarii de creditul pe care mi l-ati acordat. Nu pot sa continui dialogul cu doamna Steliana Ionescu.Va urez o luna mai frumosa si multa sanatate!O primavara frumoasa in continuare si dumneavoastra doamna si un an de exceptie!

  9. AVP Says:

    Foarte inteleapta decizie, dle N.Margarit. Numai bine iti urez si eu.


Lasă un răspuns

