Sorin Ilieşiu cere : DEMISIA PREŞEDINTELUI BĂSESCU !

Nu e drept ca doar marionetele Boc şi Ungureanu să plătească pentru păcatele de neiertat ale păpuşarului Băsescu, marele vinovat pentru dezastrul în care a fost împinsă România. Demisia preşedintelui Băsescu este singura speranţă pentru vindecarea ceva mai grabnică a ţării noastre de cancerul generalizat în care se află.

Fac din nou apel la intelectualii publici să solicite imperativ demisia celui care a devenit campion naţional al iresponsabilităţii şi al incoerenţei, în primul rând la semnatarii apelurilor mele pentru condamnarea comunismului, printre care: Teodor Baconsky, Andrei Cornea, Gabriel Liiceanu, Mircea Mihăieş, Andrei Oişteanu, Rodica Palade, Horia-Roman Patapievici, Andrei Pleşu, Vladimir Tismăneanu.

 30 aprilie 2012

În numele cetăţenilor responsabili ai României,

Sorin Ilieşiu, autorul apelurilor pentru condamnarea naţională şi internaţională a comunismului

http://www.gds.ong.ro/apel.htm
http://www.revista22.ro/apel-pentru-condamnarea-internationala-a-criminalitatii-si-nelegitimit-3326.html

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

NOTA BENE : Aşa cum i-am publicat dlui Sorin Ilieşiu toate apelurile pe care mi le-a trimis până acum, îl public şi pe acesta.  Personal nu sunt însă deloc convins că dl Traian Băsescu va da curs cererii cunoscutului său opozant şi nici că vreunul dintre domnii şi doamnele intelectuali publici nominalizaţi va adera la cererea dlui Ilieşiu. După cum nu cred nici că actuala opoziţie, pe cale de a deveni actuala putere, va reuşi să-l suspandeze pe actualul preşedinte, cât timp serviciile de siguranţă ale statului şi reţeaua politico-militară din care face parte statul român nu-l vor abandona ele însele, socotindu-se satisfăcute de alternativa la puterea aborigenă. Cât despre electorat – ca să nu mai pomenim acum şi aici de eternu şi fascinantu bobor şi să ne reamintim, vrând-nevrând, de schiţa cu acelaşi nume a veşnicului Nenea Ianku -, el este adevărata păpuşă, aloo, pe care zmecheroşii de toate culorile şi reţelele o manipulează ca la Ploieşti. Aşa că atâta vreme cât sforţa de manipulare a diverselor păpuşării din marea bătălie dintre reţele – reţeaua stat vs celelalte reţele – va fi intactă, eu unul socotesc că meciul de la toamnă şi din anul 2014 rămâne deschis oricărui rezultat. Şi de aceea am decis să fiu imparţial ca tot românu, păi cum dreaq, mai ales că-n bătălia Tovi şi Băieţi contra Tovi şi Băieţi, io, un fost şi actual opozant şi al Tovilor, şi al Băieţilor, aş pierde, sunt convins, până şi caii de la bicicleta-mi „Ukraina” … oops. (avp)

PS : În altă ordine de idei, îmi menţin vechea-mi părere : bătălia pentru România a fost pierdută acum preste 30 de anişori, când dăştepţii de rumâni, de la opincă până la vlădică, m-au lăsat singur-singurel în faţa Molohului Colectivist, iar Mânăstirea Secu m-a ciurprins cu „Apelul către Europa” şi cu samizdatu’ „NU!” în diplomatu-mi de vinilin. Nu vă vine să credeţi, n-aşa? Hai pa

17 răspunsuri to “Sorin Ilieşiu cere : DEMISIA PREŞEDINTELUI BĂSESCU !”

  1. monyf Says:

    Îmi place · · Nu mai urmări mesajul · Distribuie.

    Monica Fesci cam tarzior cu apelu asta,dle Iliesiu . A apucat deja Pontănacu sa anunte ”coabitarea ” cu Basescu !!!! Chiar si credeti ce scrieti ?
    acum 11 minute · Îmi place · 2.

