Sorin Ilieşiu este ignorat la şefia SRTV pentru că are curajul să spună ADEVĂRUL

Marţi, 15 Iunie 2010 08:05

Comunicat de presă – Blocul Naţional al Revoluţionarilor – România 1989

Sorin Ilieşiu este ignorat la şefia SRTV pentru că

are curajul să spună întregul ADEVĂR

Cele peste 30 de organizaţii civicve şi sindicale care l-au propus pe dl Sorin Ilieşiu în fruntea Televiziunii Naţionale consideră că propunerea lor este ignorată în mod sistematic de unii dintre reprezentanţii clasei politice datorită curajului d-lui Sorin Ilieşiu de a spune adevărul cu orice riscuri, aşa cum a făcut în cadrul interviului acordat ieri, apărut astăzi în publicaţia ‘Timpolis’ din Timişoara despre evenimentele din 13-15 iunie 1990.

Prezentăm câteva dintre declaraţiile extrem de curajoase ale dlui Sorin Ilieşiu, publicate astăzi:

‘Prin fratricidul bestial din 13 – 15 iunie 1990, care a oripilat întreaga lume civilizată şi a scos România de pe harta Europei pentru mulţi ani, Ion Iliescu dorea să consfinţească contrarevoluţia neocomunistă declanşată în seara de 22 Decembrie ’89, când a proslăvit comunismul de la tribuna Revoluţiei anticomuniste. În replică, sutele de mii de oameni care l-au izgonit pe Ceauşescu au scandat, după modelul timişorenilor, ‘Fără comunişti!’ şi ‘Jos comunismul!’. După doar câteva minute, pentru a se salva şi pentru a uzurpa puterea, criminalii au declanşat genocidul neocomunist şi au transformat revoluţia anticomunistă în contrarevoluţie neocomunistă, cu preţul a circa 1.000 de morţi şi al câtorva mii de răniţi, înregistraţi mai ales la Bucureşti, între 22 – 28 Decembrie 1989. ‘

‘Fratricidul din iunie ’90 a fost a doua repriză a contrarevoluţiei declanşate în seara zilei de 22 Decembrie ’89. Beneficiarii contrarevoluţiei începute în ’89 şi finalizate în iunie ’90 au fost eşaloanele doi şi trei ale nomenclaturii P.C.R. şi ale Securităţii, aşa-zisa oligarhie securisto-comunistă, care a acaparat fraudulos toată puterea politică, economică, financiară şi mediatică. Pseudo-alternanţa de putere reprezentată de guvernarea C.D.R. din 1996 – 2000 a fost o farsă, un bal mascat tragi-comic. Criptocomuniştii au fost mereu la putere, sub o mască sau alta.’

‘Puterea neocomunistă a acţionat diabolic. Scenarii precum cele după care s-a desfăşurat contrarevoluţia neocomunistă începută în Decembrie ’89 şi terminată în iunie ’90 au fost elaborate de marii maeştri ai diversiunii din K.G.B., şi au fost puse în aplicare de profesionişti experimentaţi şi fără Dumnezeu, precum Ion Iliescu.’

‘La dezbaterea de astăzi, dedicată fratricidului de acum 20 de ani, domnul senator P.N.L. Raymond Luca, preşedintele Comisiei parlamentare pentru problemele revoluţionarilor, a răspuns favorabil propunerii mele să iniţieze o lege prin care dosarul genocidului din Decembrie 89 şi dosarul fratricidului din iunie 90 să fie finalizate obligatoriu prin trimiterea în judecată a criminalilor, şi nu prin decizii condamnabile moral, juridic şi penal de neîncepere a urmăririi penale sau de scoatere de sub urmărirea penală, decizii care au fost date de procurori corupţi în cel mai înalt grad. Prin această lege, şi cei care i-au protejat 20 de ani pe autorii genocidului din decembrie ’89 şi al fratricidului din iunie ’90 vor trebui să răspundă penal.’

În finalul comunicatului, prezentăm interviul integral acordat de dl Sorin Ilieşiu doamnei Melania Cincea, director executiv al publicaţiei ‘TIMPOLIS.

Dl Sorin Ilieşiu este susţinut în fruntea Televiziunii Naţionale de peste 30 de organizaţii civice şi sindicale, de Asociaţia Profesioniştilor de Televiziune din România prezidată de dl Dan Necşulea (1990-2010) – – singurul for profesional îndreptăţit să facă recomandări pentru această înaltă demnitate – – , precum şi de următoarele personalităţi de prestigiu: Vladimir Tismăneanu, Viorel Padina, Mihai Şora, Devis Grebu, Dan Necşulea, Magda Cârneci, Lucia Hossu-Longin, Ilinca Tomoroveanu, Nicolae Prelipceanu, Ion Mihai Pacepa, Florin Zamfirescu, Angela Furtună, Teodor Mărieş, Florian Mihalcea, George Costin, Daniel Vighi, Georges Banu, Constantin Răuţă, Dan Mircea Cipariu, Constantin Dobre (fost organizator şi conducător al revoltelor minereşti din Valea Jiului 1977).

Menţionăm că dl Sorin Ilieşiu a afirmat recent că ‘ar fi onorat să fie ales în demnitatea extrem de importantă de a conduce Televiziunea Naţională’ şi că, ‘dacă în următoarele şase luni TVR va spune adevărul, numai adevărul şi întregul adevăr, România va face cu siguranţă o cotitură decisivă spre democratizare, reformare şi modernizare’.

Dl Vladimir Tismăneanu despre dl Sorin Ilieşiu: ‘Dl Sorin Ilieşiu este un impecabil profesionist, un om cu o conştiinţă curată, un luptător pentru adevăr, onoare şi dreptate. La două decenii după ruşinoasele momente în care Televiziunea Româna aşa-zis liberă a participat cu zel la denaturarea realităţii şi la ponegrirea partidelor democratice, a eforturilor de decomunizare a ţării, dl Ilieşiu, ca exponent al idealurilor societăţii civile, poate contribui la reclădirea din temelii a acestei instituţii publice. E nevoie de o echipă nouă în fruntea TVR, iar dl Ilieşiu are energia şi viziunea necesare unei asemenea renovări radicale’.

Dna Magda Cârneci: ‘Sorin Ilieşiu întruchipează cu brio, pentru mine, acţiunea vizibilă şi eficace a societăţii civile în politica românească. Cineast reputat şi personalitate publică angajată, Sorin Ilieşiu ar putea conferi Televiziunii Române suflul, justeţea şi seriosul de care aceasta are atît de multă nevoie pentru schimbarea societăţii româneşti’.

