După o vizită la madame blogary

 

Haa… Cât am părut a-l pişcări numai pe Băse pentru gafa-i impulsivă – cică – de a-l jicni pe Rex (când de fapt el a făcut-o conform unui calcul de marketing politic rece, dar prost chibzuit, după cum se va vedea, spre a-l sălta prin ricoşetă pe “monarhistul” DDD, falsul său adversar, iar ista să absoarbă electoratul defectatului din Butimanu etc., etc.), m-au votat negativ şi m-au băşcălit doar “republicanii” portokaki, grăbindu-se să mă bage cât mai repede subt obroc, dăştepţi floc, pardon, foc ; când însă l-am pişcărit şi pe Rex, s-au repezit să mă voteze negativ şi “monarhiştii” lu pesce, realizând brusc că nici ei nu mă mai liubeşte, fireşte :) Vedeţi, bre, care-i deosebirea dintre un poet minor şi unul major (nu maior, aloo) ? :roll: Poetul minor scrie ca să placă mediocrilor, oportuniştilor, gomoşilor, băieţilor, sponsorilor şi mai ales sauronilor, pe când Poetu’ adevărat scrie numai în propriu-i adevăr şi, dacă e cazu, îi ia pe toţi şi totu-n răspăr…

V-am mai spus io… Geniul, deşi în sinea sa e f.sfios, nu vbeşte NICIODATĂ frumos (dar nici nu e vulgar-injurios), aloo… Footil-politicos nu e decât un poesel kkcios, ahtiat după aplauzele unui auditoriu băşinos & găunos, dar gomos şi eventual bănos, or un amant zmecheros, care la-nceput te ia cu floricele de rosmarin rugos, dar în final îţi rupe chiloţeii vijelios, sau un politician modest-plângăcios-tromboniticos, până îi bagi votu-n urnă, după care te ignoră odios, sau un negustor veros, care te gâdilă pe burtică, învăluidu-te advertisinguos, ca să te jupoaie apoi pân’ la os (cum făceau de-o pilda ăia ce şi-au declarat cetitorii mai dăștepți şi ca alumnii din grădinile Akademos, în timp ce-și râdeau în barbă copios de “elita” forumiştilor cu iq cică mult mai musculos decât creieraşul lor de molii ros, n-aşa…?) etcetera.

Hai, fugiți naiba, nu meritaţi voi să-l aveti pe regele hyperspatziului şi pe poetu’ Planetei Ou p-acilea. Sunteţi niste obrăznicături footile & foodule şi-atâta. Punctum.

23 Răspunsuri to “După o vizită la madame blogary”

  1. skorpion Says:

    mi se pare chiar stupid sa se ascunda mesajele care au + sau – putine, probabil asa este programul de pe blogary.

  2. Hantzyhantzy Says:

    Buna ziua tuturor,
    Inca de mult pe Blogary a fost o dezbatere unde participantii, comentatori obisnuiti ai site-ului, au propus formula respectiva, a notarii comentariilor, in schimbul renuntarii la moderare. Comentariile „negustate” sunt automat ascunse, putand fi totusi vizualizate in urma unui click.
    Desi AVP, dupa parerea mea, avea dreptate, a fost notat negativ mai ales datorita conditionarii afirmatiilor sale de dizidenta-i optzecista. I s-a replicat chiar ca merita un plus pentru acea dizidenta, insa punctarea de ieri a fost facuta datorita arogantei sale.
    Nu este insa o tragedie! Tocmai punctajul ridicat (in valoare absoluta) a aratat ca partciparea sa a fost urmarita cu interes.

    Pe Blogary exista deja convingerea ca Basescu a aplicat un preemptive strike, cunoscand detalii despre o lovitura pe care Casa Regala ar pregati-o, impreuna cu Voiculescu si PSD. Intrebarea mea ar fi. daca asa este, impotriva cui e lovitura?
    Daca ar fi impotriva ordinii de stat, a Romaniei, de ce ezita Basescu sa devoaleze tradarea respectiva? Caci numai asta ar putea motiva, cat de cat binevoitor, calificativul „sluga la rusi” (de ce nu „sluga lui Stalin” sau „sluga sovieticilor”?) cu care l-a gratulat Basescu pe Rexy.
    Daca insa e vb doar de o pregatire de razboi impotriva personajului politic Basescu, atunci mistificarea istoriei de catre un nechemat pe astfel de chestiuni e neconforma.
    Iar daca asta e, pur si simplu, opinia personala a lui Basescu, eu imi pun intrebarea cat a crezut dumnealui din textul Raportului Final, pe care la- citit oficial in fata Parlamentului Romaniei, in decembrie 2006, text care il prezenta pe MSR Mihai I intr-o lumina extrem de pozitiva?

