Capitanu’ tocmai si-a lansat noua Biruintză…

Bătrânul vulpoi Cristoiu are dreptate, păi cum dreaq : Udrea a fost băgată special la înaintare, nu pentru a câștiga și-a ajunge la portokakiul prepeleac, ci tocmai spre a nu câștiga partida lu Blaga, plus spre a crea scandalul cu contestarea voturilor ectzetera, și astfel ieroicul lider al Dreptei, TB, să aibă ocazia de a o rupe cu trandafirul FSN printr-un mesaj jemanfishist și îmbrăcat într-un costumaș rokerist, presupus a nebuni tineretul feisbuccist, antiplagiarist & proioropenist, creindu-se astfel o platformă pentru noul eon al tinerimii băsiste, cică neo-reformist, așa cum PD-ul însuși, ab ovo, se delimitase de FSN-ul ilicist & criptopecerist, constituind un nou partid, al băieților spălați, învățați, poligloți și cât de cât occidentalizați, precum Roman, Severin, Secăreș și alți tovi încă și mai securizați. Or, aici și acum, se abandonează în hău și ultimul balast din fostul regim (ăla Rău-Rău) sau, dacă vreți, se decuplează ultima treaptă, iar balonu’ sau racheta Dreaptă se va înscrie pe traiectoria dinainte planificată, ușoară și curată ca o păpădie imaculată… oops. Scenariu de scenariu, bey, tată, aşa cum a jucat dintodeauna partida sau cupola asta hipersecurizată.

Un singur lucru nu pricep băieții deştepţi şi cinici: faptul că astfel de scenarii, în care electoratul joacă rolul soldăţeilor de plumb sau aricilor pogonici, erau posibile doar în era mass-media, când cititorii şi telespectatorii puteau fi manipulaţi ca nişte copii rătutici de zmecheroșii priculici, iar nu în era new-media, când puștiulicii experți in jocuri de strategie de mici și care de dragul unei gagici pot sparge codurile Pentagonului cât ai zice plici, nu mai pot fi duși de nas de păcălici.

Am spus-o și o repet : dacă vrei să faci politică în era New Media, ori ești onest și autentic ca perla, ori știi să cânți și să încânți pe la tembeliziunile netocraților ca mierla, ca Ponta sau ca Băse însuși (altcândva !), în caz că nu știi să te maimuțărești ca un clown talentuos sadea, deci ca MBadea, ori – dacă nu ai toate harurile sau atuurile astea – stai în banca ta și-ți mănânci penzia de fost tov sau băiat dup-acilea (atât cât se va mai putea sau cât va mai permite Criza, Ioropa sau America).

Părerea mea, păi cum naiba.

19 răspunsuri to “Capitanu’ tocmai si-a lansat noua Biruintză…”

  1. Prioritate de Dreapta Says:

    Blaga e un fraier fricos. Stă de tangouri cu năpârcile, în loc să le calce pe cap. Dacă refuza apariţia maimuţoiului scălâmb (putea s-o facă), diferenţa de voturi faţă de Udrea era dublă.

  2. dorotheea Says:

    AVP, E f. inteligenta si incitanta ipoteza ta. Poeselul istet si imaginativ nu se dezminte.
    (N.B. Nu sunt taliban Base).

    In alta ordine de idei, l-am vazut si pe clownul Badea. Acu, dupa gustul meu, Base s-a maimutarit mai misto. Avea o vesta pentru care il invidiez.
    O parte din electorat, in continuare, „joaca rolul soldăţeilor de plumb sau aricilor pogonici”.C’est la vie!
    Iar Politica, pentru un marginal ca mine, devine o maaare comicarie! RAD si Plang si …Mananc, vorba unui alt poet scos din joc de baietii cu ochi albastri.
    Buna dimineata la Romanica!

    Iar celor mereu treji, o zi buna!

  3. CMM Says:

    Imi place si mie ipoteza ta, AVP!

  4. CMM Says:

    Depresia tine de trecut, anxietatea e condimentul viitorului, politica, un prezent continuu amenintator…mi-a soptit in vis unul care isi zicea vindecator.
    Vorba ceea: „Eu cu cine votez”?

  5. AVP Says:

    Buna ziua.

