O adresare către Buduca Taichii… :)))

Fiindcă n-am timp nici să mă văicăresc, vba aia, şi spre a mai schimba râmele şi rimele de pe my blog, care s-au albit de atâta zadarnică aşteptare a peştişorului de aur, ăla care să mă scape dreq, în fine, de sărăcie, am scos de la naftalină un mesaj străvechi de pe forumul „Ziua”, din 2004 sau 2005, băgat acolo subt preşu rubricistului Ioan Buduca (nefiind nici măcar sigur, iacătă, dacă nu cumva l-am mai pus o dată în tonomatu de aci… oops).

***************************

E posibil ca tu să n-ai nici o cunoştinţă de existenţa sublimissimă a acestui colţişor de hyperspatz, unde o ceată de 30-40 de nickuri fără vârstă şi fără sex pe faţ’, ca orşice fiinţe din virtualitatea fistichie, ronţăie toantă ziulica articolaşele lu mirunica, zânica loco de hârtie, ce-l bagă pe nick hara în harmăsărească vrie şi pe nick atamild o ţintuieşte în fatala-i bucătărie, ale lui naş sorin, contramarinel – nu amiral, cum se crede iel – din senin, după ce până mai ieri lipăise cu sailor din aceiaşi ţîţă acelaşi vin sfinţit cu germeni roşiori de plop, de la mânăstirea de lângă prislop, ori ale lui ady severin, ale lui grandeescu sau madam zpetre, când poreclele noastre proclete n-au chef să se transforme în flăcăi / fete cucuiete, în belferi ţepeni sau în suede bete, în sobri de băcănie sau în ţigani din nemţie, în motani încălţaţi/ descălţaţi, după naz şi praz, sau în călugări egzaltaţi care când nu prea mai au, ori, din contra, au prea mult gaz la credinţa/ phooterea de baz’, te-apucă ferentareşte de oaie şi te taie ca pe cârnaţi, asta în caz că nu-ţi umblă pe la găoaz’, sau nu te pun să le cânţi tricoloru din ştremeleaga pe post de caval, dacă te-au prins că nu ştii să execuţi nici măcar doiniţa ca nea vlăscean ot romanaţi din frunzuliţă de trei fraţi pătaţi, normal… Dreaci curaţi, angeli radioşi, dar la suflet nespălaţi, lucizi circumstanţiaţi, liberalo-dadaizaţi, sau energumeni deşănţaţi, securişti syndicalizaţi în loji cică de lari şi penaţi, sau traktorişti doctorizaţi înainte de fi alfabetizaţi, amerloci împământaţi ca sămânţa streină ce creşte pe vrej de scaieţi uscaţi şi se crede soia de missisippi cu gust de trandafiri hiigenizaţi, făcându-se că nu bagă de seamă că tufişu în care cresc îmbârligaţi e plin de kkţi şi că orice rafală katrină îi poate transforma în furaj pt bătrâna suină, sau rusnaci chişnevizaţi, lansaţi direct cu katiuşa în norii transnistrizaţi apoi paraşutaţi pe post de patrihoţi înlăcrimaţi de doru bassarabiei şi zugrumaţi de-al bucovinei dulce laţ, păi ce nu pot fi rumânii noştri când sunt anonimi şi-nsărcinaţi cu misii de dincolo sau de dincoace de carpaţi, de preste balta neamului de atlanţi scufundaţi sau din cornu africei, colţ cu-al asiei spaţ, bine bronzaţi şi relaxaţi, dacă nu remuneraţi, aterizaţi…?

