11

Azi se împlinesc 11 ani din ziua când m-am despărţit pentru totdeauna, pe un pat din sordidul spital de la Corabia, de unicul meu frăţior, Mihăiţă-Costel.

În fotografia din 31.07.1983, la aniversarea de un an a fiului meu Marius-Antonin, de la stânga la dreapta: Petre Dincă şi fiul său, Alex, vărul meu (şi totodată al lui Petre, pe line maternă), Gelu Grecu (tatăl lui Gabriel Grecu), cumnata mea, Geta, cu Marius, fiul meu, Mihăiţă-Costel cu Macrinel, fiica mea (avea atunci 9 luni), naşul nostru, Justian, eu şi Alexandra, fiica lui Petre.

2 răspunsuri to “11”

  1. Stely Says:

    Of, n-am vazut postarea 😦 .Sper sa nu fi pus-o mai demult . Este o zi trista pentru tine .” Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l aiba in paza „,iar tu sa ai grija sa-i pastrezi vie amintirea ,asa cum faci acum .

  2. AVP Says:

    Multumesc Stely. Postare noua.


Lasă un răspuns

