Avantpropos-uri despre Ponta si despre Felix


Cuvant inainte : Iata ce-i transmiteam lui Victor Ponta – care dupa varsta ar putea sa-mi fie fiu, n-asa? – inca din primele zile ale guvernarii sale, cand il avertizam ca daca nu va sti sa gestioneze cu maturitate si realism relatia cu fostul sau mentor Adrian Nastase s-ar putea ca de aci sa i se traga sfarsitul politic, asa cum a patit-o si TB cu EU. Evident, nu-mi fac iluzia ca VP a citit sfatul dezinteresat pe care i l-a dat AVP, insa ma amuza sa constat ca el reactioneza politic ca un baiat f. dezghetat, pregatindu-se sa ceara Congresului PSD ca nu cumva partidul sa se intoarca la coruptie si aroganta, aloo… Chestii care-n trecutul PSD fusesera reprezentate ghici de cine, bre… ? 💡
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Pentru Victor Ponta : baiete – imi permit sa-ti vbesc asa fiindca sunt cu niste ani mai mare ca tine, fiindca sunt redactorul singurului text vadit anticomunist scris de vreun intelectual roman in anii 80 si fiindca nu ravnesc nimic de la niciun PM -, goneste-l dreq pe A.Nastase acasa, daca de puscarie va scapa, pana la urma, fiindca in caz contrar vei pati ce-a patit nen-tu Base din cauza obraznicaturii din Plescoi. Sa nu zici ca nu te-am prevenit ! (May 2, 2012 at 4:48pm)
  • Steliana Ionescu

    Cel mai mare nesimtit este de departe Dan Voiculescu. Si e putin spus.Fata de e A.Nastase este un mic copil. Cind l-am vazut azi in reluare) pret de citeva minute ,cum l-a catalogat pe Arafat, dupa ce se pare ca a refuzat (cinste lui) sa preia ministerul sanatatii ,mi-am dat seama ca de fapt nu Ponta este prim -ministru al guvernului Ro ,ci Dan Voiculescu.Ha ,ha …Si nu-i singur. Gasca este mare .
  • Avp Viorel Padina Mha, Steliana, tu citisi ce scrisei io colea : https://viorelpadina.wordpress.com/2012/05/02/cu-filadel-despre-schimbarea-paradigmei-puterii-in-ro-aloo/ ? Reteaua Felix nu face decat ceea ce fac si celelalte Retele care se lupta pentru putere, in frunte cu Reteaua Stat: ii transforma pe politicieni in marionete si preiau puterea, in locul politicienilor cica „reprezentativi”. Important – din punctul lor de vedere, al Retelelor, nu al nostru, al pollimii – e cine invinge. Si va invinge cel care are cei mai buni oameni de media, inclusiv aci pe Internet, iar nu nen-tu Base, care n-a inteles nici pana azi ce inseama IMAGINEA pe care ti-o creaza o media sau un PR cu adevarat profesionist si pe care daca o pierzi, pierzi pur si simplu puterea, chiar si puterea aia putina pe care o ai in era Media si New Media, in conditiile in care adevaratii conducatori din noua paradigma sunt netocratii.
  • Steliana Ionescu

    Da,am citit … Dar nefiind politician si nici ” un om de media” cu interes sa preiau puterea in locul politicienilor ,nu fac decit sa spun ce am in gusa… Dar te intreb : crezi ca exemplu lui Voiculescu este demn de admiratie ?
  • Avp Viorel Padina Intr-un anume fel, ei bine, da. In altele, evident, nu. Ca si la orice om din lumeea asta. De altfel, voi incepe – poate chiar asta seara – un serial despre „Reteaua Felix„, pe my blog, unde voi detalia asupra chestiunii ce te intereseaza ; si o voi face sine ira et studio, asa cum ii sta bine unui om cu adevarat impartial, intelighent si drept. Io n-am nimic de impartit cu nimeni si n-am treaba decat cu adevarul, asa cum il vad eu.
  • Steliana Ionescu

