Furios și înfumurat… oops

C.Pătrășconiu e un tip care pe vremea când era oarece vedetă pe la „Cotidianul” & „Realitatea” avea prostul obicei să mă cenzureze pe blogul său – de fapt unul dintre blogurile trustului Cotidianul,  finanțat de SOV, care băgase 180 de milioane de euro într-o afacere de care între timp s-a ales puradicul, ca și de patronul ei, total neinspirat în a-și alege prepușii & colaboratorii, chiorpecu’ dracului -, avea băiatu’ ista năravul, zic, de a mă cenzura pe acel blog ori de câte ori îi dădeam preste degețele nu chiar mprostului (țin să subliniez), dar mult prea închipuitului și iritabilului jurnalist, adicătelea mai tot timpul. După ce Cotidianul a luat-o la vale cu vedetele-i temporare și cu SOV cu tot, cine naiba a mai avut timp și chef să mai treacă pe la ipochimenii lu pesce, din moment ce nici baremi un vad fașionabil nu mai aveau, iar altceva ce să citesc io l-ale Pătrășconiu, CRogozanu sau Theo, niște inși ce nu strălucesc absolut prin nemicuța pe lumeea asta, firește ?

Preste mode și timp, l-am revăzut pe ieroul „poeniței” de altădată, cu coada ochiului, pe Facebook, aflat pe lista unor friends comuni, însă arareori am avut curiozitatea să amărunțesc ce scrie el pe-acolo, fiind dumirit cu desăvârșire – hăt demult – asupra personagiului. Azi însă, pentru prima dată după ani și ani, m-am oprit să-l citesc și chiar i-am dat o replică la fudula-i și inepta-i alegație cum că Antena 3 nu e presă, bey, hey, ci doar B1 și „Evenimentul zilei” e… (deși Pătrășconiu n-a spus chiar așa, ci mai acana, păi cum drea) Voila :

Patrasconiu 3

Nu ziceți însă că apropritaru’ wallului a și sărit ca ars și mi-a dat o replică rățoită – pe care din păcate n-am avut timp s-o mai pozez -, din care am reținut că io refuz să privesc adevăru’  în față, că părerea lui (a lu Patrasconiu) despre A3 e susținută de Comisia Europeană, de Comisia de la Veneția și de OSCE, în timp ce io fac – ca de obicei, a vrut să zică preopinentul – o „eseistică aproximativă„… oops. Și tocmai când mă pregăteam să-i dau replica de mai jos, hop că curagiosul voinik mi-a și tăiat muștiucul, trântindu-mi ușa din zidu-i în nas, așa cum i-am făcut eu lu Dl Goe (cu deosebirea că ipochimenul din urmă – în caz că vă mai amintiți de el – era un zmecheros ce persista să mă înjure ca la ușa cortului din adânc anonimat). Iată replica pe care i-o pregătisem gomosului nost înfuriat :

„Eu spun de ani de zile ca Antena 3, cu talentuosii ei, va bate statu de colonei si analisti grei, si asta pur si simplu pentru ca asa se-ntampla in iepoca Netocratiei, in timp ce partizanii Oranjeriei, ignorand cu seninatate ca ne aflam in era New Media, au facut propaganda ca pe vremea Mass-Media si Democratiei d’anta… oops. Am scris – inca din 2008! – „Hai pa, domnitza mea„, recomandanu-le portokakiilor s-o retraga naiba pe Elena Udrea din front office, insa nimeni n-a priceput pe-acolo ce vreau sa spun, de parca as fi vorbit singur in vis, pentru ca la spartu targului sa priceapa toata lumeea ca Antena 3 a crescut pur si simplu din snaga Elenei Udrei, care devenise mana cereasca pentru ei… oops. Am spus, de asemenea, ca-n era New Media poti sa ai nu doar o armata de analisti de partea ta, ci chiar Armata Rosie, fir-ar ea, dar daca ai nesansa de a avea contra ta un pamfletar genial, fie el si un bufon ca MBadea cel – cica – banal ferentar, poti sa te duci la penzie, caci vei pierde batalia politica iar…  Citeste tagul „Jurnalul unui cuc feisbuc”  de pe blogul meu si vei observa c-am vazut ca-n palma ce se va intampla pe scena politica de p-acilea, si deci – inca o data – despre ce „eseistica aproximativa” vbesti dta… ? Chiar, nu m-oi confunda cu altcineva… ?  🙄 „

Dar n-a mai fost să fie, olelie lie…  Sunt supălați floc pe mine, pardon!, foc cu foc, băieții portokaki ai lu criptobok, n-așa ? Am mai spus io : foodulia va pierde Oranjeria, helas

UPDATE TOPIC :

Am găsit în my inbox replica lui Pătră (pe care o credeam pierdută după ce viteazu cenzurator m-a blocat perfect nevinovat, cum ar veni…):

Patrasconiu 4

Publicat în AVP reply. Comentarii închise la Furios și înfumurat… oops