Cine conduce Romania ?

Când vă spuneam că adevăratul conducător al Românicăi e Sauronu Media MBadea, credeaţi că glumesc, a…? Dacă aţi fi văzut ce figură de elev timid şi cuminte făcea adineaorea primul ministru al României în faţa saltimbacului de la A3, aşa cum nu l-am văzut niciodată în faţa Preşedintelui Ro, aloo, poate că v-aţi fi gândit mai bine la profeţia mea… „Am scăpat ieftin de data asta!” a exclamat premierul îmbujorat, în timp ce Sauronu Netocrat îl privea c-un rânjet zâmbat… Asta e situaţia şi naţia. (May 8, 2012 at 11:23pm)
  • Filadel Ledalif and 3 others like this.
  • Galeata Cu Pixeli 

    Nu m-as mira ca baiatul asta sa fi luat niste palme pe holurile de la Grivco
  • Avp Viorel Padina Rideti voi, dar nu e de gluma: am intrat in era Netocratiei, fir-ar… Ponta, care nu e mai putin capos or coios decat nen-su Base, e insa mult mai inteligent ca el si stie ca daca se pune cu Sauronu Media e terminat. El n-are decat sa faca sluj in fata lor, gadilandu-i pe burtica si incercand sa faca, pe din dos, ceea ce mai poate face, pentru el si gasca de politicieni din spate. Nea Base, un politician de moda veche, care am impresia ca visa s-ajunga un Nea Ceasca 2, n-a inteles asta si va pierde – a pierdut deja -, cu toate armatele sale mai mult or mai putin secrete. Un saltimbac care frizeaza geniul, precum acest MBadea, ii va face pe toti arsice… oops
  • Adrian Merfu 

    Mircea Badea „frizeaza geniul”?! Am trait s-o aud si p’asta. Nici macar nu comentez afirmatia pentru ca nu mai am cuvinte. In ceea ce priveste relatia media/politic, va spun ca niciodata, pe termen lung, media nu va putea deveni si face ce sustineti aici de ceva timp. Daca legea s-ar aplica, chiar asa defectuoasa cum e, Antenele vor avea soarta OTV-ului. Si va veni vremea, in curand, cand acest lucru se va intampla.
  • Steliana Ionescu 

    Inteleg ca tu ii admiri atit pe M.Badea cit si pe V.Ponta . Pe Mircea Badea pentru „geniul „lui de om de media „netrocratica”, care dupa parerea mea nu ar trebui incurajat nici macar de telespectatorul naiv ,daramite de un politician inteligent. Din acest pdvd eu il apreciez pe Basescu,care prefera sa piarda iata decit sa faca un compromis cu un asemenea „geniu” ,care este un geniu „facut „numai da banii stapinului sau Dan Voiculesu . In acelasi timp il admiri si pe Victor Ponta pentru” inteligenta” lui de a nu se pune cu acestia si de a „bate palma cu ei „,facind compromisuri ca sa se mentina la putere cu orice pret. O putere care insa le va servi tot lor (lui MB DV)si nici macar lui ,daramite poporului care se uita cu admiratie la ei.
  • Avp Viorel Padina Eu nu admir nimic şi pe nimeni, mey, rumânilor, ci doar v-ajut să vedeţi adevăru. Că nu vă place ce vedeţi, sau că nu vreţi să auziţi decât ce vă place, asta-i altă mâncare de pesce, fireşte.
  • Steliana Ionescu 

    Care Adevar ? Ca Basescu pierde puterea pentru ca nu le-a zimbit mieros , lui MB si lui Voiculescu, ca si cind acestia ar fi fost multumiti numai cu asta ? Pai eu vad un altfel de adevar .Acela ca Victor Ponta va trebui sa faca compromisuri si mai mari cu Dan Voiculescu .Ca acesta nu se va multumi doar cu un zimbet mieros si ca VP va trebui sa inchida ochii la interesele mari pe care le are Dan Voiculescu in agricultura de exemplu. A,daca va reusi sa-i duca cu zaharelu si le dea cu Flitul ,atunci da, voi fi prima care sa-i laude inteligenta .
  • Galeata Cu Pixeli 

