Ciurpriza din al doilea interviu… oops

Al doilea interview din my life mi-a fost luat de jurnalistul Nelu Petcu şi publicat în cotidianul regional Jurnalul de Olt, la data de 20 iulie 2000. Interviul a fost prilejuit de un apel al meu cel puţin original, n-aşa? (oops), apel prin care propuneam – ţineţi-vă bine – candidatura lui CTP la alegerile prezidenţiale din 2000 😯 Pe vremea aia eram proaspăt fondator şi prezident al organizaţiei UFD din urbea X, din partea căreia voi fi candidat de altfel la alegerile loco din acelaşi an, după ce cântăreţii dynamovişti mascaţi în „liberali” locali reuşiseră să mă caroteze la mustaţă, cu ocazia fuziunii dintre PAC şi PNL, în 1999, io fiind până la acel moment fondator şi preşedinte de organizaţie PAC, silit să plec în ultimă instanţă din PNL-ul fuzionat, unde sycofanţii sau acoperiţii primiseră indicaţii să nu cumva să mă lase să trec în fruntea organizaţiei PNL, căci se ducea dracului giudeţu’, aloo, drept care am înfiinţat ad-hoc organizaţia UFD din urbea X (sprijinit în demersul meu de regretatul Laurenţiu Ulici, vicepreşedinte UFD la acel moment), însă văzând cu cine se pregăteşte să meargă CDR 2000 (alianţă electorală din care făcea parte şi UFD) în alegerile preşedinţiale din acel an, după lăsarea în offside de către Emiliano Tzapatero – şi anume cu Isă bey, unul dintre cei mai grei călugări Vasile ai Mânăstirii Secu, dar cică mason din moşi strămoşi, păi cum reaq -, şi observând totodată eforturile Iniţiativei Social-Liberale de a promova un alt băiat de băiat cică mai luminat, m-am luat cu mâinile de cap şi, fără să-i cer voie Vărului Jan de Bucale, ba chiar fără a-l anunţa măcar pe pretinu-mi Ulici, se pare, am vrut s-arunc io un bulgăre de pe deluşoru’ opiniei publice provinciale, care după ce-ar fi ajuns la poalele muntelui opiniei publice naţionale cât o oarecare arătare, le-ar fi impus aiuriţilor din staffu’ lu’ Moş Jumară o altă variantă de catindat, oricum mai acceptabilă, din punctul meu de vedere, decât maestrul de grad 33 al Sfintei Mânăstiri spoite cu albastru’ petliţelor patriei (nu albastru de Voroneţ, fugiţi drea), însă propunerea mea a făcut fâs, helas… oops. În primul rând, pentru că nici gomosul CTP n-a marşat la ea, nebinevoind să mă honoreze baremi c-un telefon de mulţumire (ca şi alt mbow mai now 😉 ), omul dovedindu-şi cu ocazia asta fie micimea, fie dependenţa, pe undeva-cumva, chiar de Mănăstirea aia de care mă feream eu şi care trebuia să-i dea binecunvântarea finală, te pomeneşti, a?, iar în al doilea rând pentru că nici măcar io nu ştiam pe vremea aia că dacă Media Secu-lui (99% din organele de presă de la originile „revoluţiei” şi până-n prezent, aloo…) nu vrea să exişti, atunci nici că mai mişti în ochii electoratului, ca rata când i se sparge roata, şi gata: uite-aşa se joacă toanta (opinia publică… oops), când la stânga, când la centru, când la dreapta, după cum îi cântă Cupola, nu alta. Da, bre, după cum vedeţi am încercat şi io să fac ce-am putut, am muncit ca un caraghioz şi m-am zbătut, urmărit şi-nconjurat de tovi şi băieţi de când mă ştiu şi cât voi mai fi viu, dar n-am avut cu cine, mey, rumâne, ştiu… 👿 Iar de-acuma e prea târziu…

30 răspunsuri to “Ciurpriza din al doilea interviu… oops”

  1. skorpion Says:

    salve,
    hai ca ai luat plasa propunindu-l pe CTP..
    😛
    🙂
    CTP?? nu-mi vine sa cred…

