Ce-ati facut spre a evita Apocalipsa, baieti ?

La un lamentum. Nu e suficient să ne lamentăm – ceea ce M.Cărtărescu a făcut cam tot timpu, în publicistica-i politică, adică -, ci să încercăm a preveni viitoru ăla prăpăstios, dând sfaturi înţelepte şi cu folos pt politicienii făcători de destin en gross şi care sunt aşa cum sînt: foşti tovi şi băieţi, după chipu şi asemănarea istui pământ… Era clar că-n era Media şi New-Media bătălia politică se va duce la nivel de imagine publică, iar nu de gargară economică or de scenarită lăzăroică, iar asta însemna că ori pui mâna pe tot ceea ce înseamnă a comunica eficient acum şi aicea (inclusiv pe-ale MBadea, MGâdea, Laptop-man etcetera), ori stai naiba în banca ta şi nu te mai apuci să faci reformă radicală pe timp de Criză Grea, prezervându-ţi capitalu politic pentru vremuri mai acana… Sau, dacă faci reforma aia, fiindcă e absolut necesar, în niciun caz, aloo, n-o laşi pe madam Udrea să facă ce vrea ea, să se îmbrace ca regina din Sabba şi să-şi etaleze nurii prin Tabu sau aiurea, în vreme ce boboru n-are ce mânca şi cerşeşte ori se speteşte cu gitanii prin gheenele or ghettourile din Ioropa… Iar dacă totuşi ai făcut greşeala asta fatală prima oară, fiindcă habar n-aveai că „netocraţia” nu e o boală, iar „new-media” nu e o şcoală, n-o faci şi a doua oară, readucând-o-n front office pe ciuca bătăilor de la Antena de emisie principală, decât dacă eşti o partidă nu doar chioară, ci natantoală, ce nu merită să conducă nici măcar o ţărişoară roşcovară, aloo… Asta trebuia să spună Cărtă – dacă-l ducea mintea – puterii ăleia cică mai puţin rea decât cea care ne va apocalipsa, păi cum drea, iar nu să se lamenteze ca soacra şi nevasta din povestea drobului de sare, dear surioare… Vezi şi colea.

Cea mai buna solutie spre a împiedica Antenele să mai bată toba la Moldova era ca d-na U să se retragă orîncotrova, numai în politică, – nu. Dar dacă însuşi Christ a putut fi sacrificat, ca să nu piară boboru-i păcătos de altădat, d-na U nu, păi cum reaku… Si nu e vba doar de ea, ci de multe alte figuri impopulare, adevărate ciuci ale bătailor la Antenele formatoare de opinii electorale, tale quale. Nimeni n-a priceput că dacă d-na U a fost diabolizată ca Saddam Hussein sau ca Elena Ceauşescu, aşa cum spui chiar tu, cu guriţa cam mică, nu mai poţi s-o foloseşti în lupta politică decât dacă habar n-ai că te afli în era netocratică. In loc să facă o Comisie de Etică ca-n iepoca Mass-Media clasica, respectiv ca pe vremea când la TVR(L) se făcea propagandă bezmetică pentru „salvatorul” Ivan Ilici, cu scheme şi scenarii simplicissime pt homuleţii statistici, fiindcă pe-atunci nu exista decât o tembeliziune pe-aici şi nici internauţi feisbuccici, mai bine încropeau o echipă din trei arici pogonici şi doo gagici putulici, dar care să se priceapă la ce fac puştii ăştia de mici, recte să ştie ce se vbeşte la tembeliziunile unde se pamfleteşte hartisticeşte / jmechereşte şi prin locurile unde se blogăreşte ori se feisbucceşte despre unul or altul dintre politicienii „de top”, inclusiv ce se bârfeşte, după care se trăgea o linie şi se aduna or se scădea, respectiv se arunca pe cel or cea cu imagine naşpa (ceea ce-nsemna că lumeea – asta care este, aloo… – nu-l liubeşte), fără nicio grijă că nu mai aveai cu cine încărca lista cea proaspată, fireşte, căci doar are balta politică pesce… Asta era toata chestia cu trestia, mey, iar restu e gargară pt talibani & puradei sfertodoctitzei.

