Primu meu poll…

107 răspunsuri to “Primu meu poll…”

  1. orangeskorpion2009 Says:

    salve, Avp,
    salve, musafirii lui,

    misto chestionarul!
    🙂

  2. AVP Says:

    Salut Orange ! Io n-o sa votez deloc in acest sondaj (pe care o sa-l tin pana dupa Anul Nou), caci nu vreau sa influentzez rezultatu… Evident ca puteti nici sa nu votati, iar de comentat, daca aveti chef, puteti comenta despre orice…

    Io – cu scuzoaiele de rigoare, cu vba celebra a lu Lumycel – m-as cam duce sa ma bag in plapumica, nu de alta, dar daca ma-mbolnavesc imi moare familia de frig, caci nu mai are cine sa le-aduca lemne de la gradina, pe vremurile astea de zloata… 😳

    S-auzim de bine 🙂

  3. orangeskorpion2009 Says:

    Avp,
    chiar ai grija de sanatatea ta, este nevoie de tine, stiu cum este cu lemnele, am stat si eu citiva ani cu asa ceva…..

    sanatate!

  4. mihaibeltechi Says:

    Bey , pentru inceput SARBATORI FERICITE si LA MULTI ANI !
    Acum ,on topic: Ai reusit sa ma enervezi, 🙂 de poll cu optiuni multiple nu ai auzit ?Io voiam sa bifez toate optiunile cu exceptia ultimei.JOS CENZURA AVP-ista 🙂

  5. Andrei Says:

    Viorel Padina, Viorel Padina… pe la şcolile care m-au prostit suna ca un „brand” bun. Mai apoi mi-am amintit. Mă ţineam cu mâinile de fălci, sau de burtă, după caz, când hohotele mele de râs riscau să dea în altceva.
    Multă sănătate, iar unde am votat eu era 100%.
    Un an nou fericit. Inspiraţia o aduci tu.

  6. Stely Says:

    Hi ! Am vrut sa-l pacalesc ,ca sa mai fur un vot 😉 .Nu-mi place ca am votat ca si ceilalti. 👿 As fi vrut si a treia varianta .. E clar ca trebuie sa fie teme cit mai diverse..As vrea si politica,dar si altceva ..Poate poezie sau filozofie sau religie etc..Avind in vedere insa ca exista multiple posibilitati ca sa avem teme f.interesante si bine scrise ,am votat ca si ceilalti.
    p.s.Am mai avut un motiv sa votez ceva mai diferit,ptru ca mi-am adus aminte ca asa face si sotul meu, cind ii cer sa-mi dea si el o idee, cam ce ar vrea sa mai pregatesc de mincare ?.;
    dupa citeva secunde de gindire spune :”ce vrei tu,nevasta ..orice faci tu ,e bine si e bun .!” Eu ii cer asta ptru ca chiar sunt in pana de idei si as vrea sa-l responsabilizez ,dar nu ma ajuta nici macar ,asa 😳
    In concluzie :”Ce vrei tu ,AVP ! Orice scrii tu ,e bine ,bun si …mumos „!

  7. cc Says:

    Bey , pentru inceput SARBATORI FERICITE si LA MULTI ANI !
    Sa scrie despre ce vrea, ca si pana acuma……….

  8. Andrei Says:

    scuze de off-topic
    @Stely
    Nu cumva îl întrebi imediat după ultima îmbucătură din şniţelul tău delicios?

  9. Stely Says:

    Salut !
    @Andrei,
    In primul rind vreau sa-ti spun ,ca aseara „te-am vizitat ” pe blogul tau..Parca te-am intilnit si pe blogul lui @Khris ? Cind ti-am citit postarile am vazut stilul tau cam ..negativist ?..Chiar esti suparat si furios pe toata lumea ?..Nu-ti place nimic,nimic ?
    P.S..Nu prea fac snitele delicioase 😳 ..nu-mi plac nici mie 👿 Sotul meu nu face nazuri la mincare ,dar nici nu zburda de placere cind maninca..
    In primii ani de casnicie il mai intrebam :”hai,zi ,ti-a placut ?..si -mi raspundea :”evident ,devreme ce am mincat, tot .. 😀

  10. AVP Says:

    Buna Dimineata…

    Azi noapte cred ca am avut 40 grade C, cu aiurari si tot tacamu… Azi, in afara de o oarescare slabiciune, nu mai am nici pe dreq…

    Ma gandeam – in momentele de acalmie – ca probabil moartea tot asa incepe: c-un vis aiuritor, care se termina nu in tunelu ala orbitor ce duce in viitor, ci, intr-un fel sau altu, in Big Bangu de la capatu unghiurilor… Se spune – se stie – ca cea care se stinge prima e scoarta cenusie, ultima achizitie pe scara evolutiva, apoi urmeaza celelalte trepte sau „ceruri” atinse de vectorul creator in evolutia sa (privite din prezent spre trecut) : maimutza, bestia, sarpele, pasarea, pestele, eucariota, planula, praful stelar, radiatiile cosmice, nimicul din secunda hyperlina… Cred, de aceea, ca momentul mortii dureaza, pt eul agonic, cat toata filogenia de la Alfa la zi, cum ar veni…

    Om muri si-om vedea, pai cum drea… 😳

  11. Stely Says:

    AVP,
    😀 Esti sigur ca ti-a trecut ? 👿
    Sa lasam gluma la o parte .. Mare imprudenta ai facut ,ca te-ai culcat ,fara o minima masura de preintimpinare a starii febrile..Cind ai semne evidente de raceala, sau altceva, trebuie sa-i „dai la cap”imediat ..Chiar si o tuica fiarta , sau ceaiuri calde sau tamponari cu apa si spirt pe corp..Un algocalmin era de ajuns, la inceput ,ptru scaderea febrei..

  12. AVP Says:

    De fapt, io stiam ca, din contra, febra e mijlocu de aparare prin care organizmu isi distruge inimicii microscopici, virusii… Cu conditia, evident, sa nu creasca prea tare, fiindca atunci topeste celulele nervoase sau determina blocaju renal et aliis ejusdem farinae…

    Sotia mea dormind saracutza ca vai de ea, fiindca tocmai luase interferonul (care ii determina o stare febrila quasipermanenta, cu frisoane etc.) plus obisnuitele medicamente hipnagogice, la un moment dat am luat singur o pastila despre care am crezut ca era algocalmin, dar de fapt am constatat apoi ca era colebil… 🙂 Una preste alta e clar ca pana la urma n-am mierlit-o, n-asa… ? ups.

  13. orangeskorpion2009 Says:

    AVP,

    salve si sanatate!

    ai grija de tine, ce dreak, trebuie sa fii prezent aici in blogosfera

    🙂

  14. Stely Says:

    Mda,nu-i tocmai asa cu febra si microbii..Dar,poate altadata ,vom dezbate si o tema de microbiologie ..In orice caz nu trebuie sa mizezi pe chestia asta..Nu febra a „omorit „microbii .ci imunitatea crescuta a organismului tau..
    Inseamna ca organismul tau produce interferonul necesar cit sa preintimpine inmultirea microbilor sau inmultirea unor celule nedorite ..
    p.s.Ptru D-na ta ,mult curaj si rabdare ..Va veni timpul cind totul va fi rezolvat ..Sotul verisoarei mele a reusit ..Sunt doi ani de la operatia pe creier (limfom) si zilele trecute a aflat ca „nu mai sunt semne „..Doamne ajuta ,ca si ptru ea sa vina acea zi, cit mai repede !

  15. murfi Says:

    hă hă hă, ia te uita ca am iesit majoritar; tre sa-mi schimb numele… 🙂

  16. Stely Says:

    AVP,
    vezi ca ai ceva la e-mail..

