Ce naiba susotiti voi pe acolo, cucilor ?

  • Dilema. Nimeni nu va phootea sa spuna – decat timpul, pai cum dreaq – cat din gloria acestui poesel simpatic se datoreaza ingeniului creator si cat faptului ca e un bun beutor, cantaretz solo sau in choru dinamovistilor si – sau mai ales – celebrei palarii ce-a nebunit gashca de petrecareti precoci a doomiistilor… 🙂 (April 8, 2011 at 1:04pm)
  • Lazaroiu trebuia sa fi plecat demult. Am fost primul care a spus hat demult ca Lazaroiu trebuie sa plece. Din pacate, a plecat cam tarziu, dupa ce o chestie nu chiar oarecare s-a stricat iremediabil : si anume, increderea publicului in cel pe care Lazaroiu l-a consiliat de l-a daramat… oops. Asta ca sa nu folosesc alt cuvant rusinos, care si el ar fi rimat. (April 29, 2011 at 11:53pm)
  • Ce naiba susotiti voi pe acolo, cucilor ? Cine îşi imaginează că lupta contra zmecherosilor mascaţi în occidentaloizi curaţi şi-n democraţi cică adevăraţi, dar având aceleaşi vechi năravuri de tovi şi băieţi din Carpaţi, e mai uşoară decât în vremea când ăştia erau în floarea lor, în „era ticăloşilor”, se înşeală amarnic… (May 5, 2011 at 1:34pm)
  • La Muncă, Lăzăroiule ! Pe bune, m-as bucura sincer ca dl Lăzăroiu să facă treabă mare la Muncă – cum ar veni… oops -, însă tare mă tem că omu se va ţine şi-aci numai de scenarii zmecheroase, aista fiind singuru lucru la care se pricepe cu-adevărat. Şi-n fond, ce dreaqu de treabă să faci la Muncă, decât să duci cu preşu sindicatele şi pe bieţii pensionari, a… ?  În locu dlui Băse, io l-aş fi recomandat pe SL dlui Boc (să mă uit, să nu fi scris naiba comandat…) ca şef la Studiourile Buftea (o mai exista intreprinderea asta de stat… ? ), că tot nu mai au ăia scenarist de revoluţii în direct (S.Nicolaescu aflându-se nu doar la penzie, ci şi-n retragere).   ps. Profit de ocazie ca să-l rog pe dl proaspăt ministru să-mi calculeze şi mie ajutorul de şomaj pe care-l voi primi începând cu 15 iunie a.c., cunoscând faptul că am vreo 30 de anişori de munculiţă în real, plus, în adâncul ideal, ani grei de muncă la un Poem de Oţel, la un Apel către Europa la fel, la un samizdat anticomunist mumuşel (şi de altfel singurel in tzeara lu dom Băsel), plus ani şi ani de făurit, călit, cioplit, ciobit, strunjit, şlefuit etc la „Ipoteza KG” or „Planeta Ou” care mă va încremeni în mit (după ce  toate ministerele muncii vor fi pierit… oops) Thank You ! (June 4, 2011 at 12:11am)
  • Cum e turcu, si pistolu, sau chipu si asemanarea… Am cam inceput sa ma plictisesc de baietii astia, care ne cred pe toti prosti, nu numai pe auditorii & telespectatorii lu DDD… Numai figuri zmecheroase & cinice… 👿 Nu vei gasi macar un hom sincer, drept si curat printre ei… 👿 (June 4, 2011 at 3:10pm)
  • Niste rai si niste fameni. Crystal, crede-ma, nu mi-a facut nicio placere sa scriu postarea asta… 😦 In fond, io le-am acordat un credit urias acestor baieti – un credit care venea de la redactorul „Apleului catre Europa„, aloo…-, ex-tovi si baieti despre care am sperat ca si-or fi schimbat cat de cat naravurile, macar unii dintre ei… Mai cred inca si acum ca ei, portokakii, sunt totusi „raul cel mic„, dar nu mai am aproape nicio simpatie, per global, pentru cinicii nostri politicieni, care aproape toti sunt „niste rai si niste fameni„… 😦 (June 4, 2011 at 9:48pm)
  • Capra vecinului si opera rumânului. Steliana, nobila mea prietenă, tu uiţi că rumânu e cu ochii mai mult pe capra vecinului, decât pe opera lui… oops. Nu vezi că tu şi cu Florentina sunteţi aproape singurele care mai postaţi şi pe la altcineva decât pe la „pile, cunoştinţe, relaţii„…? Ai uitat că „PCR”-ul i se potriveşte ca o mânuşă rumânului nost, indiferent că e actual, bassarabean or fost…? (June 12, 2011 at 4:26pm)
  • Copchil d’un kil. Florine, eşti un dulce copchil d’un kil dacă-ţi închipui că cei pe care-i numişi tu au ajuns ce-au ajuns doar pt că l-au lăudat pe Băsescu, aloo… ; credeam, zău, că ai destulă minte şi maturitate ca să pricepi că băieţii ăştia erau deja în Sistem nainte de Băse, şi vor fi şi după ce Băse nu va mai fi… După cum ştii, şi io l-am lăudat pe Băse, ca şi colegul nostrum de le Cenaclul de luni de altădat, Cărtărescu, dar nu-mi amintes ca io or Cărtă să fi primit ceva în dar de la Naş Băsescu, aloo… Mie, cel puţin, Marinaru nu mi-a zis nici măcar merci, fire-ai să fii, pentru c-am făcut un Apel pt el când nici Tru nu mai credea că Băse va mai face purici pe-aci… oops. Şi deci dacă nu e agreat de Cupola Băieţilor nu orice rimător  / injuriator ajunge Ambasador, atenţie, puişor… 💡  Ca să nu existe vreo îndoială, precizez că mă refer la ce spui  tu aici. (Sunday, June 12, 2011 at 5:06pm) ► Fiindca văd că ultima reply pe care i-am dat-o lui Florin pe Adevăru n-a mai apărut (e posibil ca platforma să fie setată pe un număr limitat de reply), o pun aici, cu voia dvs, my friends : „Important e să nu ne hiisterizăm, de-o parte or de alta, şi să păstrăm – ca intelectuali critici – dreapta judecată, altfel nu ne-am deosebi cu nimic de titircii inimă-rea strict partinici, partidici & paranoici. Io zic să rămânem friends, aşa cum le stă bine la doi vechi amici, deşi modul în care tu te-ai făcut că nu vezi cererea-mi de pretenie pe Feisbuc m-a cam lăsat bouche bee… A, şi să nu uit: dacă tu crezi că Antonescu, care probabil va ajunge preş.Ro în caz că NATO îl va agrea (după ce el şi partida sa se vor jura că n-au nici in clin, nici în kklin cu Moscova), te va numi ambasador în Canada -e.g.-, în locu lunedistei d-acoloşa, numai pentru că tu-l înjuri acuma pe Băse fără ca pe el, pe Crin, a-l lăuda, şi mai ales fără să te aprobe Cupola, eşti mai naiv ca paloma blanca, mey :)” (June 12, 2011 at 11:40pm)
  • Tu cu cine tii ? Dom Aligică crede că dacă el ironizează punctele de vedere ale celorlalţi nu doar că le ridiculizează şi le aneantizează, dar pare sigur că cetitoriu, sedus de retorica-i bârlobrează şi având o minte clasică de fofează cu sfârlează, va uita să-l întrebe: bine, bine, dar tu, în fond, ce crezi, pretine: Jean boxează, sau plusează…? 🙄 O fi el mult zgomot pentru nimic, dar tu cu cine ţii, măcar un pic, a… ? (June 24, 2011 at 4:50pm)
  • Elena Stefoi wrote: „Cred că m-a iubit Dumnezeu dacă am avut parte…” Acuma, pe bune, colega (am fost coleg cu Elena Stefoi la „Cenaclul de luni”, nu vă gândiţi la alte prostii, fugiti drea…), doar singur Dzeu a fost ăla care te-a liubit…? 🙄 F’un călugăr de la Mânăstirea aia de lângă Pipirig, nimic, nimic…? Să se facă covrig cine minte…? Toată stima, de altfel, fata mea, aloo… ; văzând cât mă liubesc pe mine patria & generaţia fiindcă am fost un hero pe când mata te călugăriseşi la Mânăstirea aia, spre a-ţi asigura liubirea Domnului, păi cum drea, nu ştiu dacă acumaşa n-aş face şi io ca domnia ta, dacă s-ar întoarce roata vieţii, helas… Aiurea ! Parcă n-aş şti că politica e destinu, a…? Hai pa (July 1, 2011 at 12:43pm)
  • Întrebarea era: „Romania ar putea avea o femeie la conducerea statului?” Răspuns:  – Da, ar phootea avea, pai cum drea, dar nu pe Kill Bille… (idea) Am scris bine: „Kill Bille„, nu Kill Bill, aloo… 💡 (July 8, 2011 at 11:48am)
  • La trecutu-ti mare… Bun, şi viitoru cine-l reprezintă…? 🙄 Tot comandatu vechii „Biruinţe”, pitit în păpuşoi ca un B-52…? 🙄 Hai dreq să nu ne mai dăm aşa de zmecheroşi, că nu ne şade bine, ca miniştri serioşi ai Muncii ce ne pretindem, aloo… Apropo, dom Ministru, să nu vă prind că nu-mi trimiteţi ajutoru de şomaj pe luna asta, aşa cum păţeau pe vremea sinistrului şi odiosului PSD (jumătatea tare a vechiului USL), şomerii începători, ca mandea, in spe, că mă supăl, bre… 👿 (July 12, 2011 at 11:54am)
Anunțuri