Dl Dan Necşulea – preşedintele Asociaţiei Profesioniştilor de Televiziune din România (1990-2010): ‘Sorin Ilieşiu cunoaşte îndeaproape producţiile de referinţă ale Televiziunii Române, fiind de multe ori membru al juriilor premiilor anuale acordate de asociaţia noastră (premiile APTR) în ultimii 20 de ani. Domnia sa are o importantă experienţă universitară în Media, având în vedere că între 1995-2001 a fost decanul Şcolii Superioare de Jurnalistică patronată de Asociaţia Ziariştilor Români, şi că timp de 11 ani a fost titularul cursului ‘Comunicare audio-vizuală’ – urmat de peste o mie de studenţi. Experienţa managerială a lui Sorin Ilieşiu este remarcabilă, în ultimii 16 ani fiind directorul studioului VideoDialog, primul studio video independent din România, fondat în 1990 de GDS; de asemenea, în anul 2000, a fost director general la ROFILM S.A., fostul Studio cinematografic ‘Bucureşti’-Buftea. Sorin Ilieşiu este un apreciat realizator de filme documentare distinse cu premii naţionale şi internaţionale, precum ‘Piaţa Universităţii – România’ (în colab. cu Stere Gulea), ‘Petre Ţuţea – Emil Cioran. O întâlnire posibilă’ şi ‘Apocalipsa după Cioran’ (în colab. cu Gabriel Liiceanu). Sorin Ilieşiu ar fi primul director general al Televiziunii Române doctor în Cinematografie şi Media, expert în comunicarea specifică televiziunii’.

Dna Angela Furtună: ‘Susţinerea d-lui Sorin Iliesiu la conducerea Televiziunii Române este o prioritate publică. E singura alegere corectă, cu beneficii importante şi garanţii solide pentru această instituţie. (…) Dl Sorin Ilieşiu îmbină în mod fericit pregătirea profesională de excepţie, performanţa şi excelenţa, cu talentul organizatoric special şi cu viziunea deontologică instituţională de care România are nevoie mai mult decât niciodată, atunci când e vorba de Televiziunea Publică. (…) Numirea urgentă a d-lui Ilieşiu în postul de director al TVR, precum şi susţinerea sa de către echipe de profesionişti şi de strategi, vor aduce beneficii majore spaţiului mediatic românesc. Şansa numită Sorin Ilieşiu trebuie exploatată la maximum, ACUM’.

Publicaţia ‘Timpolis’, Timişoara, editia 14 – 16 iunie 2010

Eveniment | 14 – 16 iunie 2010 | Melania CINCEA
http://www.timpolis.ro/articol-mineriada-din-13-15-iunie-1990%E2%80%93-dou%C3%A3-decenii-f%C3%A3r%C3%A3-vinova%C3%BEi-18405.html

Mineriada din 13-15 iunie 1990 – două decenii fără vinovaţi

Sorin Ilieşiu, membru fondator al Alianţei Civice : ‘Prin fratricidul din 13 – 15 iunie 1990 Ion Iliescu dorea să consfinţească contrarevoluţia declanşată în 22 Decembrie ’89’

Se împlinesc, azi, 20 de ani de la debutul primei Mineriade, cea din 13 – 15 iunie 1990, din Piaţa Universităţii. V-aţi propus să organizaţi un marş pe un traseu care Primăria Capitalei nu l-a autorizat însă… Vi s-a comunicat argumentul refuzului?

Marşul de azi s-a derulat pe traseul Piaţa Universităţii – Piaţa Romană – Calea Dorobanţi. S-a scandat ‘Păcat, păcat, de sângele vărsat!’, ‘Vrem dreptate!’, ‘Iliescu judecat pentru sângele vărsat!’. Un grup de ‘pionieri’, reprezentanţi ai grupului ‘Noii Golani’, au ars un steag cu însemnele comunismului pe platoul de la Televiziune. Marşul trebuia să se termine în faţa casei lui Ion Iliescu, dar Primăria a refuzat aprobarea pentru acest final de traseu fără vreun argument. Totuşi, manifestanţii au ajuns în faţa casei lui Ion Iliescu, unde au lăsat o mapă cu mărturii ale celor bătuţi şi arestaţi pe 13 -15 iunie 1990, un borcan cu dulceaţă de trandafiri şi răsaduri de panseluţe, pentru a fi plantate de Ion Iliescu în Piaţa Universităţii, în amintirea celor plantate în acelaşi loc, de mineri, acum 20 de ani, cu aceleaşi sape cu care au ‘săpat’ trupurile bucureştenilor. Ion Iliescu le-a adresat atunci următoarele cuvinte : ‘Vă mulţumesc pentru tot ce aţi făcut în aceste zile… Sunteţi o forţă puternică, cu o înaltă disciplină civică, muncitorească, oameni de nădejde şi la bine, dar mai ales la greu’.

‘Axa Timişoara – Bucureşti funcţioneză perfect de 20 de ani’

Ştim că Timişoara şi Societatea ‘Timişoara’ vă sunt alături…

Au fost prezenţi la toate acţiunile de astăzi din Bucureşti reprezentanţi ai revoluţionarilor timişoreni şi ai Societăţii ‘Timişoara’, în frunte cu profesorii universitari Daniel Vighi şi Vasile Docea. Axa Timişoara – Bucureşti funcţioneză perfect de 20 de ani şi le mulţumim timişorenilor, în primul rând preşedintelui Societăţii ‘Timişoara’, Florian Mihalcea.

‘Pseudo-alternanţa de putere C.D.R. a fost o farsă’

În ce scop a fost învrăjbită, atunci, în anii 90, o pătură socială (muncitorii) împotriva alteia (intelectualitatea)?

Prin fratricidul bestial din 13 – 15 iunie 1990, care a oripilat întreaga lume civilizată şi a scos România de pe harta Europei pentru mulţi ani, Ion Iliescu dorea să consfinţească contrarevoluţia neocomunistă declanşată în seara de 22 Decembrie ’89, când a proslăvit comunismul de la tribuna Revoluţiei anticomuniste. În replică, sutele de mii de oameni care l-au izgonit pe Ceauşescu au scandat, după modelul timişorenilor, ‘Fără comunişti!’ şi ‘Jos comunismul!’. După doar câteva minute, pentru a se salva şi pentru a uzurpa puterea, criminalii au declanşat genocidul neocomunist şi au transformat revoluţia anticomunistă în contrarevoluţie neocomunistă, cu preţul a circa 1.000 de morţi şi al câtorva mii de răniţi, înregistraţi mai ales la Bucureşti, între 22 – 28 Decembrie 1989. Fratricidul din iunie �90 a fost a doua repriză a contrarevoluţiei declanşate în seara zilei de 22 Decembrie �89. Beneficiarii contrarevoluţiei începute în �89 şi finalizate în iunie �90 au fost eşaloanele doi şi trei ale nomenclaturii P.C.R. şi ale Securităţii, aşa-zisa oligarhie securisto-comunistă, care a acaparat fraudulos toată puterea politică, economică, financiară şi mediatică. Pseudo-alternanţa de putere reprezentată de guvernarea C.D.R. din 1996 – 2000 a fost o farsă, un bal mascat tragi-comic. Criptocomuniştii au fost mereu la putere, sub o mască sau alta.

Cum vă explicaţi că românii nu au ‘taxat’ la vot aceste greşeli, în 1992, în 2000?

După ce ultimele alegeri cât de cât libere dinainte de �89, cele din 1946, au fost ‘hiper-fraudate’ de comunişti – care, oficial, au câştigat cu 80%, dar în realitate au pierdut cu 80% – este greu să ne imaginăm că alegerile organizate de neocomunişti în 1990, în 1992 şi, ulterior, au fost corecte. ‘Lupu-şi schimbă părul, dar năravul, ba!’. Alegerile au fost fraudate masiv, nu numai moral. Faceţi, vă rog, un calcul simplu : câţi deputaţi şi câţi senatori au obţinut partidele istorice în Bucureşti şi în Timişoara, în condiţiile în care sute de mii de bucureşteni şi timişoreni au participat la manifestaţii anticomuniste? La fel ca ei, au votat şi familiile lor.

