Jaf judecatoresc ca in codru !!

După ce mi-a tergiversat o ieşire din indiviziune timp de peste 6 ani (vreme în care aproape tot terenul în indiviziune s-a aflat în posesia şi folosinţa pârâtului, aşa cum se aflase şi în cei 15 ani anteriori procesului, de altfel), judecătoarea Anişoara Ghealdîr – preşedinta secţiei civile a Judecătoriei Craiova şi purtătoarea de cuvânt a acestei instanţe – a pronunţat o hotărâre prin care, pe baza unui raport de expertiză evident netemeinic şi flagrant părtinitor, a păgubit familia mea cu peste 800 de milioane lei vechi ! Din cele două terenuri intravilane în discuţie nouă ni l-a atribuit exclusiv pe cel de la marginea oraşului, cu o valoare mult mai mică, în timp ce pârâtului i-a atribuit tot terenul dinspre centrul oraşului, mult mai valoros, însă pretinzând că aceste terenuri sunt chipurile egale ca valoare (aşa cum a concluzionat „expertul” agricol, deşi expertul ANEVAR, specializat în evaluări imobiliare, arătase clar că terenurile în cauză au valori net diferite), iar din cele 28,29 ha de teren extravilan a acordat pârâtului 8,60 ha teren cu gradul de fertilitate I, 3,66 ha cu gradul de fertilitate II, 1,59 ha cu gradul de fertilitate III şi 0,24 ha cu gradul de fertilitate IV, în timp ce nouă ne-a atribuit doar 1,27 ha cu gradul de fertilitate I şi zero ha cu gradul de fertilitate II, în schimb ne-a acordat 9,87 ha cu gradul de fertilitate III şi 3 ha cu gradul de fertilitate IV (practic deci nişte nisipuri), pretinzând însă că terenurile noastre sunt la fel de valoroase ca şi cele ale pârâtului (aşa cum a susţinut acelaşi „expert” agricol, deşi la dosar exista şi raportul expertului ANEVAR, raport pe care l-a depus chiar avocata pârâtului ca expertiză extrajudiciară, din care rezulta în mod clar că terenurile în cauză sunt de 4 grade de fertilitate diferite şi au valori de circulaţie cu totul diferite : de la 4590 lei/ ha, la cât e preţăluit un teren cu gradul de fertilitate I, la 1347 lei/ha, în cazul terenului cu gradul de fertilitate IV). În felul acesta, paguba pe care ne-a produs-o hotărârea profund nelegală şi injustă, frizând practic jaful la drumul mare sub oblăduirea „justiţiei”, este de minimum 79839 lei noi (deci circa 800 milioane lei vechi sau 18341 euro la cursul zilei de azi). Această nedreptate mi se pare mult prea mare chiar şi pentru ţara pe care lumea civilizată o socoteşte cea mai coruptă din Europa ! 👿

Voi reveni cu amănunte (dacă între timp nu-mi voi da foc în piaţa publică în semn de protest !! 👿 )

70 răspunsuri to “Jaf judecatoresc ca in codru !!”

  1. Adrian Merfu Says:

    Nu puteti face apel?

  2. Adrian Merfu Says:

    Este mai mult decat evident ca judecatoarea a fost mituita.

  3. Adrian Merfu Says:

    Si sa nu-mi spuna cineva ca n-am dovezi pentru ca dovada o reprezinta chiar hotararea pe care hahalera a dat-o si documentele de la dosar.

  4. AVP Says:

    Pot sa fac recurs, insa nu asta e problema. Marea problema e ce facem cu acesti judecatori care administreaza nu Justitia, ci Injustitia, sau cu „expertii” care numai experti nu sunt (unii abia stiu sa scrie si foarte multi dintre ei fac nu expertize, ci jafuri de „expertize”). Atata timp cat acesti indivizi lipsiti de rusine, de frica legii sau de competenta nu vor fi eliminati pur si simplu din sistemul Justitiei, chiar pe baza hotararilor vadit injuste pe care le-au pronuntat, iar nu doar daca ar fi prinsi in flagrant de luare de mita ori de trafic de influenta, dreptatea va fi mereu calcata in picioare de acesti abuzivi infernali, iar Romania se va afla practic la nivelul Somaliei clanurilor ilegitime si criminale 👿

  5. AVP Says:

    Adrian, din probele de la dosar nu rezulta „mai mult decat evident” ca judecatoarea a fost mituita, insa rezulta in mod indubitabil ca a fost nedreapta si ca mi-a produs, cu rea credinta ori din nestiinta, o paguba uriasa, in context (cei 800 de milioane in minus, plus nervii infernali si deci imensele daune morale pe care mi le-a cauzat prin prelungirea procesului timp de 6 ani). Nu e neaparat necesar ca judecatoarea sau expertul, e.g., sa fi fost mituiti, spre a se ajunge la acest mizerabil rezultat. Se pare ca intr-un sistem in care fiecare face practic ce-l taie capul, fara frica unei ierarhii si fara sa se afle sub presiunea opiniei publice (pe care sistemul politic, in spe, n-o lasa, institutional vorbind, sa aiba vreun cuvant de spus in mecanismul de selectare, de promovare si de mentinere in functie a magistratilor, singurul decident in acest sens fiind CSM-ul, adica alti judecatori, care depind ei insisi de judecatorii pe care cica ii controleaza), ne putem astepta oricand ca un individ din acest sistem sa reactioneze pur si simplu dupa adagiul ce defineste satrapul clasic: „Hoc volo, sic iubeo. sit pro ratione voluntas” (asa vreau, asa poftesc, vointa mea tine loc de ratiune). Asa fiind, e foarte posibil ca judecatoarea, fara sa fi fost mituita, sa se fi razbunat pentru faptul ca eu am mai scris despre ea (iar daca a facut-o – si este clar ca a facut-o de oaie -, aceasta s-a intamplat pentru ca ea stie ca nu va pati nimic, fiindca „corb la corb nu-si scoate ochii”, n-asa?). Rog deci sa ne abtinem de la orice acuza nedovedita si sa ne rezumam la lucrurile pe care le putem dovedi sau la discutii de principiu.

  6. stely Says:

    AVP,
    Imi pare rau ca tocmai tu esti nevoit sa suporti o asa nedreptate flagranta. Este greu sa dai sfaturi in asemenea situatii. Nimeni n-ar rezista sa fie jefuit in asa hal. Trebuie insa sa te linistesti si s-o iei de la capat cu recursul . Daca scapi de judecatoarea asta , careia ma abtin sa nu-i zic ceva 👿 cred ca vei avea cistig de cauza. Normal ar fi sa faci o plingere la CSM.

  7. AVP Says:

    Zici ca ar fi normal sa fac o plangere la CSM, Stely. Eu zic insa ca fiind vorba de „regele hyperspatziului” si de un om care a suferit atatea nedreptati la viata lui, si tocmai el, care e atat de sensibil la nedreptate (as zice ca, tocmai stiind ca sunt atat de sensibil la nedreptate, cineva a vrut sa mi-o coaca in asa hal incat sa ma termine de inima rea…), ar fi poate mai normal ca hyperspatziul sa faca o astfel de sesizare si sa deschida o dezbatere publica, dupa ce ii voi pune toate probele la indemana, desigur. Daca insa observ ca din cei 20 si ceva care au citit deja acest topic si care altadata poate c-au sarit ca arsi cand cailor salbatici din Delta, pisicilor maidaneze ori vreunui boschetar simpatic li s-a facut vreo nedreptate, doar tu si cu Adrian ati simtit nevoia sa va solidarizati cu mine (intr-o chestiune de cea mai mare insemnatate publica, de altfel: administrarea justitiei in Romanica), tare ma tem ca pana la urma vor semna pentru cauza mea / a noastra toti atatia insi cati vor fi semnat altadata si Apelul catre Europa.

    Asta e situatia si natia ! Nu intamplator ne aflam in coada Europei civilizate ! 😦

  8. stely Says:

    AVP,
    Nici eu nu pot sa fiu(acum ) mai activa ,intrucit nu sunt acasa si nu am timp decit sa citesc ce scrii pe blog si atit. De dimineata am scris cu „chin ” un comentariu ,destul de incoerent ,iar acum la fel . Simbata insa voi fi acasa si atunci voi putea sa ma concentrez mai bine sa gasim impreuna o solutie . Poate ne ajuta si skorpion sau @Alex 😉 cu ceva comentarii pe blogul lui Cristi Danilet,asa cum au mai facut-o . Zau, ca nu exista alta solutie ,decit reclamatia la CSM.