  17. luminita Says:

    Eu am fost de parere ca AVP sa scrie despre ce vrea, ca si pana acum ,
    ce pusca lui ?
    Ca noi oricum scriem numai ce ne trece prin cap si doar tangentzial cu ideile lui , nu ?
    Astept sa ma contraziceti.
    Drum bun spre adevar, Viorel Padina !
    Noi ne tinem dupa tine, nu scapi asa usor de noi. 😆

  18. luminita Says:

    murfi,
    ha, ha, ha !
    si io-s majoritara . 😆

  19. agaX Says:

    “The planet has a fever. If your baby has a fever, you go to the doctor. If the doctor says you need to intervene here, you don’t say, ‘Well, I read a science-fiction novel that told me it’s not a problem.’ If the crib’s on fire, you don’t speculate that the baby is flame-retardant.”

    alu’gore, un fel de stely din america. doctii … intre ei.

    acu, de ce sa nu zic, meritam sa-si dea si theo cu parerea despre interferomonii aia, ca si la ea miroase cunoasterea de hat departe.

  20. luminita Says:

    agaX,
    salut, doctore !

  21. AVP Says:

    Hai sa traiesti, Lumycel… 🙂 Abia dupa ce-mi explicasi tu pricepui ce vru sa zica murfi cu hahaiturile sale, pe bune… 😳 (de unde se vede ca sunt inca ratutit – chiar daca nu realizez asta – de raceala or gripa mea, sa speram ca nu porcina, drea…)

    In alta ordine de idei, acuma… Sunt convins ca pana la finalu istui sondaj – ca si pana la finalu vietisoarii mele de altfel… – batalia principala se va da intre cei care cred ca avp are dreptu sa scrie ce-i trece prin cap (fiindca are talent, s-ar subintelege… ups) si cei care, din contra, cred ca n-are dreptu sa scrie deloc, intrucat e un simplu dobitoc…

    Cei care sustin ca avp e un ingeniu si cei care – dimpotriva – sustin ca e un nimeni sunt, de cand ma stiu, aproape riguros impariti in doua, aloo… In schimb, nimeni, nu spune ca avp ista e ca lumea, adica un mediocru, aloo… 🙂

    Si mai bizar e ca cei care sustin ca avp e un kkt, deci nici macar un ratat, sunt – ori se pretind – mai instruiti decat ceilalti si deci, intr-un anume fel, mai dastepti… 😯 Ce ma linisteste, insa, si-mi spune ca aici e vba pur si simplu de orbire, de suficientza si deci de marginire intelectuala, in fond, e faptu ca toate ingeniile, incepand de la cine vreti voi – socrate, christ etc – si pana la brancusi al nost’ (sa zicem) au fost socotite fara rost de contingentu savant, dar marginit, mediocru, znob, incremenit in proiect si-n fond si la urma urmei, prost…

    ps. In timp ce 12 apostoli care de care mai simplicissim si mai neinvatat, cica, au vazut in Christ de la bun inceput pe Fiul Omului cel mai stralucitor din cati au egzistat vreodat, marii carturari farisei, saduchei si zeloti ai Sinedrinului (de la Anna la Caiafa…) l-au considerat nebun si l-au dat pe mana gealatilor… Exempli gratia…

  22. luminita Says:

    AVP,
    deci,
    asadar,
    prin urmare
    ai inteles intr-un sfarsit din exitpollul tau l ca ai dreptul sa faci ce te taie capul , numai cu acordul nostru insa , nici-un centimetru mai mult .
    Sa nu te lungesti mai mult decat iti este plapuma,
    sa nu vii nici cu postari scurte ca la Tachepedia ,
    sa nu ne plictisesti dar nici sa nu ne trimiti la Biblioteca Academiei cand e-nchis.
    Haidi , pa !
    Esti un fericit.
    Concluzie finala.

  23. luminita Says:

    …esti un fericit ca ne ai .

  24. AVP Says:

    Am inteles, sa traiti ! 😳

  25. Goldmund Says:

    @Cat Stevens
    Te-as intreba ce ai gandit atunci cand pentru prima oara in istoria Iranului au fost omorati demonstranti in ziua marii sarbatori a siitilor
    @A treia cale
    Adeptilor acestei noi ideologii,ce spuneti cand scriitori,artisti sau pur si simplu oameni care gandesc la drepturile altora ajung sa fie judecati doar pentru ca se opun dictaturii
    @Legionari,Garda de Fier
    Nu mai enumarati pe tinerii intelectuali romani care o data,intr-o perioada nesigura,au ratacit pe caile unor teribilisti care au clacat teribil-istoric.Nu uitati ca majoritatea acelor tineri intelectuali au regretat dupa 1945 ca au simpatizat cu fascistii legionari romani.Ajunge!-e doar trecutul pe care nimeni nu-l mai poate invia.Voi stiti ce este azi in Germania?-legionarii erau la curent cu „prezentul Germaniei”si nu cu trecutul ei!Incercati sa-i intreceti in tot ce faceti pe germanii de azi!
    @Viorel Padina
    Pe blogul tau mi-am regasit intr-un fel meine verlorene Heimat(patria in care m-am nascut,locul natal)
    La primul tau poll am raspuns precum majoritatea
    @Stely
    Desparirea fara un Adio era fata de USA(tara in care am trait intr-o alta viata-nici asta nu e sigur!) si nicidecum cum ai dedus tu,de…Romania.De Romania nu te poti desparti;o porti cu tine oriunde te-ai afla prin lume.O tara minunata cu oameni minunati,dar de multe ori condusa prost,ineficient sau dirijata din Est.
    @Deceniul 1 din milenul trei:
    Ai trecut ca un supersonic care zboara la mica inaltime:mult zgomot si nu stiu ce ramane
    Cati aveau un mobil,un TV-plasma/LCD sau acces la internet in urma cu 10 ani?Cati aveau un BLOG acum 10 ani?
    Privesc in urma primul deceniu din mileniul 3
    Sper ca deceniul urmator sa fie mai bun.
    Asta va doresc si voua
    Un an nou mai bun decat 2009,un deceniu mai bun decat cel care trece acum…
    La multi ani!
    Ramaneti sanatosi!

  26. Stely Says:

    Interferonul :definitie ,
    Este o proteina produsa de catre celulele invadate de catre un virus infectant si care actioneaza in asa fel incit previne replicarea virusului..Semnificatia clinica a cercetarilor in domeniul interferonului, nu rezida numai in utilizarea lui ca subst.antivirala, ci si ca substante(impreuna cu inductorii sai)care se opun infectiilor cu protozoare si chiar afectiunilor neoplazice..
    Interferonul poate fi produs atit de celule din culturi de tesuturi cit si de cele din animale vii..Nu toate tipurile de celule pot produce interferon ; cele care-l produc in special ,sunt limfocitele ,celulele din sistemul reticuloendotelial si cele din circulatia sanguina.Celelalte celule au capacitatea de a-si insusi interferonul produs de celulele sanguine,fapt ce asigura protectia locala impotriva infectiei virale ..
    Biochimia medicala – (pag 183 si 743) Autori:Aurora Popescu,Elena Cirstea,Marcela Zasmfirescu ..

  27. AVP Says:

    Ne pare bine ca aici te simti ca acasa, @Goldmund. Multi ani cu sanatate, pe Planeta mai singulara decat toate in metagalaxiile insumate, iti uram si tie, fratre

    @Stely, pe Net exista mii de pagini despre interferon… Timp sa ai si liniste sa le citesti… (Insa nu ne-a scapat grija de prietena buna pe care ne-o porti, aloo… Doamne Ajuta, cu interferonu ista !)