Dar voi, ceata lu piţigoi, bătrâne vlăstare din al culturii piţifelnic portaltoi, dai într-unul (ca-n nea goma, n-aşa?… ;)) c-un pleşiţoi şi ţipă 2222 de „colegi” ieroi, însă nu pe loc, ca zavaidoc când trăgănează cantata-i cu floc, pardon, foc, ci hăt apoi, după ce-aţi trecut dealu „salvaţi” de „revoluţionarii” de cel mai soi, reşpective de ex-teroriştii fraţi moroi, aşadar după 21-22, când era claro că sfantu nelu, căluşaru alunelu şi armata patriei, învingând fiara bicefală compusă din odiosu ceşcoi şi sinistru codoi, ţineau deja cu noi, n-aşa?, păi voi ce altceva sunteţi, my friend – şi zi merci că nu-ţi zic daraghia moi -, dacă nu tot o găşculiţă de famelici strigoi, însă nici măcar virtuală ca zilierii lu sorin boy – aloo, io n-am spus ciripoi, ca vadimoi -, ci neşte biete vieţuitoare din lumea de hârtie de ziar, cu aere de group elitisto-canonico-kknar, sau te pomeneşti că voi v-oţi crede şi azi al Ro far telectualo-moral, deşi dacă cineva a dovedit ceva pe-aci, la porţile orientului colectivist, degenerat & fanar, nu c-un dosar sau două, ci c-un car de probe nouă, cum că s-a făcut că plouă când preste săraca Ro ploua cu ouă de şerpi of dudău şi de porc de câine rău, atunci desigur că chiar voi aţi fost ăia, domnu meu, intelighenţia lu peshte prăjit, care când goma era umilit de-o ploşniţă la securitate şi intra în bulău şi-n mit vă prefăceaţi că staţi cu burta pe carte şi că vă scrieţi operile estetico-minunate, deşi oricine ştie că fără libertate creaţia e ca viaţa fără moarte, ca ziua fără noapte, ca bulă fără coate-n baie sau ca phala bicului şi-a voinicului fără magnetizmu leandickului de la integratoarea brună sau bălae, reşpective e o lae, deci ceva ce nu se phooate, bey, nepoate…! Ce făceaţi şi ce faceţi voi, dear buduca taichii, decât dâmboviţeanu sanki-pârsanki, mey fratre, şi să tocaţi vorbuliţele toante la colonoleasa candroi, sucită azi şi răsucită în patron sereiscoi, să faceţi şi să răsfaceţi aceleaşi clasamente de arici pogonici şi topuri de furnici, săltând apoteotic „fetiţa” cu garofiţa, eliberată de voinicu cărtărici, pe post de moştenitoare în castelu de chirpici, sperând ca la nunta ăsteia să mai haliţi drea’ şi-altceva decât eternii mici şi pişăcioasele berici pe subvenţii de pitici, a…?

Fugi drea’, te pomeneşti că constipat şi-acu’ de messa sardanapalică a primului secretar de la oneşti, la care – ca şi floricica portocalie, ex-apolitică, din cărtăreşti – nu se putea să lipseşti, n-aşa?, oi crede din oraţia mea că io nu observ a lui nea goma dambla :((, din care rezultă că nu în primu rând naţia sa de neaţă e de vină pentru amărâta-i viaţă, n-aşa?, ci Evreimea de aiurea, oculta lu gamulea sau holocaustiştii lu papulea… Io mi-am expus – direct şi desigur naiv cum sunt – părerea în cestie de la bun început, bey, şi chiar am impresia că vorbele-mi nu s-au pierdut în vânt, normal, din moment ce parcă mă repeţi cuvânt cu cuvât…

Amical, colega…;)

avp

15 răspunsuri to “O adresare către Buduca Taichii… :)))”

  1. Stely Says:

    AVP,

    Banuiesc ca printre cele „30-40 de nickuri fără vârstă şi fără sex pe faţ’, ca orşice fiinţe din virtualitatea fistichie” , aduse in discutie in topicul acesta ,scris in primii tai ani de „hipersatziu” pe unul din forumurile pe care ti-ai cistigat rapid notorietatea, se afla si cel care te tot hartuieste acum la spam 😉
    Am parcurs topicul cu gindul ca l- as putea intilni printre nickurile pe care le invoci si le descrii aici cu umor :
    . …” poreclele noastre proclete n-au chef să se transforme în flăcăi / fete cucuiete, în belferi ţepeni sau în suede bete, în sobri de băcănie sau în ţigani din nemţie, în motani încălţaţi/ descălţaţi, după naz şi praz, sau în călugări egzaltaţi care când nu prea mai au, ori, din contra, au prea mult gaz la credinţa/ phooterea de baz’, te-apucă ferentareşte de oaie şi te taie ca pe cârnaţi, asta în caz că nu-ţi umblă pe la găoaz’, sau nu te pun să le cânţi tricoloru din ştremeleaga pe post de caval, dacă te-au prins că nu ştii să execuţi nici măcar doiniţa ca nea vlăscean ot romanaţi din frunzuliţă de trei fraţi pătaţi, normal…”