  9. AVP Says:

    Stely, oricand poate exista o alta solutie, pentru un om ca mine. A nu se uita ca io nu sunt un oarecine, ci sunt auctoru Apelului catre Europa, al samizdatului „NU!” etcetera, unicate in storia Ro, fapte pe care nu le-a mai facut nimani la Romanica, n-asa… ? Daca va fi nevoie mor cu ei de gat, care-i problema ? Voi incepe o greva a foamei, dear surioare, sa vedem care e mai tare 🙂

    Poate ca-n felu ista se va reforma, in sfarsit, si acest sistem hyperticalosit. O sa ma sacrific inca o data pt Romanica noa, cum ar venea… oops.

    Hai ca mai vbim.

  10. agaX Says:

    Lucrurile sint destul de simple si cred ca ar trebui sa fii mai degraba bucuros. Gindeste-te ca putea fi USL-ul la putere in ultimii ani, ceea ce ar fi insemnat ca justitia nu s-ar fi reformat raminind comunista, iar tu poate ca primeai zero hectare la iesirea din indiviziune. Asa, tot ai primit ceva, adica e raul cel mai mic. Rau mic la rau mic trage.

  11. Dl.Goe Says:

    Pardon de impresie si de imersie: avp reply : Stely, acest blog e facut in principal spre a-mi publica my op, iar nu in alt scop, si de aceea chiar daca n-ar atrage nici macar un comentator, darmite un mumos snop, si tot n-as avea motiv sa-l ingrop…Dragutz op. N-am ce zice de chic!

  12. AVP Says:

    Iata o reactie tipica de roman cinic si pizmas: eu ii arat o nedreptate strigatoare la cer pe care am suferit-o intamplator chiar eu (alaturi de multe altele pe care le-am tot suferit), iar el ma ia la misto. Putin ii pasa, adica, caci ce treaba are el cu chestiutza asta ? N-are nicio treaba, desigur, dar nici nu-si vede de treaba: tot mai vrea sa-mi traga si el o copita, ca sa aiba un ce profit, o becisnica dixtractie.

    Asta e tratatia si natia.

  13. AVP Says:

    Da, mey, @goe, in tara lu papura voda, si asa – in felu ista – poate arata my op. Si cuiele de pe crucea lu Christ fac parte din povestea Evangheliei, aloo… Intamplarile pe care le povestesc aici si altele asemenea sunt evanghelia dupa mine, care-i problema ? Adicatelea, de ce tu ai avea dreptu sa scrii despre matrapazlacurile din futbolu lu mititelu, iar io n-as avea dreptu sa scriu despre patimirile mele in tara lu pesce imputit, recte a sistemului ticalosit ? O sa-mi interzici sa scriu si Povestea lui Ave, te pomenesti ?

  14. Adrian Merfu Says:

    V-am mai spus ca goe e monoton, marginit si de aceea converge catre prostie.

  15. Adrian Merfu Says:

    Eu sunt gata sa semnez orice petitie sau protest pe acest subiect si bineinteles pot participa la redactarea lui. Chestiunea ramane sa cunoastem cazul in detaliu si toate probele de la dosar.

  16. Adrian Merfu Says:

    In dreptul lu’ goe puneti un X ca nu stie sa semneze saracu!

  17. Adrian Merfu Says:

    @AVP
    Pur si simplu imi este imposibil sa va separ de Phoenix.

  18. Adrian Merfu Says:

    Versurile arhaice si viziunea despre lume este indisolubil legata de Planeta Ou.

  19. Adrian Merfu Says:

    Cucerai habar nu are despre ce vorbeste cand ma critica mai an despre faptul ca eu consider versurile din Phoenix geniale. Nu a inteles si nu va intelege niciodata legatura pentru ca la el, si din pacate nu numai, totul se reduce la persoana proprie.

  20. Adrian Merfu Says:

    Este probabil o evolutie a romanismului ce imi este complet incomprehensibila.

  21. Adrian Merfu Says:

    Cred ca bat campii cu termenul „incomprehensibil”. Ar fi trebuit, cred, sa folosesc „de neinteles”.

  22. Hantzy Says:

    Eu nu cunosc nici baza diferendului cu ruda dumitale si nici expunerea de motive, care justifica decizia judecatoarei. Nu pot deci sa ma pronunt asupra justetii ei, decat in masura in care te cunosc pe dumneata, AVP. As avea deci o pozitie total subiectiva si, probabil, n-as turna decat gaz pe foc.
    Exista insa parerea acelui expert agricol, pe care dumneata o contesti. E drept ca in privinta terenurilor intravilane mai exista si o alta expertiza, care o contrazice, insa judecatoarea nu prea are cale de iesire si trebuie sa o considere pe cea completa, ca un tot. Ar fi cam ciudat sa imparta dreptatea, dupa doua criterii, n-asa?!
    La un eventual recurs, ceea ce ai putea dumneata sa faci, e sa-i ceri inversarea proprietatilor pe motiv de echitate, iar daca paratul se impotriveste, o poti folosi ca dovada ca hotararea e injusta. Zic si eu!

  23. AVP Says:

    @Adrian, „incomprehensibil” se foloseste frecvent in romana analitica si critica actuala si chiar in sensul pe care l-ai vizat tu. Faci progrese remarcabile in manuirea mumoasei limbi stramosesti.

    @Hantzy, cand o sa pun pe masa toate documentele – care sunt deja publice, asa ca nimeni n-o sa poata pretinde ca n-am dreptul sa le public, la randu-mi, pe blogul meu -, o sa vezi ca chiar asta i-am cerut judecatoarei : sa-mi dea mie ceea ce s-a propus sa se dea paratului, din moment ce se pretinde ca cele doua loturi sunt egale, ori daca nu, sa-mi aprobe o contraexpertiza, avand in vedere ca in varianta propusa de parat si agreata de expert si de asistentul topograf al acestuia eu as fi fost pagubit extrem de mult (cu 800 de milioane lei, asa cum am aratat) ; insa judecatoarea n-a vrut… In ce priveste diferenta dintre expertul agricol si cel ANEVAR, deosebirea dintre ei, cel putin intr-o anumita privinta, e ca de la cer la pamant: expertul agricol e expert in arat, semanat si recoltat, pe cand expertul ANEVAR era expert in evaluari de proprietati mobiliare si imobiliare, ANEVAR insemnand Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania. In spetza, raportul expertului evaluator, care fusese expertiza judiciara intr-un alt dosar dintre aceleasi parti si avusese ca obiectiv chiar evaluarea terenurilor din titlul de proprietate aflat in disputa, a fost depus la dosarul de fatza chiar de avocata paratului, fiindca la acel moment o interesase sa combata – spre a mai tergiversa procesul, asa cum o facuse si pana atunci – evaluarea aiuristica facuta de expertul agricol la terenurile din camp, iar evaluarea din acest raport avea prevalentza asupra evaluarii abramburistice facute de „expertul” agricol, ori cel putin trebuia sa-i ridice judecatoarei mari semne de intrebare asupra evaluarii facute de expertul agricol, insa judecatoarea n-a tinut cont de acest aspect si i-a atribuit paratului, cum am aratat, terenurile intravilane si extravilane cele mai bune, pe motivul ca toate sunt egale. Ca sa ai o imagine intuitiva asupra arbitrarei imparteli, imagineaza-ti ca-n loc de teren ai mere dulci si mere acre, pe care expertul le-a bagat toate intr-o caciula, zicand ca sunt tot mere, iar dupa aia, de coniventa cu paratul si cu aprobarea judecatoarei, care stia despre ce-i vorba desigur (si o stia din raportul expertului ANEVAR, chiar daca acesta era un raport extrajudiciar, in spetza), a ales, ca din intamplare, toate merele dulci si sanatoase si i le-a dat paratului, iar mie, tot ca din intamplare, mi-a dat toate merele acre ori stricate, caci tot mere sunt si astea, n-asa ? Insa oricum, bre Hantzy, cunoscandu-ma cat de cat pe mine, ar fi trebuit sa stii ca n-as fi acceptat decat sa se faca o imparteala dupa dreptate, fratre. Dar tu – ciurprinzator – parca vrusesi sa-mi pui inca o data sare pe rana, pe saturate… oops.