‘Scenariile contrarevoluţiei au fost elaborate de maeştri ai diversiunii din K.G.B.’

Lipsa adevărului, lipsa unei responsabilităţi oficiale pentru ceea ce s-a întâmplat în 13 – 15 iunie, îndârjirea cu care este ţinut ascuns adevărul şi cu care este minţit, în continuare, poporul nu au generat solidarităţi din partea societăţii civile, de genul celei văzute în Decembrie �89…

Puterea neocomunistă a acţionat diabolic. Scenarii precum cele după care s-a desfăşurat contrarevoluţia neocomunistă începută în Decembrie �89 şi terminată în iunie �90 au fost elaborate de marii maeştri ai diversiunii din K.G.B., şi au fost puse în aplicare de profesionişti experimentaţi şi fără Dumnezeu, precum Ion Iliescu.

Care sunt factorii care determină încercarea – din partea celor care au pus la cale Mineriadele – a banalizării răului făcut atunci?

Responsabilii pentru genocidul neocomunist din Decembrie �89 şi fratricidul din iunie �90 ştiu foarte bine că pedeapsa firească ar fi cuprinsă între 15 ani şi închisoare pe viaţă; aşa trebuie încadrate crimele comise de ei conform Codului Penal. Banalizarea unor asemenea crime e una dintre formele prin care criminalii încearcă să se salveze.

La Mineriada din iunie 1990 s-a încercat o demonizare a intelectualităţii româneşti. De ce sunt intelectualii periculoşi într-un regim care striveşte sub bâte de miner fărâme de democraţie?

Nu toată intelectualitatea a fost demonizată, ci doar cea anticomunistă care s-a manifestat ca atare în mod clar şi, mai ales, în mod public. Dar în 13 – 15 iunie 1990 orice bucureştean cu aspect de aşa-zis intelectual risca să fie bătut bestial de cei dirijaţi de securişti, la ordinul directorului S.R.I., Virgil Măgureanu, aşa cum reiese din dosarul Mineriadei, a cărei copie integrală a fost obţinută în urma grevei foamei din acest an – 78 de zile – în care s-a aflat Teodor Mărieş, lider al manifestaţiei din Piaţa Universităţii.

‘Şi Alianţa Civică, şi C.D.R. au fost infiltrate din start de agenţi criptocomunişti’

A avut un efect pe termen lung acea campanie dusă împotriva intelectualităţii?

Efectul a fost naşterea Alianţei Civice şi a C.D.R. care, din păcate, au eşuat. Ambele au fost infiltrate din start de agenţi criptocomunişti care aproape că au reuşit să ucidă până şi ultima speranţă.

‘În Europa, România interbelică a fost ţara cu cei mai puţini comunişti’

De ce, din tot blocul fost sovietic, doar în România schimbarea de regim, în �89, s-a făcut prin vărsare de sânge, de ce doar aici am avut, după căderea Cortinei de Fier, evenimente violente?

Nu au fost doar câteva victime, ci a fost un uriaş masacru – peste 1.200 de morţi şi peste 4.800 de răniţi. …Pentru că în România a existat cel mai criminal regim comunist postbelic din Europa, comparabil doar cu regimul stalinist antebelic. Poporul român a respins totalmente comunismul, înainte ca acesta să-i fie impus prin forţă armată de către Uniunea Sovietică. Dintre toate ţările europene, România interbelică a fost ţara cu cei mai puţini comunişti raportat la numărul populaţiei. La 23 august 1944, P.C.R. avea numai 80 de membri în Bucureşti şi mai puţin de 1.000 în întreaga ţară. În 1938 România avea 316.710 kilometri pătraţi şi 19.933.802 locuitori. Înainte de sovietizare, comuniştii reprezentau sub 0,005% din populaţia României. Comunismul a fost impus împotriva voinţei poporului român, exprimată la alegerile din noiembrie 1946, câştigate în realitate cu o majoritate covârşitoare de opoziţia anticomunistă. Numai în Polonia şi în România a existat rezistenţă armată împotriva comuniştilor. În Polonia, rezistenţa armată a durat foarte puţin comparativ cu România. La noi, această rezistenţă a început după august 1944 şi, în mod incredibil, a durat până în 1962. Toţi munţii României, nu numai Carpaţii, dar şi munţii Dobrogei au fost împânziţi de luptători anticomunişti înarmaţi. Dintre statele europene, România a avut cel mai mare număr de deţinuţi politici raportat la numărul populaţiei (între 500.000 şi 2.000.000) şi cea mai înfricoşătoare politie politică – Securitatea.

Urmând exemplu Germaniei de după cel de-al Doilea Război Mondial şi pe cel al Ungariei, doamna Monica Macovei declara în primăvara acestui an că, dat fiind faptul că în circa doi ani se apropie termenul de prescripţie a crimelor comunismului şi ale neocomunismului, intenţionează să iniţieze un proiect de lege pentru imprescriptibilitatea acestor fapte. Vor fi şanse de materializare a acestui proiect?

Da, pentru că la dezbaterea de astăzi, dedicată fratricidului de acum 20 de ani, domnul senator P.N.L. Raymond Luca, preşedintele Comisiei parlamentare pentru problemele revoluţionarilor, a răspuns favorabil propunerii mele să iniţieze o lege prin care dosarul genocidului din Decembrie 89 şi dosarul fratricidului din iunie 90 să fie finalizate obligatoriu prin trimiterea în judecată a criminalilor, şi nu prin decizii condamnabile moral, juridic şi penal de neîncepere a urmăririi penale sau de scoatere de sub urmărirea penală, decizii care au fost date de procurori corupţi în cel mai înalt grad. Prin această lege, şi cei care i-au protejat 20 de ani pe autorii genocidului din decembrie �89 şi al fratricidului din iunie �90 vor trebui să răspundă penal.

http://www.timpolis.ro/articol-mineriada-din-13-15-iunie-1990%E2%80%93-dou%C3%A3-decenii-f%C3%A3r%C3%A3-vinova%C3%BEi-18405.html

41 Răspunsuri to “Sorin Ilieşiu este ignorat la şefia SRTV pentru că are curajul să spună ADEVĂRUL”

  1. AVP Says:

    Mdea… Sunt sigur ca purissimul Sorin Iliesiu, marele dizident anticomunist al Iepocii de Tranzitie (mai activ de un milion de ori decat Goma la vremea sa, aloo…), nu s-ar da in laturi sa comande o ancheta la TVR, din care sa se vada cum dreaq a fost posibil ca o firma de avocatura de 3 lulele (adicatelea 3 avocati, efectiv) sa castige in 2009 mumusica suma de 100 de milioane de euro asistand statul (care are in schema zeci de mii de consilieri juridici ce taie frunza la caini, dar si astia pe salarii de „n” ori mai mari ca al lu mandea, pai cum dreaq…) Drept care – gandidu-ma ca tontusi nu se stie de unde sare iepurele si ca Presedintele Basescu va pune punctul pe I(liesiu), in sfarsit…-, ii dau lu SI acest link :

    Casa de avocatura “Vass Lawyers” apartinand surorii consilierului prim-ministrului Andreea Vass, la nici un an de la infiintare, a castigat in 2009 suma de 100 milioane euro din contracte cu statul!!!