    🙂

  2. AVP Says:

    Ai citit tot, sau iar te-ai grabit cu sententzele tele talibanice ? 🙂 Dupa razboi multi viteji se arata… 😉

  3. Riddick Says:

    Ehe… de când a anunţat Geologul că nu va mai candida, mi-am dat seama că e scenariu. Ieşirea PNL din CDR (pe mqna lui Stoica, acum mare guru pe la PePeEeDL) a fost confirmarea. S-a mai rezolvat ceva între ianuarie 2005 – aprilie 2007, şi din ianuarie 2010 (vorba vine… 😉 ). Practic, un deceniu pierdut pt. majoritatea dintre noi.

  4. Stely Says:

    AVP,
    Nu pot sa scriu din cauza risului. :))))
    Nu pentru propunere ,care vazuta cu ochii de-atunci ,ar fi fost o solutie buna. Daca ar fi vrut sau daca ar fi fost propus de un partid puternic ,mai mult ca sigur ca ar fi iesit presedinte. Pai ,amintiti-va ca a fost desemnat ani de-a rindul cel mai bun ziarist la „10 pentru Romania”, si asta dupa ce deja trecuse cu „arme si bagaje” la PDSR -ul lui Nastase ,motiv pentru care inca de-atunci n-am mai citit „Adevarul „.
    Dar,n-a fost sa fie si ma bucur … In schimb ,am citit interviul ,Apelul si epistola catre liderii UFD ,cu cea mai mare atentie si cu cel mai mare interes,dar si cu mare amuzament. 🙂 Ai fost de miloane ,dar ce pacat ca ai fost si inca mai esti cu un pas inaintea altora si ca ,unii din actuala conducere si mass -media, te privesc si acum ca pe o ” aratare” . Dar sa fie la ei ,acolo… Apropos, sa stii ca nu esti singurul de aici ,care ai candidat pentru UFD . Am candidat si eu ,dar pentru consilieri municipali . Candidatul nostru a luat 55 de voturi ,asa ca ai fost mare cu 200 de voturi la Corabia. Cred ca ti-ai dat seama ca cel care a finantat campania electorala a fost SOV si sigur ca erau banii fni -stilor. 🙂
    Si inca ceva : si DT a fost propus de cineva (nu spun cine ) la fctia de presedinte . Si aceasta ,vazuta cu ochii de-atunci ,ar fi avut sanse. Dar ma bucur ca nu s-a materializat nici asta .
    P.S. Cred ca asta este primul interviu exclusiv politic pe care l-ai acordat . Cel ce va urma zilele astea tot asa este ? Mi-ar placea un interviu dat de tine ,cu o analiza „brici” a situatiei politice actuale . Hai ,noapte buna !

  5. AVP Says:

    „dar ce pacat ca ai fost si inca mai esti cu un pas inaintea altora si ca ,unii din actuala conducere si mass -media, te privesc si acum ca pe o ” aratare”

    Mdea… Un pas mic pt mine, insa un pas urias pt boboru rumân… oops

  6. Stely Says:

    Da,AVP, am spus-o si am s-o mai spun : ai facut tot ceea ce a fost omeneste posibil – sa luminezi calea „boborului” ,sa-l scoti de sub teroarea comunista si sa-l aperi de furia ei.” Apel catre Europa „,creatia ta literara ,si tot ceea ce a urmat in postcomunism ,inclusiv ,iata ,candidatura ta si participarea sincera la constructia din temelii a Noului . Nimeni nu-ti poate reprosa ceva,iar ce-i care o fac ,cum sunt iata destui ,o fac fie din inconstienta ,fie din simpla lor neputinta de a te intelege si, desigur, o rautate fara margini.
    p.s ma bucur ca ai scos la iveala alte marturii ale „zbaterilor „tale . Da, m-am amuzat putin ,dar pentru ca ceea ce propuneai si modul cum o faceai atunci ,m-au facut sa te vad ca un „Don Quijote”. 🙂

  7. AVP Says:

    Mi-am pierdut anii cei mai buni si mai vigurosi cu politica, desi mi-am dat seama mai demult ca n-am cu cine, si nici n-as avea vreo sansa sa parvin mai sus, atata timp cat pretinii mei, „tovii si baietii”, stau la panda. Dar macar pe plan local si tot mi-ar fi placut sa-i infrunt… oops.

