Al cincilea interviu

După ce v-am arătat primul, al doilea, al treilea şi al patrulea interviu din my op, vi-l pot arăta, în fine, şi pe-al cincilea. Acesta a apărut graţie excepţionalei echipe de le Obiectiv Cultural, gazeta care e brăileană doar prin domiciliul real al redactorilor, căci altfel e naţională în toată regula şi mai mult decât atât : hyperspatzială, aşadar o revistă de cultură din epoca postmodernismului recentissim, epoca Internetului (or hyperspatziului, cum îi zic io), hyperspatziul fiind locul unde i-am întâlnit pe prieteniii mei virtuali şi unde nu prea mai am şanse să mă intersectez, vai, cu colegi-mi din generaţia propriu-zisă, prea mulţi dintre ei fixaţi irevocabil în turnuleţele de fildeş creponat ale îngălbenitei lumi de hârtie, la orizonul căreia se zăreşte deja un nor apocaliptic de molii… oops. Astfel, în timp ce dl Manolescu m-a pierdut se pare definitiv din perimetrul Istorie-i Critice, deşi la un moment dat dânsul întrevăzuse în mine însuşi „geniul poetic„, pe care nu-l mai găsise în niciun alt scriitor din contemporaneitatea-i iepocală (sau cel puţin nu mai spusese / scrisese c-ar mai fi văzut), iar pe şefu’ oficios al generaţiei mele literare, M.Cărtărescu, nu l-am întâlnit absolut niciodată pe un forum în cei 7-8 ani de odysee virtuală, prietenii din hyperspatz m-au recuperat din solitaru-mi hypernor şi m-au aburcat în carul generaţiei lor şi-al next generatiilor, aloo, ceea ce mi-ar oferi de-acuma destulă linişte chiar de-ar fi să şi mor, dacă n-aş şti că până la al 51-lea cânt din „Planeta Ou” (din care io m-am lăudat că voi face o altă cântare a cântărilor… oops) mai e multişor… Thank you, frăticilor.

+++++++++++++++++++++++++++++++

tomita

12 Răspunsuri to “Al cincilea interviu”

  1. filadel Says:

    Taci și … vorbește. Era o vorbă.

  2. Dl.Goe Says:

    Un citat dintr-o zi cu ghinion:

    AVP Says – Vineri 13 mai 2011 la 21:54

    „Singura sansa sa mai pot crea ceva durabil de-acum incolo e sa renunt cu totul la perisabilele inserţii politice (ce-am avut de spus, am spus!) şi să evit orice contact cu saltimbacii şi irozii clipitei.

    Doamne ajută !”

  3. AVP Says:

    Da’ sibilinici mai sunteti, my friends🙂

    Pe maine.

  4. filadel Says:

    Adică taci și fă. Adică taci da spune. Lasă-l pe poet să vorbească și pe Abălaru să-și vadă de treburile lui.

  5. Dl.Goe Says:

    Sibilinici? Aiurea. Te injura subtire. Unul iti da in cap cu Mircea Ivanescu, altul ii da dreptate. Nu te mai preface ca n-ai priceput aluzia.

  6. AVP Says:

    Îmi iau libertatea de a insera şi aici commentu pe care l-am făcut aseara pe pagina cu interviul de pe siteul „Obiectiv Cultural”:

    „Va multumesc, dragi prieteni de la Obiectiv Cultural şi my friends comentatori. Chiar dacă gestul meu rezistent de acum 30 de ani ar fi fost să fie remarcat şi apreciat cum se cuvine, preste mode şi timp, iată, numai de câţiva compatrioţi, însă aceştia să fie oameni în care eu să am de asemenea încredere, din orice punct de vedere, şi tot ar fi însemnat că n-am făcut un lucru în zadar. Aş vrea să fac o mică rectificare la interviu, totuşi. Mă laud acolo, la un moment dat, că n-am păţit mai nemic, n-aşa?, deşi am înfruntat Molohul chiar în bârlogul său, şi când acela era în plină putere, iar nu muribund, ca-n decembrie 1989. Era, desigur, un fel de a spune că n-am păţit nimic, fiindcă-n realitate, pe lângă păţaniile relatate în Povestea lui Ave, am mai păţit un lucru încă şi mai grav, practic cel mai dureros lucru care i se poate întâmpla unui autor. Astfel, aşa cum am spus-o şi-n interviul acordat lui Sorin Cucerai, „ei”, tovii şi băieţii pe care i-am înfruntat l-au „ucis” pe poetul Viorel Padina, care a rămas la fel de nepublicat, de nepremiat şi de marginalizat de establishement-ul cultural azi, ca şi altădat, iar asta, vă asigur, nu se datorează doar mizantropismului meu, ci boicotului quasitotal pe care ex-tovii şi băieţii disimulaţi în felurite organe, jurii, gazete, edituri, comitete or comiţii culturale mi-l aplică inclusiv până la „iepoca” asta, când nu doar că nu sunt răsfăţatul ierarhizatorilor, mahărilor or sauronilor intelighenkiei or mediei, dar n-am nici măcar un serviciu care să-mi asigure un trai minimal… oops. De aceea, apreciez la justa valoare breşa pe care, cu superbia pe care doar curajul pe care vi-l dă tinereţea, precum şi caracterul vostru ales, v-o conferă, o deschideţi în zidul de tăcere din juru-mi. Şi mulţumesc, desigur, Domnului că mi-a dăruit hyperspatz-ul ista divin, prin care să dau semne că mai exist,spunându-mi pur şi simplu povestea şi cuvântul, arătându-i publicului lucrarea-mi creatoare, căci altfel n-ar mai fi auzit nimeni de mine… oops Pe când fripturiştii şi oportuniştii de ieri sunt şi fripturiştii de azi şi dintotdeauna, păi cum dreaq. „

    Postare noua.

  7. monyf Says:

    Felicitari ,AVP🙂

  8. AVP Says:

    Mersi, Mony.

  9. florentina borgovan Says:

    Ma bucur cu adevarat pentru tine . Un parcurs exemplar , un mare poet , dea Domnu’ sa poti zice ” Mie insumi , reda-ma !”

  10. florentina borgovan Says:

    Si asta , indiferent de fripturistii si oportunistii de ieri , de azi , de maine si dintotdeauna ..

  11. AVP Says:

    Multumesc, Florentina. Te socotesc – cred ca stii deja – unul dintre cei mai competenti receptori ai mei (si nu doar ai mei ; oricine s-ar mandri c-un astfel de auditor cu adevarat de elita).


Lasă un răspuns