    Cred ca nu l-ai avut in vizor ,deoarece atunci nici nu indraznea sa-ti zica ceva ,ci doar te admira de la distanta . Spun asta ,intrucit la inceput cind si-a construit „b(Arca” mi-a marturist intr-un moment de sinceritate si …tandrete , uite ce :

    „Tanti Stely : Viorel Padina – bloggerul este un revolutionar notoriu al hiper-spatz-ului. Omul a scris istorie in universul virtual, pe forumuri, pe editiile on line ale ziarelor si in blogosfera. Este un titan consecvent care a promovat forme noi de arta in concubinajul cu internetul, eterul in care vocile (anonime sau nu) se propaga cu viteza luminii.”

    Asta era „mai an „? cind a venit pe blogul tau,dar vai ,cu un nick si cu un comportament hilar ce s-au dovedit a fi naruitoare pentru b(Arca) sa ,care s-a impotmolit de curind intr-o mlastina si a devenit o epava .
    Dupa cum ti-am spus mie imi este mila de el …

  2. AVP Says:

    Stely, cea mai mare jicnire pe care i-o poti face unuia ca goe e sa-i spui ca ti-e mila de el (nu conteaza nici faptul ca mila e buzduganu de prevestire a liubirii…oops). Asa ca mai bine sa-l lasam naiba in pace, poate-si revine, mai stii ? Eu unul, – nu cred. Decat daca as incepe sa intorc timpu inapoi si sa-mi pierd vremea periindu-l pe Goe, incercand deci sa-l calmez si sa-i recastig stima si mandria. Insa zau ca n-am nici timp, nici chef de asa ceva, desi Cartea Bunelor Maniere in Hyperspatz si Marketingul Virtual asa recomanda. Sa fie la ei, acolo.

    ps. Cand o sa am timp sa numar urmele coltilor de la gaurica din gard, o sa-ti trimit fotografia caninilor, cf traditiei deja formate.

  3. Stely Says:

    Ba eu cred ca lui ii place biciurea. 👿 Prin urmare daca-i place lui crede ca iti place si tie. De fapt asta inseamna pentru el „a plati polite” . Eu l-am rugat sa ma lase in pace . Sa nu -mi mai invoce @nickul si nici sa ma mai foloseasca cu scopul de a-ti zgindara orgoliul , gindind ca te enerveaza si in final sa te sustraga de la treburile tale. Asta este cauza pentru care imi este mila de el : ca si-a fixat un tel in viata fara sorti de izbinda . Si ce-i mai rau pentru un tinerel ca el ? Sa-si piarda vremea pe bloguri si forumri de valoare , hartuindu-i pe bloggeri si editorialisti si se puna la mintea lui tanti Stely, o gospodine inculta . Zau ,cum nu-si da seama cit este de ridicol ?
    Dar desigur ca asta este solutia cea mai buna :sa-l lasam naibii in pace ,poate-si revine .

  4. Stely Says:

    Tocmai ce am trecut in revista inca unul din topicele cu cele mai multe comentarii. Merita citite si vizualizate ,in primul rind topicul & „desemnele” exceptionale ale celor doi maestri ,dar si comentariile . Daca aveti nervi si rabdare ,cititi si comentariile unor nickuri (troli) si veti putea observa ca a existat din partea luiAVP&Devis Grebu atit rabdare cit si bunavointa pentru a-i face sa inteleaga ,cine sunt si ce vor dumnealor de la respectivii troli. Iata un prim exemplu .

    AVP spune :
    16 mai 2010 la 12:05
    Mey, baieti, astia de mai sus: dupa cum vedeti n-am nicio problema sa va las sa spuneti tot ce vreti, numai ca daca v-as lasa continuu a latra, voi ati tine-o numai si numai asa si-ati sfarsi prin a pleectisi or a enerva toata lumea serioasa dup-acilea.