    Are dreptate @Inima-Rea, iar acum si tu : am un temperament de razboinic don-quijotesc… oops (mg imi zicea ca sunt nascut subt zodia tigrului chinezesc). Noroc cu Internetul care m-a scos din lupta cu morile de vant si m-a readus la masa de scris, incepand din august 2003, caci altfel si astazi ma bateam cu ale Lazea, ale Oaca, ale Cazmala, ale Marghidanu et aliis ejusdem farinae, crezand ca ma bat cu cruntii cavaleri ai apocalipsei loco. Si-atunci Odyseea Hyperspatziului n-ar mai fi existat… oops. Bine, pe urma au inceput si bataliile virtuale, cu ale Sorin din Francia, cu ale Calugaru din USA, cu ale San Blass si Diana, cu ale Red Hat si alti warriori de speriat, dar macar din rixurile astea au ramas cateva bijuterii literare pe net & nat 🙂

  8. AVP Says:

    Update: am pus o poza mai potrivita pt topic.

  9. skorpion Says:

    da, frumoasa poza si adevarata
    🙂

  10. Stely Says:

    Nu stiu ce spune zodia tigrului chinezesc ,dar desigur pot sa intuiesc . Nu trebuie sa-ti para rau pentru absolut nimic ,din ceea ce ai facut . Este bine insa ca te-ai oprit ,in 2003 ,dar nu definitiv. Cred ca abia acum esti pe cale de a te desparti definitiv de politica . Se poate mentine un blog in top 100 wordpress .com si fara a” macina” in gol subiecte politice. Dar asta nu inseamna ca nu-ti vei spune cuvintul atunci cind vei simti nevoia.
    Apropo ,de ceea ce s-a intimplat in Norvegia si de modul cum vad unii 😉 masacrul acela produs de un extremist nenorocit. Ma refer la un coleg de-al tau,scriitor 😉 care este convins ca, tinarul este „Fiara” :evill: iar ca ceea ce a facut (masacrul acela) este semnul apropierii Apocalipsei prezise de Nostradamus. Pe mine ma amuza si totodata ma mira asemenea preocupari ,dar in acelasi timp ma si intreb :cum de accepta pe blogul lui indivizi ca @rh cu manifestari tipic extremiste? Zau ,zilele astea de cind am auzit de imtimplare , m-am gindit fara sa vreau la extremistii nostri (Vadim Tudor & Radu Humor). Cred ca sunt f.multe asemanari de gindire ale acestora doi cu ale acelui nenorocit. De fapt am auzit la stiri ca individul este un admirator al PRM si al lui Vlad Tepes. Nu stiu cit de veridica este stirea ,dar asemanarea in gindire mi se pare destul de certa.

  11. AVP Says:

    @skorpi -:)

    @stely – tu realizezi ca tzarancutul ista superstitios si babos (de care ne vorbesti), ins de nivelu intelectual al lu sacsiv al lu mama omida, e socotit totusi unul dintre marii poeti ro la ora actuala, inclus ca atare in Istoria Critica a dlui Manolescu si care-i este „foarte drag” lu Vakulovski al nost, cum stii, si-n orice caz e posesorul uneia din cele 1500 indemnizatii de merit (deloc neglijabile) acordate de statul roman, pe viata, creatorilor pe care vrea sa-i incurajeze in ceea ce fac ? 🙄 Realizezi ce confuzie de valori, ce talmes-balmes, ce impostura e-n tzerisoara asta abramburita, in care auctorul Poemului de otel si-al Planetei Ou e cenzurat pe blogul celui care il proclamase genial, de altfel, in timp ce trogloditul @radu humor, dementul care-l insulta si-l calomniaza in mod talharesc pe blogul altui sonat, e pus in capul mesei pe acel blog cica moralist ? 😯

    Cum sa ne mai facem iluzii ca acest bobor se va mai maturiza ori redresa, nainte de a disparea in multimea globalizanta a altor natii mai puternice, mai nobile, mai viguroase or mai numeroase ?

