Pt Mishu 2 care l-a facut pe Cristoiu jeg si l-a lovit in oi…

La varsta si la mintea ta – pe care se vede clar ca le cam ai, desi uneori sari dihai preste cai – tu te mai uiti la tembelizor, mha, Mihai***…? Iti spun sincer ca nu mi-a placut ceea ce asear scriai despre IC, care nu e un auctor de hyperplai, nu stiai?, si nici un crin balai, ci un slujbash onest, in felul său fara florilegii de mai, iel e doar momentano anti-Papai (care nici ista n-o fi uşa de la beserica din rai), fiind un profesionist pe greu malai, si priceput la ceea ce stie bine sa facă, iacă : meseria-i de Barzzof, neam de neam de Kiseleff of Kutuzov, pazarnic la boer sau la grof, cand bovin, cand cabalin, cand taurin, cand asin, dupa cum suna comanda de unde paralele vin, iel niciodata nu resimte – vorba unuia dup-aciia – loviturile de bici verbal, reshpektive pamfletar, ca un chin, ci mai degraba ca o vutki sau ca un vin, si nici nu te detestă, dupa cum nu e nici calin, ci poate sentimental, din joi in pasti, cu vreun maldietz sau boy mai fin, ori cand se simte debusolat (ambetat) asa putzin si cand, dupa ce te-a batut cu vana de bou, iti mai trage amical un genunchi in ou dupa care te pupa pe frunte, lacramos ca Piersic la show, si-ti sopteste la ureche că desi te-adimira sau te-ntelege personal, n-asa? caci iesti fara indoiala un baiat citit, cinstit si portocaliu ierou, si doar un pic plavan, ca orisice inocent man, fan or fazan, voila, iel ce sa faca, dragu mieu/ daraghia mea, zi de zi si an de an, decat „slujba” aia pentru care i se-aruncă de catre comanditaru stan sau ivan bratzu zdravan de fân, ca oricarui bun & bull rumân, să stea cu copita-n sân, a…?, n-o fi vitzel, sau imbecil, ha-ha-ha, sau nebun, iel nu e decât un macho cam marunt, sau cum sa va spun, insa ca imperatoru N de shogun, si nu că n-ar înţelege, la o adică, or n-ar phootea să fie sincer, modest şi drept, dar îl doare-n tur de menhirea şi gândirea unui împărat-poet… 😉 // Sincerely, avp

13-01-2006 http://www.jurnalul.ro/comentarii.read.php?id=29819

+++++++++++++++++++++++++++++++++

*** Mihai 2, un forumist de pe Jurnalul National, anii 00…

7 răspunsuri to “Pt Mishu 2 care l-a facut pe Cristoiu jeg si l-a lovit in oi…”

  1. stely Says:

    I.Cristoiu a facut atitea volte in politica ,incit nici nu mai merita sa-l urmaresti..Si-a pierdut definitiv credibilitatea ,mai ales in perioada cind ” clantanea” seara de seara la ANTENE ,impreuna cu cei doi.El m-a lecuit de Antena 3. Nu stiu ce l-a determinat sa plece de la ei ,dar presupun ca incepuse sa-i fie si lui greata si de el ,dar si de cei care il foloseau ..Il vad acum pe la B1 destul de linistit incercind sa para dezinteresat si obiectiv..
    Imi pare rau ,dar nici macar ziarele nu le mai citesc ..
    Nu stiu daca as putea numi acum un ziarist bun care sa ma faca fiu o cititoare consecventa ptru ziarul la care scrie ..
    Apropos, am citit ziarul „Ziua” toata perioada conventiei si cea cind a fost Nastase la putere ..Dupa ce SRS s-a certat cu T.Basescu nici nu mai stiu de el ..Mai exista ?
    In schimb ,JN ,nu l-am citit niciodata .. De aceea te intreb ..Ce te-a facut sa-l citesti ? Iti placea linia lui politica ,sau numai ptru faptul ca a fost primul ziar care se putea citi online ?Eu nu l-am citit nici macar atunci ..

  2. AVP Says:

    Stely, era vba de forum, nu de ziar… Ca si la Ziua, cel mai adesea forumistii nici nu-i citeau pe editorialisti or ii luau doar ca simplu pretext pentru disputele lor de pe for… In niciun caz io nu citeam tot Jurnalu lu pesce, ci doar, alternativ, in spetza, articolul lui Cristoiu, al lui Cartarescu, Plesu or Dorin Tudoran, spre a-i piscari or lauda apoi pe forum, dimpreuna cu ceilalti colegi… Cel mai adesea, ne harjoneam intre noi, insa, ignorandu-i pe gomosii editorialisti, care ne priveau cu jind, intrucat eticheta lor de gomosi ii oprea sa ne tina companie (singurul care a scoborat printre noi a fost Dorin Tudoran ; de atunci, de altfel, ne cunoastem…)

    ps. Era si un fel de intrecere: care posteaza primul in fiecare seara, subt articolul lui Cristoiu, e.g… La 21,oo trecute fix, sute, daca nu mii de forumisti, pandeau momentu in care aparea editorialu cristoist, spre a fi primul care comenteaza, ceilalti urmand sa se aseze fatal in urma lui, pe un loc mai putin vizibil… Mai intelighent ca concurentii mei cu an lumina 🙂 , biensur c-am descoperit curand o modalitate tehnica da a posta mereu primul, ori de cate ori voiam, ceea ce i-a hiisterizat de-a binelea, i-a adus probabil in stare de crima, pe unii, mai ales ca ii provocam anuntandu-i ca si data aviitoare voi fi primul comentator si tot asa pana m-am pleectisit (sau pana cand Tuca inchidea iar un for… 👿 ) De unde era sa stie prichindeii aia ca preste mode si timp vor intra, alaturi de campionu lor (pe care preferau sa-l considere un securist superior… 🙂 ), in Hypernor…?

