Amice Constans…

Intelighenkia Ro făcea ce face şi astăzi, aloo : îşi scria operile, îşi sorbea votcile, bericile, penziile artistice & fondurile pe la Madam Candrea, pe la 2 Mai, pe la Mogoşoaia, pe unde mai apucau şi ei câte o aia, în timp ce de la Cabinetele 1-2 îi pândea cică Gaia, aşa că scuza era balşaia, n-aşa? : ce să facem şi noi, bey, pe vremea Cenzurei, a Securităţii, a Lagărului, a Ţicnitului şi-a Ţicnitei, ca să nu pierdem căruţa clipei, a…? Ok, să zicem că asta e o egzplicaţie pe placul raţiunii, bey, dar unde sunt operile alea la care au asudat aşii Intelighenţiei, care pe mine în ofsaid – atunci, ca şi acum – m-au cam lăsat (şi nu pentru că n-ar fi priceput şi ei măcar atâta lucru : şi anume, că Comunizmu era un mare Rahat, ci pentru c-au crezut că ei fac ce trebuie, pe când io nu sunt doar cam sonat, cum ar venea, dar şi cam neînsemnat, ca şi Goma ăla, n-aşa…?) Unde sunt „scriitorii români de azi„, recte de altădat, ai celui care tocmai pe baza lor fuse ales preş de Academie Ro, aloo, în timp ce io – de-un paregzamplu – mă chinui hic et nunc, într-un servici de ambuscat… ? Unde sunt operile pentru care cică ai mei coledzi au asudat, păpându-şi pâinea oportunismului cea amară, făcând mukles caraghioz, pe de altă parte, ca să nu ia papară, în timp ce patria asta care tot pe ei îi răsplăteşte azi sărmana, şi ca şi cum ar merita, n-aşa ?, era putută şi răsputută de o ideologie de dat în dambla, şi asta n-ar fi nemica, mey, însă răstignită de cei care astăzi pretind a o salva, păi cum drea… Operile alea, croite dintr-un material din care Libertatea – un ingredient esenţial într-un op epocal, nu iepocal, aloo… – lipsea, şi scriitorii ăia care au tăcut când era necesar a urla, hire-ar ai drea, nu fac nici cât operaia-mi din Hyperspa’, aruncată în joacă p-aciia, voila

Merci, mon ami, însă eşti un mare naiv, ca şi mine, ştii… ? 🙂 Ăştia n-o să mă vadă cât or trăi, iar după aia n-o să-i mai vadă nici pe ei cei pururi vii, n-aşa… ? Hai pa…

 

 

8 răspunsuri to “Amice Constans…”

  1. Stely Says:

    Uf ! Cind am vazut titlul si am vazut si poza ,mi-a” sarit inima „. 😦 Am crezut ca s-a intimplat ceva cu @CC . Dupa ce am citit m-am dumirit . N-am ris, si stii de ce ,dar m–am bucurat ca ,macar asa mai auzim de el ca semn ca este bine .. Dari ciudat ca intirzie ,atit el cit si Goldmund .. Mai stii ceva de ei ?
    Dar cred ca voi afla miine .. Noapte buna ,desi cred ca v-ati dus deja la culcare ..

  2. AVP Says:

    Atat Constans, cat si Goldmund trec prin momente mai dificile, insa cu ajutorul Domnului va fi bine.

    Multumim pt grija, draga si inepuizabila noastra Stely.

    Mai vbim.

  3. Stely Says:

    Buna ziua,
    AVP ,
    Ceea ce spui despre Constans si Goldmund , nu numai ca ma ingrijoreasa ,dar ma si intristeaza enorm de mult . Am sperat ca acele momente nu sunt asa cum spui „mai dificile „,ci ca sunt usoare si ca nu vor dura mult .
    Of,doamne ,tocmai ce am recitit din postarile noastre la topicurile despre „subtilissimul ginditor ro.” si am dat de una in care Goldmund ne spunea cum a trecut de doua ori prin momente dificile ,dar cu ajutorul lui Dumnezeu a scapat . Doamne ,ajuta-i pe cei doi prieteni ,sa treaca si de data aceasta cit mai repede peste aceste obstacole !
    Te rog ,AVP ,daca tii legatura cu ei sa le transimti gindurile mele bune si rugaciunea mea catre Dumnezeu ,ca ei sa se intoarca cit mai repede in „cabanuta calda si primitoare” -asa cum ii spunea blogului AVP-bunul nostru Goldmundr.
    Spune-le ca mi-e tare dor de ei si ca imi lipsesc f.mult.