    Meastre, chestia cu netocratia nu poate decat sa te avantajeze. Esti unul din cei mai cunoscuti scriitori in era internauta
  • Avp Viorel Padina Ma tem ca ti-ai cam atins limita in comunicarea intelighenta cu mine, ca si Adrian Merfu, de altfel. Poate ca preste vreo 30 de anisori, nepoteii tai si copiii lui vor reusi sa ma-nteleaga mai bine (asa cum si tu ai inteles perfect „Apelul catre Europa” din 1980, insa citit abia in 2010, daca nu ma-nsel). Io sper totusi sa va pastrati in limitele unei politeti elementare, voi fata de mine, caci io nu ma voi schimba nicio clipa fata de cel pe care-l cunoasteti.
  • Avp Viorel Padina Galeato, aici nu e vba de un om – fie el si genial -, ci de o Retea. Batalia se va da intre Retelele Netocratice, nu intre partide, care vor deveni niste trupe de opereta, dirijate de netocrati, iar in final vor disparea cu totul. Ca sa mai ai un cuvintel de spus, pana una alta, ca politician, trebuie sa faci sluj in fata Sauronului Media, fie el MBadea, fie Critoiu or altu. Nu-l poti bate pe politicianu rival decat folosindu-te de un Sauron Media la fel de ingenios ca al inamicului. Ahile MBadea contra Hector Cristoiu, ca sa va desenez… oops.
  • Steliana Ionescu 

    Concluzia ta ma mihneste ,dar daca asa crezi , nu am decit sa astept linistita deznodamintul, care dupa parerea mea va veni cu mult mai repede .Si da ,nu stiu daca ai observat ,dar nici eu nu m-am schimbat . Am insa alte opinii (punctuale )referitoare la evenimentele politice actuale.
  • Galeata Cu Pixeli 

    AVP, eu chiar nu inteleg de ce nu se face o distinctie clara intre obraznicie, tupeu si excelenta. Mircea Badea e o golan care nu se sfieste sa scuipe pe crestetul oricui il contrazice pe stapanul lui. Ciutacu, prin contrast, e un foarte bun scriitor.
  • Galeata Cu Pixeli 

    Scriitor de injuraturi
  • Galeata Cu Pixeli 

    Nu vad de ce s-ar jena un Manolescu, de pilda, sa i-o zica franc: ba p-a ma-tii, carnatarule. Chiar si pe felia ta de obrazncie iti pot dau lasa, pentru ca am stil.
  • Avp Viorel Padina MBadea nu e scriitor, aloo… E doar un saltimbac teribil de eficient. In era netocrata cine n-are talente cu adevarat originale in dotare, dispare. Asta e situatia si neto-cratia. Acum tre sa ma retrag. Mai vbim.
  • Adrian Merfu 

    Ce vreti sa spuneti cu observatia ca am atins „limita in comunicarea intelighenta cu mine”? Si de unde ati dedus impolitetea mea? Faptul ca-mi exprim groaza produsa de afirmatia pe care ati facut-o referitor la unul din reprezentantii si promotorii marcanti ai josniciei si decadentei spirituale si morale din tara o considerati lipsa de politete? Va spun ca sunteti din nou intr-o grava eroare. Si va mai spun ca nici copii mei si nici copiii copiilor mei in vecii vecilor amin, nu vor ajunge la concluzia ca Mircea Badea frizeaza geniul.
  • Steliana Ionescu 

    Adrian,cred ca AVP incearca sa atraga atentia ca, atit T.Basescu cit si PD-L au gresit cind nu au luat in calcul reteaua mass -media , care poate fi f.eficienta in lupta electorala cu ajutorul unora ca MBadea.Parerea lui este ca acesta „frizeaza geniul „,intrucit a reusit sa -si faca multi fani ,iar pe politicieni sa-i suporte bufoneriile, intrucit ei stiu ca acesti fani la o adica vor fi potentialii lor votanti. Noi credem pe buna dreptate ca unul ca V.Ponta este gata sa se umileasca de dragul dragul puterii .El mai spune (asa cred)ca un presedinte de tara care are responsabilitate si care chiar vrea binele tarii ,nu trebuie sa ignore aceasta cale de comunicare cu poporul . Ca el ar fi trebuit sa lase orgoliul la o parte si sa nu si-i puna in cap ,intrucit din ce vedem acum, acestia au reusit sa-l diabolizeze in asa fel incit sa fie urit de acelasi popor care l-a adulat . Dar eu cred ca orice ar fi facut, Traian Basescu , ca sa le intre astora in gratzie, tot asa l-ar fi tratat. Ei nu-l vor pe Traian Basescu dintr-un motiv simplu :ca ii impiedica sa-si puna in aplicare planurile lor, de a-si recupera pierderile prilejuite de statul in opozitie pe timp de criza. Cind am spus ca vom avea prilejul sa vedem deznodamintul, m-am referit la procesele lui Dan Voiculescu cu MA. Acolo unde Ponta i-a facut pe plac si i-a pus omul care sa-i serveasca la comanda .
  • Steliana Ionescu 