56 răspunsuri to “Ce naiba susotiti voi pe acolo, cucilor ?”

  1. Stely Says:

    Dar , despre guvernul USL , nu spui nimic ? Nu stiu cui i-ar mai folosi trecutul . Acum , exista la putere cei pe care ,bunaoara ,Florn Iaru ii sustinea la greu in studiourile Antenelor . Sa fie oare toate in regula, incit sa nu fie nimic de zis despre Guvernul Ponta&Crin Antonescu ?

  2. AVP Says:

    Ce scriu azi despre guv-ul USL (cand am timp si chef sa ma ocup si de facatura asta) se va intelege, ca de obicei, mult mai tarziu (sau prea tarziu, vai…). Acesta e – de altfel – si talcul reluarii acestor insemnaril din ‘Jurnalu unui cuc feisbuc’.

    De exemplu, am avertizat inca de anul trecut sa nu mai dati atat de tare in Ponta, caci veti guverna impreuna cu el maine-poimaine si am prevazut, mai mult decat atat, ca guvernarea USL va intra destul de rapid in vrie, datorita faptului ca cel de-al treilea factor de putere (PDL) a devenit neglijabil, gratie stupidului joc de picioare scenaristo-abramburist al lui Base et comp. Am fost primul, de asemenea, care am spus ca Ponta va candida la presedentie si ca probabil va fi next prezident (cu sprijinul lui Base si al Baietilor care e).

    Din pacate, n-am timp sa ma-ntind la vba, surioara, caci a venit nu vremea cantarilor, ca odinioara, ci a muncilor de primavara.

  3. goldmundmondo Says:

    O trecere succinta peste unele postari mai vechi, cat si unele pareri despre Ponta care va candida la presidentie, cel ce va pregati viitorul de aur al Republicii Socialiste Romania – U-S-L! U-S-L! si Justitia unde e ?

    Prezentul, Stelly?(sper sa-ti mearga bine, draga Stelly)
    Ceea ce a lasat comunismul si ce a pregatit tovarasul Ion Iliescu&CO, face din Romania o candidata sigura la saracie pentru inca doua-trei generatii de acum incolo(daca va fi condusa bine de acum incolo, Romania va parasi in 50-60 de ani ultimul loc in UE) Ceausistii au lasat intr-adevar o Romanie fara datorii(cazul Poloniei dupa 1989 ne arata ca Romania si-a platit datoriile mai repede…DEGEABA), insa cu o infrastructura(daca luam doar acest aspect al economiei)inapoiata care are nevoie de cel putin 800 miliarde euro(stadiul din 2009!) doar pentru a ajunge din urma tarile mediu dezvoltate din UE! As dori sa dezvolt aceasta idee:
    daca tovarasul Ion Iliescu sau tovarasul Nicolae Ceausescu(doi stalinisti!) ar fi dorit ca Romania sa aiba o infrastructura mai putin catastrofala decat avea tara in anul 1989, ar fi trebuit imprumuturi de cateva sute miliarde $(cu dobanzile de atunci, ajungeam la peste o mie miliarde $ )
    Concluzie:
    Ponta poate ajunge ce vrea mischii lui, chiar si un Vanghelie sau Mazare(legume adevarate!) pot ajunge presedintele Romaniei la o populatie saraca, usor de manipulat. Cine se lauda cu o victorie la un astfel de electorat, ori este un caz patologic de paranoia, ori e un cinic fara suflet si fara scrupule.

  4. AVP Says:

    Pentru faptul ca i-a avut, i-a recunoscut si i-a sprijinit pe Walesa, Michnik si pe ceilalti corifei ai Solidarnosc, devenind astfel un contributor important la demantelarea Lagarului Socialist, Polonia a fost iertata la inceputul anilor 90 de datoria de 50 de miliarde de dolari catre FMI (50 de miliarde care fac astazi cat 200 de miliarde de euro, probabil). Daca Romania ar fi avut macar un pumn de voinici care sa ma sustina pe mine in 1980 – ‘Apelul catre Europa’ fiind strict contemporan cu actiunile anticomuniste ale polonezilor si cehilor si mult mai radical decat acestea, de fapt), n-am nicio indoiala ca ar fi castigat cat si Polonia si in primul rand ar fi castigat in mandrie si demnitate nationala, ceea ce i-ar fi conferit increderea in sine, care-i lipseste cu desavarsire in acest moment al istoriei sale.

    Insa nu numai ca n-a fost sa fie asa – atunci, in 1980 -, insa compatriotii mei chiar si azi ma hamaiesc ca niste caini turbati, necum sa-mi recunoasca vreun merit – la nivel oficial sau oficios, cel putin -, iar cel mai trist lucru, iata, e faptul ca chiar si fanitza mea de pana mai ieri s-a dus sa-si gaseasca placerea in troaca lui goe, adica a trolului ori a securistului care ma ataca cel mai virulent, impreuna cu @radu humor et aliis ejusdem farinae, de ani de zile… oops.

    Si-atunci, despre ce renastere nationala mai putem vorbi, Goldmund ? Chiar daca Occidentul (sau Pronia) ar vrea sa bage in noi cele 800 de miliarde de care vorbesti, eu socotesc c-ar fi zadarnic, fiindca de fapt ne aflam cu secole in urma, probabil – ca mentalitate, ca intelighentza si ca sentiment romanesc al fiintei, asa cum am aratat in Prologul la Povestea lui Ave… In aceste conditii, e clar – revenons a nos moutons – ca un Victor Ponta, asa cum este el, hic et nunc, e urmatorul ‘rau mic’. Fereasca sfantul de si mai rau!

    In rest, sper din toata inima ca sunteti bine, draga prietene. Doamne ajuta !