32 răspunsuri to “Ce-ati facut spre a evita Apocalipsa, baieti ?”

  1. stely Says:

    Asa cu presupui tu ,ca „Apocalipsa” ar mai putea evitata ,eu consider ca nu se poate . Adica PD-L nu poate inlocui toate „figurile „care au fost vizibile si chiar populare in ochii electoratului ,cu unele total noi ,necunoscute. Consider ca USL nu a respectat nici un minim criteriu de integritate privind candidatii la parlamentare.Dimpotriva ,a introdus pe liste cele mai populare (vizibile )figuri ,chiar daca sunt cu adevarat penale si cu alti zurgalai agatati de coada . Cine este infricosat ,pe bune ,de sosirea Apocalipsei ar trebui sa scoata in evidenta diferenta .Cum a inteles ARD sa introduca in parlament figuri care respecta criteriile de integritate ,au fost deci accceptate de comisia alcatuita cu acest scop,si cum a inteles USL. Sa se faca o minima comparatie . Ca ,de exemplu, intre un „politician”candidat – Gigi Becali (bogat , care se imbraca scump si cu ceasuri scumpe la mana etc )si Elena Udrea . Ori aici mai functioneaza si alt criteriu -anume – prejudecata ? Cum ar fi deci sa se introduca pe lista un criteriu de integritate ca acesta :nu se accepta candidati femei care se imbraca scump !!.Dar barbati ,fie ei penali si grobieni ,da . Daca este asa, mai bine sa vina Apocalipsa USL . Sa se faca mai intai curatenie in mintea plina de balarii a electoratului. Sa stie cum sa aleaga . Sa se vada faptele celor pe care i-a votat ,indiferent de cum se imbraca . Sa se invete sa nu mai caste gura la niste tembelici ca m.badea , gidea si ciutacu ,caci nu de dragul lui ,al electoratului , fac ei spume la gura. Cind va vedea cu ochii si in buzunar efectele Apocalipsei ,atunci „poporul uselist”se va destepta ,iar data viitoare va vota cu capul pe umeri. Sa vina deci Apocalipsa ! Asa cum am mai spus inainte de locale o spun si acum :” Votati la parlamentare Raul cel Mare (Apocalipsa),ca sa dati de Dracu ‘,apoi sa votati cu Capu ‘! De fapt referendumul ar putea fi un inceput bun .Multi au dat cu adevarat de Dracu .Au dosare penale si vor raspunde cu capul pentru toate infractiunile comise la referendum .
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/1855-telefonul-USL-pentru-fraudarea-referendumului-999830.html

  2. virciuca Says:

    Apocalipsa despre  care aduceti vorbire este o „treaba” serioasa si nu poate fi nici chemata si nici alungata/evitata de „pmaflete” locale!   nici Udrea si nici Becali, nici Vadim si nici talharii..   oare are importanta ca da peste tine -impotriva legilor si firii-si te omoara un Mercedes sau un Trabant! din pacate  parlamentarii cu toate odraslele si increngaturile lor sunt fostii! si n-ai cum sa-i munti din locurile de decizie-infdiferent de partidul sau ONG-ul care-i sustin decat printr-o lovitura de stat condusa de armata urmata de instaurarea dictaturii militare pentru cel putin doua mandate prezidentiale, dictatura care trebuie sa verifice -la singe- si sa anuleze toate tratatele si aranjamentele economice- puse la cale si cu rasaritul si cu apusul si cu sudul si cu nordul – care au transformat Romania intr-o colonie a Vestului singura solutie  La arme romani, La arme   Virgil Ciuca..

    .scuze, mi-am calcat „angajamentul” si am comentat, am comentat pentru ca Apocalipsa nu-i o treaba care se poate rezolva cu pamflete si de catre pamfletari!… aici trebuie sa intervina „generalii”  dar care nu prea mai sunt caci multi dintre cei care mai traiesc ori au fost si sunt tradatori de tara si neam-ca Stanciulescu de exemplu- ori sunt niste fosti activisti si securisti politici care au pus mana pe biserici ca sa  impuna muritorilor/ victimelor sa-i ierte de pacate.. ca si biserica are o parte mare, mare de tot, de vina la actiunile concertate ale tradarii de tara si neam! actiuni medaliate si de apus si de rasarit..iar Mihai a fost primul beneficiar al medaliei pobeda pentru tradare de tara si neam..

