Tot despre colportor…

 Apropo de o altă alegaţie făcută de Cucerai în halucinanta intervenţie pe care v-am citat-o ieri. Sursurează colportorul acolo că una dintre doamnele pe care le rugase să-i publice interviul cu mine i-ar fi ricanat: „Dacă-ți public interviul, pe urmă nu mai scap de el, și n-am niciun chef să ajung să fiu înjurat/ă și bălăcărit/ă de ipochimenu’ ăsta – culmea, fiindcă i-am făcut un bine.”. Pun şi eu nişte întrebări :

  • Cine din lumicica asta publicistico-literară pizmaşă, mediocră şi trufaşă ar putea dovedi că, după ce m-a publicat în gazeta ori editura sa – ceea ce s-a întâmplat foarte rar, eu neavând publicate în lumea de hărtie decât o cărţulie şi câteva zeci de articole, cam două-trei pe an, în medie -, pe urmă, cică, „n-a mai scăpat” de mine, fiindcă l-aş fi asaltat cu cereri veleitare de publicare ?
  • De câte ori – de-un paregzamplu – i-am cerut eu dnei Muşat sau dnei Palade să mă publice în „22” sau în „Observator”? Sau de câte ori le cerusem şefilor de dinaintea acestora să mă publice ?
  • Sau de câte ori i-am cerut, să zicem, dlui Nicolae Manolescu, pe care îl cunosc cât de cât, să mă publice în „România literară” ? Sau de câte ori i-am cerut oricărui altuia din aiastă ţărişoară, aloo… ?
  • L-am nebunit eu, de ex., pe dl Gheorghe Gricurcu, somându-l să mă publice în „Acolada”, după ce el însuşi îmi ceruse nişte texte spre publicare, mai nainte ?
  • Sau l-am nebunit pe LIS să mă publice în „Viaţa Românească”, după ce el singur s-a oferit să mă publice acolo ? I-am trimis ceva, sau ba ?
  • Sau lui Cucerai, iată, i-am cerut io să mă publice în gazetele-i de care e agăţat ca un scai or zmoc de vată  ? Sau lui Marian Coman or lui Cristi Corcan, la „Obiectivul Cultural”, le-am cerut ceva vreodată ?

La urma urmelor, ce nevoie aş avea s-apar în gazetele astea toate, când Domnul – nainte de a mă rechema în Virtualitate – m-a-ndrituit să public pe săturate într-un Hyperspatz de un miliard de carate ? 🙄 Iar asta i-am spus-o (în premieră românească, aloo…) unui confrate încă de pe când rumânii – chiar şi cei mai dezgheţaţi la minte, după cum se ştie – credeau că „scriitorii de internet” sunt cu toţii nişte troli căzuţi în vrie, care n-au altă treabă decât să-i necăjească pe adevăraţii scriitori din lumea de hârtie :

Forumul Jurnalul Naţional

July 16, 2004, 05:08:03 PM

AVP, Reply #3 :
–––––––––––––––––––––––––––
Stimate D-le Tudoran,

Desi mai aveti ceva de muncit pâna la cele 5 stele ale subsemnatului, de veteran :), ca sa nu mai vbesc de steaua unica, mare si kknie, de ghinarar, a colegului nost’ forumist, antiamerican si cam marar, nea Beta 😉 , totusi cred ca sunt în asentimentu’ tuturor colegilor forumisti, n’asa?, felicitându-va pt aplombu’ si totodata nobletea & eleganta cu care, iacata, pasirati în lumea din subterana cea dispretuita cu suverana filosofea de amicu’ dvs, amicus Plato, domnu’ filosof Plesu, cum ar venea, într-un articul al dumisale de martea, miercurea, joia trecuta fix, sau cam asa-ceva… 😉

Bine ati venit în lumea noastra de poante, prostii, magarii ludice i candrii, ghiolbanii, ironii, smecherii, shit! , dar care – haideti sa va spunem un secret, însa promiteti sa nu-l divulgati filosofului din supra Net ? – va intra negresit în mit, în viitoru’ mai mult sau mai putin luminos, deci emerit… ! 😀

Pentru mine cel putin – si repet ceea ce am mai spus si-n alta grota de Net  – nu e deloc o-ntâmplare ca tocmai dvs, un disident aproape unic si perfect si-un intelectual cu o cota asa de mumoasa si mare, ne iesirati iacata în întâmpinare, noua astora, tineretului, n’asa ? :P, ce considera ca lumea de hârtie si-a cam papat viata si ca tre’ sa pasim în virtualitate, fiindca zau nu se mai poate fara libertate de expresie deplina si instantanee, frate.  Pai, spuneti si dvs: când granitele se deschid una dupa alta, iar pâna la urma vor cadea toante, din Ro pâna în OM si chiar mai departe, când fruntariile vor fi din ce în ce mai spiritualizate, iar în final globalizate, normal , a mai scrie scârta-scârta pe hârtie, la masa de brad, la madame Candrea-n prag si la cheremu’ redactiilor lu’ Dimi, Balaita, Lefter sau Vasalie, n-ar fi oare o prostie, fata de postmodernitatea aflata-n batrâna pruncie, deja ? 😛 Haideti deci sa ne suflecam mâneca si lasând-o dreak la o parte de kakademie sau scoala literaro-publicistica normala, sa purcedem la literatura hypertextuala, pâna ideea asta protocronica altora din alte hyperspatii în cap nu li se scoala…