  5. Stely Says:

    Goldmund ,
    Ma crezi ca zilele astea m-am gindit la tine ? Si , chiar azi de dimineata ,cautind ceva (o dovada) am citit un comentariu al tau care mi-a placut foarte mult ?.Iata-l :
    Goldmund Says:
    8 ianuarie 2012 la 1:20 PM

    “Eu sunt Lumina Lumii”
    Exista o sumedenie de animale care traiesc pe fundul marilor si oceanelor care practic nu au nevoie de ochi, pentru ca la adancimi mari domneste intunericul permanent, astfel ochii acestor vietuitoare au degenerat, s-au atrofiat sau chiar au disparut. Exista si animale terestre care au ochii atrofiati, precum cartitza. Totusi si aceste animale ‘iubesc’, se inmultesc, supravietuiesc…

    Exista multe drumuri care pot duce la fericirea individuala, insa doar unul duce spre Lumina, indiferent de imprejurare:
    Iisus spune “Eu sunt..”, “Eu sunt…”…”Eu sunt Lumina Lumii”. Lumea acelor timpuri era doar Europa si Asia si parti din Africa, in rest lumea cunoscuta de evrei (si europeni) era restransa…”Lumina Lumii” se refera si la cele doua Americi, Australia si Oceania, desigur – atunci inca Terra incognita. Si nu numai! Lumina e a Universului si chiar mai departe, e o Lumina infinita, fie ca e vorba de mai multe Universuri, Universuri paralele sau ‘gauri negre’. “Eu sunt Lumina Lumii” e mai mult decat cunoaste omenirea la un moment dat, pentru ca nu avem de-a face cu acele cunostinte descoperite spiritului uman prin cercetare…; avem de-.a face cu Lumina dumnezeiasca, fie ca stim de ea, sau nu, fie ca incepem si dorim sa o intelegem, sau nu, fie ca o acceptam sau nu. Astfel Biblia nu e doar o carte in biblioteca, Biblia este izvorul tuturor cunostintelor eterne. De la cifrele si matematica Civilizatiei Indusului la matematica si fizica cuantica e doar un salt de o secunda, insa anii si miliardele de ani(de cercetare)… de-acum incolo, ce vom afla?! Mai mult decat Lumina Universurilor?
    Chiar ca sunt curios….

    Am crezut ca a fost o premonitie . Dar acum , cind ai aparut dupa o absenta indelungata , in acelasi timp cu mine ,fiind si eu aici dupa o absenta la fel de indelungata , suprapunindu-se cu asa zisa premonitie , cred ca este altceva. Acel altceva este „lumina „. Ea , prin corelarea gindurilor noastre ( „entanglemant cuantic „) ne-a facut sa ne intilnim, desi nu prevazusem sa ne intilnim ca odinioara , cind intilnirea noastra aici era previzibila.
    Si acum sa -ti raspund la intrebare :sunt bine . Ma bucur de revedere si , desigur, am speranta ca sunteti cu totii bine .

    P.S. „Eu sunt Lumina Lumii ” .Daca vrei sa te convingi ca n-am improvizat , gasesti aici (la comentarii)dovada :

    http://arcaluigoe.wordpress.com/2013/04/10/sortis-humanae-ad-intelligendum-lux/#coments

  6. Stely Says:

    AVP- cind spui asta : …iar cel mai trist lucru, iata, e faptul ca chiar si fanitza mea de pana mai ieri s-a dus sa-si gaseasca placerea in troaca lui goe… Trebuie sa stii ca unul din motivele pentru care m-am dus pe Arca lui Goe a fost acela ca ii place ,da , ca avem aceleasi opinii politice . Atit de bine ne-am inteles ,incit l-am exasperat pe insusi Radu Humor, facindu-l sa-si ia lumea in cap .Acum vine f.rar si cind vine ,vine degeaba ca nu-l mai baga nimeni in seama.
    Prin urmare este si asta o realizare . A, si mai trebuie sa stii ceva : Radu Humor nu mai zice nimic rau despre tine . O fi simtit el ceva ,o schimbare ; ) Dar poate ai aflat ca si lui CMM il placea f.mult de el. Ii dadea „like” la toate comentariile ,mai ales la acelea in care ma porcaia pe mine …si pe goe ,desigur. Prin urmare , pe Arca lui Goe nu te mai „ataca” nimeni „virulent „.Daca vrei ,vino si te vei convinge .

  7. Stely Says:

    corectare : „imi place ” in loc de „ii place „,desi cred ca este bine si asa …

  8. Stely Says:

    of, inca o corectare :”entanglement cuantic ” in loc de …

  9. AVP Says:

    Stely, daca ar fi adevarat ca prietena noastra i-a dat like lui ‘radu humor’ – lucru pe care tu n-ai de unde sa-l stii in mod cert, decat daca insasi prietena in cauza nu l-o fi deconspirat, naiba – numai pentru ca acest lucru ii folosea momentan, in tranta sa cu strigoiul goe, ignorand deci miile de dovezi din care reiesea ca rh este un ticaloss antisemit, printre altele (si lasand la o parte tonele de insulte si de calomnii penale pe care ipochimenul, impreuna cu gazdoiu-i de sinistra adunatura, le deversase in capul meu, ani de zile), atunci asta ar fi intr-adevar o eroare. Insa ar fi o eroare nu mai grava decat cea pe care ai comis-o tu insuti, cand te-ai abandonat in troaca celui care pana mai ieri iti cauzase cele mai grele ‘prejudicii de imagine’ (ca sa folosesc chiar expresia pe care ai utilizat-o tu intr-un mesaj de ieri), deci ca si cum goe al lu mboe strigoe nici usturoi stricat n-ar fi mancat – fata de tine – si nici gura nu i-ar fi mirosit a kkt… oops.

    Cat despre invitatiile repetate de a ma prezenta si eu pe blogul unui sonat (in caz ca nu e un securist reshapat si folosit intr-o misie de demitizat) si a unui intelectel googalar de plagiatul cel mai ordinar (si ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat intre timp, halal), ma-ntreb in mod serios daca n-oi fi capiat la randu-ti, dreq… 😳

    Postare noua la ora 12.

  10. Stely Says:

    AVP – Am dovezi ca CMM a facut multe erori si nu una singura . Erori ,nu din greseala ci premeditate . Dar vad ca tu ai tendinta sa le minimalizezi pe -ale ei si sa -mi atribui mie unele „mult mai grave „.
    Eu spun insa ca nu . Ba inca pot sa-ti furnizez si dovada ca tu esti acela care a comis cele mai multe erori. Atit cu privire la mine ,cit si la Goe si imi permit sa spun ca si cu privire la unii dintre prietenii nostri. N-as vrea sa-i insir ,caci vorba ta „: sa „nu te fac si mai trist dreq.”
    Uite :
    „Cat despre invitatiile repetate de a ma prezenta si eu pe blogul unui sonat (in caz ca nu e un securist reshapat si folosit intr-o misie de demitizat) si a unui intelectel googalar de plagiatul cel mai ordinar (si ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat intre timp, halal), ma-ntreb in mod serios daca n-oi fi capiat la randu-ti, dreq…

    Pai astea ce sunt ? Nu cumva injurii si calomnii ? Ei bine , da . Iar cind ti s-a raspuns la ele ,cu aceeasi masura, tu nu te-ai oprit si ai mers nestingherit mai departe ,din eroare in eroare … N-am sa-ti spun sa te opresti , intrucit imi este indiferent ce vei face in continuare. Dar macar incearca sa repari erorile atribuirii de identitati false . Macar din respect pentru Nicolae ( Boagiu) Coande (goe a lu mboe )iar mai nou pentru Gheorghe Iova.