    ________________________________

  3. AVP Says:

    Stely, nu intelegi nemic… 😳 Din pacate, eu nu mai am rabdarea de a-ti explica in detaliu despre ce-i vba, iar cei care ar putea face lucrul acesta stau ascunsi in papusoi ca un B 52 ori trag gunoiu subt pres, asa cum se practica pe la noi.

    Virciuca – esti un om vechi, dle. In era New Media si a Netocratiei conducatoru Romaniei e un pamfletar, nu un ghinarar. Habar n-aveai de chestiutza asta, n-asa? Pa

  4. dora Says:

    AVP,salut!
    Imi era chiar dor de „dantelutele”tale poetice,intotdeauna placute la citit….exceptand unele panseuri(inteleg aici sentinte) in materie de politica feminista.
    Ti-au mai ramas sageti in tolba?Stiu ca ai rezerve mereu pregatite impotriva lui Carta,dar cu EU ce ai de impartit?

  5. AVP Says:

    Crede-ma, scumpa Dora : io n-am nemic nici cu Udrea, nici cu Cărtă, ci doar cu adevarul, asa cum il vad eu… Amicus Plato, sed magis amica veritas. Numai bine, veche pretina.

  6. dora Says:

    Servus draga mea,Stely 🙂
    Eu te-am inteles perfect si subsriu in totalitatea ideilor tale.La noi romanii,s-au pastrat pentru inca ceva decenii reflexele primitive de misoginism si prejudecati.Cum nu putem compara mere cu pere,nici candidatii cu dosare penale sau interdictii de a candida nu se pot asocia cu persoane care au facut ceva pentru tara aceasta ,cum e de exp.EU.
    NU SUNT DE ACORD CU SCEPTICISMUL LUI CARTA

  7. stely Says:

    Aha ,a iesit Dora di papushoi …Chiar vreau sa-mi explice Dora …Pina ce se va hotari ,desi iata ca merge pe mîna mea ,vreu ca tot tu ,AVP ,sa ma faci sa inteleg
    daca imi vei raspunde clar la o scurta intrebare :Tu ,de partea cui mai esti ? Ca eu asta nu inteleg . Din toate temele propuse si discutate de tine intrevad stilul lui CTP :”cind la stinga cind la dreapta” sau …”un pas inainte si doi inapoi ,c’asa-i hora pe la noi „…
    Daca voi afla ca si pe tine de sperie Apocalipsa USL ,atunci voi intelege si voi actiona in consecinta . Dar numai sa stiu .Atit. Vei afla cum m-am hotarit sa actionez aici, in direct.

  8. AVP Says:

    Dora… oops. Daca stiam ca-i vei da lu Stely replica asta de taliban de la Dynam, nu-ti mai raspundeam neam 🙂

  9. dora Says:

    Mi-a zburat comentul.
    Chiar daca nu sunt de acord cu scepticismul lui,il pot intelege perfect dupa cate mizerii a trebuit sa inghita de la jurnalistii de serviciu ai antenelor.Ii este teama de Apocalipsa,imi este teama si mie.Vorba ta,electoratul trebuie sa treaca prin purgatoriu ca sa-si revina la sentimente normale.

  10. stely Says:

    Dora ,servus ! Bine ai revenit ,caci „de cind nu ne-am vazut ,multa vreme a trecut „…
    Ma bucur ca ma intelegi .Nu-i asa ca AVP se face ca nu ma intelege ? Este ,da,prieten cu adevarul ,dar care adevar,il intreb si eu ?!

