Un codicil la apelul pt sustinerea lui Sorin Iliesiu

E nevoie mai întâi să ştim cum stăm, hic et nunc, în mod realist, iar nu festivist ori fals optimist…

Aşa cum am arătat într-un articol publicat în ALIA lu CTP, cândva,  că ne place sau ba, învingătorii clipitei ăsteia sunt ei, oamenii de mai multe ranguri ai fostului regim, cei învaţaţi să mintă, să prostească, să fraierească şi să lovească nemilos încă de pe tarâmul celălalt şi care fac ravagii în „noua” eră, nemaifiindu-le frică de nimeni şi de nimic, nici măcar de colţii lupului ăl batrân… Ei,  ieroii fostului regim, se dovediră a fi tot atât de adaptabili – şi mai mult decât atât, vba aia… – într-o lume ce le oferi, başca, libertatea de a-şi da arama / catarama pe faţă, descătuşându-le instinctele de animale prădalnice, conferindu-le dreptul de a trage în compatrioţi nu cu pumnii, palmele, picioarele sau cu pistoletele „Makarov”, ca altădată, ci cu tunurile „marilor afaceri”, cu bombele enormelor escrocherii „caritabile”, cu laserele „ingineriilor financiare” safiste & feneiste, cu hiperboloizii „televiziunilor independente”, cu katiuşele uriasului front al minciunii postdecembriste şi cu multiplele ogive nucleare desprinse la momentul ordonat de pe traiectoria „istorică” a fesenismului şi proiectate drept în moalele capului unui bobor deja aproape terminat, abia scăpat din vârtelniţa unui experiment social mutant şi care se pomeni – colac peste pupază – cu jungla capitalismului sălbatic drept în faţă, mai hidoasă şi mai ameninţătoare chiar şi decât lagărul din care tocmai fusese „eliberat” şi în care bietul bobor ar vrea să se reîntoarcă, iată-l, îngrozit de moarte…Zadarnic, însă…! Căci, pasămite, rânjindele făpturi ce îşi încordează muşchii şi îsi pregătesc saltul spre gâtiţa căzutei masse, ca să-i dea muşcătura de graţie, sunt chiar administratorii fostului lagăr, activiştii şi securiştii, care după cum ne spuse papaşa Brucan ajunseră cei mai mari capitalişti din România si care nu mai au niciun interes, vezi bine, sa revină la regim… Si deci ce se va întâmpla…?! După ce vechii/ noii „revoluţionari” îşi vor termina „opera” şi după ce vor fi silit ce va mai fi ramas din hărtănitu’ bobor să se retragă, ca pe vremea hămesiţilor migratori sau fanarioţi, în bordeie sau peste hotare, în România se va instaura fericirea pe pamânt, „democraţia” între animalele de pradă „biruitoare” ? Măcar de-ar fi asa…! Dar, după cum ştim din păţania Plutei Meduza, din istoria Fermei Animalelor şi din alte pilde, când „tovaraşii de idealuri” nu vor mai avea pe cine să prostească, să „facă” şi să hărtănească, se vor mătraşi între ei… Iar dacă va fi aşa, n-o sa-i plângă nimeni, vezi bine, dar ce se va întâmpla cu noi  …? Cu noi, învinşii, cei rămaşi aci, la Românica,  fiindcă n-avem încotro, sau cu căpşunarii, cu emigranţii de toate soiurile, cu evadaţii în roza vânturilor de teama or de scârba pegrei negre sau kaki-kknii de acasă… Ce şanse avem de a nu deveni collateral damage când va începe răsboiu între cele două roze – a şi început, de fapt… -, suprapus înfruntării, ce se anunţă a fi mult mai cruntă, între două civilizaţii antagonice, dintre care una chiar vecină şi nepriatenă tradiţională…? Cum vom ghici care dintre cele două tabere devenite inamice din lipsă de pradă e totuşi mai puţin toxică pentru marea majoritate, dacă media, cea care ar trebui să informeze opinia publică într-un mod cât de cât bazat pe adevăr,  e în quasitotalitate în mâna lor, a tovilor şi băieţilor şi răspunde exclusiv comenzii şi intereselor lor, durând-o în choor de patria sau de soarta rumânilor ?

Iată de ce considerăm că e absolut obligator ca Televiziunea Naţională (ce riscă să rămână singurul bastion al presei cu adevărat libere, între organele de presă aservite nemijlocit stăpânilor inelelor) să fie încurajată – de către un providenţial herou civilizator, de care poate că va avea parte nefericitu bobor… – a spune adevărul şi numai adevărul despre actualii combatanţi, pentru ca opinia publică Ro să poată alege în deplină cunoştinţă de cauză măcar între două rele (de-o parte Voicu sau alt băiat rău, de alta Solomon şi Gutău…), dacă tot nu mai are încotro, aloo, şi să nu se pomenească la un moment dat că a votat răul birlik în loc de răul cel mic, doar pentru că antenele sau realitatea mogulului îl prezintă pe şeful statului (după alde gâdea & ciuvic, doar un alt şef de clan inamic, e.g….) ca pe un iudă vândut lui Nato cel apocaliptic, lui UE cea venetique şi lui FMI pe nimic, ceea ce pentru rumânu statistic – om de bine, desigur, dar cam naiv un pic – n-ar fi deloc o distracţie ieftină de calic, ci ar fi de-a dreptul catastrofic, căci la final s-ar pomeni c-a votat fix ca un bezmetic, cu fostu imperiu sovietic, aloo… 😯

Şi fiindcă nu cunoaştem, până una-alta, în Ro, un alt cetăţean care să activeze pe tărâmu adevărului despre Lagăru d’antan şi despre faptele imprescriptibile ale tovului / domnului Ilici Ivan aproape ca un Rambo american, lansând Apeluri pentru adevăr an de an, îl propunem pe Sorin Ilieşiu – căci despre el e vorba – celor care au putere şi vrere pentru funcţia de manager al Televiziunii Române ; scurt pe doi, socotim că avem dreptul să ştim, în sfârşit,  adevărul despre cine a tras în noi înainte şi după 22, despre cine şi-a bătut joc strigând că nu ne vindem ţara până la judecata de apoi, dar tâlhărind-o apoi cât ai zice „te jupoi”, despre judecătorii, funcţionarii, profesorii sau doctorii care nu te judecă, nu te ştampilează, nu te premiază sau nu te operează nici măcar ca pe Niţă de la Băicoi, până nu le livrezi un porcoi – mai mic sau mai mare, după caz, naz şi soi – de caltaboşi sau euroi şi despre alţi foşti oameni noi la care se referă binecunoscutele Apeluri ale lui Sorin Ilieşiu, absolut singulare în Est, şi pe care ar fi total nefiresc să le ignorăm ca pe nişte simple broşurele de la vreun bookfest, în timp ce susţinem că am apucat-o definitiv şi irevocabil spre Vest… Aloo…!

Vezi ➡  Apelul pentru sustinerea candidaturii lui Sorin Iliesiu la functia de presedinte al SRTV.

Apelul il puteti accesa de asemenea prin linkul de pe frontispiciul acestui blog (deasupra titlului blogului)

Anunțuri

121 răspunsuri to “Un codicil la apelul pt sustinerea lui Sorin Iliesiu”

  1. AVP Says:

    Va reamintesc ca pagina speciala a Apelului pentru sustinerea candidaturii lui Sorin Iliesiu la functia de presedinte al SRTV se gaseste ➡ AICI.

    Reamintesc de asemenea cateva reguli de care rugam sa tineti cont la semnarea in pagina speciala:

    – nu vor fi permise decat semnaturile, insotite eventual, in acelasi mesaj, de cateva cuvinte de sustinere ; aceasta pagina si semnatura dvs vor ramane permanent pe my blog;

    – e de preferat sa semnati cu numele real, adaugand eventual si pregatirea sau ocupatia (fara adresa), dar daca tineti neaparat sa semnati cu nickul, net-etiquette ne obliga sa va respectam anonimatul…

    – cei care nu-l vor pe Sorin Iliesiu la TVR, nu vor semna, normal, iar daca vor vrea sa si comenteze ceva contrar, vor avea la dispozitie – ca si ceilalti – topicul curent (adica acesta de fatza), care va persista cateva zile.

    Deocamdata atat.

  2. Riddick Says:

    Bună seara.

    Nu vreau să dau iluzii, dar „Mane, tekel, fares” (les jeux sont faits, rien ne va plus). Deocamdată, atât.

  3. AVP Says:

    Nici nu e nevoie sa spui mai mult… In caz ca nu te-ai prins, e vba de un gest simbolic, ca si Apelul catre Europa, din 1980. Doar nu credeai ca – atunci – as fi phootut rasturna cu 5 paginutze de hartie uriasul Sistem Ticalosit al tovilor si baietilor, ba chiar cu 10 ani inainte ca lor insile sa le treaca prin cap ca e profitabil sa devina „anticomunisti”…? 🙂

    Stie toata lumea cat de cat informata cine a fost R.Culcer sau cine poate fi R.Turcescu… Cat despre tine, esti amicu nostrum Riddick, pai cum dreq…? 🙂

  4. orangeskorpion Says:

    Culcer mi se pare o persoana serioasa si competenta, dar totusi n-o vad in pozitia de director general al televiziunii,

    robert turcescu: un NU HOTARIT!!!!!
    (este prea alunecos, duplicitar, coloana vertebrala indoita de citeva ori in ultimii ani)
    deci: NU

    Ramine: Sorin Iliesiu!
    🙂

    Succes!

  5. petitPARIS Says:

    @Riddick

    ,,Nu vreau să dau iluzii, dar “Mane, tekel, fares” (les jeux sont faits, rien ne va plus). Deocamdată, atât.,,
    VA INSELATI!!!!!!!!!!!!mon ami.

    Les jeux ne sont pas faits…………………..
    cu prietenie,
    pP

  6. Riddick Says:

    Nu cred ca va fi Robert Turcescu, iar Rodica Culcer nu prea văd să dorească conducerea (dacă nu-i aşa, înseamnă că simulează perfect). Ambele nume sunt sugerate „din cealaltă parte”. Eu unul de acolo ştiu de „variante”. Vedem…

  7. Riddick Says:

    “din cealaltă parte” = Inpolitics sau ImpactNews, nu mai ştiu, la ora asta… 🙂

    Noapte bună ! 🙂

  8. Hantzy Says:

    Desi, cred ca demesrul tau este simbolic, castigatorul loteriei fiind deja cunoscut cand actiunea incepe a fi data pe canalele media, nu am senzatia ca se doreste ameliorarea sitemului ticalosit, ci din contra, perpetuarea lui si folosirea tarelor existente in scop partinic. Iar apelul tau imi pare fie o naivitate ce se inscrie in acest joc, fie o incercare duioasa de a-l trage de urechi depasitul de situatie Boc Emil, intrucat in loc de a solicita un pachet de legi si reguli prin care fidelizarea prin numiri sa fie impiedicata, te multumesti a cere numirea unui om deosebit prin profilul sau moral, ca garantie pentru impartialitatea unei institutii. Dupa parerea mea, acest lucru e o greseala, din mai multe motive, dintre care retin doar pe cele ce mise par principale:
    a) se mentine conceptia piramidala a factorilor de decizie, prin care inlocuirea varfului, modifica radical structura etajelor inferioare, ca si grila de emisie sau filosofia productiilor.
    b) Mentinerea controlului acestei importante functii sub directa influenta a puterii executive, asa cum reiese si din Apel, ii va lega domnului Iliesiu, in multe momente, mainile. Orologiul va suna si pentru TVR tot din P-ta Victoriei.
    c) Prin asumarea publica a unei pozitii politice, domnul S. Iliesiu a demonstrat o oarece subiectivitate. Astfel ca e foarte probabil ca unele decizii ale dumnealui sa fie discutabile. In ambele sensuri, intrucat e foarte posibil ca, tocmai din dorinta de a parea echilibrat, dumnealui sa faca gafe si sa devina indezirabil. Si cu asta, … vorba lui Tanase …
    d) Calitatea dumnealui de documentarist nu-l recomanda automat ca bun manager, asa cum medicii nu sunt neaparat straluciti directori de spitale, sau jucatorii de fotbal, foarte buni antrenori.
    e) Subiectivitatea Apelului tau e evidenta: S.Iliesiu este initiatorul Apelurilor ce au dus la infiintarea IICCR (coordonata de cine?) si CPADCR, coordonata fiind de Vladimir Tismaneanu, sau laudele (inca nemeritate de executiv!) sunt dovezi clare in acest sens.

  9. Stely Says:

    Buna ziua,
    Vad ca se incearca minimalizarea si ducerea in derizoriu a acestui Apel de sustinere ..Nu-mi place sa ma angajez intr-o actiune al carui rezultat este deja cunoscut..Eu as fi mai categorica si mai imperativa ..De aceea i-as ruga pe cei care „au facut jocurile” peste capetele noastre ,ale acelora care i-am sustinut cu toata increderea si cu speranta ca vor tine cont de vointa noastra ,sa reia neintirziat” jocul „,cu noi ca parteneri ..Suntem aici si le cerem imperativ sa-l numeasca pe S.Iliesiu in fruntea SRTV..
    Vrem sa avem o televiziune publica care sa serveasca interesele tuturor cetatenilor ,indiferent de optiunile lor politice ? Atunci cine poate fi mai bun decit un reprezentant al soc.civile ,neangajat politic si care a dovedit o inalta tinuta civica ? Eu cred ca premierul Romaniei ar trebui sa mearga pe linia interesului national si sa se debaraseze de cutumele existente pina acum..Adica sa mearga pe linia pe care a inceput-o in 2004, cind a cistigat alegerile cu Alianta DA..Aceea ca PD cit si Presedintele T.Basescu ,nu si-au desemnat reprezentant in CA al TVR .Prin urmare sa numeasca un reprezentant apolitic , care sa purceada neintirziat la depolitizarea institutiei..