    Da,a murit un drac pe blogul tau …
  • Avp Viorel Padina Nu prea inteleg ce vrei sa spui, dar in fine… Postare noua : https://viorelpadina.wordpress.com/2012/05/02/reteaua-felix-1/
  • Steliana Ionescu 

    In timp ce voiam sa scriu „astept postarea” a aparut notificarea aceasta ,aici pe facebook .
  • Steliana Ionescu 

    A, imi place si nu prea… Imi place pentru faptul ca ai semnalat corect si clar fenomenul „netrocratiei” ,dar nu-mi place ca ii faci un fel de elogiu lui Dan Voiculesu .Ori eu il vad diabolic .De fapt ,daca a fost in stare sa-si toarne neamurile (verisoara primara)la securitate sil sa nu simta nevoia nici macar sa-si ceara iertare sau sa stea ascuns o vreme ,uite ca acum are tupeul sa -si impuna fara teama oamenii in guvern.Oameni corupti ,cumparati cu bani multi gata sa-i asculte comanda.
  • Avp Viorel Padina Steliana, despre acest Felix se stie aproape totul, fiindca altii au avut grija de asta si sa-l diabolizeze in ochii tai inocenti si onesti. Dar probabil daca ai afla totul despre toti, te-ai ingrozi atat de tare incat Felix ti s-ar parea un mielusel. Si oricum, asta e realitatea, iar politica nu este un munte de pietate. Invingatoru ia totul, iar pana la urma si tortul miresii, si cortul, si lacatelu secret, in caz ca altul n-a pus botu si-acolo… oops Sau poate tu chiar oi crede ca Base al vostru e vreun mielusel ? F’un poesel idealist sau vreun hero anticomunist jemanfishit…? Hai naiba sa ne maturizam odata, caci maine-poimaine vom constata ca am dat deja in mintea copiilor si e prea tarziu ca sa ne mai vina mintea batranilor la cap…
  • Steliana Ionescu 

    AVP ,”poate tu chiar oi crede ca Base al vostru e vreun mielusel ?” Nu ,nu cred ca este un” mielusel „,dar cred ca este „raul cel de mic „,asa cum tu o spuneai cindva de nenumarate ori ,fata de „netocratii „tai de acum.
  • Kalino Lino pai, daca era mielusel, demuuuult il mincau lupii si varanii LOL
  • Kalino Lino si ma enerveaza sintagma asta ”raul cel mic”. este timpul sa judecam la rece ce s-a facut pina la caderea guvernului MRU in institutiile statului.

17 răspunsuri to “Avantpropos-uri despre Ponta si despre Felix”

  1. Nicu Margarit Says:

    Bine ales momentul de reluare a postarii.

  2. Nicu Margarit Says:

    Erata: A scris gresit, corect era „Bine ales momentul de reluare al postarii.”

  3. AVP Says:

    E pur si simplu o coincidenta, pe bune. Eu reiau insemnarile-mi din ‘jurnalu unui cuc feisbuc’ (pe care vreau sa le strang intr-un volum virtual) in ordine cronologica si s-a intamplat ca aceasta insemnare din mai 2012 sa cada peste actualul congres PSD si peste intentiile de revenire in politica ale lui Adrian Nastase.

  4. Dl.Goe Says:

    Tttt, un volum… virtual… Tze dragutz…

    Auzi mah Viorele tu mai stii mah din scoala generala de la Gura Padinii cat e volumul cercului? Care era formula?

    Mah, cam asa si cu volumul tau virtual de basinutze politice. Zero. Opera de capodopra la care te uiti ca prostu’ cu mare admiratie…

    P.S. AVP, vezi ca mesajele promotionale pe care ti le adresez cu darg zilele sunt de test. Ca sa vedem daca te las sau nu te las in boi tai fara (alta) suparare. Nu le lua prea in nume personal si nu intra in fierbere fara motiv. Nu le posta si nu le pomeni si nici pe dl.Goe, pana miercurea viitoare si ce-o fi, o fi. Si-o pati. Ramane cum am stabilit. Pana atunci ciocu’ mic si sa tragi bine la plug. Am auzit ca ari.