    @Prioritate – Blaga e si el un biet pacatos mascat in onest cetatean mai mult or mai putin turmentat, ca orice om si rumân, darmite ca orice ex tov sau baiat de pe-al nostrum nat, si deci daca ar fi ridicat glascioru mai mult decat ca un buldog speriat, s-ar fi intamplat ceea ce se-ntampla cu orice fost numai bun de santajat si de manipulat ca la Vadu Lat, daca a supalat Cupola care l-a creat or l-a tolerat. Credeam c-ai inteles ca-n vremea de tranzitie de la fostul regim al Tovilor si Baietilor la actualul lor antiregim, precum si la urmatoarele, pe care nici n-avem – noi, pollimea – cum sa le ghicim, nu poti fi pus in nicio functie, de la ajujtor de primar in sus, decat daca esti santajabil ca un mus ce se crede deja inclus in boardul Titanicului Apus (santajabil cu dosarul ascuns, vreau sa spun).

    Dl Goe – Am inteles ca CMM a facut demonstratia ca esti Ghe. Iova, – da, sau ba ? Nu de alta te-ntreb, insa daca lamurim definitiv chestiutza asta, musai sa-i cer naiba iertare saracului domn N.Coande, pe care l-am banuit atata amar de vreme c-ar putea fi goe al lu mboe strigoe, desi ar fi trebuit sa-mi fie clar ca omul e mult prea serios pentru a se preta sa joace un rol atat de odios.

    @dorotheea – mai intai, bun venit pe my blog (sper c-ai luat o pietricica in gura). Cat priveste laudele-ti, ele se cuvin mai degraba vulpoiului Cristoiu, mey, care, cunoscandu-i mai indeaproape pe jmoecherosii baietei grei, a priceput la fix ca madam U a fost pusa sa concureze cu Blaga spre a pierde, nu spre a castiga ceva acu (mai ales c-a „ajutat-o” si Nenea prin prestatia sa, atat de sfidatoare fata de Oranjeria lui Blaga, incat l-a determinat pe Ponta sa observe ca Base ‘traieste deja in lumea sa’…), si-n fine, laude si mai mari se cuvin Baietilor Intelighent Service, pe care de fapt nici nu-i stim, nici nu-i ghicim, si care au imaginat schema asta si-o pun in practica inca de la Lovilutia in Direct, sub mastile succesive de ceara ale puterii „care e”, spre a se pierde urma Tovilor si Baietilor din ex-RSR… Eu n-am facut decat sa trag concluziile, precum Einstein dupa ce a avut cunostinta de experientele michelson-morley, bre.

    @CMM – Ma bucur ca, in sfarsit, ne aflam pe aceeasi lungime de unda. Cat despre intrebarea cu cine votezi, e clar ca tre sa votezi cu raul cel mic, in lipsa voinicului benefic, insa chestia e : care sau unde e mititelu ista, bre, CMM ? 🙄 In ‚reformistii’ reci si aroganti ca gherla si transparenti ca perla, deci nici macar translucizi, drea, sau in alti indivizi, despre care stim macar ca sunt de-ai nostri insipizi, cum ar venea…?

    That is the questia

    O Duminica fructuoasa in continuare.

  6. dorotheea Says:

    AVP, daca te astepti ca Goe sa recunoasca faptul ca este cine cred eu in proportie de 99% ca este, ESTI IN MARE EROARE. Va reactiona violent impotriva mea si – probabi – si impotriva ta.
    Sa fiu in locul lui, eu nu as recunoaste si as spune ca cei ce ma acuza sunt NEBUNI. Aceasta e reactia previzibila a unui om fortat de viata sa devina troll.

    Nu uita, mai avem o rezerva de 1%. Aici poate fi infinitul in care omul nostru se poate refugia. Fii generos, lasa-i acest refugiu si nu-l mai banui nici pe Coande.

    Asadar AVP, hai sa fim maturi. Ai somat sa raspunda sincer un om fortat de statut sa fie nesincer. A mai facut-o cineva, creandu-mi probleme de coping. Noroc ca sunt obisnuita sa fac fata situatiilor neasteptate.

    Asadar, 1% poate fi pentru Goe INFINITUL, SFERA sa protectoare. Si 0,1 poate fi pentru el INFINITUL PROTECTOR.

    Nu ma intereseaza sa-i fac rau in real „d-lui Goe”. Are INFINITUL protector de partea sa.