++++++++++++++++++

PS. Sunt extrem de ocupat cu treburi reale strict necesare, pe care nu le pot face decât eu. Cer scuze dacă voi lipsi câteva zile din hyperspatz. Asta e situaţia.

Publicat în AVP reply. 19 Comments »

19 răspunsuri to “Tot despre colportor…”

  1. skorpion Says:

    salve, AVP,
    nu te mai framinta, AVP-ule, nu merita,
    citatul “Daca-ti public interviul, pe urma…………. este gaselnita lui S.C. de ultima ora!
    trist un asemenea comportament, foarte trist….

  2. skorpion Says:

    sport la treaba!
    🙂
    inclusiv in gradinita ta….

  3. AVP Says:

    Muncile de la gradinita de vara incep un pic mai incolo. Acum alte lucruri reale ma framanta.

    Numai bine, prietene. Mai vbim.

  4. stely Says:

    Skorpion ,
    O fi „o gaselnita” ,dar nu trebuie sa ne multumim cu asemenea „constatare de ultima ora „. In consecinta eu i-as cere domnului Sorin Cucerai sa aduca lamuriri . Daca sustine ca e adevarat ,ar fi cazul sa aduca dovezi. Daca nu aduce dovezi sa-si ceara scuze pentru „gaselnita” rautacioasa .Sa spuna :”da, i-am platit niste polite ” ,asa cum a mai recunoscut cineva.

  5. skorpion Says:

    stely,
    desi S.C. este un tip foarte inteligent, totusi adeseori a dovedit comportament infantil…si lipsit de cei 7 ani de acasa!
    uneori ti-e si scirba sa mai lupti!
    desi si ce spui tu este corect!

    noapte buna, stely!
    🙂

  6. stely Says:

    AVP,
    Sa ai spor la „framintari ” 🙂

  7. stely Says:

    Din pacate ai dreptate ,skorpion .
    Noapte buna !

  8. CMM Says:

    Pe ceilalți nu-i putem schimba.
    Putem lucra doar asupra minții noastre.

    Agresorul ne poate părea un uriaș amenințător ori o furnicuță imprudentă.
    Depinde de unghiul din care privim și de lentilele cu care privim.

  9. sorin cucerai Says:

    1. Bun, inteleg ca nu stiti cum este perceput AVP in rindul literatilor – ce reputatie are, ca sa zic asa. Nici eu nu stiam inainte de epopeea cu publicarea interviului. Dupa, am inceput sa fiu constient de ea.

    Eu nu judec daca imaginea respectiva este dreapta sau nedreapta, daca provine din observatii corecte sau din neintelegeri (uneori rauvoitoare). Ma marginesc doar sa constat ca ea exista.

    Si, daca exista, cred ca poate si merita sa fie corectata. Asta a fost sensul interventiei mele. Nu l-am jignit cu nimic pe AVP, am incercat doar sa sugerez ca o reflectie asupra propriului comportament l-ar putea ajuta.

    E asta ceva rau, o expresie de neprietenie, de ranchiuna sau chiar de dusmanie?

    2. Skorpion, te asigur ca toate afirmatiile mele, absolut toate, fara exceptie, pot fi citite si in alta cheie decit in cea propusa de tine, a infantilismului si a proastei cresteri. Faptul ca tu alegi sistematic sa le citesti in cheia asta spune mai degraba ceva despre tine decit despre mine. Din pacate.

    PS Ma adaptez foarte greu la volutele lui Stely, care la 5 minute dupa ce ma felicita pentru simpatia pe care inca i-o port lui AVP, concede ca sunt un personaj infantil si prost crescut.

    PPS Desi sunt subiect al mai multor texte si comentarii de pe blogul asta, fapt care ma flateaza oarecum, inca nu am primit raspunsul la o intrebare simpla.

    Cite victime ale comunismului au fost identificate de noul IICCMER? Citi faptuitori de infractiuni cu substrat politic au fost identificati si eventual deferiti justitiei? Pe scurt, cite crime ale comunismului (comise in Romania) a investigat institutul a carui misiune este, asa cum rezulta din propria titulatura, aceea de a investiga crimele comunismului in Romania?

