Steluţa

Pe vremea liceului, Steluţa era o dracuţă de fată, agilă ca o pisicuţă, cu nişte codiţe cu fundiţe rozalii şi cu ochişorii migdalaţi & vii, campioană de gimnastică preste noi, liceenii nașparlii. Când am revăzut-o, mult după terminarea şcolii, se ţinea încă bine, suplă şi la fel de vioaie, șuşotindu-mi-se de către cunoscuţi că fosta-mi colegă, după o primă căsnicie ratată, din care se alesese c-un copil problematic, s-a luat apoi c-un ex-miliţian, cu care cică Steluța făcea tot felul de figuri sportive în dormitorul dumnealor, de se mira şi bombănea întruna urbea noa’ cuminţică sadea, păi cum drea’, la ora-i de bârfă & cahfea.

Copilul Steluţei crescând şi fiind din ce în ce mai clar că are probleme serioase (o formă gravă de autism, probabil), ex-milițianul a abandonat-o pe fosta-mi colegă, iar ea a rămas singură în casa bătrânească, o casă din cărămidă roşie, cu-o curte mare, care însă se degrada pe zi ce trecea, fără o mână de stăpân pe ea. Steluţa, despre care la un moment dat auzisem c-a fost pe la doctorii din străinătate, cu ajutorul unor fundaţii umanitare, sperând că va găsi vreun leac pentru frumosul şi tăcutu-i fiu, de care era nedeslipită, luându-l după ea peste tot, a dispărut pur şi simplu din vederea mea. Deunăzi însă, la o cotitură de stradă pustie, brusc îmi ieşiră-n faţă Steluţa şi fiul ei : ea, total albită, colbuită, jegoasă şi îmbrăcată efectiv în zdrenţe, încocârjită subt un sac de bulendre ferfeniţite, el, fiul, subţire şi năltărog ca o trestie, frumos ca un adonis, însă la fel de jegos ca şi ea, şi gol puşcă, aloo… – deşi e flăcău sărit mult de 20 de anişori -, cu-o privire extatică şi c-un zâmbet pierit subt mustacioara-i fină, c-un baston sau mai degrabă un băţ în dreapta, plus o pungă cu mâncare adunată de prin ghene, probabil, căci recipientul exala un miros îngrozitor, iar cu stânga trăgând-o energic pe mamă-sa după el, aşa cum un harmăsăraş năvalnic și-ar târî stăpâna ce-l ţine de dârlogi, când ar mirosi f-o iepşoară în depărtări. Nemaiavând cum să mă-ntorc din drum şi nici să traversez pe trotuarul celălalt, m-am prefăcut că m-aplec fulgerător să mă-nchei la şireturi, însă Steluţa, trecând prin dreptul meu, îmi zise cu aceeaşi voce de altădată, incredibil de caldă şi de calmă: „Bună, Viorel!„, fără să se oprească ori să se uite la mine, măcar… 😳 M-am ridicat şocat şi-am privit în urma lor, mirându-mă cum de femeii nu-i iese sufletul, atât de energic o trăgea fiu-său înainte, băiatul înturnând capul din când în cînd spre ea şi zâmbindu-i mamă-sii fericit să o ştie veşnic acolo, lângă el, n-aşa? I-am văzut apoi cum dispar în casa de cărămidă roșie aflată spre capătul străzii, cu gardurile demult dărăpănate şi năpădită de buruienile ca o junglă, prin care desigur că colcăiau şerpii. Şi-am încălecat pe-o șa, iar dacă veţi crede c-am adăugat de la mine barem o virgulă la ceea ce vă spusei despre Steluţa, înseamnă că nu ştiţi nemic despre grădina DOmnului, voila

39 răspunsuri to “Steluţa”

  1. skorpion Says:

    neata, AVP,

    am recitit povestea Stelutei, o poveste cumplita!

    si totusi urbea in care locuiti, oamenii urbei, primarul urbei, preotii ei chiar nu pot si nu vor sa faca nimic ca s-o ajute pe femeie si pe copilul ei autist?
    oare mai pot fi salvati? baiatul nu, dar totusi niste conditii minime de trai solidaritatea urbei i-ar putea oferi..

