Evanghelia după mine

Acesta – mai puţin corecturile, care fac parte din faza ulterioară – e stadiul 2 al evoluţiei mele poetice, databil între 1971-1978 : „Evanghelia după mine„. Deja ne apropiem de singularitatea „Poemului de oţel”, n-aşa ? O Duminică odihnitoare vă doresc.

2 Răspunsuri to “Evanghelia după mine”

  1. AVP Says:

    Margaritas… oops.

    Postare noua.

  2. Stely Says:

    Ha, tocmai ce ma pregateam sa te dau gata ,sa-ti spun cum am citit cu minutiozitate si prin comparatie ,tot ,tot,tot … Dar am crezut ca nu-i nimeni pe-aci sa ma sustina sau sa-mi raspunda la oarece intrebari nitel mai …altfel . Spre ex , una referitoare la sfirsitul poemului „Consilierul Cicerone „,pe care am vazut ca nu l-ai pastrat . 🙄 A,si da :Angela Marinescu stie ca ,initial, i-ai dedicat „love story „? .
    AVP,
    Pot sa spun ca, in afara de citeva poeme mici carora inca nu le-am dibuit intelesul , am descifrat ideea si intreg conceptul „Poemului de Otel „. Nu stiu insa sa spun ,acum , pe care dintre ele -„Poemul de otel „sau „Planeta Ou ” sa le pun pe primul loc ?! Pot sa-ti spun numai ca intre ele si „Apel catre Europa „,exista o strinsa legatura …


Lasă un răspuns