    Devis Grebu ‎…da !…raspunse „papusarul” care i-a dictat A3pelul…
    acum 9 minute · Nu-mi mai place · 1.

    Monica Fesci Felix ,papusarul dvs , mai bine si -ar vedea de barna din ochi ,decat sa se ocupe de paiele altora,ce eventual plutesc pe mare !
    acum 7 minute · Îmi place.

    Avp Viorel Padina Cu respect, permiteti sa va informez, doamenelor si domnilor fosti vizitatori ai AVP blogs : dl Sorin Iliesiu nu citeste Feisbuc… oops. Asa ca s-ar phootea – in caz ca vreti sa-i faceti morala – sa va pierdeti vocea in zadar 🙂
    acum 5 minute · Îmi place.

    Monica Fesci Lasa, AVP,ca-i de ajuns ca citesc altii ; daca ti-as cere ,in numele prieteniei noasre ,sa -mi publici vre-un apel la razmeritza pdl-ista ,sau vreo cacareaza de-a mea ”literara” mi le-ai publica ? Imi pare f rau de ce se intampla ! Am sa transfer comentariile mele ca sa le vada si stimabilul ”tradator” !

  2. monyf Says:

    este ultima data cand ii voi mai adresa acestui oportunist de cariera vreun cuvant !!!!!sa se balaceasca-n propriile-i apeluri , sfortandu-ti bunul simt sa i le publici si sa-si primeasca sanatos placinta guvernamentala ,pe care s-o imparta cu vechii /noii prieteni ! E plina tara de cocosati !

  3. AVP Says:

    Da, dragă pretină : ţi-aş publica orice fel de mesaj, căci ştiu cine eşti şi ce obraz ai. N-aş publica însă, subt niciun chip şi niciun preţ, mesaju unui anonim laş, care ar înjura stăpânirea sau ar lăuda-o, după caz, naz şi praz, bine pitit după dealu de baz. În plus, Sorin Ilieşiu e redactorul celebrelor apeluri la decomunizare, iar nu un oarecare, aloo…

    Acum tre să ma retrag.

  4. AVP Says:

    Hai că a plesnit un draq, însă draqu nu e ăla care crezi tu… oops. Viaţa e f. complicată pentru un om sărac şi cinstit, shiiit

    Am fugit.

  5. Dragos Says:

    D-le Iliesiu, sunteti in afara problemei, fara suparare… Cereti demisia Presedintelui? Pentru ce? Ca nu e clar deloc. „Iresponsabilitatea” pe care o invocati, dv. sunteti primul care va trebui s-o dovedeasca legal, dar nu va cred capabil de asa ceva, iar „incoerenta”, pe langa ca e si ea nedovedita, nu constituie un motiv obiectiv pentru a demisiona un presedinte al Romaniei; oricat de mult i-ar deranja asta pe sponsorii dv. Cat despre sustinatorii pe care ii invocati… hai sa nu mai zic…

  6. monyf Says:

    @AVP

    ”Miza jocului in Romania este intarirea sau slabirea statului de drept, justitia, lupta impotriva coruptiei, continuarea actiunilor DNA si a initiativelor judiciare aflate in curs. Nu mai putin, puterea in teritoriu. Acestea au fost cauzele coalizarii atator forte, mai mult sau mai putin vizibile, pentru inlaturarea guvernului Ungureanu. Marii corupti au actionat preventiv. Izolationismul liderilor USL, atacurile impotriva guvernului Ungureanu pe linia politicii externe net europenista si atlantista, tin tocmai de temerile legate de influenta UE asupra continuarii actiunilor anti-coruptie.”

    sunt cuvinte gandite si scrise de V Tismaneanu,cel care in afara ca are o luciditate a analizei faptelor iesita din comun fiind ”varful sagetii” decomunizarii .ro ; chiar daca nu i-au convenit ,adesea, anumite lucruri el n-a tradat pt ca are caracter ! Daca vrei sa fii asimilat,indiferennt cat de cinstit si sarac ai fi,cu ”fortze mai mult sau mai putin vizibile ” esti liber sa-ti manageriezi actiunile cum vrei !