  5. AVP Says:

    Off topic : Vad ca ‘Stely’ sta ascunsa-n papusoi ca un B52 sau ca dom vulpoi din fabula ‘frunzulica’, te pomenesti, in timp ce pe goe al lu mboe securistrigoe nu-l mai opresti, anonimoshu’ hurla in subterana ca cucii de la Plataresti… Tacerea lui ‘Stely’ – care printr-un simplu mail mi-ar putea confirma ca e chiar ea, si nu vreo strafie, drea – arata ca saraca forumista portokakie a fost clonata, asa cum s-a mai intamplat altadata pe blogul lui Dorin Tudoran de pe ‘Vox Publica’, cand ea s-a aratat f revoltata (pe buna dreptate!), fiind convinsa, asa cum credeam si eu, de altfel, ca tot goe al lu mboe securistrigoe e-n spatele marsaviei cu pricina… Dar daca – doamne fereste ! – ar fi adevarat ca aparitia recenta de pe my blog e chiar Stely, ceea ce ar insemna ca ea a uitat ce i s-a intamplat atunci si s-a aliat chiar cu monstrul care-si batea joc de ea, ei bine, asta ar fi o chestie demna de ‘fenomenul pitesti’ cel mai al drea din tzeara lu Drakkula 😯

  6. Dl.Goe Says:

    AVP – Continui sa fii infantil cu joaca asta de-a clonarea d-nei Stely. Esti penibil in toate planurile imaginadu-ti ca poti manipula pe altcineva decat pe tine insuti procedand in acest fel mizerabil: cenurezi, minti si calomniezi cu o disperarea care nu-i a buna, mai ales ca nici macar nu prea e public prin zona. Ma faci sa-mi fie mila de tine piticanie fara creier. Nici macar CMM nu mai pune botul la minciunile tale de tzaran viclean. Ceea ce inseamna un singur lucru: esti pierdut. Irecuperabil. Mai e nevoie sa te declar nul?

    Oricum toate replicile pe care l-ai cenzurat vor fi publice pentru un public mai larg decat cel de care le ascunzi tu acuma cu speranta, toate intr-un context cat se poate de potrivit. Apropo, cum a fost la arat?

  7. Dl.Goe Says:

    Misto brainstorming-uri ai on topic cu maretzul Nicu Margarit. Cu off topicurile si cu infantilismele avepiste ce-ti mai dai si tu necesara impresie de activitate, caci alminteri ai intra in panici existentiale si de aici direct in fandaxie. Avepica mah, tie chiar nu ti-e rusine de tine?

  8. Stely Says:

    AVP -Nu cred ca este necesar sa-ti scriu un e-mail pentru a confirma ca eu am pus citatele acelea. Nu stiu de ce tii neaparat sa cunosti asta ,devreme ce n-ai rezistat ispitei si le-ai banat sau cenzurat. Citatele acelea erau culese de mine din blogosfera .Nu le-am pus in ghilimele ,intrucit m-am gindit ca nu le vei da atentia cuvenita . Am recurs deci la un mic artificiu. Nu stiu daca le-ai citit , dar faptul ca le-ai sters la scurt timp dupa ce le-am postat ,apoi mi le-ai cenzurat pe urmatoarele doua ,desi nu contineau nimc injurios sau calomniator , m-a determinat sa ma retrag fara nici o explicatie. La ce bun sa mai insist ? Daca tu nu te-ai convins nici acum , ca am libertatea de a ma schimba (asa cum cred ca este bine pentru mine ) si sa -mi aleg alti prieteni virtuali , in fctie de preferinte politice ,artistice etc, pentru ce ar trebui sa dau explicatii peste explicatii ?
    Mi-am dat seama ca tu nu vrei sub nici o forma sa ai o alta abordare fata de libertatea de opinie sau fata de o simpla dezbatere privitoare le problemele vietii politice ,sau fata de relatiile dintre prieteni , colegi de breasla ,”fanitze” si „fanei „. Prin urmare ,daca tu nu vrei sa schimbi absolut nimic din ceea ce faci acum , desi toti fosti tai prieteni te-au parasit unul cite unul , ce -as putea sa mai fac eu in situatia asta?
    Privitor la @Dl Goe ,iarasi nu este cazul sa despicam firul in patru. Stii f.bine ca am avut fata de el o alta abordare decit tine . Stii si cauza pentru care m-am dus pe Arca lui Goe ,si ce am vrut sa fac pentru mine , apoi pentru tine . Uite aici citeva fragmente dintr-un mesaj pe care ti l-am trimis pe fb. si in care iti spuneam de ce postez acolo sub alte nick-uri si in care te rugam sa gasesti o alta modalitate de abordare fata de el ”

