the silent man

25 răspunsuri to “the silent man”

  1. Tina B Says:

    La multi ani ! (asta am vrut sa-ti spun,nu stiu daca mai sunt in stare sa o fac )

  2. AVP Says:

    Multumesc, Tina Borg. Doamne ajuta.

  3. Tina B Says:

    The rest is silence.

  4. rosaura ile Says:

    La multi ani , drag domn AVP !

  5. stely Says:

    Eiii ! Ai vrut sa ne surprinzi si ,uite ca ai reusit . Am amutzit cu totii. Eu insa aduc aici un alt filmulet si, odata cu el ,urarea mea : Bucurii ,fericire si… multa veselie in sufleul tau ! La Multi Ani si Hai Noroc !

  6. AVP Says:

    Multumesc Rosaura (si cred ca stiu cine esti…), Stely, friends… Doamne ajuta.

  7. AVP Says:

    Acum ma retrag. Mai vbim.

  8. CMM Says:

    Ultima mea postare pe (b)Arca lui Goe:

    „Experimentul meu s-a incheiat aici.

    Concluzie: poeții, trecuți, prezenți și viitori, merită să fie respectați.

    Bună dimineața, Realitate Reală!”

    LA MULȚI ANI, AVP!

  9. CMM Says:

    N-am putut veda filmuletul. Am încredere in Tina B.
    Ai o mare calitate, pe langă meritul de poet. Nu porți măști.Sub o mască se poate ascunde Raul, Raul absolut.
    Celelalte rele sunt mai mici. Circumstanțiale. Omenești

    Mulțumesc pentru chipul tău fără mască, pentru chipul tău de om, AVP!
    Să trăiești!

  10. CMM Says:

    Și să nu mai dai drumul în lume duhurilor din sticle, AVP!

  11. AVP Says:

    Multumesc, CMM. Nimeni nu e perfect, decat muult mai mult ca perfectu.

  12. monica fesci Says:

    La multi ani ,cu sanatate !

  13. AVP Says:

    Multumesc, draga mea Mony. Apreciez cu atat mai mult gestu-ti curajos, cu cat alti vechi si cica morali pretini – in fond niste lichelutze ordinare, ghidate de temeri or socoteli contingentale – se fac ca le ploo-n sandale…. Asta e situatia si natia de purcelusi sadea, cu ifose de mujahedini de Dambovitza.

  14. Dl.Goe Says:

    Filmul e dragut. Il strica comentariile. Tale. Quale.

  15. AVP Says:

    Eu nu pot sa ma prefac, biet goe.

  16. Dl.Goe Says:

    Atunci nicio prefecere nu-ti este ingaduita, nei-cå avp.

  17. Nicu Margarit Says:

    Deduc din alte comentarii la acesta postare ca este o zi aniversara pentru AVP. La multi Ani cu Sanatate!

  18. AVP Says:

    Multumesc, stimate domn, cu aceeasi urare.

    Pe maine.

  19. Radu Humor Says:

    Ți-am urmărit de câteva ori clipul și de fiecare dată am simțit că încercai să-ți ascunzi tristețea și să expui disprețul omului ce se simte părăsit și nedreptățit de cei care cândva l-au apreciat sau iubit !
    De urât nu te-am urât niciodată, de detestat am fost foarte aproape (reciproc !), dar un lucru e clar :
    Nu ți-am iertat niciodată micimea dovedită, al cărei punct culminant și final a fost pentru mine acel nefericit apel în susținerea răului cel mic, ce între timp devenise nepermis de mare !
    Nu întotdeauna cel mai deștept cedează, dar oricum, eu consider încheiată disputa .
    Mie nu mi-a folosit la nimic , ție doar pentru a-ți dovedi o superioritate după care, ca orice om, tânjești, dar cu siguranță de ea s-au bucurat foarte mulți !
    Dar mai ales multe !
    Care până la urmă s-au dovedit extrem de reduse. Ca număr….
    Drept pentru care , stând/zâmbind strâmb și judecând drept nu găsesc a închiea decât cu tradiționalul

    La mulți ani !
    cu sănătate și puteri revigorate !

    P.S. Toată stima și prețuirea doamnei tale, față de care uneori simțeam o nemăsurată jenă în eventualitatea că ar fi aflat ce ne trimiteam reciproc peste fileu și peste puterile de înțelegere a unora !
    Faptul că mi-ai interzis accesul pe blogul tău s-ar părea că a fost în avantajul meu 😉
    Faptul că ai mai întervenit să mă baneze și alții, nu !
    Citește-o, prezintă-i scuzele mele doamnei Mariana ( sper să nu-i fii uitat numele !)
    și după aia poți să te ștergi unde vrei cu ea !

    Ți-ai aranjat de iarnă grădina ?
    Știi de ce când pleacă oltenii de acasă pentru mai mult timp, taie toate florile din și de pe lângă casă ?
    Ca să nu găsească, când se întorc , copiii din flori…..
    Cu bine,
    (sunt convins că meritai mai mult 😉
    și nu numai din partea mea 🙄 )

  20. AVP Says:

    Au fost destul de putini cei care mi-au urat la multi ani, asa ca n-o sa ma lipsesc fie si de urarile unui – ca sa zic ca asa – inimic. Insa, crede-ma, n-as vrea sa ne pupam piata endependenti. Vreau sa te opresti aici. Multumesc.

  21. Dl.Goe Says:

    Dupa cum spuneam, planuisem sa nu mai comentez pe acest blog decat lucrurile care vor reusi sa ma impresioneze in mod placut. sa-mi trezeasca emotii pozitive. Eram pregatit pentru o lunga tacere. (Singura speranta cat de cat era legata de eventuala reprimire a d-nei CMM in randul comentatorilor de pretz). Nu m-as fi asteptat insa ca cel care va reusi sa produca un text destul de miscator va fi taman rh. In sfarsit, nu insist pentru ca as ajunge la subliminalul de rht din mesajul sau. Totusi, AVP a ajuns acolo unde rh a dorit (activ) sa-l aduca, iar rh n-a ezitat sa-si exprime in cuvinte frumoase satisfactia. Pot gasi in asta o emotie pozitiva.

  22. CMM Says:

    @AVP
    Unul dintre Înțelepții mei, un hăruit căutător de AUR, obișnuiește să le spună ucenicilor: „Sita mai deasă, vă rog!”

  23. Dl.Goe Says:

    @CMM – Bun sfatul pe care i-l dati ucenicului Sile (the man).

  24. AVP Says:

    Postare noua…


Lasă un răspuns