  24. Dl.Goe Says:

    @AVP – N-am dorit sa spun (sugerez) si nici n-am spus ca n-ai avea voie sa scrii despre ceva (orice) ori ca ar trebui sau nu sa consideri ca tot ce scrii este op. Am vrut doar sa afirm (repetandu-ma cei drept, dar intr-un mod aflat departe de obstinatia cu care se petrec faptele incriminate) ca (a) ai devenit foarte inconsecvent si (b) ca ai asteptari cu totul nepotrivite de la mediul online. Ambele derapaje manifestandu-se in varianta extrema. Vei fi devenit extremistul care te extermina. Pacat ca nu poti urma sfatul extrem de bun pe care ti l-a dat prietenul tau Dorin Tudoran in ultimul mesaj pe care ti l-a adresat, in ultimul post al ultimului sau blog. Este de fapt singurul sfat util care ar putea ajuta.

  25. Adrian Merfu Says:

    Presupunem ca avem de-a face cu oameni sanatosi mental in aceasta speta. Nici nu iti trebuie expert evaluator sa realizezi ca valoarea terenului depinde in mare masura de amplasament si intr-o mai mica masura de calitatea lui agricola; desi atunci cad terenurile sunt extravilan valoarea agricola e posibil sa primeze cum rezulta din gradul de fertilitate. De aceea judecatoarea nu este in nici un caz intr-o situatie fara iesire si ar fi trebuit sa imparta terenurile egal intre cei doi in raport cu valoarea lor estimata de expertul ANEVAR. Numai daca una dintre parti ar fi cerut cele bune pentru agricultura atunci schimbul se poate face de comun acord in fata judecatoarei. Intentia de marsavie este evidenta si din modul in care imparte terenurile in functie de gradul de fertilitate: la unul mai mult nisip ca poate-si face plaja si celuilalt cernoziom ca e negru si urat, deci soluri de aceeasi calitate.

  26. Hantzy Says:

    AVP, am inteles cum devine chestia, dar nu ma pot pronunta in locul judecatoarei decat prin prisma faptului ca te cunosc doar pe tine. Adica as fi subiectiv si nu cred ca ai nevoie de alte afirmatii, generatoare de suspiciuni. Eu am propus un truc, neavand de unde stii ca deja l-ai folosit.

  27. zigzag Says:

    se rezolva… un apel la dl Iliesiu.apoi dl Iliesiu un apel la amicii de la antena 3 , antena 3 un apel la dl felix , dl felix un apel la madam costiniu sau barsan si iaca gata treaba 🙂

  28. agaX Says:

    Neputinta nu poate fi tratata cu condescendenta. Lumea e dura, iar pentru libertatea si dreptatea personala lupti, nu te tinguiesti la colt de blog. Nu e cinism si pizmasie, e realism si refuz de-a mingiia neputinta.
    In paralel, ti-as semna si eu cu drag o petitie, ca sint de acord ca terenul tau e mai micut si mai putin dragut si ca judecatoarea te-a fentat. Sa vezi ce necajita si coplesita o sa fie cind va vedea c-am semnat amindoi, si eu si Merfu.

  29. Adrian Merfu Says:

    Stiti cum e, de la o semnatura, doua, se face lista lunga. Cineva trebuie sa sparga ghiata. De multe ori te simti neputincios pentru simplul motiv ca institutiile sau cei ce ar trebui sa-ti faca dreptate nu o fac. Singurul lucru ce-ti ramane de facut e sa „te plangi” semenilor tai si opiniei publice cu speranta vaga ca intr-un tarziu dreptatea se va face. Acum puneti asta in contextul romanesc si veti avea definitia disperarii si nu a mult prea-usoarei neputinte.

  30. AVP Says:

    Dl Goe, multumesc pt grija, si tie, si lu Dorin Tudoran.

    Adrian, intr-adevar, spetza respectiva e o chestiutza de logica elementara, pe care judecatoarea a eludat-o dupa pricipiul arbitrarului: hoc volo, sic iubeo.

    Hantzy, de aceea spun ca iti faci scrupule mult prea exagerate, intr-o chestie de logica elementara ; daca mie imi da numai teren de la marginea orasului, iar adversarului meu ii da tot terenul din centrul orasului, insa se pretinde ca cele doua terenuri sunt egale, nu trebuie sa fii expert agricol ca sa-ti dai seama ca s-a facut o nedreptate.

    @agerp, esti un paduchel, pardon, un puricel de purcel ; rizi ca prostu-n balci.

    @agax – daca erai mai putin pestrit in ceriu gurii si mai putin pizmas decat esti, ai fi inteles ca un om care a tacut timp de 6 ani asupra unui proces mizerabil nu este un invins sau un tanguitor ; insa dupa 6 ani orice om, si chiar si Dzeu sa fie, si are dreptul sa se planga semenilor sai in legatura cu un tratement infernal la care e supus de catre o autoritate publica ; pana acum am 6-0 in procesele cu adversarii mei, asa ca despre ce neputinta vbesti, mey, rumân meschin ?

    Pe maine.

  31. Goldmund Says:

    AVP,
    iti urez mult succes in acest banal proces!(banal, intr-o tara normala) Parerea mea este ca cel (cei)care a(u) semnat ‘raport de expertiza’ a(u) fost ‘cumparat(i)’.
    Dar nu esti un ‘caz singular’ in aceasta tara si daca ti-as povesti ce ni s-a intamplat noua(si familiei mele din Romania), imediat dupa 1990, cu 20 ha vie ale bunicului meu, ai spune ca e incredibil…Doar atat : ceea ce nici comunistii stalinisti ai lui Gheorghiu-Dej si Ceausescu nu s-au incumetat sa faca, au facut ‘revolutionarii’ FSN imediat dupa ‘Revolutie’!

    Membrii FSN au continuat ‘constructia’ de facto al Statului Comunist Roman, cu aceeasi oameni din Justitie, Armata si Securitate – la ce sa ne asteptam acum?! La Dreptate?! Si mai cred ca Armata si Securitatea au trecut printr-un proces radical de reforme, dar Justitia inca nu…
    Ca sa intelegem mai bine ‘fenomenul’ aduc aminte de ultima anomalie politica:
    Presedintele Senatului trebuie sa paraseasca functia pe care o are pentru simplu motiv ca a facut o vizita in USA, in calitate de Presedinte al Senatului Romaniei(incercuit, haituit si linshat de tovarasii sai din partid! – pe care, chipurile, nu i-a informat din timp! -nu le-a cerut voie?!)dar atunci cand a facut doua vizite ‘inopinante’ in (era sa scriu URSS)Rusia, tovarasii il felicitau pentru succesul rasunator la alegerile prezidentiale…(pe care pana la urma le-a pierdut! – sic!)
    Ce asteptari sa mai avem?!

  32. Hantzy Says:

    Presedintele Senatului trebuie sa paraseasca functia pe care o are pentru simplu motiv ca a facut o vizita in USA, in calitate de Presedinte al Senatului Romaniei(incercuit, haituit si linshat de tovarasii sai din partid! – pe care, chipurile, nu i-a informat din timp! -nu le-a cerut voie?!)dar atunci cand a facut doua vizite ‘inopinante’ in (era sa scriu URSS)Rusia, tovarasii il felicitau pentru succesul rasunator la alegerile prezidentiale…(pe care pana la urma le-a pierdut! – sic!)

    Ein bißchen zu verschachtelt, nicht Wahr?
    De dragul adevarului, imi permit sa reformulez: „Presedintelui Senatului i s-ar putea retrage sprijinul politic si e posibil sa paraseasca functia pe care o are pentru simplu motiv ca a facut o vizita in USA, si s-a recomandat ca „lider al opozitiei”, in timp ce detine functia de Presedinte al Senatului Romaniei, dar atunci cand (…)”

    E importanta tara in care faci vizite? Pai atunci imi amintesc si eu ca prima tara vizitata de presedintele cu Axa Bucuresti-Londra-Uasington a fost cea unde domnea gaddafi.