    @radule, si daca as fi megaloman, cum zici mata, care-i problema…? Si Dzeu e megaloman – sigur -, si nu-l aresteaza nimerea ori sa-l bage la Balaceanca… Si afla mata ca un megaloman se poate vindeca, insa un prost facut gramada sau un redus mental, – ba…

    I-am mai spus io altui prichindel care nu suferea nici de-al drea “megalomania” mea:

    Totu e masca, bey, spuley, e jocul mai mult sau mai putin subtil al Bufonului, deci al poetului, caruia de cand e lumea ii place sa se copilareasca – dupa unii, sa se cam prosteasca… -, provocandu-i pe hoamenii seriosi, insa prin definitie prudenti, oportunisti si fricosi, sa gandeasca fara spaima de eticheta sau politia imparateasca, ba chiar sa si zambeasca, de ce nu ? si spunandu-le adevarurile pe care burghejii / oamenii cumsecade n-au curaj sa le rosteasca, de frica regelui, a marimilor, a logicii, a popii, a cucoanelor, a vedetelor, a vecinilor sau coniventzelor ce stau gata-gata sa-i zdrobeasca subt greutatea lor urieseasca, normal…

    Pe tine te pune pe jar, ca pe orisice cocosel franar, faptul ca AVP pare sa se creada phaunul cel mai star, ingamfat si mistocar, pai cum drea’… Probabil ca numai complexele-ti de hom mic, iritat si de-o furnic’, la o adic’, si provicializmu-ti telectualo-tembelic te impiedica sa percepi ca asa-zisa grandomanie a lu mandea e o poza gingirlea, c-un anumit skepsiss in ea, in care ma impostez asa, de-al naiba, ca sa gâlgâie intelighentzia de-ncantare & haz si ca sa moara maalaua hyperspatziului de nacaz, dupa caz, naz si praz, n-asa … ? Caci ce dreaq de arogant & pempant poate sa fie, bey, un hom cu-o simbrie de doi lei, imbracat la second hand si care-n viatza lui n-a parasit al sau land…?

    @ager p, iti dadusi in petic ca n.tzaganu… Cat te-ai invartit pe langa gardurile casutei mele, ca sa te bag in zeama si sa te primesc la bal, imi vorbeai de parca tu ai fi fost un viermisor tombal iar io Hanibal, iar dupa ce te primi omu-n cas incepusi sa ma tutuiesti si sa ma iei la refec ca la claca din maalaua Sarindar, halal… Ce te pute pe tine grija daca pe mine fetele ma adora si pe tine de abhora, mey, rumane… ? Mai bine uita-te ca toate argumentele cica zdrobitoare cu care intrasi in hora se dusera pe apa sambetei ca o flora microbiana dupa ce ai tratat diareea porcului cu diana, nici macar cu ceai de sanziana… De aici semnele de exclamatie de dupa toate frazele tale de inima balana, hiisterizate ca o joiana sau carlana dupa ce vede taurul cel mai de seama…

    Cat priveste aluzia ca io as fi sponsorizat de madam Udrea, du-te naiba si citeste colea, si cu asta basta.

    ps. In orice caz, de acum incolo veti discuta – daca veti mai avea chef sa treceti pe-aicea, desi nu v-a invitat nimerea si nu va doreste nici drea – exclusiv la topic, fara a va mai lega de persoana mea sau a altuia, iar daca nu – valencia ! Si daca nu va potoliti nici atuncea si-o sa ma bateti la cap la spam, ca obraznicaturile lu Dynam, veti pati ca “raduhumor”, caruia provideru sau, iar nu eu, i-a taiat mustiucu ala prost de gura, atisemit si rau. Pricepi mata ?”

  5. Stely Says:

    Iar aici ,iata cit de civilizat (nobil ) si argumentat ii raspunde acestui @waslaw ,maestrul Devis Grebu .

    Devis grebu Says:
    16 mai 2010 la 16:48
    @waszlaw , desi incerci –vizibil –sa-ti demonstrezi eruditia “multiraterala” – nu am sa-ti raspund zeflemitor ( nici nu am interesul ,caci s-ar putea sa-ti schimbi parerea despre mine …si cine-mi mai ramane…?rasfiratzi…prea rasfiratzi…?) ,dar am sa constat –cu tristetze– ca desi pseudonimul e polonez , comportamentu-ti e dambovitzean .Sa ma egzplik : daca nu ma-nsel ,ai intrat –meteoric-pe acest blog , improscandu-l din senin pe AVP cu flegme si injuraturi… De ce…? De ce ,atunci cand ai vrut sa-ti exprimi un punct de vedere–pozitiv despre mine-daca am inteles eu bine…?– ai dat dovada (ce-i drept ,putin apasat, ca sa”demonstrezi”
    eruditia ) de capacitatea argumentarii…? Dar ,lui AVP ,chit ca
    ( sau tocmai din aceasta cauza ) va exprimati ideile/opiniile/ principiile/ideologiile/afinitatile–probabil–pe aceeasi suprafata a eshichierului, invectivele va tin loc de prolog…?
    Dece –desi arborati ( din transeea pseudonimului) flamura poloneza ,nu puteti admite/concepe ca un artist plastic-in ocurenta ,eu-poate sustine CHIAR CU VEHEMENTA ( imaginii sau verbului sau a actiunii ) ,idei ,principii , actiuni, reforme ,

