Pe Istrul linistit

Ieri am fost iar la pesce, însă chiar dacă n-am prins decât nişte guvizi – f. sipizi, fireşte -, ne-am simţit bine spre boiereşte, lângă Istrul pe care am copilărit, cândva, dumnezeeşte. Primul loc de undit (43°46’8.83″N, 24°32’55.86″E) a fost chiar locul unde s-au legat pontoanele pe unde au trecut dorobanţii la 1877 către Plevna-n mit (primul şir de pontone se întindea cam de acolo unde stau io, un pic mai la dreapta, şi până la ostrovul din faţa mea – cam la 400 de m depărtare -, iar al doilea şir, de la ostrov şi până pe malu Bălgariei, pe restul de o mie de metri ai uriaşului fluviu). Mai târziu, ne-am mutat pe pietrele de la Cheson (43°45’33.54″N, 24°28’31.25″E), iar acolo era să prind un somn bun şi să dorm tun… oops, sau cum naiba să vă spun că ne-am simţit mirunat, chiar dacă n-am văzut coadă de pesce mai lung or mai lat ca un deşti de băiat, darmite de gustat… ?

Publicat în AVP photo. 2 Comments »

2 răspunsuri to “Pe Istrul linistit”

  1. AVP Says:

    Postare noua.

  2. cociurla Says:

    poate va trage unu de ata in apa
    ca nu se stie pe cine cum papa


Lasă un răspuns