  12. Stely Says:

    Da,indemnizatie pe viata ? Banuiesc ca nr.acesta, de 1500 ,nu este numai pentru creatori de literatura ,ci si pentru alte domenii. Cine la acorda, si ce criterii stau la baza acordarii acestor indemnizatii? Chiar sunt curioasa. 🙄 Exista un site unde se pot gasi ? Mi se pare destul de necinstit sa existe asemenea indemnizatii ,”deloc neglijabile”,platite din bani publici ,si sa nu fie cunoscute de publicul platitor. Pai da, nu trebuie sa ne cunoastem valorile ,spre a ne mindri cu ele ?
    p.s. Imi place „desemnul „… Banuiesc ca vor aparea curind citeva aluzii rautacioase , cu privire la cine ar putea sa fie si celalalt personaj… 🙂
    p.s. nu stiu la care „sonat” te-ai referit ,dar banuiesc ca ai sesizat ca pe un anume blog este de mult” incarcerat „si lasat sa se hraneasca cu propriile excremente.

  13. AVP Says:

    Aici poti gasi date despre indemnizatia de merit:

    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=34766

    Cat despre „icarcerarea” infractorului aluia pe blogul „prietenosului” goe-tony, hai naiba sa fim seriosi. Din cand in cand creatura apare la spamul meu si, dupa ce ma porcaieste bine, ma invita sa citesc urmarea pe blogul „prietenosului” nost, unde infractorul are loja rezervata. Pana acum am rezistat ieroic tentatiei de a arunca un ochi in gheena aia, dar stii si tu ca atractia provocata de interdictie e mare, n-asa? Chiar si asa, dupa ce-l vad doar la spam pe ticalos, imi piere cheful de orice, nu numai de creatie. Azi, de-un paregzamplu, m-am certat cu teroristii telefonici de la Bancpost, asa cum fac in fiecare zi de la o vreme, iar dupa aia n-am mai fost bun de nimic 😦 Asta-n timp ce creatoru’ lu pesce cu indemnizatie de la statul roman si-n acelasi timp cu salar de la o revista a USR, unde freaca mangalu’ cam tot cu speculatii despre apocalipse, alinieri de planete si puncte de incarcare energetica din Bucegi, o duce trai-nineaca pe la tot felul de festivaluri, baluri si colcvii valuri-valuri. Patria recunoasctoare, mie-mi spui ? (nu mai pomenesc de faptul ca rumanii astia ma considera tot pe mine favorizat al regimului Basescu, al carui pupin cointeresat cica as fi).

    Nici macar mare nu-mi permit a mă da, cârpănoşii dreaqului 🙂 Ei ar vrea sa fiu doar ceea ce sunt: bolnav, shomeor, cu buzunarele gaurite fluturand in vant si lipit de pamant ca ultimul iobag din secolu’ cel mai smânt… oops