  10. Hantzy Says:

    Dezideratele respective, draga Stely, sunt ale noastre, ale tutror, indiferent de optiunile personale. Insa nu dierctorul TVR poate depolitiza institutia. Din varii motiva, cum ar fi lipsa parghiilor juridice, care sa-i permita s-o faca, sau, pur si simplu, constatarea de facto a angajatilor politici cu putere de decizie. Ca director al TVR nu cred ca cineva poate sa-l schimbe pe directorul de programe, de exemplu, pe motiv ca ar fi simpatizant PXX.
    Desigur, ca premierul trebuie sa mearga pe linia interesului national. Insa pentru a face asta, in logica de partid, e necesar mai intai sa elimini eventualele piedici politice. De aceea, nu poate fi oricine ales intr-o astfel de functie … faptul ca in CA nu au reprezentant, nu e relevant, intrucat se poate face in continuare presiune de la etajul superior. Asa cum „independentii” parlamentari aproba brusc un guvern mai devreme respins tot de ei, sau cum Blaga doreste ca primarul sa prezideze sedintele de consiliu local (!!!), tot astfel bugetul TVR va fi stabilit si restabilit la guvern, iar CA, daca nu e cuminte, inghite galusca, putand jongla doar in limitele financiare oferite de executiv, la care se mai adauga consecvent si HG-uri sau OUG-uri …

  11. monica Says:

    @Hantzy,
    inainte de toate trebuie sa clarificam un lucru-daca esti sau nu de acord cu numirea dl Iliesiu ,ca si dir.in fruntea tv.ro
    1) daca ai fi de acord,ce crezi ca l-ar impiedica pe dlIliesiu sa propuna legi ale aiutovizualului ,care sa ingradeasca ingerintele politice ,iar finantarea de la buget sa se faca exclusiv pt emisiuni culturale si de educare a maselor,chiar si dpdv politic?Tenacitatea cu care a finalizat majoritatea apelurilor si actiunilor sociale nu ti se pare o dovada a capacitatilor sale manageriale?Neangajarea politica de pana acum nu-ti da chezasia refuzului de-aici incolo?
    2)daca nu ai fi de acord cu persoana Iliesiu,ce alta personalitate ar putea promova idealurile tale,o spun fara nici o urma de ironie,idealuri care mi se par si mie rezonabile.Un singur exemplu.

  12. Stely Says:

    Hantzy,
    Asta am si cerut premierului ..Sa numeasca un presedinte al SRTV ,apolitic ,iar acesta ,in continuare sa faca depolitizarea ..Cum ? O noua lege a audiovizualului , care sa elimine imixtiunea politicului din grila de programe .
    Ceea ce a facut A.Sassu in fruntea TVR este edificator ,in asa fel incit sa se spuna :Asa nu se mai poate..
    De fapt am inteles ca raportul de activitate al SRTV a primit aviz negativ in comisii si in parlament ..
    Privind angajatii politici este f.usor a fi depistati ,cunoscindu-le tipul de emisiuni din campania electorala ..Sigur ca toti acestia trebuie schimbati cu profesionisti de cariera..
    Hantzy ,
    Sigur ca dvs.si multi altii ,veti gasi multe chichite incit sa para ca schimbarea lui A.Sassu este una de fatada si ca nu aduce nici o imbunatatire.. Eu cred ca S.Iliesiu va fi primul presedinte SRTV care va demonstra ca depolitizarea audiovizualului este posibila si ca nimeni nu va mai indrazni de aici incolo sa aduca politruci de cariera in fruntea TVR..

  13. Stely Says:

    monica,
    Pun pariu ca @Hantzy nu este de acord cu S.Iliesiu ..De fapt ,asa se vede ..Una ca nici nu a semnat Apelul ,a doua ca este vizibil din pdvd exprimat..De fapt noi cerem guvernului sa-l numeasca pe S.Iliesiu ,ptru ca schimbarea lui A.Sassu ,sigur se va face ..E posibil ca E.Boc sa aduca pe cineva agreat de guvern si care chiar sa faca depolitizarea.
    Dar aceasta nu va fi niciodata vazuta cu ochi buni,nici macar de noi, cei care i-am votat si sustinut,din simplul motiv ca nu este cel in care avem incredere si pe care il sustinem cu toata raspunderea si increderea. Vrem sa se tina cont de noi,societatea civila de pe acest blog ,care a dovedit in repetate rinduri ,responsabilitate si angajare neconditionata , in actiuni de solidaritate si militantism civic..
    De fapt este indeajuns sa se vada cine sunt initiatorii acestui Apel si cum sunt expuse motivele sustinerii lui S.Iliesiu, ca sa poata convinge pe oricine ca nu exista nici un alt interes decit acela clar exprimat.
    p.s.si eu as dori sa cunosc optiunea lui @Hantzy ?
    Deci :cine este cel mai bun ,d-le Hantzy?

  14. Hantzy Says:

    Ne invartim nenecesar in jurul unor nume. Eu doresc un sistem sigur, independent de personalitatea celui ales/numit sa-l administreze. Un sitem care sa functioneze ca in Germania sau USA: vezi ca doar marketing-ul politic s-a ameliorat putin peste ocean, deciziile, pana la recenta reforma a sanatatii, nefiind diferite fata de filosofia GW Bush. Daca vrem sa schimbam deci „sistemul ticalosit”, atentia trebuie sa ne-o indreptam asupra acestuia, iar nu asupra celui ce va fi pus sa-l administreze. Ce-l impiedica si acum pe dlIliesiu sa propuna legi ale aiutovizualului ,care sa ingradeasca ingerintele politice?! Tenacitatea sa trebuie complinita de o functie?! Cat despre neangajare, am cautat in Apelul pro TB si i-am gasit numele printre semnatari. Cum acest apel n-are greutate electorala, rezulta ca dumnealui si-a asumat public o anumita parte a esichierului politic, asa cum Sassu si-a asumat o alta. Daca unul nu e bun pentru ca e pro-PSD, nici celalalt nu poate fi bun pentru ca e pro-TB! Din acelasi motiv al impartialitatii … singurul, de altfel, pentru care nu sunt de acord cu domnul Iliesiu.
    Am raspuns deci la prima intrebare! La a doua, daca ar exista sistemul pe care mi-l imaginez, aproape ca nu mai are importanta cine ar fi numit sef la TVR. Nici CVt n-ar putea decat sa latre … sau de ce ar trebui sa fie neaparat o personalitate?! Nimeni nu stie de unde sare iepurele! Dar pentru a nu fi acuzat ca evit un raspuns: Alina Mungiu-Pippidi, Cristian Leonte sau Cosmin Prelipceanu.

  15. Hantzy Says:

    Stely, asa e: nu sunt de acord cu SI!
    Nu pentru ca m-as indoi de calitatile dumnealui, dar eu, asa cum te-am obisnuit, fac parte dintre ceilalti, cei altfel decat majoritatea de pe acest blog, cel rau si negru la suflet, cel considerat din primul moment un „neamtu tiganu” care nu injura, … unul despre care oricand insa, te astepti sa jigneasca, pentru ca „asa sunt ei”! O alta viziune despre viata sociala si politica ma face automat, poate respectat pentru ca nu injur (desi ma mira ca te mira acest fapt), dar stigmatizat a ramane un fel Sidney Poitier al acestui blog, despre care se spunea acum cateva decenii ca e cel mai bun actor, dar cu adaosul „de culoare”. Eu n-am pretentia nici macar ca as fi printre cei buni, ci doar sa nu fiu considerat „altfel”. Punctum!

  16. monica Says:

    Hantzy’
    dupa cum observ,ocolesti un raspuns clar.Sa vbim la 20 de ani de la schimbarea regimului in patria noastra de un „sistem sigur, independent de personalitatea celui ales/numit sa-l administreze” ar insemna ca acel sistem sa fi fost pus la punct de onorabilul parlament pe care de-atatea ori il invoci a fi cel mai imp vector al natiunii.Ma ierti,dar esti mai „poet „decat mine,vb prietenului nostru de ieri.Daca nu ni s-ar servi zilnic nimicniciile intr-un acelasi gand si simtire ale tovilor din camerele reunite ,mai c-as fi de acord cu tine,dar cand vad ca si tu,pers importanta(pt. mine,aloo…. 😳 ) folosesti ,fara sa sesizezi ,acel „sa facem totul” care-mi suna si acum ,ca un clopot de la patriarhie,asezat langa urechea mea sensibila,ma face sa gandesc ca nu prea te intereseaza soarta acestei tarisoare. Pai sistemul este asa,o chestie ,servita la tava,cu garnitura cu tot? „Chestia” aia nu e si ea facuta de oameni,care oameni se cheama uneori senatori si deputati si laolalta,reuniti,legiuitori ?ce dreac… 🙄 au facut pana acu? au avut treaba sa se prostitueze din toate punctele de vedere?
    Nu mi se pare corect sa reluam tema semnaturilor unor apeluri anterioare si sa le folosim, ca argumente pt teme actuale.
    Si mai am sa-ti spun ceva;adresarea in neant este mult mai dureroasa ca cea ” rece si distanta” 🙂
    M-ai omorat cu Pipidi si Prelipceanu,celalalt poti fi tu ,asa ca nu spui ceva de rau .

  17. Hantzy Says:

    monica,
    Depinde din ce parte privim lucrurile! Tu spui ca reprezentantii nostri nu facura nimic si tre’sa faca altii. Eu zic ca daca fac altii este efemer, caci pentru a face ce-si propun, modifica reguli, ce ulterior pot fi folosite in sens invers. De aia si io cand aud exclusivitati de genul „el e singurul” nu pot sa nu-mi aduc aminte si de „primul meserias”, ‘al de invoca „sa facem totu’!” Daca sanatatea SRTV-ului este indispensabil legata de un singur si unic nume, atunci esecul sau e deja programat. Din motivele care am incercat a le insirui in comment-urile mele!

    PS. adresarea mea „in neant” a fost o scapare, imprumutata din viata reala, pentru care imi cer scuze

  18. monica Says:

    Hantzi,dupa cum stii ,e ora mea de mutare dintr-un papusoi in altu ,patria &familia ma cheama.Asa ca ,pe scurt,vreau sa -ti zic ca pe acesti oameni din „21 Decembrie” i-am vazut si io oameni determinati,avand un obiectiv clar pt care nu au dat deoparte nici o oportunitate de asi atinge scopurile(mai precis au facut si compromisurile de rigoare).
    Eu n-am zis ca-i singuru ci ,ca il vad pregatit sa infrunte toate piedicile puse int-o depolitizare de substanta a societatii de televiz publica.
    Mai vb.

  19. monica Says:

    PS
    Sa stii ca din prea mult respect pt T Maries,sustinerea mea are si o astfel de manifestare.Nu as fi comentat nimic,daca ratiunea din lupta acelui om nu m-ar fi coplesit .

  20. Stely Says:

    Hantzy ,
    Sidney Poitier este actorul meu favorit .. 😀 Chiar imi place sa discut cu dvs.,indiferent de optiuni..Nu-mi place insa ca veniti cu argumente care se pot demonta atit de usor..Bunaoara ,spuneti ca va place AMP ,dar nu dati nici un indiciu de valoare..Noi ne-am aratat clar motivele ptru care il sustinem pe S.Iliesiu .Am facut asta inainte de a afla propunerea guvernului ..Deci ,nu ne puteti invinui ca am putea fi niste „yesmani”..
    Argumentati ca A.Sassu ,sustinut de PSD ,este acelasi lucru cu S.Iliesiu,semnatar al Apelului de sustinere ptru T.Basescu . A.Sassu a fost numit pe criteriu politic ,fiind politician de cariera ,iar S.Iliesiu este sustinut de noi ,din simplu motiv ca ne reprezinta, pe noi ,o parte a societatii civile din Ro ,iar el este un lider de necontestat al Societatii civile,deci neangajat politic..
    Nu as fi nici eu de acord cu AMP sau cu C.P. din simplu motiv ca amindoi au fost angajati in campania electorala ,impotriva PD-L si a lui T.Basescu.Ori despre S.Iliesiu nu puteti sa spuneti asta .In afara de faptul ca a semnat acel Apel,altceva nu i se poate reprosa.
    Totusi , faptul ca a semnat acel Apel mi-l face agreabil ,din simplu motiv ca are aceleasi afinitati politice cu mine.
    P.S. si dvs. sunteti agreabil, din simplu motiv ca nu injurati ca neamtu tiganu si ca sunteti un interlocutor inteligent..punctum

  21. Stely Says:

    hopa !! comment arestat ,din acelasi motiv ca si cel al lui @Hantzy.. 👿 Am uitat ca @nt este interzis.. Deh…daca injura ca un birjar? El asa stie sa-si asorteze optiunile politice, cu vorbe de mahala..