    Asa cum spuneam intr-o epistola catre N.Manolescu din 11.05.83, pe cand Internetul inca nu exista…:

    …erudiţia s-a demodat. Un alt Pico Mirandolla astăzi nu mai e posibil, nici convenabil. Computerul tinde să preia vechea, aristocratica funcţie a consilierului cărturar, intelectualului nemailăsându-i decât şansa burgheză a ingeniozităţii. Spun şansă, deoarece creativitatea pare să fi rămas singurul mod de impunere a libertăţii în faţa automatismelor crescânde…

  28. Stely Says:

    „Planeta are o febră. În cazul în care copilul dumneavoastră are o febra, te duci la doctor. În cazul în care medicul spune că aveţi nevoie pentru a interveni aici, nu vă spun, „Ei bine, am citit un roman science-fiction pe care mi-a spus că nu este o problema.” În cazul în pat de copil pe foc, nu specula faptul că-lea”

    P.S. M-am dumirit ..Tu ai avut febra si @Agax …delireaza ,ca de obicei ..
    Are si limbrici ,din cind in cind ,d-l doctor …coproparazitolog

    ++++++++++++++++++++

    avp: Stely, Google Translate delireaza de fapt tot timpu… 🙂 De-un paregzamplu, daca ai traduce Planeta-Ou in encglezeste cu Google Translate ar iesi un delir de tot hazu… ; asa, in rumaneste, e un delir controlat… 😉

  29. PETITparis Says:

    ANDREI PLESU
    ,,Ne trebuie «un program de viaţă comun», un «proiect pentru mâine».

    Î n 1922, în prefaţa unei cărţi care s-a tradus şi în româneşte („Spania nevertebrată”), Ortega y Gasset observă că „spaniolul obişnuieşte să-şi facă iluzii asupra trecutului, în loc să şi le facă asupra viitorului său”. Acest cult supradimensionat al trecutului e, în aparenţă, un principiu de coagulare naţională. În realitate, efectul e, mai curând, paralizant. Pentru ca o naţiune să se mobilizeze consecvent şi tenace e nevoie nu de o făloasă privire îndărăt, spre legendare zile de glorie, ci de un proiect comun, de o viziune asupra viitorului. Cu alte cuvinte, o perspectivă de construcţie comună e un factor de coeziune infinit mai vital şi mai eficace decât memoria unor împrejurări trecute. Nu e singurul pasaj din cartea gânditorului iberic a cărui potriveală cu realităţile româneşti de astăzi e spectaculoasă.

    Şi la noi, „identitatea” naţională e definită, adesea, din unghi retrospectiv. Am văzut o sumedenie de politicieni, profesori de liceu, mătuşi patriotice şi literatori de provincie (chiar dacă trăiesc în Bucureşti…) perorând emoţionat, ori de câte ori e vorba de ţărişoară, despre „eroii neamului”, de la Decebal la Avram Iancu şi Bălcescu, despre mari isprăvi istorice, despre imemoriale virtuţi strămoşeşti. Sunt prea conservator ca să dispreţuiesc trecutul şi să pun în umbră monumentalitatea vie a tradiţiei.

    Dar ştiu, pe de altă parte, că un trecut nobil şi o tradiţie venerabilă (ingrediente invocate, de alfel, de patrioţii tuturor patriilor), nu constituie o garanţie cu privire la calitatea contemporanilor şi la valoarea prezentului. Da, Mihai Viteazul, Ştefan cel Mare, Constantin Brâncoveanu, Maniu sau Brătienii au fost figuri excepţionale, dar asta nu se răsfrânge, ereditar, asupra oricărui Mitică de azi.

    A crede că slava unor vremuri apuse justifică fudulia oricărui chefliu de-acum, a oricărui parlamentar de doi bani, a oricărui ministeriabil nu e decât o probă de orgoliu vid. Trecutul nu poate fi invocat pentru a legitima, sau ascunde, indigenţa şi derapajele prezentului. Iar când ne întrebăm – cum sugerează Ortega – „ce ne ţine laolaltă?”, care e energia coagulantă a fiinţei noastre naţionale, e cu totul neproductiv să răspundem: „înaintaşii”, istoria noastră comună, ascendenţa noastră daco-romană. Nu putem revendica nimic în numele lor, dacă nu avem ceva de oferit noi înşine. Acum. Şi de-acum înainte.

    Nu e vorba să evacuăm din conştiinţa noastră memoria veacurilor anterioare, nu e vorba să renunţăm la statui. Trebuie însă să înţelegem, cum o face Ortega, că membrii unei comunităţi statale „nu convieţuiesc ca să stea pur şi simplu laolaltă”, contemplând, pios, ample freşte istorice, ci „ca să facă ceva laolaltă”. Ne trebuie, deci, „un program de viaţă comun”, un „proiect pentru mâine”.

    Ce vrem să facem din România? Ce se poate face, realist vorbind, din România? Acestea sunt întrebările care ar trebui să marcheze începutul de an şi de mandat al noilor guvernanţi şi al oricărui cetăţean responsabil. Cum vrem să arătăm în deceniile următoare? Fără ca aceste întrebări să fie referinţa de fundal a fiecărui gest politic şi civic, vom agoniza în sterile „analize politice”, în gesticulaţie de carnaval, în ambâţ privat. Sau, în cel mai bun caz, în soluţii conjuncturale, în mici ingeniozităţi de moment.

    Nu de patriotismul de parastas al retorilor avem nevoie şi nici de descurcăreala şmecheră a „băieţilor deştepţi”. Avem nevoie de un patriotism al viziunii. Inteligent. Lucid. Harnic. ,,

    http://www.adevarul.ro/andrei_plesu_-_opinii/Viitorul_romanesc_7_180051996.html

  30. Stely Says:

    @Goldmund ,
    Ma bucur ca ati venit cu clarificarea respectiva..Recunosc ca am fost destul de mihnita ..Acum ma bucur .Va multumesc !
    Privind „tinerii intelectuali ,legionari romani ,care au ratacit din teribilism pe cararile istoriei „, sa fiti convins ,ca chiar daca ii pomenim din cind in cind ,nu le vom intina memoria ..
    Eu n-am s-o fac ,din respect ptru unchiul sotului meu ,care a fost detinut politic in doua regimuri ca” tinar intelecual legionar „..Va pot spune ,ca atit el cit si sotia lui ,au fost niste oameni admirabili..N-au cedat si n-au colaborat cu regimul comunist si cu securitatea ,desi au fost „solicitati „,prin diverse mijloace ..

  31. orangeskorpion2009 Says:

    Bonsoir, popor

    1983??????????

    11 mai 1983

    un bravo cu felicitari……….au trecut 26 ani de atunci…
    🙂

  32. AVP Says:

    Osk, ma mir si io cateodata – recitindu-mi unele texte preste ani si ani – cum dreq pot sa le nemeresc asa la fix… 😳 M-a facut muica profet, ce mai… 🙂

  33. orangeskorpion2009 Says:

    pai, ceva de genul asta, profet..
    si nu ar fi prima ………..dar asta este atit de veche si mai ales spusa in regimul comunist unde informatia nu a circulat, cu atit mi se pare mai valoroasa…

    🙂

  34. Stely Says:

    AVP ,
    Da,chiar ieri am” rasfoit” din nou prin scrisorile tale..De fiecare data gasesc ceva nou si..actual. Ma uit sa vad data cind a fost scrisa, si ..ce vad ? 1983 ! Chiar asa ..Cum ai vazut atunci folosirea computerului ? Exact cum se intimpla acum?..Atunci ,poti spune cum va fi ,peste inca aproape 30 de ani?..
    Hm,dar mai traim noi ca sa vedem ?
    p.s ..Cred ca astazi am avut cu totii…febra 😀
    inclusiv @CC 👿
    PPS..Lumi ,tu nu .. 🙂

  35. AVP Says:

    @CC, cine-l opreste pe dom Plesu sa ne ofere el o viziune despre Ro de maine…? 🙄 Io n-as zice decat atata: as vrea ca Romania s-ajunga macar ca Francia… Insa atunci ar trebui sa-i retraiasca istoria, aloo…

    O tzara – ca si o fiintza humana individuala – nu este decat sigma momentelor sale istorice… Ea nu poate deveni decat ceea ce-ar putea fi in conformitate cu istoria sa si cu oamenii care o locuiesc… Nu poti sa faci din tintar harmasar si din kkt bici decat cand o zbura purceaua sau cand o face plopu pere si rachita micsunele…

    In orice caz, preste 5 mii de anisori, vom avea un coltisor de rai, pe-un picior de plai, stiai…? 😉 Iar fiintele care vor locui pe-aci se vor numi… ghici cum… ? 💡

  36. Stely Says:

    AVP,
    Te referi la @Agax ?

