Dacă nu se va descentraliza mai repede, s-ar putea ca statu român să se descentreze de-a binelea

Nu mai ţin minte dacă articolul ista scris prin 97-98 a apărut sau nu în „România liberă”, căreia i l-am propus prin N.Prelipceanu, omul meu de legătură cu redacţia, cum ar veni, ori poate c-o fi fost publicat în cotidianul judeţean „Olt press” (fost „Glasul adevărului”), debuşeul meu publicistic loco, sau în „Oltul”, rivalu’  „Olt-press”-ului…  Pe vremea aia ante-nord-atlantică, şcolile noastre de ofiţiri, inclusiv alea mai subţiri, de băieţi de informaţii, începeau şi sfârşeau ziua cu „Treceţi batalioane române Carpaţii” şi „Noi sîntem Români” (cred că şi acum e la fel…oops), iar rrromânu’ verde şi  cu pumnii în chept Adrian Păun(escu) era bardu naţional, aşa cum îl percep şi azi nişte politicieni cică de viitor, ca V.Ponta sau E.Udrea, de altfel, aşa că e mare lucru să fi apărut, totuşi… Din păcate n-am găsit decât dactilograma.

2 răspunsuri to “Dacă nu se va descentraliza mai repede, s-ar putea ca statu român să se descentreze de-a binelea”

  1. Stely Says:

    AVP,
    La Multi Ani pentru soţia ta ,doamna Mariana ! Vă doresc tuturor sănătate ,bucurii şi împlinirea tuturor dorinţelor.
    La Mulţi Ani si pentru cele două prietene ale acestui blog ,dar si de pe facebook ,Maria Hubler &Maria Manea ,precum si tuturor vizitatorilor care poarta numele Sfintei Marii.
    Iată că in timp ce scriu mi-am amintit de cei doi Marius din preajma ta ,AVP :unul este fiul tău ,iar celalalt este prietenul tău din japonia ,@Marius delaepicentru .Aşadar ,La Mulţi Ani ,bucurii si multe împliniri !
    AVP,daca am uitat pe cineva ,te rog sa -mi amintesti ,intrucit nu vreau sa discriminez pe nimeni.

  2. AVP Says:

    Multumesc, Stely ! Hai sa le uram La Multi Ani tuturor Mariilor, Marinilor si Mariuseilor din lume, de ziua lor onomastica, si cu asta chiar ca nu riscam sa supalam pe nimeni.

    La randul nostru iti dorim numai bine.


Lasă un răspuns