  4. Andrei Alexandru Says:

    Profitând de amabilitatea fără limite a Bătrânului şi Unicului nostru AVP, care mi-a promis că mă lasă să scriu orice, nu mă pot abţine de a lansa o sinceră urare de

    „SĂRBĂTORI FERICITE”,

    celor ce străbătând întinderile nesfârşite ale NETului, poposesc sau doar aruncă o privire în / spre aceste două locaţii ce stau lipite ca două surori siameze, una, „cabana călduţă şi primitoare”, populată de doi, trei gnomi, iar cealaltă, o cabană din ghiaţă, un fel de iglu unde sărmanii nenorocoşi ce-i calcă pragul, altfel îmbrăcaţi, altfel pieptănaţi sau cu alte idei, mai fireşti, mai omeneşti, din cele pământene, sunt luaţi în tăbarcă, pe rând de singuraticii de alături şi până la urmă forţaţi să se retragă spre locuri CU ADEVĂRAT PRIMITOARE, dacă nu sunt alungaţi de la început.

    laplopulcuportocale

  5. AVP Says:

    Ce urat imbatranesti, Tatonule… Sa ai norocul chior de a te numi prietenul lui AVP, intr-un moment anterior, iar pe urma sa cazi ca o baliga si s-ajungi trol si injuriator pe blogul omului din Hypernor, alaturi de guristu decrepit, halalfabet si antisemit, @rhumor… 👿

    Postare noua.

  6. Badea Says:

    AVP

    Acum cateva zile te cacai pe tine la D.Tudoran pe blog ca de ce il lasa pe R. Humor sa posteze…
    Iar acum te lingi in tur cu el pe blogul tau!
    Paduche ce esti :)))))
    Nimeni nu te vrea ((((

  7. AVP Says:

    @rhumor e lasat – de la un timp – aci precum banditul cel rau de pe cruce, ca sa se vada – cand va fi si daca va fi sa se vada… – cum l-a tratat boboru ruman contimporan pe Poet, la amarata vremea sa… Daca tu vrei sa-i iei locul, esti invitatul meu, bade. Si asa, nu e prea mare inghesuiala pe-aci 🙂 Doar jigodia asta si cu o ciurprizatoare jagardea mai vine sa ma hamaie din cand in cand – mai precis noaptea, cand Poetu viseaza – p-acilisa…

    Cat despre chestia cu „nimeni nu te vrea”, o stiam, multumesc, voila :



    Altceva ? Ce zici ca mai spui, mey, rumâne…? 🙄

  8. Stely Says:

    Buna ziua,
    Badea ,
    Dumneata ai venit sa-l musti pe AVP tocmai de acolo de unde ti s-a nazarit sa spui ca se linge el cu individul asta , pe care Dorin Tudoran il primeste cit ca sa-l foloseaca drept mijloc de coercitie impotriva lui ,precum si al acelora care indraznesc sa-i spuna lui ( DT ) cit de meschin se poarta cu AVP.. .Eu cred ca ,dimpotriva Dorin Tudoran si @goe ,sunt cei care il ling pe humor de „tur” ,intrucit acesta le serveste drept mijloc de razbunare.De fapt si dumneata ,dupa cum se poate observa , ai acelasi scop ptru ca altfel ai fi vazut la o citire sumara ,ca in postarea lui nu lipsesc veninul si delirurile schizoide pe care le improasca in dreapta si-n stinga cit sa-i faca si pe cei mai fideli prieteni ai lui AVP sa stea deoparte.
    Prin urmare ,dumneata ,Badea ( Pârtan ) 🙂 poti sa mergi pe blogul lui Dorin Tudoran , impreuna cu radu humor ca sa va lingeti impreuna „tururile „.. Pofta buna!


Lasă un răspuns