  7. carmenmecu Says:

    Poate ar folosi sa ne gandim ca si politicienii sunt papusile cuiva, si asta in lumea intreaga…

  8. carmenmecu Says:

    Si nu ma refeream la forte supranaturale.

  9. carmenmecu Says:

    Si poate ar fi interesant sa ne gandim ca o schimbare in constiinta noastra ar fi preambulul unei schimbari a lumii.

  10. AVP Says:

    Monico, cred ca ai sarit – nici macar cu cine stie ce gratie – preste cal… 😳 Nu-ti spun de ce si cum, ca sa nu te rusinezi, dreak.

  11. carmenmecu Says:

    ?????????????????????????????????????????????????????????????//

  12. AVP Says:

    Fii pe pace, CMM, nu tu eşti Monica, ci „monyf”. Se vede ca esti mai noo pe-aci.

  13. monyf Says:

    Nu,AVP,nu cred c-am sarit deloc calu si astept sa ma rusinezi .
    Si acum sa-ti si explic fraza pe care-am scris-o si care te-a infuriat de-ai scris un topic cam nashpa , ca sa nu zic mai mult !
    ! Daca vrei sa fii asimilat,indiferent cat de cinstit si sarac ai fi,cu ”fortze mai mult sau mai putin vizibile ” esti liber sa-ti manageriezi actiunile cum vrei!
    Nu a fost un atac „ecvestru” , a fost o constatare amara ,pt mine ,ca dta pui pe acelasi palier pe „Sorin Ilieşiu e redactorul celebrelor apeluri la decomunizare, iar nu un oarecare ,cu AVP cel care e autorul Ãpelului catre Europa ! Gandeste-te numai putin ,daca nu la marea deosebire de forma si fondul lor ,intre autorii lor , macar la timpurile cand acestea au fost scrise . Oricat ar vrea pretinu dtale sa ne bage mintile-n cap ,cum ca am trait sub o dictatura ingrozitoare in ultimii 7 ani ,nu cred ca macar copchiii de 7 ani sa mai creada asa ceva . Dar, macar noi 3 ,eu ,dta si prietenul dtale, n-am uitat grozavia deceniului 8 ca sa nu fim in stare sa masuram distanta ca de la cer la pamant intre dta si el. S-aud de bine in ceea ce te priveste ,ca pe mine nu ma mai intereseaza timpurile pe care o sa le traiesc d’ aci incolo ! musca, nu se va mai auzi !

    ps.Explicatia sa n-o iei drept scuza , nu am de ce !

  14. AVP Says:

    Mony, eu n-am niciun amestec în răfuiala ta cu Sorin Ilieşiu: asta vroiam să-ţi spun. I-am publicat lui Sorin Ilieşiu noua cerere de demisie a lui Traian Băsescu aşa cum îţi public şi ţie criticile contra lui Ilieşiu şi aşa cum i-aş publica oricui orice, numai să ştiu cine e şi să nu mi se pară că e antisemit, fascist, xenofob, tâmpit sau troglodit.

    Şi mai vroiam să-ţi spun că nimeni, aloo, sau în orice caz niciun rumân n-are dreptul să-mi dea lecţii politice sau morale şi să-mi spună ce să fac ori ce să dreg, pentru ca cică să fiu pe placu unui bobor întreg, dar cam bleg, atunci când trebuia să fie alături de mandea, în loc să caşte gura la Păunescu şi compania, sau az, când îmi finalizez opera ce-ar phootea înălţa patria asta recunoscătoare ca drea până la proxima stea culturală, cum ar venea, dar pe el îl phoote grija de Băse, CAntonescu, Felix sau Udrea, după caz, praz şi tov stass, sau cade în extaz în faţa altui carpatin ass.

  15. Ne temem de noi….. | povestiri adevarate Says:

    […] Presedintelui Romanie si a tuturor celor care i-au stat si ii stau inca aproape.In momentul in care, un nou apel si-a facut aparitia pe site-ul unui om la care tin si-l stimez, mi-am spus, ca de fiecare data, […]

  16. AVP Says:

    Postare noua.


Lasă un răspuns