    dar unde? in Romania?
    unde inca se mai ride de cei bolnavi psihici, unde se fuge de acestia cu dispret, unde oamenilor nu le pasa de semenii lor, chiar daca in sondaje biserica are peste 80%.
    cred ca aceasta cifra 80% inseamna, de fapt, ipocrizie maxima din partea tuturor: a oamenilor in primul rind, dar si a preotilor…pentru ca daca fiecare ar ajuta-o putin pe femeie, nici nu s-ar simti la bugetul fiecaruia…

    trist, trist….

    un an nou mai bun iti doresc, AVP, tie si familiei tale dragi!

    sa ne vedem cu bine peste un an
    🙂
    la multi Ani!

  2. petrut Says:

    La Multi ani!

  3. AVP Says:

    Prieteni, la ora actuala Steluta nu mai e in localitate. A vandut casa batraneasca si probabil s-or fi retras le vreun azil… Asta e situatia.

    Si inca ceva… Probabil ca chiar in urbea mea exista multe, prea multe asemenea cazuri – ce sa mai vbim de Romanica, a ? – de care nu stie nimerea… Asta e situatia si natia.

    Mai nou, orasul a fost ocupat de caini… oops. Pe langa multimile maidaneze care si pana acum se cam calcau pe haiticuri pe-aci, au aparut si cainii pe care craiovenii si alti crestini ni-i varsa din masini noapte de noapte, fiindca in urbele lor cica mai civilizate primarii au hotarat s-o termine cu animalele vagaboande…oops.

    Cand oi avea timp – acum n-am nici sa mor, si nici in viitorul pe care-l am in vizor…oops – tre sa scriu despre „Oameni si caini”, neaparat.

    Pana atunci: La Anul si La Multi Ani, my friends ! Mai vbim, din cand in cand.

  4. Virgil Ciuca Says:

    Reala sau imaginara povestea Stelutei este povestea unei-poate corect ar fi sa zic unor-generatii debusolate de care vinovati suntem-eventual sunt- cei 80 la suta de imbecilizati si ipocriti pe care-i clameaza-nu blameaza- biserica! da biserica imbecilizatoare!de si tradatoare de tara si neam!..
    povestioarara ma doare, ma doare nu numai ca este „nascuta” pe la Craiova-unde am petrecut si eu destui ani de viata- dar pentru ca aceasta parte de tara este pamnt romanesc care isi asteapta REINTREGIREA!

    ori povestea Stelutei si cu povestea ei si povestile celor 80 la sunta de imbecilizati religios-ori ipocriti crestini-ma face sa cred ca nu ar fi rau ca cei care vor veni dupa noi-vorbesc de romani si nu de venetici-sa ne pomeneasca in veci vecilor ca o generatie care bine ar fi fost sa nu fi existat! ca mult rau a am facut si trecutului si prezentului si viitorului urmasilor nostrii….
    nu mai elaborez ! Indemnul meu este sa avem curaj si sa punem mana pe arme!
    Virgil Ciuca
    acum la New York, maine poimaine in tara ca si ieri si alarteri..

    +++++++++++++
    avp reply : @Virgil Ciuca, iti dau drumul aci numai pt ca insisti, insa iti spun din start ca nu prea avem nimic in comun, neica. Practic, nu inteleg nimic din ce spui. Rugamintea mea e sa-ti vezi de ale tale.

  5. filadel Says:

    La mulți ani, AVP! Gînduri bune și sănătate. 🙂

  6. Hantzy Says:

    La multi ani!
    O alunecare placuta in 2012!

  7. Tina B. Says:

    STELUTA ta e coplesitoare. Un tragism la care numai un mare poet poate sa aiba acces !
    De fapt asta e misia ta : sa ne aduci la REAL !
    „La croyance a l’existence d’autres etres humains comme tels est amour .”

  8. Tina B Says:

    ” il faut preferer l’enfer reel au paradis imaginaire „

  9. skorpion Says:

    Tina B,
    vous avez raison!
    🙂

  10. AVP Says:

    Fil, Hantzy, Tina, Skorpi, prezenta voastra aci e reconfortanta. Va urez ani multi si sanatosi!

