O scrisoare protocronică

Epistola datează de la începuturile contactului meu cu lumea literară dâmboviţeană (nu mai ţin minte precis data înscriptului, cel mai probabil din toamna lui 73) şi n-a fost trimisă prin poştă, precum celelalte scrisori, ci înmânată personal destinatarului de atunci (mai degrab ca un fel de memoriu), ins cu care nu puteam comunica subt niciun chip, omul – un oarecare critic literar din Iepocă, primul care-mi ieşise absolut fortuit în cale – fiind departee de a corespunde înaltelor mele standarde de june poesel şi gânditor hyperidealist… oops. Adrisantul se numea Nicolae Ciobanu şi era pe vremea aia redactor la gazeta „Luceafărul” ; după ce mi-a cetit scrisoarea, mi-a înapoiat-o săptămâna următoare, la cererea mea, de altfel, recomandându-mi să mă adresez şi altora mai deştepţi (evident că el a zis-o ironic). Sper ca scanul meu să nu vă ridice probleme de lectură. Poza a apărut în „Viaţa Studenţească” din iepoca aceea (într-o cronică de la şedinţa cenaclului „Amfiteatru”, unde io eram unul dintre oratorii casei, păi cum dreaq…) Thanks.

10 răspunsuri to “O scrisoare protocronică”

  1. luminita Says:

    Felicitari, AVP!
    lucrurile incep sa se miste.

  2. luminita Says:

    Felicitari, AVP!
    lucrurile incep sa se miste si pe strada ta, o sa iasa si soarele, ai sa vezi.

  3. AVP Says:

    Skorpi, Lumy, multumesc mult.

  4. AVP Says:

    @unne – Mi-ai facut o surpriza f. placuta.

    Pe maine, my friends.

  5. Tio Says:

    AVP, ai fost tu tare curajos si inspirat prin anii ’70 dar sint convins ca vor veni vremuri si mai bune. Poate abia incep? ;-)Maiestia cu care stapinesti limba e teribil de potrivita cu „noile medii”, busola functioneaza perfect iar „sistemul” e in continuare ticalos.
    Pacat doar ca cei 7 disidentii ai Romaniei nu se inteleg intre ei…
    Cum ar fi sa-i vezi pe toti impreuna intr-o seara la TV?
    Iti dorec Putere, inspiratie si o vara frumoasa!

  6. AVP Says:

    @Tio – Soare-clocitoare or floare, iata ca a rasarit şi pe ulitza mea (vba lu Lumy). Ramanem pretini, mey.

  7. florentina borgovan Says:

    Ramanem .

  8. AVP Says:

    Ramanem, evident.

    Postare noua.


Lasă un răspuns

