Un textuleţ străvechi şi bizar

L-am găsit în stratu de hârtii de-acu’ 40 de anişori, gata tăiat şi adnotat… Să fie aiasta consemnarea momentului în care homuleţu statistic se transformă într-un cocon creator, precum fluturele în crisalida-i de borangic…? 🙄 Mister… oops.

30 răspunsuri to “Un textuleţ străvechi şi bizar”

  1. AVP Says:

    Nota bene : comentariile la noile topicuri sunt programate să se închidă automat la 24 de ore de la lansarea topicului. Cer scuze că am stabilit această regulă nainte de a o anunţa publicului (bine, am deja scuza că publicul meu e în vacanţă prelungită de la o vreme ) Asta e situaţia.

  2. skorpion Says:

    salve, AVP

    voiam sa-ti raspund la pozitia ta in postarea anterioara, dar observai ca usa a fost trintita
    🙂

    supliment:

    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/VIDEO_Udrea-_Am_aceasta_bucurie_-_este_printre_putinele_bucurii_pe_care_le_am_-_a_hainelor_pe_care_le_port_0_537546243.html

  3. AVP Says:

    Păi văd că mi-ai răspuns deja, citând-o pe dna Udrea, însă acest răspuns nu schimbă cu nimicutza replica pe care ti-am dat-o io şi pe care o aduc şi aicea, poate-poate vei avea curaj să te dai la ea, cum ar venea… (îţi dau deci dreptu de a fi off topic, ruşinosule… 🙂 ) Voila :

    Ok, îi datorez scuze d-nei Udrea: rochia dumneaei Dolce & Gabani nu constă 14.000 de lire sterline, adică 700 de milioane de lei vechi, căci nu e una de colecţie, ci doar 780 de lire, deci fix 3817,398 lei la cursul BNR de azi, fiind o rochie ordinară, de purtat doar de câteva ori pe la servici, nu între spumă de crai futulici & supergagici… Cu alte cuvinte, în loc s-aştept 11 ani spre a strânge suficienţi bani din indemnizaţia-mi de şomer genial de pe-aici, spre a-i lua şi nevesti-mii o rochie asemănătoare, nu tre să strâng cureaua decât 7-8 lunişoare, luându-mi biensur gândul de la mâncare, căci şi-aşa am glicemia cam mare, n-aşa… ?

    Dar nu asta era problema – dacă rochia aia e de colecţie or de serie -, ci e o problemă de imagine, bre, Skorpie… Iată, mă-ntreb :

    1. De ce n-o fi intervenit d-na U în timpul emisiunii ălora (urmărită de sute de mii de votanţi mai mult or mai puţin decişi) ca să le spună că rochia dumneaei nu e una de 14 mii de lire, ci doar de 780 de lire ?

    2. De ce n-a intervenit spre a spune că şi Victoraş Ponta, aflat de faţă, poartă pulovere de 600 de euro ?

    3. De ce n-a spus că patronul lui Gâdea – deci insusi mogulu Felix – poartă costume Brioni, de cel puţin 4000 de dolari bucata ?

    4. De ce n-a spus că zapacitu de Mazăre, care mai că n-o înjura efectiv alaltărea pentru că cică madam U vrea să-i bage, ea, pe gât 10 milioane de euro pentru reparaţia Cazinoului din Constanţa, în timp ce pentru insotitorii handicapatilor din urbea sa nu mai sunt bani de salarii, de fapt chiar el, mincinosu, este cel care i-a cerut aceşti bani pentru repararea cazinoului ăluia ?

    5.Şi de ce – în altă ordine de idei – madam U nu dezminte în mod categoric faptul c-ar avea o relatie nepotrivită cu Băsescu, ci tot lasă chestia, zmechereşte, în coadă de rândunică, amânând un răspuns clar până-n anu 2015 ? Şi-n genere, de ce-şi foloseşte rochiile, pantofii, fesele, genţile, balcoanele, secretele şi ochiadele spre a ne sugera prin subspaţiu, cum ar veni, că merită încrederea noastră acolo unde e şi, mai ales, unde-ar vrea s-ajungă pe post de Kill Bill (vba unei admiratoare), în loc să ne pună pe masă nu 60 de miliarde din fondurile europene nerambursabile, cât a reuşit s-atragă omoloaga sa din Polonia, pentru Polonia, păi cum naiba, ci fie şi doar 20 de miliarde, acoloşa, pentru Românica noa…? Cu alte cuvinte, de ce nu lucrează cu mintea şi competenţa, ci cu charisma-i de gust cam îndoielnic…?

