Alte desemne juvenile

Nu am talent de desenator or pictor, mă grăbesc să recunosc, aloo… Desemnele pe care vi le tot arăt pe-aci (cele de mai jos fac parte dintr-un strat creator de la 15-16 anişori – totuşi, nu un pic mai târziu…?🙄 -, iepocă din care datează de altfel şi cele mai vechi texte avp) sunt extrase din caietele adolescentine şi reprezintă pur şi simplu inscripţii spontane, mâzgâlite în orele de plictiseală şcolară, crochiuri cărora io le găseam un sens şi le puneam un titlu abia după ce ele se autoconfigurau, practic, din fuga stiloului, pixului or creionulu, astfel că desemnele-mi pot sugera ceva mai degrabă unui psihanalist sau hai să zicem unui biograf, decât unui public profesionist. Şi totuşi, chiar dacă chestiuţele astea n-au nicio valoare artistică propriu-zisă, ele sunt nişte unicate avp, aloo…  Doar faptul că le-am păstrat atâta timp, ştiind cu precizie că se vor transforma în nişte manuscrise rarissime peste mode şi timp, păi cum drea, ar trebui să vă spună ceva, cumva (şi de fapt ar trebui să vă spună cam totu’… oops )🙂

 

 

 

12 Răspunsuri to “Alte desemne juvenile”

  1. Stely Says:

    Hmm … Sunt naive si nu prea. Cred că ai dreptate . In subconstientul tău se „clocea” ceva . Bunăoară „desemnul ” colorat ,care le prefatează pe celelalte ,este destul de semnificativ . Adică eu văd în el exact ceea ce ai spus – anume- că germenii ” Planetei Ou” se aflau în căpsorul tău înca de atunci , de la vîrsta de 15-16 ani. Si faptul că le-ai dat cîte un titlu semnificativ ,care fără el ar putea să fie catalogate de oricine a fi naive, spune ceva mai mult . Nu stiu să spun care dintre ele mi se par, fie anuzante sau fie semnificative ,întrucit la o sumara privire s-ar spune ca fiecăreia i se poate atribui si una si alta. Adică aveai si „fluturasi ” de copil în cap ,dar si multă minte de om matur.

  2. AVP Says:

    Thank you. Esti f. generoasa, ca de obicei🙂

  3. Stely Says:

    O fi şi aşa cum zici tu ,dar eu spun că sunt mai degrabă obiectivă si sinceră. Am spus exact asa cum le-am perceput. Bine ,este adevărat că pot fi influentată de personalitatea ta de acum, raportat la ceea ce stiu despre tine prin prisma operelor tale de acum ,dar si prin prisma acelora care au scris despre tine , pe care la rindul lor i-am citit (cit de cit ) ca să-mi fac si despre ei o anume perceptie .Bunăoara am citit aproape toate refereintele si tot ceea ce au scris despre tine scriitori si critici de renume ,si nu anonimi care scriu pe bloguri, orice si oricum despre tine numai ca să se afle în treabă . Pe acestea ,ale anonimilor ,le citesc cu amuzament ,dar si cu stupefactie ,întrucît le văd pline de ranchiună si de rautăti gratuite. N-as avea nimic împotrivă si cred că nici tu ,dacă chiar si anonim fiind ar face o analiză serioasă,fără mistouri puerile , măcar iată si a acestor mici si „naive desemne „.

  4. skorpion Says:

    mi-au placut pasarile
    +
    apa si sclavul.

    apropo, AVP, te numeri si tu printre cei 1300 si ceva de ” intelectuali si neintelectuali” care au semnat apelul?

    http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/811278/Regizorul-Sorin-Iliesiu-le-multumeste-celor-care-au-semnat-scrisoarea-deschisa-pentru-demisia-presedintelui-Basescu/
    🙂

    p.s.
    pentru mine Sorin Iliesiu este aceeasi dezamagire pe care am avut-o cu dorin tudoran, cu s.c. si altii.

    dar nu-i bai, viata merge mai departe!!!!

  5. AVP Says:

    @Stely, e normal ca tu sa ma judeci pe mine, cel ce eram pe la 15-16 anisori, avandu-l in minte pe AVP de acuma. Ex ungue leonem.

    @Scorpy, o sa-ti raspund cand ne vei raspunde si tu la intrebarea pe care ti-o tot repetam…oops. Si oricum, ar fi trebuit sa stii deja raspunsul, tinand cont de ceea ce-am scris in niste topicuri precedente, pe-aci.

    Iar modul in care tu-l judeci pe Sorin Iliesiu e pur si simplu talibanesc, serios vbesc…👿 Pentru ca tie ti-a cazut cu tronc Basescu, ii judeci pe toti oamenii in functie de pozitia pe care o au fata de heroul tau, fara sa-ti treaca nicio clipa prin cap ca Sorin Iliesiu are dreptate in 90% din ceea ce-i reproseaza lui Basescu. Cu acest tip de judecata n-o sa avansam niciodata.

    Iti spun drept: singurul motiv pentru care nu ma regasesc si eu, inca, pe lista lui Sorin Iliesiu este temerea ca-n spatele adversarilor celor mai cunoscuti ai lui Basescu (Antonescu si Ponta) se afla umbra unei puteri divergente de interesele noastre strategice actuale (iar asta eu am spus-o hat demult, n-am asteptat sa-mi descopere acest lucru bloggeristii prezidentiali ai lu pesce), altfel n-as ezita nicio clipa sa semnez, tinand cont de modul din ce in ce mai arogant, mai cinic si mai iresponsabil in care se comporta Base si camarila sa. Punctum !