  11. AVP Says:

    Da’ de ce nu le insiri, Stely, cine te opreste ? Ba chiar esti obligata, aloo, sa le insiri – erorile alea, pe care zici ca eu le-am comis cel mai des, pai cum dreq -, caci altfel calci pe urmele noului tau maestru, goe al lu mboe strigoe si devii o pura si simpla calomniatoare (cu nume si prenume, de data asta).

    Apropo, „goe al lu mboe strigoe” nu inseamna nicidecum N.Coande, ci poate insemna orice, precum ‘goe al lu sisoe parastrigoe’, de-un paregzamplu. Iar atata timp cat goe al tau nu doar ca refuza sa spuna public cine e, ci lasa sa se creada c-ar fi oricine i se suie lui pe chelie si muult mai urat decat atat : a insultat si a calomniat ca un dement, din adanc anonimat, asa cum si tu ai observat si ai fost de acord pana mai ieri, cand ipochimenu te insulta chiar pe tine (iar arhiva acestui blog, arhiva lui goe sau cea de pe vox publica sunt martore), eu nu pot sa consider decat ca ticalosu e un infractor scelerat si un sociopat sonat. Dar in fond cine e lasul acesta ordinar?, caruia tu ii iei apararea ca si cum nici n-ar exista arhiva d-aciia, – aceasta-i intrebarea…

    PS. Si te rog sa n-o mai amesteci pe CMM aci, aloo. Si nici pe Coande sau Iova, carora le cerem scuze, in acest moment, pentru banuiala nedreapta pe care nemernicul de goe ne-a facut s-o aruncam asupra lor (la un moment dat ticalosul chiar postase un articol al lui Coande, pe care si-a permis sa-l rectifice apoi online, vrand sa induca in mod expres banuiala ca el ar fi chiar Coande… 👿 Iti mai amintesti, Steliano, aloo ???)

    Maaaare e gradina Domnului !

  12. Prioritate de Dreapta Says:

    „Canti con bocca chiusa”
    🙂

  13. AVP Says:

    Da, riddick, cam acesta e genul de mesaje – pe care le-am deletat, fiindca afectau imaginea altcuiva – cu care goe ma hartuieste de ani si ani (am memorat cateva sute, insa alte cateva sute am renuntat sa le mai memorez), mesaje carora fosta mea admiratoare numberone, ‘Stely’, crede ca io nu le raspund doar pentru ca mi-am dat seama ca goe e mai puternic ca mine si de aceea prefer s-o fac pe mortun-n papusoi… oops. Adicatelea, in loc sa-l fac si io pe goe gandac de Haga (caci acum tipul are IPu cica din Olanda, de ex) sau de colorado (cand transmite cica din SUA), de bruxelless (cand transmite cica din Belgia), de Berlin (cand transmite cica din Germania) etc., etc. (tipul are zeci de IP-uri, pe care si le schimba ca pe sosete, ca sa i se piarda urma) si sa-i vars tot ce-mi vine la gura, asa cum a vazut distinsa doamna ‘Stely’ ca fac mahalagioaicele din inalta societate intelectuala prin care se invarte de la o vreme, probabil, eu, din contra, tac si ma ascund ca un las, ba chiar – mai urat decat atat – nu ma reped nici macar in troaca lui goe ca sa-l iau ieroic de gat, balacarindu-ma acolo cu goe al lu mboe strigoe insusi si cu raducu humor (cand era-n floare si o-njura pe Stely ca baietii de la traktoare, deci nici macar ca la autobazele actuale, in timp ce goe ii tinea isonul la ghitare telectuale), aratandu-le io istora ca sunt mai tare si mai mare in porcaieli esentiale, in tim ce fanitza mea ar fi aplaudat admiratoare & recunoscatoare cu ochii pe oala de sarmale, apreciind faptul c-am scos-o din cruntele-i pleectiseli provinciale… Dupa care, satisfacuti ca orice dementi dupa ce s-au zdrobsit, s-au ghiontit si s-au belit ca niste oameni talentato-intelighenti, sa trecem la discutii inalte despre bosonu higgs, cuante si alte chestii superelevate, culegand ovatii inca si mai rafinate de la asistentza gospodareasca de 7 carate, pai cum dreaq. Exact ca-n vremurile alea minunate, dragi tovarasi si pretini cu carte & parte…

    In fine, mai observ ca dementu, care ne urmareste si in fapt ne hartuieste non-stop, pe mine si pe membrii blogului meu (printre care si pe saraca Stely, pana mai ieri-alaltarea) hurlă că cica el e obsesia mea, nu vitzavercea, pai cum drea, dar mai ales pomeneste de un plagiat pe care cica i l-as fi demascat fara sa-l fi demonstrat, n-asa?, iar asta ar fi dovada ca-i vizitez in secret troaca, pai cum drea. De fapt, observatia mea se referea la faptul ca trolul goe nu face altceva, de cand il stiu eu, cel putin, decat sa maimutareasca niste teme gugaliste manglite de ici-colea si sa le prelucreze in fata unor naivi sau altora, insa acum vad ca tocmai s-a demascat c-a facut un nou si probabil mult mai de kkt plagiat. Cum eu am hotarat ca nu ma mai uit pe blogul acestui ipochimen niciodat, poate se duce cineva acolo si vede despre ce-i vorba. Eu am inchis definitiv discutia (mai sunt alte cateva spamuri de la goe, insa as fi la fel de nebun daca mi-as pune mintea sa le replic acum). Punctum.

  14. CMM Says:

    @AVP
    In Real sunt oameni care te pretuiesc. Putini si buni. Te pretuiesc „pe bune”, pentru scrierile tale, pentru care au avut ochii potriviti si mintea antrenata spre a le pricepe. Nu uita asta, rogu-te, AVP!
    Cu Raul, Artistul se confrunta prin opera sa. Asa cred eu, cu nestramutare.

    Restul …albastrele pe campii. Lasati-le in plata Domnului, copii!

  15. Stely Says:

    AVP- Vad ca ai sters mesajul in stil pamfletar al” D-lui Goe „, care dupa parerea mea nu continea nimic injurios , ci doar adevaruri greu de suportat. Deasemenea , vad ca ai sters si mesajul meu in care iti atrageam atentia ca trebuie sa te lasi de obiceiul de a-i atribui identitati false aceluiasi „domn Goe „. Banuiesc, ca aici este obsesia despre care vorbeste el. De fapt eu pentru asta venisem : sa te felicit ca le-ai cerut iertare celor doi colegi de breasla , pentru atragerea fara stiinta lor intr-o disputa cu iz calomniator . Vad insa ca ai sters si mesajul acesta . Habar nu am de ce, dar pot sa speculez .De exemplu ca ar fi putut sa fie o marturie a recunoasterii unei vinovatii. Mai venisem sa -ti spun ca finalul acela apoteotic privitor la ” fanitza ” disidentului AVP , o fosta activista UTC , pe care de altfel vad ca si pe el l-ai sters , era dovada clara a dezicerii mele de tine cu mult inainte de a ma „abandona bratele „Dlui Goe , asa cum vad ca spui in continuare. Iti amintesti cred cum am ajuns sa te scot din lista mea de prieteni de pe FB. Nu ma supara adevarul , intrucit doar stii ca am am facut public trecutul meu .Ceea ce m-a suparat insa a fost modul josnic prin care te-ai folosit de onestitatea mea. Daca imi amintesc bine pe vremea aceea tu ai sustinut (sus si tare )ca demisia mea din fctia de secretar judetean, pe motiv de libertate a constiintei ,a fost un act de disidenta . Si da ,asa a fost devreme ce am suferit consecintele acestei demisii (disidente) :excluderea mea din invatamint . Prin urmare draga AVP , nu ai decit sa toci in continuare la vorbe goale ,goale .Pe mine nu ma afecteaza ,in schimb pe tine da .. Nu uita de unde a plecat discutia. La ce topic.
    Si inca ceva .:nu am mintit cind am spus ca ma simt bine pe Arca lui Goe . Ma simt bine deoarece am avut extraordinar de multe de invatat. Nu numai din topicele puse pe Arca lui Goe ,ci si din cartile pe care le-am citit din dorinta de a participa la discutii (on topic )dar si din dorinta de a cunoaste cit mai multe despre „lume si viata”. Nu stiu cine este in real si nici nu vreau sa stiu. Stiu insa ca datorita lui am acum un bagaj de cunostinte cu mult mai bogat si mai diversificat . Trebuie sa-i multumesc insa si lui CMM . Si numai ea stie de ce.
    P.S. Imi aduc aminte ca a pus deunazi o postare in care a dat in vileag o discutie a noastra ,referitor la un anume Premiu Nobel pe care visez eu sa-l ia Dl Goe . Vreau sa stii ca si ea …viseaza . Asta mi-a marturisit-o in ultimul dintre cele 7000 de mesaje de pe fb. Daca imi ceri pot sa-l aduc aici ,sau sa ti-l trimt in particular.