    Acum doi ani imi explicati cu totii ca Marius Oprea e un bou numit politic, care n-a facut nimic, si ca noua echipa va rupe muntii, va identifica nenumarate victime si va trimite in puscarie tone de faptuitori. Au trecut doi ani in care nu am spus nimic, asa ca acum am dreptul sa intreb: cite crime ale comunismului a investigat noul IICCMER prin comparatie cu IICCR-ul condus de Marius Oprea? Mai multe? Mai putine? Niciuna? Astept un raport detaliat si lamuritor.

  10. stely Says:

    sorin cucerai,
    Ce spuneti dvs nu este o noutate .

    „1. Bun, inteleg ca nu stiti cum este perceput AVP in rindul literatilor – ce reputatie are, ca sa zic asa. Nici eu nu stiam inainte de epopeea cu publicarea interviului. Dupa, am inceput sa fiu constient de ea.”

    Noutatea este insa ca ,desi la momentul publicarii interviului ati fost destul de contrariat si mirat de atitudinea lor ,acum dupa cum vedem le impartasiti perceptiile si va faceti purtatorul lor de cuvint, transmitindu-le cu cinism aici pe blog .

    Mai spuneti aici :

    „Eu nu judec daca imaginea respectiva este dreapta sau nedreapta, daca provine din observatii corecte sau din neintelegeri (uneori rauvoitoare). Ma marginesc doar sa constat ca ea exista.”

    Iar eu tocmai asta v-am imputat , ca n-ati facut nimic sa aflati adevarul ,sa vedeti de unde vin perceptiile si care sunt cauzele ,ci doar v-ati „marginiti” sa le constatati. N-ar fi fost nimic rau ,daca i le-ati fi impartasit si lui AVP, inca de atunci de cind ati facut constatarea si cind inca mai erati prieteni .Dar acum ,dupa aproape doi ani de cind acea prietenie s-a facut tandari (si am vazut de ce) „constatarea” dvs,spusa abia acum , a fost perceputa jignitoare si razbunatoare;ca ea nu are nimic a face cu prietenia sau cu buna credinta.

    In ceea ce priveste „volutele „mele pot exista ,dar nu cred ca sunt numai din cauza mea ,ci pentru ca insusi dvs m-ati derutati cu schimbarile de macaz. Da,este ilogic faptul ca mai intai v-am felicitat pentru o anume tenta de admiratie (simpatie ) fata de AVP ,apoi (la 5′) mi-am schimbat „declaratia” ,dar cred ca ati remarcat ce am spus :numai o parte din dvs. este cea buna si pe care o apreciez ,dar ca mai aveti o parte (nu buna ) pe care de altfel am contestat-o, alaturi de @skorpion . 🙂
    Acea parte care incearca sa-l judece pe AVP ,dupa perceptiile unora sau dupa opiniile politice care nu sunt totdeauna aceleasi .Si care incearca sa-l schimbe ,sa-l conditioneze in fctie de ele .
    Eu ,spre deosebire de dvs am pentru AVP o „parte” mult mai mare admiratie ,respect si simpatie si una cit de mica ce nu-mi place si as vrea sa fie schimbata ,nu dintr-un anume egoism ,desi as avea dreptul , ci pentru binele lui. Nu ii impun insa sub nici o forma ,ci il accept asa cum e ,iar cind pot ,ii sar in ajutor ca o buna prietena ,cu riscul de a fi perceputa in diverse feluri ,care , nu mint ,m-au facut sa sufar si care m-au determinat sa ma retrag o vreme de pe blog . Atunci insa, cind mi s-a ivit ocazia , ,am lasat deoparte” riscurile” si i-am sarit in ajutor ca o buna si adevarata prietena. (asa cred eu ,si nu numai )

    Ca sa va convingeti ,iata. aveti aici o „pagina de istorie a literaturii ” de unde puteti afla (ca sa va edificati ) cine il repudiaza pe AVP (din rindul literatilor) ,cauzele ,si cine a sarit ca o „ninja” :)in apararea lui .

    http://www.liviuioanstoiciu.ro/2012/02/china-condamna-azi-la-sapte-ani-de-puscarie-pentru-un-poem-subversiv-in-romania-moare-in-anonimat-un-poet-care-a-facut-puscarie-politica/

  11. sorin cucerai Says:

    @ Stely

    Ati ratat un rind: „Si, daca exista [imaginea publica mai degraba negativa a lui AVP], cred ca poate si merita sa fie corectata.”

    De unde rezulta explicit ca pe mine personal nu ma bucura respectiva imagine, si ca am intervenit doar pentru a sugera strategii de corectare a ei. Strategia propusa de mine a fost ca AVP sa-si asume partea lui de vina pentru respectiva imagine, pentru a schimba ce e de schimbat.

    Prin contrast, strategia lui AVP a fost sa se autovictimizeze in permanenta – si astfel sa externalizeze problema, punind-o mereu pe umerii celorlalti, care in permanenta se fac vinovati de cite ceva fata de el, din punctul lui de vedere – si sa dezvolte un sindrom de „cetate asediata” („singur impotriva tuturor”). Rezultatul inevitabil e dezvoltarea prolixa a teoriilor conspirationiste si decuplarea din ce in ce mai accentuata de la realitate.