  6. AVP Says:

    Dar ce-i cu frazuta asta, Stely :

    N-as avea nimic împotrivă si cred că nici tu ,dacă chiar si anonim fiind ar face o analiză serioasă, fără mistouri puerile , măcar iată si a acestor mici si “naive desemne “.

    La cine te referi ?

  7. skorpion Says:

    inainte de punctum, asculta/vezi filmuletul…

    p.s. ma jignesti (a cita oara?) facindu-ma taliban…

    noapte buna!

  8. AVP Says:

    Nici pe departe n-am avut intentia sa te jignesc, ci doar de a-ti atrage atentia ca te comporti ca un extremist fanatic: cine nu e cu noi, e impotriva noastra. Cine nu e cu Basescu, e cu Voiculescu, cu Iliescu, sau cu Vantu, n-asa ?

    In niciun caz nu vrei sa accepti ca preferitu tau, prin modul din ce in ce mai neprofesionist in care se comporta de ani de zile si-a atras inamicitii din roza vanturilor efectiv (intre altele, s-a uitat arogant si nepasator la modul in care Media si-n special Antenele mogulice ii terfeleau imaginea, ba chiar le-a pus gaz pe foc, bagand-o tot mai mult in fatza pe madam U, sfidand opinia publica si compromitand astfel actiunea mult mai importanta decat carierea protejatei sale: aceea de a moderniza Romania, daca tot a avut puterea – cat de cat – sa o faca, in cele doua mandate).

    Noapte buna, prietene. Si nu te supala, frate.

  9. Hantzy Says:

    AVP, tu esti complicat! Skorpy e direct si sincer!
    Cine crezi ca are obligatia sa fie mai flexibil? Din prima!!!

  10. Stely Says:

    AVP,
    Iti raspund cu o intrebare :ce stii tu despre Gabriela Savitsky ca poeta ,scriitoare sau bloggerita ? Am citit zilele trecute un topic (nu spun unde) in care esti pus alaturi de ea . Iti sunt atribuite niste asemanari ,toate insa cu tenta rautacioasa . M-am mirat ca -unu – asemanarea cu ea mi s-a parut neavenita – iar doi- ca are o tenta rautacioasa , care
    oricit am cautat nu i-am gasit sensul . Adica ce urmareste de fapt ? Ce sens au toate aceaste preocupari a lui ( anonimul goe ) fata de tine si ce urmareste el de fapt ? Singura explicatie valabila pentru mine este ca acest @goe te cunoaste de f.mult timp si nu stiu din ce motive iti poarta o anume ranchiuna . I-ai facut ceva ,i-ai adus prejudicii pentru care nu te ,iarta ,si te bombardeaza cu tot felul de caracterizari fara nici o legatura cu scrierile tale, fie si in compartie cu ale altora,ba si oferindu-te drept exemplu de „asa nu-i bine „? In acest context am scris „frazutza „aceea… mai ales ca printre altele face referiri rautacioase si la adresa la desenelor carora tu singur ai recunoscut ca nu le-ai pus ca sa-ti etalezi talentul de pictor ci cu totul alt scop pe care si eu l-am recunoscut.
    p.s. Hantzy ,
    Skorpi este (adevarat )sincer si direct dar nu asta i se reproseaza . Dupa parerea mea are de la o vreme un comportamment ciudat fata de AVP. Adica ii cere cu tot dinadinsul sa-l dezavueze pe Sorin Iliesiu pentru faptul ca dumnealui s-a hotarit sa-si arate nemultumirile prin cererea aceea de demisie adresata lui Traian Basescu.
    AVP a explicat clar ,dupa parerea mea ,ce crede despre gestul acestuia spunind si motivele pentru care nu a semnat. . De altfel nici macar Dorin Tudoran sau nici Andrei Plesu , Mircea Cartarescu etc. nu au semnat .
    Skorpion vrea ca AVP sa-si exprime la fel ca si el aceeasi sustinerea pentru T.Basescu ,ba si mai mult sa-l apere contrindu-l si dezavuindu-l pe Sorin Iliesiu . Ori asta nu o va face ,din motivele pe care le-a spus destul de clar si sincer,nicidecum complicat sau neflexibil. Eu i-as spune lui skorpion sa ne multumim cu aceste explicatiI, dar si cu faptul ca inca mai sustine „raul cel mic ” de teama altuia mult mai mare si periculos si sa nu -i mai cerem altceva lui AVP.

  11. Stely Says:

    Sunt citeva inadvertente pe care nu le-am vazut ca sa le corectez .Cum ar fi asta :,i-ai adus prejudicii pentru care nu te ,iarta ,si te bombardeaza ” si care de fapt este bine asa : „i-ai adus prejudicii pentru care nu te iarta si te bombardeaza….
    Si mai sunt citeva ,dar asta se intimpla cind ma incumet sa scriu un comentariu lung la trecut de miezul noptii…
    Prin urmare va cer scuzele de rigoare …
    p.s. Noapte buna si buna dimineata .. 🙂

  12. AVP Says:

    Stely, tu tot te mai uiţi în gura lu Goe ? Şi nu, tipul n-are de unde să mă cunoască personal. Habar n-am, totodată, cine este Gabriela Stravinsky, n-am auzit de ea până acum (tot de la Goe, desigur).

    Postare noua.

    Pe diseara, acum am treabă în realul canicular.


Lasă un răspuns