    6.Şi de ce – la urma urmei – nu gândeşte domnia sa chiar aşa: "bre, ia să mă retrag eu în plan secund, căci nu mor de foame, vorba aia, şi să le smulg mogulilor ăstora preşul de sub picioare, măcar în vreme de criză grea, să le fur calu' de bătaie U., cum ar venea...? Nu că n-ar fi cam târziu pentru salvarea imaginii Oranjeriei şi nu că nu mi-ar părea rău că nu l-am ascultat pe poeselu ăla, atunci când mi-a sugerat încă de acum doi-trei ani c-ar fi bine pentru "cauză" să mă retrag mai în umbră (baremi spre a nu-i fi oferit hăhăitorului dom Preşedinte ocazia de a face glumiţa aia sinistră, de alaltărea, pe seama mea, riscând să compromită toantă opera-i de modernizare pentru care s-a stroflocat atâta, dacă nu pentru altceva... :evil: ), a...? :roll:" oops.

    Părerea mea, mey, păi cum drea…

  4. skorpion Says:

    salve, AVP,

    bre, imagine, asa este….dar te uiti cumva la valorile absolut uriase ale ceasurilor pe care le poarta politrucii?
    nu te uiti pentru ca mass-media rareori pomeneste despre asta, in schimb are un fix misogin la adresa udrei..

    1. a raspuns, dupa cum vezi…

    2. a raspuns si la pulovarul lui pontanas care face excursii pe banii altora…excursii pentru care plateste politic.

    am obosit sa-ti raspund la toate punctele….

    oricum in ziua de azi, anul de gratie 2011, sa stii ca mai exista oameni de afaceri care cistiga averi pe munca cinstita, chiar si in romania!!!!

    aveti un fix cu elena udrea
    nu toti..

    mie nu imi place de ea, dar pot fi capabil s-o ignor,
    iar balacareala aka dialogul udrea – ponta din ianuarie pina azi este de doi bani…

  5. skorpion Says:

    tu chiar crezi ca exista o relatie nepotrivita udrea – basescu?
    na, eu cred ca nu exista, dar ……..mass media & ascultatorii ei……….jinduiesc la ceva ce nu pot avea
    si atunci o troznesc pe femeie, ca asa-i in lumea barbatilor invidiosi, strugurii sint acri…bre,

    noroc ca mie gagica nu-mi place

    🙂

  6. AVP Says:

    Dacă ai obosit, e bine să te odihneşti, bătrâne. Nici eu n-am chef şi de altfel nici timp de pierdut ca să te obosec pe tine degeaba. De altfel, tu nu pricepi din start un lucru ordinar, însă te grăbeşti să ricanezi cam ca un mic mărar, ca şi cum io aş fi vinovat, my dear : nu, bre, nu mă interesează femeia Udrea nici cât pe tine, măcar, ci io am discutat tot timpul doar despre profitul or deficitul de imagine (hai să-i zicem publicitar) pe care-l poate avea cel care (Băse or PDL, chiar că nu contează, dom Skorpie) o ţine-n braţe pe această doamnă, care-n mod clar a devenit calul de bătaie al Opoziţiei, pe diverse chestiuţe personale, nu importă cât de reale, aloo, şi care, pe de altă parte, nu ne-a dat până acum absolut nicio dovadă – atenţie – că ar fi foarte competentă în munca sa, la partid sau la ministeru-i cât China, sau că ar putea atrage pentru PDL ori pentru ministerul său simpatia populară sau de peste hotară, ci din contra: din cauza acestei politiciene, PDL şi Băse, cei de la care ne-am aşteptat să remodernizeze aiastă ţărişoară, in spe, au mâncat şi mănâncă doar papară… Şi-atunci, repet: cine şi de ce are interes s-o ţină-n braţe pe această fată evident impopulară, iar şi iară… ? 💡

    Aceasta-i întrebarea – simplicissimă, bre – şi sper să nu-ţi iasă sufletu’ caznindu-te s-o pricepi şi s-o combaţi cu destulă pricepere 🙂 Căci de dat din clanţă, învârtind la vorbe goale ce din coadă or să sune, se pricepe multă lume, pe bune.