    Iar pe tine, AVP, te iert pentru disconfortul pe care mi l-ai produs involuntar.

  7. dorotheea Says:

    Tie, AVP, am vrut sa-ti fac binele pe care eu ti-l pot face in real.

  8. dorotheea Says:

    …pentru simplul motiv ca te apreciez, impreuna cu prietenii mei reali, ca poet, eseist si prozator.
    „PUNCTUM”.
    PS. Nu ma vor amuza balacarelile ulterioare mesajului meu.

  9. CMM Says:

    Da, m-am amuzat fiind si Dorotheea. Acum nu mai are sens sa pastrez numele.

  10. CMM Says:

    REPET, PENTRU TOTI CITITORII: Eu, CMM am scris cele 3 mesaje semnate, din greseala, „dorotheea”. MI LE ASUM.

  11. CMM Says:

    Mai aduc aici un link spre un material interesant despre trolling, fenomen studiat in lumea civilizata prin contactul „face to face” cu trolii, oameni pe care crcetatorii se straduiesc sa-i inteleaga:
    http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2012/nov/09/confessions-of-an-internet-troll

    Linkuri suplimentare:

    http://knowyourmeme.com/memes/subcultures/trolling *
    ……………………………………………………………………………………………………..
    http://netforbeginners.about.com/od/weirdwebculture/f/what-is-an-internet-troll.htm *
    …………………………………………………………………………………………………….
    http://www.theatlantic.com/technology/archive/2012/10/what-an-academic-who-wrote-her- dissertation-on-trolls-thinks-of-violentacrez/263631/

  12. AVP Says:

    CMM, daca n-ai fi spus de atatea ori, in real si subt semnatura din buletinu identitar, ca tu crezi ca goe ista e cine e, fii sigura ca nu ti-as fi creat niciun inconfort, hic et nunc, bre.

    Asta e.

  13. CMM Says:

    Da, eu cred si acum asta. „CRED” nu e identic cu „STIU”, pentru cel dedat la filsoficale.
    Si am spus-o direct doar CONFIDENTIAL. Tie mai ales, pentru ca am vrut sa previn un conflict intre tine si Coande (despre care CRED 99% ca NU e Goe) acum cand vrei sa intri in USR.

    Public, am sugerat doar.

    Noi doi nu ne-am intalnit in real, AVP. Acolo, eu nu am tinut conferinte (asadar nu am spus public ce CRED), am vorbit tot cu cei pe care ii stiam prietenii mei. Cu ei mi-am verificat suspiciunile si astfel a crescut procentul credintei mele. Oamenii acestia au pastrat confidentialitatea. E o cutuma a PRIETENIEI. Daca voiau sa spuna mai departe ce stiau de la mine, m-ar fi intrebat daca sunt de acord. Domnia ta nu ai procedat astfel. Ai dispus dupa bunul plac de o informatie pe care eu nu ti-am permis s-o faci publica. Nu-ti apartine. Doar eu pot s-o transmit cui vreau si, mai ales, cand vreau.

    „Cred 99%”, lasa loc de eroare 1%, si nu-ti permite sa spui PUBLIC „STIU”.

  14. CMM Says:

    Acum, am decis sa recunosc public credinta mea, pentru ca nu-mi place sa ma ascund dupa deget cu lasitate, negand un ADEVAR AL MEU pe care un indiscret l-a dezvaluit tuturor.

  15. AVP Says:

    Eu nu mai zic nimic. Prefer sa par un ins cu obraz gros decat sa fac rau unei fiinte care – cel putin pana acum – mi-a vbit frumos si cu care n-as vrea sa ma cert din pricina unui ticalos. Fie el orisicine, ei bine.

  16. CMM Says:

    MULTUMESC, AVP.

  17. AVP Says:

    Bine, mey, ramanem pretini. Oricum, daca ipochimenu nu dezminte ca e cine se banueste ca e, inseamna ca asta e. Dar zau ca pentru mine nu mai are absolut nicio importanta. Pur si simplu, goe al lu mboe strigoe nu mai exista, decat in momentul in care, precum un fluture de lampa, se mai intersecteaza cu razele acestui hyperspatz.

  18. CMM Says:

    Uneori, tacerea e cea mai buna alegere…cea mai profitabila…

  19. CMM Says:

    A propos si de …discursul prezidential! Ca sa revenim on topic!


Lasă un răspuns