    Simtiti-va ca acasa 🙂 Beti un pahar virtual cat mai scump, pleease ! Sa-l dam gata pe imbuibatu Dinescu 🙂

    http://webtv.realitatea.net/live

  11. AVP Says:

    Lautaru Dinescu l-a invitat pe Grigore Lese pt sonoritatea numelui si ca sa ia fatza snobilimii, insa el ar vrea ca alesul menestrel sa cante tot ca Mambo Siria, adicatelea pe gustu sau de bucatar de nunti 🙂

  12. Virgil Ciuca Says:

    Imi pare rau! Eliminati numele meu din lista Dumneavoastra-am zis Dumneavoastra si in acest mod este bine sa va adresati celor care nestiind cine sunteti si ce hram purtati gresesc si intra pe adresa Domniei Voastre!

    Virgil Ciuca

  13. AVP Says:

    Dle, in casa la mine vbesc cum vreau. Nu te-am invitat eu aici si nu te am pe nicio lista, aloo. Si – evident – n-o sa te las niciodata sa-l injuri in casa mea pe Vladimir Tismaneanu, numai pentru ca tu, antisemit, probabil, nu-l ai la inima pe acest om. Iti urez un an nou mai intelept, fiindca asa e omeneste. Punctum !

  14. stely Says:

    La Multi Ani !Un an nou cu sanatate ,cu bucurii si prosperitate pentru voi si pentru cei dragi voua .Fie ca toate cele rele ,care au fost in virtualitate cit si in viata reala sa dispara iar cele bune sa se adune in suflet si in …buzunare ! 🙂

  15. Tina B Says:

    LA MULTI ANI, Avp !

  16. monica Says:

    La multi ani ,AVP ! Sa-ti fie drumul lin in 2012,sa fii sanatos dta si Dna Mariana si sa va bucurati de toti cei ce va inconjoara cu DRAGOSTE SI RECUNOSTINTA !

  17. AVP Says:

    Multumesc mult dragelor si credincioaselor mele prietene, iar la randu-mi va urez din toata inima La Multi Ani cu sanatate, bucurii si surprize placute si nenumarate, placeri materiale pe cat se poate si sa fiti admirate pe masura sufletelor voastre curate ! Ramanem prieteni, fara doar si poate 🙂

  18. Mara Says:

    La multi ani cu sanatate si impliniri!
    Toate cele bune.

  19. AVP Says:

    Multumim si va rugam sa primiti aceleasi urari: la multi ani cu sanatate, pace – caci acolo unde sunteti e mai buna decat toate – si prosperitate.

  20. Loda Says:

    Cu rusinata intarziere (dar pana azi am fost efectiv ocupata cu nepotiica mea) ,LA MULTI ANI ,AVP, TIE SI INTREGII FAMILII ! Multa sanatate ,liniste ,cer senin sa ai toto anul !

  21. AVP Says:

    Cu rusinata intarziere va multumesc si io pt generoasele urari si va doresc la randu-mi un sincer La Multi Ani cu Sanatate, Loda si Sorin !

    Pe maine.

  22. monica Says:

    AVP,asta toamna la festivalul G Enescu i-am auzit si eu pe Amir &G Lese intr-o emisiune tv produsa de o prietena de pe Fboock,dupa ce-i ascultasem pe scena.Stiam ce fel de muzica canta ,din ce zone muzicale si poetice provin cei doi menestreli ,iar cand ai semnalat aici prezenta lor la revelionul Cetate m-am infuriat la ce prost gust ancorat in iRealitati conjunctural-comerciale s-a dedat MD,dar si Lese,acceptand alaturarea de grupul Mambo Siria. Am sa redau mai jos consideratiile dnei Daniela Zeca Buzura despre eveniment,mai ales ca dsa a facut la Festival,un adevarat eveniment artistic de cea mai buna calitate din prezenta pe scena a lui Grigore Lese.
    Daniela Zeca Buzura:De revăzut: talentatul persan AMIR, din a cărui mantie, mai nou, toată lumea ar vrea câte un petic, după ce a fost eroul ultimelor 2 zile la Realitatea Tv: prezentatoarea știrilor i ia o postură extatică și il compară cu un Christ, fără să știe că ceea ce aude sunt imnuri liturgice zoroastriene, Grigore Leșe se laudă că l-ar fi adus din Iran…Dar Amir nu e decât al muzicii și al credinței lui. Și al publicului care începe să-l iubească.
    si dezbaterea pe fbook :