    Vi se pare ca strategia asta da roade? Ca ii e benefica?

    Iar daca ii sunteti prietena, asa cum sustineti, de ce il incurajati in directia asta? (Intrebarea e valabila si pentru Skorpion.)

  12. skorpion Says:

    eu, personal, nu-l incurajez pe AVP in nici o directie si mai stiu, ca nu poti schimba un om…si nici nu este bine sa faci asa ceva!

    AVP se cunoaste cel mai bine, deci stie cum sa procedeze pentru binele lui, ideea este sa existe si un lobby pentru Viorel Padina!
    Acest lobby nu exista, oare numai din cauza unor puncte negative?! cum se insinueaza, dar pe care – partial – nu le neg nici eu…
    🙂
    doar nimeni nu este perfect, nu?
    🙂

    deci, cred, ca este timpul ca persoane publice sa prezinte publicului larg cine este AVP si ce a facut in si pentru Ro!
    (eu nu pot ca-s un nimeni :)….)

    si dl. Sorin Cucerai ar putea sa inceapa primul acest demers, care mie imi suna generos si drept.

  13. Sorin ILIESIU Says:

    Stimate Domnule Cucerai,

    Îmi doresc să vă împăcaţi cu dl Padina. Din această împăcare trebuie să câştigaţi amândoi, dar mai ales societatea românească.

    Referitor la Marius Oprea: a fost o mare greşală şi o mare nedreptate îndepărtarea lui de la IICCR. Ideală ar fi fost menţinerea lui, dar nu numai a lui.

    Din pacate, noul IICCMER nu a reusit infiintarea unui departament pt investigarea crimelor neocomuniste asa cum am propus.

    Noua conducere trebuie sa dea un raport detaliat cu rezultatele investigarii crimelor comuniste. Poate ca exista acest raport, dar eu nu l-am primit.

    Noul IICCMER va publica in iunie „Cartea neagra a fratricidului din 13-15 iunie 1990” la care lucrez impreună cu Alin Rus. Sper ca domnii Basescu si Plesu nu vor cere neimplicarea IICCMER in publicarea acestei carti.

  14. Dorin Tudoran Says:

    @ Sorin ILIESIU

    Sorine, ma tin de parte de asemenea discutii purtate pe blogurile lui AVP, din motive pe care proprietarul blogurilor cu pricina le stie. Totusi…

    Totusi: miscarea prin care s-a clocit indepartarea domnilor Marius Oprea si Dinu Zamfirescu de la conducerea unor institute gandite si lansate chiar de ei nu a fost doar „o mare greseala ” si „o mare eroare”; a fost un matrapazlac ghidat politic, o „decapitare” de tip bolshevik, cum le place unora sa se refere la „erori” de acelasi tip. M-as fi bucurat sa spui fie si macar ce spui acum, atunci, cand unii dintre noi au scris ce au scris despre ce se afla in spatele „scimbarii” respective. S-a tacut, bine mersi (ba, unii au si salutat cu entuziasm matrapazlacul respectiv!), in fata unui precedent extrem de periculos. Ce a urmat si continua sa se intample, pe ici, pe colo, prin partile esentiale n-ar trebui sa ne mai „mire”…

  15. AVP Says:

    Sorin Cucerai, Sorin Iliesiu si Dorin Tudoran : v-am răspuns printr-o

    postare noua.

    Mai vbim.

  16. stely Says:

    AVP,
    Comentariul acesta l-am facut imediat dupa ce am constat ca Sorin Cucerai nu a citit linkul de pe blogul lui LIS. Intrucit, intre timp ,au intervenit domnii Sorin Iliesiu si Dorin Tudoran cu comentariile d-lor am renuntat sa-l afisez, nevrind sa deranjez cu prezenta mea. .Acum insa ,dupa ce am citit raspunsurile tale din noul topic m-am gindit sa-l pun .Sa ramina aici ca marturie si dovada pentru mai tirziu . Dar tu hotarasti daca -si mai are rostul sau nu.
    @Sorin Cucerai ,
    Din ce imi dau seama nu v-ati obosit ca sa cititi comentariile „literatilor”din linkul dat de mine nici macar pe sarite .
    Daca l-ati fi citit ati fi vazut ce fel de literati il judeca pe AVP ,cu ce vorbe si din ce cauza s-au napustit asupra lui ca niste hiene ,gata sa-l sfisie .Ati mai fi vazut cum le-a raspuns AVP,in ce termeni (demni ,zic eu) si cum Liviu Ion Stoiciu nu i-a deranjat nici cu o vorba de repros ,ba dimpotriva, le-a multumit acelora .
    Deasemenea ,ce m-a determinat pe mine sa intervin,desi imi propusesem sa tin cont de sfaturile unora ,care ca si dvs acum ,mi-au reprosat ca prin sustinerea mea neconditionata ii fac mai mult rau decit bine .

    p.s. Am adus aici cele mai semnificative comentarii si, daca dupa ce le veti fi citit , veti mai considera ca AVP are vreo vina ,iar eu, deasemenea, ca am reactionat sarindu-i in aparare ,atunci cred ca @skorpion n-ar mai trebui sa va solicite sa faceti acel demers” generos si drept „pentru ca nu sunteti dvs omul acela.