    ++++++++++++++
    Update, ora 16,41 – Oops… Haideti sa facem o mica rectificare…

    Parandu-mi-se totusi incredibila cifra de 100 de milioane de euro pe care o avanseaza siteul lu Snake, ca fiind suma pe care a castigat-o “Vass Lawyers” in 2009, din asistarea juridica a unor contracte de achizitii publice, am recitit mai bine atat articolul de pe “No Justice”, cat si sursa sa de pe Financiarul si am concluzionat ca 100 de milioane euro e valoarea contractelor asistate, iar nu a comisionului incasat de “Vass Lawyers”, care e cam de 3-4%… Asta inseamna ca firma cu pricina a castigat cel mult 4 milioane de euro, iar nu 100 de milioane, cat ne spune Snake ca a castigat, fie din neatentie, fie in mod zmecheros…oops

    Si uite asa, 3-4 milioane ajung sa ni se para un mizilic, n-asa…?

    Mea culpa…

    ++++++++++++++
    Update II, 17.06.2010, ora 12.oo :

    Si iata ce a inteles @snake al nost, caruia i-am atras atentia pe blogu sau cum ca a cam gresit calculul sumei castigate de sora lu soru-sa in 2009 c-un mizilic de 96-97 de milioane (evident ca @snake nu publica si intrebarea pe care i-am pus-o in acest sens, ca nu cumva sa cada de prost, pai se poa’… ?🙄 In plus, ma ia la rost ca cica as fi din partida lu madam Motoc, desi io nu fac politica deloc si nici pe ciocoimea noua din care provine madama n-o inghit cu cine stie ce foc… Dar te pui cu rumanu, mey, atunci cand ii zgandaresti orgoliu de mic zavaidoc…?😉 )

    Asadar, unde dai… :

    AVP spune:
    iunie 16, 2010 la 10:51 am

    Trei chestiutze, Snake: 1) Atata timp cat o sa semnezi anonima, n-o sa auda nimeni decat de porecla Snake, no… ? 2) Te consoleaza cu ceva daca-ti reamintesc ca asa a fost de cand lumea ? (ca, adicatelea, personalitatile cu adevarat proeminente ale epocii au fost ocultate de muntele de mediocritati fashionabile ?) 3) Noi, azi, din pricina faptului ca n-am avut o disidentza politica cat de cat redutabila si o elita intelectuala macar notabila (care sa fi facut “schimbul” in 1989, asa cum Havel si Walesa au facut in tzerile lor), suntem nevoiti sa avansam nu de la un bine mai mic la unul mai mare, ci de la un rau mai mare (col Male, apud Turcu…), la unul mai mic (?… Motoc). Altfel am sta in loc, normal…🙂

    …si unde crapa… :

    snake spune:
    iunie 16, 2010 la 8:03 pm

    @ AVP

    1. n-am inteles de ce anumite persoane sunt interesate de identitatea mea reala? nu’s cum se face ca “interesatii” sunt tocmai cei despre care scriu aici🙂 ) pt stiinta ta, nu ma intereseaza publicitatea si nici nu umblu sa-mi fac reclama! sa te fi deranjat faptul ca am scris despre cineva apropiat puterii, pd-l-ului sau familiei Vass? diferenta dintre noi doi este una simpla dar foarte radicala: eu privesc problema in profunzimea ei, indiferent de culoarea politica sau statut social, asa cum bine remarca un comentator al blogului tau pe acest subiect si nu functie de persoana despre care se face vorbire! obiectivismul ma caracterizeaza si atunci cand vorbesc despre propria persoana. fara a cere scuze nimanui, am acceptat obiectia, motiv pentru care am si corectat-o pentru ca da, ai avut dreptate. fondul problemei insa a ramas acelasi. sincer, nu vad care ar fi diferenta intre incasarea necinstita a 100 mil.euro sau a 3-4 mil.euro?🙂 ) totusi vorbim despre un cabinet nou infiintat, sau asta n-are relevanta pt tine cum n-are relevanta nici faptul ca e sora consilierei lui Boc? sunt firme cu vechime in domeniu care nu castiga atat – asta asa… ca fapt divers!
    2. nu ma consoleaza nimic din ceea ce vad sau prevad in Romania!
    3. avem elite (putine, e drept), dar sunt marginalizate. intelectualul adevarat nu se amesteca cu porcii. prefera sa se retraga din mocirla sau daca n-o face, va fi sigur expulzat. de aceea am ajuns unde am ajuns si inca nu e totul. va fi mai rau. curand.

    PS: pe mine nu ma intereseaza daca viorel padina exista cu adevarat, cum arata fizic etc. ma intereseaza daca nick-ul asta (real sau nu) are idei novatoare, este inteligent, are logica si daca abordeaza obiectiv subiectele tratate. atat. nu stiu de ce tu si altii ati dori sa-mi cunoasteti pana si nr.de telefon dar si cel de la pantofi🙂

    Aferim, @Snake🙂

  2. Dragos Gros Says:

    Maestre AVP, sunt deziluzionat.

  3. AVP Says:

    De ce esti deziluzionat, pretine ?🙄 De faptul ca astia se câcâie sa-l numeasca pe Sorin Iliesiu – cel mai eclatant militant anticomunist al Iepocii de Tranzitie – in postul ce i s-ar nimeri ca o manusa, daca chiar vrem sa facem decomunizarea aia…? Sau de faptul ca statul roman (care are zeci de mii de consilieri juridici, adicatelea avocati proprii) a platit o minuscula firma de avocatura cu 100 de milioane de euro spre a-i face treaba pe care i-ar fi facut-o si consilierii sai juridici…? Sau, atunci, de ce ?🙄

  4. DespinaVestea Says:

    Ma doare capul ! -mai ales cu ultima stire-c asa de avocatura a sorei consilierei………

  5. stely Says:

    Pai,tocmai la asta ma gindeam si eu ..Ce face T.Basescu ? Nu-mi vine sa cred ca tocmai in chestiunea TVR sa fie dumnealui mai „catolic decit Papa-adica s-o lase pe R.Turcan sa decida?Sa zicem ca nu sunt semne de intrebare privind studiile de la univ.moscovita ,dar nu este cazul sa fie lasata sa decida numai dupa capul ei ..In alta ordine de idei cred intradevar ca S.Iliesiu este ignorat cu buna stiinta..Nu ptru ca ar fi unul mai bun,ptru ca nu exista ,dovada fiind ca dupa ce R.Turcescu a respins oferta,R.Turcan nu a mai avansat nici un nume .. Marturisesc ca am din ce in ce momente de nemultumire cu privire la unii pedelesti si afacerile lor.. Dar,pe de alta parte ,cred ca E.Boc si T.Basescu au aceeasi meteahna..Sa lanseze măsuri de „reforma „in partid, inaintea unor batalii importante ..Asa cum a fost asta cu, ori afacerile cu statutul ori demnitar sau parlamentar..
    Asa l-au facut pe Prigoana sa zica „pas’ ,si de unde nu stim ca si ceilalti au ales sa intoarca armele tocmai ptru ca prezenta lor in PD-L nu le mai este benefica ..
    P.S In ceea ce-o priveste pe A.Vass ar cam trebui ca E.Boc sa-i ceara sa plece..