    +++++++++++++++

    avp : ma refer la faptul ca tu ai tradus textu lu AgaX cu Google Translate, care delireaza tot timpu… 🙂 Deci nu AgaX…

  37. AVP Says:

    @ Stely, nu stiu cum am facut, insa va asigur ca io am scris tont timpu cu gandu ca scrisorile mele vor ramane, pe bune… De aia, le-am scris mereu (cel putin din 1981 incoace) in dublu exemplar, la masina de scris… Chiar daca destinatarii le-au pierdut, io am copiile, aloo… (plus ca unele dintre scrisorile mele se regasesc si-n arhiva lu Secu… 🙂 ) Din pacate, desi N.Manolescu a scris ca epistolarul meu este extraordinar, iar Dorin Tudoran a zis si el ca este halucinant, nimeni n-a facut nemic spre a-l publica… 😦 A trebuit sa mi-l public tot io, in Hyperspatz… 🙂

  38. orangeskorpion2009 Says:

    avp,
    parca urma sa fie tiparita o carte, nu?

    +++++++++++++++++++++

    avp: cc a zis ca se ocupa de treaba asta. s-avem putintica rabdare… 🙂

  39. AVP Says:

    Fara supalare, m-as retrage… Stau in sufrageria neincalizata si, chit ca io am neste suboaie pe mine, n-as vrea sa-mi incerc iar norocu… 😳

    Noapte buna !

  40. orangeskorpion2009 Says:

    gata, fugi, avp!

    ne vedem miine ………….pe blog
    noapte buna, profetule
    🙂

  41. Hantzy Says:

    Buna dimineata, „tutulor”!

    Stely si Goldmund, v-am lasat cate un raspuns la comentariile voastre ce-mi erau adresate, la postul Craciun Fericit !

  42. maria Says:

    Buna dimineata si sa aveti sarbatori fericite !

  43. Stely Says:

    Hantzy,
    v-am raspuns si eu ,tot acolo . 🙂

  44. dora Says:

    Ab initio SARBATORI FERICITE.

    SA VA DEA DOMNUL TOT CE DORITI!

    AVP,nu pe noi trebuie sa ne intrebi ce sa scrii 🙂 Doar nu te intereseaza ratingul si nici nu patronezi servicii publice.

    Tu esti cel cu inspiratia si cu harul povestirii.Noi doar chibitam.

    Sanatate si putere de munca iti doresc,sa-ti protejezi familia si sa ne incanti si pe noi prietenii virtuali. 😆

  45. orangeskorpion2009 Says:

    hombre, AVP !!

    cam liniste din partea ta.
    noi speram ca esti sanatos, ca nu te-a intors raceala.

    Take care si un AN NOU asa cum iti doresti tu.
    Complimente doamnei AVP!

  46. dora Says:

    Nobile fetze,va spun o butada….sa nu fie cu supalale(cum ar zice AVP) .Se apropie Revelionul si poate sa inceapa tambalaul! 🙂

    Celebrul compozitor Gluck fiind intrebat intr-o zi de un prieten ce-i este mai drag pe lume,raspunde: _Banii,vinul si gloria.Prietenul ii reproseaza:
    _Cum poti spune banii si vinul inaintea gloriei?Aceasta inseamna ca nu esti sincer.
    _Ba sunt foarte sincer.Cu banii cumpar vin;vinu’imi trezeste talentul si geniul,iar talentul si geniul imi aduc gloria. 😆

  47. iuli Says:

    salut avepeule..ce mai faci bre?tot te vaicaresti?n-auzi ce zice micul-paris c-ar fi zicind marele-plesu c-ar fi zicind ortega despre iluziile asupra trecutului?Pai ezact asta faci matale..nici nu te iluzionezi bine,pentru ca imediat sa esuezi in hiperspatz..adeca simti in spate tampoanele reci ale locomotivei iar in fata adierea calda a faptului ca nu esti..adeca incontrolabila disipare iti epuizeaza filonul,ar zice marele-plesu,adeca iti epuizeaza intr-un mod inoportun filonul,as zice eu,daca am cadea de acord ca „oportunul”are exclusiv recunoastere sociala,insa n-o sa cadem niciodata de acord in privinta asta,asa ca ramine doar sa-ti admir bolirea,infestarea cu cotidian virotic am vrut sa zic(chiar,ce deosebire ar fi intre denaturarea chimiei celulare si cea a ansamblului neuronal?)..apropo,boala sta pe o lipsa de timp..timpul necesar adecvarii..ce zici,dac-ai avea timp ai putea sa traiesti de acum incolo cu virusii tai si cu cele 40 de grade ale tale?NUUUU? atunci,care este dozajul optim de virusi manolescieni(de pilda) care te-ar face sa dai un raspuns evaziv? Si din ce fel de clipe potolite este facut timpul resemnarii care-ti dreneaza rabufnirile geto-dace in in coloratul pastel aflat la granita dintre uitarea comoda si ingeniozitatea burgheza?Acum avepeule,eu sunt sigura ca nu esti bolnav din punct de vedere al Constiintei ci doar a unei lipse universale de program pe care marele-plesu vrea sa o prinda in pioneze de istoriile oamenilor singuri.Apropo de ortega de dictatura si de mogul,tocmai m-am intors din Francia si tare as vrea sa-i spun domnului Plesu ca proiectele cu care iesi din Luvru sunt intotdeauna altele.In rest imi imaginez cu tristete momentul in care „o sa te faci bine”.

  48. dora Says:

    Tot ca un elogiu adus la ceea ce spune latinul atat de exact:”in vino veritas!”

    Dumitru Teleor si I.L.Caragiale se aflau,candva intr-un restaurant,in fata unei sticle cu vin.Desi era fara bani in buzunar,dramaturgul ii porunci baiatului:
    _Ia mai ada un ulcior,
    Ca plateste…Teleor.

    Nevoind a ramane mai prejos, ca poet ,sau nedorind sa achite comanda prietenului ,Teleor ii raspunde: _ Teleor n-are parale
    Dar plateste Caragiale!

    AVP 🙂 ,poate n-am nimerit-o pe de-a-ntregul,dar am fost pe aproape de arealul tau geografic.Sa fii iubit!In mine ai mereu un coltisor de suflet,asa cum eu, din coltisorul meu din Ardeal va trimit la toti iubirea mea sincera si dezinteresata. 😆

  49. dora Says:

    iuli,
    iarta-ma,dar esti prea sofisticata pentru mine,desi nu sunt culeasa de pe strada.Pe A.Plesu il inteleg perfect.Nu sunt nici eu de acord cu interminabilele lamentari si recursuri la trecut pt.a ne justifica insuccesele si neimplinirile.Dar nici domnia sa nu se recuza de la ceea ce trebuie statuat ca patrimoniu national si, nici pe de parte,nu bagatelizeaza spiritul patriotic national.Niciodata istoria nu poate fi eludata si mereu „perlele”personalitatilor si actiunilor progresiste vor sta ,in fatza noastra,ca repere pentru proiectele de viitor.
    In ceea ce il priveste pe poeselul nostru(AVP),as avea multe de spus.O recunoastere corecta ar pune capat frustarilor sale,de altfel, firesti si legitime.Cand vezi atatia neaveniti care se impopotaneaza cu” virtuti ” false ,adica nedovedite,inexistente,atatia oportunisti buni de gura si alunecosi ,iti vine sa-ti iei campii si sa emigrezi.Uita-te la adevaratii revolutionari de la Timisoara si aiurea,care se simt la fel de pacaliti si frustrati de intorsatura evenimentelor!.Dumnezeu doreste ca puterea si lucrarea sa de Creator sa nu fie uitata.Cu ce drept putem uita lucrarea si evenimentele trecutului,daca ele sunt indinspensabile vietii noastre de muritori? 🙂