  16. CMM Says:

    @Stely
    Te rog sa publici aici cele7000 de mesaje. Eu le-am sters cand te-am sters din lista de prieteni. Acum regret, caci am nevoie de ele pentru romanul pe care il scriu. Multumesc.

    @AVP
    Iti multumesc ca imi dai ocazia de a-mi recupera mesajele. Mi le asum cu placere, cu mare placere, asa cum ma asum si pe mine.

    @Autorul lui „Goe”
    Multumesc pentru ocazia ce mi s-a oferit pentru a ma documenta. Va iesi ceva misto. SF, horror, fantasy. Am un redactor interesat. Dar vreme sa ma apuc de scris, abia de la anu. Asa ca e OK tot ce mai faceti pentru mine.
    Mai vin pe aici dupa ce va terminati treaba.

  17. CMM Says:

    PS. Abia astept. Ce e tacerea asta? „Uimiti-ma”, vorba jurnalistilor!

  18. CMM Says:

    PPS. Zau ca mi-e dor de visurile mele! Apport!

  19. Stely Says:

    @CMM , daca platesti bine ti le trimit pe toate. Eu nu le-am sters , ba dimpotriva le-am protejat ,stiind valoarea lor. Hai ca merg sa aduc macar pe cea cu Nobelul , ca bonus . 🙂

  20. CMM Says:

    Iti pot asigura celebritatea. Deal?

  21. CMM Says:

    Intri in istoria literara alaturi de mine si de autorul lui Goe, oricine ar fi el. Este ca asta ai visat?
    Deal?

  22. CMM Says:

    PS. Noi, pe aici, in fata laptopului meu, ne amuzam f bine. Pe la voi ce mai e?

  23. Stely Says:

    CMM -Am adus „bonusul” de care spuneam .Te mai intreb odata : vrei cu adevarat sa public aici ,partea aceea despre Nobel ?

  24. CMM Says:

    Anything goes. Nu te sfii! E sansa Ta!

  25. CMM Says:

    Nu Te lasa Goe Strigoe a lu’ Mboe? Striga din gaura neagra: „Nu posta fanitzo, stai asa!”
    „Lumina mea, lumina mea”!

  26. CMM Says:

    Mi-e dor de lumina si Boson
    Ma simt ca un orfan atom
    Fara masa, fara casa…

    Higgs, unde te bagasi acum
    Cand organele-s sfarmate
    Si maestrul e nebun?

  27. CMM Says:

    Lamentatie din Spam:

  28. CMM Says:

    Da-mi drumu pan la chindie
    Si-ti aduc o …NOBEL-ie!

  29. Stely Says:

    Carmen-Maria Mecu
    Am semnal ca Goe a citit ce i-am trimis. Vei fi intr-o si mai buna relatie cu el. este tot ce imi doresc acum. SUCCES!

    15:08
    Steliana Ionescu
    Mersi … Chiar aveam nevoie de o mediere … Altfel zau ,m-as fi topit … :)))
    P.S. Carmen ,nu crezi ca am dat in mintea copiilor ? Mai degraba tu … ca ai luat totul prea in serios … Hei ,trezeste-te !!!

    15:50
    Carmen-Maria Mecu
    Dreptatea e de partea ta. Esti matura, inteleapta, inteligenta, plina de vitalitate, curioasa, prezenta. Pe bune. Nu ai nevoie de nimeni,ai dovedit-o pe deplin. Ai tot respectul meu si toata admiratia. Ai dreptu sa fii tu insati, si asa esti.

    16:03
    Steliana Ionescu
    In sfirsit ,ai recunoscut si tu … Mersi ca te-ai convins inca odata …
    Dar cind va fi gata cartea ?

    16:13
    Carmen-Maria Mecu
    Si cred ca ai dreptate: E. (….)
    Ne-au invitat prietenii nostri la( … )Sotul meu il cunoaste. sigur va vorbi cu el si totul se va lamuri. Voi afla si cu ce i-am gresit.

    16:22
    Carmen-Maria Mecu
    Tu stii fff bine ca n-am sa scriu nici o carte.
    De ce sa scriu o carte?
    Mi se pare normal s-o scrie.(…..) Eu nu-l mai deranjez pe (b)Arca. Tu il ajuti, ca stii ce e de facut,

    16:44
    Steliana Ionescu
    „Si cred ca ai dreptate: E (….)
    Ne-au invitat prietenii nostri la (…) Sotul meu il cunoaste. sigur va vorbi cu el si totul se va lamuri. Voi afla si cu ce i-am gresit.”

    Oare de ce nu te (mai ) cred ? Si da,cred ca vei scrie o carte .Altfel de ce m-ai provocat la discutia asta ,putin fortata ? Eu ,Carmen ,am imprudenta sa fiu sincera si sa cred prietenie . Am crezut in tine inca de la inceput ,cum nimeni nu a crezut … Am crezut si in AVP … Cred ,iata si in Goe ,oricine ar fi el … Am prostul obicei sa vad in oameni binele din ei si nu raul .Nu cred ca e bine , dar nici rau nu e… Ce -ar putea sa mi se intimple de aci in colo ? Viata mea , ca si a ta , sau a lui AVP se apropie cu pasi repezi de final .Deci ce sa avem noi de impartit ? In loc sa fim solidari ,de ce trebuie sa ne certam din cauza unui anonim , care ar putea sa dispara oricind ? Poti sa-mi spui ? Imi vei spune vreodata ce s-a intimplat cu tine in toata perioada asta ?

    17:00
    Carmen-Maria Mecu
    Tot ce faci e BINE.

    17:26
    Carmen-Maria Mecu
    La vara, vei sti adevarul.
    Anonimul nu e oarecine.E (….) , nu uita.
    Deosebit de cult si inteligent. E firesc sa trezeasca rivalitati.
    Eu cred ca cel mai mult ar trebui sa crezi in el. Eu sunt BANALA.. Goe e gata sa ia NOBELUI. In el e bine sa crezi.

    18:46
    Steliana Ionescu
    Bine ,voi afla la vara … Sa dea Domnul sa traim pina atunci … Doamne Ajuta !

    21:38
    Carmen-Maria Mecu
    Ei, sigur vom trai toti. Iar Goe va lua nobelul. Doamne ajuta!

  30. CMM Says:

    Ha, ha, pe asta il am. L-am scris in perioada in care nu mai serveam TROACA. Recunosc totul, asa am zis.