  11. dora Says:

    Poesele,poesele,:) vechi si drag pretin,asculta si vocile mai gingase cand se hotarasc sa-si apere clanul.
    Eu nu te intreb,daca ai ramas de dreapta sau ai cotit-o spre…… ma jenez sa spui,cu sufletul tau de poet poti oricand cobori in Hades sau urca in ceruri.
    Si pentru ca imi place mai mult drumul spre inalturi,sa stii ca oamenii,in general si politicienii,in special nu sunt ingeri si trebuie sa-i acceptam ca atare. 🙂

  12. AVP Says:

    Stely, daca ai avea o minte mai putin fierbinte si obiectivitatea dependinte, ai intelege clar de parte cui e poetu cu pricina, my dear : respectiv de partea adevarului, chiar si daca acesta pare a se tine intr-un ac de insectar, insa asta nu insemneadza sa rag ca un marar si sa ma bat cu pumnii-n chepti ca un gargaragiu star, fara sa am din treaba asta un mersic din varfu buzelor, macar… Pe bune, sunt satul de foodulii astia frusti, dar insa totusi necesari, ca libovnicu de buze mari… 👿

  13. dora Says:

    Si mie mi-e drag Platon,dar mai drag adevarul.In aceasta situatie nici unul din noi nu are voie sa dea curs supararii.Sa nu uitam ca adevarul este doar unul.

    stely&AVP, 🙂
    Spuneti-mi ce parere aveti acum de Sorin Iliesiu?

  14. dora Says:

    stely, 🙂
    asa-s poetii; fara un pic de conflict de atitudine sau idee ,se pierde inspiratiunea.oops! iar se supara poeselu’nost! 😆

  15. dora Says:

    Auzi stely,am devenit”taliban de la Dynam”….onorant n-am ce zice.Inteleg din aceasta constatare ca sunt dinamica(si Doamne cat imi doresc sa fiu mereu) si consecventa in idei,principii si atitudine. Nu-mi doresc mai mult! 🙂
    Si uite cum „adevarul” isi descopera doua fete.

  16. AVP Says:

    Stely, Dora, nu ma provocati sa demostrez ca preferitii vostri sunt si ei niste baieti de-ai nostri din Carpati, doar un pic mai parfumati… 💡 Lasati-o dreq asa si vedeti-va de campania voa ; mie mi-e clar ca nu pricepeti aproape nemica, altfel n-ati fi atat de indurerate, de parca vi s-ar fi prapadit bunica… 🙂 Hai pa

  17. stely Says:

    Dora ,hai acasa ca ne-a dat papucii 🙂
    p.s. Daca vrei sa stii parerea mea despre Sorin Iliesiu cireste aici :https://viorelpadina.wordpress.com/2012/10/10/infernul-vandut-ca-paradis/
    Da ,stiu ca va candida de partea USL ,dar nu stiu ce crede AVP despre asta .Ofi bine ,o fi rau ?
    . Dar comedie mare . Teodor Maries candideaza din partea ARD la Timisoara si stiu ca sunt prieteni sau au fost ,nu mai stiu…
    pps :AVP ,am inteles . Atunci iti voi spune : Ce zici de o sponsorizare a topicelor tale pe „facebook”. Nu-ti cer decit sa punctezi mai clar despre Adevar ,asa cum il vezi tu ca ar fi cistigator (vazut de mai multi).Sa pui punctul pe I, adica .Uite cum face Andrei Gheorghe aici :
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/Andrei-Gheorghe-despre-Crin-Antonescu-Aciunile-sale-sunt-aciunile-unei-femei-frustrat-1007629-1.html

  18. stely Says:

    Ups ! A intrat la spam .. Hai ca poate intre timp apare . Referitor la Andrei Gheorghe uite ce zice cineva aici :
    Văcuţa Ecologică … „Singurii oameni care percep întregul tablou sunt cei care ies afară din cadru”
    Salman Rushdie în Pământul sub tălpile ei
    p.s Cred ca aforismul asta ti se potriveste si tie .

  19. dora Says:

    Nu stiu ,de unde-pana unde fac eu campanie.stely nu stiu daca face,demult n-am mai conversat.Am eu probleme mult mai grave cu sanatatea pentru a-mi infunda chakrele si a ma expune mai mult decat trebuie unor eforturi inutile.
    AVP 🙂 ,eu chiar am vrut sa te provoc,cred ca si stely, mi-a fost dor sa te citesc,nu ca pe un gargaragiu,nici sa ragi ca un marar(cu ” de rigoare) si sa asterni un covor de stele…..dupa atata vreme decand nu ne-am vazut.