    Si mai spun ca V.Ponta are toate motivele sa-l stie de frica pe MBadea . Una ca tipul detine aceasta putere( diabolica) de a-l desfiinta numai cu citeva scalimbaieli bine tintite ,iar cealalta ca are enorme obligatii la Dan Voiculescu . Stie ca in spatele diabolicului MBadea sta unul si mai diabolic in stare de orice. Nu stiu cit ii va rezista ,dar eu cred ca nu mult .
  • Avp Viorel Padina Stely, ai cam prins ideea, fleicirari… oops. Daca vrei, poti, mie-mi spui …? Din pacate, our friend Adrian se afla prins in mod clar in termenii doctrinari ai vechii paradigme, el fiind probabil chiar invatacel, la ora asta, al datelor doctrinare ale paradigmei vetuste si-i este greu sa se desprinda de ea… oops. Nu-i cer decat sa aiba incredere in mine. ps. Cat despre MBadea, daca ar fi un simplu caraghioz sau un colportor ordinar, aflat la ordinele unui mogul oarecare, n-ar insemna nimic, dear surioare, precum atatia „gaozari de presa”. Tipu insa este efectiv un artist unic, in felul sau, f. talentat si f. inteligent, si tocmai de aceea e eficient, aloo… Altfel, si tipul ala de la B1, zi sa-i zic, imi scapa acum numele, e un „pamfletar”, dar n-are niciun zvic, sunt mii ca el. Pe de alta parte, e clar ca Reteaua Stat, montata pe paradigma statului clasic, de tip burghez-comunist-national si iar burghez, se afla pe un trend istoric descendent, vai, iar globalizarea crescanda tine cu netocratii din retelele para sau chiar antistatale…oops. Vedeti deci sa nu fiti prinsi, cu voia sau fara de voia voastra, in „vechile structuri” (cu alte cuvinte, sa nu cumva ca astea sa fie fix altele decat acelea pe care le credeam a fi cu totii, manipulati or intoxicati ca la Ploiesti). Asta e situatia.
  • Steliana Ionescu 

    „Daca vrei, poti, mie-mi spui …?” Am facut un efort Desigur ca am fost un pic bulversata de tirul nemilos (cinic -asa am simtit) deschis asupra tuuror „portokakiilor „(politicieni si sustinatori ) carora le imputai toate esecurile ca si cind ceilalti cistigasera pe merit si nu prin tot felul de manevre subterane .
  • Adrian Merfu 

    Imi pare rau dar nu ati citit cu atentie ce am scris. Nu am negat ca PDL-ul a avut comunicare proasta ci numai atributul de geniu acordat mitocanului. A fi mistocar si bascalios nu face parte din tema geniului. De exemplu un Vadim Tudor ii da clasa in productia de laturi ipochimenului in cauza. Si are succes pentru ca are o audienta pe masura. Acelasi lucru valabil si pentru DD, un alt frizer de geniu.
  • Avp Viorel Padina Orice creator de stil unic este, oricat nu ne-ar veni sa credem asta, cand e vorba de un clown aparent vulgar, un ingeniu. Si-n definitiv, tipul – impreuna cu echipa A3, de fapt – a biruit un intreg Aparat de Stat, aloo, un Moloh cu-o logistica uriasa, asa cum micutul, insa istetul David l-a invins pe capacaunul Goliat. Ti s-o parea putin lucru ? Asa cum chiar ipochimenu MBadea spunea, referindu-se la o afirmatie a primarului Liviu Negoita, care zisese : „PDL-ul a castigat batalia cu Criza, insa a pierdut-o pe cea cu Presa”. @Care Presa – intreaba MBadea -, caci cea mai mare parte a presei a fost de fapt de partea Oranjeriei ?” Pasamite, fioroasa „Presa” evocata de catre Negoita era Antena 3, Luca si Matei…oops. Iar cand la echipa de asi de la A3 (sa nu uitam ca astia s-au clasat pe primul loc in clasamentele profesionistilor din televiziune cativa ani la rand) s-a adaugat PR-ul catastrofal al Oranjeriei, soarta bataliei de pe scena politica – unde se jucau de-a mama si tata de la Cotroceni, Victoria sau Parlament papusile manevrate de netocrati – era deja pecetluita. Mai vbim.
  • Adrian Merfu 