  6. pP Says:

    +
    http://www.turcanraluca.ro/blog/2010/05/19/tvr-situatie-de-urgenta/#comment-4168
    …………………………………………
    petitPARIS spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.
    16.06.2010 la 2:26 pm
    https://viorelpadina.wordpress.com/2010/06/16/sorin-iliesiu-este-ignorat-la-sefia-srtv-pentru-ca-are-curajul-sa-spuna-adevarul/#comment-16616
    +

    AVP Says:
    16 iunie 2010 la 13:21
    Mdea… Cred, de-un paregzamplu, ca unul dintre adevarurile pe care le-ar sublinia Sorin Iliesiu – daca ar ajunge la TVR – ar fi acela ca d-na Raluca Turcan, asa cum reiese din CV-ul dansei publicat pe siteul CD, este specializata in rusa comerciala, dupa 3 ani de studii la Institutul Puskin din Moscova (1996-1999).

    De asemenea, sunt sigur ca purissimul Sorin Iliesiu, marele dizident anticomunist al Iepocii de Tranzitie (mai activ de un milion de ori decat Goma la vremea sa, aloo…), nu s-ar da in laturi sa comande o ancheta la TVR, din care sa se vada cum dreaq a fost posibil ca o firma de avocatura de 3 lulele (adicatelea 3 avocati, efectiv) sa castige in 2009 mumusica suma de 100 de milioane de euro asistand statul (care are in schema zeci de mii de consilieri juridici ce taie frunza la caini, dar si astia pe salarii de “n” ori mai mari ca al lu mandea, pai cum dreaq…) Drept care – gandidu-ma ca tontusi nu se stie de unde sare iepurele si ca Presedintele Basescu va pune punctul pe I(liesiu), in sfarsit…-, ii dau lu SI acest link :

    Casa de avocatura “Vass Lawyers” apartinand surorii consilierului prim-ministrului Andreea Vass, la nici un an de la infiintare, a castigat in 2009 suma de 100 milioane euro din contracte cu statul!!!

  7. devis grebu Says:

    devis grebu Says:
    16 iunie 2010 la 11:42

    to ALL , mai jos , ultima mea mangaiere aplicata pe ceafa lu’
    Raluca , pentru a-i permite –prin detensionare — sa-si coboare privirea pe jalbele noastre .Ca precautie , in caz ca acest mAsaj va ramane in sala de “asteptare ” . Si –mai ales — fara raspuns , ca aproape toate celelalte .

    27. Devis Grebu spune: Comentariul tau asteapta sa fie aprobat.
    16.06.2010 la 11:28 am
    Dna Turcan , oare credeti ca daca ati dat dispozitie vreunui secretar sau robot sa nu mai tina in intuneric mesajele mele ( si ale celorlalti comentatori ) care va CER sa luati in considerare –alaturi de celelalte nume pomenite ( inclusiv de Dstra ) ca posibili viitori Presedinte ai TVR –pe cel al lui Sorin Iliesiu , mesaje care –in mod scandalos — raman , ca si in precedentele cazuri, fara raspuns , veti fi exonerata ulterior de raspunderea moral/politica covarsitoare , atat pentru dispretul cu care ne tratati pe noi cat si pentru IMPIEDICAREA unui potential “candidat ” de a-si juca propria-i carte …?

  8. stely Says:

    Cred ca ati aflat ca nu s-a votat ptru inlocuirea lui A.Sassu ,intrucit a fost lipsa de cvorum.Asadar ,am inteles ca A.Sassu intra in prelungiri..Cred ca asta este strategia opozitiei ca sa-l mentina in continuare cit este posibil .Mai sunt doua saptamini pina la vacanta parlam.si uite-asa vom avea rabdarea pusa la incercare pina la toamna..

  9. DespinaVestea Says:

    Este incredibil pana unde se ajunge !

  10. AVP Says:

    Oops… Haideti sa facem o mica rectificare…

    Parandu-mi-se totusi incredibila cifra de 100 de milioane de euro pe care o avanseaza siteul lu Snake, ca fiind suma pe care a castigat-o „Vass Lawyers” in 2009, din asistarea juridica a unor contracte de achizitii publice, am recitit mai bine atat articolul de pe „No Justice”, cat si sursa sa de pe Financiarul si am concluzionat ca 100 de milioane euro e valoarea contractelor asistate, iar nu a comisionului incasat de „Vass Lawyers”, care e cam de 3-4%… Asta inseamna ca firma cu pricina a castigat cel mult 4 milioane de euro, iar nu 100 de milioane, cat ne spune Snake ca a castigat, fie din neatentie, fie in mod zmecheros…oops

    Si uite asa, 3-4 milioane ajung sa ni se para un mizilic, n-asa…?

    Mea culpa…

  11. DespinaVestea Says:

    N-are importanta suma ci situatia in sine este de neacceptat

  12. monica Says:

    Pt ca toti de pe acest blog iubim adevarul va atentionez ca am pus pe blogul lui C Preda un Comment(care-i in asteptare) pe care nu l-as fi adus aici ,dar dpmdv Prigoana are dreptate,daca a votat pt motiune.
    Cand a intrat in acest „joc” politic ,acceptat si de el si de pdl,a intrat intr-un anume fel:adica bogat,dar fara afaceri,pt ca le translatase fiilor.Atunci pdl a avut grija si nevoie de …banii lui de la saltea.
    Intre timp regula jocului s-a schimbat,pdl nu a mai avut nevoie,din cauza imaginii,de oameni afaceristi si Prigoana ,corect,si-a dat demisia.Adica cei care au afaceri ,ori/ori.Eu,daca eram in locul lui faceam la fel.Pai,o data muma si altadata ciuma?Atentie…..omul, intai si-a dat demisia si numai dupa…… In care din partidele RO nu exista cotizarea la partid? Ajung fecioarele ,chiar vestalele intr-o arena politica? Niciodata !
    Ma veti judeca ,probabil,ca nu gandesc bine.Dar,asta-i adevarul ,gol-golut la Romanica !
    Iata commentul meu ,care se pare ca nu a convenit
    monica 06.16.10 at 3:01 PM
    Am inteles dintr-o declaratie a dnei Teo ,ca PDL a ajutat-o “sa-si treaca” prin parlament ,un amendament , inaintea intrarii ca deputat al acestui partid. Pana la vot am sperat ,ca biluta de guma sau una din cele doaua aspirine sa-i apartina. Dar n-a fost sa fie,verticalitatea dansei fiindu-mi demonstrata de gestul impardonabil de “doamna ” bine crescuta ce se crede,la terminarea exercitiului votarii.Intr-adevar avea de ce sa se imbratiseze cu de-alde Aura Vasile.Fac parte din aceeasi tagma.
    Doamnele din PDL,parca afiseaza un alt gen de comportament.De ce nu or fi inspirat-o ?
    La final,dle C.Preda,pt ca Teo ,oricum e o trecatoare pe la democrati-liberali ,ea fiind nedespartita prietena a lui Mircea conservatoru, ma gandesc la dvs care ,cel putin in mintea mea veti ramane “garantul” lui Teo,exact cum Abramburica este garantata Vanghelie.Pe noi nu prea ne intereseaza pariurile ce le faceti,dar se vede treaba ca “gunoierii” au mai mult caracter decat altii.
    “A crede” si “a sti” sunt verbe care fac diferenta intre politicieni. De aceea pentru ca “stie” , Basescu intotdeauna castiga.