    MI-A PLACUT SA FAC MISTO DE TINE SI DE „GOE”.

    SI INCA IMI MAI PLACE, RECUNOSC!
    Urmeaza o dedicatie la mata!

  31. CMM Says:

    PROSTIA, AH, PROSTIA

  32. CMM Says:

    Goica, Goica, vino iute, s-o salvezi pe aia mica!

  33. CMM Says:

    Da-i un pic de creierel, c-are unu mititel!

  34. CMM Says:

    „Euler, Intoarcerea in Sfera

    spus

    aprilie 16, 2013 la 6:06 pm 0 1 Rate This
    Motivul meu este ca te referi la lucruri pe care nu le intelegi,cred ca nici regula de trei simpla nu o poti rezolva.deci am votat negativ faptul ca vorbesti discutii,cind ar trebui sa taci.Zi-ne cit aveai in liceu la mate,ca la biologie nu se face,si apoi mai vorbim.Apropo,mate nu se invatza pe google,daca nu crezi, intreaba-ti sotu si copilul,care din ce ai zis pe diverse bloguri sint profesionisti in mate.un pic de decentza nu strica”.

    Prietena mea mi-a adus asta, prospatura de pe Troaca. E langa mine ma sus-tine!

    HAI STELUCA FATA, MAI ZBATE-TE O DATA! MAI ADU, ACU, ACU!

  35. CMM Says:

    Acu e bataia pestelui, ca apoi mergem la culcare. Sanatate, la mai mare!

  36. CMM Says:

    GOICA, GOICA, tare-i greu la inchisoare,
    Sanatate, la mai mare!

  37. CMM Says:

    PA, TUU, MI-A PARUT BINE!

  38. CMM Says:

    PS. Cand iti mai pui mintea cu un scritor, invata carte!

  39. CMM Says:

    …si regula de trei simpla! EU, TU,GOE=BASCALIE.

  40. CMM Says:

    HAI, PATU, FATA!!!

  41. CMM Says:

    Acum copiez tot ce s-a scris aici. Nu pot priva posteritatea, pe bune.

  42. CMM Says:

    Multumesc actorilor vizibili si invizibili, multumesc audientei, multumesc gazdei. De mult nu
    m-am dicstrat asa bine!

  43. Stely Says:

    Vezi ce repede te-ai dat in stamba ? Pai ,chiar crezi ca te avantajeaza comentariile astea putin cam hilare ? Unde vezi tu ca am luat in serios tot ce ai spus ? Si credeai ca ma napustesc sa-ti dau pe tava toata mesageria mea ? Haida ,de..

    Asa ,si ce ai vrut sa demonstrezi cind ai adus comentariul ala ? Chiar nu vezi ca tipul este un mare dobitoc ? Asa ai facut si cu@ Radu Humor si cu @Iepurele de martie . Le-ai incurajat cretinismele ca sa-l pedepsesti pe Goe . Pai ai uitat de ce te-am blocat ? Hai ca iti voi aminta ,daca asa merge treaba .Sa fie distractia cit mai mare . Dar mai intai sa pun raspunsul pe care i l-am dat cretinului ala ,pe care vad ca l-ai citat , drept dovada ca esti de acord cu el :

    Stely spus

    aprilie 16, 2013 la 8:22 pm 1 0 Rate This
    Vaaai , Dle Euler, esti atit de bun sa-mi spui ce te indreptateste sa -mi interzici dreptul la libera exprimare ? Chiar nu ai inteles ? Aici in HUVACA exista libertate deplina sa se scrie orice . Prin urmare “motivul” tau, de a-mi interzice sa scriu despre Euler este hilar , prostesc si lipsit de cea mai elementara logica. Ai un tupeu nemarginit sa ma iei la intrebari despre trecutul meu scolaresc . Pe mine nu ma intereseaza nici macar cine esti tu, intrucit imi este indeajuns sa vad cit esti de cretin , dupa ceea ce debitezi pe-aci. Totusi, te intreb : cine te-a oprit mai ,ingimfatule ,sa faci dovada unui cunoscator avizat in ale trigonometriei ? Sau macar sa fi avut tu inspiratia sa semnalezi inaintea mea celebrarea celor 306 ani de la nasterea lui Euler ? Te-a oprit cineva ? Ha, pai tu crezi ca sotul sau copii mei , buni matematicieni si fizicieni de altfel (olimpici la faza nationala ) se pun la mintea ta, ca sa ma controleze sau sa-mi spuna ce sa scriu sau ce sa nu scriu pe bloguri ? Daca tu faci asta, inseamna ca ai mentalitatea unui tzaranoi din evul mediu . Saracul Euler ! S-ar rasuci in mormint daca ar sti ca exista indivizi ca tine . Tu ai auzit de Transdisciplinaritate ? Stii cu ce se ocupa ea ? Desigur ca nu stii ,altfel nu ai fi avut atit tupeu sa vorbesti despre “decentza “mea .
    p.s. Ma bucur insa , ca am aflat cine si mai ales de ce a notat comentariile mele cu “dislike ” . Mersi !

  44. CMM Says:

    ACU E MOMENTU LU ADEVAR, SCOATILI!

  45. CMM Says:

    Adu-i pe toti, ca toti m-au amuzat!
    Pe toti ii bag in Roman.
    Ipoteza mea, pe care ti-am mai spus-o, da ti-a trecut prin creier ca printr-o odaie goala: Autoru lu „Goica Iubitel” face mai multe personaje. Asta testai eu pe Troaca si pe alte bloguri. Da vorba Mitzzeei: „Cap ai, minte ce-ti mai trebuie?” ARE GOE PENTRU AMANDOI.

    Pe bune, corespondezi pe email cu Goica?
    Si el m-a amuzat! Vesnica lui pomenire! (Se pare ca a intrat in colaps, isi neglijeaza jobul).

    Tot ce scrii aici intra in Roman, da acu chiar ma culc, ca am o casa plina de musafiri si ii deranjeaza tacanitu meu la laptop. Pregateste-mi ceva mumos pentru de dimineata.

    TE PUP DUUUCE!
    MULTA INSPIRATIE, HARNICA MEA LUMINITA!

  46. CMM Says:

    @AVP.
    Te rog nu sterge nimic, am muncit mult in seara asta, caci am nevoie mare pentru Roman. Multumesc.
    NOAPTE BUNA!

  47. Stely Says:

    CMM – Uite ,ca sa ramina in istoria acestui blog ,am adus ultimele mesaje avute cu tine pe FB .Macar sa stie si AVP ,cum s-a terminat totul si mai ales motivul . Cred ca se va dumiri si el de ce s-a produs schimbarea mea .. Daca mai tine minte cum am devenit „fanitza „lui ,bineinteles.

