Legi

E vorba de caietu’ studenţesc pe care l-am intitulat scurt: „Legi„, ferm hotărât în secunda aia să finalizez dreaqului terestra-mi facultate (asta se întâmpla prin 77-78, pare-mi-se…), dar care obiect a căpătat, ca de obicei, cu totu altă întrebuinţare, conform cu pohta ce-a pohtit destinu-mi iepocal, vezi bine…oops. Despre ce anume e vba, veţi vedea singuri: care vreţi, care phooteţi, care nu mai rămuneţi, cum zice cânticelu’…🙂 Chiar sunt curios dacă veţi percepe conţinutu’… oops.


7 Răspunsuri to “Legi”

  1. AVP Says:

    Stely, felicitându-te pentru descoperirile de până acum – nici nu era greu de ghicit, hai să recunoaştem🙂 -, precizez totuşi că atunci când am zis că sunt curios dacă veţi percepe conţinutu’, m-am referit la partea a doua, de „calcule”… oops.

    Cât despre cealaltă parte, la care te referi tu, te-ai prins că reprezintă primele semne ale naşterii noului meu stil – stilul Poemului de oţel -, odată cu încercările de a turna texte mai vechi (aşa cum erau „Despre hipnotizori”, „Consilierul cicerone”, „Love story”, „Haman venind” – intitulată iniţial „Tinereţea noastră” şi dedicată „Elencuţei Stefoi”, însă la sugestia lui my friend Nichita, care m-a avertizat că şi imnul legionarilor se numea tot „Tinereţea noastra”, l-am schimbat ad-hoc…oops -, „Rana regina”, „Evanghelia după mine”, „Cronica omorârii din cameră”, „Despre primul şi al doilea”, „Love story” ş.a.) în noua-mi formă stass avp, cu versuri tăiate cu briciul la ambele capete, ca un text de proză. Asta se întâmpla, repet, prin 77-78, când a început să mi se înfiripeze şi ideea Kosmosului Germinativ, emergând din mai vechea „Evanghelie după mine”, care la rându-i se va sublima – finis coronat opus – în Planeta Ou. E vba, după cum se observă, de evoluţia firească spre o unitate conceptuală, cât şi stilistică.

    Despre ce-am vrut să aflu prin şirul de calcule şi formule laborioase să nu mă-ntrebi, căci nici io nu-mi mai aduc aminte…🙂 Tre să-mi revăd fişele de altădată despre numerologie şi kabală, dar chiar că asta-mi mai lipsea, n-aşa…?😳

    Pe mâine, silitoarea mea făniţă😀

  2. Stely Says:

    Stai ,nu pleca ! Acum am terminat de citit si calculele… toate ..

  3. AVP Says:

    Bine, le-ai citit, dar le-ai şi verificat… ?🙂 That is the question…😎

  4. Stely Says:

    Este vorba despre „Istoria unui om in cifre „. Am ceva idei . In primul rind ai inceput cu anul nasterii lui Hristos si ai ajuns si la in 1950 😉 . Ai mai calculat (aflat ) anul nasterii lui Nitsche,Freud ,Nichita Stanescu etc..
    Da, m-am gindit , ce-o fi fost in capsorul tau cind ai facut atitea calcule? Nici prin cap nu mi-a trecut ca ai stat ,cred ,zile si nopti in sir sa tot calculezi. Ai avut o rabdare de …otel . La cit de supla si simpla este poezia ,pe atit de laborioase si innebunitor de multe si complicate sunt calculele. Ha , numai eu ca le-am citit , acum, si sunt moarta de oboseala ,dar tu atunci ?
    Noapte buna ! …si maine le voi mai citi ..Am mai vazut ca sunt corespodente si in literele alfabetului… Ciudata fiinta ,ai fost …

  5. AVP Says:

    Astea sunt numai o particica din calcule, aloo. O alta parte se gaseste la Securitate, care prin maior Parvulescu m-a informat in august 1981, cu ocazia celei de-a doua intrevederi sfortate cu importantul securist, c-as fi descoperit empiric nu’s ce chestie pe care savantii o descoperisera pe cai sofisticate, asa cum vor fi concluzionat analistii Secu pusi sa studieze cu acribie calculele mele, pentru ca nu cumva sa fi ascuns dreaq acolo cine stie ce coduri militare… oops.

    Dar asta e deja alta poveste, aloo : mai precis, e Povestea lui Ave…oops.

    Pe maine deci.

  6. Stely Says:

    Am sa aduc aici si celelalte comentarii. Am vrut mai intai sa tin pasul cu fiecare top in parte ,dar vazind ca unele din ele se mai repeta ,am zis sa le memorez si sa le pun pe toate intr-un singur comentariu. Am ramas surprinsa ca la „Consilierul Cicerone „si la „Despre hipnoptizori ” ai mers cursiv ,fara prea multe stersaturi . Ti-au iesit din prima. Sunt doua sau trei topuri pe care n-am reusit sa le descifrez ,desi le-am „zoomuit ” pina la 400%. Sunt incintata ca am” studiat ” tot caietul tau de „legi „,din care ai scos „Poemul de Otel ” . Tu esti” finul” fierului ? Maine am sa citesc din nou poezia cu titlul „poemul de otel „.

  7. AVP Says:

    Stely, pt a înţelege mai corect ce e cu caietu ista te rog să reciteşti primul meu mesaj de aci.

    Postare noua.


Lasă un răspuns