  22. Loda Says:

    AVP doar pentru tine (vezi ca-i scris cu ironie amara, sa te prinzi) :
    ,,Deci, nu complotiştilor de palat le datorăm dezastrele sociale de azi, ci inadaptabilităţii Doinei Cornea la România – Societate pe acţiuni PDSR; nu parlamentului duduind de securişti, informatori şi propagandişti, ci inapetenţei lui Radu Filipescu pentru oligarhii financiare; nu ‘tehnocraţilor’ produşi de UASCR, Ştefan Gheorghiu ba şi de Şcoala de Securitate de la Băneasa, ci inadaptabililor Dan Petrescu, Viorel Padina ori Gheorghe Braşoveanu; nu regimentelor de navetişti politici (dimineaţa pedeserişti, la prânz – pedişti, după amiaza ţărănişti, iar spre seară din nou pedişti ori liberali cu înclinaţii umanisto-conservatoare), ci decenţei unor Ionel Cană, Vasile Paraschiv, Marian Celac ori Gabriel Andreescu.”(DT)

  23. Goldmund Says:

    Nu pentru ca ar putea fi „razbel”intre cele doua „roze” si Romania ar fi „la mijloc”(cand tara este de fapt in UE si NATO!)ar trebui sa-si doreasca cetateanul neturmentat si nesedus de populismul ocult si socialist,o Televiziune Publica impartiala care sa modereze numai adevarul(..)Caci daca va fi „razbel”intre „blocuri militare”e prea tarziu sa mai intrebi „si pe mine cine ma informeaza corect cand vin
    ciupercile?”….Eu cred mai degraba ca o Televiziune Publica e „hartia de turnesol” a Democratiei,pe langa Justitie-vechii tovarasi ai mass mediei ar trebui sa stie ca minciuna lor e un munte de gunoi pe care nu-l poti ascunde cu un zambet tamp si doua minciunele de adormit copiii.

    Televiziunea Publica trebuie sa devina politic impartiala(de aia e „publica”si nu a vreunui „mogul”) si acolo sa fie redactat doar Adevarul-altfel e tara aia unde exista doar plantatii de „bananieri”,sau e mafia comunista la tras sforile din culise..Ori,ori!

    Cei care nu sunt de acord cu domnul Sorin Iliesiu(adica cu o schimbare radicala a raului din varful piramidiei)din varii motive-inseamna ca au alte optiuni-pe cine?E simplu:pe cine propun acestia?
    Sau,acestia doresc mentinerea „sistemului”pus la punct de nomenklatura pcr,-continuata de iliescu-pentru-orori- necondamnat, si de fostii securisti responsabili de propaganda comunista…, reciclati(reciclati degeaba!-rezultatele sunt vizibile pana azi!)De multe ori Adevarul e simplu de spus,iar din minciuna iese o „filozofie”.

    Ii doresc domnului Sorin Iliesiu mult succes si de data asta sa nu renunte pana nu va reusi!

    Ce-mi doresc eu este o Romanie pusa pe harta Normalitatii-ramane o dorinta absurda?

    PS

    http://www.gandul.info/puterea-gandului/separarea-coruptiilor-in-stat-5774966
    Astia nu mai sunt nici macar inteligenti sau filozofi-autorul articolului de mai sus nu stie ca nu poate fi nimic mai important intr-o tara care a trecut pana de curand prin barbaria comunismului stalinist,decat Adevarul si Dreptatea.”Nu stie”-face pe „nisnaiul”,-insa ce nu inteleg:
    cat de dus trebuie sa fie omul care sa-l creada pe CTP??

  24. AVP Says:

    Aloo, @Goldmund…

    Indiferent daca ai sti or nu cine e Sorin Iliesiu – iar daca ai pricepe, in fine, cine e, ar trebui sa ramai inmarmurit, hombre… -, insa daca l-ai cunoaste pe AVP si n-ai semna un Apel pe care el l-a redactat si initiat impreuna cu unicul Devis Grebu, de altfel, he-he, inseamna ca ori esti un imbecil in spe, ori esti un criptoactivist / securist din scutece, omule…

    Asta e situatia, natia si informatia, aloo…:oops:

  25. orangeskorpion Says:

    avp,
    20:06
    te-ai cam pripit, nu crezi?

  26. AVP Says:

    @orange,

    dupa ce vei semna un Apel al lui Sorin Iliesiu sau – n-asa? – al lu AVP cu numele tau real, vei avea dreptu sa ma tragi la socoteala ca un telal ce se crede angel imaculato-extraordinar, aloo…!

    Pana atunci, te-as ruga sa stai in banca ta, indiferent daca ai platit chirie pe ea, ca neamtu-tiganu, sau ba…! 👿

    Hai pa

  27. orangeskorpion Says:

    Popescu Gheorghe,

    multumit????

  28. Goldmund Says:

    @Viorel,imi face placere sa te iert pentru nedreptatea ce mi-o faci.Nu iti ajung cele 21 de milioane?Eu sunt doar un Goldmund,un german,nascut in Romania….
    Ceva pozitiv:iti dai drumul la vorbulita precum un vechccio prieten.(tre-cem prin-tr-o cri-za,ce-va?)OK,chiar daca votez aici de cateva decenii cu teutonii,chiar acum ma pun pe lista asta si sa fie intr-un ces bun!-fara Dumnezeu,nici un pas!!

  29. AVP Says:

    Osk: nu !

    Tu iti poti spune parerea, ca simplu cetatean dupa santz, intr-o chestie sau alta, dar – atata timp cat nu-ti pui numele si onoarea la bataie – nu poti garanta pt nimeni si nu poti spera sa te asculte/ crediteze nimeni, aloo… !

    Pricepi mata ? 💡

  30. orangeskorpion Says:

    avp,

    este atit de grav sa nu-ti spui numele????

    atita timp cit ma „comport” hipercivilizat in hyperspatz, nu ai ce sa-mi reprosezi.

    poate am motivele mele personale temeinice sa nu imi divulg nume+prenume+meserie/profesie+etc…si asta NU ARE ABSOLUT NICI O LEGATURA CU ONOAREA…

    unii abia asteapta sa-si vada numele, mutra fie in ziare, fie la televizor, fie scrijelit pe o scoarta de copac, fie chiar la un wc public, oriunde, dar sa se iscaleasca, sa-si lase amprenta…

    ei, uite, eu nu alerg dupa nici un fel de notorietate, nici macar sau mai ales in hyperspatz si repet, nu este lipsa de onoare in acest caz.

    si pentru ca mi-am pierdut speranta sa fiu creditat ca simplu cetatean dupa santz eventual si beat, ce-mi recomanzi??

    sa tac de-acum incolo? daca vrei, o pot face !

  31. AVP Says:

    Amice, poti sa faci ce vrei ! Insa in niciun caz nu ai dreptu sa-mi dai mie lectii de buna purtare, in public, pe my blog, subt un pseudonim oarecare ! Dupa cum vezi, nu ma leg de faptu ca ai semnat lista lu Iliesiu, ca si a lui Base, ca viteazu, dupa ce ai trecut dealu, aloo… !

  32. Goldmund Says:

    @OrangeSkorpion,apreciez orice gest sincer si tie un dankeschön

    Eu nu mai am prieteni in Romania(in afara de voi!),dar cei de acasa?Am fost al 25-lea pe lista!Maine vreu sa vad o suta….iar duminica toata tara
    @Voirel,acum declara si tu criza-prin care trece prietenia noastra-de domeniul trecutului…

    Pe undeva ai avut dreptate….
    Daca vorbele nu devin fapte,ramane totul o balbaiala cronica.

  33. AVP Says:

    Goldmund,

    Si Orangeskorpion, si Hantzy, sunt, ca si tine: niste dragi pretini de-ai mei, cica „germani din Romania”…

    Io iti spun insa ca voi sunteti, ca si mine, niste rumâni din Romanica si cu asta basta, aloo… ! „Germani” sunteti in aceeasi masura in care este si un rroman incetatenit in De ca orisice cetatean care e, aloo, pretine…

    Omul nu este altceva decat memoria sa, fata mea !

    Punctum!

  34. Goldmund Says:

    Oameni buni,nu sunt un „securist din scutece”,nu mai aruncati cu pietre-daca as fi fost,as fi avut firma mea in Romania si cel putin 2 vile la „Sosea” si as filozofa.Mai degraba sunt un imbecil-si tu@Viorel, stii de ce…sau cel putin iti inchipui,sau intuiesti.Si ca sa nu raman asa,dispar

  35. Stely Says:

    Este ciudata resemnarea si starea de amorteala in care se gasesc multi dintre cei care erau revoltati de situatia de nepermis in care se afla TVR in perioada campaniei electorale sau in perioada referendumului de suspendare a presedintelui T.Basescu.Eram cu totii exasperati de faptul ca toata media scrisa si audiovizuala era angajata cu moguli cu tot intr-o campanie desantata de defaimare a presedintelui T.Basescu precum si a celor care il sustineau..Se pare ca au fost uitate momentele cind aceleasi figuri hide si grobiene erau zilnic pe televiziuni facindu-ne sa inchidem instantaneu televizoarele..
    Marturisesc sincer ca nu am mai deschis televizorul si in special TVR de luni bune. Mi se pare o chestiune de masochism ptru cei care mai vizioneaza IRTV sau Antenele..
    Nu stiu ,zau,care este motivul ptru care se asteapta ca decizia de schimbare a lui A.Sassu sa fie luata de partide si nu de noi cei care pina mai ieri ne doream obiectivitate,transparenta si profesionalism .
    Acum ,iata,avem prilejul sa participam cu vointa noastra la schimbare si nu trebuie decit sa ne exprimam ..

  36. Sorin ILIESIU Says:

    Mulţumesc tuturor cărora le inspir încredere.

    În acest context, citez din apelul pe care tocmai l-am dat publicităţii:

    „Vă cerem să faceţi demersurile ca posturile de radio şi de televiziune să poată transmite în direct şi integral şedinţa Camerei Deputaţilor în care va fi votată cu apel nominal (la vedere) legea lustraţiei, având în vedere că adoptarea lustraţiei anticomuniste va constitui un moment de răscruce în istoria României”.

    Textul integral al apelului:

    R E V E N I R E

    APEL pentru salvarea vieţii lui Teodor Mărieş
    Doamnei Roberta Anastase – Preşedinte al Camerei Deputaţilor

    – apel semnat de 35 de organizaţii civice şi sindicale –

    Doamnă Preşedinte al Camerei Deputaţilor,
    25 martie 2010

    Teodor Mărieş, preşedintele Asociaţiei 21 Decembrie 1989, care se află în a 73-a zi de grevă a foamei (după alte 74 de zile de grevă a foamei în toamna anului trecut) pentru adevăr şi dreptate faţă de genocidul din decembrie 1989 şi fratricidul din iunie 1990, precum şi pentru adoptarea legii lustraţiei, vă mulţumeşte pentru scrisoarea pe care i-aţi trimis-o ieri, în care i-aţi cerut să renunţe la greva foamei, promiţându-i că veţi face demersurile necesare pentru adoptarea Legii lustraţiei.

    Starea sănătăţii lui Teodor Mărieş este extrem de gravă, iar greutatea lui este sub 54 kg la o înălţime de 185 cm. Ultimele analize medicale pot fi accesate la adresa http://www.asociatia21decembrie.ro/2010/03/analize-greva-foamei-ii-ziua-72-24-martie2010/

    Cu riscul vieţii, în speranţa că veţi semna protocolul propus de el, Teodor Mărieş a decis să continue greva foamei până marţi, 30 martie 2010, când, începând de la orele 9:30 aţi programat la Palatul Parlamentului întâlnirea dintre dvs şi noi, reprezentanţii societăţii civile (Florian Mihalcea – preşedintele Societăţii Timişoara, Daniel Vighi – vicepreşedinte, Sorin Ilieşiu, Valeriu Stoica şi Viorel Oancea – membri ai Societăţii Timişoara şi Teodor Mărieş – preşedintele Asociaţiei 21 Decembrie 1989) întâlnire cerută de noi la Timişoara în 13 martie 2010, cu ocazia aniversării a 20 de ani de la lansarea Proclamaţiei de la Timişoara. Salutăm în acest context intervenţiile pentru adoptarea lustraţiei anticomuniste – în cadrul dezbaterii din sala „George Şerban” a Memorialului Revoluţiei din Timişoara – făcute în 13 martie a.c. de colegii dvs, deputaţii PD-L Marius Dugulescu şi Florin Postolachi.

    Având în vedere starea în care se află, Teodor Mărieş regretă că această întâlnire nu a putut fi programată de dvs mai devreme şi speră să-i înţelegeţi temerile având în vedere că a simţit pe pielea lui ce înseamnă să fi minţit timp de 147 de zile de greva foamei: 74 de zile în toamna anului trecut şi 73 de zile în acest an. Totodată, el nu uită minciunile unor politicieni făţarnici care au promis adoptarea lustraţiei anticomuniste, precum Emil Constantinescu sau Bogdan Olteanu, laureat al premiului “Secera şi Ciocanul” acordat de Societatea Timişoara pentru blocarea legii lustraţiei în calitate de preşedinte al Camerei Deputaţilor.

    Teodor Mărieş îşi aduce aminte că şi dvs aţi declarat în martie 2009 la Timişoara, în calitate de preşedinte al Camerei Deputaţilor, că veţi acţiona pentru adoptarea cât mai curând posibil a Legii lustraţiei, dar nu v-aţi onorat promisiunea, motiv pentru care Societatea Timişoara v-a nominalizat pentru premiul “Secera şi Ciocanul” pe care l-aţi pierdut acum două săptămâni la o diferenţă de un vot în favoarea d-lui Dinu Patriciu.

    Sperăm că de data aceasta vă veţi onora promisiunea şi veţi face posibil un act istoric al României postcomuniste antitotalitare.

    Teodor Mărieş preferă să-şi rişte viaţa, dar să nu dezonoreze Marele premiu „Speranţa” pe care l-a primit acum două săptămâni la Timişoara, din respect pentru personalităţile laureate cu acelaşi premiu începând din 1992: Corneliu Coposu, Monica Lovinescu, Ticu Dumitrescu, M.S. Regele Mihai, Ana Blandiana sau Monica Macovei.