  3. AVP Says:

    Nu ăsta e necazu, Skorpi: adicătelea, că se văd ori nu se văd comentariile alea ; ci faptul că obrăznicăturile care râdeau ca proasta-n bâlci la Biharia şi-l trimeteau pe redactorul „Apelului către Europa” după etnobotanice constituie – cică – elita next generatiei „de dreapta”, din Românica, aloo. Fiind mai toţi îmbârligaţi cu ipochimeni din anturajul puterii politice actuale or potenţiale, închipuie-ţi că unul ca ista ajunge mâine-poimâine ministru al culturii Ro – precum bufonul ăla gargaragiu, nulitatea aia cu freză de frizer şi cu aere de june prim, care cică e fiul unei mari personalităţi culturale, când ştim cu toţii, cei care ne mai pricepem la aşa-ceva, despre ce-i vorba – sau ajunge alt mahăr pe-acoloşa, pe unde se învârt banii, premiile, fondurile şi stipendiile de Românica, iar Planeta Ou cade pe mâna potentatului ista nou. Îţi imaginezi ce s-ar întâmpla, domnu meu ?🙄 E ca şi cum un destin greu m-ar da pe mâna lu radu humor, goe, trimi, neamtu tiganu, nemo, yeba, nedormitu, ivan, gupi sau alt mbow…😦

  4. AVP Says:

    Scussi pt moderarea involuntara, Hantzy. Noul tau nick n-a fost recunoscut de catzelusu Akismet si de aceea ai intrat la karantina.

    Cat despre ce spui tu despre blogu pe care-l frecventezi, vad, cu regularitate, imi inchipui c-o faci numai din datorie patriotica, vba vine, deci fiindca stii ca acolo e bataia pescelui portokakiu, cica, altfel nu vad ce folos intelectual or moral ai avea frecandu-ti icrele de urdorile nedormitului ori de futilitatzile celorlalti sfertodocti cu ifose de hanalisti & hartisti futuristi. Sau te pomenesti ca cine se aseamana nu se mai aduna ?🙄

  5. Hantzy Says:

    Nici o problema, AVP! Nici nu stiu de ce mi-a aparut nick-ul dublat.
    Contrar parerilor generale despre mine, eu nu sunt cu tot dinadinsul antiportocaliu. Taxez pe oricine, cu precadere insa pe cei ce pot face rau imediat. Pe cei aflati la pupitru deci. Pe blogary sunt si eu considerat uracios, totusi, fie din motiv ca s-au obisnuit cu mine, fie ca nu-mi mai dau atentie, ma accepta asa cum sunt. Si uneori am si comentarii punctate … mai ales negativ, dar ma bucura ca-mi raspund, incercand sa aduca argumente. Oriunde in lume noii veniti sunt considerati intrusi si sunt supusi unui mobbing, unui „botez” al locului. Mai ales cand apar intempestiv precum odata AVP pe ZIUA. Desi nu mi-s Mos Teaca al bacalbasei, eu am considerat intotdeauna acest botez benefic: te racaie, te zgarie, te perpeleste si in final cei tari dau ce-i mai bun din ei. Parerea mea!

