Epilog la prezidenţiabilu’ CTP

După cum aţi aflat deja din al doilea interviu, subsemnatu’ l-am propus pe CTP la preşedinţie în 2000, însă noroc că propusu’ n-a acceptat, n-aşa…?😳 Pe lângă apelul iniţiat de mine în acest sens şi de interviul pe care l-am acordat atunci unui ziar provincial, a existat şi un epilog pe care l-am publicat în „Olt Press„, cred, însă din păcate n-am mai găsit în arhiva mea ziarul în care a apărut. Puteţi însă citi dactilograma acelui articol, iată, precum şi interviurile numărul 3 şi numărul 4, în aşteptarea interviului nr.5, care va apărea luni… oops.

8 Răspunsuri to “Epilog la prezidenţiabilu’ CTP”

  1. Stely Says:

    Si de-atunci .. CTP se tot scalda in „certitudini ” care mai de care mai gaunoase. Dar cum „pasarea pe limba ei piere ” , CTP ca si CVT ,isi va epuiza stocul de „certitudini” si va disparea incet incet din peisaj. Din pacate si-a facut credibilitatea praf ,jucind pentru politicienii necredibili .
    Faptul ca n-a catadicsit sa raspunda,macar ziarului prin care ai lansat Apelul , demonstreaza cu „certitudine ” ca este un gogoman si un mitocan.

  2. AVP Says:

    Sa-nteleg ca daca CTP ar fi jucat pt politicianul credibil Base (care nici el n-a catadicsit sa ne zică un merci din varfu buzelor atunci cand am facut apelu proTB…oops) ar fi fost mai putin gogoman si mitocan ?🙄

    Steliana, in politica totul e relativ, si unde azi scuipi, maine poti sa leengi, si vitzavercea, in functie de interesul personal. Si nu numai in politica este asa, ci in orice vrei, mey… Uite, de-un paregzamplu, pretinii care ma ridicau in slavi altadata, dar care acum, dupa ce i-am piscarit un pic chiar pe ei, fiind perfect consecvent cu mine insumi si cu printzipurile & stilu care-i incantase chiar pe amicii mei, nu mai inteleg deloc de ce ma admirasera atat de mult… Interesu poarta fesu, asta e, bre

    Asa ca mai bine ramanem la formula mea: CTP n-a avut destin de prezidentiabil ro, ci de crucisator de hartie…. Atata tot.

  3. Stely Says:

    Pai ,daca ar fi jucat pentru „politicianul credibil Base ” ar fi mers zicala „spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti ” 🙂 De altfel vezi ca si Base si-a cam epuizat stocul de „certitudini” . Prin urmare ,sunt convinsa ca pentru viitorul prezidentiabil nu voi mai fi atit de implicata sufleteste ,doar daca contracandidatii cu” sanse” vor fi tot CA &Ponta ,desigur ca ma voi implica.
    Apropos ,mai crezi si acum ca Razvan Ungureana ,seful SIE ,este unul cu sanse mari ? Ce zici ,te mai incumeti pentru un Apel si pentru el ? 🙂
    p.s. Cit despre „amicii” care te „ridicau in slavi” am o singura explicatie : nu fac fata noilor orientari al blogului . Sunt convinsa insa ca au ramas niste vizitatori tacuti ,cu admiratia neschimbata.Sau ,poate ,or mai fi si alte cauze ? Numai ei sunt in masura sa spuna,doar daca sunt sinceri si onesti.
    p.s. Nu te-am mai intrebat de mult timp despre @cc .. E bine ,sanatos ? Chiar imi este dor de el ca si de Goldmund.

  4. AVP Says:

    Pe maine.

  5. AVP Says:

    Scuze, Stely, aseara nu ti-am mai putut raspunde. Nu am nicio stire directa de la prietenii nostri. Sa ne rugam Domnului sa fie bine !

    La intrebarea despre dl Ungureanu iti voi raspunde in topicul urmator, special.

  6. Stely Says:

    Hi ,”topicul urmator,special” ?! Am emotii : oops :

  7. AVP Says:

    Adicatelea de ce sa ai emotii ? Te-ai pleectisit deja de topicele din atelieru-mi de creatie…?🙄 Of, Catalino, Catalino… oops

    Postare noua.

  8. Stely Says:

    Nu,aveam emotii ,si vad ca am scapat ,gindindu-ma la topicu ,ca fiind „special ” ( cu dedicatie) dupa ce ratasem cindva 😉 unul sub forma de „un raspuns”(epistola ) catre… .Acum imi dau seama ca topicul este „special”,numai pentru faptul ca este dedicat- iata – viitorului prezidentiabil (cine si cum va trebuie sa arate el -portretul robot).Iti spun aici ca ,topicul este nu numai „special”,dar si binevenit. Deocamdata nu pot sa particip la dezbatere ,datorita primirii unor vesti ingrijoratoare privind starea sanatatii tatalui meu. Probabil ca ,daca nu azi,maine, sigur ma voi duce la Potlogi.
    p.s. raspunsul de acum l-am editat cu greu si cu intreruperi.


Lasă un răspuns