    Steliana Ionescu
    „Hai ca m-ai lasat masca … Te-ai coborit in asa hal incit sa te duci la dementul ala ca sa-l feliciti pentru limbajul ala cretin ? Deci te-a dibuit bine Goe . Esti mai jalnica decit mi-am inchipuit .Hai ca am acum motive sa te blochez pentu totdeauna .Mergi sanatoasa cucoana !
    p.s Am sa-ti copiez capodopera , s-o pun pe Arca lui Goe ..sa avem si noi pe ce scuipa …

    14:12
    Steliana Ionescu
    Radu Humor
    on 6 februarie 2013 la 17:36 said:
    Hai mă că n-ai înţeles gluma !
    Are ce râde acum Goe de tine
    Şterge naibii căcaturile alea că te faci de râs !
    P.S Vezi aici ca pina si Radu Humor s-a scandalizat .Dar tu esti orbita de furie . Iar furia asta are alte cauze ,nu cum lasi tu sa se inteleaga .Daca ai ajuns sa-ti aduni adepti din anonimi tembeli ,inseamna ca nu mai ai discernamint

  48. Stely Says:

    M-as mira daca AVP va lasa prostiile astea pe blogul lui. Oricine vede ca @CMM a intrat in … picaj. Dar ce viteaza se crede ea !! Stie ca Goe este banat si de-aia isi permite sa debiteze copilariile astea. Pai crede cineva ca are vreo noima ce indruga ea aici ? O citeaza pe @Mitzaa a Biciclista care i-a facut un pamflet de toata frumusetea ?? Si macar nici nu a vazut ca @l Goe a avertizat-o (pe Mitza) ca nu este corect ce face. Iar Mitzaa habar nu are ce crede in particular @CMM despre ea. Da, numai eu stiu … Nici nu a vazut biata de ea ca am sters ceva din mesajul astai:

    17:26
    Carmen-Maria Mecu
    La vara, vei sti adevarul.
    Anonimul nu e oarecine.E (….) , nu uita.
    Deosebit de cult si inteligent. E firesc sa trezeasca rivalitati.
    Eu cred ca cel mai mult ar trebui sa crezi in el. Eu sunt BANALA.. Goe e gata sa ia NOBELUI. , iar …….. e … In el e bine sa crezi.

    . Daca are mesajul asta , asa cum spune , sa se uite .Sa vada ce am sters si sa -l completeze cu manuta dumneaei . Sa vedem are inima aia ? Eu ,marturisesc ca nu am putut sa-l las asa cum era scris de ea.

  49. CMM Says:

    @STELY
    1. Mitzaa e talentata. Multumesc de pamflet. Pamflete se fac oamenilor importanti. Poate
    mi-l aduci aici, ca eu nu l-am citit, ca nu mai fusei pe Troaca. O bag si pe ea in Roman. Saru’mana.
    2. Eu te blocai de 2 ori inainte ca mata sa ma blochezi o data. Avantaj eu. Ca asa e in tenis. Si m-am dicstrat bine. Mai ales cand m-ai blocat mata. Am verificat, sa vad daca ai curajul sa o faci, si l-ai avut.Tremendous!
    3. Nu mai aduce mesaje trunchiate, ca asta o fac doar cei cu OCHI ALBASTRI. E pacat
    sa-ti poluezi imaginea. Scrie clar si coerent, fara ambiguitati, si va fi mai bine pentru receptori.
    4. Aflai cum s-a terminat amorul nost si cat ai suferit. NOUTATE. Bag si asta in Roman.
    Ma intereseaza si cum ai ajuns fanitza lui AVP, apoi a lui Goe. Cu fanismul nu prea le am. Daca ma lamuresti, va da bine in Roman.
    5. Radu Humor are locul asigurat in Roman. Mai sunt oameni pe NET care il cred o plasmuire a lui „Goe”. Tot ce face e in „trend”. El chiar nu ma poate uimi. Ii stiu cateva butonele.
    6. Ca AVP sa se lamureasca, ar trebui sa aduci aici toata Troaca, cele 7000 de mesaje promise, mesajele lu matale, si sa nu trunchiezi nimic. Ar mai trebui sa ramai pe baricade, sa dai explicatii docte. Eu una, nu mai am vreme. CIRCUL va continua far’ de mine. Eu voi veni la sfarsit, sa copiez.
    Lucrezi pentru Romanul meu. Ma fanesti si pe mine?
    7. Aflai cu bucurie ca stii Fizica Cuantica. Cineva mi-a spus si ca esti toba de Quantum Psychology. Un sfat pe care il poti urma sau nu: „Atentie cu pianul pe scari!”
    Ai auzit de Behaviorism, de Thorndike, de Skinner? Eu asa TE-AM PROVOCAT, IN MANIERA („old fashion”) S-R.

    8. Cand ii scrii un email lui Goitza, anunta-l rogu-te ca eu voi publica analiza la Planeta-Ou chiar daca voi doi, cu forte unite, il determinati pe AVP sa ma afuriseasca. Accept orice imi va spune AVP, cu linistea celui care stie ce face, a stiut ce face, isi asuma ce a facut, ce face si ce va face.

    Planeta-Ou are viata ei, ca orice Opera. Ea nu depinde de umorile tale, ale lui Goe, ale mele, nici macar de cele ale autorului ei. Eu sunt un exeget oarecare si imi fac doar datoria fata de o scriere pe care o pretuiesc. Nu astept pupaturi prietenesi ori galoane de fanitza.

    9. Perceptia lu matale despre”furia”mea e amuzanta. Pai nu aflasi de pe barca in ce mod poate deforma observatorul realitatea? Se zice ca un om a inteles un concept atunci cand il poate aplica in situatii noi. MAI SCOLESTE-O, MAI GOITZA MAI!

    10. Si nu uita: EU, TU, GOE-NEANT=BASCALIE!

  50. CMM Says:

    @AVP
    Multumesc pentru LIBERTATEA pe care am trait-o pe acest blog.

    (Pe Troaca am fost deseori banata, ca ne-fana GOITZA. Am rezistat si am aflat. Prea multe am aflat. Pentru ca m-a facut mama desteapta si ma prind usor, ei ma balacaresc acum in binom, exact cum am estimat). Romanul meu, despre a carui aparitie voi anunta, va lamuri multe lucruri.

    Pretuiesc ceea ce scrii. Voi pretui ce scrii si daca ma scoti dintre prietenii facebuccieni.
    Una n-are nimic cu alta, in opinia mea.

    Realul imi va dovedi bunele intentii pe care Opera ta le merita. Dupa noi, doar ce am scris ramane. Restul, amuzament pentru biografi. Ori pentru romancieri.

    Am scris una dintre cele mai bune carti dspre Nichita Stanescu. E folosita in Universitati si ca bibliografie la doctorate. Am scris unul dintre cele mai bune studii despre Planeta-Ou, termin cand publici si ultimele doua Canturi. Va intra in noua mea carte. (Pana acum am scris cinci. Spun asta nu pentru domnia ta, ci pentru spectatorii care trec pe aici, ca ai ceva trafic. Vreau sa se stie pe cine balacareste Stely).
    Repet: n-am structura de fanitza, am doar condei de interpret de texte, printre alte competente.
    Stiu sa scriu clar si corect romaneste. Si …nu se poate spune ca sunt o fricoasa, indiferent de culoarea ochilor interlocutorilor mei.

    Am fost onorata sa te cunosc.
    Multumesc prietenului meu Sorin Iliesiu ( pe care il pretuiesc in chip de prieten, desi nu sunt fana omului politic Iliesiu, cum nu sunt nici fana omului politic Basescu, cum nu sunt fana nici unui partid politic) ca mi-a trimis linkul spre Planeta-Ou.

    Iti doresc mult bine, indiferent de atitudinea ce o vei adopta fata de mine, ca om liber ce est!

    MA ASUM, AVP!

  51. CMM Says:

    PS. Multumesc. Am reusit sa copiez tot ce s-a scris pana acum.

  52. Stely Says:

    CMM – Esti libera sa scrii si sa faci tot ce-ti trece prin cap, intrucit pe mine nu ma afecteaza .Ba dimpotriva ,cine are ochi de citit si minte clara de procesat informatia, discerne singur ce este real sau imaginar.
    Dar pentru a-i ajuta sa discearna mai bine as vrea sa clarific (cu materialul clientului ) ceea ce spui mai intai aici :

    3. Nu mai aduce mesaje trunchiate, ca asta o fac doar cei cu OCHI ALBASTRI. E pacat sa-ti poluezi imaginea. Scrie clar si coerent, fara ambiguitati, si va fi mai bine pentru receptori.