    Aici sunt o parte din comentarii in ordine cronologica .

    Paul Spirescu
    februarie 12th, 2012 at 07:53
    Hopa, şi-a scos AVP-ul ghearele! Şi, mai ales, începe să zgârie!
    Ca întotdeauna, “vremurile noi” sunt cotcodăcite de nişte exemplare cocoşeşti de genul acesta! Venirea la putere a securităţii îi trezeşte un entuziasm salva- vişeist!
    La furat, cotcodăcilă!

    Radu Humor
    februarie 12th, 2012 at 09:10
    Daca se mai indoia cineva de “dizidenta” numitului Abalaru, nu mai are nici un motiv s-o faca. Si-a facut-o el, cu zelul gretos al pupincuristului grabit sa ajunga primul la posteriorul noului potentat cu ochi albastri !
    Daca cele ale lui Basescu, Tismaneanu, Iliesiu (posterioare) au ramas de domeniul trecutului si nu s-a putut alege cu nici o recompensa cu toata pupincureala , mergand pana la celebrul apel pentru realegerea raului cel mic, a declansat operatiunea PM.
    Si sper ca acolo o sa ajunga !

    FIR
    februarie 12th, 2012 at 14:26
    @AVP,
    Eu zic sa-ti trag(i) clanta de pe blog.Deja ne-am speriet de toate acte-le voastre bey,latru de pripas….

    Constantin Dobre
    februarie 12th, 2012 at 13:56
    Abalaru Viorel e in “razboi” cu dl LIS si comentatorii acestui blog:
    Un libric in ale datului cu presupusu despre democratie, drepturi si obligatii cetatenesti, mai putin responsabilitatea statala despre siguranta si respectul datorat cetatenilor romani.
    Locul Abalarului e cel putin la ospiciurile de boli mintale daca nu chiar la puscarie alaturi de cei care jignesc poporul roman.

    Constantin Dobre
    februarie 12th, 2012 at 16:09
    @ Abalaru Viorel
    Bai jigodie patentata, nu incerca s-o dai cotita!
    Crezi cumva ca daca in anul 2010 ti-ai fi permis sa jignesti romanii nu te-as fi taxat asa cum te-am taxat acum?
    Stampila pe care ti-ai pus-o pe blogu-ti de “pamfletar iconoclast” iti tine de paravan pentru a jigni ROMANII SINISTRATI intr-un hal de neimaginat?
    Da un “CHETROI” la ureche crezi ca poti sa iei din partea vreunui roman sinistrat, “cetatean viu”, chiar “cu nume si prenume”?
    Hai sictir, jigodie dementa si puscariabila!

    LaMinut
    februarie 12th, 2012 at 16:47
    @avp, milog nemernic, cum iti permiti ma limbricule manjit de kt la bot sa scrii ororile alea despre sarmanii care stau sub zapezi ?
    scarbosenie, te pregatesti sa iti infigi limba adanc in anu.sul altui handicapat (MRU – si asta e deja pe urmele dejectiei basescu certandu-i pe tarani ca-s lenesi) ?
    e clar abalarule oligofren, ai fost si esti omul securitatii, la cate tone de mizerie regurgitezi zilnic pe net.

    LaMinut
    februarie 12th, 2012 at 17:10
    @jegosule avp, nenorocitule, nu zici nimic despre cum ai putut sa defechezi mizeriile alea despre taranii sub zapada ?
    toate proastele cad pe spate cand zici de “mamica”, “taticu”, dar tu boul-baltii nu ai pic de empatie cand e vorba de evenimente teribile.
    Poet unic ? esti un biet oligofren care repeta la nesfarsit aceleasi cuvinte pe rime infantile. Har ? pupincurism jegos.
    mars in cocina ta dementule

    Constantin Dobre
    februarie 12th, 2012 at 17:11
    @ Abalaru Viorel
    ‘Ten mortii familiei si neamului tau de jigodie dementa, jignitor si insultator de romani sinistrati si neajutorati!
    Piei pe vecie, naparca!
    LaMinut
    februarie 12th, 2012 at 17:18
    @abalaru, in plus, schizo-paranoidule, manci kkt grupa mare , dorindu-ti – dementule – sa intre in legalitate ceva odios de genul ACTA. Si tu zici ca te-a fatat ma-ta disident, asa-i ? Esti nascut sa fii turnator, limbist, tortionar, pupincurist. Ai inselat buna credinta a oamenilor sa-ti trimita bani, ca vai-ce-OP scrii tu. Scrii pe draqu. Esti o mocirla de om, un dement. Mereu la vanatoare de avantaje, pupand in koor pe oricine-ti pare a te milui cu ceva arginti.