    Asta s-a intamplat din mai multe motive si nu ca Intact-ii au fost „profesionisti”. Prima cauza este ca legea nu se aplica. Doi, atunci cand procuratura intocmeste dosarul penal(de multe ori il intocmeste gresit intentionat) se gaseste tot timpul un judecator sau curtea suprema sa achite vinovatii. Numai din aceste doua motive esentiale are succes un DD sau Vantu, Becali sau cei in cauza. Intr-o tara normala aveau de mult soarta lu’ Calache sau Murdoch (mai recent). Oricand puterea politica si prin asta eu inteleg toate autoritatile statului de drept poate aplica legea si o presa intentionat mincinoasa si partizana va piere pe limba ei.
  • Avp Viorel Padina Atât le-ar trebui: să-i condamne pe ziarişti, oricare ar fi ei sau oricum ar fi, într-o ţară abia ieşită din Lagărul Comunist şi condusă practic de foştii comunişti şi securişti… 😯 Ţarul kaghebist de la Moscova, despre care se şuşoteşte că închide gura jurnaliştilor într-un mod nu tocmai paşnic, ar fi copil de ţâţă pe lângă „tiranul mârşav al informaţiei” (cum ar zice chiar Bard) ce-ar fi descoperit de „lumea liberă”, recte de Reţelele Netocratice transnaţionale, încuibat pe malurile Dâmboviţei, la Bucuresci…! Chiar nu înţelegi, la valoarea dumitale, ce se întâmplă, de fapt, dear friend ? Eu însumi, până la un moment dat, am gândit ca dta, văzând că mass-media terfelesc efectiv statul centralizat (comunistoid!) şi-l pun în real pericol şi n-am exclus chiar legitimitatea închiderii antenelor care supun statul unui attack media fără precedent sau cel puţin contracararea lor prin Tunul Catodic al televiziunii publice, însă apoi am înţeles că acesta este trendul postmodern deja aproape generalizat şi că Mass-Media, care în epoca modernă au fost paznicul şi garantul democraţiei şi al statului naţional, tind să devină în epoca postmodernă duşmanii acestor instituţii fundamentale, Reţelele Netocratice (care nu se confundă cu reţelele de internet, ci le includ) autonomizându-se, constituindu-se în noua clasă dominantă, a Netocraţilor, şi adjudecându-şi clasa subsecventă a consumatariatului… Îţi repet că ceea ce se întâmplă acum şi aici la Românica lu pesce confirmă punct cu punct teoria lui Bard şi Söderqvist, pe care la rândul lor ei o verificaseră în practica societăţii suedeze, mult mai avansate decât societatea noastră balcanică şi chiar decât societatea canadiană, fireşte.
  • Adrian Merfu 

    Oricine, indiferent ca e individ sau institutie, trebuie sa respecte legea. Cu atat mai mult presa. Dupa cum stiti in tari cu oameni normali la cap, legea prevede masuri mult mai aspre in cazul in care inculpatii detin functii publice sau daca impactul crimei savarsite afecteaza comunitatea. Nu am citit cartea de care vorbiti in afara de extrasele postate aici. Din acele texte am putut identifica o abordare si interpretare marxista societatii, daca nu a lumii. Orice maniheism de acest gen nu reflecta sub nici o forma realitatea; ba mai mult, o deformeaza. Nu spun ca media si in special televiziunea nu are rol in influentarea si formarea opiniilor, insa a afirma de o conspiratie netocratica ce ne sufoca democratia si libertatea imi suna a subiect ce se vinde usor pe piata. Orice subiect pe teoria conspiratiei produce bestseller-uri. O simpla introspectie in media americana va infirma ce sustin autorii respectivi. Exemplul cu Putin nu se aplica Romaniei intrucat rolurile sunt inversate. Presa rusa vrea sa spuna adevarul si atunci cand o face jurnalistii sunt eliminati in spiritul Cekai deci cei ce incalca legea sunt cei la putere pe cand in Romania media, televiziunile in cazul nostru, denatureaza, falsifica si inventeaza realitati si stiri.
  • Avp Viorel Padina Adrian, scussi, însă mă tem că eşti un pic depăşit de henorma problemă, dacă nu cumva chiar simplist. N-am de altfel nicio îndoială că netocraţia acţionează deja chiar acolo, sub ochii tăi, şi că chiar tu eşti, aici şi acum, aloo, prins într-o asemenea reţea (ghici care?), iar faptul că vorbeşti ca şi cum ai ignora cu desăvârşire acest lucru mi se pare un pic hazliu. A aplica legea în era New Media şi-n modul preconizat de dta înseamnă a proceda ca-n China comunistă, iar la rigoare a ne întoarce iarăşi în Lagăr, ceea ce nu cred că ai vrea, desigur. Aş vrea să aprofundezi mai bine problema, însă nu te inflama, pleease… Io acum tre să mă retrag în real.
  • Adrian Merfu 

