Partidu’ pisică

În anii 90, când am inscripţionat rânduleţele acestui articol, n-aveam de unde să ştiu ce şi cum va fi să fie în deceniul ce va urma decât dacă-i dăm dreptate, volens-nolens, dlui Sorin Ilieşiu, atunci când ne vorbeşte de „cel mai just analist din ultimii 30 de ani…” oops. Şi nu că m-ar mai interesa politica de Dâmboviţa sau pentru că mi-aş procura iluzia că cineva ar mai putea face minuni la Românica, în următoarea jumătate de veac, cel puţin, ci aşa, ca să ne dixtrăm şi noi pe căldura asta, păi cum drea, într-o mică recreaţie de creaţie…

14 răspunsuri to “Partidu’ pisică”

  1. skorpion Says:

    bravo!
    🙂

  2. AVP Says:

    Hai că mi-o luaşi înainte (vezi aici ) 🙂 Apropo, ai idee unde-or fi disparut comentariile de la articolul lui Volo de pe Contriubutors ? 🙄 Am vrut sa dau linkul spre citatul din @Adrian, insa nema, ioc, a disparut ad-hoc…oops

  3. skorpion Says:

    AVP,

    sint 18 comentarii (merfu, dobre, etc)

    tu nu le vezi?

    sau te-ai referit la altceva?

  4. AVP Says:

    A, ba nu, acum mi-au aparut iar, inclusiv commentu dragului meu ucenic neascultator, @Adrian :

    http://www.contributors.ro/cultura/a-trai-in-adevar-despre-disidenti-in-vremuri-sumbre-cazul-viorel-padina/#comment-31482

  5. AVP Says:

    Nu stiu de ce, la un moment dat nu le-am mai vazut, pe bune… oops. Oi fi apucat-o pe alta scurtatura.

  6. skorpion Says:

    ai mers in pasi de ……..pisica si d`aia nu ai vazut?
    🙂

  7. AVP Says:

    Serios, la un moment dat nu mai erau (sau cel putin nu le mai vedeam io). Ma si miram cum „baietii” au lasat sa treaca acel articol cu potential de a ma scoate de subt obrocu & boicotu iepocal… ; cred ca le-a fost rusine de Volo (iar lu Volo de mine 🙂 )

  8. skorpion Says:

    @AVP,

    voiam sa fac copy paste
    🙂

    dar nu mai este cazul…

  9. Riddick Says:

    Bună seara ! Un text dens, şi grav, dincolo de tenta umoristică.

    Dupa ce a luat ilici al treilea mandat, nu mi-am revenit până prin primăvara 2001. Ştiam că urmează „omologarea internaţionala” a regimului, cum s-a şi întâmplat. La faza debarcării lui Roman din FSN, am ştiut că roata se învârteşte, totuşi: ţac, ţac, ţac…

  10. AVP Says:

    Bine, se invarteste, dar sfortza invartitoare e tot a lor, a tovilor si baietilor fesenisti, in esenta. Daca n-ar fi asa, Ivan Ilici i-ar fi tinut de urat lu Cozma, la racoare ; insa vedeti si voi ca papasha va avea mare onoare pana dispare… Iar Base al vostru nu e deloc Judexu’ ala pe care-l visati ; e un zmecheros si atat, cel care probabil a blocat dosarele „revolutiei” si „mineriadelor” si care doar se preface ca-i da-n tivic pe tovarasii lui de idealuri comuniste & feseniste… Hai, zi ca nu-i asa.

    Macar pisica aia din poza stiti cine a desemnat-o, mey… ? 🙂

  11. Riddick Says:

    Pablo Picasso sau Marc Chagall… mai degrabă, cel dintâi. 🙂

  12. Riddick Says:

    Faţa pisicii aduce a drac. Şi nu cred că nu a făcut-o cu intenţie. 😉

  13. AVP Says:

    Hai c-ai ghicit 🙂

    Pe maine.

  14. AVP Says:

    Postare noua.

    De asemenea, îi anunţ pe cei interesaţi c-am relansat (în WordPress.com) blogul „Epistolar iepocal”.

    Pe mâine.


Lasă un răspuns