    Teodor Mărieş vă solicită ca la întâlnirea noastră de la Palatul Parlamentului din 30 martie 2010 să fie prezenţi şi liderii grupurilor parlamentare din Camera Deputaţilor, care să semneze, dacă vor dori, protocol nostru.

    Vă reamintim că în septembrie 2007 am luat parte la dezbaterea organizată de Societatea Timişoara despre adoptarea legii lustraţiei. În acel moment, legea era ca şi votată întrucât la dezbatere au fost prezenţi reprezentanţii grupurilor parlamentare ale PNL, PD, UDMR, PC şi al minorităţilor naţionale care au afirmat că sunt mandataţi să declare public că partidele şi grupurile pe care le reprezintă vor vota legea lustraţiei. Dar fostul preşedinte al Camerei Deputaţilor, „liberalul” Bogdan Olteanu a blocat votarea legii lustraţiei.

    Doamnă Preşedinte al Camerei Deputaţilor,

    Teodor Mărieş afirmă că va ieşi din greva foamei dacă veţi semna protocolul care va avea următoarele puncte:
    1.Supunerea la vot cu apel nominal (vot la vedere) a Legii lustraţiei astfel încât poporul român să ştie clar cine ar putea fi împotriva îndepărtării din înaltele instituţii ale statului a foştilor activişti comunişti şi securişti responsabili direct sau indirect de înfăptuirea crimelor şi fărădelelgilor comuniste condamnate de şeful statului român.
    2.Stabilirea unui plan calendaristic, cu termene limită, pentru adoptarea legii lustraţiei, astfel încât legea să fie votată simbolic la data de 22 aprilie 2010 când se vor împlini 20 de ani de la declanşarea celui mai lung miting anticomunist din istorie (52 de zile şi de nopţi fără întrerupere) – manifestaţia-maraton din Piaţa Universităţii, Bucureşti, România.

    Adoptarea lustraţiei anticomuniste a fost cerută cu insistenţă atât de Preşedintele României cât şi de preşedintele PD-L, actualul Prim-Ministru al României.

    Cităm din declaraţia Preşedintelui României Traian Băsescu, din 10 iunie 2007: „Niciodată nu este prea târziu pentru Legea lustraţiei. Este nevoie de limpezirea celor 50 de ani de comunism. Dacă vrem ca influenţa comunismului să fie diminuată, legea lustraţiei trebuie adoptată rapid de Parlament”. Totodată, Preşedintele României a declarat că adoptarea Legii lustraţiei este o condiţie pentru desprinderea de comunism şi eradicarea reverberaţiile epocii comuniste. Preşedintele României a mai afirmat că adoptarea Legii lustraţiei este esenţială pentru reformarea sistemului politic.

    Preşedintele PD-L Emil Boc a cerut imperativ în 27 octombrie 2008, „discutarea Legii lustraţiei, condiţie necesară pentru asanarea clasei politice”.

    Partidul Democrat-Liberal consideră ca „este nevoie de asumarea fermă a despărţirii de trecutul comunist” aşa cum scrie în programul său politic.

    De asemenea, Dumneavoastră, în calitate de Preşedinte al Camerei Deputaţilor, aţi declarat acum un an la Timişoara că veţi acţiona pentru adoptarea cât mai curând posibil a Legii lustraţiei.
    Aşteptăm să vă respectaţi angajamentele asumate public în faţa electoratului.

    Vă cerem să faceţi demersurile ca posturile de radio şi de televiziune să poată transmite în direct şi integral şedinţa Camerei Deputaţilor în care va fi votată cu apel nominal (la vedere) legea lustraţiei, având în vedere că adoptarea lustraţiei anticomuniste va constitui un moment de răscruce în istoria României.

    Vă cerem ca noi, reprezentanţii societăţii civile să ne putem adresa plenului Camerei Deputaţilor atât în timpul dezbaterilor cât şi înainte de momentul votului.

    Ideea lustraţiei anticomuniste s-a născut în România, acum 20 de ani, prin Proclamaţia de la Timişoara. Aproape toate fostele ţări comuniste au pus în aplicare ideea născută în România. Albania, spre exemplu, a adoptat legea lustraţiei anticomuniste acum 15 ani, în 1995.

    Conform Raportului final al Comisiei Prezidenţiale pentru Analiza Dictaturii Comuniste din România, „adevărata cartă a revoluţiei din decembrie 1989 a fost Proclamaţia de la Timişoara – din 11 martie 1990 – care a consacrat idealurile anticomuniste ale revoluţiei”. Una dintre cele mai importante idei din Concluziile Raportului final asumat de Preşedintele României în 2006 este următoarea: „având în vedere criminalitatea şi nelegitimitatea regimului comunist, se impune adoptarea urgentă a legii lustraţiei”.

    Menţionăm că adoptarea urgentă a legii lustraţiei a fost cerută de următoarele documente pentru decomunizarea României: Proclamaţia de la Timişoara (martie 1990), Proclamaţia pentru România (aprilie 2005), Apelul pentru România (iunie 2005) semnat de cele mai prestigioase organizaţii civice în frunte cu GDS, Apelul către Parlamentul României (martie 2007) semnat de 790 de personalităţi, de peste un milion de sindicalişti şi de şase organizaţii civice şi sindicale; Apelul pentru Adevăr (ianuarie 2008) semnat de peste 700 de personalităţi şi de 15 organizaţii civice şi sindicale, Proclamaţia pentru decomunizarea României (23 august 2008) semnată de 26 de organizaţii civice şi sindicale.

    Avem convingerea că majoritatea covârşitoare a deputaţilor vor înţelege semnificaţia istorică a votului lor şi că, dacă va fi supusă la vot prin apel nominal, legea lustraţiei va fi adoptată de o majoritate parlamentară compatibilă cu o Românie modernă, membră a NATO şi UE.

    Subliniem că legea lustraţiei, conform sondajelor de opinie din 2007, este dorită de majoritatea cetăţenilor României (menţionăm că sondajele din 2008 si 2009 nu s-au referit la legea lustraţiei).

    Doamnă Preşedinte a Camerei Deputaţilor, este de neconceput să condamnăm regimul comunist ca ilegitim şi criminal fără să interzicem, prin legea lustraţiei, accesul în fruntea celor mai importante instituţii ale statului ale foştilor activişti comunişti şi securişti responsabili direct sau indirect de înfăptuirea crimelor şi fărădelelgilor comuniste condamnate de Preşedintele României.

    Cu convingerea că a sosit în sfârşit ceasul demnităţii şi pentru România,

    25 martie 2010

    În numele membrilor de onoare ai Asociaţia 21 Decembrie 1989 prezidate de Teodor Mărieş:

    Ana Blandiana, Monica Macovei, Vladimir Tismăneanu, Sorin Ilieşiu, Valeriu Stoica, Mihai Şora, Radu Filipescu, Florian Mihalcea, Ion Caramitru, Dorin Tudoran, Ioan Stanomir, Nicolae Prelipceanu, Doina Jela, Rodica Culcer, Andreea Pora, Romulus Rusan, Stephane Courtois, Dennis Deletant, Octav Bjoza, Liviu Antonesei, Ştefana Bianu, Florin Postolachi, Marius Oprea, Petre Mihai Bacanu, Ştefan Niculescu Maier, Petru Clej, Steven Bonica, Cristinel Dumitrescu, Ana Ţuţuianu, Camelia Doru, Livia Dandara, Mariana Farcău, Răzvan Savaliuc, Ilinca Diaconu, Ion Ioan, Dinu Gându, Gheorghe Chioaru, Nicolae Ştefănescu Drăgăneşti, Neagu Djuvara.

    s e m n e a z ă :

    Sorin Ilieşiu – autorul apelurilor pentru condamnarea naţională şi internaţională a comunismului, vicepreşedinte – Alianţa Civică.
    Societatea Timişoara, Florian Mihalcea – Preşedinte
    Asociaţia 21 Decembrie 1989, Carmen Alexandrescu şi Gabriel Hârtopanu – Vicepreşedinţi
    Blocul Naţional al Revoluţionarilor 1989, George Costin – Preşedinte executiv
    Asociaţia Foştilor Deţinuţi Politici din România – Octav Bjoza, Preşedinte
    Seniorii Ligii Studenţilor din Universitatea Bucureşti 1990, Romeo Mosoiu, Marius P.Clonda
    Consiliul Mondial Român, Ştefana Bianu – Vicepreşedinte
    Memorialul Revoluţiei 16-22 Decembrie 1989 Timişoara, dr.Traian Orban – Preşedinte
    Asociaţia 17 Decembrie 1989 Timişoara
    Asociaţia Frontul Democratic Român – Petrişor Morar, Preşedinte
    Asociaţia 22 Decembrie 1989 Baia-Mare – Adiel Florian, Preşedinte
    Comitetul de Acţiune pentru Democratizarea Armatei – ofiţerii C.A.D.A.-1990
    Fundaţia Culturală Memoria – filiala Argeş, prof.univ.Ilie Popa – Preşedinte
    Fundaţia Icar, Dr. Camelia Doru – Preşedinte
    Grupul de acţiune Noii Golani
    Romanian-American Network Inc. NGO – Chicago, SUA – Steven V. Bonica – Preşedinte
    Asociaţia Cives, Ioan Roşca – Preşedinte
    Fundatia Naţională pentru Românii de Pretutindeni, Daniela Soros – Vicepreşedinte
    Asociaţia Românilor din Australia, Mihai Maghiaru – Preşedinte
    Organizaţia luptătorilor pentru apărarea drepturilor omului, I.Leşu – Preşedinte
    Sindicatul Naţional al Ţăranilor şi al Proprietarilor Români, Dan Drăghici – Preşedinte
    Asociaţia Europeană a Cadrelor Didactice – Secţiunea Naţională România, prof.univ.dr. Florin-Cristian Gheorghe – Preşedinte
    Asociaţia Scriitorilor Români şi Germani din Bavaria, Radu Bărbulescu – Preşedinte
    Association Culturelle et Amicale Roumaine, Gabriel Penciu – Preşedinte
    L’Alliance Belgo-Roumaine, Bruxelles, Ecaterina Evanghelescu – Preşedinte
    Consiliul Român American, Neculai Popa – Preşedinte
    Asociaţia Copiilor Revoluţiei, Cătălin Giurcanu – Preşedinte
    Asociaţia Adevăr şi Dreptate, Nicolae Bănuţoiu – Preşedinte
    Asociaţia Apolitică “Societatea Târgovişte”, Ilie Petre Ştirbescu – Preşedinte
    Fundaţia Redarea Istoriei, jurist Păun Gabriel Virgil – Preşedinte
    Fundaţia Ioan Bărbuş, Anca Maria Cernea – Preşedinte
    Federaţia naţională Omenia a Pensionarilor (peste 1.000.000 de membri), dr.ing.Gheorghe Chioaru – Preşedinte
    Grupul văduvelor de eroi martiri
    Fundaţia Naţională a Revoluţiei din Decembrie 1989 – Timişoara, Pompiliu Alămorean – Preşedinte
    Federaţia sindicală “Solidaritatea – Virgil Săhleanu” a siderurgiştilor din RomâniaSindicatul Solidaritatea al siderurgiştilor Galaţi, Ilinca Diaconu – Preşedinte
    Sindicatul Solidaritatea Hunedoara
    Sindicatul ALRO Slatina, Ion Ioan – Preşedinte

  37. Aldo Says:

    Stely,
    intotdeauna argumentele partii adverse par „puerile” sau chichite, pentru simplul motiv ca sunt diferite criteriile de evaluare. Logica orwelliana, care functioneaza in sensul portocaliu – bun, restul – rau, e evidenta in cuantificarea preferintelor tale. Eu am scris ca SINGURUL motiv pentru care nu as fi de acord cu S.I. este semnatura sa pe acel Apel pro TB. Nu e o greseala, ci o optiune asumata public, chiar daca nu detine vreun carnet portocaliu, aidoma lui TRU.
    Lumina in care sunt aduse in discutie anumite aspecte in astfel de apeluri desparte intreaga societate romaneasca in doua parti distincte: buni si rai. Buni sunt cei ce aproba, restul sunt rai, nevand se pare dreptul la o opinie personala, chiar daca o fi elementar gresita. Iar tu sustii aceasta logica atunci cand spui ca AMP sau CP s-au implicat in campania impotriva lui TB si PD-L. Sincer, eu nu stiu de asa ceva, dar, chiar si daca e adevarat, ce greseala e asta?! A fost cumva stabilit de vreo instanta superioara alegatorului romanesc ca numai PD-L si TB pot scoate tara din criza, pentru ca orice impotrivire sa fie damnabila, doar sustinerile laudabile?! Atunci de ce mai facem alegeri?! Ar fi de ajuns o comisie care sa certifice luarea la cunostinta a deciziei instantei respective si sa alega, sa lustreze, sa combata si sa laude ea, in numele nostru, pe cine trebuie.

    p.s. Cum s-ar face, de exemplu, „depolitizarea” TVR? Cum identifici „cartitele”, pe ce baza le elimini? Intreb, intrucat dpdv constitutional nu e permis a-i refuza cuiva un post, pe baza simpatiilor sale politice. Tu spui ca nu te-ai mai uitat de luni de zile la TVR. Eu n-am dect TVR si PRO TV, deci trebuit sa ma uit, din cand in cand, macar la stiri. Sincer, nu stiu prin ce e TVR politizata, prin ce si-a manifestat partialitatea. Nici macar aluziv n-am sesizat acest lucru, dar din nou, eu sunt cel ce se inseala, nu-i asa?!