    etc.,ale oricarui om politic –de la Primar -la Presedinte ,daca ele COINCID cu cele proprii , fara a se inrola in miscarea politic/ideologica a acestuia/ora si –mai ales — FARA A SE VINDE ,devenind o CURVA A PUTERII . Vedeti , aici drumurile noastre se despart brusc si violent . Caci , traind –ca exilat– cca. 40 de ani in Occidentul democrat ,mi-am insusit o cu totul alta mentalitate decat a Dtale . A omului liber si
    –mai ales– DEMN . Acolo ,nu-i de conceput o astfel de pozitionare in problemele “cetatzii” . Puteati ( fara sa reusiti-probabil) sa incercati sa-mi demonstrati CU ARGUMENTE ,greselile mele ce va deranjeaza ,sa acceptati cu stoicism riposta mea ( si nu numai ) .Dar ,NU ,petru AVP
    flegma injuriei ,iar pentru mine oprobiul degradant .

    p.s. In final veti vedea ca acesta s-a retras cerindu-si scuze ,iar de atunci nici ca a mai aparut. In schimb au aparut altii 😉 care au luptat pina la epuizare pentru apararea dreptului la exprimare libera ( injurii , calomnii si alte flegme) al unui singur trol (radu humor ) .
    In final acesta (@Dl Goe )si-a recunoscut( abia acum) infringerea .Dar ,desi cindva (mai an )si- a cerut scuze (iertare),cu destula umilinta , ba si cu promisiuni ca va fi un „altfel de goe (mai bun )” , continua mai inversunat si fara nici o miza (ca doar s-a declarat invins ) sa-i bombardeze (la spam ) cu injurii ,ironii si mistouri gretoase in principal pe AVP,apoi pe toti cei care il apreciaza (lauda ) . Ramane un mister : ce se petrece cu el ?

  6. AVP Says:

    Stely, nimanui nu-i plac infrangerile si nici laudele exagerate aduse adversarului ori rivalului, asa ca e mai bine – mai crestineste – sa tacem. Daca ai vedea ce epitete iti atribuie ipochimenu negru-n ceru gurii la crapatura din gard, nu te-ar mai preocupa absolut deloc „suferinta” gretoasei aratari. Fa ca mine, e.g. : nu te mai uita pe Troaca lu Goe – pe care ipochimenu genitor a abandonat-o expres in labele trolului, pentru ca ista sa aiba un debuseu de publicare pentru porcariile-i fara limita – sau nu mai ceti textele ipochimenului (pe care in schimb le-au descoperit, in fine, englezu’ nea Dobre si cu poetu’ crestin LIS…oops) si-ti vei regla sarmana tensiune… Caci, altfel, cui sa te plangi, in tzeara lu Papura Voda…? 🙄 Mboagiului din Los Angeles ? Justitiarului nea Costica de nu se stie unde…? Lu nea Base, care nici macar nu ne-a zis un mersic pt faptu ca ni i-am facut pe astia dusmani, din cauza lui…? Fii inteleapta, asa cum si esti, bre. Hai sa nu ne mai legam de nimeni si sa vedem ce-o sa se intample ; te pomenesti ca goe ista va disparea de la gaura din gard, a…? 🙂

    Pe maine.