  33. Goldmund Says:

    Hantzy,
    cum iti permiti sa reiei un citat si sa-l folosesti drept un citat, dupa ce tu i-ai schimbat sensul dupa orientarile tale politice?
    ‘…trebuie sa paraseasca functia pe care o are’ – asa s-au exprimat toti capitanii PSD, au vorbit de ‘n’ ori despre inlocuirea lui Geoana si au prezentat deja pe omul brunet pt. Senat care urmeaza sa-l inlocuiasca pe Geoana…”Sprijinul politic” Geoana l-a pierdut de mult! „…i s-ar putea retrage” ce? Ce nu mai are in PSD?
    Pentru mine oamenii politici ‘socialisti’ sunt niste cameleoni-caricaturi, niste bufoni ai ideologiilor trecutului.
    In Romania, socialistii s-au compromis definitiv inca din 1989-1990, prin manipularea Revolutiei, prin Mineriade si ce a urmat als surogat la democratie…
    Daca socialistii nu ar fi la putere sau nu ar detine functii politice inalte in stat, nu m-ar interesa decat atunci cand sunt judecati, precum Iliescu, Mitrea sau Nastase, dar cum Justitia e in mana lor, nu ma mira ca acesti oameni rad liberi in fata camerelor TV. In Germania acestia ar fi de mult judecati si trimisi unde le e locul.
    Basescu a fost ales de vreo trei ori pana acum de poporul roman, asa ca acea comparatie cu Geoana e ilarica si pare un ‘act disperat’…

  34. Hantzy Says:

    N-am luat niciun citat, ci chiar afirmatia dumitale. EU nu sunt fanul lui Iliescu (singurul ales de trei ori pana acum de poporul roman), sau al lui Nastase si nici ale altor capitani PSD, pentru a le urmari declaratiile. Nici macar o data, daramite de „n” ori. Nu stiu deci nimic despre acel „trebuie”. Dar, ca observator in timpul liber al vietii politice din Ro, stiu ca maine va avea loc nu stiu ce adunare in PSD, care va decide ce si cum in privinta lui Geoana. Si in acest sens am afcut corectura afirmatiei.

  35. Hantzy Says:

    PS Cat despre a-l compara pe base cu geoana, unde ai vazut ca am incercat asa ceva … ce rost ar avea sa compar un prostanac cu un netrebnic?! Eu am aplicat doar criteriul dumitale de evaluare la un alt socialist.

  36. florentina Says:

    Ciurprinzator ,nimic nu e intamplator. Un sistem hyperticalosit nu poate naste decat monstri . Si asta , vai , e axiomatic ! Cred ca e si logic ! ( stii, probabil, ca numai dracul e logic pana la capat ! Vorbesc de logica pedestra.)

    Dumnezeu se misca paradoxal !

  37. florentina Says:

    In ceea ce priveste „cazul „tau , ce pot sa spun ? Deocamdata un singur lucru: suntem un popor bolnav , mai precis anetic , vai !
    „Cazul ” tau nu e un caz ! E regula !
    Restul e exceptie.

  38. Adrian Merfu Says:

    @Goldmund
    Asa reformuleaza Hantzy dupa vrerea si asemanarea lui. N-as crede ca e neaparat legat de afinitatile politice personale ci pur si simplu din dorinta de a contrazice de dragul contrazicerii desi, din intamplare sau nu, o face atunci cand cineva ataca baietii cu ochi albastri; si nici macar asta nu o face bine.

  39. Hantzy Says:

    Adrian Merfu,
    ti-ai dovedit mult prea des si prea pregnant incapacitatea de a dialoga. Preferi sa lovesti intr-un conforumist, adresandu-te altuia.
    Eu am dat macar o explicatie interventiei mele. Dumneata te comporti ca un oportunist care, incapabil sa-si duca singur batalia, musti pe la spate. Sacaitor, ca un pekinez indopat cu anabolizante, te incurci printre picioarele oamenilor mari, crezand ca mieunatu-ti speculativ are vreo relevanta.
    Cine sunt baietii cu ochi albastri? Cel mai albastru pa irisi e asimetricul socialist, sef de servicii, fidelizatorul constitutional prin numiri, tartorul catacombelor politichiei romanesti, mincinosul la permanenta si cioclul dreptatii si al adevarului. In ultimii sapte ani, de cand blagosloveste dumnealui politica stramba, sinistrii la Justitie au fost macovei, qaru si predoiu, dintre care doi, cei mai longevivi, agreati de el. Circul din parlament pentru desemnarea juzilor la CCR a fost in cele din urma castigat de coalitia guvernamentala. Declaratiile schimbatoare ale lui Boc si Stanomir, constitutionalisti din siajul irisilor bleu, in vederea revizuirii Constitutiei sunt alte indicii.
    Perdafurile nespecialistului de la Cotroceni in sedintele CSM, precum si incercarea de a muta la presedintie, prin aceeasi revizuire a Constitutiei, a mai multor numiri ale membrilor consiliului sunt alte indicii care arata clar cine sunt sefii justitiei romanesti.
    Iar cand Goldmundr vine si, ca sa spuna si el ceva, o tranteste pe aia cu „dar cum Justitia e in mana lor (Iliescu, Mitrea sau Nastase – nota mea), nu ma mira ca acesti oameni rad liberi in fata camerelor TV.”, atunci contrez si eu. Pentru ca e o enormitate ce sustine! Daca Iliescu a fost implicat in cele doua mari „necunoscute” ale Revolutiei si Mineriadelor, ceilalti nu. Motivatia tergiversarii dosarelor respective are mai ales alte cauze.
    Dar Goldmundr are gandirea simpla si judeca personajele precum in basme: feti-frumosi, destepti, corecti, invincibili versus zmei corupti, balosi si prosti.
    Nu de dragul contrazicerii spun eu ce spun, ci incerc sa le deschid unora ochii, sa vada ca a fost inlocuit un rau cu un mai rau, ca dusmanul raului de dinainte nu e totdeauna binele. Faptul ca-i critic pe cei de azi, nu inseamna ca-i admir pe cei de ieri, asa cum parte ca intelege Goldmundr, cand afirma anapoda „dupa ce tu i-ai schimbat sensul dupa orientarile tale politice”. I-am explicat direct dumnealui motivele interventiei mele, dar atunci apari dumneata, bre tâca, sa afirmi doct ca „Asa reformuleaza Hantzy dupa vrerea si asemanarea lui”si ai pretentia sa te menajez?! Nici rugamitile lui AVP de a evita razbelul nu ma mai pot opri a-ti amenda caracterul mefistofelic.
    Ti-o spun pentru ultima oara: daca esti dispus sa dialoghezi si sa lasi resentimentele deoparte, poti avea in mine un tovaras de conversatie. Daca nu, ia-ti galetusele si la gropa de nisip! Acolo te poti lamenta in voie.

  40. Stely Says:

    Hantzy ,
    Cred ca esti fericit . Ai gasit ,in sfirsit ,cauzele pentru nedreptatea ce i s-a facut lui AVP. Ca de obicei politizezi si faci dintr-o problema particulara si punctuala ,una generala . Da, este adevarat ca ceea ce i se intimpla lui AVP este posibil sa se intimple si altor justitiabili ,intrucit justitia este plina de corupti,incompetenti si nesimtiti . Dar crezi ca cinismul tau ,ca de altfel si cel al lui @Agax &Goe , ajuta cu ceva ? Eu cred ca nu ajuta pe nimeni faptul ca ai gasit acum momentul sa arati cu degetul la …. ” tartorul catacombelor politichiei romanesti, mincinosul la permanenta si cioclul dreptatii si al adevarului. In ultimii sapte ani, de cand blagosloveste dumnealui politica stramba, sinistrii la Justitie au fost macovei, qaru si predoiu, dintre care doi, cei mai longevivi, agreati de el.”
    Tu pari a nu observa ca AVP este acum intr-un moment greu si ca ceea ce i s-a intimplat lui pare a fi picatura ce a umplut paharul .Ca pentru el ceea ce se intimpla cu justitia a devenit de nesuportat.Da, el stie si cine se face vinovat de acest dezastru din justitie ,dar si care sunt cauzele . „Tanguirea” lui este o incercare de a ne sensibiliza pe toti ,nu pentru a-l „mingaia pe crestet „,ci pentru a-l sustine intr-un eventual demers .Iata :