    Nu pot fi depasit de o problema inventata sau cel mult supra-exagerata. In al doilea rand n-am TV asa ca nu pot fi manipulat/hipnotizat/orbit de asa zisa netocratie. In al treilea rand, lucrurile sunt mult mai simple decat va place sa credeti. Si nu ma inflamez deloc, doar imi spun parerea.
10 răspunsuri to “Cine conduce Romania ?”

  1. Prioritate de Dreapta Says:

    Michael Savage : „The government-media complex”

  2. AVP Says:

    Da, dar acolo era vba de Mass Media, nu de New Media…

    Riddick, intelighentzia lu pesce prajit ot Carpati si serviciile de inteligentza de care 99% dintre mai vechii sau mai noii mei detractori par vadit atarnati, iar unii chiar stipendiati, n-au auzit nici macar ce-au spus Bard or Savage ista in chestie, darmite ce-a spus (acum un an), inca si mai bine, AVP… Iar rezultatele se vad in shparlamentu natiei care e.

  3. AVP Says:

    PS> …sau te pomenesti ca astia – dăştepti cum ii stim, de…-, luandu-se dupa dăşteptu de goe al lu mboe strigoe, il confunda pe AVP c-un oarecare gandac sau pitic de provincie, a ? 🙂 Mare-i gradina tovilor si baietilor, in care incape de-acuma intregul tembelizat & manipulat bobor (precum boboru nord-coreenilor, care nu e mai mprost ori mai nauc ca alte boboare de subt Soarele Clocitoare, insa a apucat cu-o elita infioratoare, a fostei clase cica muncitoare & conducatoare).

  4. Nicu Margarit Says:

    Un titlu foarte ambitios pentru un eseu despre un realizator TV cu o persoanalitate lineara si complet previzibila, ale carei sforicele se observa, clar si umilitor de catre orice telespectator cu un IQ satifacator, n-am gasit alta rima.Cine isi aminteste de omul de presa si televiziune Marius Tuca?

  5. AVP Says:

    Dle draga, daca ceea ce spun io aciia ar fi fost debitat acum cateva ore, acum cateva zile sau chiar si acum cateva luni, poate ca s-ar mai fi putut discuta daca am dreptate or ba. Insa discutia cu pricina a avut loc acum un an, aloo, iar evenimentele politice ce s-au scurs intre timp, cat si situatia actuala, n-au facut decat sa confirma puntcual concluziile mele. Si-atunci, ce naiba ar mai fi de discutat ?

  6. CMM Says:

    In opinia mea, poporul lui Caragiale poate fi manipulat de un saltimbanc, de mai multi saltimbanci chiar. Si am putut vedea asta.
    Iar daca votul e dat in democratie de popor, atunci poporul manipulat de saltimbanci, cel majoritar…conduce prin reprezentantii pe care si i-a ales si pe care ii merita.
    Bref, se poate spune ca ne conduc saltimbancii.
    Rasu-plansu.

  7. AVP Says:

    Saltimbacii – eu prefer sa le zic asa cum le zicea si Emin: saltimbaci – conduc uneori direct, deci nu numai prin reprezentantii alesi ca urmare a prestatiei lor in fata boborului alegator ; de-un paregzamplu, daca sauronul media MBadea n-a vrut ca UDMR-ul sa intre la guvernare – si nu, si nu -, acest lucru nu s-a mai facut, desi PM Ponta a dorit in mod deosebit. N-am timp acum sa dau toate exemplele si de altfel presupun ca discut cu oameni cat de cat informati, naiba… Sunt de altfel convins ca oricine ar intra in vizorul negativ al Tunului Catodic Mogulic – si precizez ca vbesc de Reteaua Felix -, ar fi eliminat de le guvernarea actuala in cel mai scurt timp. Si deci practic reteaua netocratica decide cum se invarte roata puterii in Ro, partidele si politicienii fiind doar niste simpe marionete in mana papusarilor media.

  8. Nicu Margarit Says:

    M-am uitat si eu la datele comentariilor. Vechi intr-adevar!

  9. AVP Says:

    Toate-s noi si vechi sunt toate, si vitzavercea…

    Postare noua.


Lasă un răspuns