    Your comment is awaiting moderation.

  13. Goldmundr Says:

    Cine ma poate ajuta?
    Am inteles ca domnul R.Turcescu s-a retras,domnul Stere Gulea a refuzat,iar „pe lista scurta a preferintelor domnului Boc-de la surse avizate din PDL, s-ar mai afla doamna Rodica Culcer si domnul Cezar Ion”.-nu am citit eu bine?!Unde este domnul Sorin Iliesiu?Asta au vrut PDL-istii inca de la inceput?Pe Turcescu?Si acum….

    Mai exista azi si alti candidati langa speranta noastra,Sorin Iliesiu?E adevarat ca nimeni din conducerea PDL nu l-a dorit pana acum pe domnul Iliesiu pt. sefia SRTV ?

    PS
    Eu nu pot sa cred ca „baietilor destepti”le-ar fi greu sa renunte macar odata.. in fata asociatilior revolutionare si ONG-urilor si sa-l accepte pe domnul Sorin Iliesiu.Caci,vorba lui SC(care-l citeaza pe Karl Popper,ca si cand „ai nostri” ar fi filozofi si nu hotzozofi),tot legile,regurile si ceilalti baieti destepti din televiziuni,conteaza.(doar „legile si regulile” conteaza in RFG sau Franta,nu in Romania!)

    Dar stiti ce cred?
    Eu cred ca toti politicienii la un loc vor inca odata sa-si arate muschii lor de pe creier,constiinta lor „curata”(citeste:neintrebuintata!)si inflexibilitatea stalinista care-i caracterizeaza,in fata ONG-urilor,Societatii Civile,a Sindicatelor(nota bene pt. Sindicate) si Blocului National al Revolutionarilor.
    Societatea romaneasca e pe calea radicalizarii si divizarii profunde.
    Domnul Boc ar trebui sa stie ca Romania are nevoie de pace sociala si dupa ce isi ia bagajul si pleaca,precum ar trebui sa stie toti politicienii romani care nu tin cont de vointa acestor grupuri apolitice-nici un politician nu-i ales „pe viata”….

  14. Dragos Gros Says:

    Descopar pe langa parlamentarii PDL alaturari bizare de nume. A. Vass langa Boc, Turcescu langa R. Turcan… Avand in vedere frecventa enorma a numelui, Vass este doar o coincidenta cu Gisela Vass si, pe aceasta filiatie … „bancherul” politic Olteanu. Bizar, dar eu cred in coincidente. Turcescu… Cine sta in spatele propunerii? L-am vazut la tv alaturi de d-na Culcer, V. Tismaneanu etc. Despre Turcescu am zis; d-na Culcer este o femeie deosebita, dar nu o inteleg stiind ca nu sta alaturi de oricine… Ca propunere pt TVR … chiar nu are ce sa caute. A condus Departamentul de stiri o vreme. N-a rezistat in functie decat scurt timp. TVR este un mastodont de rezistenta la nou, un mamut imbatrinit de vreme intr-o mentalitate curat comunista. Ce ar putea face acolo d-na Culcer? Dar Cezar Ion, care a luptat degeaba, a castigat fara rost in instanta ce va putea sa faca? Sa cada in sfera de influenta a unei bisericute majoritare din tv pt ca altfel, singur va avea soarta lui Andrei Dimitriu la Radio. S. Iliesiu are avantajul de a cunoaste ceea ce nu se vede si asta, dimpreuna cu sustinerea exterioara TVR….
    Nefericirea e ca am simtit cam cat de incapatanata R. Turcan, asa ca nici mari sperante nu am.

  15. Hantzy Says:

    Personal, ma bucur ca motiunea a picat: e rau cu rau, dar mai rau e fara.
    Teo era aleasa uninominal, deci nu era votata o lista, ce implica o anumita doctrina, pentru a i se impune a vota cum vrea partidu’. Pana la urma si Oprea sau Diaconescu au fost votati din partea mafiotilor PSD, dar au votat cu ceilalti. Si, daca nu ma insel, cei ce au venit la Teo cu jalba in protap erau pedeleii, deci nu dumneaei e datoare.
    Cat despre gestul ei „de dupa“, nu putea sa se poarte ca doamnele din pedeleu, pentru ca n-are masura (necesara):

  16. AVP Says:

    Anunt important.

    In seara asta vom publica in avanpremiera pe our blog un interviu de referinta pe care dl Sorin Iliesiu l-a acordat ziarului „Adevarul”. Fiti pe faza, caci de n-ar fi, nu s-ar povesti, vba aia…

  17. pP Says:

    Gates si Buffet cer miliardarilor sa doneze 600 de miliarde de dolari

    http://www.ziare.com/economie/stiri-economice/gates-si-buffet-cer-miliardarilor-sa-doneze-600-de-miliarde-de-dolari-1022400

    CE BINE AR FI DACA MILIARDARII ROMANI AR PLATI CEL PUTIN DATORIILE PE CARE LE AU LA STAT.
    n’est CE pas PATRICIU&COMPANIA???
    poate ne spune ce si cum ANTONESEI,CRISTOIU,IARU,TUDORAN&+&deontologii+

  18. Dl.Goe Says:

    @monica – ati remarcat cumva daca dl. C. Preda practica aceste „tergiversari” in mod regulat, adica ca acest caz semnalat de d-voastra nu-i un simplu accident? Daca da, va astept pe blogul meu specializat pe acest gen de probleme. Daca este cazul sau ne/cazul va promit sa deschid un fir logic pentru dl. Preda. Daca nu, nu.

  19. monyf51 Says:

    Dl. Goe,
    E prima oara cand scriu acolo,adica la Dl Preda.Cand am postat erau 4-5 commenturi afisate Obijnuita ca aici, cand commentul ti se afiseaza imediat,am gandit ca n-am scris tocmai frumos si de aceea…….. 😳
    Dar n-a fost sa fie asa;dupa mai mult de 2 ore , commentul a aparut.
    Pteti scrie un eseu despre C Preda (daca va da mana ) si fara ajutorul meu😛 Eu ce-am avut de scris am scris.

  20. monyf51 Says:

    Hantzi,
    Ma miram sa fii tu de acord cu mine😛
    Pai cand omu incepe cu scuze penibillissime, ca s-a inselat ,puteam sa-l iert tocmai eu , cand stii ca nu-l iert neam? Mai dezvoltam o data subiectul cu strategul?v-am mai zis,poate gandesc rau ,dar asa gandesc eu ! Eu n-am vrut sa fiu rea ,ca mai aveam ….