  50. dora Says:

    skorpi,

    nu-ti face griji:al nost’poesel este ca shamanul ,care intregeste armonia cosmica, aducand Planeta-OU in concertul universal, pentru implinirea si insanatorirea prin iubire a intregii Creaii Divine.Ne invata cum sa folosim experienta noastra spirituala spre binele umanitatii. 🙂

  51. agaX Says:

    stely, eu te-am ridicat pe un piedestal uns cu saliva crematoare a laureatilor la nobel si tu ma rasplatesti cu delirulirele lu domnu google … pai … se poate?

    pai tu, carele ne-ai fost si popa de partid (google: „party priest”) sa te ofensivizezi in halul asta tocmai pe fostii tai tovarasi? olelieee…

  52. dora Says:

    agax,

    nu tin minte ce hram porti,eu ca buna crestina iti urez LA MULTI ANI cu sanatate si bucurie alaturi de cei dragi! 😆

  53. Goldmund Says:

    Stely,aici suntem cu totii pertu.

    De curand am ajuns acasa de la servici,obosit,total terminat.

    Mi s-a parut mie sau este putin iesit din comun cand unchiul sotului meu trebuie respectat pentru ideologia avuta candva.Ce ne facem?Eu am unchi care au fost la Bicaz,Rm Sarat,Adjud,Valea Jiului(bratul lung al cancerului comunist) si un unchi(cel putin!)care a conlucrat cu Politia Politica a pcr….,un altul care s-a facut membru de partid si „activist” ca..”altfel nu aveam voie sa detin un post de raspundere” spre varful piramidei.Trebuie sa recunosc ca inca nu-i stiu pe toti din nemurile mele care au „ciripit”.

    Ce stiu este ca eu m-am nascut gata democrat si european pe deasupra,in plin stalinism romanesc.Cum crezi ca m-am simtit in Romania acelor timpuri?
    De aceea mi-e greu sa-i inteleg pe altii care ar intra in conflict cu ideile europene si din moment ce am probleme si cu mine(a ma pricepe) pentru constructia infinitului trecator.Lasam ceva in urma noastra?!Lasam lumea un pic mai buna decat am gasit-o?

    As intelege doar daca il respect pe cel care a ramas om indiferent in ce barca l-a aruncat destinul,indiferent de drama timpului sau si care a dat dovada de o oarecare morala si constiinta,n-a facut rau nimanui in nici o situatie si care la randul lui a respectat Omul.(si n-a conlucrat cu nici un regim criminal!)Aici iti dau dreptate.Pentru asta trebuie sa-i respectam pe acesti oameni:chapeau!
    Fascistii romani nu s-au numarat printre acestia,precum nici comunistii romani.
    Sa speram ca ne intalnim si in anul care se apropie ca un rapid.

  54. Goldmund Says:

    @Hantzy
    de cate ori nu ti-am spus ca esti liber sa crezi ce vrei,sa aticulezi ce doresti,am o problema insa doar daca redai gresit ceea ce scriu.
    Doamne fereste sa existe cineva care doreste sa te indeparteze doar pt. ca tu ai alte idei si pareri,cu toate ca ai ce sa exprimi….

    Sper ca si acest blog sa ramana un fel de Hyde Park,cu un loc numit Speakers Corner:libertatea de exprimare este cel mai de pret drept castigat de Om
    Sa auzim numai de bine

  55. agaX Says:

    Multumesc dora. La multi ani!

    Port hramul serbarilor cimpenesti, ca orice roman care traieste bine … parca asa era.

    La multi ani si ginduri bune tuturor.

  56. Stely Says:

    @Goldmund,
    „Incurcate ,sunt caile Domnului „!!
    In primul rind am inteles ca sunteti un „regalist prafuit”!? si acum imi spuneti ca ati avut atitia unchi ,colo si colo ,in regimul comunist?..
    Pai,daca-i asa ,de ce sa nu spun eu ,ceea ce au fost ai mei ,apoi eu : unchi ,fost colonel in MSM(40-45) si detinut politic , despre care un domn istoric mi-a trimis pe e-mail , niste documente din arhiva armatei ,destul de tulburatoare ; bunic chiabur si batut mar ca sa se inscrie in CAP; tata fiu de chiabur cu armata la canal,apoi dupa 1989 printre primii taranisti din comuna ,iar pe 6 dec.2009 votant Geoana , motivind ca T.Basescu a fost si este comunist !?; Eu ,fiica ,fosta membra de partid si activistaUTC cu fctie, in anii 1975 -1976 ,nora de preot si nepota prin alianta de ..acei cindva „tineri intelectuali legionari „, carora le-am cunoscut ideile si crezul lor ideologic ,pe care si l-au pastrat pina cind au murit ..
    Si totusi ,suntem cu totii aici …Pe blogul lui AVP,unul dintre cei mai veritabili anticomunisti si asa cum mai spuneam cindva :singurul , in masura sa ne judece pe toti..
    La multi ani ,@Goldmund !..Va astept sa reveniti ,ptru a mai descilci din itele incurcate ale vietii..
    P.S .Am uitat sa va spun de sotul meu : baiat de preot si nepot de fosti detinuti politici , secretar BOB in scoala unde eram si eu prof. ,care m-a facut membra de partid ,fara de care n-as fi ajuns activista si secretar judetean ,din cauza caruia ,ptru ca era baiat de preot ,m-au dat afara si nu mai m-au primit in invatamint ,desi el era director de scoala si pastrat inca 6 ani ..

  57. dora Says:

    Stely,

    nu ne-am prea intersectat in aceste zile.

    Iti doresc tot binele din lume,asa cum meriti.

    LA MULTI ANI cu sanatate si bucurie alaturi de cei dragi! 😆

  58. dora Says:

    agax,
    da,sa traim bine e sloganul nostru al pupinilor basescieni.

    Depinde cum dorim sa traim fiecare.Eu nu-mi doresc sa schimb lunar masina cu ultimul model racnet,nu vreau sa-mi petrec sarbatorile la Monte Carlo,nu vreau sa-mi pun cristale swarovschi la chilotei,nu ma duc la un concert care nu-mi place numai pt.ca e „trandy”,nu-mi cumpar pasari sau animale exotice pt. a epata,nu citesc orice aparitie editoriala pt.ca are o critica pozitiva,nu ma inghesui la marketuri ca sa-mi cumpar cosmeticale ,aparatura electronica etc. ldupa ultima publicitate.Traiesc dupa placul meu,uneori modest,alteori mai excentric ,intotdeauna ca sa-mi indestulez poftele sufletesti.Oh,da’ sunt mai multe de spus!Respect dictonul „de gustibus et coloribus non disputandum”.Si respect in acelasi mod si preferintele altora.

    Dar,mai important in aceste zile sa ne uram „toate cele bune si sa iertam excesele alor nostri”. 😆

  59. orangeskorpion2009 Says:

    Hey, Viorel a aparut pe aici???

    ceva nu este in regula!!!

    hai, AVP, da si tu un semn de viata!

  60. Stely Says:

    Salut,Dora !
    Vad ca astazi ai fost in forma :Vesela ,pontoasa , concilianta si sfatoasa..Mi-ai placut ..Un sfirsit de an cu un bilant pozitiv si ..fericit, ptru noi portocalii..L-ai multumit ,in sfirsit ,si pe@AgaX.,ceea ce mie nu-mi reuseste 😳 Chiar ,citi ani o avea ?Sper sa nu fie de virsta lui@Carol ,un tinar naravas , la fel de nelinistit ,dar …portocaliu 👿
    „La multi ani ,asadar !”. Anul care vine sa fie mai bun ,mai vesel si mai bogat !..Dar,miine nu mai dai p’aci ?Eu voi mai intra ,din cind in cind ..Mai ales ca ,uite,AVP nu este si ma ingrijoreaza la fel ca si pe @Skorpion..