    Steliana Ionescu
    AVP,
    „Nu m-am ascuns de tine . Poate ca nu intelegi ,dar eu nu voi mai posta cu nickul „stely „pe blogul lui ,intrucit este compromis. Dar ,daca nickul stely este compromis , vreau sa ma reabilitez eu ca persoana . Poate crezi ca nu are nici o importanta ce crede el despre mine . Eu simt ca are importanta .
    AVP ,iti este atit de greu sa faci un mic compromis cu goe ? Adica sa-i dai drumul de la spam si sa-l contrazici in termeni nepamfletari spre a nu-l incita ? Zau ,ca n-am sa ma bag intre voi ,dar trebuie sa intervii si tu chiar pe blogul lui ,cu nickul AVP ,si sa-i raspunzi ,ca si lui DT ,punctual si cit se poate de degajat ,fara atacuri la persoana .
    stely.
    3 iulie 2012

    Stii bine ca nu mi-ai raspuns . La fel nici acestui mesaj , in care te intrebam disperata de ce stai nepasator …??? .Era vorba de referendumul de demitere a Presedintelui Traian Basescu.
    15:24
    Steliana Ionescu
    AVP, cum poti sa stai linistit si nepasator cind vezi ca democratia este in pericol ? Nu dai cu tastatura de pamint cind vezi ce se intimpla ? Esti hotarit sa-ti vezi de opera ta ? Da,m-as bucura daca asta faci. Dar nu sunt convinsa.
    19 august 2012

    Vazind deci ca ,pe de o parte mi- ai ignorat mesajele ,iar pe de alta parte ma bombardai pe facebook cu tot felul de incriminari si catalogari nedrepte , m-am lasat pagubasa. Eu nu mai am nimic comun cu tine . Asta e.

    Aici sunt citeva aprecieri la adresa mea facute de @Dl Goe ,ca urmare a contributiei mele la unul dintre topicele cele mai consistente si interesante de pe Arca Goe .

    „Era normal sa va “citesc” gandurile. Inevitabil chiar. Sunteti un observator care creaza realitate”

    „Multumesc pentru incercarile de a anticipa (inclusiv prin citate bine alese) deznodamantul inevitabil al experimentului propus in SF-era lui Goe. Va multumesc pentru efortul de a crea realitate.”

    „@Stely – Stiu ca stiati ca stiu despre faptul ca stiati de multisor spre ce anume converge sirul intamplarilor prin care trece, pe sarite, nefericitul print al SF-erei lui Goe, inca de pe atunci cand ati amintit, aluziv, ca ati putea anticipa cu lux de amanunte… cruda realitatea cuantica a intamplarii…”