  20. AVP Says:

    Good points, dear best friends… oops. Asa e corect : sa-i spuneti poeselului adevaru pe sleau, „adevar” care nu poate fi decat unu singur – asa cum io il vreau 🙂

  21. stely Says:

    AVP , acum fiindca te-ai lamurit poti sa scoti comentariul meu de la spam ?

  22. stely Says:

    Nu de altceva ,dar aveam acolo propunerea mea ,cea pe care m-am hotarit s-o fac ,dupa ce voi afla de partea cui esti…

  23. AVP Says:

    Stely, am scos de la spam commentu tau, desi nu inteleg prea bine ce vrei (sunt intr-o forfota reala p-acilisa). Mai vbim.

  24. CMM Says:

    Stely, interesanta propunerea ta cu sponsorizarea!
    Si frumos citatul: “Singurii oameni care percep întregul tablou sunt cei care ies afară din cadru”.

  25. stely Says:

    Da , mai vorbim cind termini cu „forfota „.Dar uite ca CMM a inteles.

  26. dora Says:

    stely, 🙂
    am citit linkul dat de tine.Nu contest valoarea d-lui S.Iliesiu de maestru al cuvantului si al imaginii de film,cea ce ma doare este caracterul omului,metamorfozat peste noapte, din ratiuni numai de el stiute.Asocierea sa cu Felix turnatorul ,prototipul celor mai abjecti oameni din epoca de „aur” ,dovedeste ca diavolul din om a biruit.Dezamagirea imi poate clinti increderea in oameni,dar sper sa nu mi-o si zdruncine. definitiv.Un soc asemanator am avut si in privinta d-nei L.H.Longin.
    Si atunci nu are dreptate poetul Mircea Cartarescu ca se apropie Apocalipsa?

  27. stely Says:

    Dora ,
    Sper ca ai citit si comentariile .Asta ca sa afli parerea mea despre domnul Sorin Iliesiu. Cu toate astea o spun uite ,acum ,in premiera, consider un lucru bun sa candideze pentru un loc in Parlament. Mai bine el decit indivizi corupti ,inculti si puscariabili. M-as bucura sa cistige.Cred ,sincer ,ca nu se va mai abate de la principii ;ca ,odata ajuns in parlament ,va fi nu sluga unora ca Dan Voiculescu ,ci a adevarului .

  28. Dl.Goe Says:

    Tranzitam arealul acesta, fara intentia de a poposi, cu scopul precis de a (d)enunta un mesaj off topic, indiferent care va fi fiind fost topicul. Fac o escala on topic pentru ca vad lumina in harem.

    1) Adevarul e unul singur? ??? Aiureli, prostii, fasoane. (a) Acest enunt in forma de postulat este mama tuturor nenorocirilor in orice context cu putinta, context in care motiunea de „nenorocire” admite o definitie consistenta. Adevarul e ca adevarul e intotdeauna mai multe. Altminteri (a)-bis.

    2) Societatile conduse de ingeri sunt minunate. In aceste societati nimeni nu poate muri. Pentru ca toti sunt morti deja. Chestia cu cum cå „eu” (aproape inger) nu tin nici cu x nici cu y pentru ca tin cu a-de-varul (cel Unul) e alegatie tembela in contextul adevarat in care adevarul este ca adevarul nu intra in procesul electoral ci x, y si eventual z. Prietenii adevarului au de ales dintre x, y si eventual z, varianta cea mai convenabila (pentru sine, pentru neam, pentru tara etc)… Daca se simt mai cu motz decat vreun alegator statistic atunci ar trebui (tot in contul adevarului) nu doar sa aleaga varianta optima (d)intre x, y, sau z, atat cat poate fi de optima si oricat de palida ar fi ea in raport cu idealul, ci sa sprijine activa alegerea acelei variante. Si sa lase firoscoseniile savante pentru filosofi (din aceea neutri si inofensivi in raport cu binele social). Si sa nu mai bea. Sa nu mai bea. Din elixirul adevarului. Caci adevarul e in vin. Ssss, dcat cel mult seara, un pahar-doua cu prietenii, nu in public.