    „Daca va fi nevoie mor cu ei de gat, care-i problema ? Voi incepe o greva a foamei, dear surioare, sa vedem care e mai tare
    Poate ca-n felu ista se va reforma, in sfarsit, si acest sistem hyperticalosit. O sa ma sacrific inca o data pt Romanica noa, cum ar venea…”

    Prin urmare ,cum crezi ca simte AVP ,acum ,cind vede ca nici macar tu care i-ai fost aproape de multe ori ,nu gasesti o vorba de incurajare si de sustinere si ca, dimpotriva ,ii pui la indoiala tot lui buna judecata si credinta ? Mie mi se pare ca te si contrazici. Ba esti de acord ca in justitie este dezastru ,numind si vinovatii ,ba te feresti sa iei de buna, judecata lui AVP ,protejind-o tot pe judecatoarea respectiva . Eu cred ca orice om cu judecata cit de cit obiectiva vede nedreptatea flagranta care i s-a facut. El nu ar avea de ce sa conteste imparteala ,daca ar fi fost corecta . Orice om ,chiar daca nu a trecut printr-o asemenea situatie ,poate sa realizeze ca este groaznic ca ,dupa 6 ani de umblat prin tribunale, trebuie iata s-o i a de la capat cu recursul .Poate ca nu este momentul sa spun ,dar tatal meu a facut un infarct ,dupa un asemenea proces injust . Eu,dar cred ca si Adrian Merfu ,ii intelegem disperarea lui AVP. Mai cred ,deasemenea ,ca voi , cei care-l ironizati cu cinism , sunteti nepasatori si insensibili la necazul lui ,dar si la ceea ce se intimpla in justitie.

  41. Adrian Merfu Says:

    Motto: „Indecency thrives where others are silent out of politeness.” – Eric Voegelin

    Pe cand blogul lui AVP era temporar inchis am tot navigat pe ici pe colo unde ce crezi ca am citit? Am citit postarile umilului si servilului Hantzy fata de Bleen pe Blogary. Oameni ca tine cu suflet de jigodie de se gudura la cel mai mic os ce i se ofera este plina Romania. Asa ca lasa fasoanele si masca asta de de individ cu maniere ca nu tine. Observi ca am renuntat sa folosesc persoana a doua plural cu tine pentru ca nu meriti. Cel putin Goe are taria sa spuna exact ce gandeste si nu are comportament de vierme precum ai tu. De acum incolo acesta va fi limbajul in ceea ce te priveste pentru ca din nefericire pentru tine am multa experienta cu stricati ca tine.
    Referitor la comentariile tale de aici si acolo unde intamplator am dat de ele cat AVP a facut pauza, nu pot spune decat ca se incadreaza perfect intr-un fel de diaree verbala atat in continut cat si in logica si calitatea argumentului. Asa cum am spus mai devreme, intamplator sau nu, aproape toate comentariile ce le faci sunt critice la adresa celor ce ataca fostul regim comunist si al continuatorilor acestuia. Ai avea circumstante atenuante dac-ai fi simpatizant comunist insa eu banuiesc ca nu o faci decat dintr-un fel de dorinta furibunda incontrolabila de a epata cu orice pret; si trendul este sa aderi la ceva nou sau diferit indiferent daca acest lucru e de substanta sau nu. Ca asta se numeste libertarianism (vezi Aligica care (sic) atinge imbecilismul in articolele din ultimele 2-3 luni) sau Blogary (care acum au si platforma) sau Noua Republica nici nu conteaza; tot ce conteaza este un fel de sentiment de satisfactie pe care-l ai atunci cand astfel de pseudoelitisti te accepta. Pentru a te strecura in aceste mult prea inalte cercuri intelectuale de doi lei tu te umilesti si te guduri neimpartasind nici macar ideile lor. Ei te accepta, ca in cazul lui Bleen, pentru ca se simt bine cand sunt linsi in felul acesta si acest lucru se petrece pentru ca ei nu sunt cu nimic mai prejos ca cei pe care-i detesta. In ceea ce priveste atitudinea de sclav pe care o manifesti acolo unde esti acceptat sau speri sa fi intr-o postare viitoare.
    Si nu, nu am ce dialoga cu indivizi ca tine. Pana sa-ti vad postarile de pe Blogary am avut o imagine oarecum diferita despre tine insa acum imi este clar cu cine am de-a face.
    AVP a avut bunul simt sa observe atunci cand postarile tale au devenit inacceptabile si de aceea a intervenit; si nu a fost singurul. Si acum stiu si sursa veninului ce-l versi impotriva mea intrucat acum am facut legatura intre atacul ce l-ai produs impreuna cu Cucerai impotriva mea prima data cand am postat pe acest blog si adevarata-ti personalitate ce duhneste din postarile de pe Blogary. Insa asta mai tarziu cu chestiunea despre sclavie.

  42. AVP Says:

    Stely, Florentina, suflete si caractere rarissime. Thank you.

    Adrian si Hantzy, as vrea – va rog mult – sa nu va mai incontrati tot timpul, ca doi cerbi infierbantati. Dar fiindca sunteti majori si vaccinati, n-aveti decat sa continuati, my friends, insa rog sa nu contati pe partialitatea mea, cumva. Zau ca n-as vrea sa castige niciunul dintre voi, hic et nunc.

  43. Adrian Merfu Says:

    @AVP
    Nu este nevoie sa interveniti insa mi-am dat sema tocmai acum cine e de fapt acest individ. Fata de insi de aceasta teapa chiar nu am nici un fel de respect sau consideratie. Nu fac asta pentru a castiga ceva pentru ca e evident ca nu e nimic de castigat. Imi spun pur si simplu parerea si ce am realizat relativ de curand in legatura cu insul acesta libidinos. Stiu ca astfel de replici sunt deranjante pentru spectatori insa cred ca adevarul si sinceritatea trebuie sa primeze imposturii mascate intr-un individ ce pozeaza in om civilizat. Bineinteles nu pretind sau cer nimanui sa-mi impartasesca opinia pentru ca n-as mai fi eu dac-as face-o. Si credeti-ma ca nu sunt infierbantat deloc; aceasta este, a fost cat eram acasa in Romania si va fi modul in care eu tratez aceste specimene umane. Nu am renuntat la acest tratament nici atunci cand am fost mutat disciplinar in liceu din motive de comportament impotriva ordinii si disciplinei socialiste si nici cand urma sa fiu exmatriculat din facultate in ’89 din aceleasi motive (noroc cu lovitura de stat care a anulat procedura).

  44. AVP Says:

    Adrian, in conditiile in care aci la Romanica un neam scartar de-al meu ma jefuieste practic de 800 de milioane, cu ajutorul unei „justitii” infernale, si aproape nimeni altcineva nu mi-ar da o coaja de paine, maine, „ticalosul” ista de Hantzy mi-a sponsorizat opera pana acum cu sute de euro (o particica din „Planeta Ou” i se datoreaza si lui… oops). Stiu ca Hantzy s-ar putea sa se supere fiindca l-am deconspirat fara sa-l fi avertizat, insa asta e situatia… Nu-ti spun, aloo, sa nu te mai incontrezi cu el si de acum incolo ( asa cum io insumi am facut-o si-o s-o mai fac, fiindca Hantzy nu m-a cumparat, aloo), insa fii un pic mai ponderat in injuraturi, priatelo… Multumesc frumos pt intelegere.

    PS. Aceeasi rugaminte o am si pentru Hantzy.

  45. Adrian Merfu Says:

    Ajutorul material este intotdeauna de apreciat si admirat si mai ales in Romania, unde atunci cand chiar esti la ananghie si ceri, primesti raspunsuri ca acela ce l-ati primit cand erati cu mama dumneavoastra la spital in Bucuresti. Insa acest lucru pentru mine conteaza mult mai putin decat pentru dumneavoastra si nu din motivul ca nu ma priveste direct ci ca in general nu dau doi bani pe astfel de gesturi daca nu urmeaza un suflet si caracter pe masura. Inteleg perfect ce a insemnat ajutorul de la Hantzy pentru dumneavoastra si pot chiar crede ca ajutorul a venit din sinceritate si buna intentie.insa nu-mi pot schimba parerea datorita evolutie din ultimul timp al celui in cauza. Este important sa intelegeti si sunt sigur ca asa se va intampla, ca nu am nici o intentie de a va jigni in vreun fel sau altu.