  38. Aldo Says:

    Fara a dori sa diminuez sau sa critic demersul domnului Sorin Iliesiu, in numele Asociatiei 21 Decembrie 1989, prin Apelul adresat Presedintei Camerei Deputatilor, doamna Roberta Anastase, in vederea adoptarii Legii Lustratiei, de mult timp ma intreb de ce Presedintele Romaniei, cunoscut pentru initiativele sale, nu a cerut consilierilor sai elaborarea listei persoanelor ce urmeaza a fi lustrate, pentru ca apoi sa fie facuta publica si initiat un referendum in vederea lustrarii acestora in bloc. Ar fi mai rapid, mai eficient si mai lipsit de previzibilele dificultati in „acordarea” titlului de nomenklaturist. Eu as vota DA cu multa placere!

  39. AVP Says:

    Comunicat al Asociaţiei 21 Decembrie 1989

    Conform procedurii Înaltei Curţi de la Strasbourg, în vederea pregătirii apărării la procesul deschis la CEDO, Asociaţia 21 Decembrie 1989 şi Teodor Mărieş au dreptul să primească o copie integrală a dosarului Mineriadei din iunie 1990 care însumează circa 100.000 de file.

    Preşedintele Asociaţiei 21 Decembrie 1989, Teodor Mărieş, se află în greva foamei din 12 ianuarie 2010 inclusiv pentru respectarea dreptului de a primi copia dosarului Mineriadei.

    Având în vedere că acest dosar se află în recurs la Înalta Curta de Casaţie şi Justiţie, Asociaţia 21 Decembrie 1989 şi Teodor Mărieş au solicitat aprobarea copierii integrale a dosarului preşedintelui Înaltei Curţi, d-na judecător Lidia Bărbulescu care, la data de 16 martie 2010, a aprobat copierea.

    Menţionăm că procesul de copiere se face cu resurse umane şi materiale asigurate de Asociaţia 21 Decembrie 1989, de prietenii şi de simpatizanţii acesteia, majoritatea fiind „golani din Piaţa Universităţii”, din ţară şi din străinătate.

    Având în vedere starea alarmantă a sănătăţii lui Teodor Mărieş aflat în greva foamei de peste 70 de zile, la data de 23 martie 2010, Sorin Ilieşiu, membru de onoare al Asociaţiei 21 Decembrie 1989, i-a adresat o scrisoare preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie si Justiţie, d-na Lidia Bărbulescu, în care a rugat-o să-i garanteze lui Teodor Mărieş – sub forma unei adrese scrise – că dosarul Mineriadei din iunie 1990 va fi copiat integral şi predat reclamanţilor conform procedurii CEDO, cât mai curând posibil, astfel încât, având garanţia preşedintelui Înaltei Curţi, Teodor Mărieş să poată ieşi imediat din greva foamei.

    Astăzi, 25 martie 2010, în ziua de Buna Vestire, Sorin Ilieşiu a primit următorul răspuns la cererea adresată în 23 martie:

    Stimate domnule Ilieşiu Sorin, urmare cererii dumneavoastră adresată Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, vă facem cunoscut că Doamna Preşedintă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie – Judecător Lidia Bărbulescu a aprobat fotocopierea întregului dosar al „Mineriadei”, acest lucru urmănd a se realiza conform aprobării.

    Cu stimă, Grefier S. Bodeanu

    ÎNALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
    Biroul de Informare si Relatii Publice

    Str. Batistei nr.25 Sector 2 Bucuresti
    Tel./Fax: 021-313.76.55, 021-315.17.87
    Centrala: 021-310.39.08, 021-310.39.09, 021-310.39.12, int.126”

    Asociaţia 21 Decembrie 1989 şi organizaţiile civice şi sindicale care s-au solidarizat cu gestul extrem al lui Teodor Mărieş, apreciază corectitudinea şi bunacredinţă a Preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie – d-na Judecător Lidia Bărbulescu.

  40. M.R. Says:

    @Aldo.
    Arhivele statulul detin statele de plata ale primariilor, prefecturilor, mass-media, acad. Stefan Gheorghiu, P.C.R. si securitatii.

  41. monica Says:

    T Maries continua greva foamei până marţi, 30 martie 2010, când, începând de la orele 9:30 este programata la Palatul Parlamentului întâlnirea dintre R.Anastase şi reprezentanţii societăţii civile (Florian Mihalcea – preşedintele Societăţii Timişoara, Daniel Vighi – vicepreşedinte, Sorin Ilieşiu, Valeriu Stoica şi Viorel Oancea – membri ai Societăţii Timişoara şi Teodor Mărieş – preşedintele Asociaţiei 21 Decembrie 1989) La aceasta intalnire preşedintele Camerei Deputaţilor va semna un protocol in 2 puncte mentionatae, mai sus, de dl S Iliesiu .
    Numai in aceste conditii T.Maries va inceta greva foamei.
    Va rezista acest om inca 5 zile?
    De ce acest efort extraordinar, facut in numele dreptatii si adevarului nu este un subiect de presa?
    De ce televiziunile se ocupa decat de mizeria Voicu ?De ce nu exista din partea lor o presiune mediatica vizavi de acest caz?
    Sa speram ca si cealalta dna,Judecator Lidia Barbulescu se va tine de promisiune ,macar acum ,in ceasul al13 lea.
    Sanatate multa si Dumnezeu sa va aiba in paza Lui,
    dle T Maries

  42. Aldo Says:

    @MR
    Tocmai, de aia spun! Centralizarea numelor respective pe o lista unica ar fi laborioasa, dar relativ usor de finalizat. Daca sunt cunoscuti, de la secretar de giudet pana la ministru, de la securel pana la academician pecerist, sa le fie facute publice numele si sa fim chemati sa-i lustram! Fie si cu ocazia urmatoarelor alegeri, indiferent care or fi ele … ce sa mai pierdem vremea cu frecusul legii prin Parlament?! Apoi cu milioane de interpretari, de exceptii, de contestatii, de rafuieli politice, etc

    @monica,
    ma alatur si eu tie, dorindu-i domnului Maries sanatate multa si paza celesta.

  43. monica Says:

    Aldo ?! 🙄
    Cum sa nu mai treaca prin Parlament? 😳 Maine ,poimaine ii auzi ca nu este adevarata lista ……!!!
    Totul trebuie sa devina LEGE si ORDINE !

  44. Aldo Says:

    monica,
    doar stii ca io mi-s pântru riepublica parliamentara … Nu-i iubesc nici io pe parliamentari mai mult decat tine, insa chiar si parliamentu are un superior: pe noi insine!

  45. monica Says:

    Aldo,
    daca tu spui,asa sa fie ! dar mi-e teama cu traseismu ‘astora si cu nesimtirea de a se duce acolo ,nu sa rezolve problemele noastre ,cum ar fi normal,ci numai pe ale lor,fara exceptie de culoare politica; ma gandesc ca,o data la 4 ani este o imensitate temporala …pentru noi !Mi-ar placea sa-i dam jos atunci cand nu-si vad de treaba.Uite ,pe senatorul votat de mine ,chit ca-i portocaliu,cu manuta mea l-as „lustra”pe veci din politica.N-a facut nimica de 2 ani.Iti dai seama ca nu mai pupa vot.Dar nu mi-e rusine nici cu d-na deputat care-i galbioara si pe care-o vad pe sticla mai mult decat prin cartier.O sa-i arat obrazu si dumneaei ,data viitoare,chit ca n-am votat-o !Dar ma solidarizez cu cei care au avut incredere in ea.

  46. Stely Says:

    @Aldo ❓ ❗ 😉

    Eu cred ca logica orwelliana functioneaza si in cazul dvs,sau este numai ,asa ,de fatada?..Am fost convinsa ca sunteti total impotriva oricarei propuneri venite din partea sustinatorilor puterii ,oricit de buna ar fi ea.Spre ex. in cazul de fata Apelul de sustinere ptru S.Iliesiu ,initiat de maestrii D.Grebu si AVP,ptru conducerea SRTV ..Propunerea nu a venit din partea puterii, pe care dvs.nu o sustineti ,ci din partea a doua personalitati culturale arhicunoscute, ca vechi si veritabili anticomunisti ,dar si sustinatori ai presedintelui T.Basescu..V-ati exprimat clar ca nu-l sustineti pe S.Iliesiu ,deoarece a semnat Apelul ptru realegerea presedintelui T.Basescu si in consecinta nu este apolitic .!?.
    Deci ,ptru dvs nu a contat ca propunerea vine din partea unor personalitati neangajate politic ;eu asa cred ,devreme ce nu sunt nici macar membrii de partid …Faptul ,insa, ca atit cei doi initiatori cit si S.Iliesiu si-au exprimat sustinerea fata de T.Basescu ,ii face pe toti necredibili si in consecinta nu agreati propunerea..
    Asadar ,citindu-va argumentatia privitoare la faptul ca eu nu o accept pe AMP, numai ptru ca nu l-a sustinut pe T.Basescu ,am gasit de cuviinta ca acelasi lucru se petrece si cu dvs ,privindu-l pe S.Iliesiu ,dar dimpotriva ,ca l-a sustinut.
    Deasemenea ,nu gasesc de loc normala impartirea intregii societatii, intre buni (cei de la putere)si rai (opoztia) asa cum o mai facea zilele trecute si @Hantzy 🙂
    @Aldo ,eu nu fac asemenea impartire ..Sunt oameni buni si la putere si in opozitie ..Sunt oameni buni si printre sustinatorii puterii si printre cei ai opzitiei..Aici insa ,noi ,cei care dezbatem pe acest blog ,suntem toti buni ..inclusiv dvs.. 🙄 .. argumentul meu se afla in lista de sustinatori.. 😳

  47. Aldo/Hantzy Says:

    stely,
    Aldo si Hantzy sunt unul si acelasi! Ba nu! Hantzy n-a semnat, Aldo da …

  48. Stely Says:

    Se pare ca veştile cu privire posibilitatea de incetare a grevei foamei de către T.Marieş sunt bune ..
    Consider că este cazul să-i cerem D-lui Marieş sa înceteze în a-şi prelungi supliciul ..De acum încolo nimeni nu va avea curajul să -l inşele şi sa nu-i ia in consideraţie doleantele ..Imi este teamă ca pina marţi este prea tîrziu ..De aceea îl rog sa încetaze greva foamei ! Garantez că R.Anastase îi va duce la bun sfirsit cerintele privind legea lustratiei..
    Dar pina marti este posibil sa nu mai reziste ..Mă întreb ,cum ar putea sa-si vada visul împlinit dacă va claca?
    D-le S.Iliesiu ,cred ca sunteti singurul care aveti o influenta
    asupra d-lui ..In numele prieteniei si idealurilor care va leaga cereti-i sa se opreasca..

  49. Stely Says:

    @Aldo,
    yessss!!! Am intuit bine ca@ Aldo este mai bun ca @Hantzy,dar ,doar cu putiiiin . 🙄 ce mai ,sunteti grozavi amindoi ! 😀

  50. luminita Says:

    Buna ziua !
    Ma alatur si eu celor care il roaga pe domnul Maries sa inceteze greva foamei.
    In peisajul acesta dezolant si lipsit de onoare al politicii romanesti gestul extrem al acestui OM trece aproape neobservat.
    NU se merita sa-si piarda viata .
    Trebuie sa lupte pe alte cai , cu alte metode.

  51. agaX Says:

    Prin nemijlocita grija si pricepere ale guvernului Romaniei si ai lui conducatori, in scurt timp o sa aiba ocazia, nu neaparat dorita, dar poate de multi meritata, alte citeva mici milioane de conationali sa se alature protestelor materializate prin greva foamei.

    Paradoxul guvernarii PDL:

    tocmai acum, cand s-au rezolvat toate problemele morale ale Romaniei, cand au inceput comunistii sa tresara si-n somn de frica institutului anticomunist veritabil IICMMRRCRETJJUGF, tocmai acum, ziceam, cind nu mai au oamenii pentru ce protesta, s-au creat toate conditiile pentru o angajare totala, hotarita, in greva foamei.

    Al dracului treaba, ca-i ca calu lu tiganu ce muri tocmai la 3-4 zile dupa ce il dezvata de nutret.

  52. Stely Says:

    Lumi,
    ma bucur ca ni te-ai alaturat , atit ptru sustinerea lui S.Iliesiu, cit si ptru T.Maries care,iata,merge inainte fara sa-i pese de consecinte..