  6. AVP Says:

    Asta cam asa e… Si totusi, intr-o lume cat de cat normala – la cap, daca nu la altceva – multi din haiticul ala ar fi trebuit sa stie cine e AVP si sa lase dreaq coltisorii mai jos. Zau, nu mai am chef s-o iau de la-nceput, desi iti dai seama ca nu mi-ar fi frica de catzelandrii lu pesce, fireste🙂

  7. Stely Says:

    Buna ziua,
    Abia acum am reusit sa citesc cu atentie topicul @neadormitului de pe Madam Bogary . Marturisesc ca l- am citit si azinoapte ,dar la cit eram de adormita si obosita n-am putut sa inteleg mare lucru.Acum insa am reluat cu atentie si pot sa-mi formulez si eu o parere . Topicul cit si blogul au pentru mine o singura apreciere :”Aiurea”. Nu stiu cum au fost pina acum sau cum au fost ele comentete (substanta lor si serioztatea comentatorilor) ,intrucit nu sunt nici macar ocazional un vizitator pe blogul lor. A,dar sa nu mint ,am fost acum un an (nu stiu sigur ) ,dar de atunci nu ,intrucit mi-a fost de ajuns cit sa-mi fac o parere ,adica ceea ce am spus mai inainte :un blog ” Aiurea „, insemnind pentru mine – mediocritate -atit cu privire la topice cit si cu privire la majoritatea comentatorilor .Se vede cit colo ca este un blog de propaganda ,care nici macar asta nu se face cu profesionalism .
    Ca dovada topicul respectiv :”Hotii si fraierul .” O parabola in stilul lui S.Lazaroiu care crede ca a gasit o metoda de comunicare subtila si inteligenta :

    S-a format o gasca de postaci ,care se noteaza intre ei si care nici macar nu citesc cu atentie ce comenteaza noii veniti . Rolul lor este sa transmita prin parabole ceva la ordinea zilei . Stilul asta imi displace ,intrucit nu ai cum sa fii atras incit sa-ti spui pdv . Adica asa cred ca ,daca nu ar fi intrat AVP si inca vreo doi, care i-au cam incurcat ,cei care au postat nu spuneau mai nimic .
    Iata citeva exemple :

    BLEEN spune:

    „Zilele următoare bag o compilaţie cu ce au scris comentatorii Blogary pe subiect. Inclusiv Bleen. Care, trebuie să recunosc, scrie nişte chestii foarte inteligente, cu care, cel puţin eu personal, sînt întotdeauna de acord.
    Ivan Zubeldian
    June 24th, 2011 at 23:28

    „Dacă am văzut că v-ați luat de gât pe problema Casei Regale, eu m-am dus să mă distrez la colegii de la “În linie dreaptă”, unde un am văzut un inspirațional comentariu al lui Karnoouh la care am poftit să răspund”
    Florina:

    „excelent, Nedo! mai bine ilustrat nici să se putea. ”

    Si tot asa pina a intrat in scena AVP cu o postare argumentata ,fara urma de aroganta sau de vreo jignire :
    La care i s-a raspuns cam asa:

    Ivan Zubeldian
    June 25th, 2011 at 13:03

    @AVP: Bine, am dat-o în bară. Domnu’ Băsescu, vă rugăm să vă cereți scuze!
    Ahh, să nu uit (apropos de Peter Falk și personajul lui), când te erijezi în instanță morală la noi în comentarii ești mai arogant și mai ridicol decât Băse. El măcar n-a spus direct și imperativ că “are calitatea”.( În particular, nu la tine făcea referire afirmația mea ca să trebuiască să-mi precizezi ce calități ai.)
    PS: Ne-a rugat securistul care ne ascultă comentariile, și care sare ca ars de pe scaun și ridică receptorul când spui “alo” , să încerci să-l suni direct”
    Ce legatura avea una cu alta ? A,da ,sa -l intimideze .
    Mentionez ca toate aceste comentarii sunt notate ca :Apreciat.
    Bineinteles ca prostii nici n-au observat cum s-a jucat AVP cu ei . Au cazut ca niste gaini zapacite in ghiarele uliului.
    AVP,
    Aseara mi-a parut rau ca te-ai expus . Acum nu. Le-ai transmis in stilul tau ce ai avut de transmis. Asa ca am mai pus si eu cite un punct la „apreciat „pentru tine ,iar pentru ceilalti invers 🙂 .
    Mi-au mai placut si Hantzy ,Daniel ,Lucid ,el cam evaziv totusi .. Atit .
    P.S.Hantzy :Bine-ai venit !Ce mai faci?