  46. AVP Says:

    Adrian, nu te gandi la mine, ci la Hantzy. N-as vrea sa fii mai dur cu el decat merita. Si invers.

    Pe maine.

  47. Hantzy Says:

    Hantzy ,
    Cred ca esti fericit . Ai gasit ,in sfirsit ,cauzele pentru nedreptatea ce i s-a facut lui AVP. Ca de obicei politizezi si faci dintr-o problema particulara si punctuala ,una generala .

    Draga Stely, cred ca pierd un clinci!
    Nu ma acuzi doar ca as fi cinic, ci ca politizez. Ma obligi sa fac cateva lamuriri, care s-ar putea sa nu-i foloseasca lui AVP. De aceea imi dau aprioric acordul sa le elimine, daca el considera necesar.
    Evidenta diferentei intre merele acre si cele dulci nu mai trebuia explicata. Daca imparteala a fost facuta, evident inechitabil, rezulta ca altele sunt motivele deciziei judecatoarei. Pentru a avea succes intr-o eventuala actiune judecatoreasca, AVP, oricat de greau i-ar fi, trebuie sa afle care ar putea fi acestea. S-ar putea ca Anisoara Ghealdir sa se fi impiedicat blogul AVP in septembrie si, pentru ca nu prea cred ca i-a placut ce-a citit, sa se fi prevalat de decizia bizara a expertului agricol tocmai pentru a-i raspunde astfel lui AVP. Pe de alta parte, din cate inteleg, proprietatile se afla in administrarea partii adverse si, din acest motiv, e foarte probabil ca AVP sa apara drept un vanator de mosteniri, lucru care iar ar putea inclina balanta. Eu am fost mai mult decat straveziu cand am spus ca, cunoscandu-l pe AVP, as putea fi subiectiv. Trebuie oare sa spun explicit ca nu-l cred in stare a savarsi nedreptati?! Probleam nu e ce cred eu, ci ce crede judecatorul.

    Cat despre „fericirea” cu care as fi politizat eu evenimentul, sunt complet debusolat. Dupa AgaX si zigazag, urmatorul care a adus politicul in discutie a fost Goldmundr. Mie mi se poate reprosa doar ca m-am lasat momit de afirmatiile dumisale. Totusi n-am facut decat sa le corectez, cat mai impersonal cu putinta. Exemplele pe care le-ai cules sunt din ultimul meu comentariu, scris, dupa cum ti-ai dat desigur seama, ca replica la un atac profund unfair. Acum mi-e clar ca am fost provocat si s-a dorit o reactie cat mai virulenta din parte-mi, tocmai pentru a mi se descarca in poarta ghena de gunoi stransa in ultimele peregrinari online. Dincolo de diferitele opinii politice, eu te respect mult Stely si, indiferent cat de adanci ar fi neintelegerile, eu n-as pune niciodata convingerile-mi de orice natura inaintea prieteniei.
    Intarzii la slujba, asa ca inchei. Iti doresc o zi buna!

  48. AVP Says:

    Hantzy, eu nu i-am cerut judecatoarei aleia sa-si spuna parerea personala in speta, ci sa aplice legea si dreptatea (de exemplu art.741 din Codul civil stipuleaza imperativ: „La formarea şi compunerea părţilor, trebuie să se dea în fiecare parte, pe cît se poate, aceeaşi cantitate de mobile,de imobile, de drepturi sau de creanţe de aceeaşi natură şi valoare”, iar art 742 zice clar : „Inegalitatea părţilor date în natură se compensează prin bani.”). Faptul ca eu nu i-am fost simpatic judecatoarei, te pomenesti, ma putea costa o suta, doua de milioane, in cel mai comprehensiv caz pentru antipatizanta mea, dar nu opt sute de milioane, dle… ! Judecatoarea noastra a actionat fix dupa adagiul arbitrarilor dintotdeauna: „Hoc volo, sic iubeo, sit pro ratione voluntas”, iar tu, care ne dai mereu preste degetzele fiindca nu judecam riguros nuantat si drept, intr-o chestiutza ori alta, pari sa-i dai dreptate, de data asta, arbitrarei noastre… Deci tocmai tu, Brutus ! 😦

    Postare noua.

  49. Hantzy Says:

    AVP, nu-i dau dreptate nicicum. Nu stiu de unde deduci asta. I-as da si judecatoarei peste degetele, daca ar aparea si ea aici, nu crezi?
    Eu sunt un tip tehnic si am in raspundere un laborator de incercari. Daca ceva nu merge, nu se intampla asa cum ma astept sa fie, caut in toate colturile. Si, de cele mai multe ori, surpriza e acolo unde ma astept mai putin. Pentru ca si fizica e guvernata tot de legi, dar desi vreun mecanism e conceput sa foloseasca un anumit principiu, sa zicem uscarea prin centrifugare, tensiunea superficiala dintre uleiul mineral si aluminiu e mai vartoasa si piesa ramane uda ca scutecele de nou-nascut.

  50. AVP Says:

    Hantzy, desigur ca judecatoarea o fi avut in gand si unele din considerentele presupuse de tine, insa chestiutzele astea n-au niciun fel de legatura cu justitia si dreptatea, in spe, si m-am mirat ca tocmai tu – care ne ceri mereu sa-i judecam cu aceeasi masura si pe Base, presupus „al nostru”, si pe adversarii sai – pari sa o scuzi tocmai pe baza unor astfel de argumente colatarale… In curand, sper, voi crea o pagina speciala cu dosarele astea, care mi-au tocit nervii si timpul in ultimii 6 ani, in lupta mea pentru supravietuire p-aciia, pan’ Dacia stramoseasca, si-atunci vom avea ocazia sa vbim pe probe, vba aia…

  51. Stely Says:

    Hantzy :
    „Dincolo de diferitele opinii politice, eu te respect mult Stely si, indiferent cat de adanci ar fi neintelegerile, eu n-as pune niciodata convingerile-mi de orice natura inaintea prieteniei.”
    Pai , mai pot sa spun ceva ? 🙂 Nu am ce sa mai spun ,intrucit lucrurile s-au lamurit in totalitate. Fiecare, dintre cei implicati in discutie , a adus lamuriri suplimentare ,iar mie nu-mi ramane decit sa ma bucur de concluzia ta de mai sus.Am totusi o dorinta :sa tii cont de sfatul dat cu ceva timp in urma, de @AgaX ,si de rugamintea de ieri a lui AVP ,in ceea ce-l priveste pe unul dintre „cei implicati” .

    p.s. AVP,desi sunt pe deplin edificata cu privire la judecata injusta si total neprofesionista a judecatoarei,,astept totusi sa vad cum isi justifica ,expertul, modul cum a facut imparteala . Ma intreb ,deasemenea ,daca raportul acela ti-a fost prezentat ,inainte de ultima infatisare .

  52. AVP Says:

    Da, mi-a fost prezentat, iar obiectiile la raportul de expertiza le-am facut in deplina cunostinta de cauza. Raportul nu este doar teribil de partinitor, insa e de-a dreptul obraznic, dupa cum vei vedea, „expertul” (desi platit de noi, pana una alta) permitandu-si sa considere ca pretentia noastra de a ni se da o parte din terenul curtii – mai precis partea care e descentrata fata de curtea principala a paratului, fiind de fapt situata in spatele curtii vecinului dinspre Est, de la care noi obtinusem o servitute de trecere – este cica „neserioasa” si „lipsita de bun simt”, pe cand propunerea paratului e „de bun gust” (sic!). Iti sta mintea-n loc ! 👿

  53. Stely Says:

    Da, la asta(ca motivatie) m-am gindit si eu cind am vazut ca pe o parte a terenului intravilan acordata paratului se afla casa lui ,dar desigur ca puteau fi impartite f.usor ,ambele terenuri, pe din doua .
    La fel si cele extravilane. Sa presupunem ca s-a gindit ca nu trebuie faramitat excesiv. Dar pe el nu avea de ce sa-l intereseze .Prin urmare, judecatoarea ,ar fi trebuit sa -l puna sa refaca raportul ,pe care banuiesc ca l-ai contestat. Ea trebuia sa urmareasca o imparteala echitabila , si atit . Si nu a facut-o ,atita vreme cit una din parti acuza ca este pagubita.
    Cred ca vei cistiga la recurs . Trebuie sa ceri o noua expertiza si un alt alt expert , care sa tina cont de raportul ANEVAR

  54. Hantzy Says:

    ok, stely
    n-o sa-l numesc nici suflet de jigodie, nici vierme, nici libidinos, nici macar servil si umil … de fapt in niciun fel!