  53. AVP Says:

    Hai sa va spun o alta fabula de Aesop, pre versuri avepiste cu sirop de mura-n gura si dulceata de cianuara… 😉 Se cheama

    Lupul si Mielul

    Un lup înfometat ca un chestor de poliţie judiciară lihnit, respectiv neomenit de puşcăriabilii care l-au cam ocolit de la o vreme, fiindcă au tratat direct cu chestorii şefi, pesemne, se-ntâlni c-un miel de-o zi rătăcit de turma maică-si şi care-l privi drept în ochi, fără să pară deloc a se-ngrozi, ci din contra, bucuros că are cu cine să se joace şi s-adune floricele pe câmpii, ca tot neamu de copii… Văzând atâta nevinovăţie în ochişorii căprii, lupu se sfii să-l înhaţe pe loc şi se strădui să găsească un ac pentru dăgălaşu cojoc, aşa că se porni a-l iscodi, ascunzându-şi gându criminal subt obroc: „Ai, mhă, nu eşti tu ăla care m-ai înjurat anul trecut ?” „Anul trecut ? Păi io nu eram atunci născut!” răspunse mielul, clipind mărunt. „Dar când ai mâncat iarbă de pe păşunea mea cum ai făcut, nimicarniţo, a?” se răsti lupu şi mai crunt. „Păi io încă n-am păscut, căci n-am decât gingiuţe de supt!” zise mielu, după ce se gândi un minut. „Da, dar apă din izvoarele mele tot ai băut, pui de lele, aşa că va fi vai de picioruşele tele!”, mârâi lupu, scrâşnind din măsele. „O-le-le, ce-ai nene? – ridică mielu din sprincene – Păi io beau numai lăptic, bre!” După care adăugă repede, cu-o mutriţă radioasă: „La fiecare masă!”. Atunci lupul, sătul să mai asculte fiinţişoara plicticoasă, îl înşfăcă pe miel de blăniţa-i pufoasă şi dispăru cu el în pădurea cea stufoasă… 😳

    Morala : când eşti o pradă mult prea gustoasă pentru o fiară nemâncato-nemiloasă, nu-ţi face iluzia că o vei înduioşa prin dreptatea, logica, retorica or drăgălăşenia ta, şi-n loc să turui în proasta cu clanţa, cheamă urgent poliţia – cu condiţia să nu fie din Burkina Fasso sau Ro 💡 – or mai bine ambulanţa, aloo…

    ps. M-angajez sa va spun in fiecare zi cel putin cate-o fabula, fiindca i-am promis maestrului DG ca nu va trece luna si-i voi prezenta un volum de fabule, ca sa-l incarce cu desemne…:)

  54. Hantzy Says:

    Goldmunde, linku asta e rasuflat! L-am mai cetit si acum un an, si acum doi, si acum trei ani. S-a mai umflat putin introducerea cu cazu Voicu, papagalu care a cazut ca sa respire hoitarii, dar in rest e aceeasi placa!
    Stii ce e interesant?! Cand e vb de Basescu, nimeni nu pare interesat sa descopere adevaratul/ii vinovat/i.
    Inainte de a fi ministru, aveam flota, dupa ce n-a mai fost ministru, nu mai avem flota. N-o fi Basescu vinovat, dar cine atunci? De ce n-a fost TB destul de vigilent sa nu ne lase far’de ea? Era, cred, treaba lui! Pot sa se mai faca inca doozeci de comisii de expertiza, ca eu tot nu cred ca a fost oportuna vanzarea unei flote, pentru modernizarea careia pana si bancile au acordat credit.
    Sau casa din Mihaileanu! Era un conflict clar de interese: inainte de a fi PG Tb n-avea casa in Mihaileanu, dupa ce n-a mai fost s-a constatat ca are. OK, nu e el vinovat, dar atunci cine i-a dat-o? Nimeni?!
    Haisam a fugit din tara ajutat de „Profesorul”. Multi cred ca asta e TB, multi sustin ca nu. Sa acordam prezumtia de nevinovatie si sa spunem ca nu TB ar fi. Nu intereseaza pe nimeni: unii cred in continuare ca e TB, altii nu sunt interesati decat sa nu fie TB!
    S-au dat publicitatii inregistrari cu Remes si Voicu! Foarte bine! Nu cred in poevstile cum ca publicarea probelor le-ar ajuta inculaptilor. Nici de la DNA, nici de la PG, nici de la Cotroceni nu s-au scurs informatii, dar atunci de unde? Nu conteaza: important e ca nu de la astia!

    Iar mai apoi fatidica cifra 322. Adica 322 de corupti erau in Parlament?! Hai sa incercam sa facem o lista cu toti parlamentarii asupra carora planeaza o cat de mica banuiala ca ar fi corupti. daca reusesti sa adunci mai mult de 40 de nume, eu te felicit, dar chiar si asa ar insemna ca Parlamentul e doar vreo 10 la suta corupt. asa ca motivatia ca suspendarea Presedintelui pentru ca altfel ar fi fost bagati coruptii la mititica, e infantila. Chiar CC afirma in avizul consultativ ca TB a calcat Constitutia, insa nu grav. Pai chiar in ART 95 din Constitutie spune ca sunt considerate „grave” faptele prin care se incalca Constitutia. Asa ca, barba din articolul oferit de dumneata e mai mult decat evidenta.

  55. Stely Says:

    Sunt la fel de bucuroasa si de @tatonul aa.care ,desi in covalescenta, a tinut sa semneze Apelul de sustinere a candidaturii lui S.Iliesiu in f-ctia de presedinte al SRTV.
    Tocmai ce ma pregateam sa pun linkul pe blogul d-lui ,careia i-am tot dat tircoale din cind in cind ,surprinsa fiind de absenta lui atit de indelungata..
    Se pare ca sustinatorii proiectului de depolitizare si schimbare a lui A.Sassu din fruntea TVR , ori sunt multumiti de starea actuala ,ori nu prea ii mai intereseaza problema ,acum cind visul de a-l vedea pe T.Basescu reales, s-a implinit.
    Altfel nu-mi explic cum de nu ni se alatura ,macar aceia care au semnat Apelul de sustinere ptru realegerea lui .Chiar sa se multumeasca cu oricine ar hotari PD-L-ul ?Parca vad” corul ingerilor „de pe blogurile portocalii ,cum se va napusti asupra PD-L ptru propunerea facuta ..Ma intreb, zau ,ce-i determina sa nu se exprime ?
    Prefera ei alt candidat?Daca da, cine este el?
    p.s.aceesi intrebare i-o pun si Despinei ,care nu stiu din ce motive ezita sa se exprime.
    Sper ca nu este suparata .Dar,chiar daca ar fi suparata, nu cred ca are vreo legatura cu acest demers, care este bazat pe alte considerente decit cele personale..
    Imi vine acum in minte si @Sandra si inca multi alti semnatari ai altor Apeluri ..Pai,daca noi nu ne unim in jurul unui ptroiect civic ,fara conotatii politice,atunci cine sa se uneasca ?Politicienii ? Este chiar f.ciudat ,cum nici macar disidentii anticomunisti ,sau membrii marcanti ai soc.civile , nu semneaza acest Apel ..
    p.s.@Osk si @Goldmund ,va rog sa reveniti !! 😳

  56. monica Says:

    Hantzi,stai linistit ,ca te lumineaza cineva.Tomnai citii :
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7071962-olguta-vasilescu-politician-puterii-parlamentar-20-ani-venea-papuci-cand-era-chemat-noaptea-voicu-dar-nu-apare-stenograme.htm
    Dar tu,Hantzi, nu te-ai plictisit ,zau sa vii cu flota,Mihaileanu si adevarul ingerasilor treidoidoi,pe care le stim cu totii de cinci ani?

  57. Stely Says:

    Yess ! Goldmund este aci si eu tocmai ce il chemai ..
    P.S.
    AVP ,
    Astept cu nerabdare sa treaca luna si .. parca mai era ceva ? Doamne ajuta!

  58. agaX Says:

    fabula mi-a placut, felicitari. mi-a amintit de o replica a unuia, Justice in smokey and the bandit: „i’m going to barbeque your ass in molasses”. vinovat, au ba!

    sau asta, mai pentru „biologi”: „this happens every time one of these floozies starts poontanging around with those show folk fags”.

  59. monica Says:

    AVP,
    buna seara si bine ca te mai vedem si noi ,pe la tine ,pe-acasa 🙂
    Eu,stii ca ma bucur cel mai tare de fabulele ” pe versuri avepiste”,ca „siropul de mura-n gura si dulceata de cianura” imi sunt si mie mai …accesibile 🙄
    Nu stiu de ce ,dar mi-adusei aminte de „oiul zapecit” -Spiridon Duminica .Magistrala morala ta 😳

  60. petitPARIS Says:

    AVP la 20:30
    +

    ,,ps. M-angajez sa va spun in fiecare zi cel putin cate-o fabula, fiindca i-am promis maestrului DG ca nu va trece luna si-i voi prezenta un volum de fabule, ca sa-l incarce cu desemne…,,

    +
    +
    +
    +
    a fost superb aseara la ,,La Closerie des Lilas,, avec DG et sa belle-fille ANDREA
    +v-am EVOCAT cu mare tandrete f.des.
    DG este admirabil in REAL(ca si tine )

    http://www.closeriedeslilas.fr/.

    ps/ S…..I…..L….A…..N…..C….E!

  61. Stely Says:

    Hantzy ,
    gata ,ma predau !! 👿 Voicu este nevinovat !

  62. AVP Says:

    Deci v-a cam placut fabulitza mea, a…?

    @Hantzy – cand partida ta (care-o fi ea) va veni la putere, o sa reia dosaru Flota si-o sa-l scoata pe Voicu din puscarie, care-i problema ? Eventual, o sa-l bage in puscarie pe Base, care va ocupa locul incalzit – vba vine – de Ivan Ilici.

    Pana atunci, vad ca DNA – daca nu Justitia, ocupata inca de invinuiti ca Costiniu ala, a carei nevasta e obraznicatura care se tot lua de Base, ca si Pivinicereasa… – functioneaza, si-n cazu Voicu, si-n cazu Solomon sau Gutau, iar treaba asta – pe un ioropean sadea, cum esti mata – ar trebui sa- te bucure, iar nu sa-l necajeasca, n-asa… ? Acuma, insa, n-oi vrea ca Daniel de la DNA sa-l aresteze chiar pe cel de la care are puterea si coraju de a aresta…? 🙂 Ai rabdare, ca sa castige alde Vanghelie, Voicu, Patriciu, Vantu, Voiculescu, Tariceanu etcaetera si-o sa vezi cum dispare si DNA, si Romanica din Ioropa ta si se-ntoarce spasita la… (ghici ? :idea:), dar stii ceva ? – nici atuncea protejatii tai nu vor descalci dosaru Flota, ca drea… Si asta nu pentru ca flacara violet ii va curenta, ci pentru ca nu e nemica acolo, mey, decat albitura si oclei.

    Hai naiba sa vbim pe fapte, nu pe vorbe sau barfe. Sau pe ce-am vrea noi sa fie pentru ca Base sa intre, in sfarsit, la puscarie si sa ramana la phootere ale Voicu si Vanghelie, cara-ti plac tie… 🙂

  63. AVP Says:

    @pP – chiar sunt felixit ca te-ai inteles minunat cu maestrul nostrum…

  64. petitPARIS Says:

    @AVP
    miine dupa amiaza merg aici:
    http://www.salondulivreparis.com/

    DG LANSEAZA UN ALBUM +,,Incursiuni In Cotidianul Romanesc – Teodor Baconsky, Devis Grebu,,
    ………………………………..

    am sa incerc sa fac un reportaj FOTO.
    este posibil sa faci un ,,Break,, de 24 de ore (in Week-end ) la subiectul ACTUAL si sa postam miine seara un reportaj cu acest ev.de la PARIS??????
    merci.

  65. AVP Says:

    @pP – da, chiar astept pozele tele, aloo…!

  66. petitPARIS Says:

    OK. daca reusesc sa fac ceva(asa cum vreau eu) iti trimit miine seara materialul.

  67. AVP Says:

    Comunicat de presa al Asociatiei 21 Decembrie :

    Agerpres tocmai a publicat unul dintre cele mai importante apeluri ale societăţii civile din ultimii ani, apel care ar putea schimba destinul blestemat al României postcomuniste.

    Revoluţia anticomunistă începută în decembrie 1989 – deturnată prin genocidul neocomunist din 22-28 decembrie 1989 şi prin fratricidul din 13-15 iunie 1990 – este pe cale de a fi terminată începând cu adoptarea lustraţiei anticomuniste şi cu aflarea adevărului juridic despre aceste incredibile crime.

    – Asociaţia 21 Decembrie 1989 –
    ŞTIRE AGERPRES
    26 martie 2010, orele 19:28

    Comunicat de presă – Asociaţia 21 Decembrie 1989
    Comunicat de presa

    35 de organizatii civice si sindicale au trimis un nou apel d-nei Roberta Anastase – presedinte al Camerei Deputatilor, pentru salvarea vietii lui Teodor Maries care afirma ca va iesi din greva foamei daca presedintele Camerei Deputatilor va semna un protocolul care va avea urmatoarele puncte:

    1. Supunerea la vot cu apel nominal (vot la vedere) a Legii lustratiei astfel încât poporul român sa stie clar cine ar putea fi împotriva îndepartarii din înaltele institutii ale statului a fostilor activisti comunisti si securisti responsabili direct sau indirect de înfaptuirea crimelor si faradelelgilor comuniste condamnate de seful statului român.

    2. Stabilirea unui plan calendaristic, cu termene limita, pentru adoptarea legii lustratiei, astfel încât legea sa fie votata simbolic la data de 22 aprilie 2010 când se vor împlini 20 de ani de la declansarea celui mai lung miting anticomunist din istorie (52 de zile si de nopti fara întrerupere) – manifestatia-maraton din Piata Universitatii, Bucuresti, România.

    Vezi Comunicatul complet Agerpress.

  68. petitPARIS Says:

    noapte buna!