  7. MARIA Says:

    Mda, draga AVP, am si eu o intrebare: care femeie e acceptata in politica
    noastra?
    Nici mie nu-mi place Udrea, dar asta nu ma impiedica sa-i recunosc tenacitatea,
    are totusi, cei mai multi bani accesati, are multe idei in ceea ce face, iar tinuta,
    scuza-ma, dar e obligatorie pentru functia ei, cel putin intr-o tara civilizata.
    Nu mai urmaresc demult anteno-irealitatile noastre, mi-a crescut buna
    dispozitie cel putin cu un punct de atunci.

  8. AVP Says:

    Un exemplu (pe care cei de la Antena 3 au ştiut să-l exploateze imediat, căci tipii nu sunt proşti decât pentru foştii cititori ai Academiei Caţavencu, care au luat de bună zmecheroasa alegaţie a caţavencilor cum că ei sunt cei mai inteligenţi dintre cititori, mai inteligenţi şi ca academicienii băieţilor, păi cum dreaq…) : Elena Udrea a spus dimineaţa, pe blogul ei, că a cumpărat rochia de pe un site oarecare, cu un preţ de serie, iar spre seară – după ce a aflat că anteniştii o vor ruga se le prezinte, dacă se poate, factura sau ceva similar – şi-a adus aminte că rochia i-a fost făcută de soţ în dar… Şi uite aşa, dintr-un şoricel de imagine pitic se va naşte un munte de bârfă birlik, din care PDL-ul va ieşi încă o dată şifonat un pic (şi iar un pic), până n-o mai rămânea nimic… oops. Din trebuşoara asta de kk va rezulta cel puţin că Elena Udrea minte de-ngheaţă apele, ca şi Băse în chestia cu casele or averea lu fetele domniei sale, care e şi nu e… Pricepi, bre, Skorpie, de ce, mai ales în ţeara în care boboru nu trăieşte de pe o zi pe alta decât dacă-şi consumă bârfele, e musai ca politicienele să se îmbrace ca babele şi să trăiască precum sfintele, măcar până trec punţile… ? În Românica, unde nu mai există fete mari de când tica, după ce termină matematica de ciclu gimazial şi gramatica, unde toţi fură şi înşală cum visează şi stau cu ochii pe capra vecinului mai ales când agonizează, cu toate astea, ei bine, când votează, rumânului îi place să crează că catindata – exempli gratia – nu e o loază nisfirită or mincinoasă, ci, dacă nu o preacurată maică precistă or mireasă, „baremi” grasă, lăptoasă şi devreme acasă, dreaq…oops.

    PS. @Maria, păi dacă zici că nici ţie – pedalistă înfocată – nu-ţi place Udrea, ce mai discutăm…? 🙄 Cât despre banii aduşi de EU, ţi-a răspuns Victoraş Ponta în locu meu: dacă d-na Udrea ar fi adus României tot atâţia bani europeni cât a adus ţării sale omoloaga poloneză, atunci el însuşi, Victoraş, ar fi fost gata să facă o chetă pentru ca doamna cu pricina să primească în dar o rochie Dolce & Gabbana autentică… Însă adevărul e că Ministerul Dezvoltării n-a atras decât 10% din banii europeni de care ar fi putut beneficia România. Vezi ce pierzi dacă îţi bagi capul în nisip, ca struţul ? 🙂 Pierzi cealaltă jumătate de adevăr… oops.

  9. Stely Says:

    AVP,
    Nu -ti ascund ca am scris un comentariu inca de aseara de cind am citit „textuletul „. Este scris in stilul meu , entuziast si sincer.
    Nu l-am postat , dar l-am salvat cu gindul sa-l pun astazi ,dupa ce insa voi fi vazut ce vor spune si altii. Imi pare rau ca skorpion , dar si altii ,desi banuiesc ca au citit „textuletul ” ,nu au crezut de cuviinta sa raspunda la intrebarea ta ,provocatoare, de aici:

    „Să fie aiasta consemnarea momentului în care homuleţu statistic se transformă într-un cocon creator, precum fluturele în crisalida-i de borangic…?”