  7. sorin cucerai Says:

    Telegraf (Constanta), 18 februarie 1992. Dati click pe poza pentru a citi.

    http://viitoruldeierieazi.blogspot.com/2011/02/ce-ti-doresc-eu-tie-romanule.html

  8. AVP Says:

    Nu cred ca eu am exclus vreodata posibilitatea ca Traian Basescu sa fi fost informator al securitatii sau chiar securist. Important este nu ceea ce a fost cineva, candva, ci ceea ce a facut dupa potop. In fond, securistii – sau cel putin o parte dintre ei – au pus in miscare chiar „revolutia” care ne-a scapat de Ceausescu si de Lagarul Comunist, si deci care-i problema ? Mircea Ionescu Quintus a fost informator dovedit al securitatii, dar asta nu l-a impiedicat sa fie un respectat si indragit presedinte de onoare al PNL. Iar exemplele pot fi continuate cu sutele – dintre fruntasii politici de dupa revolutie -, daca nu cu miile.

    De altfel, mi-am spus de mult parerea in spe. Si chiar daca presedintele Basescu nu a indeplinit – si nici n-avea cum, hic et nunc – conditiile pentru care am initiat apelul pentru realegerea lui in decembrie 2009, il consider inca „raul cel mic”. Faptul ca ultimul ministru de finante avizat de el a fost declarat ministrul european de finante al anului 2011 sau ca Romania e un partener foarte serios al NATO si al UE, la anno domini 2012 sunt probe ca, in esenta, nu am gresit (chiar daca pentru mine personal sau pentru familia mea, in acest moment, optiunea pro Basescu se pare ca nu e cea mai fericita). Sa stam stramb, dar sa judecam – per ansamblu – drept. Altfel, nu ne puteme socoti nici macar filosofi, darmite intelepti.

  9. Goldmund Says:

    Suntem calatori, calatorim, vizitam, privim ce nu putem intelege sau avea, suntem privirea de sub Cer

  10. Alin Roman Says:

    Daca nu-i cu suparare am si eu o intrebare :
    Mai dar voi cand naiba mai si traiti VIATA caci vad ca stati numai pe NET ?! Sau acum totu-i virtual ?

  11. CMM Says:

    Unde altundeva cârcoteala, suferinţa, înţelepciunea, politica şi lirismul ş.a. ş.a. s-ar asocia aşa firesc?
    Şi fără capete plesnite?

  12. AVP Says:

    @Alin Roman – poate intelegi ceva din asta :

    https://viorelpadina.wordpress.com/2011/12/22/comunitatea-virtuala/

    @CMM – pai nu… ?:)

    Postare noua.

  13. Stely Says:

    @Alin Roman ,
    Ti-ai gasit un moment nepotrivit pentru asemenea intrebari . Daca te-ai fi uitat mai bine ai fi vazut ca topicul prezent este din data de 9 ianuarie ,iar astazi suntem in 12 ianuarie ;ca s-au adunat in trei zile numai 12 comentarii , numai de la patru comentatori. Dintre ei ,numai eu, @Stely ,am postat de mai multe ori (de 5 ori ). Banuiesc( deci )ca mie mi-ai pus intrebarea de mai sus.
    Ei, bine ,da . Stau destul de mult pe NET (bloguri ,facebook,ziare cit si pe alte programe,fime (jocuri ) etc.. Intre timp mai fac si alte treburi gospodaresti si din cind in cind mai si citesc . In concluzie imi traiesc in mod util si placut VIATA .
    P.S. Imi place raspunsul tau @CMM . Apropo, am vizionat cele doua parti ale filmului cu N H.
    Vreau insa sa astept sa-l vada si AVP ,intrucit sunt citeva lucruri pe care( cred ) ar dori sa le cunoasca, asa cum sunt explicate (frumos si convingator ,zic eu ) de acest tanar ,destul de sigur pe el si pe ceea ce spune. Pe mine m-a convins ,dar mai mult in prima parte,cea stiintifica (de fizica ) ,unde a argumentat ,cu exemple concludnte si cu dovezi. Desigur ca si in partea a doua au fost chestiuni interesante ,unele destul de fascinante . Interesant si modul cum a interpretat unele capitole din Biblie (din Vechiul Testament ) cele privitoare la Dumnezeu ,precum si la originea omului.
    p.s. Mai mult ca sigur ca la capitolul asta , AVP, va avea ce combate . 🙂

  14. AVP Says:

    Am apucat sa vaz si io prima ora din expunerea lui Hassim. Mi-a placut, dar nu foarte tare … Dupa ce vad si restu (cand s-o putea) mai vbim.

    Pe maine seara.


Lasă un răspuns