    Constantin Dobre
    februarie 12th, 2012 at 17:51
    MESAJ URGENT CATRE PROTESTATARII DIN PIATA UNIVERSITATII!
    Va rog sa scrieti pe multiple pancarde si/sau panze si hartie ceea ce a zis/scris numitul Abalaru Viorel despre romanii sinistrati! Ceva in genul:
    Abalaru Viorel din Corabia despre romanii sinistrati: “ei îşi beau, cu chiu cu vai, ţuicile şi îşi put muierile, normal sau oral, iar capra vecinului doar anal”
    Doamne ajuta!

    AVP
    februarie 12th, 2012 at 18:22
    Mhă, nea Dobre, iţi repet că eu n-am jignit pe nimeni cu nume şi prenume, aşa cum o faci tu, rumâne. Eu doar am satirizat năravuri din comunizmu de altădat, căci d-aia sunt poet anticomunist adevarăt, iar nu sonat ori demagog şi exaltat, deci i-am satirizat – tipologic vorbin, dacă înţelegi limbaju-mi logic & filologic, bey, minerule – doar pe cei care încă aşteaptă totul de la Stat, exact – repet – ca-n comunizmu contra căruia pretinzi că te-ai ridicat şi tu, ba chiar te-ai supalat şi m-ai dat draculu atunci când ţi-am spus că tu, de fapt, n-ai fost decat sindicalist, iar nu luptător realmente anticomunist (însă n-aş vrea să insist şi să te fac dreaq şi mai trist), deci am satirizat doar pe cei care vor ca Statu să le cureţe până şi satu or zăpada din obor, bey, leat, care zăpadă totuşi nu e Oltu turbat, ci poate fi dată la o parte, dreaq, atata timp cât eşti bărbat, nu rahat, cât nu eşti bolnav sau lingav (iar atunci trebuie sa aibă grijă de tine în primul rând ai tai, mey, rumâne, daca îi ai şi ai stiut să-i ţii lângă tine sau i-ai făcut să te iubeasca si să te îngrijească, bey, aşa cum am facut şi eu cu ai mei şi am dormit şi-n gara de nord pentru ei, bey, minerule insultător, bey ! Iar daca Statu vine să te scoată dintr-o zăpadă care totusi n-a fost decat de 60 de cm de înaltă, insă s-a grămadit laolaltă preste case şi preste stradă din cauză că primăria locală a fost leneşă sau năroadă şi nu s-a gândit să pună dreacului acolo parapaeţi anti-zăpadă, atunci de ce crezi şi huri tu că primul ministru e chiar un tâlhar sinistru, cand le cere localnicilor să dea o mână de ajutor soldaţilor, căci doar nu le cădea nasul să pună mana pe lopată şi să dea zăpada la o parte laolaltă,….”

    Constantin Dobre
    februarie 12th, 2012 at 18:49
    @ Abalaru Viorel
    Bai jigodie, cei care i-au numit pe protestatarii din Piata Universitatii “ciumpalaci”, “viermi”, “schizoizi”, “pegra” si pe romanii sinistrati “lenesi” au jignit “cu nume şi prenume”?
    Cine se aseamana se aduna, dementule!
    CAP DE AFIS cu tine, Abalarule, in Piata Universitatii!
    Sa te vada si sa te judece ROMANII, jigodie nenorocita!

    LaMinut
    februarie 12th, 2012 at 20:05
    @abalaru, mare nenorocit esti mah jigodie. Iti dovedesti iar si iar apartenenta la subuman. Cersetor, pupincurist, mincinos, ratat si tarat.

    AVP
    februarie 12th, 2012 at 20:31
    Măi fraţilor, rumânilor, chiar nu e niciun picior de om nu sfânt, o, nu, căci nu există hom sfânt pre Pământ, aloo, ci doar în Gând, care deci să judece jurând pe-al său mormânt, ca un om drept (si nu sfânt, repet), şi să ne spună rezolut : cine este nevinovat, dintre mine, Spirescu, Humor, Dobre, Mihaiescu sau LaMinut, şi cine smânt ? Iar dacă nu se va găsi nimeni ca sa judece in ist hău, atunci de ce credeţi voi că Domnu Zeu va mai răbda acest neam la sânul verde – deci cel de pe Pământ, aloou – al Său ? Dacă voi minţiţi, jigniţi, asmuţiţi şi înjuraţi ca nişte smintiţi, de ce n-aţi păţi ca Sodoma şi Gomora şi de ce n-ar veni preste tariosoara asta chiar Apocalipsa aia pe care ne-o tot vesteşte poetu LIS, după care valea cu toţii în Paradis, n-aşa?, daca ziceti suntem cel mai curat neam pe care Domnu şi L-a promis…? Sau va temeti poate ca nu asta va rezulta la Judecata de Apoi, când se va vedea că l-aţi făcut harcea-parcea până şi pe cel mai nevinovat şi mai drept homuleţ dintre voi… ? Hai pa, darghia moi, si fiţi sigur că Domnu tontusi ne va ierta, aşa cum am profetit altcândva, coleaşa :