    Domnica Pop L-am văzut pe Amir la Arad.
    Doru Preda ‎………….e fortata comparatia….
    Rada Rogojan Domnul Lese incepe „sa se comercializeze”, si mai scoate si alte produse ! Pacat, ne ramin tot mai putini contemporani de admirat !
    Nicolette Orghidan Da, corect. Treptat se pierde autenticitatea folclorului lui pe care o admiram atât de mult! Nu l-aș fi văzut niciodată la …,,moșia” lui Dinescu.
    Streche Nicolae Florentin Bravos, Rada. Grigore Lese nu avea ce sa caute in acea bodega de la Cetate, numita intr-un mod profanatoriu „Lacrimi si sfinti”. Am zappat si ceea ce am vazut a fost „bautura si mici”. Grigore Lese este |prea| autentic, sper, incat sa-si permita asocieri de felul acesta, chiar daca imi dau seama ca prezenta i-a fost „contextualizata”, a fost luat cu binisorul, astfel incat sa nu se simta prost. Imi doresc sa nu fie acesta inceputul „comercializarii”unui mare etnolog ca Grigore Lese. Cat despre „Luceafarul” Maia, nu pot spune decat ca nu ma mira.
    Streche Nicolae Florentin Am sa fiu Florin „contra” afirmand: de nevazut! 🙂
    George Tranca Minunat Grigore Lese, nu-i rau ca se comercializeaza daca vinde ‘marfa’ de calitate. E bine sa iasa si sa-l vada lumea, ar fi pacat ca muzica lui sa ramana aproape ‘underground’. Amir nu m-a atins deloc, cred ca ii statea mai bine cu o chitara electrica..
    Nicolette Orghidan Îmi pare rău, George, dar în felul acesta, ,,autenticitatea ” lui se …diluează. Nu va mai fi Leșe pe care-l cunoscusem cu ani în urmă.
    George Tranca M-am referit strict la comercializarea muzicii sale ca produs…in ceea ce priveste revelionul, absolut, absolut, absolut de acord ca a fost un kitch…nu avea ce cauta acolo…iertare daca nu am fost inteles! Lese nu trebuie sa stea printre betivi si glume de bodega…vocea lui suna bine pe munte, printre clai de fan …
    Rada Rogojan Cand ajungi la un anume statut, cand esti recunoscut si de elita si de plebe, cred ca nu-ti mai apartii tie insuti, datorezi oamenilor care prin aprecierea lor te-au urcat acolo sus, sa ramii demn! Daca nu esti in stare, inseamna ca „tresele au fost prea grele pentru umerii tai ” !
    Floare Nicola Lui Grigore Lese ii sta mult mai bine „La portile ceriului”, nu intr-o lume „bezmetica”, cu ospete pantagruelice.
    Rada Rogojan Nu stiu, pe mine m-a intristat teribil sa-l vad pe Lese in noapte dintre ani impreuna cu Dinescu, in spelunca aceea !
    Petre Tanasoaica RR: Lese nu datoreaza nimic nimanui! Nu credeti cumva ca noi ii datoram lui ceva? Pana la comentariile astea, atat de stupide, n-am auzit de voi; ma puteti si injura, sunt invatat cu asta, dar dati-va jos sclifoseala asta pe care o afisati fata de Lese si de Dinescu, ca sa nu mai vorbesc de Maja, ca sa putetio gusta o bucata de pita cu peste, la o cana de vin cu lautari… Iar carciuma aia Lacrimi si sfinti face toti banii: e o metafora. Evident nu pentru nasurile subtiri…
    Daniela Zeca Buzura nu, domnule, Tanasoaica, ” Lacrimi și sfinti” e un titlu important al unei cărți de Cioran, Dinescu ar fi trebuit sa știe ca nu e de pus pe o cârciumă…dar, de gustibus, unii asculta doar lautarii, alții mai și citesc ,si respecta și pita cu pestele in timp ce le mănàncă.
    Petre Tanasoaica De la Domnia Voastra asteptam o replica buna, doamna Buzura! Nu vreau, in aceste conditii,sa polemizez, asadar, ramaneti printre … lacrimi si sfinti! Lasati-o, insa, mai usor cu… pianul pe scari! Si aici nu vorbesc de Pianbul Mare si nici de cel Mic, stiti Dumneavoastra de care! Un an bun!
    Daniela Zeca Buzura Regret, domnule Tanasoaica, nu știu cum e cu pianele și va prețuiesc la rândul meu prea mult ca sa ne contrazicem inutil…mai ales ca v-am admirat pentru replica: Leșe nu datorează nimănui nimic…drept e, nu- si datorează decât sieși, iar dupa 8 ani in care a muncit neitrerupt să își câștige publicul cu cea mai bună emisiune de etnologie din Romania, a compromis totul cu un gest, servindu-i gloriei lui Dinescu,un important poet , pe care l- am citit și admirat ,dar care a încetat să fie ce a fost. Nu că protapul cu lautari nu ar fi bun ori ar avea vreo vină, insă e altceva decât literatura…dar știți cum se întâmplă, ne facem singuri alegerile…Va doresc un an bun, de asemenea.
    Floare Nicola Domnule Petre Tanasoaica, am o nedumerire: daca nu ne cunoasteti, cum chiar dumneavoastra lasati sa se inteleaga, pe ce se bazeaza acuzatia colectiva de „sclifoseala” pe care ne-o aduceti?!
    George Tranca Nu e o problema ca dl Petre Tanasoaica@ ne face sclifositi, dar ma pune pe ganduri ironia cum ca acel cuibusor de cultura „Lacrimi si Sfinti’ nu este pentru nasuri subtiri ca ale noastre. Promit sa imi ingros daca nu nasul, macar obrazul, ca sa am acces acolo, sa beau un pahar cu domnia sa…reteta pt. ‘obraz plinut’ ne-a oferit-o dumnealui tuturor..cititi-i posturile 🙂
    Domnica Pop Si eu m-am mirat de prezența d-lui Grigore Leșe lîngă Mambo Siria, dar m-am gîndit automat că valoarea nu e rău să se expună în orice condiții la fel cum biblioteca este deschisă pentru toată lumea… cultura ca și credința trebuie să pătrundă peste tot…cred…iar dl. Dinescu este un tip pitoresc în paralel cu statutul de mare poet.