    @Goe de la spam (bot in bot cu trollu de la spam, vai de vai…): pe forumul tau poti sa vbesti despre mine ce vrei si cum vrei, mey, ocley, insa aici esti in cusca cu lei, aloo… Si sterge-ti, pleease, mucii aia albastrei… : caci am cateva photograme din astea in care am incercat io insumi sa reconstitui chipul mamei (e singura poza din adolescentza-i pe care am gasit-o in casa).

    Bizar e totusi ca chiar io, care ma pricep la oameni ca putin altii, am tendinta de a-ti mai acorda o sansa, desi absolut toate datele imi spun ca esti nerecuperabil… oops. Profita de aceatsa nesperata ocazie, baiete…

  3. dora Says:

    Buna seara si buna sa va fie inima.

    acum…aici sunt doua chestii de discutat: editorialele lui nea Cristoiu(de la Jurnal presupun) si forumul plin de dispute din partea celor mai „inraiti” participanti.

    Imi amintesc si eu de acea perioada plina de valvatai.Indrazneam sa intru si eu cu „obsesiile”mele politice si sa-mi apar „idolii”portocalii,pana la un moment dat cand mi s-a trantit usa-n nas si am fost intoarsa din drum.La fel s-a intamplat si la Ziua.Nu intelegeam de fel,la vremea ceea ,ce trebuie sa mai fac sa intru in disputele incitante,fiind de o parte sau alta a baricadei.
    Pana la urma m-am lasat pagubasa si mi-am cautat alte locasuri mai primitoare.
    Cristoiu,la randul lui este un permanent luptator si critic cu el insusi.M-a exasperat cand tinea lumanarea ciutacilor,stanilor si gadelor si venerabilului senilizat O.paler.Perioada aceea m-a inbolnavit de-a-binelea.

    Cristoiu a fost gazetarul meu preferat si credibil in cea mai josnica si periculoasa vreme a tranzitiei.Si nu intelegeam cotitura murdara pe care a ales-o.In perioada prezidentialelor din anul precedent si-a schimbat optica.Singur a dat o explicatie:nu-i place sa fie atat de lovit un om ca Base ,discreditat de toti si considera ca trebuie sa ia apararea celui cazut.N-am inteles prea bine logica,fiind vorba de acelasi personaj pe care-l considera inainte un diktator periculos,transformat peste noapte intr-unul binevoitor ,carismatic si de viitor. 🙂

  4. dora Says:

    AVP,

    nu-mi amintesc exact disputele de atunci.Eram si eu pe aproape.Nu-mi amintesc nici nikurile voastre,doar efervescenta disputelor ce ma incitau si pe mine.Nu aveam darul controverselor de idei,o tineam langa pe a mea optiune politica.Nu m-am instruit suficient pentru a deveni interesanta…de altfel, nici acum n-am invatat „meseria”subtila a contrelor.Poate ca e mai bine…pentru mine! 🙂

  5. stely Says:

    Dora,
    Eu am intrat pe forumuri la inceputul anului 2007 ,dar cam de prin aprilie am incept sa postez. Postam la Ev.zilei ,la R.Libera si la Cotidianul ..Am impresia ca am intrat si eu odata in „vorba ” cu AVP ,pe la Patrasconiu .. Mi-am adus aminte cind a spus ca avea si nickul @observatie ..Nu stiu care din noi a fost primul ,dar cred ca AVP ,intrucit stiu ca i-am raspuns facind aluzie la nickul respectiv ..Am senzatia ca a fost o mica „piscatura ” ca i-am intors-o si eu cam la fel.. 🙂
    Dar ,putin ptru ca mi-am dat seama ca nu trebuie sa ma „pun” cu el ..
    Uite ,acum chiar as vrea sa stiu ce ne-am zis prima oara . 😳

  6. stely Says:

    Si,da .. Cred ca AVP a deveni deja o legenda .. ups! L-am copiat fara sa vreau pe @Goe ..sau n-a zis el asta?

  7. dora Says:

    Stely,

    se pare ca, AVP,gazda noastra generoasa se ia la intrecere cu timpul si posteaza in draci.Nici nu ne trezim de-a-binelea si schimba topicul. Nu prea raspunde,decat tie,flebletei lui.

    Nu,nu sunt invidioasa!Iti meriti statutul de cea mai fidela avepista,cea care a dus greul razboaielor cu toti trolli. 😆 😆 😆


Lasă un răspuns