  21. devis grebu Says:

    to ALL , inca putin si vom sarbatori 12 ore de cand am postat
    comentariul meu reprodus mai sus ( 11.42 ) pe blogul Dnei
    Raluca Turcan , dar el e in continuare blocat la ” aprobare ” .

  22. Dl.Goe Says:

    @monyf51 – Desigur ca imi da mana sa scriu eseuri, pentru ca, dupa cum bine imi zicea si tovarasa invatatoare, eu scriu cu picioarele. Momental n-am timp sa ma ocup de dl. Preda si nici vreo motivatie special nu ma-ndeamna, nu ma cheama, asa ca o las pe altadata. Simt si eu cumva ca omul are potential sa devina erou pe Arca lui Goe dar va trebui sa stea la rand. Mai intai sa se incheie campionaltul mondial de fotbal si apoi mai vedem. Contez (si) pe d-voastra. Alarmele false nu se pun, intr-o lume in care moderarea are locul si rostul ei.

  23. pP Says:

    simpatic acest articol (si despre TVR)

    ,, Kim Ir-sen zace la TVR,,

    http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/kim-ir-sen-zace-la-tvr-190520.html

  24. nume Says:

    comunismul nu poate fi condamnat pentru ca nu a existat. asa cum logica nu permite incorectitudinea.

  25. crisuadi Says:

    Poate sa vina Papa la televiziune ! Sau oriunde in romania . n-o sa se intample nimic ! La justitie n-a fost Monica Macovei ?
    Ce-i aia justitie in romania ?
    O sa stea un timp , o sa faca valuri , vin balaurii si il inghit !
    Nu , nu-i fac nimica , Doamne fereste ! Il inghit cu fulgi cu tot , il manjesc de politica , il manjesc de tot , il fac harcea-parcea !
    Fiti mai realisti . Probabil ca o sa stea pana la alegeri si pe urma il trimit la bruxelles !
    Iar credeti in oameni providentiali ?
    Sistemul e de cacat impreuna cu poporul care accepta acest sistem !

  26. crisuadi Says:

    Popor din care si eu fac parte !

  27. mariusmioc Says:

    Maestre, ai închis comentariile la articolul cu testul Pacepa, dar nu mă pot abţine să-ţi spun cît m-ai emoţionat cu „omu’ care a contribuit decisiv – mai mult decât Walesa, Havel şi chiar decât Papa de la Roma, aloo, şi prin care se poate presupune că vorbeşte Washington-ul, cum ar veni… – la căderea comunizmului real”. Adică, a fugit Pacepa în 1978 şi atît de zguduit a fost regimul Ceauşescu, că a căzut după 11 ani, în 1989. N-ai cercetat, nu cumva şi Burebista a contribuit la căderea lui Ceauşescu?
    Dar că veni vorba despre presupunerile poietice asupra glasului Uaşingtonului, iacă nişte păreri despre Pacepa de la mama lor – saitul CIA: „Pacepa doesn’t connect the dots, he adds new ones. A health warning is warranted” http://mariusmioc.wordpress.com/2010/04/06/recenzie-americana-despre-pacepa-pe-saitul-cia-pacepa-doesn%E2%80%99t-connect-the-dots-he-adds-new-ones-a-health-warning-is-warranted/

  28. pP Says:

    +Radu Calin Cristea

    numai cind il vad pe acest individ
    J’ai envie de vomir!

  29. AVP Says:

    Postare noua.

  30. Hantzy Says:

    monica,

    dar in ce privinta n-am fost de acord cu tine:

    a.Ca-i reprosai lui Preda ca sperase ca Teo e votaca de partid?
    b.Ca-i reprosai Teodorei ca are cap, sa voteze dupa cum o duce?
    c. Ca-i reprosai ca n-are masura pedeilelelor?

    Probabil in toate, caci pentru ca ne aflam in tabere diferite in ceea ce-i priveste pe portocalii, se pare ca asta defineste relatia noastra in orice alt plan posibil, unde ne-am putea intalni. Pe pozitii adverse, of course!

  31. monyf51 Says:

    Hantzi,
    Stii f bine ca eu teodorei nu i-am reprosat decat gestul de „mare doamna”practicat de ea si intrat probabil in reflex.
    Restul i-l reprosam ,celui ce a scris smerit ,ca nu a banuit(oare?) ca Teo ,la cat e de imprevizibila,nu este votaca ,cum ii zici tu.Daca ma gandesc ca si Preda a votat ,in timp ce il lingea pe base,altfel decat ceruse presedintele la referendum,nu ma mai mira nimic,pe mine.Vad ca-l mira pe el. De altfel ,forma ochilor lui,imi aduce aminte mai mereu de emoticonul🙄 ,sau 😦 ,sau chiar combinate
    Bineinteles ca vom ramane pe pozitii antagoniste,cu toate ca am fost si de acceasi parere (in ceea ce priveste motiunea ;oops: )

  32. tunrama Says:

    Mony
    Ce a facut Teo este fara cuvinte pt cineva care mai are o urma de corectitudine. Sa motivez: cred ca nimeni nu se astepta sa voteze ca la M.A.N., dar votul trebuie si el justificat. Daca „opozitia” are ca justificare (macar teoretica) preluarea puterii, impunerea propriilor idei etc. si in fapt, destabilizarea Guvernului (ceea ce nu moare de responsabilitate, nici de moralitate, dar ca justificare ea exista), Teo nu e deloc clar ce motivatie are, alta decat cea de tip Bastos (in nemernicia mea, ca un caine turbat…). Poate ca ea, ca „ilustru” realizator de programe tv, are o solutie economica mai buna decat cea a Guvernului si atunci votul ei esta mai mult decat motivat. Dar are ea aceasta solutie? Nu. A votat si ea la gramada, ca un activist disciplinat (refuz sa cred ca aia care au fost „pentru” motiune nu stiu ca singura solutie este cea a guvernului), doar ca a gresit tabara. Ce va ramane in memorie va fi nu votul ei, ca de ala se va mai vorbi un pic si va cadea in uitare, ci va ramane masculinul gest prin care si-a „marcat” teritoriul si imbratisarea cu „nervoasa” de la psd, Aurica (are ceva din Aurica lui G.Calinescu). Cine o apreciaza sa o ia acasa, ca oricine simte nevoia unui suflet pe langa casa omului. Cred ca ea trebuia sa inteleaga nu „disciplina de partid”, desi votul nu a fost secret pt ca „democratii ” psd si pnl au amenintat cu excluderea, ci logica prin care functioneaza o echipa unde majoritatea decide. Asa se poate trezi fiecare ca voteaza alaturi de cine plateste mai bine de fiecare data si desfiintam sistemul punand in loc unul haotic, in care fiecare face ce vrea fara sa dea socoteala nimanui.