  23. monica Says:

    ‎2012 Anul Caragiale .A inceput spectacolul,deci sa ne distram,neicusorule :)))))

    http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/irinel_columbeanu-candidatura-primaria_capitalei_0_620937914.html

  24. skorpion Says:

    neata,

    apropo de anul Caragiale.
    prevad ca irinel columbeanu NU va lua mai mult de 1,5%
    🙂

  25. AVP Says:

    Mony, Dinescu e un regatean balcanizat spre tiganizat, ceea ce ar fi absolut ok, mey, dar nu si atunci cand iese la inaintare cu tigania-i mare, aia made in mahalalele cele mai ferite de soare, iar Lese (pe care abia acum l-am ascultat, spre rusinea mea) e din Bucovina nemteasca sadea, cum ar venea. Evident ca nu se poopa una cu alta decat atunci cand e vorba de bani, dar si asa ma mir, caci se zice ca poetu-portofel e mai zgarcit ca popa cu chimir subt patrafir : adicatelea numai de luat, nu si de dat. In orice caz, de data asta a tunat si i-a adunat… 🙂

    Buna si observatia cu Anul Caragiale, de care uitasem… oops. Acuma, nefelixitu de @Goe, care se crede emulu lu Nenea Iancu si-al lu Tata Noe, iar nu tovarasu de porcarii al lu „radu humor” si-al altor troli la fel de nasparlii, amantii Troacii, o sa-si carpeasca Harca si-o sa revina la coada vacii, chemat de misiunea-i, de…!

    Skorpi, ma tem ca daca o hahalera jenibila ca Oprescu a castigat ditamai Primaria Capitalei, de ce n-ar castiga si caraghiozu ista de Iri macar un sectoras, acolosa… ? La rumâni totu e posibil, bre.