    Am explicat motivul inca de la inceput , ca nu voi da numele in real al celor care au fost subiectul discutiei noastre . Am „trunchiat „deci cu buna stiinta mesajele din cauza unor chestiuni simple :discretia si protejarea imaginii lor.
    Eu insa pot sa demonstrez tot (cu materialul clientului) ca cea care” trunchiaza mesajele „si spune jumatati de adevar ( de obicei acela care ii convine) esti chiar tu . Unul fiind mesajul acelui@Euler pe care l-ai adus aici crezind ca mai pui intr-o postura jenanta , iar al doilea este asta :
    7. Aflai cu bucurie ca stii Fizica Cuantica. Cineva mi-a spus si ca esti toba de Quantum Psychology. Un sfat pe care il poti urma sau nu: “Atentie cu pianul pe scari!”

    Aici ai interpretat gresit (voit) ceea ce am spus eu cu privire la „Fizica Cuantica” precum si despre „Quantum Psyhology”
    Iata ce am spus cu adevarat :

    Stely spus

    aprilie 9, 2013 la 7:58 pm 1 0 Rate This
    Intrucit sunt si eu ,asa cum mi-a spus Dl Goe ,” un observator care creaza realitate ” am citit cu mare atentie si curiozitate materialul recomandat , pentru a intelege mai bine cum se creeaza aceasta realitate de catre mine ca observator . Vrind insa sa aflu cite ceva despre “Teoria POPQ” am dat de un site unde am gasit si alte interpretari. Marturisesc ca sunt “toba ” de informatii ,referitoare la aceasta noua stiinta(teorie ) care se numeste “Psihologia Ordinii .Pshihologia Cuantica “.

    Deci una este sa spui „toba de informatii „,alta este „toba de Psihologia Cuantica.” Cit despre Mecanica cuantica am spus ca „m-am reconciliat ” ,ceea ce este altceva . De fapt am si spus ca am citit carti si alte scrieri despre toate acestea .Nu am asteptat sa-mi pice „mura’n gura” informatia .Am cautat sa citesc cele mai bune carti , cele mai bune site-uri ,sa vizionez cele mai bune video-clipuri pentru a ma apropia cit de cit de insusirea acestor cunostinte. Desigur ca sunt departe de a spune ca „m-am reconciliat” total. Vorba Dlui Goe :”mai intai ar trebui sa se reconcilieze stiintificii apoi noi profanii”
    Prin urmare @CMM ,cine trunchiaza mesajele ? Cine manipuleaza adevarul ? Cine procedeaza ca cei cu „Ochi Albastri „? Desigur ca nu vei recunoaste ca tu esti aceea , desi tot rostesti lozinci ca ITI ASUMI /TE ASUMI ?!

    P.S . Uite aici ce ar trebui sa-ti mai asumi .Atit ca specialist care lucreaza cu pacienti, cit si ca prietena a lui AVP :
    „Observatia specialistilor în stiinte socio-umane remarca faptul ca societatea omeneasca prezinta simptomele unei tendinte accentuate de atomizare, în timp ce indivizii tind tot mai mult sa se desparta, sa se separe. Concluzia se impune dincolo de orice speculatie: omul traieste din ce în ce mai pregnant în universul lui interior, în realitatea lui cuantica. Si din ce în ce mai putin în Real. Traieste tot mai mult prin unda Lucrurilor devenita adevarul lui subiectiv, si tot mai putin prin Lucrul însusi. Traieste tot mai putin prin simturi si tot mai adânc prin gânduri si prin imaginatie. Se naste astfel un conflict între gândire si senzatie la modul general. Un conflict care provoaca frustrari de natura ontologica generate de procesarea cognitiva incompleta, si, în ultima instanta, de un handicap existential.”

    Este cunoscuta, de asemenea, remarca multor specialisti care pun, drept cauza, la originea tendintelor progresive de înstrainare a oamenilor, de separare si de izolare a unuia de celalalt, pierderea capacitatii umane de a folosi limbajul atingerii cu si prin iubire. Cu alte cuvinte, pierderea simturilor iubirii. Este vorba, de fapt, de privarea de calorii psihice, caci prin atingere individul încorporeaza la nivelul spiritului si sufletului acest tip de calorii. Suntem convinsi ca succesul psihoterapeutic al lui Fritz Perlls ori a lui Carl Rogers a constat tocmai în capacitatea lor de a exploata si cultiva acest simt în relatia cu pacientul. În ceea ce priveste psihoterapia POPQ – ea îsi propune, folosind metode si instrumente originale, sa realizeze tocmai aceasta complementariate între gând si simturi. – mai mult gasiti aici :http://arcaluigoe.wordpress.com/2013/04/08/observatorul-si-realitatea-nu-la-tv/

  53. CMM Says:

    @Stely
    1. Vai si amar…suficienta e mama ridicolului!

    2. A propos de barca, ma intereseaza un personaj de acolo. Cineva mi-a adus exact acum o postare a sa, draguta pentru Roman:

    “Cinic. Spus (d-nei Stely)
    (In “Elegie-pentru-elena-udrea-puterea-si-umbra-ei”) (Nu dau link la Troaca).

    aprilie 1, 2013 la 9:29 pm 0 0 Rate This
    Intrucit inteleg ca am devenit,vorba d.voastra ‘persoana non grata’ ma retrag definitiv,nu inainte de a va da un sfat: mai goagalitzi,vorba lui Vanghelie(omu e onest si macar recunoaste ca are nevoie).
    Apropo de o postare a dv. despre AVP: sa spuneti ce ati spus acolo despre cel pe care efectiv l-ati pupat(stiti unde) ani in sir e sub ori ce limita a imaginatiei unui om decent.”

    Ei, pauza mi s-a terminat.

    Am copiat si restul. Mi-era frica de inchiderea comentariilor. Dar e OK. Poate mai adun ceva. SPOR!

  54. CMM Says:

    @AVP. Multumesc incaodata pentru LIBERTATE.

  55. AVP Says:

    CMM – in masura in care tu crezi ca ti-a folosit, cu placere.

  56. Stely Says:

    CMM- Hai ca esti jalnica, zau!! Pai ce fel de profesionista esti ? Una a manipularii ?
    Uite aici raspunsul dat acestui „cinic”, pe care tu habar nu ai ca AVP il taxa(aici pe blog) cum se cuvine pentru aberatiile lui

    Arcaluigoe spus

    aprilie 1, 2013 la 9:52 pm 3 0 Rate This
    Cinic – Va rog din suflet sa aveti pietate de un june tânår și nefericit si sa-mi mai spuneti o data despre ce este vorba. N-am inteles nimica. Stiu, e vina mea, dar d-voastra sunteti un om bun si ati putea reformula ca sa ma lamuresc si eu cine si de ce este grata sau non grata, ce-i cu AVP si a cui victima sunteti vizavi de pupaturile din anii lumina de peste limita imaginatiei si-a decentei. Care postare? Daca s-ar putea. Daca nu o sa accept ca m-ati pacalit de 1 Aprilie ca si mai inainte si ca asta este.

    Răspunde

    Stely spus

    aprilie 1, 2013 la 11:11 pm 2 1 Rate This
    @Cinic – Nu puteti fi “persoana non grata “pe Arca lui Goe . Pentru asta ar trebui sa fiti o persoana de care sa-i fie teama .oricui . O persoana imbatabila , care sa fie bine informata ; sa stie sa manuiasca “arma “scrisului, pentru a face fata unei lupte de idei si principii. Pai , din ce se vede d-voastra nu sunteti in stare sa legati nici macar citeva fraze coerente ,din care sa inteleaga omul ceva .


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s