O cerere iepocală către tov primar

Cererea e strict autentică şi a fost adresată la vremea respectivă primarului urbei X, în care-mi duc vacu’… După „revoluţie” fostul primar îmi va fi devenit director timp de câţiva anişori la una dintre unităţile din care mi-am agonisit pâinea noastră cea de toate zilele, iar la 10 ani după potopul cică anticomunist fostul prim-secretar al pcr loco va redeveni primar al urbei aflate spre capitalizm în zbor (pe aripile PSD-ului, biensur…)

5 răspunsuri to “O cerere iepocală către tov primar”

  1. florentina borgovan Says:

    Absurdul , grotescul, umorul negru si pe deasupra CERERE !!! Toate astea confera valoare acestui text !

    P.S. Cand te gandesti ca tot ceea ce am citit aici , facea parte din realitatea noastra cotidiana ! O realitate tragica,(confruntarea cu limita )…….Ma gandesc acum ca suntem confruntati cu limita neincetat dar parca registrul nu e atat de jos. Sau poate ca ma insel…oops !

  2. monica Says:

    AVP, in primul rand ai gresit inca de la inceputul cererii,sau cum s-o numi scrierea de fata ,NEfolosind termenul „ALMANAHE”,termen care ar fi fost pe intelesul lui limitat,asa ca nu te mai mira ca n-ai primit nimic la schimb 🙂 preferand sa incretesti mintea activistului, in asa fel incat n-a inteles o iota din mishtoul facut de el & forurili pe care le slujea ,cred ca omu se mai gandeste si azi ce-ai vrut sa zici.
    Imi place ca, „sa facem totul” ,sintagma care mi-a ramas pe creier ca o zgarietura adanca, pe care nu preget a o insera ori de cate ori am ocazia, nu „lipseste” din dotarea causticei depese ce poate sa se inscrie cu „succesuri” incontestabile in antologia umoristica a monologului, absurd???? 😛 😛 😛

  3. florentina borgovan Says:

    Cat despre tovii si baietii care au devenit ceea ce-au fost , e logic sa fie asa . Dar nu e normal !!!

  4. florentina borgovan Says:

    E chiar strigator la cer !!!

  5. AVP Says:

    Curat strigător, da, din pacate… oops.

    Postare noua.


Lasă un răspuns