    „Cred ca meritele analitice vi se datoreaza integral… Dimensiunea aceasta, analitica, a prea-cinstitului cititor citit si unic al Arcei lui Goe este o realitate consistenta pe care a creat-o perseverentul observator care sunteti. Nu exagerez cu absolut nimic spunand ca retorica d-voastra si felul in care re-combinati citate din jurnalul de laborator este de-a dreptul uluitor, toate acestea pårând parte aparte din planul experimentatorilor, aflata acolo in proiect de la bun inceput. Parca ne-am fi vorbit. Da, detaliile recapitulate “intamplator” de catre d-voastra, impreuna cu insistenta de a le relua, arata clar directia in care trebuie sa priveasca un observator neutru pentru a putea reconstitui logic informatiile absente (care lipsesc pentru ca dl.Goe a ratat mentionarea lor explicita) in vederea intelegerii sensului experimentului in curs. Interventia d-voastra mi-a adus o unda de liniste si relaxare, dovedindu-mi ca un cititor atent se poate apropia de modelul propus al reconcilierii profanului cu cuantica, chiar si in absenta multora dintre detaliile planuite dar pe care n-am reusit sa le introduc in poveste…”

    http://arcaluigoe.wordpress.com/2013/04/09/intoarcerea-in-sf-era-lui-goe/#comment-16382

    P.S. Poate nu stii de unde a plecat si despartirea de CMM. Este vorba despre „Fenomenul Pitesti „,pe care ea (CMM) l-a adaptat la mine ,eu fiind victima a „tortionarului Goe ” A m gasit ca este o meschinarie din partea ei si i-am ripostat dur pe Arca lui Goe. Tu insa nu ai de unde sa stii , intrucit te-ai” spalat pe maini”ca Pilat din Pont preferind sa improvizezi ,sa acuzi ,sa dai vina in continuare pe toti si toate , pentru soarta ta „nemiloasa.”etc…
    AVP , impaca-te cu soarta ta ,cu tine insuti ,apoi ,daca simti nevoia si cu fostii prieteni ,colegi de breasla etc…

    PPS. Nu este nevoie sa publici vreun comentariu. Nici pe acesta . .Este deajuns sa-l citesti tu. Insa te- as ruga sa nu mai faci referiri malitioase sau de alta natura la adresa mea. Cind voi gasi de cuviinta iti voi scrie un e-mail . Deocamdata ai aici destule dovezi ca eu am trimis postarile. Cu privire la clonari .:stii bine ca eu nu l-am banuit niciodata Goe. Iti spun si acum .Altceva : cred ca te-ai convins ca CMM a gresit profund si fata de mine si fata de Goe. Ti-am spus deja ca am atitea si atitea dovezi ca ea a vrut sa faca cu totul altceva .Anume ,a vrut sa-l dea gata pe Goe cu genialitatea ei. Voi demonstra si asta daca este cazul. Tu insa poti sa crezi ce vrei. CMM trebuie sa faca ce a promis . Nu trebuie sa strici relatiile (si)cu ea. Daca este adevarat ceea ce mi-a transmis printr-un e-mail, ma bucur nespus de mult. Voi considera ca , ce a reusit sa faca pina acum pentru tine , am contribuit si eu. Succe in continuare !

  9. Dl.Goe Says:

    AVP – Daca tot ai calcat in picioare orice norme deontologice ale comunicarii, prezumtia de nevinovatie, elaganta, toleranta si tot ce tine de un succes al dialogului, acum ai gasit de cuviinta sa incalci si confidentialitatea si sa postezi pentru public mesaje care-ti erau adresate strict pe canalul de comunicatie amorsat de tine atunci cand m-ai banat continunad insa sa ma bestelesti si sa ma calomniezi, si au fost propuse in stricta relatie cu acel context. Acum ce vrei sa demonstrezi? Slaba miscare AVP, foarte slaba. Acest mesaj e public. Ce-o sa faci? O sa-l cenzurezi?