  55. iuli Says:

    nu te cred avepeule..o asemenea decizie ar fi putut sa ia numai mooona pivniiiiceruuuu..si nici ea de una singura, ci ajutata de vioriiiicaaa costiiiniiiuuuu.
    ori pe mina astora nu poti sa apuci decit daca posezi matuși tamarice in hyperspatz sau, mai nou, daca te paste vreun vint, vreo gripa, vreun rachet ceva.

  56. neamtu tiganu Says:

    1. Rufele murdare se spala in familie. Nasol sa ai piriciosi in familie.
    2. La tango sunt necesari doi.
    3. Proprietatea e sfinta da..
    4. Multi stau cu mina-ntinsa si spera sa primeasca de la unchiu Sam o mostenire grasa la care nu au contribuit cu nimic.
    5. Un barbat adevarat isi construieste bunastarea prin munca lui, prin puterea bratelor si mintii lui.
    6. Nimic nu poate fi mai penibil ca un specialist avocat sa nu fie-nstare sa-si apere propriile drepturi.
    P.S tare as fi curios sa aflu parerea „piritilor”

  57. AVP Says:

    1. Rufele murdare ale justitiei publice se spala in public, iar cei care tac in astfel de rixuri sunt lasi or mafioti. Sau si una si alta.
    2.La tango sunt necesari doi, iar la duel tot doi.
    3.Proprietatea e sfanta, da, iar cine ti-o calca fara niciun drept sau ti-o fura e un hot sau un nemernic si trebuie tratat ca atare.
    4.Mostenirea nu e a mea, in spetza, ci a nevesti-mii, pe care eu o reprezint in justitie. Deci nimeni nu sta cu mana intinsa.
    5.Asa fac si eu, in spetza: pana acum partea adversa a schimbat 5-6 avocati, pe care sustine ca i-a platit cu sute de milioane de lei, iar scorul este 6-0 pentru mine. Si am obtinut totul prin puterea mintii mele, desi fizicul nu ma ajuta tot atat de eficient, din pacate 😦
    6.N-am pierdut rixul ista (momentan) decat pentru ca adversarii n-au mai respectat regula jocului, iar cei care ar fi trebuit sa fie neutri (expertii si judecatorul) si-au vandut cinstea pe rusine.

    ps. O sa afli totul dupa ce voi publica dosarul. Ai rabdare.

  58. AVP Says:

    Iti dati seama ca fix in timp ce sufeream aceste mizerii si hartuiri nesfarsite de la tot felul de nemernici si caini de pe fata pamantului – si sunt multi ca cucuruzu codrilor, Doamne Dzeule… – si ma zbateam, efectiv, sa supravietuiesc, cu puteri fizice la un sfert din sfortza unui hom statistic, io ti-am descoperit Planeta-Ou, bobor al meu…? Evident ca numai cine se uita la my op ca un mbow now nu intelege ce spun io hic et nunc…

    Pe maine.

  59. Adrian Merfu Says:

    @AVP
    Epilog

    Am accesat blogul acesta pentru prima oara din pura intamplare si primele postari au fost intrebari legate de Corneliu Coposu. Ulterior am citit la recomandarea dumneavoastra Planeta Ou si am fost literalmente socat de acest magnific proiect ontologic. Nu numai ca nimeni in Romania nu a produs ceva similar dar de la Hegel incoace nu cunosc o productie de asemenea anvergura. Acesta a fost motivul pentru care am zabovit pe acest blog. Dupa aceea, ca motive, s-au mai adaugat dizidenta dumneavoastra, modul in care ati fost si sunteti tratat in societate. Niciodata nu am gandit ca alaturandu-ma dumneavoastra pe blog voi castiga sau beneficia de ceea ce numiti nemurirea in hyperspatz, numele meu figurand alaturi de al dumneavoastra sau in unul sau altul din articolele publicate. Pentru mine nemurirea se reflecta pe doua paliere. Prima este ceea ce eu numesc nemurirea profana ce tine de mostenirea spirituala ce o las copiilor mei si care include si educatia ce o primesc si o vor primi de la mine atat timp cat Dumnezeu mi-a alocat pe acest taram. Depinde absolut de ei sa duca mai departe si sa transmita copiilor lor ceea ce eu i-am invatat si daruit. Cea de-a doua nemurire este cea ce este dar divin si reprezinta in mod cu totul absolut vrerea Lui. Tot ceea ce sta in puterea noastra ramane lupta continua a sufletului nostru de a fi cat mai drepti posibil, atat cu noi insine cat si cu semenii nostri. Acestea fiind zise, nici un alt fel de nemurire nu ma intereseaza si nu o consider ca atare. De aceea nu am absolut nimic impotriva de a sterge orice referire la numele meu pe care ati facut-o in ceea ce ati scris pana acum ca o dovada in plus ca nu ma intereseaza astfel de nemurire, prin parazitare as numi-o eu. Este evident ca nu va cer acest lucru; ar fi absurd si nepoliticos avand in vedere ca este opera dumneavoastra si numai autorul decide in acest caz.
    Cred ca am dat dovada in cateva luni bune de cand postez pe acest blog ca sunt deschis la dialog si extrem de permisiv in ciuda atacurilor idioate la care am fost supus din partea lui Hantzy si Cucerai. Am continuat postarile intrucat am considerat ca frustrati si maniac-depresivi sunt peste tot si ca nu este cazul sa iau lucrurile prea in serios cu toate ca la un moment dat injuraturile erau peste masura atunci cand v-am cerut sa interveniti. Asa cum Dumnezeu v-a inzestrat la nastere cu talentul pe care-l aveti, asa m-a inzestrat si pe mine cu o calitate pe care nimeni si nici chiar dumneavoastra n-ati intuit-o. Insa nu despre mine e vorba aici ci despre faptul ca intamplator am dat de duhoarea emanata de acest om cu pseudonimul Hantzy. Asa cum am spus mai sus, pot coabita in dialog sau pseudo-dialog aproape cu oricine insa atunci cand simt mirosul ce este al dracului de asemanator cu cel al Omului Nou, adica al puroiului ce infesteaza societatea romaneasca atunci totul se schimba diametral opus. Veti spune probabil ca exagerez insa timpul va cerne adevarul. Asa cum dumneavoastra nu ati putut coabita pe facebook cu prieteni in a caror lista se aflau indivizi reprobabili, nici eu nu pot sta in aceeasi casa (casa dumneavoastra asa cum uneori va numiti blogul) cu unul al carui suflet pute a hoit. Repet, nu incerc sub nici o forma sa persuadez si nici nu cer nimanui sa-mi impartaseasca convingerea; nici nu insinuez, jignind, ca nimeni de pe blog nu a sesizat mirosul sau ca nu e capabil s-o faca sau se complace in situatie. Am simtit nevoia sa fac aceste precizari pentru a evita neintelegeri in interpretare. In concluzie, aceasta este ultima postare pe acest blog si salut cu aceasta ocazie pe Florentina, Stely, Iuli, Goldmund, Skorpion si AgaX. Cand veti finaliza poemul v-as fi mai mult decat recunoscator sa ma anuntati printr-un e-mail.
    –––––––––––––––– Sfarsit––––––––––––––––––––––––––

  60. AVP Says:

    Faci cum vrei, Adrian. Eu nu ti-am cerut sa pleci, de fapt nu ti-am zis nici de-te mai incolo, aloo… Si de curiozitate te-ntreb: daca Hantzy e chiar asa cum crezi tu, n-asa ca n-ar fi deloc mumos sa ne lasi singuri in cas’ c-un zombi urat mirositor ? Intreb si io, nu dau cu paru’… 😦

    Numai bine iti urez.