  14. Stely Says:

    Am deschis linkul si nu am gasit nimic. Am ajuns pina la MO si cind am dat click pe lege m-a trimis inapoi la linkul dat de tine .Pe toate insa scrie asa:”Declinare de răspundere: Textele actelor normative publicate în această rubrică nu au caracter oficial”
    In ce priveste „loja ” careia eu ii spun hazna ,astept momentul cind @goe-tony va proceda intocmai ca” intr-o vara ,cindva,” si va turna peste vierme „o galeata -doua de var „si -si va igieniza b(Arca). Eu, cind intru acolo (f.rar ) merg sa ma amuz ,dar in acelasi timp sa-i trag si-o flegma … Sa-ti spun drept ca ma amuz si cind merg pe blogul papagalului (asta ca sa fie tot cu „p”) Dorin Tudoran. Aici merg sa ma amuz de el ,dar sa ma si minunez ,la cit de jos este in stare sa se coboare . Adica ,a uitat ca el a asmutit haita pe Vox publica ,iar acum face pe nevinovatul ,cerind sa i se faca dreptate ?
    Ei ,uite ,trebuie sa stie ca ceea ce a facut atunci pe Vox Publica , a fost echivalentul unui viol in grup ,la care a participat . Sa stie ca „pupaza”Stely nu-l va ierta si – i va aminti ori de cite ori va avea prilejul. Atita vreme cit javrele violatoare se vor aduna pe blogul lui , imi voi aminti si voi reactiona si eu . Doar stii cite rugaminti i-am facut ca sa inceteze . Si eu si tu . Iar el ce facea in timpul ala ?
    AVP,tu poti sa -l uiti si sa -l ierti ,dar sa nu-mi cer s-o fac si eu.

  15. AVP Says:

    Iti inteleg mania, dar nu si limbajul, dear Stely. Si totusi, cand am vazut cu cata ignobila lejeritate te face „pupaza”, desi stie ca esti admiratoarea mea sincera, asa cum s-a declarat si el altadata, in timp ce pe ipochimenu cel mai ordinar din cati cunosc pe internet il dumneavostreste si-l boiereste in casa sa, ma gandesc ca nobilul intelectual ce-mi parea pana mai ieri si-o merita cu prisosinta. Dar, repet, as fi preferat ca tu sa nu-i fi raspuns in felul ista – acum si niciodata, aloo – si sa te porti ca o mare doamna.

    Daca te mai intereseaza chestiutza aia, o poti ceti aici:

    http://www.legestart.ro/Legea-118-2002-instituirea-indemnizatiei-merit-%28MTc1NTc-%29.htm

  16. Stely Says:

    Buna ziua,
    Am citit legea ,dar nu am priceput in ce fel se acorda . Tu spui ca sunt acordate „pe viata” ,iar din ce citesc in lege ,reiese ca se fac propuneri in fiecare an intr-un nr .fix de 1500. Pai,daca facem socoteala ca legea dateaza din 2002 , inseamna ca la ora actuala sunt aprox. 10.000 de creatori de mare valoare care au dus cultura ,cercetarea si sportul pe culmile cele mai inalte. Sigur ca statul trebuie sa incurajeze si sa cointereseze creatorii de valori spirituale , stimulindu-i,dar nu trebuie sa-i cunoastem ? M-as bucura sa-i cunosc, nu numai ca persoane,ci si prin creatiile lor . Asa cum te-am cunoscut pe tine , ca fost disident anticomunist ,apoi ca poet si publicist. Pai ,iata ,necunoscindu-i pe cei care detin aceste indemnizatii de merit si implicit nici creatiile si alte merite ale lor ,in schimb cunoscindu-te pe tine ,consider ca esti cel mai indreptatit . Da,am vazut cum se procedeaza . In cazul scriitorilor se trimit propuneri de catre USR ,desigur pe baza unor criterii si cu transparenta deplina. Tu stii care sunt acele criterii si care sunt premiantii ?
    AVP,ai dreptate sa fii suparat ,intrucit cred si eu ca ti s-a facut in mod sistematic o mare nedreptate . Nu inteleg de ce te-au lasat de izbeliste ,intrucit am inteles de aici ca nu a fost asa la inceput .