  10. Dl.Goe Says:

    Dupa cum ma asteptam constatat ca esti extrem de selectiv vizavi de ce anume extragi din textele pe care le cenzurezi. Ai impresia ca alegi textele care-i pun intr-o postura proasta pe ceilalti (infernul) si ca astfel tu veia apårea mai bun, mai drept, mai curat si mai uscat. Esti o canalie mizerabila care are impresia ca stie sa „faca manipulari”, cenzurand, sau prezentant fragmente trunchiate scoase din context. Te afunzi amice, te afunzi… In curand o sa-ti ajunga mâlul la ochi caci de gura abia ce ti-a trecut. Bolborosesti.

  11. AVP Says:

    Mda, m-am lamurit ca tu esti, bre, Stely, dar mai bine ramaneam cu impresia ca te-au clonat astia, ale goe al lu mboe securistrigoe, dreaq. Asta e situatia si natia.

  12. Dl.Goe Says:

    AVP – N-ai avut niciun moment impresia ca Stely ar fi fost clonata. Esti un mincinos nesimtit. Ori poate un imbecil sadea. Altminteri nu se explica.

  13. CMM Says:

    Eu nu fac NIMIC pentru AVP ca persoana.
    Daca am chef, scriu despre opera lui. Ca orice alt cititor al sau avizat, pentru propria mea placere, din respect pentru scrierile sale, si nici un troll, cu sau fara ochi albastri nu ma poate opri. Nici domnia sa, autorul nu ma poate opri. Crede au ba in mine, e problema dumnealui.
    Nu voi face niciodata nimic mai mult pentru domnul Viorel Padina. Nu am bani de donat, nu am premii de impartit. Am doar prieteni care ma vor publica pentru ca ma pretuiesc si pot evalua corect ceea ce domnia sa scrie..

    D-le Goe, d-na Stely, nu suntem in concurenta pentru inima sa. VA CEDEZ INIMA LUI AVP INTEGRAL. Lol, cum se zice pe la voi!

    Imi asum tot ce i-am scris d-nei Stely si tot ce am scris pe (b)Arca lui Goe vreodata. A fost o placere pentru mine sa desfasor aceasta cercetare prin observare participativa. Am adunat material. Voi scrie, cum am mai spus, un tip insolit de roman. Vorba lui I.P.Culianu, unele lucruri din realitatea noastra nu se pot spune decat intr-un roman SF. Si e bine sa fie spuse.

    D-na Stely, ai devenit subiectul meu, inclusiv obiect de gluma, in momentul in care am avut convingerea ca refuzi toate argumentele mele rationale. Esti in continuare subiectul meu, pentru ca asa ai ales.
    Ti-am verificat ipoteza generoasa cu privire la identitatea si intentiile lui Goe. FALSA. N-ai priceput cine sunt, ce vreau, ce stiu, oricata osteneala mi-am dat. No problem.
    Un lucru e sigur: nu concuram pentru admiratia lui Goe. In virtual ca si in real. E al domniei tale, integral. Lol!

    Adevarul nu e accesibil oricui. Dialogul nu se face cu oricine.
    Sunt dupa doua zile grele de munca.
    In seara asta nu am chef de bascalie.

    Nu vreau sa transform acest blog in Troaca. Din respect pentru oamenii cu nume real care au trecut de-a lungul timpului pe aici. In amintirea momentelor placute pe care le-am petrecut uneori pe aici.

    I

  14. CMM Says:

    PS. In rest, mi-e egal ce face oricare dintre domniile voastre, miercuri, joi ori marti.

  15. CMM Says:

    @AVP

    Iti spun cu mintea de dimineata:
    Nu-i nici o problema daca „strici relatiile cu mine”.
    „Strica-le” in deplina libertate. Simte-te dumneata insuti. Fii dumneata insuti.

    Nu suntem la piață. Planeta-Ou n-are cum „strica relatiile” cu mine. N-am sa arunc un studiu terminat. Nu de drag de domnia ta, ci de drag de mine si de munca mea.

    Asta nu vor putea intelege niciodata fanii si detractorii domniei tale trecuti si viitori, care amesteca omul (in varianta sa cea mai putin reusita, neesentiala) si opera, ambalajul cu marfa.