    Raspunsul nu este greu de dat ,intrucit el se afla cu claritate in continutul textului. Dar ,daca nici acum @skorpion nu stie raspunsul ,desi te-a” citit „atit ca poet ,disident anticomunist ,publicist ,analist si comentator de evenimente politice postdecembriste si actuale , cit si ca om (scorpion ca si el ) , il rog sa mai citeasca inca odata” textuletul „,dar si replicile tale ulterioare ,si sa dea un raspuns la urmatoarea intrebare ,de data asta a mea :
    -Skorpion ,s-a abatut vreun pic ,AVP,de la ideile ,planurile ,optiunile ,dorintele,intr-un cuvint de la traiectoria pe care si-a conturat-o cu atita precizie, atunci la 20 de ani ?
    Adica ceea ce spune aici :

    ” Avu dorinta bizara de a fi altceva .Nu mai putu sa accepte ,ca fiind de la sine inteles ,ca intre vorbele care se spun si viata adevarata exista in mod necesar o diferenta,ca vorbele mari trebuie sa fie in mod necesar frumoase si nu adevarate .Totul i se paru fals si murdar .Avu dorinta sa traiasca intr-o viata precum vorbele care se spun despre ce sau despre care sa se spuna exact ceea ce ea este. Si fu convins ca va gasi o astfel de viata .Iar aceasta convingere ii insufla un entuziasm nemaipomenit ”

    Te intreb si pe tine ,AVP : De ce ai numit „textuletul ” ,bizar ? Te-a surprins pina si pe tine,acum, dupa 40 de ani ? Si altceva: crezi ca ai deviat vreun pic de la” traiectoria” ta ? sau ca s-a petrecut ceva 😉 cu acel „entuziasm nemaipomenit „? Daca da, „textuletul ” acesta are vreo influienta asupra ta acum ? Eu sper ca da. Tu inca nu ti-a terminat „opera” ,caci” ziua ta va veni …” 😉
    P.S. Sper sa nu fi omis vreun cuvintel di „textuletul ” citat . Dar, daca da ,te rog , AVP ,sa nu te superi si sa indrepti micile erori. 😳

  10. skorpion Says:

    stely,
    raspunsul meu este un Nu hotarit.

  11. AVP Says:

    Citatul exact este acesta :

    „Avu dorinta bizara de a fi altceva . Nu mai putu sa accepte , ca fiind de la sine inteles , ca intre vorbele care se spun si viata adevarata exista in mod necesar o diferenta, ca vorbele mari trebuie sa fie in mod necesar frumoase si nu adevarate .Totul i se paru fals si murdar . Avu dorinta sa traiasca intr-o viata precum vorbele care ce se spun despre ce ea sau despre care sa se spuna exact ceea ce ea este. Si fu convins ca va gasi o astfel de viata .Iar aceasta convingere ii insufla un entuziasm nemaipomenit”

    In rest n-as comenta. Si oricum, faptele vorbeste – asa cum au fost – , nu vorbele… oops.

  12. Stely Says:

    Skorpion &AVP ,
    Bine ,am inteles… 😦

  13. AVP Says:

    Nu, nu cred c-ai înţeles bine, nici dinspre partea mea, nici dinspre a lu Skorpi 🙂 Ia mai gândeşte-te…oops

  14. MARIA Says:

    Mi-as dori o altfel de viata, unde vorbele mari sa fie adevarate.
    M-am saturat de minciuni si compromisuri mici si multe. Dar cine…?
    De nevoie am devenit pedelista, au cativa oameni care imi plac,
    care vor sa schimbe ceva.

  15. AVP Says:

    Stiu că semănăm, dragi prieteni, altfel nu ne-am intersecta pe-aici. Stiti cum se spune: tună şi-i adună 🙂

  16. Stely Says:

    „Da’ sibilinici mai sunteti, my friends „… 🙄

  17. Maria Hulber Says:

    Mă amestec şi eu în ciorbă, offff topic, pe tema rochiţei. Părerea mea e că nici măcar nu trebuia să devină subiect mediatic preţul, creatorul, modelul rochiţei etc. În primul rând, aşa cum se vede, în lumea haute couture există modele de colecţie şi produse de serie, iar diferenţa de preţ este mare, calitatea rămânând (aproape) aceeaşi. Doar guguştiucii de la antene şi de la adevărul nonliterar şi nonartistic puteau să muşte atât de consecvent din momeala iritării sau interesului lor faţă de Elena Udrea. Iar dumneaei nu are de ce să se scuze, nici nu e obligată să arate vreo factură ori să intervină în emisiuni ca să se… ce?! Să se disculpe pentru ce?! Doar organele abilitate cu controlul financiar au dreptul să ceară asemenea facturi şi chitanţe, nu bramburicii de la antene, realităţi şi alte bazaconii televizionistice şi nu numai. În al doilea rând, dacă rochiţa este identică cu cea din catalogul Dolce&Gabani, e perfect. De mult bun gust. Nici eu nu mor de dragul doamnei ministru, dar, decât să o văd cu ciorapi roşii ori verzi sau cu pantofi cu platforme şi tocuri cui prin noroaiele patriei, mai bine aşa.
    Prefer să sar peste întrebările ce conţin drept referinţe numele Ponta, Felix, Mazăre, Gâdea, din motive… salubre.
    La punctul 5… mă îndoiesc tare de aşa ceva. Din nou, nu trebuie luate în seamă supoziţiile presei. Am văzut că s-a scris şi aici, recent, de o anume. Ei, şi? Ce, e prima?! Altceva se ignoră: la Cotroceni, în preajma Preşedintelui sunt mereu cel puţin 40-50 de oameni. Poate să viziteze pe oricine, dar numai dacă se doreşte atacarea imaginii se fac speculaţii paralele cu realitatea şi imposibil de probat.
    Singura problemă mare ridicată aici este, într-adevăr, cea a accesării fondurilor europene, unde suntem teribil de deficitari. Pentru aceasta, da, are de dat explicaţii.