  69. petitPARIS Says:

  70. Hantzy Says:

    AVP Says:
    26 martie 2010 la 22:08
    (…)

    @Hantzy – cand partida ta (care-o fi ea) va veni la putere, o sa reia dosaru Flota si-o sa-l scoata pe Voicu din puscarie, care-i problema ? Eventual, o sa-l bage in puscarie pe Base, care va ocupa locul incalzit – vba vine – de Ivan Ilici.
    (…)
    ––––––-
    Marturisesc ca cetii de doo ori randurile ce-mi erau adresate, tocmai pentru a intelege de ce aplici doar in cazu mieu stratagema doicii frustrate, ce-si ameninta bebelusul, satul de lapte statut, cu vreun bau-bau moguliesc? De ce, intocmai precum copii de gradinita, daca nu-i laie trebuie musai sa fie balaie si sa bagi „din top” varianta nesigura a existentei unei partide preferate de „moi”?! Nu era mai simplu sa te gandesti ca sper ca aceeasi masura sa fie aplicata pentru toti, indiferent ca-l chema Voiculescu sau Basescu, Vanghele sau Berceanu, Patriciu sau Videanu, Vantu sau tariceanu, Blaga sau Hrebenciuc, tot un draq … de altfel, spusesem in al meu comment ca „Foarte bine! Nu cred in poevstile cum ca publicarea probelor le-ar ajuta inculaptilor.” O minima atentie ti-ar fi aratat ca-i consider vinovati, deci nu astept sa-i scape cineva, ci doar sa-i insoteasca toti de teapa lor acolo unde merita sa ajunga. Ce dreaq e greu de inteles aici?! Nu aplic tactica lui Stalin (mai bine zece nevinovati impuscati, decat un vinovat viu), dar nici a dumitale privitoare la incalzirea centrala a doar patru pereti: ba ai alora, ba ai celorlalti!
    Spui ca nu se gaseste nimic in dosaru ala! OK, desi de asta data nu-l adusei io in discutie, ci Goldmundul prin linkul oferit, iti pot spune ca atunci n-are rost sa ne frasuim ca Tariceanu dadu dovada de prea multa disponibilitate cand aplica legea in favoarea lui Sterling, si-i dadu in folosinta platforma Aurescu, caci noi fara flota si fara industria petroliera, pusa pe butuci in vremea lui Stolojan, suntem ca fierarul fara baros si fara nicovala …
    Ce m-a infuriat insa in linku oferit, e ca ala de se crede jurnalist, ii trage cu „misiunea istorica”, intr-o logica perfecta de Prepeleac, al de transforma o pereche de boi intr-o punga, prin care, multumiti ca sefu de post il prinde pe hotu de gaini, inchidem ochii cand ne ia suina din cotet!

    P.S. Singura misiune cu adevarat istorica, pe care ar mai putea-o implini Base, e relatia cu Moldova basarabeana … acolo sa-si concentreze eforturile, iar io l-as sustine in orice conditii. E, poate, intr-adevar singuru in stare sa joace bine in hora asta! Pe bune!

  71. AVP Says:

    Hantzy,

    Nu eu, ci tu ai adus (iar) vorba de Base, de Flota, de Mihaileanu si de celelalte marote ultratocite ale celor care cred ca Basescu e vinovat (cum suna seria de ingenioase desemne a maestrului DG) de toate relele din Romanica, inclusiv de pomenile matusei Tamara catre nepotelu ei Ady, de mortii de la revolutie si mineriade, de evadarea lui Hayssam sau de defectiunea „omului de onoare”, Voicu (vad ca pe Casuneanu, dupa ce impartialii critici ai lui Basescu l-au descoperit ca fiind de fapt homu partidei aleilalte, il scoserati de la socoteala antiBase…)

    Iar daca tu ai adus (iar) vorba de Base, profitand de linku lui Goldmund, desi noi vorbeam de Sorin Iliesiu pe-aci, io ti-am spus doar atat: deocamdata sa-i judecam pe alde Voicu, Solomon, Nastase sau Gutau (precum si pe ceilalti 100 de inalti fosti sau actuali demnitari, ale caror dosare zac de ani si ani in instante, fiind blocate cu exceptii de neconstitutionalitate care se vor solutiona la pastele cailor, atata timp cat justitia Ro e ocupata de cavaleri ai coruptiei, precum Voicu, Costiniu & Co, aloo…), iar pe urma, daca tu zici ca Base e vinavat, desi n-ai nicio dovada concreta in acest sens, atunci asteapta sa vina lipoveanu liberal la putere (caci cu ista ai votat, n-asa?) si cu gionel cel moscovizat si-atunci va fi si Base, in sfarsit, arestat, judecat si condamnat… Care-i problema ? 🙄

    Pana atunci insa, aloo, Basescu e Presedintele Ro si cel care i-a spus lui Morar de la DNA ca poate sa aplice legea pe garantia sa, indiferent despre cine ar fi vorba…; or, asta inseamna ca Romanica risca sa intre, prin Base ista si prin Morar de la DNA, in lumea civilizata, cum ar venea… Sa-nteleg ca asta te doare pe mata, mey ? 🙂

  72. Hantzy Says:

    AVP,
    io n-am zis ca e TB vinavat, ci doar ca era treaba lui sa fie vigilent! Si m-am mai intrebat, cine altul ar puté fi vinavat?!, mirandu-ma ca toti cei ce-i vor pre unii ori pre altii, sau chiar pe toti hotii la patru pereti, par a fi multumiti ca sunt siguri ca e el sau , dimpotriva, ca nu e el vinavatul in toate.
    Dpdv al exceptiilor neconstitutionale, TB a spus ca ar organiza un referendum pentru ridicarea acelor tampit-intelese imunitati (constitutional prevazute doar pântru declaratiile poolitice), iar eu m-as face si luntre si punte, ba chiar transatlantic sau pasajul Basarab sa votez DA si sa-i shuntam astfel pe toti cavalerii numiti si nenumiti de tine.

    Sorry, nu voi sa deturnez discutia, dar eu la subiectul Sorin Iliesiu nu crez sa mai am ceva de spus, decat ca, desi continui sa nu-l cred cel mai bun a fi referee in ast meci, mi-am dat girul in favoarea dumnealui.

  73. AVP Says:

    Hantzy, Base face si el ce poate spre a instaura domnia legii – si deci a onoarei civilizate – pe pamanturile astea, unde toata lumea s-a descurcat pana acum care cum a dat din coate si si-a plecat capul sau noada la phalele imparatiilor Orientului sculate: de la huni pana la turci si muscali, exempli gratia, brate…

    Iar daca Base ar face mai mult decat omeneste se poate, s-ar pomeni ca-l suspenda pretinii tai, bey, dar nu pt ca n-ar respecta Constitutia, măi, hăi, ci pentru ca vrea s-aplice lege si fata de suspendatorii handralai… Stii tu care: aia care-au tras in noi inainte si dupa 22, ba cu kalasnikoave de rasaritean soi, ba cu tunurile afacerilor feneiste, safiste, dar cica curat capitaliste, mai precis criptocomuniste, adicatelea curat pe furate si-nselate, daca ma-nteledzi, fratre…

    Asta e situatia, natia si tratatia, iar daca-i asa, Base ista nu e raul cel mic, asa cum il mai picaresc io cate-un pic, ca sa nu i se suie la shue paparude, ca lu EU la UE, ci e binele cel mai mare care ni se putea intampla la ora si la hora asta, pe onoarea mea…

    Una preste alta, am avut norocu prostului cu iuda ista, caci daca – de-un paregzamplu – ar fi castigat partida cu pile la Moscova, gen Voicu n-ar mai fi fost acuma inculpat in tzeara lu unchiu-sau Bulăbista, iar clanu său vinavat, ci ar fi ajuns ministru de interne premiat, DNA-ul lu Morar ar fi fost urgent suspendat sau anulat, Base arestat si condamnat pt ca a fost prins cu nevastasa-n pat – caci chestia cu flota stie si-un copil ca e o acuzatie de rahat, aloo…-, iar lu NATO si UE li s-ar fi dat papucii pe blat… 😳 Cat despre boboru roman, ar fi continuat sa fie acelasi bobor ascultatoro-naivo-minunat, numai bun sa fie aranjat in choru-i lat de tovii si baietii dastepti de altadat…

  74. Loda Says:

    Ai,ai,ai, ce Apocalipsa ne astepta si de la ce ne-a salvat Salvatorul !!1!! Inca am palpitatiuni citidu-te, deci si din NATO (Unde ne bagaztocmai PSD ) si din UE ? Maiculitza de ce am scapat, rusine sa-mi fie ca nu mi-am dat seama 🙂 O, Doamne, mare-i gradina ….

  75. Stely Says:

    Buna ziua .
    Eheee! A intrat in lupta artileria grea ..Pai,cum asa ?
    @Hantzy a crezut ca m-a dat gata ,daca m-am „predat”..
    Cu asa replici sa tot fie „inimici „, pe masura ..Am totusi impresia ca si lui Hantzy ii prieste si cred ca a vrut sa te stirneasca ,maestre !..Dar si eu ma bucur ca m-a dat invinsa 🙄 Este atit de placut sa stai in papusoi ,sa privesti” lupta ” si sa-ti vezi ieroul imbatabil.. 😀

  76. Stely Says:

    Hai ca a venit Loda sa il ajute pe Hantzy ..
    Cred ca Hantzy ma prefera pe mine „inamic’ ,decit pe Loda „pretina”..

  77. Loda Says:

    Stely : Salut ! Modesta ca intotodeauna 🙂 Asta in afara ca pe mine nu ma poate ,,prefera” din moment ce intru aici sporadic ,deci nu mna cunoaste 😉

  78. AVP Says:

    Stely, tare chestia ca Hantzy te prefera pe tine inamic, decat pe Loda pretin 🙂

    @Goldmund, daca revista 22 nu ma citeste pe mine, io de ce as citi-o pre ea ? Stii ceva, prefer sa te citesc pe tine, decat nu stiu ce ziaristi sau pe telectualii lu pesce, pe care-i ceteste toanta snobilimea loco, fireste… Tu esti, macar, mai autentic.

    Il astept pe nobilu skorpion sa revina. Asta, daca e homu ala matur si-ntelept pe care-l stiu io, aloo…

    Cat despre Despina, m-a dezamagit pe veci… 😦 Ea a auzit, probabil, ca partidu/partida portokakie, aia in ale carei structuri loco ar vrea, odata candva, sa parvie, tine cu ratzusca zbanghie, c-un grad la imparatie si cu altu pe la sie, te pomenesti, si-atunci se-ascunde-n papausoi, sa nu cumva sa creada aia ca Desves tine cu alde noi si s-o trateze ca un sloi… 🙂

    Sau ce naiba sa mai zic de Nora, care dupa ce l-a ridicat pe Sorin Iliesiu-n slavi, nu mai departe de alaltarea, ii e lene sa vina sa si semneze cu manutza sa aicisa, nu cumva sa si ajunga dom Sorin ceea ce chiar ea ii dorea, pai cum drea… 😯

  79. Stely Says:

    Loda ;
    Doar atit ? Stai p’aci ;poate te prezentam lui @Hantzy ..
    Dar daca tot intrasi, aici ,”sporadic ” ,tu pe cine preferi la SRTV ? Uite ,@Hantzy s-a lamurit ca S.Iliesiu este de preferat oricarui politruc sau fals apolitic, si a semnat Apelul initiat de AVP si D.Grebu..Hai,uimeste-ma si pune semnatura pe Apel..

  80. Stely Says:

    AVP,
    Nu stiu la ce te referi ,dar am descoperit-o pe Despi ca participant activ pe un blog ,cu rubricuta personala.. Mi-a atras atentia monica ..Este colega de blog cu P.Aligica ..
    Stie si Loda ….este cu ochii pe ea ca pe butelie 👿 Cit despre ceilalti ,cred ca ai sesizat ca am facut un mic experiment si am plasat linkul pe -acolo,dar numai Lumi a marsat ..Este ciudata situatia ..Or fi crezind ca avem vreun cistig si ne invidiaza ?

  81. Hantzy Says:

    stely, confunzi termenii:
    te poti certa cu un prieten, cum facu TB cu CTP, sau te poti alia cu un dusman, cum facu acelasi TB la Tancabesti …

  82. AVP Says:

    Stely, draga mea, sper ca te-ai convins definitiv cu cine avem de a face in tzerisoara asta a noa… 😳 La cat caracter, valoare morala si intelighentza e-n ea, dublata de-o rautate, meschinarie si invidie ca-n tzeara lu Drakkula sadea, zau ca tare m-as mira ca Românica asta sa mai aiba dreptu a egzista pe Planate-Ou, dupa ce-i va disparea dupa fatza pamantului si ultissimu herou… 👿 Carele nu sunt eu, aloou, asa cum ar phootea crede rumânii cu ochii fixati pe coada caprei din sireac oboru meu… ooops

  83. Stely Says:

    Hantzy ,
    Chiar vreti sa ma aduceti din nou in ring? Hai ca ma prind in „gioc”,poate vine si @monica 😉 Am simtit eu ca o preferati . 😳
    Privind cearta cu prietenii ..Of,Doamne !Am avut si eu parte de citeva asemenea momente..Dar, cind prietenia este puternica, se reface chiar si dupa ani buni..
    Sunt convinsa ca TB se va impaca cu CTP..Cit despre Tincabesti ,cred ca iar vreti sa-l stirniti pe AVP ..
    Zau ,ca nu stiu la cine va referiti … 😦

  84. Goldmund Says:

  85. Stely Says:

    … Şi Ierou’ ei de Miel va fi, sau de Oţel
    Eu cred ca va fi de Otel ,ca „mielu-i „prea fraged si gustos ,dar si posibila victima …dar ,daca Ierou’i de Otel nu-si vor rupe toti lupii dintii ?.. si nu va fi bine ptru Romanica?