  61. Stely Says:

    Oranges,
    daca nu apare nici miine, mai vedem .. S-ar putea sa am o solutie ..

  62. orangeskorpion2009 Says:

    stely,
    daca ai nr. telefon, poate il suni!
    eu daca ii scriu, nu cred ca-mi raspunde, daca nu a semnat nici pe blog condica astazi….

  63. dora Says:

    Stely,
    asa ti-am parut vesela,pontoasa si concilianta?In genetral ma straduiesc sa fiu mereu asa.Uneori mai dau si chix.Am scris mai multe,ca de sfarsit de an.Ceva imi dadea ghes si simteam nevoia sa ma exprim.Ce rost are sa te chinuiesti pt.a scrie ca sa umpli spatiul,dar de fapt nu ai nimic concret de spus. S-o faci macar cand te indeamna interiorul sufletesc.

    Si maine voi fi prezenta. totusi din precautie,sa iti urez inca o data un An Nou fericit si implinirea a tot ce-ti doresti.

    Cu toata dragostea mea! 🙂

  64. Stely Says:

    oranges,
    am un nr.,dar nu vrei sa ti-l dau tie?

  65. orangeskorpion2009 Says:

    stely,
    te rog, daca poti, suna-l tu.
    ok?
    multumesc

  66. Stely Says:

    La ora asta?

  67. Stely Says:

    Dora,
    Multumesc din suflet !.Acum am gasit si e-mailul tau ..La fel de vesel si ..haios.

  68. orangeskorpion2009 Says:

    da, este cam tirziu,
    suna-l miine dimineata!
    ceva nu este in regula dupa ce a avut 40 de grade, a stat in camera rece cu computerul…..

    si scrie-ne si noua ce vesti ai
    multumesc,

    noapte buna!

  69. Hantzy Says:

    @Goldmund,
    nu ti-am pus in gura vorbe pe care nu le-ai fi spus! Dumneata ai fost cel ce-a adus in discutie ZIUA, si cunoscandu-ti repetatele rabufniri impotriva „esteticii uratului” existente acolo, mi-am exprimat doar nedumerirea, neintelegand unde bati: fie sa renunt la a contraargumenta parerile altora, fie sa plec. Alte motive eu insumi n-am putut intrezari, dar n-am nici o problema sa mi le dezvalui dumneata insuti, chiar si explicit!
    Hai noroc!

  70. Hantzy Says:

    Nu stiu de voi putea reveni astazi pe blog, asa ca va urez tuturor un An Nou fericit, sa fiti veseli si sanatosi, sa va puteti ridica stacheta recordurilor personale, si fie ca toti cei merituosi sa prinda in gratarul lui 2009 un start superb, a la Usain Bolt, pentru 2010!

    LA MULTI ANI!

  71. Stely Says:

    Buna dimineata,
    @Hantzy ,
    La multi ani ,sanatate si un an plin de realizari !
    P.S. Poate va faceti timp sa mai intrati p’aci ,din cind in cind.
    Nu stim ce se intimpla cu AVP 😦 ca a disparut brusc fara nici o vorba !?
    @oranges, nu raspunde ..

  72. Hantzy Says:

    Hallo, Stely

    Voi reveni cu placere, insa peste vreo doo ore, cum soseste nevasta de la slujba, decolam … sper sa va regasesc pe toti voiosi si bine!

    Sper sa nu fie nimic serios cu AVP si doar vrun alt program sa fie cauza absentei lui!

  73. Stely Says:

    oranges,
    Uf ! Am vorbit,in sfirsit ! E bine ,acum ..

  74. dora Says:

    la multi ani tuturor avepistilor! la multi ani cu sanatate si sa va dea domnul tot ce doriti 🙂

  75. dora Says:

    stelysa nu fie gripa asta pacatoasa>e prea mare febra pt>un adult>

  76. orangeskorpion2009 Says:

    buna dimineata, avepistilor!
    🙂

    stely, ma bucur ca ai reusit sa vorbesti cu AVP,
    probleme???

    bine, ca este bine acum!

    sanatate tuturor si la multi ani!

  77. luminita Says:

    Un an nou fericit , tuturor !

  78. Stely Says:

    Am facut sarmalele,si acum iau o mica pauza ,dupa care ,din nou, la alte mici pregateli ptru masa de revelion..Am ,ceva musafiri . 🙄
    Skorpion ,ma bucur ca ti-am adus linistea ..Remarc cu admiratie ca esti tare „mamos” ,sau..”tatos?” ..In orice caz, un bun si valoros prieten, esti sigur..
    Si acum,pa ! Fug la treaba !
    p.s.Nu va fac urarile de rigoare ,ca mai vin ..

  79. Goldmund Says:

    @Stely
    (Chiar ai fost activista de partid si „secretar judetean”?)

    In ultima postare nu am fost destul de explicit:
    am rude d i s t r u s e la Canal(detinuti politici-infometati,batuti,chinuiti in fiecare zi in cei trei ani de Canal),la Tg.Jiu(in mina-reeducare prin munca)Rm.Sarat(batuti,chinuiti de
    „frati romani”)Bicaz(munca fortata,infometati,batuti,amenintati cu moartea),aruncati din facultati,persecutati cel putin pana in 1989 doar pt. ca au fost bogati si au avut functii in PNT si PNL inainte de 1945,sau doar pt. ca au fost fiii si fiicele lor-pentru care comunismul a fost cea mai neagra perioada din istoria Romaniei,dar am si rude care au conlucrat cu regimul criminal si ilegal comunist.Cei mai multi au avut de suferit,dar unii oportunisti au profitat de de urma cancerului comunist.Si de aceea cred eu ca o asanare a intregii societati e aproape imposibil de facut.Nu vezi ce greu este cu aplicarea Punctului 8 al Proclamatiei de la Timisoara?

    Cu totii am fost intr-un fel sau altul victimile „colaterale”ale unor evenimente internationale,unor aranjamente care au fost semnate de „cei mari”.Asta nu inseamna ca suntem absolviti de tot ce am facut,ca nu mai avem o raspundere si responsabilitate pt. tot ce-am facut cu buna stiinta si pentru tot ce lasam mai departe.Unii si-au pastrat integritatea,moralitatea si au avut de suferit pana de curand….,altii lipsiti de o constiinta,sau care nu au realizat dezastrul stalinismului romanesc au profitat de fiecare mare schimbare politica.
    Eu nu sunt Judecatorul
    Nu eu sunt Judecatorul
    Sper ca de data asta am fost mai concis.
    La multi ani!
    Numai de bine!

    PS
    AVP este pentru mine un erou,un apropiat al meu,o ruda spirituala cu toate ca nu-l cunosc personal.