  26. Goldmund Says:

    „Minunata lume noua”
    In ziarul de azi(Stuttgarter Zeitung)am citit un articol despre utopie, dictatura, societate ‘perfecta’ si romanul
    „Brave New World” scris de Huxley, in ‘Punct.(si)Contrapunct’ cu alti scriitori de sf, care au scris despre ‘lumea perfecta’, utopica…Astfel s-a conturat o dilema:
    O lume moderna, apropiata de perfectiune(?) si fara sens(ohne Sinn), sau o lume imperfecta dar primenita de sentimente, esecuri si impliniri personale?!
    AVP, tot ce publici aici are un efect tonefiant asupra inspiratiei…altora.
    ‘Stelutza’ e peste tot, iar daca societatea in care traiesc toate aceste femei chinuite ramane aparent indiferenta, departe de empatie(curiozitatea si empatia sunt primele trepte ale eu-lui uman si de acolo, ca o geneza a actiunii, sentimentul se materializeaza in concret – ex.voluntarism – spre ajutorarea oamenilor in nevoi – am citit atatea lucruri bune despre voluntarismul din Romania care are din ce in ce mai multi adepti!)atunci societatea e aproape de imperfectiunea deplina, plina de egoism si golita de sentimente, dar si locul unde se nasc(sau se vor naste) cele mai fabuloase povestiri,unde viata e o lupta crancena, la granitza disperarii, iar sperantele sunt cele mai puternice…
    Va doresc la toti Un An cu Sanatate!

  27. AVP Says:

    Da, sanatate, caci e mai buna ca toate, draga Goldmund ! Doamne Ajuta !

  28. skorpion Says:

    AVP,
    legat de irinel-virinel-latrinel……..ramin la parerea mea, dar s-ar putea sa ai si tu dreptate,
    oricum intre obraznicia majora a lui oprescu (si cu spate mascat pesedist si iliescist) si dorinta jenanta de a aparea mereu la tv a lui latrinel este o diferenta colosala de tupeu si aroganta..
    🙂

    legat de petrecerea lui dinescu, chiar ma gindeam si eu ca pe maia morgenstern a platit-o cu citeva mii de euroi, la fel si pe G.Lese, in schimb lautarii lui dinescu au primit „seminte” adica vreo 200-300 lei sau nici macar atita, doar mincare si aparitia lor la tv. Pentru unii bizoni este esential ca macar o data in viata sa apara la tembelizor
    🙂

  29. Stely Says:

    AVP ,

    Fiiindcă tot ai pomenit de „nefelixitu de Goe ” ,am fost pe epava lui si am adus aici dovada recunoasterii victoriei tale si implicit a înfrangerii lui . Aş vrea să cred ca am avut si eu o micutză contribuţie ,fiindcă l-am blestemat si s-a împlinit o parte din blestem. 👿 Mai ramăne cealaltă parte :să-i cadă masca .

    „Totusi trebuie spus ca declansarea inventarului si a concluziilor acestuia au fost rezultatul actiunilor erozive si sistematice de descurajare practicate in contra Arcei de catre o singura entitate, una anume, pe care n-o mentionez. Se stie ea. Sper sa-si savureze victoria aprobata formal (iata) si de catre consiliul de timona al Arcei.”

    Iar aici este si o dedicatie 😉 Dacă nu-ti place poţi s-o stergi . Pe mine m-a amuzat .

    p.s. Cît despre Dinescu nu-i cunosc familia ,dar din spusele unor fosti colegi de liceu, de-ai lui ,pot să-ti spun că nu este tzigan ,dar aşa era el înca de atunci :zurbagiu . La fel pot să-ti spun si despre legenda că in Slobozia ar fi tzigani . Atunci cînd am venit din TG la SL ,cu asta m-au speriat toti :”Te duci tu la tziganii ăia ,slobozitzi din robie ?”SI nu prea i-am văzut ,iar orasul este chiar plăcut .Poate chiar mai plăcut si ca Slatina ? N-am cum sa stiu ,dar pot să spun că cei care vin pentru prima oara in SL ,ramîn destul de surprinsi ( plăcut) .