    3) Pseudo-optimismul exagerat [in privinta rezultatelor pe care chipurile le-ar fi putut avea altii (nu noi), daca…åå… sau dacååå… dar pe care vai nu le-au avut, pentru cååå… (eu v-am spus, n-ati vrut sa ma credeti)] denota. O situatie mai apocaliptica decat chiar ceea in care se afla acum AVP greu s-ar putea imagina. Ar fi oare normal sa intreb „Ce-ai facut pentru a evita Apocalipsa baiete?”? Ca n-ar fi. Nu exista in trecutul lui AVP niciun „daca” retroactiv. A facut si el totul. A facut tot ce-a putut. Si Apocalipsa n-a putut fi evitata. Un carcotas misel ar putea zice contempland razboaiele pierdute de catre AVP: „Alta ar fi fost situatia daca in loc sa se fi insurat cu Maria, ca Basescu, s-ar fi insurat cu Elena, ca Cocos.”. Ar fi o zicere de efect. Dar defecta. Asa si cu prietenul adevarului unic de mai sus, mai prejos.

    4) Nu se apropie nicio apocalipsa. E in desfasurare deja. Ceea ce intr-un fel face mai potrivit enuntul ca apocalipsa se indeparteaza. E o penurie lipsa de apocalipsa.

    Cam asta on topic.

    Aaaa, si sa nu uit de off-topicul pentru care tranzitam ca Gloria muntii, pe aci. Cred ca este evident pentru tooooata lumea (cata o fi) ca AVP este incorigibil. Cam la fel de evident este ca in privinta acestor lucruri ale sale incalificabile si incorigibile, AVP este epuizat. N-ar mai putea cu niciun chip sa mai produca neghiobii noi. E blocat (ca-ntr-un perpetuum mobile) in recircularea celor vechi. Iar pe cele vechi dl.Goe le-a tot „atacat” in instante, le-a „criticat”, „persiflat”, „explicitat”, „ironizat”, „denuntat” etc fara niciun efect notabil (in afara de enervarea „infractorului”). Prin urmare a sosit momentul ca dl.Goe sa puna punct acestui fel de hârjoana vanå care si-a epuizat orice noima si orice substanta. Dl.Goe nu prea are obiceiul sa anunte ce si de ce va face in viitorul imediat in acest Univers Virtual al Anonimatului Clandestin (nu-i sta in caracter). Dl.Goe face ce face fara sa anunte. Intr-un fel asa fac si acum. Fac o exceptie neanuntata care sa intareasca regula, anuntand ca ies unilateral din parteneriatul cu bunul meu amic AVP. Voi mai vizita acest blog dar nu ma voi mai deranja sa comentez nimic despre lucrurile neghioabe (aceleasi) care ma deranjeaza si care abunda pe aici. Voi comenta numai si numai daca voi gasi ceva remarcabil in bine, ceva care sa-mi trezeasca o emotie pozitiva, ceva care sa-mi placa. Daca nu nu. Pana atunci profit de faptul ca se apropie ziua de nastere a poetului Viorel Padina si-l rog pe amicul meu AVP sa-i transmita poetului, din partea d-lui Goe, toate cele de rigoare pentru noul an al vietii sale: sanatate, fericire, prosperitate, succese si implinire, Acasa si in Univers (in fiecare dintre universurile pe care le fecventeaza). Cu drag, al dv. Dl.Goe.

  29. CMM Says:

    Îi muțumesc d-lui Goe, „O parte din acea putere/ Ce veşnic răul îl voieşte/ Şi veşnic face numai bine”. Mi-a amintit că e foarte aproape ziua ta, AVP.

    Eu știu că poeții pot fi orice, orice vor ei, de la un firișor de iarbă într-o grădină secetoasă, până la o fabuloasă pasăre Phoenix.

    Îți doresc sănătate și putere să fii, să vrei să fii, și să fii orice vrei tu.

    LA MULȚI ANI, CU TOT CE E MAI BUN PENTRU TINE ÎN EI!

  30. AVP Says:

    Multumesc. Doamne ajuta.

  31. CMM Says:

    Doamne ajută.


Comentariile sunt închise.