  80. Stely Says:

    @Goldmund,
    Of !Nici nu stiti cit de rau imi pare ca v-am rascolit amintiri neplacute si traumatizante ! Da,am inteles ca ati avut rude „distruse la canal”si in puscariile comuniste .Tocmai de aceea v-am facut confesiunea ,despre rudele mele , care la fel ca rudele tale au suferit in puscariile comuniste si la canal.
    E posibil chiar sa se fi cunoscut ?!..Stiu sigur ca unchiul meu (Colonelul Zamfireascu )a trecut prin acele inchisori numite de tine..Ii auzeam pe ai mei vorbind in soapta ,de teama sa nu-i auzim..Cind a iesit din puscarie(1964) eram eleva la liceu . Ma mindresc cu el, asa, cum ma mindresc si cu bunicul si tatal meu ,dar si cu cei ai sotului meu, care au fost victime ale regimului comunist ,intocmai ca si ai tai..
    Da,am fost activista utc ,in tinerete..N-as vrea sa ma scuz ,dar a fost o chestiune de conjunctura ..Am fost promovata tocmai ptru faptul ca eram f.dedicata muncii mele ..Eram tinara,necasatorita si tot timpul mi-l petreceam la scoala cu elevii..Dupa stagiatura de trei ani intr-o comuna din Ialomita ,m-am intors in comuna mea natala din D-ta ,ca profesoara si mi-am luat munca in serios ..In numai doi ani m-am remarcat si ca profesoara,dar si extraprofesional..Nici acum nu stiu ce curaj am avut sa plec cu 20 de elevi cu rucsacii in spate si timp de 7 zile sa colindam prin munti ,hai hui..Am urcat cu ei la „Babele”,la”Crucea” de pe Caraiman si chiar si la vf.”Omul”..Am fost remarcata datorita directorului de scoala,care vazind ca am atras atentia ,nu i-a convenit ..Is-a parut ca vreau sa-i iau locul .Intr-un singur an mi-a facut reclamatii la insp.scolar ,la pioneri ,la partid etc..Ultima reclamatie mi-a fost facuta, din cauza ca am plecat din nou pe munte cu elevii, fara sa-mi dea voie..El nu stia ca am plecat cu acceptul presedintelui consiliului judetean al pionierilor..Au venit in ancheta si l-au facut cu ou si cu otet ptru ca ma sicana fara motiv.. ..Din cauza asta ,el a fost destituit ,iar eu promovata ,mai intii la pionieri ,apoi la UTC ..Am acceptat ,desi tatal meu s-a impotrivit intrucit ii ura ,efectiv.Am acceptat ptru ca nu mai suportam atmosfera din scoala aia ..Am ajuns secretara de judet la doua luni dupa promovare ,tot printr-o conjunctura .Se ocupa cu cadrele E.C. A cerut sa se aduca la sectia scoli fete mai aratoase 😳 ,dar si prof.de stiinte exacte..Pina atunci erau de istorie,romana ,filozofie etc.. Fiindca le-am intrunit pe amindoua, m-au ales in conf.judeteana ,in unanimitate 😀 Desi am fost aleasa ptru patru ani ,n-am stat decit un an…Stiti de ce : M-au dat afara cu tam-tam ,ptru ca m-am maritat”degraba” cu un baiat de preot ,cu nas de cununie tot preot, si am intrat in biserica ,desi mi-au interzis . Drept pedeapsa nu mai m-au primit in invatamint ,desi sotul meu era director de scoala..
    In anul ala cit am fost acolo am cuvintat de doua ori .Odata in fata a citorva sute de directori de scoala ,apoi in fata unora de la CC (T.Dobrin ,GH.Cioara si inca ..) .Ptru faptul ca n-am respectat tipicul deja iimpus ,si am vorbit liber ,am avut din partea lor reprosuri si critici ,iar din partea celor citeva sute de participanti ,aplauze furtunoase (sincere!)
    Am vrut sa plec de acolo .Nu mi-a placut ..Puteam sa mint si sa nu le spun ce profesie are socrul meu ..Puteam ,deasemenea sa nu intru in biserica ,dar eu am ales, ptru ca am vrut sa-i fortez sa ma dea afara..
    Asta a fost ..Dar ,din 1976 pina in 1989 am fost libera si nu am mai avut nimic de-a face cu comunismul..Eheii ,cite nu am de povestit si despre anii ce-au urmat..Vreau ,doar sa va spun ca le-am cam facut zile fripte ,in asa fel incit dupa 11 ani de munca in agricultura am fost nevoita sa plec si de acolo la..spital (in sistemul sanitar,adica) .
    @Goldmund; Vreau sa ma crezi ca nu am manifestat nici cea mai mica obedienta si nici n-am facut absolut nimic de care sa-mi fie rusine..N-am avut nici cel mai mic avantaj ,doar un salariu nitel mai mare ca in invatamint,doar un an ,atit..Acum sunt pensionara cu pensie de bugetar cu 36 de ani de munca..
    Asadar,incurcate sunt caile Domnului ! Asta este .AVP stie ..Si el si eu, ne-am luat destule bobirnace ptru asta..Imi pare rau ptru el cit si ptru faptul ca ar fi trebuit sa tac,cel putin azi..
    Sper ,totusi, ca ati inteles..
    Cu stima .. „La multi ani”!

  81. agaX Says:

    Hai fa, tovarasa stely, ca toti am fost comunisti. Eu m-as mindri cu realizarile tale … daca le-as fi avut. Pacat ca nu mi-a dat Dumnezeu si mie conjuncturile alea favorabile.

    La tine e tot mai evident ca ai fost, esti si vei fi foarte, foarte aratoasa.

  82. Stely Says:

    agaX,
    E clar ..Nici la cumpana de ani nu poti sa fii mai politicos ?
    Pe tine ce te-ar face fericit,de ex ? Macar daca ai avea o vorba de respect si lauda ptru AVP . La el ,ce te nemultumeste?Ca nu a votat cu Geoana ? Afla tu, ca Geoana are buboaie in cap ,fata de mine..Si apoi,ce?Am aspirat eu la vre’o fctie in vreun partid? Fie el si PSD ?..
    Hai,ca n-am chef sa-mi stric seara de revelion cu tine ! 👿
    Si…auzi ,bă …”La multi ani!” ..otravă de om ce esti!

  83. Radu Humor Says:

    Cineva minte, (deloc luminata 😉 ), deoarece sistemul de cadre al regimului comunist nu permitea sa se strecoare in pozitii mai inalte dusmani ai poporului, verificarile mergand pana la rude de gradul IV.
    Asa ca nu puteai sa fie data sotia afara din invatamant, iar sotul sa ramana si inca director. 🙄
    Din doua una:
    ori cel plecat se facea vinovat de ceva mult mai lumesc,
    ori cel ramas facea pactul cu diavolul
    si ramanea in sistem. :mrgreen:
    Din cate inteleg eu nici nu stiu daca persoanele in cauza mai sunt impreuna acum, cand traiesc aceste inaltatoare clipe din al doilea mandat 😉

    Dupa cum vad ca l-a imbatat de cap pe singurul dizident de blogosfera, cu care face acum tandem, s-ar parea ca fosta posibila nora a Ceausestilor a fost si inca mai este unsa cu toate alifiile politice.

    Dar despre astea , dupa Revelion !
    Pana atunci sanatate si
    La multi ani !

  84. Radu Humor Says:

    @ agaX
    Noroc ca te-am mai salvat eu 😉

  85. PETITparis Says:

    LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii++++++++!!!!!

  86. luminita Says:

    LA MULTI ANI !

  87. Riddick Says:

    La Mulţi Ani !

    Un 2010 mai bun pentru cât mai mulţi ! 🙂

  88. Stely Says:

    http://www.crestinortodox.ro/corul-manastirii-putna/a1978-la-multi-ani-cu-sanatate
    La multi ani ! Anul nou sa va aduca numai bucurii si multa ,multa sanatate, voua si dragilor vostrii copii ,nepoti ,soti, sotii si ..cui mai vreti voi !
    p.s Mie imi doresc ,sa vina o postareee noua si „mumoasa „

  89. orangeskorpion2009 Says:

    2010 a venit !!!!

    LA MULTI ANI!!!
    cu sanatate, bucurii ALATURI DE CEI DRAGI VOUA!!!

  90. niku_elektriku Says:

    daca’s multzi (sa fie ! cit mai multzi !) atunci musai sa fie cit mai buni !
    pentru totzi oamenii buni intilnitzi aici, plus familioanele !