    lucid July 23, 2011 at 23:07
    „D T: la inceput de ani 2000, am vizitat la Muzeul Literaturii Romane o expozitzie (curator cred Ana Blandiana) dedicata manifestarilor anti-ceausiste din randul literatzilor. Cand intrai in sala, la stanga, erau pe perete documente despre Dorin Tudoran iar pe peretele ce urma perpendicular documente despre Viorel Padina – avea si o poza spectaculoasa in care purta o camsa “hippie” anii 70 cu niste limuzine americane ca decor. La AVP am retzinut numele securistului care-l “prelucra”: colonelul ratziu, atunci sef al securitatzii Olt, ulterior sef al directziei represiune interna si mana dreapta a lui iulian vlad, si si mai ulterior prim-consilier al lui sov, ajutandu-l sa-si faca averea infractzionala din care s-au “hranit” si se “hranesc” inca atatzia ‘telectuali de trei parale de vocatzie mercenara.
    Intzeleg ca doi oameni care au avut candva in comun o “lupta cea buna” – desi nestiind, probabil, unul de altul – pot avea acum, in “democratzie”, pareri diferite. Dar macar din consideratzie pentru cei putzini – stiutzi si nestiutzi – care au fost atunci alaturi de ei ar trebui sa se abtzina de la atacuri reciproce, chiar daca indirecte, precum postarile de mai sus ale unor neica-nimeni maniaci ai internetului in lipsa unei activitatzi “utile societatzii”.”

    Nu a fost asa de la inceput, dar cind a fost facuta legea in 2002 ,te-au sters deja din lista . Macar atunci sa fi existat cineva care sa-si aminteasca

  17. Stely Says:

    continuare …

    ….. sa-si aminteasca de tine, desi „Caruta clipei ” se umpluse deja ,avind in vedere ca trecusera 10 ani de la revolutie.
    Ca acum ,de exemplu ,acest domn Lucid si onest ,dar pacat ca-i anonim , care a tinut sa-i aminteasca dojenitor lui DT cine esti tu de fapt si cit de nedrept se comporta cu tine ,un fost comiliton al lui .

    Imi pare rau, AVP , ca esti nevoit sa înduri nedreptatea nerecunoasterii tale ,ca unul dintre veritabilii si putinii scriitori disidenti ,dar ca si unul dintre cei mai valorosi poeti ai generatiei „optzeciste” ( spus nu de mine „o pupaza „) ,ci de cei mai recunoscuti critici literari.
    Hmmm … M-am expus din nou si nici macar nu prevazusem asta .Doar voiam sa te anunt ca am citit undeva ca se preconizeaza o hotarire de guvern prin care somerii sa poata fi scutiti, pe o perioada de trei ani, de plata ratelor la banca . Asa ca merita sa mai rezisti nitel la „bombardamentul „telefoanelor de la Bancpost .

    Ce ciudatenie !! Nu s-a afisat tot comentariul 🙄 Noroc ca l-am salvat si iata ca pun urmarea ,intrucit imi este teama ca va fi fragmentat din nou . oops

  18. AVP Says:

    Steliana, îţi sunt sincer îndatorat că te ocupi de problemele mele de real life şi că, în locul decidenţilor or influenţilor culturali ai clipei, care au alte treburi mai importante decât aceea de a se interesa de soarta poeselului AVP – de fapt, unii cred că e chiar mai chic să-l caroteze pe nefelixitu poet, decât să-l sprijine în munculiţa sa, preocupaţi fie de propria lor muncă, pe care o consideră desigur a mai importantă de subt soare, fie de mereu reînnoita dumnealor faimă & bunăstare din lumea bună & tare -, mă încurajezi mereu, cu vorba sau cu fapta…

    Întrucât n-am timp, din păcate, să-ţi găsesc acum un link mai aplicat asupra problemei în cauză, îţi recomand să cauţi pe Google „lista personalităţilor care beneficiază de indemnizaţia de merit”, poate găseşti ceva. Ce pot spune acum în grabă este că de respectiva indemnizaţie beneficiază personalităţile cu merite (la propunerea uniunilor de creaţie sau a asociaţiilor sportive) în principiu după împlinirea vârstei de 60 ani (însă au fost şi excepţii), iar indemnizaţia este viageră.

    Mai vbim.

  19. Stely Says:

    AVP,
    Pai nu se cuvenea , daca tot ai pus „desemnul ” ala acolo ? 🙂
    Hai ca merg sa caut „acul în carul cu fân”. Daca gasesc lista ,o aduc si aci ,daca _ nu_ nu … vai, am folosit licenta poetica a cuiva 😉

  20. AVP Says:

    Stely, vezi că sunt mai multe liste cu felixiti merituosi pe Net, asa ca ar fi bine sa vii aci cu-o lista cat de cat actualizata (sau mai bine sa ne nai linku catre ea).