  8. Hantzy Says:

    Buna Stely, Sunt bine, stiu ca si tu! Si ma bucur. Eu am fost mai mereu aici. Doar ca am tacut: nu mi-am putut niciodata exterioriza sentimentele pentru subiecte artistice.
    Privitor la Blogary, iata ce le spuneam si eu nu demult, pe 17.06.2011, explicandu-le de ce ii „calcam” mai rar:
    Nu vreau a fi rau inteles, dar simtisem ca platforma se transformase intr-un fel de sezatoare cu subiecte aprinse, la ordinea zilei, insa discutiile pe marginea lor se limitau doar la glume acide, unele savuroase si foarte inteligente, dar prea putin constructive, aducatoare de nou. Se inmultisera hantzy-ii si considerasem ca inca unul ar provoca infla(ma)tie, ar rupe complet echilibrul.
    Link: http://www.blogary.ro/2011/06/o-lume-de-a-ndoaselea-2/

  9. AVP Says:

    My friends, n-am ajuns pe blogary decat intamplator, printr-o cioaca de pe Google, si nu m-as mai intoarce acolo nici macar spre a da replica unei obraznicaturi sau alteia. Nu mai am io nici timp si nici nervi sa-mi pierd vremea cu toti prichindeii. Mumos i-ar sta regelui hyperspatziului sa se expuna – vba lui Stely – unor coltisori de lapte ? C’es copil ?🙄

  10. Stely Says:

    Hantzy ,
    Stiam ca ai talent de prozator ,dar nici chiar asa 😯 Am vazut ca ai fost bine primit ,ceea ce inseamna ca si tu ,dar si ei sunteti deja imunizati … Felicitari ..zau ! Merita sa mai incerci . E pacat sa nu-ti pui in valoare talentul de bun povestitor. Uite ,inca un exemplu ce imi vine in intimpinarea concluziei mele. Adica orice topic ar fi pe Blogary , se pierd in conversatii mediocre ,fara nici un pic de eficienta. In orice caz se vede cit colo ca sunt citiva care sunt postaci sadea. Zau ,m-as ingrozi sa se creada si despre mine asa ceva.. 😳
    Dar eu cred ca nu ,intrucit mi-am argumentat intotdeauna ,atit preferintele politice cit si celelate preferinte …artistice :)) Voi ce credeti Hantzy &AVP ? Zau ,mi-e tema sa nu fiu vazuta ca @yeba sau @florina.

  11. AVP Says:

    In niciun caz, aloo… Vba ceea: spune-mi pe cine admiri, ca sa-ti spun cine esti… oops. Sau cine se aseamana se aduna etc (pe cand despre ceea ce se petrece pe blogary sau pe troaca lu goe nu se poate spune decat : tuna si-i aduna🙂 )

  12. Oktav Says:

    Maestre,

    Nu are sens sa va amestecati cu haita de la madama blogary. Sunt valori nule stipendiate de puternicii zilei. Deja ati pierdut mult prea mult timp acolo. Am fost si m-am uitat – din zecile de idei pe care le-ati semanat acolo nu au fost capabili sa prindă nici măcar una. Margaritare la porci.

  13. Stely Says:

    AVP,
    Multumesc pentru raspuns si desigur pentru apreciere. Dar am o mica rectificare .Blogul lui @goe incepe sa aiba alta fata . Parca nu prea mai seamana a troaca de la o vreme .Asta pentru faptul ca a reusit, din ce imi dau seama, sa-i cam izoleze pe cei doi .Pe rh il tine la izolare ,iar pe nt il ignora aproapa toata lumea . Asta in ce -i priveste pe postatorii care au facut din arca o troaca . Recunosc ,cu riscul sa te superi,ca este al doilea blog dupa al tau ,pe care-l vizitez .Nu atit de des ,bineinteles… Apoi ,daca gasesc ceva cit sa-mi fac si o alta parere mai dau cite un clik pe aici colea. Dar ce-i drept nu pot sa comentez pe niciunde. Nu -mi gasesesc consonante pe nici un alt blog . A,mint . Mai postez din cind in cind pe blogul unei rude f.apropiate :oops

  14. AVP Says:

    Stely, esti majora si vaccinata, iar in plus si diplomata, mie-mi spui…? Esti libera sa faci ce vrei, mey, nema problema. Insa-n privinta lu goe, pentru a nu stiu cata oara, te inseli, biensur. Goe-si schimba paru, dar naravu – la etatea sa – ba… Paa, du-te la o stire… oops

