Inca o epistola inedita catre N.Manolescu

Scrisoarea de mai jos, transcrisă în grabă de pe al doilea exemplar dactilo al unei epistole expediate la 08.06.1983 lui Nicolae Manolescu  (fusesem nevoit să expediez al doilea exemplar al scrisorii, cel în indigo,  pe care de regulă îl păstram io, întrucât primul exemplar era total ilizibil din pricina benzii de cerneală hyperuzate) constituie prima parte a unei epistole în două părţi, cu subiecte complet diferite (rog cetitorii să-mi permită a nu divulga conţinutul părţii a doua a scrisorii, cel de pe verso, căreia nu-i pot indica decât tema : M.Cărtărescu… oops). Partea întâi a epistolei, cea pe care o public acum, e importantă – cred io – în măsura în care a prezervat noi cristalizări temporale ale concepţiei mele despre Planeta-Ou, la care începusem să meditez încă din adolescenţă (aşa după cum v-am arătat deja).  Rog să nu-mi cereţi să public şi partea a doua a epistolei, căci n-am s-o fac, aloo ;  abia posteritatea îndepărtată va avea prileju s-o vadă în splendoarea-i despuiată, iată…🙂

++++++++++++++++++++

SEMNAL :

Un răspuns to “Inca o epistola inedita catre N.Manolescu”

  1. AVP Says:

    Postare noua.


Lasă un răspuns