  33. monyf51 Says:

    Multumesc Tunrama!
    Pt ca ai explicat mult mai bine decat mine esenta gestului unui membru al unei echipe ,care bineinteles ca a fost ales uninominal,dar avea de partea lui si sigla unui partid si numele unui presedinte.Nu ma refer numai la Teo.Cand ii vad ,pe toti ,ca -si dau lor argumente impotriva acestui fapt real,ma umfla rasul .Eu cred ca si cei care fac apologia independentei unui membru de partid intr-un for legislativ sunt in eroare.
    Cred ca la orice congres se adopta o motiune sau cum s-o fi numind ea(acolo sunt de acord sa fie mai multe din care sa se aleaga ce-a mai buna) ,dupa care parlamentarii merg ca s-o sustina impreuna cu programul de guvernare care-i inscris acolo.Gresesc?
    Pai e vb de democratie sau de anarhie? Eu zic ca filosofia bunei guvernari este coerenta unei echipe si in nici un caz contrele daruite cu subtilitati docte sau nu, diversilor colegi pe care tu nu-i inghiti din varii motive.Ori dl Preda C a dat dovada de exces de zel in acest sens,fapt pt care este apreciat f tare de advrsarii politici.Cat de naiv politic poti fi sa te impaunezi cand primesti daruri de la greci?
    Am vazut si eu la una din fiicele mele,care lucreaza intr-o mare companie,ca nu are recomandate decat 2 persoane in profilul ei .Am intrebat-o de ce? Mi-a zis ca ar trebui sa le cunoasca ea insasi abilitatile, f bine si numai dupa aceea poate sa-i recomande,pt ca in caz de esec, imaginea ei de profesionista ar avea de suferit.

  34. monyf51 Says:

    @Tunrama,
    Alegerea Teodorei s-a facut recent.Oare, nu stia la ce se inhama ? nu stia ca asta-i linia programului si nu alta? De ce n-a refuzat stiind ca ea n-are cum sa fie mai catolica decat Papa?
    eiii!!!!
    Multe si intortocheate sunt caile spre varful piramidei ,iar mijloacele prin care strabati acest drum n-au nimic de-aface cu morala😳 sau cu Adevarul !

  35. Dragos Gros Says:

    Moni
    (Se joaca nu stiu cine prin retele si mesajul mi-a aparut cu Tunrama, scuze, dar nu e vina mea).
    Madam Teo era cunoscuta la ProTv invers decat se vedea pe sticla. De-aia am ramas perplex cand am auzit propunerea. Ea si Preda sunt, pt mine de neinteles. Independentii, in general, aia care nu sunt nici in stanga, nici in dreapta sunt ca pacifistii: ori ii omoara o tabara, ori cealalta. Nu e de condamnat, sufera sa fie in centrul atentiei, asa ca „gestul” e imposibil sa nu fie extrem de apreciat de catre diversi patroni de tele-vizuini. Apoi urmeaza demisia din partid si din Parlament (desigur, la momentul potrivit) si uite-asa devine Teo presedinte de tele-vizuina patriciana (el zicea ca vrea sa deschida, eu nu stiu nimic). Foarte posibil sa-i fi facut greata sa se-mbratiseze cu „umerita” aia colorata (la limbaj, pt cine nu a inteles), dar ce nu face oportunistul, mancatorul de cacao pt un post bun si privilegiat? Nu e un necaz…ii trece greata, dar raman „performantele”.

  36. Hantzy Says:

    Da! Eu mai spus ce inseamna o echipa: daca unul decide, iar ceilalti executa, atunci nu este echipa, ci pluton. Oricat am incerca sa pacalim semantica, tot la concluzia asta ajungem.
    Iar afirmatia cum ca numai solutia guvernului exista este falsa. As putea detalia, dar pentru un jurnalsit „ilustru”, care stie doar ca Teo era vazuta altfel in TV decat pe sticla (amanunt relevant si in ce-i priveste pe alti ciuruitori ai vietii politice romanesti!), nu merita efortul.

  37. monica Says:

    Hantzi,
    nu vreau sa ma cert cu tine din cauza teodorei,imparateasa parlamentului,ca nu merita ea asa un deranj.Ca sa ne impacam iti trimit un ….dar?

    Fii atent, ce onoare pe ea,pupat toata piata endependentei!Parol!

  38. Dragos Gros Says:

    Am fost tentat o clipa sa raspund cuiva, dar nefiind „cineva”, ci „altcineva” prefer sa nu.
    Se spune ca un ilistru propfesor a fost intrebat „ce este linia orizontului”? Raspunsul a fost: „este acea ingustare a campului vizual pana devine o linie, apoi un punct; acesta e punctul meu de vedere”.

  39. Dragos Gros Says:

    M-a preocupat Raportul Comisiei parlamentare de ancheta a activitatii SRTv si SRR. Il aveam, dar mie nu-mi folosea; poate nu foloseste nimanui. Sigur, in raport nu sunt toate dovezile care au ajuns la Comisie, dar ma asteptam; cand in comisie sunt Rrrrrazvan Theodorrescu, Mitzura Arghezi (mai vorbea si ea din cand in cand, desigur, fara legatura cu subiectele in discutie… Poate visase…), dandy-ul ala de cartier de la pnl (chiar am uitat numele; a fost si ministru de externe ulterior, celebru prin gafele de „istoric”), asa ca s-au „negociat” dovezile. M-am gandit ca d-na Turcan n-o sa se supere pe mine daca fac public continutul Raportului. Sau poate ca da, caz in care… scuze, dar deja l-am publicat. Sigur, 92 de pagini nu puteam sa pun pe blogul meu, asa ca am ales sa public acolo doar concluziile, restul ramanand sa-l adaug cand voi descoperi cum si unde sa gazduiesc un document PDF pt a putea fi postat (dar in f scurt timp gasesc eu o solutie). Chiar si incomplet, Raportul arata clar ce inseamna posturile publice de radio si tv sub comanda politica, desi unii se bat cu pumnul in piept ca institutiile respective sunt depolitizate.
    http://anormalitati.blogspot.com

  40. Hantzy Says:

    monica,
    dar eu nu ma cert, ci doar, in virtutea libertatii de expresie, imi exprim si eu parerea, cum ca, in conditiile unui vot uninominal, fiecare parlametar are dreptul sa decida in Parlament exact asa cum doreste. Sunt de acord ca o politica interna a partidului poate impune alesilor sai sa renunte la anumite drepturi, in schimbul inscrierii in acea organizatie politica, insa acestea trebuie sa fie explicit si liber consimtite, si sa nu depaseasca cadrul constitutional. Din acest pdv, chiar retragerea sprijinului politic, asa cum a procedat UNPR, este, cred eu, neconstitutionala, daca are ca motivatie doar acest fapt. Astea sunt regulile dupa care jucam! Aflate la acest moment in vigoare si deci, obligatorii.

    Personal insa, nu sunt pentru uninominal in cazul legislativelor. Uninominalul e foarte bunpentru functii executive, unde o singura voce, care sa aplice ce decide sfatul batranilor, este esentiala. Insa tocmai pentru componenta acestui sfat este prioritara ca alegerea sa fie axata pe doctrina, pe ideologia politica, majoritarii putandu-si pune astfel in practica programul. Din acest punct de vedere, nu sunt de acord ca Teo a votata altfel decat a vrut partidul iei, insa ce daca s-a imbratisat cu hoasca aia pesedista?! Doar nu era sa-l pupe pe libidinosul ala de Berceanu, pe falcosul buldog sau pe mafiotul Videanu.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s