  91. Stely Says:

    Salut şi „La mulţi ani”!
    Am fost ultima care a incheiat cu o urare anul 2009 şi prima care incepe anul 2010 ..Sunt aici pe blogul lui V.Padina , căutindu-vă pe voi toţi , ca să vă mai urez odata „,Un an nou, mai bun şi mai vesel ,decît cel care a trecut..
    A fost un an ,cu împliniri si neîmpliniri..Înca mai aştept ca unele dorinţe să se împlineasca anul acesta..Cert este că am mai îmbatrinit un pic şi ca timpul zboară ,iar noi nu-l putem opri..
    Am incheiat anul puţin cam tristă şi nici acum nu mă simt bine..
    @R.H si@ AgaX au avut grija să-mi strice noaptea de revelion cu cinismul si insinuările pe care le au la îndemină ori de cite ori au prilejul..Işi revarsă nemulţumirile referitoare la rezultatul votului .Eu nu am făcut nimănui asta ..Nu mă duc pe blogul lui R.Humor sau pe blogul lui @AgaX să scriu ce-mi trece prin cap ,răstămacindu-le fiecare frază si destainuire..Am crezut că sinceritatea este pe blog ,un liant şi nu un prilej de zînzanie.Ştiu,aţi spune că nu trebuie să-i bag in seamă ..Pe ei nu-i poţi schimba ..Dar ,nici acum ,într-un an odată,mey ?
    Aş vrea ca postarea asta veche ,să treaca odata cu vechiul an..
    Să vina una nouă ,odata cu noul an..

  92. orangeskorpion2009 Says:

    La multi Ani, 2010, tuturor!

    stely, nu te mai amari. Am apreciat mereu sinceritatea ta, desi, crede-ma, ca nu merita s-o arati public. Unii rastalmacesc intr-un mod urit, iar tu suferi apoi. De multe ori, am avut impresia, ca fostii securisti sint mai duri cu oameni ca tine, iar pentru ca pe bloguri nu stii ce hram poarta fiecare, chiar nu are rost sa fii atit de sincera si sa povestesti din viata ta.
    Fie ei nu inteleg, fie sint rai sau frustrati sau ambele si atunci te lovesc.

    Happy New Year!

    p.s. sigur poetul este ok????

  93. Stely Says:

    orangeskorpion,
    La mulţi ani ! Un an fericit şi mai bogat ca ca cel care s-a dus !
    Mulţumesc ptru vorbele tale de f.mult bun simţ.Am ştiut întotdeauna ca tu înţelegi ..Da,sinceritatea este un” păcat ” pe care nu-l pot scoate din firea mea..Si ,din pacate ,chiar am avut de suferit.. Culmea ,ca chiar momentul de care vorbesc ,dovedeste ca sinceritatea mi-a folosit ,in momentul aceala..Asa am reusit sa plec..
    Hai ,ca chiar detest lamentarile ..N-am murit pina acum ,n-am sa mor nici de’acum inainte..Noi sa fim sanatosi ,ar zice AVP ,daca ar da un semn de viata 😳
    P.S.atunci, asa era ,acum nu stiu 😦

  94. Stely Says:

    scuze, ptru cacofonia de mai sus.. hm ,am tentatia sa merg s-o sterg.

  95. orangeskorpion2009 Says:

    Viorele, Viorele, AVP, pe unde umbli???

    sper ca sinteti cu totii ok!

    iata special pentru tine:

    Dunarea Albastra:

  96. orangeskorpion2009 Says:

    te-am citit stely,
    OK!!

    poate ca reusesc sa-l scot pe AVP din birlog cu Dunarea Albastra…

    🙂

  97. dora Says:

    La multi ani avepistilor

    Va doresc intai de toate,

    Un an nou cu sanatate,

    Voie buna ,trai usor.

    Bucurie si chiar umor!

  98. dora Says:

    Stely,draga mea!

    Capul sus si mergi inainte!

    Unii merita aprecierea,pe altii e bine sa-i ocolesti!

    La multi ani! 😆

  99. Goldmund Says:

    @Stely
    Multumesc pt. raspunsul tau(nici eu nu te-as sfatui sa dai prea multe detalii pe un blog sau forum-e un sfat-memoria internetului e infinita!,dar apreciez mult de tot sinceritatea ta)
    In curand voi raspunde din nou,dar acum impreuna cu familia fac plimbareadupaRevelion,iar maine „vizite”.
    Pe curand
    Iti doresc tie si familiei tale numai de bine si dupa sufletul tau!

  100. AVP Says:

    Buna ziua si La multi ani, my friends…!

    Stiti vba aia: la homu sarac, nici boii nu trag… Dupa ce ca abia avusei timp si sfortza sa va scriu un mesaj mai lungut, drept multumirea pt prietenia voastra si imbarbatare, il pierdui si pe ala in neant, apasand din greseala pe clapa buclucasa a mousului meu, de care v-am povestit deja… As vrea sa pot sa refac mesaju, insa mai bine imi pastrez sfortzele pt lansarea unei noi theme, eventual…

    Cu un cuvant, sunt binisor… Mergem inainte , cel putin deocamdata… 😳

    Hai ca mai vbim mai spre seara…

    ps.Stely, nu pune la inema, pleease… N-ai cum sa-i schimbi pe acesti batrani rai si impulsivi (ca orice vechi viciosi…): agaz & rh… Ia-i asa cum sunt, sau mai bine ignora-i…

  101. dora Says:

    Viorele.poesele,de ce taci si ne sperii?

    Daca, noi, n-am fost cuminti 🙂 te rog vino si cearta-ne,porcaieste-ne,da’ vino odata!

    La multi ani,multa sanatate tie si dragei tale. 😆

  102. AVP Says:

    Dora, dupa cum vezi am venit, insa nu pot sta cat as fi vrut cu voi… Grija pe care mi-o purtati e induioasatoare… 😳 Multumesc mult…

  103. Stely Says:

    @Goldmund ,
    Aveam nevoie de intelegerea ta. Si asta ,a fost una din cauzele tristetii mele din seara de revelion..Credeam ca m-ai inteles gresit;motiv ptru care am dat atit de multe amanunte si pe care vreau sa le vad odata disparute in arhiva blogului ..
    Asadar,iti multumesc ptru intelegere si ptru urarile de bine , pe care ti le intorc din suflet si cu aceeasi sinceritate ..
    AVP,
    La fel de mult ma bucur ,ptru ca sunteti „binisor „,amindoi ,plus mama soacra ,bineinteles.. 🙂
    Doamne ajuta ,sa fiti si mai bine , ca sa aveti energia ptru a realiza cu brio prioritatile anului acesta !In primul rind ,nunta fiicei tale 😀
    Dora,
    iti multumesc si tie ,draga mea prietena ,”din coltisorul tau din Ardeal !” 🙄
    Oranges : „punct ochit punct lovit” 😉
    p.s.merg si eu intr-o mica vizita de-o cafea ..Ma grabesc ..ma asteapta sotul ,deja imbracat ..

  104. AVP Says:

    Stely, sper ca vei bea o cahfea la fel de buna ca sufletu-ti minunat… Cand te intorci, te astept si io cu o ciurpriza: o noua postare, pe care o reclami insistent si pe buna dreptate, acum, la inceput de An Nou… Pe care vi-l doresc, inca o data, mai bun decat cel precedent.

    Si sa ni se implineasca toate dorintele, aloo… !

    Hai pa, ma retrag iar la plapumica, sa nu dau de belea, drea… 😳

  105. monica Says:

    La multi ani ,cu multa sanatate !

  106. dora Says:

    O,ce bine cand totul se termina cu bine.

    AVP,ma bucur si stiu ca vei fi la inaltime cu noua postare.

    Acum doua zile am fost „vesela,pontoasa si concilianta”-vorba Stelutei noastre.Pacat ca nu mi-ai citit „opera” facusem multe referiri si la tine si…am avut o zi din alea…mai bune. 🙂


Lasă un răspuns