  18. Maria Hulber Says:

    Corectare: *,,Am văzut că s-a scris şi aici, recent, de o anume vizită.”
    Sper să nu se înţeleagă altceva…

  19. AVP Says:

    Mi-ar fi plăcut să gândeşti mai subtil, dragă Maria de Bihor… oops. Adicătelea, nu pur şi simplu ca o femeie sau ca o pedalistă loială, şi nici măcar ca o intelectuală finissimă, pentru care modul în care se îmbracă o femeie gracioasă e o chestie de gust acolo la ea, la oglinda oglinjoara de acasă, ci să gândeşti ca un actor de marketing politic, cu pregătire f. serioasă, care nu e la îndemâna tuturor „membrilor” din populara massă… Îţi repet şi ţie ceea ce-ar fi trebuit să ştii singură, tu mai ales, dintr-o mie, olelie lie : când eşti ministru într-o ţeară unde 3 milioane de concetăţeni au plecat afară fiindcă aici n-au mâncat decât papară de la cocoşii & zmecheroşii care i-au trombonit, înşelat şi furat iar şi iară, când spitalele, creşele şi locurile de muncă sunt suprimate ca muştele, iar profesorii, medicii şi alţii şi altele aşteaptă salariile promise cu anii sau cu lunile, nu-ţi stă bine să vii tu, Leana lu nu ştiu cine din Pleşcoi şi să te dai mare titirişcoi plişcoi preste titirişca plişca, ori mare sculă pe basculă în faţa naţiunei lu bietu Bulă, care nu mai are nici ce băga-n gură sau tradiţionala lulă, dar are în schimb votu-n mână, aloo, asta dacă pricepi ce vreau să-ţi spun, mey, soră bună… oops. Vezi, d’aia nu e bine să crezi în mândra cu ochii verzi… 🙂

  20. AVP Says:

    …Sau, ca să-ţi dau un exemplu şi mai clar, când poetu poeţilor, pe care destinu-i l-a extras din boboru-i vulgar & ferentar aşa cum soarbe Soarele un norişor de aur dintr-o mare de amar, şi cu soţioara-i fără de care n-ar fi posibil al său har, chit că pentru asta îi varsă zilnic în cap o găleată de clor & var (oops…), se-mbracă la magazinu second hand din cartieru’ cel mai popular, păi nu vii tu, o femeiuşcă din Pleşcoi or Fanar şi pohteşti să te-mbraci ca madam Pompadour cuprinsă de dreacii unui egoizm pur & pleşcar, decât dacă boboru’ de care vorbim e de fapt un ciopor şi kknar, şi foodul ca orice trib gregar… 👿

  21. Maria Hulber Says:

    Viorel Padina, şi mie mi-ar plăcea să aveţi o perspectivă mai… largă. Vedeţi, fie şi numai spaţiul respiraţiei mele lasă mult în spatele orizontului linia graţioasă a Bihorului, ceea ce îmi oferă, oximoronic, subtilităţi cu asperităţi neobişnuite şi mai greu de perceput. Pedalistă loială?! Fie. Nu mi-e ruşine, atâta timp cât nu port ochelarii orbi. Şi eu repet, nu ca femeie sau intelectuală, ci ca simplu om ce apreciază bunul gust: vestimentaţia decentă a unei doamne ministru nu este motiv de talk-show mediatic. Nu văd de ce şi-ar lua ciorapi groşi de bumbac, fuste de lână nefinisată în culori terne, bluze anoste de stambă şi espadrile de cauciuc, asemenea topmodelului (doamnelor şi domnilor!) Annnna Paukeeeer!!!!.
    Şi revin. Adevăratele probleme ce trebuie discutate sunt cele legate de prerogativele ce i-au fost acordate şi de imensa responsabilitate ce-i revine.