    anghel filip
    februarie 13th, 2012 at 13:33
    AVP-ule. Am impresia că nu ai niciun fel de problemă, cum zic cei de prin jurul acestui blog. Eşti tun. Omule, cu ce eşti priponit de troacă? Te porţi ca un porc cu siluetă de aurolac de salon parizian antediluvian. Porc-scafandru cu veleităţi de porc paraşutist. Chestiile astea din şolduri, textualisme de doi bani, chiar că sunt alăbărite. Cumva pe la spate. Dispari!

    steliana
    februarie 13th, 2012 at 17:31
    Sunt convinsa ca cei din piata au avut un maestru lozincard de cea mai buna calitate -Constantin Dobre -iata :
    “Daca nu acum, atunci cind se vor striga lozincile, pana la VICTORIA FINALA (???):
    “ISARESCU SI CU NEAMUL LUI, SPAIMA ROMANASULUI!”
    “TISMANEANU CU AI LUI, FALSIFICATORII ISTORIEI NEAMULUI!”
    “EVREII SI SLUGILE LOR, AU BAGAT SPAIMA-N POPOR!”
    “PATA-PISU CU-A SA GASCA, AU DISTRUS CULTURA NOASTRA!”
    “BACONSCHI JACUZZEANU’, JIGNESTE SI-O FACE PE MARLANU!”
    “TISMANEANU TUCALAR = ANTICOMUNISTUL CAVIAR!”
    “STAPANII EVREI AFARA, ROMANII IN TARA!”
    “AVUTUL ROMANULUI, IN PUNGA EVREULUI/STRAINULUI!”
    “STAPANI, SLUGI SI TRADATORI, SA FIE JUDECATI DE POPOR!”
    “STAPANII IN CURUL GOL, AVERILE LA POPOR!”
    “ROMANUL S-A DESTEPTAT, STIE CINE-I ADEVARATUL VINOVAT!”
    “UCIGASI, MAFIOTI, TRADATORI SI SLUGOI, A SOSIT TIMPUL SI PENTRU VOI!”
    “PUSCARIE PENTRU VOI = LIBERTATE PENTRU NOI!”
    “UCIGASI DECEMBRISTI SI MOSCOVITI, VE-TI FI PEDEPSITI!”
    “SLUGOIUL STAPANULUI, VANATUL ROMANULUI!”
    “PEDEPSIREA VOASTRA = MANTUIREA NOASTRA!”
    “PEDEPSIM PENTRU TRECUT SI-O LUAM DE LA-NCEPUT!”
    “JOS SISTEMUL TRADATOR SI CORUPT, SI-O LUAM DE LA-NCEPUT!”
    Acestea-s doar o parte din sloganurile care trebuie strigate de romani pe strazi, spre mantuirea si demnitatea noastra!”

    p.s
    Orice roman sanatos la cap si suflet curat ,daca ar citi comentariile acestor indivizi de aici , isi va da seama cine sunt adevaratii iubitori de tara si de oameni. In nici un caz ei. Cit despre constantin dobre de aici ,cred ca trebuie sa-l ignoram .Acesta nu este cel adevarat ,cel pe care-l stim noi . Daca ar fi fost, ar fi raspuns onest intrebarilor mele . Nu mi-a raspuns pentru ca habar nu are despre ce este vorba acolo. Imi este teama ca adevaratul Constantin Dobre e mort de mult .Si,da ,cind citesc lozincile demente de mai sus ,pe de o parte ma ingrozesc ,iar pe de alta ma linistesc ,intrucit observ ca AVP este intr-o companie selecta ,injuriat intocmai ca si unele dintre personalitatile culturale si politice de prim rang. Daca ei nu se sinchisesc ,nici el nu trebuie sa aiba nici un motiv .Asadar ,sa-i lasam pe ei aici,intrucit se merita unul pe altul. Iar pe domnul LIS sa-l lasam in compania lor ,eventual sa astepte Apocalipsa impreuna , caci cine se aseamana se aduna.

    steliana
    februarie 13th, 2012 at 21:29
    Un prieten (ca mine) ,un coleg de breasla si de generatie (ca domnul LIS) ,un simplu un comentator (ca domnul OM ) sau vizitator ca @dragos n-ar trebui sa lase sa se intimple o asemenea descarcare de ura si violenta verbala . Deocamdata a reactionat prietenul ,care ca orice prieten (bun ) la nevoie se cunoaste . Sper din tot sufletul ca si ceilalti sa reactioneze ,nu neaparat ca mine sau subtil ca @dragos ,ci cu un simplu”Nu “.

