Deschide uşa, creştine…

Am primit următoarea rugăminte :

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com

Eu din păcate n-am cu ce să o ajut pe această biată fiinţă nebunită de grija mamei sale decât cu-o rugăminte către Domnul, să aibă îndurare. Doamne Ajută !

12 răspunsuri to “Deschide uşa, creştine…”

  1. stely Says:

    Of ,Doamne , cit este de impresionant ! Am deja lacrimi in ochi ,dar si dorinta sa fiu Dumnezeu si sa-i iau durerea cu mina . Dar cum nu sunt decit o buna crestina ,i- as putea oferi atit cit pot pentru a -si realiza cit mai grabnic suma de bani necesara .
    Doamne Ajuta ! Acum merg sa vad ce pot face .

  2. AVP Says:

    Stely, om bun, întrucât eu nu mai pot posta – să sperăm că doar temporar – pe contul meu de Facebook (deşi îl pot vizualiza), te rog să reiei acest link şi să-l şăruieşti de pe wallu tău (sau poţi să-l pui şi pe al meu, dacă ai acces). Mulţumesc.

  3. stely Says:

    Vad ca la mine s-a săruit ,dar am dat like si de pe blogul ei. Am vazut ca sunt multe posibilitati de ajutor ,pentru toate buzunarele. Putin ,dar de la cit de multi, se poate realiza suma de 35.000pina in iulie. Eu voi face ce am promis . Sper ca voi putea sa mai influientez si pe altii.
    p.s. Nu stiu cauza pentru care nu mai poti posta pe facebook ,dar si eu am avut probleme cu intrarea pe blogul tau . Se incarca f.greu pagina si din cind in cind imi aparea :mai incercati …

  4. carmenmecu Says:

    Pentru mine, bunătatea este o valoare mai înaltă decât geniul polemic.
    AVP, Stely, recunoștința mea.

    Azi, o femeie mi-a dat de pomană un buchețel de flori. N-am primit de mult ceva mai valoros. Întâmplarea e mai complicată, însă mă opresc cu povestitul ei aici.

    Voi dona în acel cont.

    Doamne Ajută să putem ajuta!

  5. AVP Says:

    Multumesc mult, dragi pietene. A-l ajuta pe un om în suferinţă sau în nevoie – dacă tu însuţi poţi ajuta, evident – înseamnă a-l ajuta chiar pe Domnul, prin acel om… Da, şi Domnul are nevoie de ajutor, din când în când, atunci când el sălăşuieşte într-un eon plăpând, flămând sau plângând sau atunci când vrea să făurească, din cele ce sînt, un Gând or un Sfânt.

    Următoarea postare la ora 23.

  6. AVP Says:

    Văd că s-a reparat Facebook-ul. În ce priveşte problema pe care ai ridicat-o tu, Stely, privind accesul mai greu pe acest blog, aş vrea să ştiu dacă şi alţi prieteni se lovesc de astfel de dificultăţi. Abia atunci ar însemna că problema îmi aparţine (vba vine, căci oricum n-aş putea-o repara).

  7. stely Says:

    carmenmecu&AVP
    Multumesc si eu pentru aprecieri ,cit si pentru multumirile voastre – spuse in vorbe frumoase -care pot avea si efect de incurajare pentru Gabriela ,dar si un indemn pentru cei care viziteaza acest blog – de a raspunde pozitiv la rugamintea disperata a ei. Voi dona si eu (asa cum am spus )in acel cont ,dar voi apela si la nr. de la romtelecom . Voi face asta si lunile urmatoare pina la momentul cind va merge la operatie. Am speranta ca se vor stringe acesti bani .

  8. AVP Says:

    Din păcate, văd că Facebooku lu pesce îmi face iar figuri. Iar dac-o fi cineva de vină, nu Mark Zuckerberg e ăla, fireşte…

  9. AVP Says:

    Tot ceea ce e administrat de rumâni nu-mi oferă nici cea mai mică încredere, aloo… : de la poştă, la justiţie, administraţie, anrp şi până la poşta electronică, inclusiv la platformele virtuale administrate d-ale nelu, nuţi, bulă & mardare, totul e infestat cu incubusul securist sau cu o incompetenţă iepocală… 😦 Nici măcar un counter nu vreau să mai servesc de la – cică – ai noştri… Nu, mulţumesc !

  10. AVP Says:

    Postare noua.

  11. Tina B Says:

    ” Nu cunosc insusire mai inalt omeneasca decat bunatatea ”
    Beethoven dixit .

  12. AVP Says:

    Bunatatea merge mana in mana cu dreptatea, Tina.

    Stely, am facut mica rectificare, spre a nu se intelege cumva gresit.

    Pe maine.


Lasă un răspuns