  22. AVP Says:

    Mdea… Poate că după ce vei ceti şi mesaju de deasupra ta vei înţelege de ce doamna ministru chiar trebuie să-şi pună "ciorapi groşi de bumbac, fuste de lână nefinisată în culori terne, bluze anoste de stambă şi espadrile de cauciuc, asemenea topmodelului (doamnelor şi domnilor!) Annnna Paukeeeer!!!", asta bineînţeles numai dacă Doamna Ministru nu face parte dintr-un bobor şi mai sinistru decât acela al tov Annei Pauker, care după cum se ştie se întindea şi mai departe de Nistru… oops Hai pa

  23. skorpion Says:

    @Maria Hulber,

    AVP are perfecta dreptate. Ne trebuie o ministreasa cu laptop ca in poza de mai jos:

    sa-si faca dracului treaba, dar nu imbracata elegant, ci ca „doamna” din fotografia aratata.

    😛
    😆
    😛

    p.s.
    1. daca elena udrea ar fi furat, as fi inteles sa fie bagata dupa gratii. dar atita timp cit opozitia nu a gasit (inca) nimic, inseamna ca femeia este corecta,

    2. atit femeile, cit si barbatii, fiecare dintr-un anumit punct de vedere, au boala pe femeile frumoase.
    sa nu-mi spuneti ca nu este asa….
    🙂

    3. chiar nu sint de acord cu: daca eu sint sarac lipit pamintului, sa nu ma impac cu ideea ca altii sint mai bogati ca mine.
    inseamna ca eu nu m-am descurcat,
    inseamna ca eu nu m-am dat bine pe linga autoritati ca sa-mi dea afaceri,
    inseamna ca sint fie un outsider in propria mea tara, fie un loser…

    pentru ca – repet – in Romania exista oameni care au reusit, chiar fara sa capuseze statul, au reusit muncind din greu, dar au reusit….. asta nu-mi da mie dreptul sa-i invidiez sau sa le atribui lor esecul meu……vorbesc in numele meu, nu ma refer nici la Maria Hulber, nici la AVP……sper sa nu se inteleaga gresit…

  24. AVP Says:

    Mdea… Asta e situatia si natia, indiferent de ce minoritate nationala ar fie ea, pai cum drea… 🙂

    Paa

  25. skorpion Says:

    AVP,

    am inteles ca natzia asta este tembela indiferent de nationalitatile conlocuitoare si inlocuitoare

    si te-ai suparat……

    asta este, bre, natzia si tratatia,

    noi sa fim sanatosi
    🙂

  26. Maria Hulber Says:

    Viorel Padina, am citit mesajul de îndată ce l-am postat pe al meu. Înţeleg ce doriţi să scrieţi, dar nu văd nicio legaătură între punctele noastre de vedere şi nici nu trebuie forţată conexarea. Sau poate am eu subtilităţi mai tâmpe şi nu pricep.
    Dar îi dau dreptate lui Skorpion. Trei P.S.-uri clare şi pertinente. No comment.

  27. AVP Says:

    Păi, mhă, Mario great profesoare, dacă nu pricepi nici măcar neşte chestiuţe elementare, ce dreaq mai cauţi lângă AVP, dear surioare… ? 🙄 Iar asta e valabil si pt Skorpia cică skormonitoare… 👿

  28. Maria Hulber Says:

    Viorel Padina, fraza ,,Sau poate am eu subtilităţi mai tâmpe şi nu pricep” era ironică.
    Mi-am spus punctul de vedere şi l-am argumentat. Atât.
    Noapte bună!

  29. AVP Says:

    @Maria, m-ai dezamăgit, dar chestia e că te simţisem ca atare mai de mult, shiit… 👿 În sfârşit, asta e situaţia şi naţia, restu e mit…

    Vă dau un link către alt ministru loco, şi mai sinistru :

    http://www.kamikazeonline.ro/2011/08/sebastian-lazaroiu-doarme-bine-noaptea-domnul-ctp/comment-page-1/#comment-22736

    Pe maine, mey, rumâne.


Lasă un răspuns