    LaMinut
    februarie 13th, 2012 at 22:03
    Domnul LIS a reactionat:
    “Le mulțumesc și le strâng mâna tuturor celor ce au semnat ieri la Comentarii și l-au pus la zid, demni, fără iertare pe pupătorul în părțile dorsale ale lui Băsescu, un poet oportunist, azi, de toată jena (cu un vocabular inadmisibil), care și-a permis să jignească amărâții de sinistrați de la țară și să-i ridice în slăvi pe noii guvernanți, în schimb.”

    Liviu Ioan Stoiciu
    februarie 14th, 2012 at 00:25
    Nu ți-ar strica un pic de demnitate, AVP – să fii critic nu cu amărâții și neputincioșii, ci cu puternicii trecători ai zilei, care-și bat joc inclusiv de tine (uita-te la cât ești de prăpăstios). Am văzut că ți-ai cerut scuze pentru jignirea sinistraților (credeam că te-ai trezit la realitate, chiar mă gândeam să te felicit), rămâne să-ți ceri scuze și pentru jignirea protestatarilor din stradă și din Parlament… Îți urez să fii sănătos și să dai strălucire regimului Băsescu cu înjurăturile tale la adresa mea

    dragos
    februarie 14th, 2012 at 00:50
    Auzi, bre, Stoiciule, ca eu nu sunt dus la biserica: ia cimileste prin ultimile 25 – 30 de articole pe care le-ai scris, ca o sa razi singur cum plimbi stacheta partinica aleluia aleluia, pana o cobori de nu mai trece nici musca. Eu te-ndemn, nu te judec, nu astept multumiri, dar daca ar fi sa-ti dau un sfat el nu poate fi decat unul: sterge-le(pana nu incepi sa semeni prea mult cu carta)!
    Iar daca ti se pare ca am tupeu, consulta o sursa neutra sa vezi daca am dreptate sau tupeu.

    AVP
    februarie 14th, 2012 at 01:01
    Tocmai că eu am demnitate, Lis, cognate (n-o să-ţi mai zic niciodată fratre). Io nu tin nici cu Băse ista (decât atunci când îl văd agresat într-un mod nedrept şi absolut turbat), pe care în realitate l-am criticat cum nu l-ai criticat tu niciodat, aloo, nici cu Ixulescu or Escu, pentru ca mă ia cu binişoru sau pt că-mi e văru, nici cu pretinii mei, dacă n-au caracter, iar nu doar intelighenţă şi talent, bey, nici cu cutăriţă scriitoru, numai pentru că în mod viclean să-mi leenga faţa sau picioru, dacă e critic top-ar, socotitoru fondului literar sau face parte din caracuda batalionului provincial, şi nu tin nici măcar cu boboru ista din care mi se trage tot neamu şi viitoru : ci ţin numai cu Dreptatea şi Adevăru, aloo, încercând dă-l înţeleg pe Băse ista (şi chiar dacă el e un arogant, ca să nu zic un mărar sadea), ce-o face şi el pe biet or ticălos – după naz, caz şi praz – conducătoru, într-un moment istoric infernal de periculos, însă de baz pentru naţia asta aflată în prag de mare necaz, în care nu-l ajută nici norocu şi nici elita ce face naz, care nu poate semăna decât tot cu poporu din care se trage şi ea, n-aşa ? (şi precizez că vbesc de boboru care a fost tocat în Iepoca Cea cu Malaxoru Colectivist, helas…). Dar zău că nu vreau să mai insist şi să te fac şi mai trist, mey, rumâne. Rămâi, în continuare, jemanfishist, atunci cand minerii de subt nasu tău il ciomăgesc pe cel mai nevinovat ochelarist. Aşa să-ţi ajute Dumnezeu, în care cred foarte puternic şi eu (în felu meu).

  17. stely Says:

    Hmm ,am pus un comentariu ,dar nu s-a afisat . Banuiesc ca din cauza ca este cam lung . Da,am sa-l fragmentez .

  18. stely Says:

    Gata ,desi l-am fragmentat tot nu s-a afisat .Renunt ,intrucit am pierdut prima jumatate iar a doua nu-si mai are rostul .

  19. skorpion Says:

    Stely,
    recunosc ca am intrat pe site-ul lis, dar nu am putut citi pina la capat, limbajul fiind de o abjectie rara..
    efectiv nu pot intelege de unde atita ura revarsata pe Viorel Padina, care nu le ia absolut deloc piinea de la gura…

    ori talentul lui AVP sa fie in stare sa declanseze atita violenta verbala? nu ca AVP ar fi perfect, dar totusi nici oamenii aceia cu limbajul acela abject nu sint perfecti…

    dezgustator ”dialog”, ca numai dialog nu se poate numi….
    parca am intrat intr-o hazna
    bleah….


Lasă un răspuns