    Your friend,

  61. Stely Says:

    Adrian Merfu ,
    Sunt enorm de trista de decizia pe care ai luat-o . Nu este cazul sa-ti spun ca ti-am urmarit toate interventiile pe care le-ai avut pe acest blog inca de la inceput si ca mi-au placut f.mult . Imi pare rau ca ai fost nevoit sa inghiti „atacuri idioate „, nemeritate si lipsite de fair play -atacuri- pe care le-am amendat cum am putut ori e cite ori mi s-au parut si mie „idioate „.. Acum imi dau seama ca nu a fost indeajuns ,daca nu ai reusit sa treci peste ele, fapt ce te-a determinat sa iei aceasta hotarire. Te cred ,te inteleg ,dar nu am cuvinte sa-ti spun cit de rau imi pare. 🙂
    p.s. Cred ca ne vom revedea pe facebook ,nu-i asa ? 🙂 Hai ca am gasit solutia…

  62. Stely Says:

    Erata, la primul emoticon .Trebuia asa : 😦 ca eram suparata . La p.s ,insa , mi-a revenit zimbetul asta 🙂 ,pentru ca mi-am dat seama ca exista si alta modalitate de revedere. Te astept .

  63. Dl.Goe Says:

    Stati linistiti la locurile voastre. Adrian Merfu nu pleaca nicaieri. N-are unde. E dupa colt. Se va intoarce la fel cum a plecat. Cu coada intre picioare. La fel cum s-a intors si idolul såu AVP. Facandu-se ca ploua. Se va intoarece luminat brusc de curcubeu, facand pe niznaiul, profitand de absenta momentana a lui Hantzy (un alt caraghios la fel de mare ca si fanfaronul Merfus). Totul råmâne ca-n tren. P.S. Discursul de adio al lui Merfu este de un patetism (in sensul britanic al termenului) induiosator. Mi-au dat lacrimile de râs. Jalnica situatia bloggerului fortat sa atraga si sa incurajeze prezenta printre comentatorii agreati a unor asemenea exponate. Nu cred ca discernamantul (absenta acestuia) sa fie cauza principala a acestei stari deplorabile. La Corabia. Majestate desteptarea. Sculati de va culcati. Daca nu se intoarce urgent Cucerai sau macar Rogobete ori cineva similar, puteti considera ca nici nu aveti blog. Putin realism ce dracu.

  64. Hantzy Says:

    Imi pare rau ca ai fost nevoit sa inghiti “atacuri idioate “, nemeritate si lipsite de fair play -atacuri- pe care le-am amendat cum am putut ori e cite ori mi s-au parut si mie “idioate “

    Stely,
    eu n-am remuscari: din coltul meu se vede altfel. Totusi pentru parerea ta de rau imi pare si mie rau.
    Comentariul tau a avut un efect neasteptat: am inteles ca, prin neinterventie, am lasat altadata impresia ca sunt de acord cu jignirile. Desi tardive, primiti tu si ceilalti scuzele mele sincere!

  65. Hantzy Says:

    Bre Goe,
    noi se pare ca suntem din acelasi aluat … sau macar impartim un acelasi ingredient: nu credem in ce ni se spune. Daca vrei sa ma simt prost, trebuie sa-mi spui ca sunt destept, iar daca vrei sa ma simt caraghios, spune-mi ca sunt serios! Serios!!! Asa cum daca cineva iti spune ca esti in plus, tu te simti in minus. Putin realism, ce dracu’?!

  66. Stely Says:

    Hantzy ,
    E adevarat ca in ultima postarea , Adrian Merfu ,a fost mai dur decit ai fost tu .Asta ,daca am lua in considerare numai cele ce s-au scris in topicul prezent. Dar la el ,iata,s-a umplut paharaul si a gasit de cuviinta sa riposteze . Recunosc ca am fost si eu destul de socata de forta atacului sau .Dar cred ca,chiar daca te vei supara , l-ai meritat. L-ai meritat, intrucit( tu )ai fost acela care te-ai „bagat ” de la inceput intre el si Sorin Cucerai si ,desigur,tinindu-i parte celui din urma ,fara a aduce argumente ,ci numai insinuari ,ironii ,mistouri.
    Asa le-am perceput si, oricit de nevinovat te consideri tu , n-am cum sa -mi sterg impresiile. Prin urmare ,Adrian Merfu , a reactionat si el conform cu peceptiile lui despre tine ,perceptii si nemultumiri adunate in timp . Imi pare bine ca-ti pare rau ,si chiar daca scuzele tale sunt „tardive” si ar putea fi ? si ele ironice, eu ,”suflet milos” si prea repede iertator,le iau ca atare .
    P.S. Zau ti se pare ca , @d-l goe este … din „acelasi aluat „si ca
    „impartiti aceleasi „ingrediente ” ? Hai ca-i tare ! Adica: „un caraghios” … fanfaron ,mistocar ,palavragiu ,cinic ,atotstiitor ,si …”cu ochii albastri „?
    @d-l goe , bag de seama ca incepe sa ti se scufunde b(Arca) . Vad ca iti pregatesti si o masca de … „peste” ,ceva ?

  67. dl.Goe Says:

    @Hantzy – Stimate idiot, pai chiar asta am intentionat: sa te simti serios (nu caraghios). Totul pe invers. Ca una-i una si alta-i alta, cum te simti si care-i treaba. Si-apoi mi se pare firesc ca tu sa te simti bine pe blogul asta. Ai marcat banul, e normal sa pretinzi servicii de calitate si putin respect. Ca client. Ce dracu. Ceea ce se si intampla de altfel. Inteligent cum esti ai fi putut remarca-cå amfitrionul si-a sacrificat principalul pupin pentru tine. Satisfactie garantata. Ca urat faci la orgasm: musti.

  68. dl.Goe Says:

    Stely – Stimata doamna, mie puteti desigur sa-mi ziceti caraghios, fanfaron, mistocar, palavragiu, cinic, atotstiutor si cu „ochi albastri” (ca eu am ochii verzi). Zicerea asta ar fi de bine si puteti primi chiar bonus. Din partea casei. Dar aveti grija cum vorbiti despre clientul Hentzy ca zburati de pe corabie ca pasarea merfu. Mai putin coada intre picioare. Si acuma daca si (b/)Arca se scufunta ramaneti navufragiata in eter pentru eternitate. Ar fi pacat. P.S. Imi place la nebunie starea la care ati adus acest bloc, in calitatea d-voastra de principal troll de bine. Ati facut treaba buna. O treaba mare.

  69. Stely Says:

    Dl. Goe ,
    Nu ,domnia ta, esti cel mai bun la „treaba „asta .
    Chiar nu vezi ? Te-ai scremut din rasputeri ca sa iasa, cit de „mare” ,dar si cu …mot. 🙂
    Problema este,nu cit de” mare „,ci cit de bine a fost facuta ..”treaba” . Si asta nu vom afla curind . Dar ,daca voi avea bucuria sa aflu vreodata, ca dumneata ai facut-o mai bine decit mine ,voi fi prima care sa -ti ridice imnuri de slava. Si,da ,atunci ma voi sacrifica in favoarea domniei tale. Altfel ce motiv ai avea sa insisti , pina cind se va vedea binefacerea ?
    Pina atunci insa m-as multumi sa te tii de promisiuni ,intrucit iata ,mai e putin pina la Craciun si un „altfel” de goe inca nu si-a facut aparitia .
    P.S. dar,daca te vei tine de promisiuni ,promit si eu ca-mi voi retrage macar una din ziceri .

  70. Hantzy Says:

    goe,
    Te entuziasmasi, goelanasule mic si simpatic ca cerneala! Stiam eu ca o sa-ti placa goedilat la punctul goesensibil. Da’ mai mult n-am! A fost doar de degoestat, ca intraram in post. Eu zic c-ar trebui sa profiti sa-ti cauti o goitica mica si simpatica, pe masura goeliciunii zavaidocului ‘mneatale. S-o iei pe spinare sau in (c)arca, sa ti-o-ntinzi pa goenunchi, sa-i imbratosezi profund gogosarii, ea sa-ti incalzeasca nadele goenadele si lasele goelasele, ca poate apucati sa goenerati ceva goeunuci pana de potop. Pare ca se-apropie de-ai renuntat la eufemisme.
    Ca din doua una: ori ajungi monument al naturii ori intr-un muzeu de coriozitati. Si mi-e ca n-ai sta langa Concorde, ci intre un aplacentar si mocasinii lui Ploo-n-gat.
    Sau te roade ca marcai si fui peste masura rasplatit?! Fara grija: sa te vad impaiat, mai gasesc un sfant s-un ochi de drac.


Lasă un răspuns