    Pe blogul acesta, las si eu un gol, alaturi de golurile lasate de ceilalti vizitatori onesti.
    Nimic tragic nici pentru noi, nici pentru AVP. Totul are un inceput si un sfarsit.

    Desigur, e de preferat un sfarsit civilizat. Multumesc de gazduire, domnule AVP!

  16. AVP Says:

    CMM, mai bine ai fi spus ceva on topic. In rest, numai Dumnezeu stie ce-oti avea toti cu mine (Dzeu si cu Manastirea S, pai cum drea).

    Asta e situatia, natia si tratatia.

  17. Stely Says:

    AVP – Eu nu am nimic cu tine … Am raspuns totdeuna punctual atunci cind mi s-au pus in carca tot felul de invinuiri sau chestiuni incorecte . Bunaoara , iata aici cum s-a transat disputa cu privire la ce spuneam aici :

    „P.S. Imi aduc aminte ca (CMM )a pus deunazi o postare in care a dat in vileag o discutie a noastra ,referitor la un anume Premiu Nobel pe care visez eu sa-l ia Dl Goe . Vreau sa stii ca si ea …viseaza . Asta mi-a marturisit-o in ultimul dintre cele 7000 de mesaje de pe fb. Daca imi ceri pot sa-l aduc aici ,sau sa ti-l trimt in particular.”

    Stii doar ce s-a intimplat aici : https://viorelpadina.wordpress.com/2013/04/14/ce-naiba-susotiti-voi-pe-acolo-cucilor/
    ..cind am dovedit negru pe alb cum a stat situatia . Dar ,daca tu crezi ca explicatiile doamnei CMM sunt satisfacatoare cit sa continui sa -mi atribui mie zicerea respectiva ,nu ai decit. Dar te rog sa mai citesti odata ca sa te convingi .
    Deasemenea te-as ruga sa spui daca te-a satisfacut raspunsul doamnei CMM , precum si daca ti-a placut cum a decurs discutia in continuare . Iata aici un mic fragment din discutie :

    :
    CMM Says:
    16 aprilie 2013 la 10:51 PM
    GOICA, GOICA, tare-i greu la inchisoare,
    Sanatate, la mai mare!

    CMM Says:
    16 aprilie 2013 la 10:52 PM
    PA, TUU, MI-A PARUT BINE!

    CMM Says:
    16 aprilie 2013 la 10:53 PM
    PS. Cand iti mai pui mintea cu un scritor, invata carte!

    CMM Says:
    16 aprilie 2013 la 10:55 PM
    …si regula de trei simpla! EU, TU,GOE=BASCALIE.

    CMM Says:
    16 aprilie 2013 la 10:55 PM
    HAI, PATU, FATA!!!

    P.S. Vad ca de data asta CMM a devenit sobra .Zice ca nu mai are chef de bascalie si ,mai ales ca nu vrea sa transforme acest blog in Troaca.
    Frumos din partea ei ca are grija asta ,dar trebuie sa se abtina si dumneaei sa nu-l transforme in „Circulus ” .Dupa cum se vede are unele tendinte . A, si mai trebuie sa-i spui ca Arca lui Goe a devenit „Troaca ” din cauza exclusiva a lui Radu Humor care , ceea ce facea atunci (cind i-am pus numele de troaca) facea si cind se „producea ” dumneaei acolo si , mai mult , isi dadeau „like-uri ” unul altuia Deci ar fi corect sa spunem ca se simtea bine in „Troaca”lui Goe, dar numai in tovarasia lui Radu Humor.
    PPS. Zau ,nu trebuie sa-l invoci pe Dumnezeu ca sa stii ca ,cel putin eu nu am nimic cu tine. Nu-ti vreau raul ,ba dimpotriva iti doresc numai bine . Trebuie insa sa faci mici eforturi ca sa vezi .


Lasă un răspuns