    Postare noo, acuma… Hai ca mai vbim mai incolosa.

  21. Dl.Goe Says:

    Doua observatii:

    1) Numitul r-adu h-umor, un sadic venal si banal, si-a gasit victima potrivita, care mai e si masochista, pe deasupra. Pagina lui rh de pe (b)Arca e vizitata doar de rh el insusi si din cand in cand de AVP si Steliana Ionescu. Incolo nimeni. Nimic. Neant. E de mare mirare ca cineva care se crede asa mare poate sa sufere asa tare la atacurile unuia pe care-l crede asa mic, un nimic… Care sa fie ex-plicatia?

    2) Foarte dragutz modul in care p-etul Padina arbitreaza disputa dintre p-påza Stely si p-galul Tudoran. P-cat ca nu exista destui s-ctatori.

  22. Stely Says:

    Dl. Goe ,
    Dar n-ar fi mai bine sa torni găleata aia cu var stins peste haznaua în care l-ai închis pe „numitul r-adu h-umor „? Sau ti-e teama că rămîi definitiv fără nici un v-zitator ?
    p.s. Care sa fie explicatia pentru care „p-galul 😉 l-a banat pe @Tony ? Cumva ,că i-a atras atentia cît de mic este ? Mie mi-a plăcut modul cum a arbitrat disputa dintre dt si @lucid .Drept urmare mersi pentru încurajare …

  23. AVP Says:

    Nu am calcat nici macar o data prin privata lu @radu humor, aloo… Si-atunci, de unde nemernicia de a sustine contrariul ? Singur acest lucru si e suficient spre a te discredita total 👿

    Nenorocitu dreak 👿

  24. Dl.Goe Says:

    @Stely – a) Buda de pe (b)Arca e curata, aseptica si securizata corespunzator. Varul nestins era pentru groapa din fundul curtii a celor lipsiti de canalizare. Pe (b)Arca nimeni nu risca sa se scufunde spontan in rahat si nici sa fie acoperit de asemenea materii organice prin improscare (ca la altii). Temerile sunt ori nesincere ori nerealiste.

    b) Teama ca as ramane fara vizitatori? Hm. Ce copila sunteti. Mi-as dori eu sa raman fara vizitatori (am cel putin 3 motive foarte, foarte serioase pentru asta) dar nu am sanse. Sunt inca foarte multe vizite si insi tacuti care dau trârcoale si survoale (b)Arcei. Ca spre binele lor au decis sa fie silentiosi iarasi nu ma poate deranja sau descuraja, dupa cum isi inchipuie in egala masura domnia voastra si domnia lui r-adu h-umor. Mie-mi place sa vorbesc singur, fara sa fiu intrerupt. Ma amuza insa sa constat ca si atunci cand tac si joc scene de film mut pe (b)Arca spectatorii nu-mi scad, ci adesea dimpotriva. Probabil ca am grimase interesante. Deci nu. Nu de aceea. Mai incercati.

    c) De ce a fost banat @Tony pe Certocratia, in cazul in care nu gasiti singura raspunsul, este o intrebre pe care ar trebui sa i-o adresati in primul rand p-galului Tudoran si abia in ultima (ultisima, ca sa zic asa) instanta d-lui Goe.

  25. Dl.Goe Says:

    @AVP – „Cat despre “icarcerarea” infractorului aluia pe blogu “prietenosului” goe-tony, hai naiba sa fim seriosi. Din cand in cand creatura apare la spamul meu si, dupa ce ma porcaieste bine, ma invita sa citesc urmarea pe blogul “prietenosului” nost, unde infractorul are loja rezervata. Pana acum am rezistat ieroic tentatiei de a arunca un ochi in gheena aia, dar stii si tu ca atractia provocata de interdictie e mare, n-asa?” – Pe asta m-am bazat. In rest pe nimic altceva. Si tot pe asta se bazeaza si r-adu hu-mor stiindu-ti sensibilitatea. Dar daca zici ca n-ai trecut, rezistand eroic, bravo tie. N-ai pierdut nimica. Cred ca sunt doar… ciupeli. Stii si tu cum sunt oamnii nostri. Oricum nimeni altcineva nu viziteaza pagina respectiva. Exista dar e ca si cum n-ar exista. Singurii care-i pot da consistenta sunteti domnia voastra si domnia doamnei Stely. Incolo nu. Parol.