  86. monica Says:

    Buna ziua la, toata lumea!
    @AVP,ce te mai miri?parca dta spuneai aseara ca te haleste lupu’instant ,daca-i e foame rau,nu tine cont de nimic .La noi totu-i pe „haleala”si la propriu si la figurat 😳 Nu iese nemica,ce ne-ncurcam?
    @Steli,stau si io in papusoi…din cand in gand…dar stii ca nu pot sa intru cand doresc.Ma vad nevoita sa constat …ca esti geloasa?
    @Loda,chiar ar putea sa semneze pt.S.Iliesiu,pt ca am vz c-a semnat si protestu’ magistratilor pt faradelegile facute de colegii lor.Nu vi se pare ca-i deliranta situatia?Magistratii se revolta impotriva celor care tac,iar aici ,pe blog,nu vin sa se alature celor care vorbesc.
    @Hantzi,cand a fost prieten CTP cu TB? Nu-mi aduc aminte.Si-ti vand un pont :CTP ,nu cred, ca poate avea prieteni.Este asa de plin de el,incat nu cred ca se „cobora „la o pretinie cu TB ,caruia nu-i plac decat desemnele animate si nici cu joaca de tenis nu se indeletniceste 😳 Asta-n caz ca initialele puse ,sunt ale celui la care ma gandesc io. De vantura lume,ce sa faca si el,s-a si crezut aliat cu ditamai comandantul de osti. 😛

  87. Stely Says:

    moni,
    pai,prea e liniste ,mey ..Cum le-o fi placind unora tacerea ?
    Da,sunt geloasa ca numai tie iti raspunde „mumos „Hantzy 😳
    @Goldmund ,am dat fuga sa-l cunosc pe Ionatan Pirosca .. Poezia,recitatorul si imaginea sunt deosebite ..Simti ca iti piere graiul pe loc..

  88. Goldmund Says:

    Iar am pacatuit.
    Presupun ca lumea se teme de umbrele de ieri
    presupun ca agoasa e-n os de om,
    presupun ca n-am scapat de hingherei si dusmani
    presupun ca suntem raniti ca ramura rupta
    dintr-un pom
    presupun ca tot ce credem e frica de ei.
    (de aceea unii n-au semnat)

    Nu sunt eu mai bun ca m-am pus pe o lista
    nu esti tu mai bun ca iarasi crezi in al tau Dumnezeu
    nu suntem noi ingeri ca ne-am intors
    spre adevarul limpezit in sangele de eroi
    nu suntem decat praful stralucind sub cerul tot mai greu
    -ce gandire egoista
    iar eu sunt cel mai mare egoist dintre voi-
    striga distanta si pasii mei dintre noi

    @Viorel,respetul ce ti-l port nu e de o zi,cu tremen de valabilitate ce candva expira-incep sa te cunosc mai bine si pari a fi un copil al timpurilor (post)moderne,chinuit de banalitati,sau chiar geniul cuibarit in persoana care face arta pentru arata, cu eruptiile si dezamagirile de rigoare.
    @Orangeskorpin,
    singurul loc de pe Pamant unde ne putem intalni,este aici,amice,in cabana AVP
    Viata e trivialitate si banalitate multa,obositoare-trebuie sa plec la cumparaturi-cand ma intorc aici,m-as bucura sa aflu vesti de la tine…..

  89. Stely Says:

    Goldmund ,
    Se pare ca @Orangeskorpion este mihnit ,dar nobletea lui este la fel de mare, ca si a dvs ; cred ca asa cum ati revenit dvs ,asa va reveni si el ..Dar @tatonul aa ,ce-o mai fi facind ?..Nu mai indraznesc nici un mail sa-i scriu ..O fi „supalat „si pe mine ,sau nu este inca refacut dupa gripa de acum citeva saptamini bune ? Tare as vrea sa stiu….

  90. monica Says:

    @Steli,
    sa stii ca am fost si eu intr-o situatie cam, ca asta.Aveam chef de vb si n-aveam cu cine.Si intr- un moment ,cand imi pierdusem orice speranta s-a animat (de cand cu fabulele avepiste, parca ma codesc sa folosesc cuvantul 😛 ) discutia,iar blogul a devenit viu… Pana diseara ,nu-ti pot fi de mare ajuthor . Poate va mai anima aceasta intamplare ,in care primul protagonist e unul di didiloii mei.Auditie … 😉 ingaduitoare,aloo….
    http://www.aas.ro/coltea/

  91. Stely Says:

    Apropos… si cum adica ati pacatuit ?Pai,daca este pacat sa-ti exprimi gindurile ,cu sinceritate ,apoi ma consider si eu o pacatoasa ..Hai pacatosilor, iesiti din papusoi si nu ma lasati singura ! 😀

  92. AVP Says:

    Stely, din moment ce Goldmund nu e supalat, nu crezi ca Orange (care cica pe Goldmund l-a aparat) s-a enervat ca vacaru pe sat…? 🙄 Si n-ai observat ca ca si tine, cateodat, sau ca pP, cand e mai avantat, Orange avea obiceiu sa-mi dea lectii de orientare in spatiu pe blat… ? 🙄

  93. Stely Says:

    Moni ,
    Grozav spectacolul ! Iacob al tau a fost extraordinar !..Ce fericiti trebuie sa fie parintii si bunicii acestor copii talentati !

  94. Stely Says:

    Pai,da ..dar,n-ai observat ca eu m-am lecuit? . Apoi ,daca noi prietenii tai ,nu putem fi din cind in ..gind ,cu o vorba ceva mai indrazneata ,dar subtilissima ,cum vom putea sa fim mai multi si mai adevarati ? Pe fond n-a avut dreptate ca a sarit de graba in apararea lui @Goldmund ,care ,iata,este un bun crestin si iarta vorbele mai acide ;ptru ca el patrunde in sufletul celui care sa minie ca Ahil Peleianul..

  95. Stely Says:

    Hai ca ca si mine vad ca ati amutit . 😦
    Goldmund nu a venit de la cumparaturi ,monica este tot cu didiloiul ,oranges se lasa rugat ,Hantzy s-a speriatfie ca i-am spus Lodei ca i-l prezint ,fie ca l-am „invitat „in ring si nu-i convine ,iar AVP ? o fi descarcind reportajul de la @pP, cu expozitia de la Paris a maestrului D.Grebu .. Asta daca pP n-o fi prea
    avintat 😦 si a si uitat de promisiune .. 😳

  96. Goldmund Says:

    @Stely,daca as fi un „bun crestin”,ar trebui sa fiu un alt om.Repet si eu ce scrie in cartea mea:”Doar …Dumnezeu… este bun”-totul este sa incercam mereu sa nu fim rai….

    Cat despre Orangeskorpion,nu vad cu ce a gresit el daca i
    s-a parut ca Viorel a fost prea aspru cu un exilat care inca-in acel moment-n-a semnat(acum am semnat doua liste,iar pe cea pentru judecatorii prea curati? pt.procesul Voicu ,nu am vazut semnaturi cu cei de aici,in afara de domnul Iliesiu-eu sunt departe si nu pot judeca pe nimeni de acasa..)Daca Viorel are vreun conflict cu Orangeskorpion,nu stiu-sper ca nu.Pe amandoi ii respect,precum va respect pe toti din cabana
    @Stely,ma bucur ca va place poezia si vocea lui Ionatan Pirosca
    Poate cititi si acest text,care pe mine unul m-a impresionat,in simplitatea ..dumnezeiasca a textului:
    http://shalomshalom.wordpress.com/2009/06/04/ti-se-face-frig-cineva-are-nevoie-de-tine-de-ionatan-pirosca/

  97. Stely Says:

    Goldmund,
    Am citit ; aveti dreptate .Textul este simplu ,dar pilduitor si adecvat la perioada actuala .. Toti avem nevoie de cite un frate care sa ne incalzeasca si de Tatal care sa ne apere.. ..Pacat ca unii nu stiu sa-i ceara ajutorul ,atunci cind le este frig ..
    Vocea era a poetului ? Este preot ,ca si.. dvs?
    poate gresesc ,dar asa simt . 😳

  98. petitPARIS Says:

    @AVP?
    ti-am trimis !?acum.

  99. Goldmund Says:

    Da,vocea este a autorului.Nu,nu sunt preot.Sunt un crestin care se teme de cerul reflectat in apa tulbure.N-ati dori sa vedeti splendoarea Cerului in lumina Adevarului?Asta cautam cu totii,mai inati cautam calea si fiecare a gasit probabil deja picatura de Adevar din oceanul Adevarului dumnezeiesc-fiecare cu a lui cale.

    Nu,nu sunt baptist precum domnul Ionatan si nu cred ca vreo confesiune crestina detine adevarul intreg.De aceea vizitez multe Biserici,in care meditez,ma rog,imi incarc bateriile si ca o masina electrica cu o raza de autonomie de deplasare limitata ,am nevoie din nou de o Biserica.Daca locuiti in Bucuresti,ati trecut precis pe langa o sumedenie de Biserici apartinand aproape tuturor confesiunilor crestine.Cine crede ca doar o Biserica detine tot Adevarul?Filozoful crstin Sören Kierkegaard spunea ca doar gandul la Absolutul dumnezeiesc ar trebui sa ne pulverizeze…..Doar gandul.
    Absolutul este de neimaginat,daca nu cumva ne jucam cu aceste cuvinte…Daca cineva isi imagineaza Universuri paralele,sau sapte dimensiuni,14 sau 20 de miliarde de ani,ei bine,toate astea reprezinta doar o picatura din oceanul dumnezeiesc.Mai mult nu va pot spune.
    O seara placuta langa cei dragi

  100. Stely Says:

    Goldmnd,
    @Stely,daca as fi un “bun crestin”,ar trebui sa fiu un alt om.Repet si eu ce scrie in cartea mea:”Doar …Dumnezeu… este bun”-totul este sa incercam mereu sa nu fim rai
    Goldmund ,va este teama de D-zeu? Asta simt eu din ce spuneti acolo .. Nu inteleg ,de ce ? Daca dvs ,care va petreceti atita timp la biserica si considerati ca nu sunteti un bun crestin ,eu ce sa mai zic? Cum poate fi Dumnezeu bun,iar noi niste biete fiinte umile si ratacite ?Nu ma cred nici buna ca un Dumnezeu,dar nici rea ca opusul lui..Sunt un om normal cu bune si rele ,ptru ca nimeni nu este perfect.. Cred ca asta se numeste echilibru..

  101. MARIA Says:

    Maestre, va rog sa ma pastrati in lista dumneavoastra de prieteni. Recunosc, nu am semnat apelul pentru S. Iliesiu. Sunt o admiratoare R. Culcer, imi place stilul ei transant. Daca a avut sau nu, legaturi cu secu, nu stiu, pur si simplu nu dau eu verdicte, pana la proba contrarie, cred in ea. Banuiesc, ca d Iliesiu este o persoana deosebita, daca o sustineti dumneavoastra. Din pacate este mai putin vizibil, in presa noastra comerciala. Preocuparile mele, mult prea prozaice, nu-mi lasa mult timp pentru a naviga pe net. Inca odata, va admir stilul, sunt o admiratoare a d Grebu, ma bucura implicarea dumneavoastra in politica noastra halucinanta si sper ca tvr sa redevina al tuturor.

  102. Stely Says:

    @Hantzy ,
    un sondaj facut de „pro democratia ” care sa induca ideea ca referendumul ptru unicameral nu este edificator ,ba dimpotriva periculos ptru democratie ..
    Sa extragi o concluzie asa de categorica din intrebari indirecte si intortocheate, mi se pare o ciudatanie.
    Spre ex :
    Întrebaţi care ar trebui să fie scopul Parlamentului, doar o treime dintre respondenţii la sondajul CCSB au spus că menirea acestuia este de a legifera, în timp ce o jumătate dau răspunsuri generale. Dacă luăm în considerare faptul că 77% au răspuns negativ (nu ştiu n.red.) la întrebarea „Care este motivul pentru care există în unele state Senatul, camera superioară a Parlamentului?”, se poate concluziona că majoritatea de oameni nu ştiu care este rolul bicameralismului în timp ce 70% nu ştiu să numească o ţară în care funcţionează sistemul parlamentar bicameral
    Din intrebarile respective , mi se pare chiar o nerusinare ,sa vii cu concluzii de genul asta :
    Folosirea referendumului fără mecanisme de echilibru, în necunoştinţă de cauză şi alimentată de o retorică justiţiar-autoritariană riscă să arunce România în comportamente de timp dictatura majorităţii şi poate genera încălcări ale drepturilor omului”. Aceasta este concluzia sondajului CCSB realizat la comandat Asociaţiei Pro Democraţia.
    Zau @Hantzy ,chiar vi se pare edificator acest sondaj?

  103. pP Says:

    A INVIAT VOSGANIAN!
    URMEAZA BOGDAN OLTEANU SI ,,SFINTA,, IPOCRIZIE MARKA PNL&PSD
    http://vosganian.ro/?p=405
    citeva citate din gindirea ,,MARELUI,,Vosganian (urmasul MARELUI FILOZOF BULGAR DULHANOV(secret de STAT):::::::::::::::::
    ,, “Întâlnirea dintre exponenţi proeminenţi ai societăţii civile şi doamna Roberta Anastase a rezultat în angajamente cruciale pentru viitorul democraţiei româneşti.”(VT) Autorul nu se/ne intreaba de ce era nevoie de aceasta intalnire? Iata de ce era nevoie, pentru ca aceeasi Camera a Deputatilor, cu majoritatea reprezentata de doamna Roberta Anastase, blocheaza de multa vreme Legea lustratiei, aflata la votul final,,
    …………………………………………………………..
    ,,Am vazut bine la alegerile prezidentiale cat de usor ii este lui Traian Basescu sa mobilizeze structurile informative. Nu cred ca e mai dificil sa scoti la iveala cateva dosare, decat sa mobilizezi serviciile de informatii interne si externe, pe cel de telecomunicatii speciale ori ambasadele pentru a sensibiliza votantii de pretutindeni si a tine socoteala voturilor. Cine altcineva poate fereca si batjocori adevarul, daca nu chelarul si chelareasa care tin cheile pivnitelor cu dosare? Ori, noi stim bine cine sunt chelarul si chelareasa.,,
    ETC+++++++++++


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s