  15. Stely Says:

    AVP,
    Cum adica „Paa ,du-te la o stire …?” Si,da ,sunt vaccinata .. Atit cit sa-l privesc cu reticenta ,dar si cu indiferenta , pe goe. Asta este si motivul pentru care ti-am spus . Sunt convinsa ca nu se va schimba ,dar ce-ar putea sa-mi dauneze mie ? Am eu vreun contract cu el ? Ce-am avut , ce-am pierdut si ce o sa pierd ? Nu vezi ? Si-a gasit si el o stea sau o medusa … 🙂
    Hai pe facebook ,
    sa vedem cum putem sa-l ajutam pe LA.

  16. Hantzy Says:

    Oh, nu Stely, eu nu ma imbat cu apa rece! Chiar aprecierile respective nu inseamna decat disponibilitate si atentie, nicidecum acceptarea punctului de vedere.
    Te intrebi daca semeni cu Yeba su Florina?! Fiecare e unic, insa chiar si asa sa fie, eu n-as considera astaun pacat. pana la urma, Vladimir Tismaneanu considera madama ca fiind foarte de calitate …

  17. Stely Says:

    Hantzy ,
    Nu ,aici nu-ti dau dreptate. Cred ca „aprecierile respective” au fost cit se poate de sincere. La fel si ale mele. Cit despre” acceptarea „opiniilor tale ,aici te cred ,dar vad ca sunt deja obisnuiti cu tine. Si tu cu ei 🙂 Poate pina cind te vei plictisi de monotonia de acolo. Cit despre cele doua recunosc ca nu la stiu prea bine,dar daca tu spui ca „madama”(yeba?) este apreciata si de Vladimir Tismaneanu te cred . Hmm .. O fi asa ,dar mie „madama” nu prea mi-a facut o impresie buna. Chiar sa nu fi priceput stiulul lui AVP, sau a vrut sa-l faca sa renunte. Si ,daca da ,asta ce inseamna ?

  18. Riddick Says:

    Bună dimineaţa. Ilieşiu, ori s-a ţicnit, ori s-a dat, în sfârşit, pe faţă:

    DOMNULUI TRAIAN BĂSESCU – PREŞEDINTELE ROMÂNIEI Demisia!

    http://www.agerpres.ro/media/index.php/comunicate/item/71701-Comunicat-de-pres-Sorin-Ilieiu.html

    Pentru dumnealui, printre „intelectualii adevăraţi” la care face apel în finalul comunicatului sunt şi numiţii: Liviu Mihaiu, Mircea Diaconu, Smaranda Enache, Bogdan Iuliu Hossu, Cornel Nistorescu, Stejărel Olaru, Marius Oprea, Cristian Pârvulescu, Dan Puric, Liviu Ioan Stoiciu, Dorel Şandor, Ovidiu Şimonca, Alex Ştefanescu, Stelian Tănase, Alin Teodorescu, Cristian Ţopescu, Varujan Vosganian.

  19. Stely Says:

    Habar nu am cum s-a schimbat nikul ,intrucit nu am facut nici o schimbare . :roll : Asadar voi astepta iesirea comentariului din asteptare .

  20. Stely Says:

    Eiii,si nici nickul casta nu mai este ca inainte ..Ia sa vad acum ..

  21. Stely Says:

    Eiii,si nici nickul asta nu mai este ca inainte ..Ia sa vad acum .. (o mica erata )

  22. AVP Says:

    Stely, nu stiu de ce si cum s-a schimbat nickul tau (sau n-am timp acum sa-ti explic), insa tocmai de aia un comentar al tau a intrat la pending. Iti propun, de aceea, sa-l refaci (sau ba) si sa-l postezi la noul topic, da ?

    Postare noua.

  23. poweraxxel Says:

    @ AVP: daca imi pot spune si eu parerea …. la subiect. Ca sageata aruncata inspre Rex este un calcul politic al lui Basescu (sau sfatuitorilor lui …) sunt de acord. Ca este un calcul prost chibzuit ramane de vazut … (Probabil ca nationalismul forjat de USL in ultima vreme este un calcul mai bun nu?)
    In ceea ce priveste MB, observ o urma de frustrare in textul tau …
    Spor.


Lasă un răspuns