    P.S. Eu sa ma discreditez total? Hm. Aveti umor stimate domn. Dar sunteti total nerealist. Cum as putea sa ma dis-creditez cand nimeni inca nu m-a creditat. Si nici a-creditat. Glumeatzi nu? Remarc faptul ca e aceeasi gluma pe care a facut-o si R-adu Hu-mor cand l-am premiat cu pagina personala. Si tot nervos era si dansul. Se pare ca aveti multe in comun in legatura cu felul in care-l percepeti pe dl.Goe. Or mai fi si altele in comun? Intreb si eu, nu dau cu parul.

  26. Dl.Goe Says:

    🙂 Bravo. De data asta m-ai banat la timp, cu demnitate, reusind sa salvezi aparentele. Daca mai asteptai un mesaj sau doua ar fi fost prea tarziu pentru orice demniatea. Pacat insa ca nu suporti discutiile sincere si te enervezi din nimic. Pacat de domnia ta.

  27. AVP Says:

    Mdea, ăsta e @goe : floricele de porumb. Ca şi zmecheroşii tovi şi băieţi transformaţi din ex-moroi în capitalişti şi democraţi cica noi şi care, deşi au fost dovediţi de en ori până acuma drept mincinoşi ordinari, când n-au fost nişte manipulatori şi diversionişti criminali, sunt totusi creditaţi de oamenii de bine iar şi iar, şi acest @goe, chit că-n mod evident e doar un gargaragiu circar şi-un sociopat amoral, va fi creditat de our Stely, măcar, pân-o dispărea în anonimatu-i flecar.

  28. Dl.Goe Says:

    Bravo din nou si de doua ori, d-le AVP. O data pentru ca iata manipulati manipulatorul, schimband macazul de la zisele „personajului”, la persoana, rezolvand asadar problema prin eludare. Si doi la mana pentru splendida ironie prin care-mi descoperiti creditorul (unicul) in nu mai putin splendida persoana a d-nei Stely.

    P.S. Dovezile alea in contra minciunilor ordinare exista cel mult in capul domniei d-voastra de „sociopat moral” 🙄 desi e posibl sa nu existe nici acolo, doar ca trebuia sa zica si domnia voastra ceva in contra „deranjatorilor”. Despre ce minciuni vorbiti stimate domn? Fiti barbat, ce dracu.

  29. AVP Says:

    Ca să nu merg mai departe, căci n-am niciun chef de flecăreală cu tine, vezi minciuna că eu l-aş vizita pe humor în butoiul în care l-ai închis şi unde-l laşi să mă insulte infernal, în speranţa că vei provoca atracţia indusă de interdicţie sau că io însumi aş veni acolo ca să-i dau replica infractorului şi astfel să atrag trafic pe blogu-ţi de sociopat, sau minciuna – de mai sus – că te-aş fi banat iar. Şi cu asta, basta, nu-ţi face iluzia că mă voi angaja la flecăreală cu tine. Zi merci că nu te reclam la Poliţie pentru porcăriile penale pe care mi le torni în cap de pe blogul tău (şi chiar aş face-o, dacă ne-am afla în orice altă ţeară de pe glob, iar nu în Românica lu papură-vodă, unde n-ai cui să te plângi).

  30. Sorin Iliesiu a avut dreptate | Viorel Padina Says:

    […] articolul reprodus în dactilograma de mai jos, însă CTP (pe care tocmai îl propusesem candidat la preşedinţia Rumâniei, într-un apel din provincie…oops) s-a făcut că n-a vede, n-aude… […]


Lasă un răspuns