  30. AVP Says:

    Stely, sunt convins ca Slobozia e un oras f.placut. Nu s-a nascut acolo pana si Ivan Ilici ? 🙂

    Chiar daca nu e tigan, Dinescu are un stil de cocalar tipic : ocupa toata scena, limbaieste intruna, fudul nevoie mare si lipsit de orice complexe, fiind preocupat exclusiv de placerile si nevoile sale, la modul cel mai grosier ; repet, singurul care s-a dixtrat la revelionu lu Dinescu – de parca ar fi fost doar el acolo, iar emisiunea n-ar fi fost destinata unei audiente nationale – a fost Dinescu ; pana si din Lese & Maia, cocalarul a facut niste saltimbaci de bodega.

    Despre @Goe: ipochimenu ista pur si simplu nu are notiunea raului, dar nu fiindca s-ar afla dincolo de bine si de rau, in cinica-i amoralaitate, ci fiindca e un sociopat clasic. Nu vreau sa am in niciun fel de a face cu el. Atata tot.

  31. skorpion Says:

    intr-un fel ai pus, AVP, punctul pe i spunind despre dinescu ca este lipsit de complexe…
    adeseori este teribil de bine sa fii lipsit de complexe, faci pasii mai usor in viata, in societate…
    lipsa de complexe neexagerata, ponderata si cu bun simt te poate ajuta enorm in viata….

  32. AVP Says:

    Sigur ca da, Skorpi. Toti nesimtitii stiu asta ! 🙂 Bercea Mondial, Gigi Becali sau CVT n-au niciun fel de complexe, ca si Dinescu, mie-mi spui ? In schimb, sireacul Emin era plin de complexe si de aia, probabil, a murit la spitalu de nebuni. Dar asta nu inseamna ca n-a facut nimic in viata, n-asa ? 😳

  33. Stely Says:

    AVP,
    ivan Ilici este nascut in Oltenita ,din judetul Calarasi .Despre petrecerea lui Dinescu n-am nici o idee ,ca n-am urmarit-o .Mai mult ca sigur insa ca nu mi-ar fi placut . Da, cred ca nu s-a dat in sus sa faca un revelion de tip manea . Dar ,daca a fost ? pe IRTV ,nu stii ? Are obligatii mari .Cum sa-si plateasca datoria aceea de 100.000 de euro luati de la Vintu ? Tot prin prestatii de „calitate ” ,nu ? 😉
    Apropo ,au fost prezenti si intelectuali de elita ?

  34. AVP Says:

    A, da, Oltenita, sorry ! In rest, nu-s ce sa-ti raspund, caci m-am uitat sporadic (mai tarziu am descoperit ca puteam prinde si alte revelioane pe Net, dar era prea tarziu).

    ps. N-avusesi de lucru sa ma provoci cu alde goe, caci cumplita aratarea a si aparut la spartura din gard… 👿 In plus, la el in vizuina l-a lasat liber pe trolul dement, care face spume… Mha, si-aveam atata de lucru… 😦 (Nu, nu te gandi la cine stie ce creatie, caci cine dreq sa mai poata face creatie, cu telefoanele bancilor si racnetele trolilor pe cap…?) Daca scap viu anu ista, sa zic merci ! 🙂

  35. Stely Says:

    Of, imi pare rau ca te-am provocat . 😦 N-am stiut ca mai trece pe-aci . Imi inchipui ce spume fac (ei)in tandem. Dar lasa-i in plata domnului sa faca spume pina se vor ineca . 👿

  36. AVP Says:

    Postare veche, noua.

    Pe maine.

  37. Alin Roman Says:

    Cred ca Steluta a lucrat mult timp la Casa de copii din micuta urbe de pe malul Dunarii pe unde la 1877 romanii traversau un pod ca sa-si castige independenta ! Povestea este reala 100% , desigur privita printr-un ochi de poet autentic . Depinde unde te afli ca sa-ti spun cum vezi lucrurile …
    In rest sa auzim numai de bine … Si poate cineva ne scapa si de cainii vagabonzi …!

  38. AVP Says:

    Salut, Alin. Vad ca stii precis cine e Steluta. Cat despre cainii vagabonzi, numai de bine 🙂


Lasă un răspuns

